Укр

CRM-система з телефонією

Необхідно відповідати на вхідні, але робити це швидко і якісно? Бажаєте переглядати лог дзвінків і записувати розмови з клієнтами? Проте вважаєте IP-телефонію чимось складним і необгрунтовано дорогим?

Налаштуйте Android-телефонію РемонтОнлайн. Керуйте бізнесом ефективно!

Використання CRM без телефонії рівноцінно навколосвітнїй подорожі на верблюді: піддається реалізації, але позбавлене всякого сенсу. Можна назвати як мінімум чотири причини, за якими вам необхідно налаштувати телефонний зв'язок в РемонтОнлайн:

  1. Перегляд інформації про клієнта, який телефонує.
  2. Можливість зателефонувати клієнту з програми, натиснувши на його номер.
  3. Зберігання історії телефонних розмов.
  4. Запис вхідних і вихідних дзвінків.

Налаштуйте телефонію на своєму смартфоні

Виконайте прості кроки для налаштування телефонії:

    1. Додайте телефонний номер в РемонтОнлайн, щоб отримати унікальні логін і пароль.
    2. Встановіть програму ДзвінкиОнлайн на Android-смартфон.
    3. Відкрийте мобільний додаток, а потім введіть свої логін та пароль.

Додайте необхідні номери і керуйте доступом співробітників до телефонних трубок.

Настройка телефонии или создание трубки в РемонтОнлайн

Забезпечте стабільну роботу телефонії

Настройка приложения ЗвонкиОнлайн для телефонии РемонтОнлайн

З Android-смартфонами не все так просто. Щоб додаток ДзвінкиОнлайн функціонував правильно:

  1. Надайте йому можливості автозапуску і запису дзвінків.
  2. Налаштуйте роботу програми в фоновому режимі.
  3. Відключіть режим енергозбереження.
  4. Перевірте, чи є негативний вплив з боку програм-оптимізаторів.

Переглядайте інформацію про телефонні розмови

Розмовляйте з клієнтами по телефону, а потім переглядайте історію вхідних і вихідних дзвінків. Також переглядайте дату, час здійснення дзвінка і його тривалість. Визначайте трубки, що використовувалися для телефонних розмов, і клієнтів, з якими спілкувалися ваші співробітники. Знаходьте пропущені виклики, а також вихідні, які не отримали відповідь.

Просмотр лога звонков в РемонтОнлайн

Знаходьте розмови в базі дзвінків

Поиск звонков в базе звонков в телефоние РемонтОнлайн

Використовуйте розумний пошук по дзвінках, щоб складати списки розмов з окремими клієнтами і знаходити всі бесіди по конкретних трубках.

Телефонуйте клієнтам з РемонтОнлайн

Вказуйте телефони клієнтів в їх картках. Телефонуйте покупцям і постачальникам після натискання на контактні номери, які відображаються в замовленнях, магазині, базі дзвінків і клієнтській базі.

Звонок по нажатию на номер клиента из РемонтОнлайн

Спростіть роботу із вхідними дзвінками

Входящие звонки для телефонии в РемонтОнлайн

Переглядайте інформацію про вхідний дзвінок на екрані свого пристрою. Визначайте ім'я і телефон клієнта, приналежність останнього до постачальників або конфліктних персон, а також вартість і статус останнього замовлення ще до початку розмови.

Слухайте записи дзвінків

Використовуйте можливості телефонії РемонтОнлайн для запису вихідних і вхідних дзвінків. Слухайте їх в РемонтОнлайн і завантажуйте в форматі MP4.

Прослушивание записей звонков в РемонтОнлайн

Чи впливає наявність телефонії на управління бізнесом? - Безумовно, так!

Наявність телефонії в CRM-системі полегшить не тільки життя працівників, а й вашу власну. Навчіться отримувати користь з цього симбіозу, і ваші справи підуть вгору:

  1. Аналізуйте розмови співробітників з клієнтами, щоб вчасно усувати вади в їх роботі і покращувати якість обслуговування.
  2. Записуйте дзвінки, щоб аргументувати правоту під час можливих конфліктів з клієнтами.
  3. Економте час на пошук інформації про клієнта завдяки наявності картки вхідного дзвінка.
  4. Відстежуйте залишені без відповіді дзвінки, а також пропущені вами виклики. Передзвонюйте своєчасно і піднімайте рівень задоволеності клієнтів.
  5. Контролюйте тривалість вхідних та вихідних дзвінків. Оптимізуйте робочий процес своїх співробітників.

Тонкощі використання і деякі особливості телефонії РемонтОнлайн:

  1. Увійдіть в РемонтОнлайн, щоб почати 14-денний пробний період. Використовуйте телефонію по максимуму: підключайте стільки телефонних номерів, скільки вам потрібно для роботи; здійснюйте необмежену кількість дзвінків; зберігайте записи протягом одного місяця.
  2. ДзвінкиОнлайн не можна встановити на смартфони Apple. Причиною тому - закритість операційної системи iOS.
  3. Кількість номерів, які можна підключити до телефонії, а також термін зберігання записів розмов залежать від тарифного плану.
  4. Аудіозаписи дзвінків зберігаються на серверах сучасного і надійного дата-центру. РемонтОнлайн дотримується політики конфіденційності, здійснює регулярні бекапи призначених для користувача даних, а також дотримується законів тих країн, в яких здійснює свою діяльність.

Залишилися питання з приводу використання Android-телефонії? - Телефонуйте за номерами, що зазначені на сайті. Отримуйте вичерпны і зрозумілі відповіді від фахівців техпідтримки програми для складського обліку РемонтОнлайн.