Застосування РРО

Якщо ви продаєте товари або надаєте послуги, за які отримуєте кошти готівкою або особистими платіжними картками, то відповідно до закону №265 маєте використовувати реєстратор розрахункових операцій. Саме тому у РемОнлайн ми розроблюємо інтеграцію, яка дозволить не тільки вести облік та автоматизувати щоденні робочі процеси, а й керувати бізнесом згідно з вимогами законодавства.

Після інтеграції ви зможете опрацьовувати замовлення, продавати товари, проводити платежі через касу та вести фінансовий облік, а під час отримання коштів від клієнтів автоматично формувати, друкувати та надавати фіскальні чеки.

Як це працює

Проводите платіж по замовленню або продажу у CRM РемОнлайн

Проводите платіж по замовленню
або продажу у CRM РемОнлайн

РемОнлайн автоматично формує фіскальний чек.

РемОнлайн автоматично
формує фіскальний чек

Чек автоматично реєструється на сервері податкової

Чек автоматично реєструється
на сервері податкової

Друкуєте або надсилаєте фіскальний чек клієнту

Друкуєте або надсилаєте
фіскальний чек клієнту

Підключення фіскальних реєстраторів

РемОнлайн вже інтегрується з фіскальними реєстраторами Datecs, що внесені в Державний реєстр РРО та відповідають всім вимогам українського законодавства. Обробляйте замовлення та оформлюйте продажі, проводьте платежі та друкуйте фіскальні чеки в одному вікні браузера разом з РемОнлайн.

Інтеграція з програмними РРО

Наразі команда РемОнлайн працює над можливістю використання пРРО, з яким ви зможете фіскалізувати дані з будь-якого пристрою та надсилати клієнтам електронні чеки. Перша на черзі інтеграція з пРРО Checkbox, а якщо ви очікуєте на підключення іншого сервісу, то обов'язково напишіть нам, з яким саме.

Більше можливостей з РемОнлайн

РемОнлайн доступний з будь-якого пристрою: смартфону, планшету, ПК

РемОнлайн – це багатофункціональне хмарне рішення, яке допомагає автоматизувати внутрішні процеси та зосередитись на розвитку бізнеса. Ви зможете:

  • прискорити виконання замовлень та обслуговування клієнтів;
  • автоматизувати продажі;
  • навести лад на складі, вчасно робити закупівлі та знаходити недостачі або надлишки товарів;
  • вести фінансовий облік, щоб збільшити прибутки та зменшити витрати компанії;
  • використовувати широку систему звітів, щоб розвивати свій бізнес.

Почніть працювати в сервісі безкоштовно протягом 7 днів та слідкуйте за нашими оновленнями, аби не пропустити інтеграцію з українськими РРО.

  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція програми обліку РемОнлайн з РРО