Застосування РРО

Якщо ви продаєте товари або надаєте послуги, за які отримуєте кошти готівкою або особистими платіжними картками, то відповідно до закону №265 маєте використовувати реєстратор розрахункових операцій. Саме тому у RemOnline ми розроблюємо інтеграцію, яка дозволить не тільки вести облік та автоматизувати щоденні робочі процеси, а й керувати бізнесом згідно з вимогами законодавства.

Після інтеграції ви зможете опрацьовувати замовлення, продавати товари, проводити платежі через касу та вести фінансовий облік, а під час отримання коштів від клієнтів автоматично формувати, друкувати та надавати фіскальні чеки.



Як це працює

registration.svg (3 KB)


Проводите платіж по замовленню
або продажу у CRM RemOnline

warehouse.svg (2 KB)


RemOnline автоматично
формує фіскальний чек

cash.svg (3 KB)


Чек автоматично реєструється
на сервері податкової

receipt.svg (5 KB)


Друкуєте або надсилаєте
фіскальний чек клієнту




Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії

Підключення фіскальних реєстраторів

RemOnline вже інтегрується з фіскальними реєстраторами Datecs, що внесені в Державний реєстр РРО та відповідають всім вимогам українського законодавства. Обробляйте замовлення та оформлюйте продажі, проводьте платежі та друкуйте фіскальні чеки в одному вікні браузера разом з RemOnline.

Інтеграція з програмними РРО

Скористайтеся можливістю підключення пРРО Checkbox, з яким ви зможете фіскалізувати дані з будь-якого пристрою та надсилати клієнтам електронні чеки. Автоматизуйте бізнес та підготуйтеся до законодавчих нововведень вже сьогодні! А якщо ви очікуєте на підключення іншого сервісу, то обов'язково напишіть нам, з яким саме.



Перевірте, на що здатен RemOnline



З якими сервісами програмного РРО інтегрується RemOnline

Datecs


Datecs



Більше можливостей з RemOnline

RemOnline – це багатофункціональне хмарне рішення, яке допомагає автоматизувати внутрішні процеси та зосередитись на розвитку бізнеса. Ви зможете:

  • прискорити виконання замовлень та обслуговування клієнтів;
  • автоматизувати продажі;
  • навести лад на складі, вчасно робити закупівлі та знаходити недостачі або надлишки товарів;
  • вести фінансовий облік, щоб збільшити прибутки та зменшити витрати компанії;
  • використовувати широку систему звітів, щоб розвивати свій бізнес.



Почніть працювати в сервісі безкоштовно протягом 14 днів
та слідкуйте за нашими оновленнями, аби не пропустити інтеграцію з українськими РРО

  1. RemOnline
  2. Інтеграції RemOnline зі сторонніми сервісами
  3. Інтеграція програми обліку RemOnline з РРО