Інтеграція телефонії – це не лише про облік дзвінків. Це про зручність, здоровий контроль та ефективність. Шукати контакти клієнтів в СRM і дзвонити в один клік – це швидко. Фіксувати та обробляти всі пропущені дзвінки – це правильно. Зберігати записи дзвінків, щоб у потрібний момент прослухати чи передати замовлення іншому менеджеру – це корисно. Контролювати, як менеджери працюють із вхідними, вихідними та пропущеними дзвінками – це ефективно. І все це буде вам доступно, якщо ви виберете CRM-систему РемОнлайн з IP-телефонією.
Знайте, хто на тому кінці дроту, ще до відповіді на дзвінок. Під час вхідного виклику з'явиться спливаюча картка, на якій ви побачите ім'я клієнта, номер і статус його останнього замовлення. Також ви зможете подивитися всю історію замовлень та одразу ж створити новий.
IP-телефонія – важливий інструмент для розвитку бізнесу. З її допомогою можна організувати облік, запис і прослуховування дзвінків. Це дозволить поліпшити якість сервісу, підвищити прибуток, а також автоматизувати комунікацію зі співробітниками та клієнтами. З IP-телефонією ціни на вихідні дзвінки будуть нижче, а зв'язок всередині компанії і зовсім може стати безкоштовним. Умови залежать від того, якого провайдера IP-телефонії ви виберете.
Ми розуміємо, наскільки важливо налагодити ефективне спілкування з замовниками та підлеглими. Тому у вас є можливість підключити IP-телефонію для малого бізнесу до програми РемОнлайн.
Віртуальна IP-телефонія – це технологія, яка з'єднує можливості інтернету та звичайної телефонії, а її використання знижує вартість дзвінків. Хмарні АТС взагалі входять у список найкорисніших інструментів для бізнесу. Ось основні відмінності віртуальної АТС (телефонії) від стаціонарного варіанту:
Як бачите, вийшов пристойний список переваг. Тепер давайте розберемо, чим ще хороша інтеграція IP-телефонії з CRM РемОнлайн.
Щоб отримати максимальну вигоду від IP-телефонії, важливо інтегрувати її з CRM-системою. Які можливості дає IP-телефонія при підключенні до РемОнлайн:
Перед інтеграцією СРМ з телефонією важливо знайти підходящого провайдера. Від нього, як і від швидкості інтернету, залежить якість зв'язку: чистота передачі голосу, відсутність луни і безперебійність роботи. Ось чек-лист для вибору надійного оператора офісної АТС (телефонії) з оптимальним набором функцій:
Такий підхід допоможе вам вибрати найдешевшу та якісну інтернет-телефонію, яка буде відповідати потребам вашого бізнесу. Якщо пізніше знадобляться додаткові можливості, можна просто перейти на інший тариф.
Коли визначитеся з провайдером, залишиться лише налаштувати потрібні функції телефонії в Центрі інтеграцій РемОнлайн. Зазвичай це займає не більше п'яти хвилин. Інструкції з налаштування інтеграції з кожним провайдером IP-телефонії є в нашій Базі знань.