Чому вам однозначно потрібна CRM c телефонією
Інтеграція телефонії – це не лише про облік дзвінків. Це про зручність, здоровий контроль та ефективність. Шукати контакти клієнтів в СRM і дзвонити в один клік – це швидко. Фіксувати та обробляти всі пропущені дзвінки – це правильно. Зберігати записи дзвінків, щоб у потрібний момент прослухати чи передати замовлення іншому менеджеру – це корисно. Контролювати, як менеджери працюють із вхідними, вихідними та пропущеними дзвінками – це ефективно. І все це буде вам доступно, якщо ви виберете CRM-систему RemOnline з IP-телефонією.
Які можливості з'являться у вас після інтеграції CRM-системи з IP-телефонією
Додавайте один, два та більше номерів телефонів в картку клієнта, щоб телефонувати клієнтам прямо з RemOnline. Щоб зв'язатися з клієнтом, не потрібно виходити з програми – досить просто натиснути "Зателефонувати".
Знайте, хто на тому кінці дроту, ще до відповіді на дзвінок. Під час вхідного виклику з'явиться спливаюча картка, на якій ви побачите ім'я клієнта, номер і статус його останнього замовлення. Також ви зможете подивитися всю історію замовлень та одразу ж створити новий.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії
Тільки ви вирішуєте, хто із співробітників може бачити та прослуховувати дзвінки. Ви можете дати повний або частковий доступ до записів розмов, наприклад, бачити їх лише в замовленнях або картці клієнта.
Проверьте, на что способен RemOnline
Як інтегрувати CRM-систему та IP-телефонію
1. Спочатку CRM, телефонія – потім. Зареєструйтесь у RemOnline, аби розпочати облік дзвінків безкоштовно протягом тестового періоду.
2. Знайдіть свою IP-телефонію у Центрі інтеграцій RemOnline. Ми маємо широкий вибір прямих інтеграцій, а також хмарних АТС з підтримкою більше 200 провайдерів. А якщо ви ще не використовуєте телефонію, перегляньте, які спеціальні пропозиції є від наших партнерів.
3. Почніть налаштовувати інтеграцію, аби знайти покрокову інструкцію в нашій Базі Знань.
Інтегруйте IP-телефонію з RemOnline, аби:
Контролювати обробку
дзвінків менеджерами
Вести облік дзвінків та
замовлень в одній програмі
Підвищити якість сервісу
та рівень лояльності клієнтів
Не залишати вхідні дзвінки
клієнтів без відповіді
IP-телефонія – важливий інструмент для розвитку бізнесу. З її допомогою можна організувати облік, запис і прослуховування дзвінків. Це дозволить поліпшити якість сервісу, підвищити прибуток, а також автоматизувати комунікацію зі співробітниками та клієнтами. З IP-телефонією ціни на вихідні дзвінки будуть нижче, а зв'язок всередині компанії і зовсім може стати безкоштовним. Умови залежать від того, якого провайдера IP-телефонії ви виберете.
Ми розуміємо, наскільки важливо налагодити ефективне спілкування з замовниками та підлеглими. Тому у вас є можливість підключити IP-телефонію для малого бізнесу до програми RemOnline.
Віртуальна IP-телефонія – це технологія, яка з'єднує можливості інтернету та звичайної телефонії, а її використання знижує вартість дзвінків. Хмарні АТС взагалі входять у список найкорисніших інструментів для бізнесу. Ось основні відмінності віртуальної АТС (телефонії) від стаціонарного варіанту:
Як бачите, вийшов пристойний список переваг. Тепер давайте розберемо, чим ще хороша інтеграція IP-телефонії з CRM RemOnline.
Щоб отримати максимальну вигоду від IP-телефонії, важливо інтегрувати її з CRM-системою. Які можливості дає IP-телефонія при підключенні до RemOnline:
Перед інтеграцією СРМ з телефонією важливо знайти підходящого провайдера. Від нього, як і від швидкості інтернету, залежить якість зв'язку: чистота передачі голосу, відсутність луни і безперебійність роботи. Ось чек-лист для вибору надійного оператора офісної АТС (телефонії) з оптимальним набором функцій:
Такий підхід допоможе вам вибрати найдешевшу та якісну інтернет-телефонію, яка буде відповідати потребам вашого бізнесу. Якщо пізніше знадобляться додаткові можливості, можна просто перейти на інший тариф.
Коли визначитеся з провайдером, залишиться лише налаштувати потрібні функції телефонії в Центрі інтеграцій RemOnline. Зазвичай це займає не більше п'яти хвилин. Інструкції з налаштування інтеграції з кожним провайдером IP-телефонії є в нашій Базі знань.