Facebook Messenger Integration

CRM із Facebook Messenger

Інтеграція Facebook Messenger з CRM RemOnline

Поєднайте CRM RemOnline із Facebook Messenger
для зв'язку з клієнтами та збільшення продажів

Покращуйте спілкування з клієнтами

Налагодьте обмін повідомленнями з постійними та потенційними клієнтами зі своєї сторінки у Facebook

communication

Вхідні повідомлення в CRM

automatization

Автоматизація робочого процесу

suppliers

Шаблони для автоматичних відповідей

filter

Розширені налаштування доступу до чатів

Спробуйте всі функції веб та мобільних додатків RemOnline безкоштовно

Керуйте всіма каналами зв'язку через єдиний сервіс

Перетворіть Facebook-чат на ефективний канал продажів

Інтеграція зі сторонніми засобами обміну повідомленнями, як-от Facebook Messenger, дає змогу отримувати та відповідати на повідомлення безпосередньо в зручному для користувача інтерфейсі RemOnline.

Після підключення бізнес-сторінки у Facebook всі нові чати з потенційними клієнтами будуть відображатися у вашому акаунті RemOnline разом з історією розмов. Під час чату ви можете надсилати/отримувати аудіофайли, фотографії та відео так само, як і у месенджері FB.

Керуйте всіма каналами зв'язку через єдиний сервіс

Впорядкуйте комунікацію за допомогою інтеграції з Messenger

Спілкування з клієнтами через різні канали може спричинити плутанину в комунікації, що призведе до втрачання замовлень. Комплексне рішення RemOnline допоможе вам легко організувати комунікацію з клієнтами в одному місці, аби ви могли зосередитися на обробці кожного ліда:

check_yellow

Розмежовуйте активні та закриті розмови, щоб зосередитися лише на потрібних чатах

check_yellow

Чат залишається активним, доки його не буде закрито або не буде отримано відповідь

check_yellow

Такі дії з повідомленнями, як позначення розмови як непрочитаної або прив'язка до клієнта, відстежуються у стрічці чату

check_yellow

Зручна фільтрація за джерелом повідомлення (В розробці)

Впорядкуйте комунікацію за
                                допомогою інтеграції з Messenger

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати робочі бізнес-процеси

Захистіть приватні повідомлення за допомогою обмеження доступу

На відміну від особистого профілю, бізнес-сторінка у Facebook та її чати можуть користуватися кілька користувачів. Після підключення інтеграції, ви зможете налаштувати обмежений доступ до обміну повідомленнями з клієнтами за допомогою ролей співробітників. Це дозволить вам бачити, хто відповідає за ту чи іншу розмову в загальному списку чатів.

Захистіть приватні повідомлення за допомогою обмеження доступу

Спростіть обробку лідів

Розширений функціонал RemOnline дає змогу усунути рутинні завдання та адміністративне навантаження на співробітників.

check_yellow

Прив'язуйте розмови до профілів клієнтів, щоб зберегти важливий зміст, краще розуміти поведінку клієнтів й ухвалювати обґрунтовані рішення

check_yellow

Створюйте ліди та замовлення безпосередньо з чатів усього за кілька кліків

check_yellow

До нового чату автоматично призначається менеджер, завдяки чому у вас буде чітке розуміння про завантаженість співробітників у вашій команді обслуговування клієнтів чи відділі продажів

check_yellow

Коли починаєте чат з існуючим клієнтом, ви зможете побачити всю інформацію про попередні взаємодії та активні замовлення поруч зі стрічкою чату

check_yellow

Створюйте нові замовлення, надаючи доступ за посиланням до чату з потенційним клієнтом або клієнтом у Facebook

Спростіть обробку лідів
InProgress

Покращуйте клієнтський досвід за допомогою швидких відповідей

Підключення до Facebook Messenger дозволяє вам автоматично відповідати на перше повідомлення, щоб всі потенційні клієнти отримували швидку відповідь на свої запити. Більше того, інструменти CRM RemOnline дадуть змогу налаштовувати шаблони на основі замовлень або типів повідомлень для більш персоналізованих розмов. Також ви можете підключити чат-бот для швидкої відповіді на стандартні запитання.

Захистіть приватні повідомлення за допомогою обмеження доступу

Перевірте, на що здатний RemOnline

Підніміть свій комунікаційний маркетинг на новий рівень

Instagram Direct

Окрім додатку Facebook, інтегруйтеся з Instagram Direct

Viber та WhatsApp

Підключайте більше улюблених месенджерів — Viber та WhatsApp

Turbo SMS

Зробіть спілкування зручнішим за допомогою смс-шлюзу Turbo SMS

integration_ua

Готові спробувати інтеграцію RemOnline з Facebook Messenger?

Зареєструйтеся сьогодні, аби отримати більше клієнтів з соціальних мереж

Популярні запитання та відповіді

Навіщо інтегрувати RemOnline з Facebook Messenger?

faq_arrow

Завдяки особливостям інтеграції цих двох платформ ви можете забезпечити безперебійне спілкування з клієнтами в Messenger через пряме підключення з програмою RemOnline. Це дозволить вам:

  • Легко відстежувати всі запити клієнтів в одному місці
  • Надавати персоналізовані та своєчасні відповіді
  • Пришвидшити процес продажу та оптимізувати маркетингові кампанії
  • Покращити задоволеність клієнтів.

Інтеграцію з месенджером від Facebook CRM для малого та середнього бізнесу RemOnline відкриває, починаючи з тарифного плану Startup.

Які переваги використання Facebook Messenger для малого бізнесу?

faq_arrow

Facebook Messenger – це чудовий, універсальний інструмент комунікації, який надає компаніям зручні можливості для взаємодії з клієнтом у режимі реального часу. Це покращує сервіс і ефективність спілкування зі споживачами.

Використання Messenger загалом поліпшить управління взаємовідносинами з клієнтами. Адже він пропонує налаштувати автовідповіді на повідомлення, які допоможуть скоротити час відповіді та швидко обробляти популярні запити клієнтів. Це звільняє час для живих операторів, аби вони могли зосередитися на більш складних питаннях.

Крім того, малий бізнес може використовувати можливості популярної платформи обміну повідомленнями для надсилання персоналізованих оголошень своїм клієнтам. Це дасть змогу підвищити ефективність маркетингових кампаній.

Чи можу я підключити та використовувати дві FB-сторінки в RemOnline одночасно?

faq_arrow

Звісно! Ви можете інтегрувати з RemOnline будь-яку кількість ваших бізнес-сторінок у Facebook. Це дозволить вам миттєво побачити, з якої сторінки з вами зв'язався клієнт, у списку чатів у RemOnline.

  1. RemOnline
  2. Інтеграції RemOnline зі сторонніми сервісами
  3. Інтеграція Facebook Messenger з CRM RemOnline