Швидко оформляти замовлення
і вести попередній запис клієнтів
на кілька днів або тижнів вперед
Навести порядок в документообігу
та мінімізувати вплив
людського фактора
Зберігати історію
обслуговування клієнтів і мати
до неї доступ з будь-якої точки
Генерувати звіти і аналізувати
ключові показники роботи компанії
в кілька кліків
Використовуйте готові форми клієнтів і замовлень, які можна додатково налаштувати під себе. РемОнлайн буде надійно зберігати контакти, історію звернень, покупок і платежів кожного клієнта. Призначайте відповідальних майстрів і відстежуйте всі зміни в замовленні.
Використовуйте Планувальник замовлень для ведення попереднього запису, а також рівномірного розподілу завантаження на співробітників і ресурси. Він наочно відображає поточні записи на день і навіть тиждень вперед, що дозволить вам швидко знайти зручний клієнтові час.
Призначте кожній одиниці категорію, артикул, серійний номер або штрих-код. Проводьте оприбуткування, списання та переміщення автомобільних камер, шиномонтажной пасти, шнурів, джгутів та інших потрібних матеріалів. Налаштуйте адресне зберігання, щоб навести на складі порядок і розкласти все по поличках.
Крім того, РемОнлайн дозволяє встановити мінімальний і максимальний залишок для різних позицій, а потім генерувати звіт, який допоможе планувати закупівлі та бюджет на них.
Сформуйте список послуг, що надаються: монтаж шин для різних радіусів коліс і марок автомобілів, рихтування, фарбування і зварювання дисків, балансування коліс, виїзд до клієнта з запаскою та інші роботи, вкажіть ціни для них. Змініть типи цін на товари (наприклад, ремонтну, роздрібну, акційну) і налаштуйте націнки, які будуть розраховуватися від закупівельної вартості при оприбуткуванні.
Після цього підсумкові суми замовлень, продажів і рахунків будуть розраховуватися автоматично.
Налаштуйте права і ролі співробітників так, щоб вони могли працювати тільки з тією інформацією, яка їм потрібна. Не всім варто знати закупівельні ціни і зарплати колег або мати можливість давати знижки, видаляти картки клієнтів і повторно друкувати чеки. Так ви зможете запобігти втраті даних і уникнути конфліктів.
Крім того, РемОнлайн дозволяє налаштувати білий список IP-адрес, щоб убезпечити аккаунт компанії від шахрайства.
Вам достатньо один раз налаштувати потрібні типи нарахувань для адміністраторів і майстрів, а далі РемОнлайн буде все робити сам. Так ви перестанете витрачати час на ручні підрахунки, мінімізуєте ймовірність помилок і зробите систему оплати праці більш прозорою.
РемОнлайн автоматизує рутинні операції, завдяки чому ви можете використовувати заощаджений час на розвиток бізнесу. Формуйте звіти в кілька кліків і відстежуйте ключові показники в Дашборді керівника, щоб завжди тримати руку на пульсі бізнесу і ефективно ним керувати.
Ми завжди прислухаємося до побажань наших користувачів, тому РемОнлайн постійно розвивається і стає кращим.
Прямо зараз у нас в розробці
85%
Аналітичний звіт
Універсальний конструктор звітів, який дозволяє в зручній і наочній формі аналізувати інформацію в ваших замовленнях, продажах, дзвінках.
70%
Мобільний додаток керівника для Android
Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.
30%
Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками
У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.
10%
Журнал подій
Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.
10%
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.
РемОнлайн – це хмарна CRM для обліку й автоматизації бізнес-процесів, що відбуваються на шиномонтажі. З її допомогою можна об'єднати всю існуючу інформацію по клієнтам, замовленням і залишкам товарів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери можуть одразу побачити:
З урахуванням цієї інформації оформлення заявки відбувається максимально швидко. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволяє оперативно повідомити майстрів про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення робіт і готовність авто.
Завдяки легкій фіксації продажів, переміщень і оприбуткувань, а також касових операцій управлінський і бухгалтерський облік шиномонтажу значно спрощуються. Формування необхідної звітності займає не більше кількох хвилин.
Програма для шиномонтажу РемОнлайн – це надійний інструмент для реєстрації нових клієнтів і збереження важливої інформації про них. Разом з системою ви отримуєте готові форми замовлень і клієнтів, які можете підлаштувати під себе за бажанням. А якщо він вже присутній у базі, то ви побачите відповідне повідомлення.
Його контактні дані зберігаються в картці клієнта і автоматично підставляються у всі наступні замовлення. Тут також можна переглянути історію платежів і наданих послуг. Крім того, в картках клієнтів доступні історії дзвінків і SMS, що відкриває можливості для контролю якості роботи співробітників.
Ще одна корисна особливість РемОнлайн – можливість сегментувати базу на клієнтів і постачальників, відзначати конфліктних особистостей. Якщо поставити відповідну позначку в картці клієнта, то злий червоний смайлик буде відображатися як поруч з його ім'ям в CRM, так і в спливаючому вікні під час його дзвінка. Отож, ми не дамо вам забути про таку важливу деталь :)
Фіксуйте кожне звернення клієнта у ваш сервіс шиномонтажу, а також всі види робіт, які виконувалися в ньому. У цьому вам теж допоможе наша програма обліку шиномонтажу РемОнлайн.
Після заведення клієнта в базу і створення замовлення у ваших співробітників з'явиться можливість змінювати статуси замовлення, бачити терміни, додавати додаткові послуги і призначати виконавців. Ви легко зможете подивитися, які замовлення є:
Використовуйте налаштування обмежень в часі для кожного статусу, щоб контролювати терміни виконання робіт майстрами. Відстежити всі зміни і коментарі можна в картці замовлення.
Автоматизуйте оприбуткування і списання товарів за допомогою розділу Склад у програмі для шиномонтажу РемОнлайн. Це дозволить вам контролювати залишки шин і дисків, відстежувати історію їх використання в обслуговуванні автомобілів, включати їхні ціни до вартості послуг з монтажу і т. ін.
На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт «Товари, які потрібно закупити» допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.
Для ефективного управління сервісом шиномонтажу потрібен управлінський облік. А аналіз звітів – це його невід'ємна частина. Ми прагнемо полегшити процес аналітики для наших користувачів, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:
На вкладці "Інші" можна подивитися історію входів в РемОнлайн, відгуків від клієнтів або налаштувати відправку автоматичного звіту для керівника на e-mail.
Отримана інформація дозволить вам зробити глибоку аналітику на кінець періоду (місяця, кварталу і т. ін.) А для швидкого аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень рекомендуємо використовувати Дашборда керівника.
Тут ви зможете оцінити основні показники одного або декількох сервісів шиномонтажу в режимі реального часу. Що особливо цінно – ви побачите оперативну статистику, отриману на підставі інформації в системі і автоматично оформлену у вигляді графіків. Керувати бізнесом з РемОнлайн легко і зручно – спробуйте і переконайтесь на практиці!