Укр

Програма для шиномонтажу

Оформлюйте замовлення, ведіть облік і плануйте завантаженість співробітників у CRM-системі

Програма для обліку шиномонтажу РемОнлайн дозволяє


Швидко оформляти замовлення і вести попередній запис клієнтів на кілька днів або тижнів вперед

Навести порядок в документообігу та мінімізувати вплив людського фактора

Зберігати історію обслуговування клієнтів і мати до неї доступ з будь-якої точки

Генерувати звіти і аналізувати ключові показники роботи компанії в кілька кліків

Почніть використовувати програму для шиномонтажу РемОнлайн безкоштовно протягом 14 днів.

Які можливості дає облік шиномонтажу в РемОнлайн

Створіть базу клієнтів і постачальників

Створюйте картки постачальників і клієнтів в CRM-системі. РемОнлайн буде зберігати в них історію замовлень, оплат, дзвінків і повідомлень. Ви завжди зможете побачити історію обслуговування клієнта і подивитися деталі попереднього замовлення. А для постійних клієнтів можна встановлювати індивідуальні знижки.

Ведіть попередній запис клієнтів і керуйте замовленнями

Створюйте замовлення, додавайте в них роботи та витратні матеріали. Користуйтеся планувальником, щоб швидко записувати клієнтів на кілька днів або тижнів вперед і фіксувати час виклику майстра для виїзного шиномонтажу.

Усередині кожного замовлення є стрічка подій і ви зможете бачити, хто і коли вносив зміни в документ.

Ведіть складський облік шиномонтажу і плануйте закупівлі в CRM-системі

Дайте кожній одиниці категорію, артикул, серійний номер або штрих-код. Проводьте оприбуткування, списання та переміщення автомобільних камер, шиномонтажной пасти, шнурів, джгутів та інших потрібних матеріалів. Налаштуйте адресне зберігання, щоб навести на складі порядок і розкласти все по поличках.

Крім того, РемОнлайн дозволяє встановити мінімальний і максимальний залишок для різних позицій, а потім генерувати звіт, який допоможе планувати закупівлі та бюджет на них.

Створіть асортимент і автоматизуйте розрахунок вартості товарів і послуг

Сформуйте список послуг, що надаються: монтаж шин для різних радіусів коліс і марок автомобілів, рихтування, фарбування і зварювання дисків, балансування коліс, виїзд до клієнта з запаскою та інші роботи, вкажіть ціни для них. Змініть типи цін на товари (наприклад, ремонтну, роздрібну, акційну) і налаштуйте націнки, які будуть розраховуватися від закупівельної вартості при оприбуткуванні.

Після цього підсумкові суми замовлень, продажів і рахунків будуть розраховуватися автоматично.

Налаштуйте ролі й обмеження доступу до інформації для співробітників

Налаштуйте права і ролі співробітників так, щоб вони могли працювати тільки з тією інформацією, яка їм потрібна. Не всім варто знати закупівельні ціни і зарплати колег або мати можливість давати знижки, видаляти картки клієнтів і повторно друкувати чеки. Так ви зможете запобігти втраті даних і уникнути конфліктів.

Крім того, РемОнлайн дозволяє налаштувати білий список IP-адрес, щоб убезпечити аккаунт компанії від шахрайства.

Автоматизуйте розрахунок зарплати

Вам достатньо один раз налаштувати потрібні типи нарахувань, а далі РемОнлайн буде все робити сам. Так ви перестанете витрачати час на ручні підрахунки, мінімізуєте ймовірність помилок і зробите систему оплати праці більш прозорою.

Аналізуйте ключові показники роботи компанії та отримуйте щоденний звіт керівника

Переглядайте на Дашборді кількість замовлень, середній чек і завантаження співробітників. Створюйте звіти за замовленнями, финансами, повідомленнями, відгуками і складом. Налаштуйте щоденний звіт керівника, щоб отримувати актуальну підбірку даних на Email. Це дозволить вам тримати руку на пульсі подій і швидко приймати управлінські рішення.

Переваги використання РемОнлайн для шиномонтажу

devices-new.png (213 KB)

  1. Швидкий старт без завантажень, встановлювань і залучення програмістів – пройдіть просту реєстрацію та починайте працювати.
  2. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс + допомога консультантів – ми допоможемо вам розібратися в функціоналі CRM всього за кілька днів.
  3. Доступ з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.
  4. 100% конфіденційність і безпека зберігання даних.
  5. Інтеграція з популярними сервісами IP-телефонії та SMS-шлюзами, програмами для пошуку запчастин і бухгалтерського обліку.

Ми завжди прислухаємося до побажань наших користувачів, тому РемОнлайн постійно розвивається і стає кращим.

Прямо зараз у нас в розробці

spin

92%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

75%

Планувальник замовлень

Планувальник замовлень – перш за все буде корисний для обліку виїзних робіт і для компаній, що працюють з клієнтами за попереднім записом. Покаже завантаження виконавців в часі і відобразить ваші замовлення на день у вигляді зручного календаря.

Програма для шиномонтажу РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM для обліку й автоматизації бізнес-процесів, що відбуваються на шиномонтажі. З її допомогою можна об'єднати всю існуючу інформацію по клієнтам, замовленням і залишкам товарів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери можуть одразу побачити:

  1. Чи зверталась ця людина раніше.
  2. Чи є у неї картка на знижку.
  3. Чи давали клієнту гарантію на запчастини / роботи.
  4. Чи є шини і диски потрібної марки на складі.

З урахуванням цієї інформації оформлення заявки відбувається максимально швидко. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволяє оперативно повідомити майстрів про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення робіт і готовність авто.

Завдяки легкій фіксації продажів, переміщень і оприбуткувань, а також касових операцій управлінський і бухгалтерський облік шиномонтажу значно спрощуються. Формування необхідної звітності займає не більше кількох хвилин.

Облік клієнтів шиномонтажу

Програма для шиномонтажу РемОнлайн – це надійний інструмент для реєстрації нових клієнтів і збереження важливої ​​інформації про них. Разом з системою ви отримуєте готові форми замовлень і клієнтів, які можете підлаштувати під себе за бажанням. А якщо він вже присутній у базі, то ви побачите відповідне повідомлення.

Його контактні дані зберігаються в картці клієнта і автоматично підставляються у всі наступні замовлення. Тут також можна переглянути історію платежів і наданих послуг. Крім того, в картках клієнтів доступні історії дзвінків і SMS, що відкриває можливості для контролю якості роботи співробітників.

Ще одна корисна особливість РемОнлайн – можливість сегментувати базу на клієнтів і постачальників, відзначати конфліктних особистостей. Якщо поставити відповідну позначку в картці клієнта, то злий червоний смайлик буде відображатися як поруч з його ім'ям в CRM, так і в спливаючому вікні під час його дзвінка. Отож, ми не дамо вам забути про таку важливу деталь :)

Облік роботи шиномонтажу

Фіксуйте кожне звернення клієнта у ваш сервіс шиномонтажу, а також всі види робіт, які виконувалися в ньому. У цьому вам теж допоможе наша програма обліку шиномонтажу РемОнлайн.

Після заведення клієнта в базу і створення замовлення у ваших співробітників з'явиться можливість змінювати статуси замовлення, бачити терміни, додавати додаткові послуги і призначати виконавців. Ви легко зможете подивитися, які замовлення є:

  • новими;
  • терміновими;
  • в роботі;
  • простроченими;
  • готовими, але неоплаченими;
  • оплаченими.

Використовуйте налаштування обмежень в часі для кожного статусу, щоб контролювати терміни виконання робіт майстрами. Відстежити всі зміни і коментарі можна в картці замовлення.

Облік товарів в шиномонтажі

Автоматизуйте оприбуткування і списання товарів за допомогою розділу Склад у програмі для шиномонтажу РемОнлайн. Це дозволить вам контролювати залишки шин і дисків, відстежувати історію їх використання в обслуговуванні автомобілів, включати їхні ціни до вартості послуг з монтажу і т. ін.

На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт «Товари, які потрібно закупити» допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.

Управлінський облік в програмі для шиномонтажу РемОнлайн

Для ефективного управління сервісом шиномонтажу потрібен управлінський облік. А аналіз звітів – це його невід'ємна частина. Ми прагнемо полегшити процес аналітики для наших користувачів, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:

  • фінансам (оцінка прибутку від виконаних робіт і продажів, відстеження рухів грошових коштів, звіт про нарахування зарплати співробітникам);
  • замовленням (підрахунок кількості зареєстрованих звернень, замовлень в роботі, виконаних робіт з оцінкою їхньої вартості – за виконавцями і в цілому);
  • складу (оборот, залишки, списання, закупівля товарів);
  • комунікаціям (вхідні, вихідні, пропущені дзвінки; відправлені і відкладені SMS).

На вкладці "Інші" можна подивитися історію входів в РемОнлайн, відгуків від клієнтів або налаштувати відправку автоматичного звіту для керівника на e-mail.

Отримана інформація дозволить вам зробити глибоку аналітику на кінець періоду (місяця, кварталу і т. ін.) А для швидкого аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень рекомендуємо використовувати Дашборда керівника.

Тут ви зможете оцінити основні показники одного або декількох сервісів шиномонтажу в режимі реального часу. Що особливо цінно – ви побачите оперативну статистику, отриману на підставі інформації в системі і автоматично оформлену у вигляді графіків. Керувати бізнесом з РемОнлайн легко і зручно – спробуйте і переконайтесь на практиці!

Показати повністю »