Укр

Програма для шиномонтажу

Інструмент для автоматизації бізнес-процесів і полегшення відстежування ключових показників

ключевых показателей

Що ви отримуєте з РемОнлайн?


Більше грошей

Програма для обліку шиномонтажу допомагає оптимізувати витрати і підвищити доходи сервісу

control.png (46 KB)

Дистанційний контроль

Будьте в курсі всього, що відбувається, з будь-якого пристрою з будь-якої точки на карті

Більше вільного часу

Звільніть час для стратегічних завдань за рахунок автоматизації рутинних процесів

Справжній порядок

Наведіть порядок у справах і документах при мінімумі зусиль завдяки розширеним можливостям CRM

Почніть використовувати програму для шиномонтажу РемОнлайн безкоштовно протягом 14 днів.

В РемОнлайн є все, що потрібно для сервісу шиномонтажу

CRM для обліку замовлень та клієнтів

Об'єднайте всі замовлення та клієнтів в єдину базу для легкого обліку. В CRM можна переглядати історії взаємодій з кожним клієнтом, контролювати терміни виконання замовлень і давати гарантію на виконані роботи. А автоматичні повідомлення для клієнтів, фіксування їхніх візитів, запис і можливість прослуховування дзвінків дозволяють поліпшити комунікацію з клієнтами.

Керування складом шиномонтажу

Оприбутковуйте і списуйте шини, диски та інші запчастини. Відстежуйте їхній продаж, використання в ремонті та розташування на складі. Контролюйте залишки і забезпечуйте своєчасну закупівлю необхідних товарів. Розділяйте їх на категорії, присвоюйте унікальні коди та артикули, генеруйте штрих-коди для шин, залишених клієнтами до наступного сезону.

Бухгалтерський облік на шиномонтажі

Призначайте відмінні ціни на монтаж шин і дисків для різних марок автомобілів. Встановлюйте націнки за терміновий монтаж і / або виїзд до клієнта із запаскою. Пропонуйте послуги зберігання шин і балансування коліс за додаткову плату. Всі ці послуги і оплати, пов’язані з ними будуть легко відслідковуватися, завдяки класифікації послуг та історії платежів у системі.

Ефективне управління бізнесом

Формування звітів в РемОнлайн здійснюється автоматично. Ви в будь-який момент можете подивитися виписку по замовленням, складським операціям і переміщенням коштів. Крім того, на Дашборд керівника будуть виводитись зведені дані по всім зареєстрованим в системі сервісам. Як наслідок, облік шиномонтажу стає простіше, а управління – ефективніше.

Розрахунок зарплатні та вартості робіт на шиномонтажі

Вартість послуг

  • Гнучке налаштування прайсу на основні та додаткові послуги
  • Автоматичний розрахунок вартості виконуваних робіт
  • Економія часу – до 20 хвилин на кожному замовленні. Встигайте оформляти більше

Зарплата менеджерів і механіків

  • Система винагород за різні види виконаних робіт і закритих замовлень
  • Встановлення різних коефіцієнтів для автоматичної оцінки праці майстра та учня
  • Матеріальна мотивація співробітників шиномонтажу

Переваги використання РемОнлайн для шиномонтажу

devices-new.png (213 KB)

  1. Швидкий старт без завантажень, встановлювань і залучення програмістів – пройдіть просту реєстрацію та починайте працювати.
  2. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс + допомога консультантів – ми допоможемо вам розібратися в функціоналі CRM всього за кілька днів.
  3. Доступ з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.
  4. 100% конфіденційність і безпека зберігання даних.
  5. Інтеграція з популярними сервісами IP-телефонії та SMS-шлюзами, програмами для пошуку запчастин і бухгалтерського обліку.

РемОнлайн постійно стає кращим

Ми прислухаємося до побажань наших користувачів і продовжуємо доповнювати наш продукт корисними функціями. Для сервісів шиномонтажу зараз в розробці функція розкладу. Ви зможете прив'язувати кожен запис до постів та окремих майстрів, щоб оцінювати їхнє завантаження, формувати правильний розклад і не втратити жодного клієнта.

Програма для шиномонтажу РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM для обліку й автоматизації бізнес-процесів, що відбуваються на шиномонтажі. З її допомогою можна об'єднати всю існуючу інформацію по клієнтам, замовленням і залишкам товарів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери можуть одразу побачити:

  1. Чи зверталась ця людина раніше.
  2. Чи є у неї картка на знижку.
  3. Чи давали клієнту гарантію на запчастини / роботи.
  4. Чи є шини і диски потрібної марки на складі.

З урахуванням цієї інформації оформлення заявки відбувається максимально швидко. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволяє оперативно повідомити майстрів про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення робіт і готовність авто.

Завдяки легкій фіксації продажів, переміщень і оприбуткувань, а також касових операцій управлінський і бухгалтерський облік шиномонтажу значно спрощуються. Формування необхідної звітності займає не більше кількох хвилин.

Облік клієнтів шиномонтажу

Програма для шиномонтажу РемОнлайн – це надійний інструмент для реєстрації нових клієнтів і збереження важливої ​​інформації про них. Разом з системою ви отримуєте готові форми замовлень і клієнтів, які можете підлаштувати під себе за бажанням. А якщо він вже присутній у базі, то ви побачите відповідне повідомлення.

Його контактні дані зберігаються в картці клієнта і автоматично підставляються у всі наступні замовлення. Тут також можна переглянути історію платежів і наданих послуг. Крім того, в картках клієнтів доступні історії дзвінків і SMS, що відкриває можливості для контролю якості роботи співробітників.

Ще одна корисна особливість РемОнлайн – можливість сегментувати базу на клієнтів і постачальників, відзначати конфліктних особистостей. Якщо поставити відповідну позначку в картці клієнта, то злий червоний смайлик буде відображатися як поруч з його ім'ям в CRM, так і в спливаючому вікні під час його дзвінка. Отож, ми не дамо вам забути про таку важливу деталь :)

Облік роботи шиномонтажу

Фіксуйте кожне звернення клієнта у ваш сервіс шиномонтажу, а також всі види робіт, які виконувалися в ньому. У цьому вам теж допоможе наша програма обліку шиномонтажу РемОнлайн.

Після заведення клієнта в базу і створення замовлення у ваших співробітників з'явиться можливість змінювати статуси замовлення, бачити терміни, додавати додаткові послуги і призначати виконавців. Ви легко зможете подивитися, які замовлення є:

  • новими;
  • терміновими;
  • в роботі;
  • простроченими;
  • готовими, але неоплаченими;
  • оплаченими.

Використовуйте налаштування обмежень в часі для кожного статусу, щоб контролювати терміни виконання робіт майстрами. Відстежити всі зміни і коментарі можна в картці замовлення.

Облік товарів в шиномонтажі

Автоматизуйте оприбуткування і списання товарів за допомогою розділу Склад у програмі для шиномонтажу РемОнлайн. Це дозволить вам контролювати залишки шин і дисків, відстежувати історію їх використання в обслуговуванні автомобілів, включати їхні ціни до вартості послуг з монтажу і т. ін.

На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт «Товари, які потрібно закупити» допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.

Управлінський облік в програмі для шиномонтажу РемОнлайн

Для ефективного управління сервісом шиномонтажу потрібен управлінський облік. А аналіз звітів – це його невід'ємна частина. Ми прагнемо полегшити процес аналітики для наших користувачів, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:

  • фінансам (оцінка прибутку від виконаних робіт і продажів, відстеження рухів грошових коштів, звіт про нарахування зарплати співробітникам);
  • замовленням (підрахунок кількості зареєстрованих звернень, замовлень в роботі, виконаних робіт з оцінкою їхньої вартості – за виконавцями і в цілому);
  • складу (оборот, залишки, списання, закупівля товарів);
  • комунікаціям (вхідні, вихідні, пропущені дзвінки; відправлені і відкладені SMS).

На вкладці "Інші" можна подивитися історію входів в РемОнлайн, відгуків від клієнтів або налаштувати відправку автоматичного звіту для керівника на e-mail.

Отримана інформація дозволить вам зробити глибоку аналітику на кінець періоду (місяця, кварталу і т. ін.) А для швидкого аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень рекомендуємо використовувати Дашборда керівника.

Тут ви зможете оцінити основні показники одного або декількох сервісів шиномонтажу в режимі реального часу. Що особливо цінно – ви побачите оперативну статистику, отриману на підставі інформації в системі і автоматично оформлену у вигляді графіків. Керувати бізнесом з РемОнлайн легко і зручно – спробуйте і переконайтесь на практиці!

Показати повністю »