Програма для обліку шиномонтажу РемОнлайн дозволяє


time.svg (1 KB)

Швидко оформляти замовлення
і вести попередній запис клієнтів
на кілька днів або тижнів вперед

draft.svg (1 KB)

Навести порядок в документообігу
та мінімізувати вплив
людського фактора

list.svg (2 KB)

Зберігати історію
обслуговування клієнтів і мати
до неї доступ з будь-якої точки

reporting.svg (3 KB)

Генерувати звіти і аналізувати
ключові показники роботи компанії
в кілька кліків




Почніть використовувати програму для шиномонтажу РемОнлайн безкоштовно протягом 7 днів



Які можливості дає облік шиномонтажу в РемОнлайн

Прискорте обслуговування клієнтів

Використовуйте готові форми клієнтів і замовлень, які можна додатково налаштувати під себе. РемОнлайн буде надійно зберігати контакти, історію звернень, покупок і платежів кожного клієнта. Призначайте відповідальних майстрів і відстежуйте всі зміни в замовленні.

Ведіть попередній запис клієнтів і керуйте ресурсами

Використовуйте Планувальник замовлень для ведення попереднього запису, а також рівномірного розподілу завантаження на співробітників і ресурси. Він наочно відображає поточні записи на день і навіть тиждень вперед, що дозволить вам швидко знайти зручний клієнтові час.

Покращуйте запис клієнтів на шиномонтаж

Ведіть запис на послуги шиномонтажу ефективно. Завдяки РемОнлайн ви зможете планувати візити клієнтів з урахуванням робочого часу кожного майстра, а також складати Графік роботи працівників на місяці вперед у кілька кліків.

Розширюйте клієнтську базу шиномонтажу

CRM-система для шиномонтажу збирає, систематизує та зберігає контактні дані клієнтів, щоб ви могли ефективно працювати з клієнтською базою. Використовуйте відкладену відправку повідомлень з нагадуванням про запис, повідомляйте клієнтів про акції та налаштовуйте індивідуальні знижки, щоб повертати їх в шиномонтаж знову й знову.

Створіть асортимент і автоматизуйте розрахунок вартості товарів і послуг

  • Сформуйте асортимент послуг, що надаються: монтаж шин для різних радіусів коліс і марок автомобілів, рихтування, фарбування і зварювання дисків, балансування коліс, виїзд до клієнта з запаскою та інші роботи, вкажіть ціни для них.
  • Змініть типи цін на товари (наприклад, ремонтну, роздрібну, акційну) і налаштуйте націнки, які будуть розраховуватися від закупівельної вартості при оприбуткуванні.


Після цього підсумкові суми замовлень, продажів і рахунків будуть розраховуватися автоматично.

Ведіть складський облік шиномонтажу та плануйте закупівлі в CRM-системі


Крім того, програма обліку шин дозволяє встановити мінімальний і максимальний залишок для різних позицій, а потім
генерувати звіт, який допоможе планувати закупівлі та бюджет на них.

Налаштуйте ролі і доступ до ваших даних для співробітників

Налаштуйте права і ролі співробітників так, щоб вони могли працювати тільки з тією інформацією, яка їм потрібна. Не всім варто знати закупівельні ціни і зарплати колег або мати можливість давати знижки, видаляти картки клієнтів і повторно друкувати чеки. Так ви зможете запобігти втраті даних і уникнути конфліктів.

Крім того, РемОнлайн дозволяє налаштувати білий список IP-адрес, щоб убезпечити аккаунт компанії від шахрайства.

Контролюйте співробітників шиномонтажу

Відстежуйте додавання, зміну та видалення понад 60 подій у документах програми та відновлюйте випадково видалені об'єкти за допомогою Журналу подій. Завдяки цьому ви завжди знатимете, хто, що, де і коли зробив у вашому обліковому записі РемОнлайн.

Автоматизуйте розрахунок зарплати

Вам достатньо один раз налаштувати потрібні типи нарахувань для адміністраторів і майстрів, а далі РемОнлайн буде все робити сам. Так ви перестанете витрачати час на ручні підрахунки, мінімізуєте ймовірність помилок і зробите систему оплати праці більш прозорою.

Автоматизуйте шиномонтаж, щоб встигати більше

Попередньо встановлені довідники послуг, можливість друку будь-якого документа за допомогою шаблона та гнучкі форми допоможуть заощадити час оформлення замовлення. А автоматичні повідомлення сповістять співробітників про призначення відповідальними, а клієнтів — про заплановані записи. Автоматизація шиномонтажу в РемОнлайн дозволить поліпшити сервіс і заощадить час.

Ведіть фінансовий облік шиномонтажу

РемОнлайн дозволяє приймати платежі, робити повернення клієнтам і оплачувати послуги постачальників не покидаючи програми. Відстежуйте доходи та витрати шиномонтажу за статтями, щоб скорочувати непотрібні плати та заробляти більше. Аналізуйте рух грошових коштів, щоб планувати бюджет і уникнути касового розриву.

Розвивайте шиномонтаж разом з РемОнлайн

Відстежуйте показники шиномонтажу за день і зв'язуйтеся зі співробітниками завдяки додатку керівника. Формуйте більше 20 видів звітів в кілька кліків. Зводить ключові дані в діаграми та тренди, щоб бачити повну картину свого бізнесу. З РемОнлайн ви будете приймати ефективні управлінські рішення та зможете контролювати компанію з будь-якої точки світу.

Контролюйте роботу шиномонтажу звідки завгодно

Переглядайте, скільки замовлень знаходиться в роботі, скільки вже закрито, прибуток та виручку шиномонтажу за день чи будь-який період зі свого смартфону. Програма РемОнлайн Директор допоможе залишатися на зв'язку зі співробітниками звідки завгодно.



Переваги використання РемОнлайн для шиномонтажу


registration.svg (3 KB)


Швидкий старт
без залучення програмістів
та завантажень – зареєструйтесь та починайте працювати

support.svg (3 KB)


Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс + допомога консультантів служби підтримки 

device.svg (2 KB)


Доступ з будь-якого пристрою, підключеного
до інтернету

security.svg (2 KB)


100% конфіденційність і безпека зберігання даних

integration.svg (1 KB)


Інтеграція з популярними сервісами IP-телефоніїSMS-шлюзами та програмою для бухгалтерського обліку




Ми завжди прислухаємося до побажань наших користувачів,

тому РемОнлайн постійно розвивається і стає кращим

Популярні запитання та відповіді

Яка програма для станції шиномонтажу найкраща?

faq_arrow

На сучасному ринку є безліч рішень для автоматизації роботи шиномонтажу. При виборі зверніть увагу на те, чи надає програма всі необхідні вам функції, доступ до даних з будь-якого місця та пристрою, можливість вести базу клієнтів та облік робочого часу для співробітників. Також важливі не тільки функції, а й умови обслуговування: зверніть увагу на службу підтримки, гнучкість налаштування, допомогу з переїздом з іншої системи. Всі ці можливості є у Ремонлайн.

Що таке автоматизація обліку шиномонтажу?

faq_arrow

Автотранспортний засіб потребує не тільки якісної гуми, а й хорошого обслуговування. Автоматизація шиномонтажу дозволить його забезпечити! За допомогою системи обліку ви зможете бачити дані клієнта, переглядати історію виконаних замовлень, створити бонусну систему для постійних клієнтів, забезпечити швидке оформлення замовлень та автоматичний розрахунок вартості робіт, що заощадить час, підвищить продуктивність шиномонтажу та дозволить збільшити його прибутковість.

Переваги CRM-програми для шиномонтажу?

faq_arrow

Такі програми, як РемОнлайн, допоможуть автоматизувати та тримати під контролем усі напрямки діяльності шиномонтажу: склад, фінанси, співробітники, клієнти та замовлення. Завдяки програмі всі дані не будуть зберігатися в комп'ютері - ви зможете отримати доступ до них з будь-якого місця та пристрою. Також програма збирає, систематизує та відображає дані шиномонтажу у зручному форматі, що допоможе керівникам приймати правильні управлінські рішення.


Програма для шиномонтажу РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM для обліку й автоматизації бізнес-процесів, що відбуваються на шиномонтажі. З її допомогою можна об'єднати всю існуючу інформацію по клієнтам, замовленням і залишкам товарів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери можуть одразу побачити:

  1. Чи зверталась ця людина раніше.
  2. Чи є у неї картка на знижку.
  3. Чи давали клієнту гарантію на запчастини / роботи.
  4. Чи є шини і диски потрібної марки на складі.

З урахуванням цієї інформації оформлення заявки відбувається максимально швидко. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволяє оперативно повідомити майстрів про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення робіт і готовність авто.

Завдяки легкій фіксації продажів, переміщень і оприбуткувань, а також касових операцій управлінський і бухгалтерський облік шиномонтажу значно спрощуються. Формування необхідної звітності займає не більше кількох хвилин.


Облік клієнтів шиномонтажу

Програма для шиномонтажу РемОнлайн – це надійний інструмент для реєстрації нових клієнтів і збереження важливої ​​інформації про них. Разом з системою ви отримуєте готові форми замовлень і клієнтів, які можете підлаштувати під себе за бажанням. А якщо він вже присутній у базі, то ви побачите відповідне повідомлення.

Його контактні дані зберігаються в картці клієнта і автоматично підставляються у всі наступні замовлення. Тут також можна переглянути історію платежів і наданих послуг. Крім того, в картках клієнтів доступні історії дзвінків і SMS, що відкриває можливості для контролю якості роботи співробітників.

Ще одна корисна особливість РемОнлайн – можливість сегментувати базу на клієнтів і постачальників, відзначати конфліктних особистостей. Якщо поставити відповідну позначку в картці клієнта, то злий червоний смайлик буде відображатися як поруч з його ім'ям в CRM, так і в спливаючому вікні під час його дзвінка. Отож, ми не дамо вам забути про таку важливу деталь :)


Облік роботи шиномонтажу

Фіксуйте кожне звернення клієнта у ваш сервіс шиномонтажу, а також всі види робіт, які виконувалися в ньому. У цьому вам теж допоможе наша програма обліку шиномонтажу РемОнлайн.

Після заведення клієнта в базу і створення замовлення у ваших співробітників з'явиться можливість змінювати статуси замовлення, бачити терміни, додавати додаткові послуги і призначати виконавців. Ви легко зможете подивитися, які замовлення є:

  • новими;
  • терміновими;
  • в роботі;
  • простроченими;
  • готовими, але неоплаченими;
  • оплаченими.

Використовуйте налаштування обмежень в часі для кожного статусу, щоб контролювати терміни виконання робіт майстрами. Відстежити всі зміни і коментарі можна в картці замовлення.


Облік товарів в шиномонтажі

Автоматизуйте оприбуткування і списання товарів за допомогою розділу Склад у програмі для шиномонтажу РемОнлайн. Це дозволить вам контролювати залишки шин і дисків, відстежувати історію їх використання в обслуговуванні автомобілів, включати їхні ціни до вартості послуг з монтажу і т. ін.

На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт «Товари, які потрібно закупити» допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.


Управлінський облік в програмі для шиномонтажу РемОнлайн

Для ефективного управління сервісом шиномонтажу потрібен управлінський облік. А аналіз звітів – це його невід'ємна частина. Ми прагнемо полегшити процес аналітики для наших користувачів, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:

  • фінансам (оцінка прибутку від виконаних робіт і продажів, відстеження рухів грошових коштів, звіт про нарахування зарплати співробітникам);
  • замовленням (підрахунок кількості зареєстрованих звернень, замовлень в роботі, виконаних робіт з оцінкою їхньої вартості – за виконавцями і в цілому);
  • складу (оборот, залишки, списання, закупівля товарів);
  • комунікаціям (вхідні, вихідні, пропущені дзвінки; відправлені і відкладені SMS).

На вкладці "Інші" можна подивитися історію входів в РемОнлайн, відгуків від клієнтів або налаштувати відправку автоматичного звіту для керівника на e-mail.

Отримана інформація дозволить вам зробити глибоку аналітику на кінець періоду (місяця, кварталу і т. ін.) А для швидкого аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень рекомендуємо використовувати Дашборда керівника.

Тут ви зможете оцінити основні показники одного або декількох сервісів шиномонтажу в режимі реального часу. Що особливо цінно – ви побачите оперативну статистику, отриману на підставі інформації в системі і автоматично оформлену у вигляді графіків. Керувати бізнесом з РемОнлайн легко і зручно – спробуйте і переконайтесь на практиці!

Показати повністю »
Читайте також
Устаткування для автосервісу: що необхідно для відкриття

Устаткування для автосервісу: що необхідно для відкриття

0
Навіщо вести товарний облік в невеликому бізнесі

Навіщо вести товарний облік в невеликому бізнесі

0
Знижки для залучення клієнтів: переваги та недоліки

Знижки для залучення клієнтів: переваги та недоліки

0
  1. РемОнлайн
  2. Програма для шиномонтажу