Програма для обліку шиномонтажу РемОнлайн дозволяє


time.svg (1 KB)

Швидко оформляти замовлення
і вести попередній запис клієнтів
на кілька днів або тижнів вперед

draft.svg (1 KB)

Навести порядок в документообігу
та мінімізувати вплив
людського фактора

list.svg (2 KB)

Зберігати історію
обслуговування клієнтів і мати
до неї доступ з будь-якої точки

reporting.svg (3 KB)

Генерувати звіти і аналізувати
ключові показники роботи компанії
в кілька кліків


Почніть використовувати програму для шиномонтажу РемОнлайн безкоштовно протягом 7 днів

Які можливості дає облік шиномонтажу в РемОнлайн

Прискорте обслуговування клієнтів

Використовуйте готові форми клієнтів і замовлень, які можна додатково налаштувати під себе. РемОнлайн буде надійно зберігати контакти, історію звернень, покупок і платежів кожного клієнта. Призначайте відповідальних майстрів і відстежуйте всі зміни в замовленні.

Ведіть попередній запис клієнтів і керуйте ресурсами

Використовуйте Планувальник замовлень для ведення попереднього запису, а також рівномірного розподілу завантаження на співробітників і ресурси. Він наочно відображає поточні записи на день і навіть тиждень вперед, що дозволить вам швидко знайти зручний клієнтові час.

Покращуйте запис клієнтів на шиномонтаж

Ведіть запис на послуги шиномонтажу ефективно. Завдяки РемОнлайн ви зможете планувати візити клієнтів з урахуванням робочого часу кожного майстра, а також складати Графік роботи працівників на місяці вперед у кілька кліків.

Розширюйте клієнтську базу шиномонтажу

Програма для обліку клієнтів шиномонтажу збирає, систематизує та зберігає дані клієнтів, щоб ви могли ефективно працювати з клієнтською базою. Використовуйте відкладену відправку повідомлень з нагадуванням про запис, повідомляйте клієнтів про акції та налаштовуйте індивідуальні знижки, щоб повертати їх в шиномонтаж знову й знову.

Створіть асортимент і автоматизуйте розрахунок вартості товарів і послуг

  • Сформуйте список послуг, що надаються: монтаж шин для різних радіусів коліс і марок автомобілів, рихтування, фарбування і зварювання дисків, балансування коліс, виїзд до клієнта з запаскою та інші роботи, вкажіть ціни для них.
  • Змініть типи цін на товари (наприклад, ремонтну, роздрібну, акційну) і налаштуйте націнки, які будуть розраховуватися від закупівельної вартості при оприбуткуванні.


Після цього підсумкові суми замовлень, продажів і рахунків будуть розраховуватися автоматично.

Ведіть складський облік шиномонтажу та плануйте закупівлі в CRM-системі

  • Призначте кожній одиниці категорію, артикул, серійний номер або штрих-код.
  • Проводьте оприбуткування, списання та переміщення автомобільних камер, шиномонтажной пасти, шнурів, джгутів та інших потрібних матеріалів.
  • Налаштуйте адресне зберігання, щоб навести на складі порядок і розкласти все по поличках.


Крім того, програма обліку шин дозволяє встановити мінімальний і максимальний залишок для різних позицій, а потім
генерувати звіт, який допоможе планувати закупівлі та бюджет на них.

Налаштуйте ролі і доступ до даних для співробітників

Налаштуйте права і ролі співробітників так, щоб вони могли працювати тільки з тією інформацією, яка їм потрібна. Не всім варто знати закупівельні ціни і зарплати колег або мати можливість давати знижки, видаляти картки клієнтів і повторно друкувати чеки. Так ви зможете запобігти втраті даних і уникнути конфліктів.

Крім того, РемОнлайн дозволяє налаштувати білий список IP-адрес, щоб убезпечити аккаунт компанії від шахрайства.

Контролюйте співробітників шиномонтажу

Відстежуйте додавання, зміну та видалення понад 60 подій у документах програми та відновлюйте випадково видалені об'єкти за допомогою Журналу подій. Завдяки цьому ви завжди знатимете, хто, що, де і коли зробив у вашому обліковому записі РемОнлайн.

Автоматизуйте розрахунок зарплати

Вам достатньо один раз налаштувати потрібні типи нарахувань для адміністраторів і майстрів, а далі РемОнлайн буде все робити сам. Так ви перестанете витрачати час на ручні підрахунки, мінімізуєте ймовірність помилок і зробите систему оплати праці більш прозорою.

Автоматизуйте шиномонтаж, щоб встигати більше

Попередньо довідники послуг, легко налаштовуються шаблони документів і гнучкі форми допоможуть заощадити час оформлення замовлення. А автоматичні повідомлення сповістять співробітників про призначення відповідальними, а клієнтів — про заплановані записи. Автоматизація шиномонтажу в РемОнлайн дозволить поліпшити сервіс і заощадить час.

Ведіть фінансовий облік шиномонтажу

РемОнлайн дозволяє приймати платежі, робити повернення клієнтам і оплачувати послуги постачальників не покидаючи програми. Відстежуйте доходи та витрати шиномонтажу за статтями, щоб скорочувати непотрібні плати та заробляти більше. Аналізуйте рух грошових коштів, щоб планувати бюджет і уникнути касового розриву.

Розвивайте шиномонтаж разом з РемОнлайн

Відстежуйте показники шиномонтажу за день і зв'язуйтеся зі співробітниками завдяки додатку керівника. Формуйте більше 20 видів звітів в кілька кліків. Зводить ключові дані в діаграми та тренди, щоб бачити повну картину свого бізнесу. З РемОнлайн ви будете приймати ефективні управлінські рішення та зможете контролювати компанію з будь-якої точки світу.

Контролюйте роботу шиномонтажу звідки завгодно

Переглядайте, скільки замовлень знаходиться в роботі, скільки вже закрито, прибуток та виручку шиномонтажу за день чи будь-який період зі свого смартфону. Програма РемОнлайн Директор допоможе залишатися на зв'язку зі співробітниками звідки завгодно.

Переваги використання РемОнлайн для шиномонтажу

ro-dev-wth-background-ua.png (243 KB)

1. Швидкий старт без завантажень, встановлювань і залучення програмістів – пройдіть просту реєстрацію та починайте працювати.

2. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс + допомога консультантів служби підтримки – ми допоможемо вам розібратися в функціоналі CRM всього за кілька днів.

3. Доступ з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.

4. 100% конфіденційність і безпека зберігання даних.

5. Інтеграція з популярними сервісами IP-телефонії та SMS-шлюзами, програмами для пошуку запчастин і бухгалтерського обліку.



Ми завжди прислухаємося до побажань наших користувачів, тому РемОнлайн постійно розвивається і стає кращим

Програма для шиномонтажу РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM для обліку й автоматизації бізнес-процесів, що відбуваються на шиномонтажі. З її допомогою можна об'єднати всю існуючу інформацію по клієнтам, замовленням і залишкам товарів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери можуть одразу побачити:

  1. Чи зверталась ця людина раніше.
  2. Чи є у неї картка на знижку.
  3. Чи давали клієнту гарантію на запчастини / роботи.
  4. Чи є шини і диски потрібної марки на складі.

З урахуванням цієї інформації оформлення заявки відбувається максимально швидко. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволяє оперативно повідомити майстрів про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення робіт і готовність авто.

Завдяки легкій фіксації продажів, переміщень і оприбуткувань, а також касових операцій управлінський і бухгалтерський облік шиномонтажу значно спрощуються. Формування необхідної звітності займає не більше кількох хвилин.

Облік клієнтів шиномонтажу

Програма для шиномонтажу РемОнлайн – це надійний інструмент для реєстрації нових клієнтів і збереження важливої ​​інформації про них. Разом з системою ви отримуєте готові форми замовлень і клієнтів, які можете підлаштувати під себе за бажанням. А якщо він вже присутній у базі, то ви побачите відповідне повідомлення.

Його контактні дані зберігаються в картці клієнта і автоматично підставляються у всі наступні замовлення. Тут також можна переглянути історію платежів і наданих послуг. Крім того, в картках клієнтів доступні історії дзвінків і SMS, що відкриває можливості для контролю якості роботи співробітників.

Ще одна корисна особливість РемОнлайн – можливість сегментувати базу на клієнтів і постачальників, відзначати конфліктних особистостей. Якщо поставити відповідну позначку в картці клієнта, то злий червоний смайлик буде відображатися як поруч з його ім'ям в CRM, так і в спливаючому вікні під час його дзвінка. Отож, ми не дамо вам забути про таку важливу деталь :)

Облік роботи шиномонтажу

Фіксуйте кожне звернення клієнта у ваш сервіс шиномонтажу, а також всі види робіт, які виконувалися в ньому. У цьому вам теж допоможе наша програма обліку шиномонтажу РемОнлайн.

Після заведення клієнта в базу і створення замовлення у ваших співробітників з'явиться можливість змінювати статуси замовлення, бачити терміни, додавати додаткові послуги і призначати виконавців. Ви легко зможете подивитися, які замовлення є:

  • новими;
  • терміновими;
  • в роботі;
  • простроченими;
  • готовими, але неоплаченими;
  • оплаченими.

Використовуйте налаштування обмежень в часі для кожного статусу, щоб контролювати терміни виконання робіт майстрами. Відстежити всі зміни і коментарі можна в картці замовлення.

Облік товарів в шиномонтажі

Автоматизуйте оприбуткування і списання товарів за допомогою розділу Склад у програмі для шиномонтажу РемОнлайн. Це дозволить вам контролювати залишки шин і дисків, відстежувати історію їх використання в обслуговуванні автомобілів, включати їхні ціни до вартості послуг з монтажу і т. ін.

На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт «Товари, які потрібно закупити» допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.

Управлінський облік в програмі для шиномонтажу РемОнлайн

Для ефективного управління сервісом шиномонтажу потрібен управлінський облік. А аналіз звітів – це його невід'ємна частина. Ми прагнемо полегшити процес аналітики для наших користувачів, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:

  • фінансам (оцінка прибутку від виконаних робіт і продажів, відстеження рухів грошових коштів, звіт про нарахування зарплати співробітникам);
  • замовленням (підрахунок кількості зареєстрованих звернень, замовлень в роботі, виконаних робіт з оцінкою їхньої вартості – за виконавцями і в цілому);
  • складу (оборот, залишки, списання, закупівля товарів);
  • комунікаціям (вхідні, вихідні, пропущені дзвінки; відправлені і відкладені SMS).

На вкладці "Інші" можна подивитися історію входів в РемОнлайн, відгуків від клієнтів або налаштувати відправку автоматичного звіту для керівника на e-mail.

Отримана інформація дозволить вам зробити глибоку аналітику на кінець періоду (місяця, кварталу і т. ін.) А для швидкого аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень рекомендуємо використовувати Дашборда керівника.

Тут ви зможете оцінити основні показники одного або декількох сервісів шиномонтажу в режимі реального часу. Що особливо цінно – ви побачите оперативну статистику, отриману на підставі інформації в системі і автоматично оформлену у вигляді графіків. Керувати бізнесом з РемОнлайн легко і зручно – спробуйте і переконайтесь на практиці!

Показати повністю »
Читайте також

Устаткування для автосервісу: що необхідно для відкриття

0

Навіщо вести товарний облік в невеликому бізнесі

0

Знижки для залучення клієнтів: переваги та недоліки

0
  1. РемОнлайн
  2. Програма для шиномонтажу