Швидко оформляти замовлення
і вести попередній запис клієнтів
на кілька днів або тижнів вперед
Навести порядок в документообігу
та мінімізувати вплив
людського фактора
Зберігати історію
обслуговування клієнтів і мати
до неї доступ з будь-якої точки
Генерувати звіти і аналізувати
ключові показники роботи компанії
в кілька кліків
Використовуйте готові форми клієнтів і замовлень, які можна додатково налаштувати під себе. РемОнлайн буде надійно зберігати контакти, історію звернень, покупок і платежів кожного клієнта. Призначайте відповідальних майстрів і відстежуйте всі зміни в замовленні.
Використовуйте Планувальник замовлень для ведення попереднього запису, а також рівномірного розподілу завантаження на співробітників і ресурси. Він наочно відображає поточні записи на день і навіть тиждень вперед, що дозволить вам швидко знайти зручний клієнтові час.
Ведіть запис на послуги шиномонтажу ефективно. Завдяки РемОнлайн ви зможете планувати візити клієнтів з урахуванням робочого часу кожного майстра, а також складати Графік роботи працівників на місяці вперед у кілька кліків.
Програма для обліку клієнтів шиномонтажу збирає, систематизує та зберігає дані клієнтів, щоб ви могли ефективно працювати з клієнтською базою. Використовуйте відкладену відправку повідомлень з нагадуванням про запис, повідомляйте клієнтів про акції та налаштовуйте індивідуальні знижки, щоб повертати їх в шиномонтаж знову й знову.
Після цього підсумкові суми замовлень, продажів і рахунків будуть розраховуватися автоматично.
Крім того, програма обліку шин дозволяє встановити мінімальний і максимальний залишок для різних позицій, а потім генерувати звіт, який допоможе планувати закупівлі та бюджет на них.
Налаштуйте права і ролі співробітників так, щоб вони могли працювати тільки з тією інформацією, яка їм потрібна. Не всім варто знати закупівельні ціни і зарплати колег або мати можливість давати знижки, видаляти картки клієнтів і повторно друкувати чеки. Так ви зможете запобігти втраті даних і уникнути конфліктів.
Крім того, РемОнлайн дозволяє налаштувати білий список IP-адрес, щоб убезпечити аккаунт компанії від шахрайства.
Відстежуйте додавання, зміну та видалення понад 60 подій у документах програми та відновлюйте випадково видалені об'єкти за допомогою Журналу подій. Завдяки цьому ви завжди знатимете, хто, що, де і коли зробив у вашому обліковому записі РемОнлайн.
Вам достатньо один раз налаштувати потрібні типи нарахувань для адміністраторів і майстрів, а далі РемОнлайн буде все робити сам. Так ви перестанете витрачати час на ручні підрахунки, мінімізуєте ймовірність помилок і зробите систему оплати праці більш прозорою.
Попередньо довідники послуг, легко налаштовуються шаблони документів і гнучкі форми допоможуть заощадити час оформлення замовлення. А автоматичні повідомлення сповістять співробітників про призначення відповідальними, а клієнтів — про заплановані записи. Автоматизація шиномонтажу в РемОнлайн дозволить поліпшити сервіс і заощадить час.
РемОнлайн дозволяє приймати платежі, робити повернення клієнтам і оплачувати послуги постачальників не покидаючи програми. Відстежуйте доходи та витрати шиномонтажу за статтями, щоб скорочувати непотрібні плати та заробляти більше. Аналізуйте рух грошових коштів, щоб планувати бюджет і уникнути касового розриву.
Відстежуйте показники шиномонтажу за день і зв'язуйтеся зі співробітниками завдяки додатку керівника. Формуйте більше 20 видів звітів в кілька кліків. Зводить ключові дані в діаграми та тренди, щоб бачити повну картину свого бізнесу. З РемОнлайн ви будете приймати ефективні управлінські рішення та зможете контролювати компанію з будь-якої точки світу.
Переглядайте, скільки замовлень знаходиться в роботі, скільки вже закрито, прибуток та виручку шиномонтажу за день чи будь-який період зі свого смартфону. Програма РемОнлайн Директор допоможе залишатися на зв'язку зі співробітниками звідки завгодно.
1. Швидкий старт без завантажень, встановлювань і залучення програмістів – пройдіть просту реєстрацію та починайте працювати.
2. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс + допомога консультантів служби підтримки – ми допоможемо вам розібратися в функціоналі CRM всього за кілька днів.
3. Доступ з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.
4. 100% конфіденційність і безпека зберігання даних.
5. Інтеграція з популярними сервісами IP-телефонії та SMS-шлюзами, програмами для пошуку запчастин і бухгалтерського обліку.
Ми завжди прислухаємося до побажань наших користувачів, тому РемОнлайн постійно розвивається і стає кращим
РемОнлайн – це хмарна CRM для обліку й автоматизації бізнес-процесів, що відбуваються на шиномонтажі. З її допомогою можна об'єднати всю існуючу інформацію по клієнтам, замовленням і залишкам товарів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери можуть одразу побачити:
З урахуванням цієї інформації оформлення заявки відбувається максимально швидко. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволяє оперативно повідомити майстрів про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення робіт і готовність авто.
Завдяки легкій фіксації продажів, переміщень і оприбуткувань, а також касових операцій управлінський і бухгалтерський облік шиномонтажу значно спрощуються. Формування необхідної звітності займає не більше кількох хвилин.
Програма для шиномонтажу РемОнлайн – це надійний інструмент для реєстрації нових клієнтів і збереження важливої інформації про них. Разом з системою ви отримуєте готові форми замовлень і клієнтів, які можете підлаштувати під себе за бажанням. А якщо він вже присутній у базі, то ви побачите відповідне повідомлення.
Його контактні дані зберігаються в картці клієнта і автоматично підставляються у всі наступні замовлення. Тут також можна переглянути історію платежів і наданих послуг. Крім того, в картках клієнтів доступні історії дзвінків і SMS, що відкриває можливості для контролю якості роботи співробітників.
Ще одна корисна особливість РемОнлайн – можливість сегментувати базу на клієнтів і постачальників, відзначати конфліктних особистостей. Якщо поставити відповідну позначку в картці клієнта, то злий червоний смайлик буде відображатися як поруч з його ім'ям в CRM, так і в спливаючому вікні під час його дзвінка. Отож, ми не дамо вам забути про таку важливу деталь :)
Фіксуйте кожне звернення клієнта у ваш сервіс шиномонтажу, а також всі види робіт, які виконувалися в ньому. У цьому вам теж допоможе наша програма обліку шиномонтажу РемОнлайн.
Після заведення клієнта в базу і створення замовлення у ваших співробітників з'явиться можливість змінювати статуси замовлення, бачити терміни, додавати додаткові послуги і призначати виконавців. Ви легко зможете подивитися, які замовлення є:
Використовуйте налаштування обмежень в часі для кожного статусу, щоб контролювати терміни виконання робіт майстрами. Відстежити всі зміни і коментарі можна в картці замовлення.
Автоматизуйте оприбуткування і списання товарів за допомогою розділу Склад у програмі для шиномонтажу РемОнлайн. Це дозволить вам контролювати залишки шин і дисків, відстежувати історію їх використання в обслуговуванні автомобілів, включати їхні ціни до вартості послуг з монтажу і т. ін.
На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт «Товари, які потрібно закупити» допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.
Для ефективного управління сервісом шиномонтажу потрібен управлінський облік. А аналіз звітів – це його невід'ємна частина. Ми прагнемо полегшити процес аналітики для наших користувачів, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:
На вкладці "Інші" можна подивитися історію входів в РемОнлайн, відгуків від клієнтів або налаштувати відправку автоматичного звіту для керівника на e-mail.
Отримана інформація дозволить вам зробити глибоку аналітику на кінець періоду (місяця, кварталу і т. ін.) А для швидкого аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень рекомендуємо використовувати Дашборда керівника.
Тут ви зможете оцінити основні показники одного або декількох сервісів шиномонтажу в режимі реального часу. Що особливо цінно – ви побачите оперативну статистику, отриману на підставі інформації в системі і автоматично оформлену у вигляді графіків. Керувати бізнесом з РемОнлайн легко і зручно – спробуйте і переконайтесь на практиці!