3 хвилини

Всі напрями бізнесу — в одній програмі

BALANCE SERVICE — молода фірма, що була заснована у травні 2022 року. Вона спеціалізується на ремонті та обслуговуванні автомобілів. Послуги охоплюють заміну технічних рідин, ремонт ходової частини та двигунів. Таким чином, компанія надає повний цикл обслуговування, за винятком малярних робіт, які здійснюються за участю підрядників. Як RemOnline став частиною бізнес-процесів BALANCE SERVICE та як він покращує роботу автосервісу — читайте далі в статті.



balance-outside.webp (89 KB)СТО BALANCE SERVICE



Власник компанії, Володимир Шкварко, має значний досвід у галузі автосервісу, адже працює в ній вже вісім років. Тож якоїсь миті він дійшов думки про відкриття власного бізнесу. З початком повномасштабної війни автосервіс, у якому Володимир працював управителем, зачинився, і він був змушений пришвидшити свої плани. Команда з попереднього місця роботи залишилась із ним. На сьогодні це 10 співробітників — четверо працівників рецепції та шестеро механіків. За короткий час вдалося помітно розширити приміщення: до трьох наявних додали ще два нові бокси та взяли в оренду додаткову будівлю.

Перехід до спеціалізованої програми обліку

Володимир Шкварко згадує, що ще шість років тому весь облік будувався в Excel. Звісно, так вести управління документообігом було значно зручніше, ніж просто на листочках чи в блокноті. Але і таблиці не порівняти зі спеціалізованим програмним забезпеченням для управління ремонтною майстернею. Тож не дивно, що керівництво автосервісу, де Володимир був управителем, відчуло потребу в такій програмі.



Якраз тоді і відбулося моє знайомство з RemOnline. Почали його запроваджувати, і це виявилося досить зручно. Програма дуже подобається, я звик до неї, адже працюю в ній вже майже чотири роки. За цей час вона значно покращилася, зокрема завдяки інтеграціям.

Володимир Шкварко
Власник BALANCE SERVICE



reception-balance.webp (119 KB)Офіс BALANCE SERVICE

У новий бізнес з RemOnline 

У власній компанії Володимир Шкварко з першого дня підключив саме RemOnline, адже однією програмою він закриває всі питання. Він стверджує, що користуватися нею зручно, адже все в одному місці — Завдання, Звернення, Замовлення, Склад, бухгалтерія. Крім того, керівник формує в RemOnline звіти для проведення ревізії, управління запасами. 

До CRM також підключена телефонія. Користувачі можуть швидко шукати контакти клієнтів, дзвонити в один клік, обробляти пропущені дзвінки, а також зберігати записи розмов. Коли клієнт дзвонить, випливають його дані. Можна одразу створити завдання, передати співробітнику, який має перетелефонувати.



Дуже круто, коли під час дзвінка видно віконце з ім’ям, ти береш слухавку, називаєш його, і клієнт дивується, що його ім’я запам’ятали. Людям дуже подобається, коли до них звертаєшся на ім’я, вони одразу стають прихильніші.

Володимир Шкварко
Власник BALANCE SERVICE



calls-in-autoservice.webp (57 KB)Вхідний дзвінок клієнта



Також Володимир відзначає зручність збору відгуків та автоматичне надсилання смс завдяки інтеграції з TurboSMS. Після закриття замовлення можна оцінити якість роботи. Зібрані реакції клієнта доступні у вкладці “Маркетинг” у будь-який момент.

Не менш корисними для BALANCE SERVICE є мобільні додатки RemOnline. У керівника встановлені обидва — RemOnline Замовлення та RemOnline Директор. Він відкриває їх, коли потрібно подивитися залишок за касами. За словами Володимира, це те, що він використовує постійно.



Незамінними додатки RemOnline стали під час блекауту. Коли працювали не всі комп’ютери, можна було зайти з телефону у додаток або в браузерну версію та виконати необхідні дії.

Володимир Шкварко
Власник BALANCE SERVICE



З впровадженням і налаштуванням RemOnline у BALANCE SERVICE жодних проблем не виникло. Зрештою, всі співробітники вже були знайомі з цим програмним забезпеченням для автосервісу. Механіки мають змогу відстежувати у ньому свою зарплатню, відкривати замовлення для уточнення деталей, проглядати історію обслуговування. Це зручно і для них, і для керівника, адже не потрібно виконувати жодних зайвих кроків та звертатися до нього з приводу дрібниць. А новим співробітникам, які ніколи не працювали з RemOnline, у середньому потрібно два-три дні, щоб освоїтись.



Дізнайтесь, які інструменти RemOnline будуть корисні саме для вашого бізнесу



employees-with-car.webp (113 KB)Механіки BALANCE SERVICE у роботі

Комунікації з клієнтами без марної витрати часу та зусиль

Зараз компанія розвиває маркетинг із використанням Instagram і Facebook. Тому такою важливою стала інтеграція RemOnline з Facebook Messenger, що дає змогу спілкуватися з клієнтами в одному вікні. Цей процес допомагає уникнути ручного перенесення інформації та заощаджує час. У співробітників є єдиний робочий простір, де всі необхідні дані зібрані в одному місці. А це дає їм змогу не розпорошуватися і сконцентруватися на важливих завданнях.



all-chats.webp (51 KB)Чати Facebook Messenger у RemOnline

Ще однією перевагою для авторемонтного бізнесу є інтеграція з Viber та Binotel. Працівники можуть відповідати на повідомлення або телефонувати просто з картки клієнта, без необхідності переключатися між платформами. Це допомагає ефективно планувати роботу і підвищує продуктивність персоналу. 

У майбутньому компанія планує масштабувати свою діяльність по всьому Києву та розширити послуги. Доречною у цьому контексті стала максимальна оптимізація щоденних операцій за допомогою RemOnline. Володимир вважає, що зі структурованим підходом і розумінням бізнесу відкриття нових сервісних центрів буде значно ефективнішим.

Команда RemOnline бажає BALANCE SERVICE з’явитися у кожному мікрорайоні Києва та стати першим вибором автомобілістів.

comments powered by Disqus