Порядок у справах
Фіксуйте всі продажі і заявки
на ремонт, зведіть клієнтів і
замовлення в загальну базу
Більше часу
Використовуйте готові форми замовлень, клієнтів і продажів,
щоб прискорити обробку запитів
Більше грошей
Розширюйте асортимент послуг
та товарів, оброблюйте
більше запитів з РемОнлайн
Повний контроль
Контролюйте оплати, залишки
в касах і на складі звідки завгодно
з планшета, смартфона або ПК
Зберігайте контактну інформацію та історії взаємодій для зручності обслуговування, спільної роботи. Генеруйте картки на знижку для клієнтів і сегментуйте базу для проведення маркетингових акцій.
Під час реєстрації в РемОнлайн, ви отримуєте базові шаблони карток клієнтів і замовлень. Їх можна редагувати під свій бізнес, видаляти та створювати нові. Картки продажів містять поля для введення імені клієнта, найменування товару, назви складу, ціни та знижки. Більшу частину цієї інформації можна підтягувати з системи автоматично.
Додавайте до прайсу додаткові послуги зі:
Запити на складні та / або вузькоспеціалізовані ремонти можна передавати підрядникам з оформленням супутньої документації для клієнтів.
Заводьте товари на склад за допомогою масового вивантаження з Excel-файлу. Створюйте нові категорії і підкатегорії товарів. Використовуйте групові дії для:
Завдяки серійному обліку та адресному зберіганню ви завжди будете знати, де знаходиться кожен товар.
При оформленні продажів і замовлень в CRM-системі можна обрати готівкову або безготівкову форму оплати. Шаблони документів налаштовуються під обрану вами систему оподаткування. За необхідності можна розмежувати каси, склади і створити індивідуальні шаблони документів для різних магазинів / торгових залів.
Ви можете оприбутковувати та продавати побутову техніку комплектами. Щоб оприбуткувати новий комплект, вкажіть його найменування, встановіть загальну ціну на товари і вставте їх перелік в поле для опису. Так ви створите склад комплекту.
Змінюйте ціни на браковані і б/в товари, створюйте для них окремі категорії на складі і переміщуйте частину з них в обмінний фонд для видачі клієнтам на час гарантійного ремонту.
Приймальні квитанції, акти виконаних робіт та гарантійні талони програма формує автоматично. Запускайте будь-який шаблон документів на друк в один клік.
Вести управлінський облік в РемОнлайн зручно і надійно:
1. Програма швидко налаштовується і адаптується під ваш тип бізнесу.
2. Для початку роботи в ній достатньо зареєструватися – ніяких завантажень, встановлень і залучення програмістів.
3. CRM-система дає широкі можливості для масштабування бізнесу. Просто змініть тарифний план, щоб отримати більше функцій.
4. РемОнлайн інтегрується з іншими сервісами для управління магазином, IP-телефонії та SMS-шлюзами.
5. Ваші бізнес дані передаються на надійні сервери по захищеному каналу. Резервні копії створюються щодня.
6. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на питання і консультують по продукту.
Щоб досягнути стійкого розвитку торгового бізнесу, важливо вести грамотний облік. У магазинах електроніки і побутової техніки щодня оформлюється від 2000 до 4000 покупок. Тому без програми для автоматизації процесів оформлення угод, ведення обліку і систематизації клієнтської бази наразі не обійтися.
Ми пропонуємо вам використовувати саме такий софт під назвою РемОнлайн. Він полегшує облік продажів, клієнтів і товарів у магазині побутової техніки. Крім того, в програмі можна вести облік замовлень на гарантійний та післягарантійний ремонт.
Неважливо як ви їх обробляєте – в майстерні магазину, глобальному сервісному центрі або віддаєте сторонньому підряднику. Після налаштування шаблонів документів ви будете формувати необхідну документацію для клієнтів в кілька кліків.
Фіксуйте кожну угоду в модулі "Магазин". Тоді ви завжди будете знати хто, кому, коли, що і з якого складу продав. Звіти з продажів і прибутку можна сформувати в кілька кліків і вивантажити в Excel для більш гнучкої роботи з отриманою інформацією. Покупки у кредит можна реєструвати як замовлення, щоб закривати їх в момент повної оплати банком. Динаміку грошового потоку, конверсії та середнього чека ви побачите на Дашборді керівника.
Всі замовлення фіксуються на однойменній сторінці в РемОнлайн. У таблиці відображається інформація про типи виробів, бренди, моделі, несправності і терміни видачі клієнтам. Також тут будуть вказані ціни на послуги і гарантійні терміни, якщо ви надаєте гарантію на ремонт. Щоб переглянути повну історію коментарів, оплат і подій, достатньо перейти в картку конкретного замовлення.
В РемОнлайн можна створювати необмежену кількість складів, виділяти глобальний серед них, розділяти товари на категорії та підкатегорії для зручності сегментації широкого асортименту. Використовуйте генерацію штрих-кодів, щоб швидко знаходити потрібні товари. А серійний облік і адресне зберігання допоможуть поліпшити контроль переміщень, списань.
Ще одна перевага використання серійного обліку в РемОнлайн – можливість сортування товарів за датою завершення гарантії від постачальника. Її ви вказуєте під час оприбуткування. Серійні номери генеруються CRM-системою в кілька кліків.
Для контролю залишків увімкніть мінімальний і максимальний рівні запасів – тоді система буде підказувати вам про необхідність закупівлі окремих одиниць товару у вигляді позначок поруч з їхніми найменуваннями. У групі звітів "Склад" можна сформувати зведений звіт "Товари, що потребують закупівлі". Права доступу на проведення складських операцій налаштовуються індивідуально для кожного співробітника.
У налаштуваннях цін і знижок ви можете створювати типи цін і встановлювати націнки, налаштовувати знижки за рахунок компанії та співробітників. Це загальна сторінка налаштувань. Щоб відрегулювати умови здійснення покупки для конкретного клієнта, потрібно перейти в його картку.
Тут можна згенерувати картку на знижку і встановити відсоток знижки на товари в магазині, або послуги ремонту. Тоді підсумкова вартість покупки/замовлення буде розраховуватися автоматично на момент його наступного візиту.
Програма для магазину побутової техніки РемОнлайн допомагає контролювати фінанси компанії. З її допомогою ви створите зрозумілі і прозорі схеми:
За підсумками періоду можна в кілька кліків сформувати звіти по зарплаті співробітників, щоб побачити всі суми до сплати. Так само формуються звіти по прибутку від замовлень і продажів. У першому випадку враховується собівартість ремонту, у другому – собівартість товарів. Якщо ви увімкнете фінансовий облік за статтями, то зможете також автоматично формувати звіти по руху грошових коштів.
Всі повернення постачальнику зафіксуються на окремій вкладці в розділі "Склад", а історії оплат від клієнтів збережуться в їхніх картках. У найближчих оновленнях ми очікуємо на вдосконалення механізму взаєморозрахунків з постачальниками і клієнтами.
З РемОнлайн ви завжди будете мати доступ до інформації про фінансові, складські операції, замовлення. Ви зможете швидко оцінити залишки в касах і на складах. Це допоможе прийняти рішення про глобальну закупівлю для всієї мережі магазинів або рентабельність реалізації окремих груп товарів.
Що найголовніше: ви будете розуміти ситуацію в цілому і для цього не доведеться вивчати стопку звітів. Оперативна статистика по всім магазинам і сервісним центрам відображатиметься на Дашборді керівника. Ніяких сухих цифр – тільки зручна інфографіка з правильно розставленими акцентами.