Укр

Програма для магазину побутової техніки

Полегшує облік продажів, фінансів і складу,

автоматизує бізнес-процеси

Що ви отримуєте з РемОнлайн


Порядок у справах

Фіксуйте всі продажі і заявки на ремонт, зведіть клієнтів і замовлення в загальну базу

Більше часу

Використовуйте готові форми замовлень, клієнтів і продажів, щоб прискорити обробку кожного запиту

Більше грошей

Розширюйте асортимент послуг, товарів і оброблюйте більше запитів з РемОнлайн

Повний контроль

Контролюйте оплати, залишки в касах і на складі звідки завгодно з планшета, смартфона або ПК

Почніть використовувати програму для магазинів побутової техніки РемОнлайн безкоштовно протягом 14 днів.

Що корисного в РемОнлайн для магазину побутової техніки?

Єдина база покупців, постачальників і продажів

Зберігайте контактну інформацію та історії взаємодій для зручності обслуговування, спільної роботи. Генеруйте картки на знижку для клієнтів і сегментуйте базу для проведення маркетингових акцій.

Форми замовлень, клієнтів і продажів

Під час реєстрації в РемОнлайн, ви отримуєте базові шаблони карток клієнтів і замовлень. Їх можна редагувати під свій бізнес, видаляти і створювати нові. Картки продажів містять поля для введення імені клієнта, найменування товару, назви складу, ціни та знижки. Більшу частину цієї інформації можна підтягувати з системи автоматично.

Перелік послуг

Додавайте до прайсу додаткові послуги зі:

  • страхування, доставки побутової техніки;
  • оформлення споживчих кредитів;
  • оцінки та обміну старої техніки на нову з доплатою;
  • гарантійного, постгарантійного ремонту;
  • видачі виробів на час ремонту та ін.

Запити на складні та / або вузькоспеціалізовані ремонти можна передавати підрядникам з оформленням супутньої документації для клієнтів.

Асортимент товарів

Заводьте товари на склад за допомогою масового вивантаження з Excel-файлу. Створюйте нові категорії і підкатегорії товарів. Використовуйте групові дії для:

  • переміщень товарів між складами одного або різних магазинів;
  • зміни їхньої категорії;
  • продажів виробів прямо зі складу;
  • масового друку етикеток і цінників.

Завдяки серійному обліку та адресному зберіганню ви завжди будете знати, де знаходиться кожен товар.

Форми оплати і системи оподаткування

При оформленні продажів і замовлень в CRM-системі можна обрати готівкову або безготівкову форму оплати. Шаблони документів налаштовуються під обрану вами систему оподаткування. За необхідності можна розмежувати каси, склади і створити індивідуальні шаблони документів для різних магазинів / торгових залів.

Комплектація товарів

Ви можете оприбутковувати і продавати побутову техніку комплектами. Щоб оприбуткувати новий комплект, вкажіть його найменування, встановіть загальну ціну на товари і вставте їх перелік в поле для опису. Так ви створите склад комплекту.

Уцінка бракованих і б/в товарів

Змінюйте ціни на браковані і б/в товари, створюйте для них окремі категорії на складі і переміщуйте частину з них в обмінний фонд для видачі клієнтам на час гарантійного ремонту.

Приймальні квитанції, акти виконаних робіт та гарантійні талони програма формує автоматично. Запускайте їх на друк в один клік.

Управлінський облік

Вести управлінський облік в РемОнлайн зручно і надійно. Оперативна статистика з продажів, замовлень, середнього чеку, грошового потоку виводиться на Дашборд керівника у вигляді графіків, діаграм і бейджів. Детальну інформацію по складським і фінансовим операціям ви отримаєте у звітах, які формуються в кілька кліків.

Переваги використання РемОнлайн для магазину побутової техніки:

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Програма швидко налаштовується і адаптується під ваш тип бізнесу.
  2. Для початку роботи в ній достатньо зареєструватися –  ніяких завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  3. CRM-система дає широкі можливості для масштабування бізнесу. Просто змініть тарифний план, щоб отримати більше функцій.
  4. РемОнлайн інтегрується з іншими сервісами для управління магазином, IP-телефонії та SMS-шлюзами.
  5. Ваші бізнес дані передаються на надійні сервери по захищеному каналу. Резервні копії створюються щодня.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на питання і консультують по продукту.

РемОнлайн постійно стає краще

Ми прислухаємося до побажань наших користувачів і доповнюємо CRM-систему новими функціями. Для магазинів побутової техніки зараз в розробці:

  • повна і часткова інвентаризація на складі;
  • взаєморозрахунки з клієнтами і постачальниками.

Програма для автоматизації магазина побутової техніки

Щоб досягнути стійкого розвитку торгового бізнесу, важливо вести грамотний облік. У магазинах електроніки і побутової техніки щодня оформлюється від 2000 до 4000 покупок. Тому без програми для автоматизації процесів оформлення угод, ведення обліку і систематизації клієнтської бази наразі не обійтися.

Ми пропонуємо вам використовувати саме такий софт під назвою РемОнлайн. Він полегшує облік продажів, клієнтів і товарів у магазині побутової техніки. Крім того, в програмі можна вести облік замовлень на гарантійний та післягарантійний ремонт.

Неважливо як ви їх обробляєте – в майстерні магазину, глобальному сервісному центрі або віддаєте сторонньому підряднику. Після налаштування шаблонів документів ви будете формувати необхідну документацію для клієнтів в кілька кліків.

Облік продажів у магазинах електроніки і побутової техніки

Фіксуйте кожну угоду в модулі "Магазин". Тоді ви завжди будете знати хто, кому, коли, що і з якого складу продав. Звіти з продажів і прибутку можна сформувати в кілька кліків і вивантажити в Excel для більш гнучкої роботи з отриманою інформацією. Покупки у кредит можна реєструвати як замовлення, щоб закривати їх в момент повної оплати банком. Динаміку грошового потоку, конверсії та середнього чека ви побачите на Дашборді керівника.

Облік замовлень в магазинах електроніки і побутової техніки

Всі замовлення фіксуються на однойменній сторінці в РемОнлайн. У таблиці відображається інформація про типи виробів, бренди, моделі, несправності і терміни видачі клієнтам. Також тут будуть вказані ціни на послуги і гарантійні терміни, якщо ви надаєте гарантію на ремонт. Щоб переглянути повну історію коментарів, оплат і подій, достатньо перейти в картку конкретного замовлення.

Складський облік в магазинах електроніки і побутової техніки

В РемОнлайн можна створювати необмежену кількість складів, виділяти глобальний серед них, розділяти товари на категорії та підкатегорії для зручності сегментації широкого асортименту. Використовуйте генерацію штрих-кодів, щоб швидко знаходити потрібні товари. А серійний облік і адресне зберігання допоможуть поліпшити контроль переміщень, списань.

Ще одна перевага використання серійного обліку в РемОнлайн – можливість сортування товарів за датою завершення гарантії від постачальника. Її ви вказуєте під час оприбуткування. Серійні номери генеруються CRM-системою в кілька кліків.

Для контролю залишків увімкніть мінімальний і максимальний рівні запасів – тоді система буде підказувати вам про необхідність закупівлі окремих одиниць товару у вигляді позначок поруч з їхніми найменуваннями. У групі звітів "Склад" можна сформувати зведений звіт "Товари, що потребують закупівлі". Права доступу на проведення складських операцій налаштовуються індивідуально для кожного співробітника.

Налаштування цін і знижок в магазині побутової техніки

У налаштуваннях цін і знижок ви можете створювати типи цін і встановлювати націнки, налаштовувати знижки за рахунок компанії та співробітників. Це загальна сторінка налаштувань. Щоб відрегулювати умови здійснення покупки для конкретного клієнта, потрібно перейти в його картку.

Тут можна згенерувати картку на знижку і встановити відсоток знижки на товари в магазині, або послуги ремонту. Тоді підсумкова вартість покупки/замовлення буде розраховуватися автоматично на момент його наступного візиту.

Фінансовий облік і розрахунок зарплат

Програма для магазину побутової техніки РемОнлайн допомагає контролювати фінанси компанії. З її допомогою ви створите зрозумілі і прозорі схеми:

  • нарахувань співробітникам;
  • розрахунку вартості замовлень;
  • розрахунку вартості товарів.

За підсумками періоду можна в кілька кліків сформувати звіти по зарплаті співробітників, щоб побачити всі суми до сплати. Так само формуються звіти по прибутку від замовлень і продажів. У першому випадку враховується собівартість ремонту, у другому – собівартість товарів. Якщо ви увімкнете фінансовий облік за статтями, то зможете також автоматично формувати звіти по руху грошових коштів.

Всі повернення постачальнику зафіксуються на окремій вкладці в розділі "Склад", а історії оплат від клієнтів збережуться в їхніх картках. У найближчих оновленнях ми очікуємо на вдосконалення механізму взаєморозрахунків з постачальниками і клієнтами.

Управлінський облік в магазинах побутової техніки

З РемОнлайн ви завжди будете мати доступ до інформації про фінансові, складські операції, замовлення. Ви зможете швидко оцінити залишки в касах і на складах. Це допоможе прийняти рішення про глобальну закупівлю для всієї мережі магазинів або рентабельність реалізації окремих груп товарів.

Що найголовніше: ви будете розуміти ситуацію в цілому і для цього не доведеться вивчати стопку звітів. Оперативна статистика по всім магазинам і сервісним центрам відображатиметься на Дашборді керівника. Ніяких сухих цифр – тільки зручна інфографіка з правильно розставленими акцентами.

Показати повністю »