Що ви отримуєте з РемОнлайн


list.svg (2 KB)

Порядок у справах

Фіксуйте всі продажі і заявки
на ремонт, зведіть клієнтів і
замовлення в загальну базу

time.svg (1 KB)

Більше часу

Використовуйте готові форми замовлень, клієнтів і продажів,
щоб прискорити обробку запитів

money.svg (2 KB)

Більше грошей

Розширюйте асортимент послуг
та товарів, оброблюйте
більше запитів з РемОнлайн

device.svg (2 KB)

Повний контроль

Контролюйте оплати, залишки
в касах і на складі звідки завгодно
з планшета, смартфона або ПК




Почніть використовувати програму для магазинів побутової техніки РемОнлайн безкоштовно протягом 7 днів.



Що корисного в РемОнлайн для магазину побутової техніки?

Єдина база покупців, постачальників і продажів

Зберігайте контактну інформацію та історії взаємодій для зручності обслуговування, спільної роботи. Генеруйте картки на знижку для клієнтів і сегментуйте базу для проведення маркетингових акцій.

Форми замовлень, клієнтів і продажів

Під час реєстрації в РемОнлайн, ви отримуєте базові шаблони карток клієнтів і замовлень. Їх можна редагувати під свій бізнес, видаляти та створювати нові. Картки продажів містять поля для введення імені клієнта, найменування товару, назви складу, ціни та знижки. Більшу частину цієї інформації можна підтягувати з системи автоматично.

Перелік послуг

Додавайте до прайсу додаткові послуги зі:

  • страхування, доставки побутової техніки
  • оформлення споживчих кредитів
  • оцінки та обміну старої техніки на нову з доплатою
  • гарантійного, постгарантійного ремонту
  • видачі виробів на час ремонту та ін


Запити на складні та / або вузькоспеціалізовані ремонти можна передавати підрядникам з оформленням супутньої документації для клієнтів.

Додаткові продажі

Інтегруйте склад товарів в РемОнлайн з PROM, ROZETKA чи іншими інтернет-магазинами, щоб вести додаткові продажі та збільшувати прибутковість бізнесу. Програма для магазину побутової техніки буде автоматично передавати на обраний майданчик актуальну інформацію щодо залишків на складі, щоб вам не потрібно було оновлювати дані вручну.

Асортимент товарів

Заводьте товари на склад за допомогою масового вивантаження з Excel-файлу. Створюйте нові категорії і підкатегорії товарів. Використовуйте групові дії для:

  • переміщень товарів між складами одного або різних магазинів
  • зміни їхньої категорії
  • продажів виробів прямо зі складу
  • масового друку етикеток і цінників


Завдяки серійному обліку та
адресному зберіганню ви завжди будете знати, де знаходиться кожен товар.

Форми оплати та системи оподаткування

При оформленні продажів і замовлень в CRM-системі можна обрати готівкову або безготівкову форму оплати. Шаблони документів налаштовуються під обрану вами систему оподаткування. За необхідності можна розмежувати каси, склади і створити індивідуальні шаблони документів для різних магазинів / торгових залів.

Комплектація товарів

Ви можете оприбутковувати та продавати побутову техніку комплектами. Щоб оприбуткувати новий комплект, вкажіть його найменування, встановіть загальну ціну на товари і вставте їх перелік в поле для опису. Так ви створите склад комплекту.

Уцінка бракованих і б/в товарів

Змінюйте ціни на браковані і б/в товари, створюйте для них окремі категорії на складі і переміщуйте частину з них в обмінний фонд для видачі клієнтам на час гарантійного ремонту.


Приймальні квитанції, акти виконаних робіт та гарантійні талони програма формує автоматично. Запускайте будь-який шаблон документів на друк в один клік.

Управлінський облік

Вести управлінський облік в РемОнлайн зручно і надійно:

  • Оперативна статистика з продажів, замовлень, середнього чеку, грошового потоку виводиться на Дашборд керівника у вигляді графіків, діаграм і бейджів.
  • Детальну інформацію по складським і фінансовим операціям ви отримаєте у Аналітичних звітах, які формуються в кілька кліків.



Переваги використання РемОнлайн для магазину побутової техніки:


spares.svg (2 KB)


Програма швидко налаштовується і адаптується під ваш тип бізнесу

registration.svg (3 KB)


Для початку роботи просто зареєструйтесь –  ніяких завантажень, встановлень і залучення програмістів

payments.svg (2 KB)


CRM-система дає широкі можливості для масштабування бізнесу. Змініть тарифний план, аби отримати більше функцій

integration.svg (1 KB)


РемОнлайн інтегрується
з іншими сервісами
для управління магазином, 
IP-телефонії та SMS шлюзами

security.svg (2 KB)

Ваші бізнес дані передаються на надійні сервери по захищеному каналу. Резервні копії створюються щодня

support.svg (3 KB)

Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на питання і консультують по продукту


Програма для автоматизації магазина побутової техніки

Щоб досягнути стійкого розвитку торгового бізнесу, важливо вести грамотний облік. У магазинах електроніки і побутової техніки щодня оформлюється від 2000 до 4000 покупок. Тому без програми для автоматизації процесів оформлення угод, ведення обліку і систематизації клієнтської бази наразі не обійтися.

Ми пропонуємо вам використовувати саме такий софт під назвою РемОнлайн. Він полегшує облік продажів, клієнтів і товарів у магазині побутової техніки. Крім того, в програмі можна вести облік замовлень на гарантійний та післягарантійний ремонт.

Неважливо як ви їх обробляєте – в майстерні магазину, глобальному сервісному центрі або віддаєте сторонньому підряднику. Після налаштування шаблонів документів ви будете формувати необхідну документацію для клієнтів в кілька кліків.

Облік продажів у магазинах електроніки і побутової техніки

Фіксуйте кожну угоду в модулі "Магазин". Тоді ви завжди будете знати хто, кому, коли, що і з якого складу продав. Звіти з продажів і прибутку можна сформувати в кілька кліків і вивантажити в Excel для більш гнучкої роботи з отриманою інформацією. Покупки у кредит можна реєструвати як замовлення, щоб закривати їх в момент повної оплати банком. Динаміку грошового потоку, конверсії та середнього чека ви побачите на Дашборді керівника.

Облік замовлень в магазинах електроніки і побутової техніки

Всі замовлення фіксуються на однойменній сторінці в РемОнлайн. У таблиці відображається інформація про типи виробів, бренди, моделі, несправності і терміни видачі клієнтам. Також тут будуть вказані ціни на послуги і гарантійні терміни, якщо ви надаєте гарантію на ремонт. Щоб переглянути повну історію коментарів, оплат і подій, достатньо перейти в картку конкретного замовлення.

Складський облік в магазинах електроніки і побутової техніки

В РемОнлайн можна створювати необмежену кількість складів, виділяти глобальний серед них, розділяти товари на категорії та підкатегорії для зручності сегментації широкого асортименту. Використовуйте генерацію штрих-кодів, щоб швидко знаходити потрібні товари. А серійний облік і адресне зберігання допоможуть поліпшити контроль переміщень, списань.

Ще одна перевага використання серійного обліку в РемОнлайн – можливість сортування товарів за датою завершення гарантії від постачальника. Її ви вказуєте під час оприбуткування. Серійні номери генеруються CRM-системою в кілька кліків.

Для контролю залишків увімкніть мінімальний і максимальний рівні запасів – тоді система буде підказувати вам про необхідність закупівлі окремих одиниць товару у вигляді позначок поруч з їхніми найменуваннями. У групі звітів "Склад" можна сформувати зведений звіт "Товари, що потребують закупівлі". Права доступу на проведення складських операцій налаштовуються індивідуально для кожного співробітника.

Налаштування цін і знижок в магазині побутової техніки

У налаштуваннях цін і знижок ви можете створювати типи цін і встановлювати націнки, налаштовувати знижки за рахунок компанії та співробітників. Це загальна сторінка налаштувань. Щоб відрегулювати умови здійснення покупки для конкретного клієнта, потрібно перейти в його картку.

Тут можна згенерувати картку на знижку і встановити відсоток знижки на товари в магазині, або послуги ремонту. Тоді підсумкова вартість покупки/замовлення буде розраховуватися автоматично на момент його наступного візиту.

Фінансовий облік і розрахунок зарплат

Програма для магазину побутової техніки РемОнлайн допомагає контролювати фінанси компанії. З її допомогою ви створите зрозумілі і прозорі схеми:

  • нарахувань співробітникам;
  • розрахунку вартості замовлень;
  • розрахунку вартості товарів.

За підсумками періоду можна в кілька кліків сформувати звіти по зарплаті співробітників, щоб побачити всі суми до сплати. Так само формуються звіти по прибутку від замовлень і продажів. У першому випадку враховується собівартість ремонту, у другому – собівартість товарів. Якщо ви увімкнете фінансовий облік за статтями, то зможете також автоматично формувати звіти по руху грошових коштів.

Всі повернення постачальнику зафіксуються на окремій вкладці в розділі "Склад", а історії оплат від клієнтів збережуться в їхніх картках. У найближчих оновленнях ми очікуємо на вдосконалення механізму взаєморозрахунків з постачальниками і клієнтами.

Управлінський облік в магазинах побутової техніки

З РемОнлайн ви завжди будете мати доступ до інформації про фінансові, складські операції, замовлення. Ви зможете швидко оцінити залишки в касах і на складах. Це допоможе прийняти рішення про глобальну закупівлю для всієї мережі магазинів або рентабельність реалізації окремих груп товарів.

Що найголовніше: ви будете розуміти ситуацію в цілому і для цього не доведеться вивчати стопку звітів. Оперативна статистика по всім магазинам і сервісним центрам відображатиметься на Дашборді керівника. Ніяких сухих цифр – тільки зручна інфографіка з правильно розставленими акцентами.

Показати повністю »
Читайте також
П'ятничнаФіча №15: Групування товарів за датою закінчення гарантії

#П'ятничнаФіча №15: Групування товарів за датою закінчення гарантії...

0
П'ятничнаФіча №14: Групові дії з товарами на складі

#П'ятничнаФіча №14: Групові дії з товарами на складі

0
Велике оновлення Складу: серійний облік і адресне зберігання

Велике оновлення Складу: серійний облік і адресне зберігання

0
  1. РемОнлайн
  2. Програма для магазину побутової техніки