Тарифні плани


Тестуйте всі можливості програми до 14 днів безкоштовно

Хобі

від 9€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 2/мес

+ локація

Максимум 5 співробітників
100 замовлень/продажів на місяць
Не більше однієї локації

Стартап

від 19€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 4/міс

+ локація

€ 9/міс

Без обмежень
кількості замовлень/продажів,
співробітників та локацій

Бізнес

від 29€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 4/міс

+ локація

€ 19/міс

Без обмежень
кількості замовлень/продажів,
співробітників та локацій

При оплаті на рік - знижка 10%, на 6 місяців - знижка 5%

Опис тарифів

Хобі

9€

Стартап

19€

Бізнес

29€

Клієнти

arrow_description

База клієнтів

check_img
check_img
check_img

Контактні дані фізичних та юридичних осіб, персональні знижки, історія звернень, виробів, замовлень, платежів і комунікації по кожному клієнту.
Детальніше →

arrow_description

Рекламні кампанії

check_img
check_img
check_img

Можливість фіксувати, з яких кампаній приходять до вас клієнти, щоб визначати їх ефективність і прибутковість
Детальніше →

arrow_description

Відгуки клієнтів. 5-бальна система

check_img
check_img
check_img

Можливість відстежувати відгуки клієнтів, в яких вони оцінюють вашу компанію за 5-бальною шкалою

arrow_description

SMS-повідомлення

check_img
check_img
check_img

Автоматичні оповіщення про зміни в зверненнях і замовленнях, нагадування про запланований запис
Детальніше →

arrow_description

Звернення

check_img
check_img
check_img

Єдина таблиця заявок клієнтів з різних каналів комунікації, де у кожного звернення є свій статус і можливість переходу до замовлення або продажу.
Детальніше →

arrow_description

Облік дзвінків

check_img
check_img
check_img

Всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки на одній сторінці, спливаюча картка клієнта при вхідному дзвінку, запис і прослуховування розмов
Детальніше →

arrow_description

Ім'я відправника SMS

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з SMS-шлюзами, які дозволяють встановити для розсилок альфа-ім'я вашої компанії
Детальніше →

arrow_description

Відкладене відправлення SMS

check_img
check_img
check_img

Автоматична відправка сповіщень щодо подій у зверненнях і замовленнях клієнтів в призначений вами час
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу звернення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу звернення можна задати свій термін дії, після закінчення якого звернення стає простроченим
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус звернення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу звернення та створити різні ланцюжки обробки звернень
Детальніше →

arrow_description

Відгуки клієнтів. Розширені можливості

check_img
check_img
check_img

Можливість відстежувати відгуки клієнтів по одній з трьох систем оцінювання: 5-бальною шкалою, NPS або бінарній системі. Крім того, ви зможете налаштувати відповідь на відгук в залежності від оцінки клієнта

Замовлення та продажі

arrow_description

Облік замовлень

check_img
check_img
check_img

Всі замовлення відображаються в єдиній таблиці, де у кожного замовлення є статус, термін, відповідальний менеджер і виконавець, стрічка подій з історією змін замовлення
Детальніше →

arrow_description

Планування замовлень

check_img
check_img
check_img

Дозволяє контролювати поточне й планувати майбутнє завантаження співробітників і ресурсів компанії, вести попередній запис клієнтів на дні та тижні вперед
Детальніше →

arrow_description

Продажі

check_img
check_img
check_img

Продаж товарів зі складу та послуг в лічені хвилини, налаштування різних типів націнок, друк цінників, етикеток і товарних чеків
Детальніше →

arrow_description

Менеджер завдань

check_img
check_img
check_img

Постановка завдань собі та підлеглим з контролем термінів і автоматичними нагадуваннями
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу замовлення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу замовлення можна задати термін дії, після закінчення якого замовлення буде вважатися простроченим
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус замовлення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу замовлення та створити різні ланцюжки їх обробки
Детальніше →

Управління складом

arrow_description

Складський облік

check_img
check_img
check_img

Облік товарів і виробів на складі, оприбуткування, переміщення, списання, повернення товарів постачальникам, друк цінників і етикеток, контроль залишків
Детальніше →

arrow_description

Серійний облік товарів

check_img
check_img
check_img

Кожна одиниця товару має свій серійний номер, за яким можна відстежити точне місцезнаходження та історію переміщень
Детальніше →

arrow_description

Інвентаризація

check_img
check_img
check_img

4 способи проведення інвентаризації товарів для виявлення проблем в складському обліку, зведення залишків за результатами інвентаризації
Детальніше →

arrow_description

Адресне зберігання

check_img
check_img
check_img

Можливість розміщувати товари й вироби на складі в окремих комірках, щоб знати їх точне місцезнаходження
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування складу

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожного складу, а також розширити або звузити права для кожного співробітника

Фінанси та менеджмент

arrow_description

Управління фінансами

check_img
check_img
check_img

Контроль руху грошових коштів за статтями, платежів по касам, повернення грошей клієнтам
Детальніше →

arrow_description

Баланси та взаєморозрахунки

check_img
check_img
check_img

Дозволяють знати, кому з контрагентів і скільки винні ви, та скільки вони винні вам
Детальніше →

arrow_description

Звіти

check_img
check_img
check_img

Звіти з фінансів, замовлень, складу, SMS та інші звіти за будь-який період формуються в кілька кліків
Детальніше →

arrow_description

Розрахунок зарплати

check_img
check_img
check_img

Гнучка система розрахунку винагород співробітникам за виконану роботу, будування системи мотивації
Детальніше →

arrow_description

Дашборд Керівника

check_img
check_img
check_img

Ключові показники за день та місяць на одній сторінці, дані подаються з порівнянням за попередній аналогічний період
Детальніше →

arrow_description

Аналіз асортименту

check_img
check_img
check_img

Аналіз асортименту допоможе оцінити рентабельність товарного асортименту, спрогнозувати попит та визначити ефективність ціноутворення
Детальніше →

arrow_description

Журнал подій: за 30 днів

check_img
check_img
check_img

Логування всіх дій користувачів впродовж останніх 30 днів від входу в аккаунт до видалення прикріплених файлів, документів або клієнтів з можливістю відновлення

arrow_description

Журнал подій: повна історія

check_img
check_img
check_img

Логування всіх дій користувачів від входу в аккаунт до видалення прикріплених файлів, документів або клієнтів з можливістю відновлення без обмежень

arrow_description

Аналітичний звіт

check_img
check_img
check_img

Аналітичний звіт - це величезна кількість діаграм і трендів з різними комбінаціями метрик, фільтрів та сегментів. На тарифі "Стартап" діє обмежений функціонал
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування кас

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожної каси, а також розширити або звузити права для кожного співробітника

Інтеграції

arrow_description

API

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сайтами та будь-якими додатками за умовою доступу до бази даних через API

arrow_description

Прямі інтеграції

check_img
check_img
check_img

Інтеграції з сервісами IP-телефонії, SMS-розсилок, мессенджерами, маркетплейсамі, ККМ і онлайн-касами
Детальніше →

arrow_description

Онлайн-коннектори

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з 200+ сервісами через онлайн-конектори Albato і ApiX-Drive
Детальніше →

arrow_description

Інтеграції PRO

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сервісом наскрізної бізнес-аналітики Roistat

Допомога

arrow_description

Служба підтримки

check_img
check_img
check_img

Команда професіоналів, які допоможуть вам знайти відповіді на будь-які питання, пов'язані з використанням РемОнлайн
Детальніше →

arrow_description

Безготівковій розрахунок

check_img
check_img
check_img

Можливість cплачувати підписку з банківського рахунку компанії та отримувати підтверджуючи бухгалтерські документи

arrow_description

Персональний менеджер

check_img
check_img
check_img

За вашою компанією буде закріплено персонального менеджера, який допоможе освоїти РемОнлайн на старті та буде допомагати з будь-якими питаннями
Детальніше →

Ми гарантуємо 7 днів безкоштовного користування сервісом без обмежень можливостей
з будь-якою кількістю співробітників та локацій.
Для компаній від 150 співробітників діють спеціальні умови.

Тариф Максимум
від 49€/міс

Спробувати безкоштовно
chech

Всі можливості тарифу Бізнес

chech

Інтеграція з 1С

chech

Персональний менеджер

Запитання та відповіді

Що таке 7-денний пробний період?

faq_arrow

Це період, під час якого ви абсолютно безкоштовно можете використовувати всі функції системи, аби визначити, які потрібні вам для роботи. А фахівці служби підтримки допоможуть швидко налаштувати програму під процеси вашої компанії. Сплатіть передплату у будь-який момент, і дні пробного періоду, що залишилися, ми додамо до оплаченого.

Як отримати 14 днів безкоштовного використання програми?

faq_arrow

Сплатіть обраний тариф до кінця пробного періоду та отримайте додатково ще 7 днів. Так у вас буде цілих 14 безкоштовних днів на тестування, налаштування та внесення даних до системи.

Чи можу я перейти на інший тарифний план?

faq_arrow

Так, ви в будь-який момент можете перейти з одного тарифного плану на будь-який інший. Також ви можете додавати та видаляти співробітників / локації необмежену кількість разів. РемОнлайн просто покаже вам нову вартість тарифного плану та перерахує дні до закінчення передплати.

У чому різниця між тарифними планами?

faq_arrow

Тарифні плани відрізняються доступними можливостями, при цьому в базову вартість входять 1 локація та 1 співробітник. При виборі тарифу Стартап і вище ви можете додавати стільки співробітників і локацій, скільки вважаєте за потрібне.

Як працює обмеження на 100 замовлень / продажів у тарифному плані "Хобі"?

faq_arrow

Якщо ви обрали тариф "Хобі" та сумарна кількість замовлень і продажів за останні 30 днів у вашому акаунті досягла 100, то ви не можете створювати нові замовлення та продажі.

Як я можу оплатити передплату РемОнлайн?

faq_arrow

Ви можете сплатити передплату будь-яким зручним для вас шляхом: за безготівковим розрахунком або банківською картою (Visa або MasterCard). Ціни на сайті вказані в Євро, але ви можете зробити оплату карткою у будь-якій валюті. При цьому буде списана сума, рівна зазначеній ціні в Євро по курсу банку, що випустив вашу карту.

Що станеться, коли моя підписка закінчиться?

faq_arrow

Після закінчення передплати починається Тиждень довіри – 7 днів, коли ви можете використовувати РемОнлайн в рахунок майбутнього продовження передплати. Якщо передплату не буде сплачено за цей час, аккаунт буде заблоковано, а через рік всі дані будуть видалені.

Чи можна налаштувати автоподовження підписки та не перейматися за відключення доступу до аккаунту?

faq_arrow

Після першої оплати передплати карткою її дані зберігаються, а за обраними параметрами автоматично встановлюється автоподовження. Ви можете у будь-який момент ввімкнути або вимкнути автоподовження в налаштуваннях облікового запису.

Що означає "кількість локацій" у тарифних планах?

faq_arrow

Локація – офіс, філія, департамент або напрямок, створені для того, аби розділити дані всередині однієї компанії. Наприклад, це можуть бути різні торгові точки або кілька майстерень однієї мережі. Вся статистика та звітність в програмі побудована навколо локацій. Щоб обрати відповідний тарифний план, зверніть увагу на кількість доступних локацій та співробітників.

Чи можна працювати під одним аккаунтом на декількох пристроях одночасно?

faq_arrow

Одночасно під одним аккаунтом може бути відкрита одна призначена для користувача сесія з мобільного та одна з десктоп пристрою. Якщо ви авторизуєтеся з ще одного комп'ютера або смартфона, ваша сесія користувача буде розірвана (РемОнлайн попросить вас знову ввести логін і пароль для входу до системи).

Чи є у вас реферальная програма?

faq_arrow

Так, реферальная програма дає можливість користуватися сервісом зі знижкою та навіть безкоштовно. Запросіть до РемОнлайн своїх друзів або партнерів, і 10% оплати кожної такої передплати піде в рахунок продовження вашої. Власну реферальную знижку ви знайдете в своєму акаунті Ремонлайн після реєстрації.

  1. РемОнлайн
  2. Вартість