Тарифні плани РемОнлайн

Тестуйте всі можливості програми до 14 днів безкоштовно

Хобі

від 9€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 2/міс

+ локація

Максимум 5 співробітників
100 замовлень/продажів на місяць
Не більше однієї локації

Стартап

від 19€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 4/міс

+ локація

€ 9/міс

Без обмежень
кількості замовлень/продажів,
співробітників та локацій

Бізнес

від 29€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 4/міс

+ локація

€ 19/міс

Без обмежень
кількості замовлень/продажів,
співробітників та локацій

При оплаті на рік - знижка 10%

Опис тарифів

Хобі

9€

Стартап

19€

Бізнес

29€

Клієнти

arrow_description

База клієнтів

check_img
check_img
check_img

Контактні дані фізичних та юридичних осіб, персональні знижки, історія звернень, виробів, замовлень, платежів і комунікації по кожному клієнту.
Детальніше →

arrow_description

Рекламні кампанії

check_img
check_img
check_img

Можливість фіксувати, з яких кампаній приходять до вас клієнти, щоб визначати їх ефективність і прибутковість
Детальніше →

arrow_description

Відгуки клієнтів. 5-бальна система

check_img
check_img
check_img

Можливість відстежувати відгуки клієнтів, в яких вони оцінюють вашу компанію за 5-бальною шкалою

arrow_description

SMS-повідомлення

check_img
check_img
check_img

Автоматичні оповіщення про зміни в зверненнях і замовленнях, нагадування про запланований запис
Детальніше →

arrow_description

Звернення

check_img
check_img
check_img

Єдина таблиця заявок клієнтів з різних каналів комунікації, де у кожного звернення є свій статус і можливість переходу до замовлення або продажу.
Детальніше →

arrow_description

Облік дзвінків

check_img
check_img
check_img

Всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки на одній сторінці, спливаюча картка клієнта при вхідному дзвінку, запис і прослуховування розмов
Детальніше →

arrow_description

Ім'я відправника SMS

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з SMS-шлюзами, які дозволяють встановити для розсилок альфа-ім'я вашої компанії
Детальніше →

arrow_description

Відкладене відправлення SMS

check_img
check_img
check_img

Автоматична відправка сповіщень щодо подій у зверненнях і замовленнях клієнтів в призначений вами час
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу звернення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу звернення можна задати свій термін дії, після закінчення якого звернення стає простроченим
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус звернення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу звернення та створити різні ланцюжки обробки звернень
Детальніше →

arrow_description

Відгуки клієнтів. Розширені можливості

check_img
check_img
check_img

Можливість відстежувати відгуки клієнтів по одній з трьох систем оцінювання: 5-бальною шкалою, NPS або бінарній системі. Крім того, ви зможете налаштувати відповідь на відгук в залежності від оцінки клієнта

Замовлення та продажі

arrow_description

Облік замовлень

check_img
check_img
check_img

Всі замовлення відображаються в єдиній таблиці, де у кожного замовлення є статус, термін, відповідальний менеджер і виконавець, стрічка подій з історією змін замовлення
Детальніше →

arrow_description

Планування замовлень

check_img
check_img
check_img

Дозволяє контролювати поточне й планувати майбутнє завантаження співробітників і ресурсів компанії, вести попередній запис клієнтів на дні та тижні вперед
Детальніше →

arrow_description

Продажі

check_img
check_img
check_img

Продаж товарів зі складу та послуг в лічені хвилини, налаштування різних типів націнок, друк цінників, етикеток і товарних чеків
Детальніше →

arrow_description

Менеджер завдань

check_img
check_img
check_img

Постановка завдань собі та підлеглим з контролем термінів і автоматичними нагадуваннями
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу замовлення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу замовлення можна задати термін дії, після закінчення якого замовлення буде вважатися простроченим
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус замовлення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу замовлення та створити різні ланцюжки їх обробки
Детальніше →

Управління складом

arrow_description

Складський облік

check_img
check_img
check_img

Облік товарів і виробів на складі, оприбуткування, переміщення, списання, повернення товарів постачальникам, друк цінників і етикеток, контроль залишків
Детальніше →

arrow_description

Серійний облік товарів

check_img
check_img
check_img

Кожна одиниця товару має свій серійний номер, за яким можна відстежити точне місцезнаходження та історію переміщень
Детальніше →

arrow_description

Інвентаризація

check_img
check_img
check_img

4 способи проведення інвентаризації товарів для виявлення проблем в складському обліку, зведення залишків за результатами інвентаризації
Детальніше →

arrow_description

Адресне зберігання

check_img
check_img
check_img

Можливість розміщувати товари й вироби на складі в окремих комірках, щоб знати їх точне місцезнаходження
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування складу

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожного складу, а також розширити або звузити права для кожного співробітника

Фінанси та менеджмент

arrow_description

Управління фінансами

check_img
check_img
check_img

Контроль руху грошових коштів за статтями, платежів по касам, повернення грошей клієнтам
Детальніше →

arrow_description

Баланси та взаєморозрахунки

check_img
check_img
check_img

Дозволяють знати, кому з контрагентів і скільки винні ви, та скільки вони винні вам
Детальніше →

arrow_description

Звіти

check_img
check_img
check_img

Звіти з фінансів, замовлень, складу, SMS та інші звіти за будь-який період формуються в кілька кліків
Детальніше →

arrow_description

Дашборд Керівника

check_img
check_img
check_img

Ключові показники за день та місяць на одній сторінці, дані подаються з порівнянням за попередній аналогічний період
Детальніше →

arrow_description

Аналіз асортименту

check_img
check_img
check_img

Аналіз асортименту допоможе оцінити рентабельність товарного асортименту, спрогнозувати попит та визначити ефективність ціноутворення
Детальніше →

arrow_description

Журнал подій: за 30 днів

check_img
check_img
check_img

Логування всіх дій користувачів впродовж останніх 30 днів від входу в аккаунт до видалення прикріплених файлів, документів або клієнтів з можливістю відновлення

arrow_description

Журнал подій: повна історія

check_img
check_img
check_img

Логування всіх дій користувачів від входу в аккаунт до видалення прикріплених файлів, документів або клієнтів з можливістю відновлення без обмежень

arrow_description

Аналітичний звіт

check_img
check_img
check_img

Аналітичний звіт - це величезна кількість діаграм і трендів з різними комбінаціями метрик, фільтрів та сегментів. На тарифі "Стартап" діє обмежений функціонал
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування кас

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожної каси, а також розширити або звузити права для кожного співробітника

Співробітники

arrow_description

Графік роботи

check_img
check_img
check_img

Контроль та планування робочих та вихідних днів, лікарняних та відпусток кожного співробітника, автозаповнення на місяці вперед
Детальніше →

arrow_description

Розрахунок зарплати

check_img
check_img
check_img

Гнучка система розрахунку винагород співробітникам за виконану роботу та робочий час, побудова системи мотивації
Детальніше →

arrow_description

Нарахування зарплати

check_img
check_img
check_img

Автоматичне нарахування ставки згідно з графіком роботи, відсотків, премій та штрафів на баланс працівника
Детальніше →

Інтеграції

arrow_description

API

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сайтами та будь-якими додатками за умовою доступу до бази даних через API

arrow_description

Прямі інтеграції

check_img
check_img
check_img

Інтеграції з сервісами IP-телефонії, SMS-розсилок, мессенджерами, маркетплейсамі, ККМ і онлайн-касами
Детальніше →

arrow_description

Онлайн-коннектори

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з 200+ сервісами через онлайн-конектори Albato і ApiX-Drive
Детальніше →

arrow_description

Інтеграції PRO

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сервісом наскрізної бізнес-аналітики Roistat

Допомога

arrow_description

Служба підтримки

check_img
check_img
check_img

Команда професіоналів, які допоможуть вам знайти відповіді на будь-які питання, пов'язані з використанням РемОнлайн
Детальніше →

arrow_description

Безготівковій розрахунок

check_img
check_img
check_img

Можливість cплачувати підписку з банківського рахунку компанії та отримувати підтверджуючи бухгалтерські документи

arrow_description

Персональний менеджер

check_img
check_img
check_img

За вашою компанією буде закріплено персонального менеджера, який допоможе освоїти РемОнлайн на старті та буде допомагати з будь-якими питаннями
Детальніше →

Ми гарантуємо 7 днів безкоштовного користування сервісом без обмежень можливостей
з будь-якою кількістю співробітників та локацій.
Для компаній від 150 співробітників діють спеціальні умови.

Тариф Максимум
від 49€/міс

Спробувати безкоштовно
chech

Всі можливості тарифу Бізнес

chech

Інтеграція з BAS

chech

Персональний менеджер

Доступно на будь-якому тарифі

Мобільний додаток для керівників та менеджерів

Слідкуйте за ключовими показниками, контролюйте стан кас та відгуки клієнтів, зв'язуйтесь зі співробітниками за допомогою програми РемОнлайн Директор.

boss
boss

Мобільний додаток для керування замовленнями

Додайте зображення та файли, контролюйте зміни в замовленні та залишайте коментарі колегам завдяки додатку РемОнлайн.

Запитання та відповіді

Що таке 7-денний пробний період?

faq_arrow

Це період, під час якого ви абсолютно безкоштовно можете використовувати всі функції системи, аби визначити, які потрібні вам для роботи. А фахівці служби підтримки допоможуть швидко налаштувати програму під процеси вашої компанії. Сплатіть передплату у будь-який момент, і дні пробного періоду, що залишилися, ми додамо до оплаченого.

Як отримати 14 днів безкоштовного використання програми?

faq_arrow

Сплатіть обраний тариф до кінця пробного періоду та отримайте додатково ще 7 днів. Так у вас буде цілих 14 безкоштовних днів на тестування, налаштування та внесення даних до системи.

Чи можу я перейти на інший тарифний план?

faq_arrow

Так, ви в будь-який момент можете перейти з одного тарифного плану на будь-який інший. Також ви можете додавати та видаляти співробітників / локації необмежену кількість разів. РемОнлайн просто покаже вам нову вартість тарифного плану та перерахує дні до закінчення передплати.

У чому різниця між тарифними планами?

faq_arrow

Тарифні плани відрізняються доступними можливостями, при цьому в базову вартість входять 1 локація та 1 співробітник. При виборі тарифу Стартап і вище ви можете додавати стільки співробітників і локацій, скільки вважаєте за потрібне.

Як працює обмеження на 100 замовлень / продажів у тарифному плані "Хобі"?

faq_arrow

Якщо ви обрали тариф "Хобі" та сумарна кількість замовлень і продажів за останні 30 днів у вашому акаунті досягла 100, то ви не можете створювати нові замовлення та продажі.

Як я можу оплатити передплату РемОнлайн?

faq_arrow

Ви можете сплатити передплату будь-яким зручним для вас шляхом: за безготівковим розрахунком або банківською картою (Visa або MasterCard). Ціни на сайті вказані в Євро, але ви можете зробити оплату карткою у будь-якій валюті. При цьому буде списана сума, рівна зазначеній ціні в Євро по курсу банку, що випустив вашу карту.

Що станеться, коли моя підписка закінчиться?

faq_arrow

Після закінчення передплати починається Тиждень довіри – 7 днів, коли ви можете використовувати РемОнлайн в рахунок майбутнього продовження передплати. Якщо передплату не буде сплачено за цей час, аккаунт буде заблоковано, а через рік всі дані будуть видалені.

Чи можна налаштувати автоподовження підписки та не перейматися за відключення доступу до аккаунту?

faq_arrow

Після першої оплати передплати карткою її дані зберігаються, а за обраними параметрами автоматично встановлюється автоподовження. Ви можете у будь-який момент ввімкнути або вимкнути автоподовження в налаштуваннях облікового запису.

Що означає "кількість локацій" у тарифних планах?

faq_arrow

Локація – офіс, філія, департамент або напрямок, створені для того, аби розділити дані всередині однієї компанії. Наприклад, це можуть бути різні торгові точки або кілька майстерень однієї мережі. Вся статистика та звітність в програмі побудована навколо локацій. Щоб обрати відповідний тарифний план, зверніть увагу на кількість доступних локацій та співробітників.

Чи можна працювати під одним аккаунтом на декількох пристроях одночасно?

faq_arrow

Одночасно під одним аккаунтом може бути відкрита одна призначена для користувача сесія з мобільного та одна з десктоп пристрою. Якщо ви авторизуєтеся з ще одного комп'ютера або смартфона, ваша сесія користувача буде розірвана (РемОнлайн попросить вас знову ввести логін і пароль для входу до системи).

Чи є у вас реферальная програма?

faq_arrow

Так, реферальная програма дає можливість користуватися сервісом зі знижкою та навіть безкоштовно. Запросіть до РемОнлайн своїх друзів або партнерів, і 10% оплати кожної такої передплати піде в рахунок продовження вашої. Власну реферальную знижку ви знайдете в своєму акаунті Ремонлайн після реєстрації.

  1. РемОнлайн
  2. Вартість