Тарифні плани

Хобі

від 9€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 2/мес

+ локація

Максимум 5 співробітників
100 замовлень на місяць
Не більше однієї локації

Стартап

від 19€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 3/міс

+ локація

€ 9/міс

Без обмежень
кількості замовлень,
співробітників та локацій

Бізнес

від 29€/міс

1 співробітник, 1 локація

+ співробітник

€ 4/міс

+ локація

€ 19/міс

Без обмежень
кількості замовлень,
співробітників та локацій

При оплаті на рік - знижка 10%, на 6 місяців - знижка 5%

Хобі

9€

Стартап

19€

Бізнес

29€

Клієнти

arrow_description

База клієнтів

check_img
check_img
check_img

Контактні дані фізичних та юридичних осіб, персональні знижки, історія звернень, виробів, замовлень, платежів і комунікації по кожному клієнту.
Детальніше →

arrow_description

SMS-повідомлення

check_img
check_img
check_img

Автоматичні оповіщення про зміни в зверненнях і замовленнях, нагадування про запланований запис
Детальніше →

arrow_description

Рекламні кампанії

check_img
check_img
check_img

Можливість фіксувати, з яких кампаній приходять до вас клієнти, щоб визначати їх ефективність і прибутковість
Детальніше →

arrow_description

Звернення

check_img
check_img
check_img

Єдина таблиця заявок клієнтів з різних каналів комунікації, де у кожного звернення є свій статус і можливість переходу до замовлення або продажу.
Детальніше →

arrow_description

Облік дзвінків

check_img
check_img
check_img

Всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки на одній сторінці, спливаюча картка клієнта при вхідному дзвінку, запис і прослуховування розмов
Детальніше →

arrow_description

Ім'я відправника SMS

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з SMS-шлюзами, які дозволяють встановити для розсилок альфа-ім'я вашої компанії
Детальніше →

arrow_description

Відкладене відправлення SMS

check_img
check_img
check_img

Автоматична відправка сповіщень щодо подій у зверненнях і замовленнях клієнтів в призначений вами час
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу звернення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу звернення можна задати свій термін дії, після закінчення якого звернення стає простроченим
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус звернення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу звернення та створити різні ланцюжки обробки звернень
Детальніше →

Замовлення та продажі

arrow_description

Облік замовлень

check_img
check_img
check_img

Всі замовлення відображаються в єдиній таблиці, де у кожного замовлення є статус, термін, відповідальний менеджер і виконавець, стрічка подій з історією змін замовлення
Детальніше →

arrow_description

Планування замовлень

check_img
check_img
check_img

Дозволяє контролювати поточне й планувати майбутнє завантаження співробітників і ресурсів компанії, вести попередній запис клієнтів на дні та тижні вперед
Детальніше →

arrow_description

Продажі

check_img
check_img
check_img

Продаж товарів зі складу та послуг в лічені хвилини, налаштування різних типів націнок, друк цінників, етикеток і товарних чеків
Детальніше →

arrow_description

Менеджер завдань

check_img
check_img
check_img

Постановка завдань собі та підлеглим з контролем термінів і автоматичними нагадуваннями
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус замовлення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу замовлення та створити різні ланцюжки їх обробки
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу замовлення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу замовлення можна задати термін дії, після закінчення якого замовлення буде вважатися простроченим
Детальніше →

Управління складом

arrow_description

Складський облік

check_img
check_img
check_img

Облік товарів і виробів на складі, оприбуткування, переміщення, списання, повернення товарів постачальникам, друк цінників і етикеток, контроль залишків
Детальніше →

arrow_description

Серійний облік товарів

check_img
check_img
check_img

Кожна одиниця товару має свій серійний номер, за яким можна відстежити точне місцезнаходження та історію переміщень
Детальніше →

arrow_description

Інвентаризація

check_img
check_img
check_img

4 способи проведення інвентаризації товарів для виявлення проблем в складському обліку, зведення залишків за результатами інвентаризації
Детальніше →

arrow_description

Адресне зберігання

check_img
check_img
check_img

Можливість розміщувати товари й вироби на складі в окремих комірках, щоб знати їх точне місцезнаходження
Детальніше →

Фінанси та менеджмент

arrow_description

Управління фінансами

check_img
check_img
check_img

Контроль руху грошових коштів за статтями, платежів по касам, повернення грошей клієнтам
Детальніше →

arrow_description

Баланси та взаєморозрахунки

check_img
check_img
check_img

Дозволяють знати, кому з контрагентів і скільки винні ви, та скільки вони винні вам
Детальніше →

arrow_description

Звіти

check_img
check_img
check_img

Звіти з фінансів, замовлень, складу, SMS та інші звіти за будь-який період формуються в кілька кліків
Детальніше →

arrow_description

Розрахунок зарплати

check_img
check_img
check_img

Гнучка система розрахунку винагород співробітникам за виконану роботу, будування системи мотивації
Детальніше →

arrow_description

Дашборда Керівника

check_img
check_img
check_img

Ключові показники за день та місяць на одній сторінці, дані подаються з порівнянням за попередній аналогічний період
Детальніше →

arrow_description

Аналіз асортименту

check_img
check_img
check_img

Аналіз асортименту допоможе оцінити рентабельність товарного асортименту, спрогнозувати попит та визначити ефективність ціноутворення
Детальніше →

arrow_description

Аналітичний звіт

check_img
check_img
check_img

Аналітичний звіт - це величезна кількість діаграм і трендів з різними комбінаціями метрик, фільтрів та сегментів. На тарифі "Стартап" діє обмежений функціонал
Детальніше →

Інтеграції

arrow_description

API

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сайтами та будь-якими додатками за умовою доступу до бази даних через API

arrow_description

Прямі інтеграції

check_img
check_img
check_img

Інтеграції з сервісами IP-телефонії, SMS-розсилок, мессенджерами, маркетплейсамі, ККМ і онлайн-касами
Детальніше →

arrow_description

Онлайн-коннектор

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з 200+ сервісами через онлайн-конектори Albato і ApiX-Drive
Детальніше →

arrow_description

Інтеграції PRO

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сервісом наскрізної бізнес-аналітики Roistat

Допомога

arrow_description

Служба підтримки

check_img
check_img
check_img

Команда професіоналів, які допоможуть вам знайти відповіді на будь-які питання, пов'язані з використанням РемОнлайн
Детальніше →

arrow_description

Безготівковій розрахунок

check_img
check_img
check_img

Можливість cплачувати підписку з банківського рахунку компанії та отримувати підтверджуючи бухгалтерські документи

arrow_description

Персональний менеджер

check_img
check_img
check_img

За вашою компанією буде закріплено персонального менеджера, який допоможе освоїти РемОнлайн на старті та буде допомагати з будь-якими питаннями
Детальніше →

Ми гарантуємо 7 днів безкоштовного користування сервісом без обмежень можливостей
з будь-якою кількістю співробітників та локацій.
Для компаній від 150 співробітників діють спеціальні умови.

Тариф Максимум
від 49€/міс

Спробувати безкоштовно
chech

Всі можливості тарифу Бізнес

chech

Інтеграція з 1С

chech

Персональний менеджер

Запитання та відповіді

Що таке 7-денний безкоштовний період?

faq_arrow

Це період, під час якого ви абсолютно безкоштовно можете використовувати всі функції системи, а також звертатися до служби підтримки користувачів. Оформіть передплату в будь-який момент, і дні, що залишилися з пробного періоду, ми додамо до оплаченого.

Чи можу я перейти на інший тарифний план?

faq_arrow

Так, ви в будь-який момент можете перейти з одного тарифного плану на будь-який інший. Також ви можете додавати і видаляти співробітників / локації необмежену кількість разів. РемОнлайн просто покаже вам нову вартість тарифного плану та перерахує дні до закінчення передплати.

У чому переваги партнерської програми?

faq_arrow

Партнерська програма — це можливість користуватися сервісом зі знижкою і навіть безкоштовно. Запросіть до РемОнлайн своїх друзів чи партнерів, і 10% оплати кожної такої передплати піде в рахунок продовження вашої.

У чому різниця між тарифними планами?

faq_arrow

Тарифні плани відрізняються доступними можливостями, при цьому в базову вартість входять 1 локація та 1 співробітник. Ви можете додавати стільки співробітників і локацій, скільки вважаєте за потрібне.

Як я можу сплатити за користування РемОнлайн?

faq_arrow

До оплати приймаються банківські картки Visa або MasterCard.
Для зручності ціни на сайті вказані в Євро, але ви можете зробити оплату карткою в будь-якій валюті. При цьому буде списана сума, рівна зазначеній ціні в Євро за курсом банку, що випустив вашу карту.

Що буде, якщо моя передплата закінчиться?

faq_arrow

Після закінчення передплати починається Тиждень довіри – 7 днів, коли ви можете використовувати РемОнлайн в рахунок майбутнього продовження передплати. Якщо передплату не буде продовжено за цей час, аккаунт буде заблоковано, а через рік всі дані буде видалено.

Чи можна працювати під одним акаунтом на кількох пристроях одночасно?

faq_arrow

Не можна працювати з декількох пристроїв одночасно під одним аккаунтом. Наприклад, якщо ви авторизувалися в РемОнлайн на вашому ноутбуці, а після увійшли в акаунт зі смартфона, ваша сесія користувача на ноутбуці буде розірвана (РемОнлайн попросить вас знову ввести логін і пароль для входу в систему).

  1. РемОнлайн
  2. Вартість