Тарифні плани RemOnline

Тестуйте всі можливості програми до 14 днів безкоштовно

Заощаджуй 10% при оплаті на рік

Стартап

від €29/міс

Включено 3 співробітника

Додатковий співробітник €5/міс, додаткова локація €15/міс

Максимальна кількість співробітників — 15

Бізнес

від €69/міс

Включено 3 співробітника та первинні налаштування

Додатковий співробітник €7/міс, додаткова локація €35/міс

Максимальна кількість співробітників — 150

Корпорація

від €99/міс

Включено 3 співробітника, налаштування та постійний супровід

Додатковий співробітник €9/міс, додаткова локація €50/міс

Максимальна кількість співробітників — 1500

Хобі
€15/міс

Почати безкоштовно
chech

2 співробітника

chech

Базові можливості та фіскалізація

chech

До 100 Замовлень/Продажів за 30 днів

*ціни вказані в євро на місяць без урахування податків та знижок

Опис тарифів

Стартап

€29

Бізнес

€69

Корпорація

€99

Клієнти

arrow_description

База клієнтів

check_img
check_img
check_img

Контактні дані фізичних та юридичних осіб, персональні знижки, історія звернень, виробів, замовлень, платежів і комунікації по кожному клієнту.
Детальніше →

arrow_description

Рекламні кампанії

check_img
check_img
check_img

Можливість фіксувати, з яких кампаній приходять до вас клієнти, щоб визначати їх ефективність і прибутковість
Детальніше →

arrow_description

Відгуки клієнтів. 5-бальна система

check_img
check_img
check_img

Можливість відстежувати відгуки клієнтів, в яких вони оцінюють вашу компанію за 5-бальною шкалою

arrow_description

Email-повідомлення

check_img
check_img
check_img

Автоматичне надсилання повідомлень про готовність замовлення, запис на прийом або візит майстра клієнтам електронною поштою.

arrow_description

Звернення

check_img
check_img
check_img

Єдина таблиця заявок клієнтів з різних каналів комунікації, де у кожного звернення є свій статус і можливість переходу до замовлення або продажу.
Детальніше →

arrow_description

Облік дзвінків

check_img
check_img
check_img

Всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки на одній сторінці, спливаюча картка клієнта при вхідному дзвінку, запис і прослуховування розмов
Детальніше →

arrow_description

SMS-повідомлення

check_img
check_img
check_img

Автоматичні оповіщення про зміни в зверненнях і замовленнях, нагадування про запланований запис
Детальніше →

arrow_description

Ім'я відправника SMS

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з SMS-шлюзами, які дозволяють встановити для розсилок альфа-ім'я вашої компанії
Детальніше →

arrow_description

Відкладене відправлення SMS

check_img
check_img
check_img

Автоматична відправка сповіщень щодо подій у зверненнях і замовленнях клієнтів в призначений вами час
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу звернення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу звернення можна задати свій термін дії, після закінчення якого звернення стає простроченим
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус звернення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу звернення та створити різні ланцюжки обробки звернень
Детальніше →

arrow_description

Відгуки клієнтів. Розширені можливості

check_img
check_img
check_img

Можливість відстежувати відгуки клієнтів по одній з трьох систем оцінювання: 5-бальною шкалою, NPS або бінарній системі. Крім того, ви зможете налаштувати відповідь на відгук в залежності від оцінки клієнта

Замовлення та продажі

arrow_description

Облік замовлень

check_img
check_img
check_img

Всі замовлення відображаються в єдиній таблиці, де у кожного замовлення є статус, термін, відповідальний менеджер і виконавець, стрічка подій з історією змін замовлення
Детальніше →

arrow_description

Планування замовлень

check_img
check_img
check_img

Дозволяє контролювати поточне й планувати майбутнє завантаження співробітників і ресурсів компанії, вести попередній запис клієнтів на дні та тижні вперед
Детальніше →

arrow_description

Продажі

check_img
check_img
check_img

Продаж товарів зі складу та послуг в лічені хвилини, налаштування різних типів націнок, друк цінників, етикеток і товарних чеків
Детальніше →

arrow_description

Менеджер завдань

check_img
check_img
check_img

Постановка завдань собі та підлеглим з контролем термінів і автоматичними нагадуваннями
Детальніше →

arrow_description

Норма часу статусу замовлення

check_img
check_img
check_img

Кожному статусу замовлення можна задати термін дії, після закінчення якого замовлення буде вважатися простроченим
Детальніше →

arrow_description

Початковий статус замовлення

check_img
check_img
check_img

Можливість встановити свій початковий статус для кожного типу замовлення та створити різні ланцюжки їх обробки
Детальніше →

Управління складом

arrow_description

Складський облік

check_img
check_img
check_img

Облік товарів і виробів на складі, оприбуткування, переміщення, списання, повернення товарів постачальникам, друк цінників і етикеток, контроль залишків
Детальніше →

arrow_description

Серійний облік товарів

check_img
check_img
check_img

Кожна одиниця товару має свій серійний номер, за яким можна відстежити точне місцезнаходження та історію переміщень
Детальніше →

arrow_description

Інвентаризація

check_img
check_img
check_img

4 способи проведення інвентаризації товарів для виявлення проблем в складському обліку, зведення залишків за результатами інвентаризації
Детальніше →

arrow_description

Адресне зберігання

check_img
check_img
check_img

Можливість розміщувати товари й вироби на складі в окремих комірках, щоб знати їх точне місцезнаходження
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування складу

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожного складу, а також розширити або звузити права для кожного співробітника

Фінанси та менеджмент

arrow_description

Управління фінансами

check_img
check_img
check_img

Контроль руху грошових коштів за статтями, платежів по касам, повернення грошей клієнтам
Детальніше →

arrow_description

Баланси та взаєморозрахунки

check_img
check_img
check_img

Дозволяють знати, кому з контрагентів і скільки винні ви, та скільки вони винні вам
Детальніше →

arrow_description

Звіти

check_img
check_img
check_img

Звіти з фінансів, замовлень, складу, SMS та інші звіти за будь-який період формуються в кілька кліків
Детальніше →

arrow_description

Дашборд Керівника

check_img
check_img
check_img

Ключові показники за день та місяць на одній сторінці, дані подаються з порівнянням за попередній аналогічний період
Детальніше →

arrow_description

Аналіз асортименту

check_img
check_img
check_img

Аналіз асортименту допоможе оцінити рентабельність товарного асортименту, спрогнозувати попит та визначити ефективність ціноутворення
Детальніше →

arrow_description

Журнал подій: за 30 днів

check_img
check_img
check_img

Логування всіх дій користувачів впродовж останніх 30 днів від входу в аккаунт до видалення прикріплених файлів, документів або клієнтів з можливістю відновлення

arrow_description

Журнал подій: повна історія

check_img
check_img
check_img

Логування всіх дій користувачів від входу в аккаунт до видалення прикріплених файлів, документів або клієнтів з можливістю відновлення без обмежень

arrow_description

Аналітичний звіт

check_img
check_img
check_img

Аналітичний звіт - це величезна кількість діаграм і трендів з різними комбінаціями метрик, фільтрів та сегментів. На тарифі "Стартап" діє обмежений функціонал
Детальніше →

arrow_description

Розширені налаштування кас

check_img
check_img
check_img

Можливість налаштувати допустимі дії та операції на рівні кожної каси, а також розширити або звузити права для кожного співробітника

Співробітники

arrow_description

Графік роботи

check_img
check_img
check_img

Контроль та планування робочих та вихідних днів, лікарняних та відпусток кожного співробітника, автозаповнення на місяці вперед
Детальніше →

arrow_description

Розрахунок зарплати

check_img
check_img
check_img

Гнучка система розрахунку винагород співробітникам за виконану роботу та робочий час, побудова системи мотивації
Детальніше →

arrow_description

Нарахування зарплати

check_img
check_img
check_img

Автоматичне нарахування ставки згідно з графіком роботи, відсотків, премій та штрафів на баланс працівника
Детальніше →

arrow_description

Оповіщення через Telegram

check_img
check_img
check_img

Автоматична відправка повідомлень для співробітників про події в замовленнях та завданнях.

Інтеграції

arrow_description

API

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з сайтами та будь-якими додатками за умовою доступу до бази даних через API

arrow_description

Whatsapp та Viber

check_img
check_img
check_img

Відправка повідомлень клієнтам у популярних месенджерах прямо із замовлень в RemOnline.
Детальніше →

arrow_description

IP-телефонія Binotel

check_img
check_img
check_img

Дзвінки клієнтам, статистика дзвінків та прослуховування записів розмов не залишаючи RemOnline.
Детальніше →

arrow_description

Turbo SMS, Twilio, Bulk SMS

check_img
check_img
check_img

Шаблони, автоматична розсилка та відкладена відправка смс-повідомлень клієнтам.
Детальніше →

arrow_description

ROZETKA, Prom та інш.

check_img
check_img
check_img

Синхронізація складу в RemOnline та популярних маркетплейсах, контроль асортименту та автоматичне оновлення залишків.
Детальніше →

arrow_description

пРРО Checkbox та РРО Datecs

check_img
check_img
check_img

Інтеграція RemOnline із реєстраторами розрахункових операцій для роботи відповідно до вимог українського законодавства.
Детальніше →

arrow_description

Конектори Zapier та ApiX-Drive

check_img
check_img
check_img

Інтеграція з Facebook Leads, Google Ads, Google Sheets та 200+ інших бізнес-інструментів в одній вкладці браузера.
Детальніше →

Допомога

arrow_description

База Знань

check_img
check_img
check_img

Систематизована База Знань допоможе знайти відповіді на всі запитання, пов'язані з роботою системи, в текстовому або відеоформаті
Детальніше →

arrow_description

Служба підтримки для вас

check_img
check_img
check_img

Команда професіоналів, які в режимі реального часу допоможуть власнику акаунту знайти відповіді на питання щодо використанням RemOnline
Детальніше →

arrow_description

Участь у вебінарах

check_img
check_img
check_img

Беріть участь у вебінарах, присвячених можливостям системи та найкращим практикам її використання
Детальніше →

arrow_description

Додаткові послуги з налаштування

check_img
check_img
check_img

Якщо вам ніколи займатися налаштування акаунту, зверніться до служби підтримки і ми зробимо все за вас за додаткову плату
Детальніше →

arrow_description

Служба підтримки для вас і ваших співробітників

check_img
check_img
check_img

Консультації від Служби підтримки не лише для власників акаунту, а й всіх співробітників компанії

arrow_description

Безкоштовний онбординг та налаштування вашого акаунту

check_img
check_img
check_img

Протягом перших 30 днів з дати активації передплати команда RemOnline імпортує дані, налаштує роботу зі складом, клієнтами та документами

arrow_description

Індивідуальний вебінар для вашої команди

check_img
check_img
check_img

Замовляйте вебінар, підготовлені спеціально для вашої команди з урахуванням особливостей бізнес-процесів компанії

arrow_description

Допомога в налаштуванні інтеграцій через API

check_img
check_img
check_img

Звертайтесь до Служби підтримки за необхідності інтегрувати RemOnline з третьою системою, яка не входить в перелік прямих інтеграцій

arrow_description

Консультація з продуктовою командою за запитом

check_img
check_img
check_img

Обговорюйте нагальні питання стосовно використання і подальшого розвитку системи напряму з продуктовою командою RemOnline

arrow_description

Рекомендації від Customer Success Team

check_img
check_img
check_img

Отримуйте рекомендації щодо більш продуктивного використання системи після щоквартального аудиту ваших налаштувань від команди RemOnline

Доступно на будь-якому тарифі

Мобільний додаток для керівників та менеджерів

Слідкуйте за ключовими показниками, контролюйте стан кас та відгуки клієнтів, зв'язуйтесь зі співробітниками за допомогою програми RemOnline Boss.

boss
boss

Мобільний додаток для керування замовленнями

Додайте зображення та файли, контролюйте зміни в замовленні та залишайте коментарі колегам завдяки додатку RemOnline Замовлення.

Запитання та відповіді

Що таке 7-денний пробний період?

faq_arrow

Це період, під час якого ви абсолютно безкоштовно можете використовувати всі функції системи, аби визначити, які потрібні вам для роботи. А фахівці служби підтримки допоможуть швидко налаштувати програму під процеси вашої компанії. Сплатіть передплату у будь-який момент, і дні пробного періоду, що залишилися, ми додамо до оплаченого.

Як отримати 14 днів безкоштовного використання програми?

faq_arrow

Сплатіть обраний тариф до кінця пробного періоду та отримайте додатково ще 7 днів. Так у вас буде цілих 14 безкоштовних днів на тестування, налаштування та внесення даних до системи.

Чи можу я перейти на інший тарифний план?

faq_arrow

Так, ви в будь-який момент можете перейти з одного тарифного плану на будь-який інший. Також ви можете додавати та видаляти співробітників / локації необмежену кількість разів. RemOnline просто покаже вам нову вартість тарифного плану та перерахує дні до закінчення передплати.

У чому різниця між тарифними планами?

faq_arrow

Тарифні плани відрізняються доступними функціями, кількістю безкоштовних працівників та обмеженнями на додавання працівників. Також у тарифі Хобі є обмеження на кількість замовлень/продажів. Дивіться таблицю вище, аби дізнатися деталі.

Як працює обмеження на 100 замовлень / продажів у тарифному плані "Хобі"?

faq_arrow

Якщо ви обрали тариф "Хобі" та сумарна кількість замовлень і продажів за останні 30 днів у вашому акаунті досягла 100, то ви не можете створювати нові замовлення та продажі.

Як я можу оплатити передплату RemOnline?

faq_arrow

Ви можете сплатити передплату будь-яким зручним для вас шляхом: за безготівковим розрахунком або банківською картою (Visa або MasterCard). Ціни на сайті вказані в Євро, але ви можете зробити оплату карткою у будь-якій валюті. При цьому буде списана сума, рівна зазначеній ціні в Євро по курсу банку, що випустив вашу карту.

Що станеться, коли моя підписка закінчиться?

faq_arrow

Після закінчення передплати починається Тиждень довіри – 7 днів, коли ви можете використовувати RemOnline в рахунок майбутнього продовження передплати. Якщо передплату не буде сплачено за цей час, аккаунт буде заблоковано, а через рік всі дані будуть видалені.

Чи можна налаштувати автоподовження підписки та не перейматися за відключення доступу до аккаунту?

faq_arrow

Після першої оплати передплати карткою її дані зберігаються, а за обраними параметрами автоматично встановлюється автоподовження. Ви можете у будь-який момент ввімкнути або вимкнути автоподовження в налаштуваннях облікового запису.

Що означає "кількість локацій" у тарифних планах?

faq_arrow

Локація – офіс, філія, департамент або напрямок, створені для того, аби розділити дані всередині однієї компанії. Наприклад, це можуть бути різні торгові точки або кілька майстерень однієї мережі. Вся статистика та звітність в програмі побудована навколо локацій. Щоб обрати відповідний тарифний план, зверніть увагу на кількість доступних локацій та співробітників.

Чи можна працювати під одним аккаунтом на декількох пристроях одночасно?

faq_arrow

Одночасно під одним аккаунтом може бути відкрита одна призначена для користувача сесія з мобільного та одна з десктоп пристрою. Якщо ви авторизуєтеся з ще одного комп'ютера або смартфона, ваша сесія користувача буде розірвана (RemOnline попросить вас знову ввести логін і пароль для входу до системи).

Чи є у вас реферальная програма?

faq_arrow

Так, реферальна програма дає можливість користуватися сервісом зі знижкою та навіть безкоштовно. Запросіть до RemOnline своїх друзів або партнерів, і ви будете отримувати 10% з кожної оплати свого Реферала протягом 12 місяців з моменту його реєстрації за вашим реферальним посиланням. Власну реферальную знижку ви знайдете в своєму акаунті RemOnline після реєстрації.

  1. RemOnline
  2. Вартість