200+ корисних інструментів
в одному вікні браузера
Легкий старт і доступ
з будь-якого пристрою
Склад, фінанси, клієнти
та замовлення в одній програмі
Контроль, мотивація
та підзвітність співробітників
Поки ви не організуєте швидку та якісну роботу з замовленнями, клієнти будуть йти до конкурентів.
РемОнлайн допомагає збирати заявки в єдину базу, конвертувати їх в реальні замовлення та контролювати терміни виконання за допомогою статусів. А майстри зможуть оперативно реагувати на будь-які зміни в деталях або призначення на замовлення завдяки автоматичним повідомленням.
Зробіть детейлінг-центр місцем, в яке хочеться повертатися, завдяки високому рівню обслуговування клієнтів.
Плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки працівників наперед, аби вести запис клієнтів на послуги детейлінгу з урахуванням робочого часу кожного майстра, а також автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні. А автозаповнення дозволить не витрачати на складання Графіку роботи багато часу.
Завдяки Журналу подій ви зможете відслідковувати, хто, що nf коли зробив у документах програми, а також відновлювати видалені об'єкти. Контролюйте створення, зміну та видалення понад 60 подій на одній сторінці, аби убезпечити себе та свій бізнес від крадіжок та шахрайства.
Завдяки мобільному додатку РемОнлайн співробітники детейлінг-центру зможуть уточнити дані клієнта та його автомобіля, зв'язатися з менеджером, додати до замовлення фото або файл, не залишаючи посту.
Неправильно встановлені ціни на послуги ведуть до збитків.
Організуйте безперебійну роботу складу, щоб покращити загальну ефективність детейлінг-центру.
Не ігноруйте фінансовий облік, щоб не зазнавати збитків.
Керуйте фінансами детейлінг-центру ефективно, щоб збільшувати прибутковість бізнесу.
Контролюйте бізнес з будь-якої точки на карті за допомогою додатка керівника.
Відстежуйте суму грошей в касах, кількість створених і закритих замовлень й інші ключові показники детейлінг-центру за день, щоб відстежувати роботу навіть на відстані. А список співробітників з контактною інформацією дозволить зв'язуватися з ними не залишаючи додатку.
Ви не зможете ефективно розвивати бізнес без аналітики!
РемОнлайн збирає, систематизує та відтворює дані в зручному форматі, щоб ви в будь-який момент могли оцінити стан компанії та прийняти правильне рішення. Генеруйте більше 20 видів звітів в один клік і створюйте необмежену кількість графіків на Аналітичному звіті, щоб знаходити нові точки зростання та керувати детейлінгом ефективно.
|
Просто зареєструйтеся. РемОнлайн — хмарний сервіс, який не треба завантажувати або встановлювати.
Додайте співробітників. Вони розберуться в програмі за кілька днів завдяки великій Базі Знань і роликам на YouTube.
Звертайтеся до служби підтримки, якщо виникли питання. Чуйні співробітники допоможуть налаштувати програму з урахуванням бізнес-цілей компанії.