Автоматизація детейлінгу в РемОнлайн

system.svg (2 KB)

200+ корисних інструментів
в одному вікні браузера

device.svg (2 KB)

Легкий старт і доступ
з будь-якого пристрою

reporting.svg (3 KB)

Склад, фінанси, клієнти
та замовлення в одній програмі

staff.svg (2 KB)

Контроль, мотивація
та підзвітність співробітників

Автоматизуйте детейлінг-центр безкоштовно протягом тестового періоду

РемОнлайн — це хмарний сервіс для детейлінг-центрів, який допоможе

Автоматизувати замовлення

Поки ви не організуєте швидку та якісну роботу з замовленнями, клієнти будуть йти до конкурентів.


РемОнлайн допомагає збирати заявки в єдину базу, конвертувати їх в реальні замовлення та контролювати терміни виконання за допомогою статусів. А майстри зможуть оперативно реагувати на будь-які зміни в деталях або призначення на замовлення завдяки автоматичним повідомленням.

Покращувати клієнтський сервіс

Зробіть детейлінг-центр місцем, в яке хочеться повертатися, завдяки високому рівню обслуговування клієнтів.

  • Повідомляйте клієнтів про акції, нагадуйте їм про візит до призначеного часу та збирайте відгуки після за допомогою автоматичної відправки повідомлень.
  • Слухайте вхідні завдяки інтеграції з телефонією, щоб вчасно коригувати помилки співробітників.
  • Налаштуйте індивідуальних знижки постійним клієнтам, які допоможуть повертати їх до вас знову і знову.

Вести запис з урахуванням робочого часу працівників

Плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки працівників наперед, аби вести запис клієнтів на послуги детейлінгу з урахуванням робочого часу кожного майстра, а також автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні. А автозаповнення дозволить не витрачати на складання Графіку роботи багато часу.

Позбутися шахрайства

Завдяки Журналу подій ви зможете відслідковувати, хто, що nf коли зробив у документах програми, а також відновлювати видалені об'єкти. Контролюйте створення, зміну та видалення понад 60 подій на одній сторінці, аби убезпечити себе та свій бізнес від крадіжок та шахрайства.

Спростити роботу над замовленнями

Завдяки мобільному додатку РемОнлайн співробітники детейлінг-центру зможуть уточнити дані клієнта та його автомобіля, зв'язатися з менеджером, додати до замовлення фото або файл, не залишаючи посту.

Убезпечити автомобілі клієнтів

Чим вище цінник на послуги, тим вище повинен бути рівень безпеки — візьміть це за основу та забезпечте транспорт клієнтів шляхом передачі на відповідальне зберігання майстрам. Історія замовлень і виконаних робіт кожного автомобіля буде відображатися в його картці.

Керувати послугами та прайсом

Неправильно встановлені ціни на послуги ведуть до збитків.

  • Створіть каталог послуг в РемОнлайн, аби налаштувати вигідні для вас і клієнтів ціни й оформлювати замовлення швидше.
  • Додавайте в замовлення роботи, засоби та витратні матеріали, а програма виведе кінцеву вартість мийки, реставрації, хімчистки та передпродажної підготовки автомобіля автоматично.
  • Визначайте та аналізуйте найбільш популярні послуги, завдяки звіту про виконані роботи.

Вести складський облік

Організуйте безперебійну роботу складу, щоб покращити загальну ефективність детейлінг-центру.

  • Автоматизуйте складські процеси, щоб виконувати оприбуткування, списання, переміщення та інвентаризації швидко і точно.
  • Встановлюйте мінімальні залишки витратних матеріалів, щоб забезпечити майстрів наявністю потрібних для роботи засобів.
  • Знайте їх точне місце розташування на складі, завдяки адресному зберіганню.

Контролювати фінанси та планувати бюджет

Не ігноруйте фінансовий облік, щоб не зазнавати збитків.

  • Приймайте передплати, платежі, підключайте онлайн-каси та друкуйте фіскальні чеки не покидаючи програми.
  • Відстежуйте витрати та доходи за статтями, щоб планувати бюджет і запобігти касовому розриву.
  • Аналізуйте рекламні кампанії та урізайте бюджет тих, які приносять мало конверсій.


Керуйте фінансами детейлінг-центру ефективно, щоб збільшувати прибутковість бізнесу.

Відстежувати показники в додатку РемОнлайн Директор

Контролюйте бізнес з будь-якої точки на карті за допомогою додатка керівника.


Відстежуйте суму грошей в касах, кількість створених і закритих замовлень й інші ключові показники детейлінг-центру за день, щоб відстежувати роботу навіть на відстані. А список співробітників з контактною інформацією дозволить зв'язуватися з ними не залишаючи додатку.

Аналізувати бізнес-дані в зручному форматі

Ви не зможете ефективно розвивати бізнес без аналітики!


РемОнлайн збирає, систематизує та відтворює дані в зручному форматі, щоб ви в будь-який момент могли оцінити стан компанії та прийняти правильне рішення. Генеруйте більше 20 видів звітів в один клік і створюйте необмежену кількість графіків на Аналітичному звіті, щоб знаходити нові точки зростання та керувати детейлінгом ефективно.

РемОнлайн організовує роботу керівника та співробітників детейлінг-центру:

owner.svg (2 KB)

Для власника

  • підзвітність і контроль співробітників

  • збір, систематизація та зберігання бізнес-даних

  • робота відповідно до законодавчих норм

employee.svg (4 KB)

Для співробітників

  • готові шаблони, довідники та форми

  • обмежений доступ до даних

  • прозора система нарахування зарплати

Як почати роботу в CRM для детейлінг-центру за 3 кроки?

ro-devices-wt-bg.png (80 KB)  

  1. Просто зареєструйтеся. РемОнлайн — хмарний сервіс, який не треба завантажувати або встановлювати.

  2. Додайте співробітників. Вони розберуться в програмі за кілька днів завдяки великій Базі Знань і роликам на YouTube.

  3. Звертайтеся до служби підтримки, якщо виникли питання. Чуйні співробітники допоможуть налаштувати програму з урахуванням бізнес-цілей компанії.

  1. РемОнлайн
  2. Програма РемОнлайн для детейлінг-центру