Зведіть всі замовлення, продажі та склад в єдину базу клієнтів. Зберігайте історію обслуговування клієнтів, контролюйте дотримання термінів на кожному етапі виконання замовлень, залишки і витрати товарів зі складу. А базові звіти допоможуть вам приділяти більше часу аналізу і розвитку своєї справи.
Розширюйтесь і додавайте нових співробітників, не змінюючи систему обліку. Розмежовуйте їх ролі та доступ до інформації в CRM-системі, контролюйте всі дії від часу входу в систему до списання товарів і грошей з каси. Налаштуйте автоматичний розрахунок зарплати і запровадьте систему мотивації, щоб стимулювати їх працювати ще краще. Зробіть роботу всередині компанії абсолютно прозорою та візьміть все під контроль.
RemOnline економить час співробітників і власників бізнесу на рутинних завданнях, роботі з документацією і звітністю. Використовуйте цей час на розвиток, спираючись на точні дані в таблицях і звітах, та масштабуйте бізнес, не змінюючи систему обліку. У RemOnline ви можете додавати стільки співробітників і локацій, скільки вам потрібно.
Розвивайте свій бізнес ефективніше разом з RemOnline!
Не віддавайте клієнтів конкурентам – фіксуйте всі звернення та заявки потенційних клієнтів, щоб конвертувати їх в реальні замовлення та продажі.
Керуйте кожним етапом обслуговування, контролюйте терміни та збирайте зворотний зв'язок, щоб клієнти поверталися до вас знову і знову.
Продавайте товари зі складу в лічені хвилини, аналізуйте середній чек і прибуток для поліпшення показників та розвитку бізнесу.
Щоб бізнес був успішним, в управлінні потрібно орієнтуватися на цифри, а не тільки особисті відчуття та інтуїцію. Генеруйте більше 20 звітів з фінансів, замовленнями та складу в кілька кліків і відстежуйте основні показники в дашборді і мобільному додатку керівника. Плануйте бюджет компанії та контролюйте заборгованості по клієнтам й постачальникам.
З RemOnline необхідні дані завжди будуть під рукою і ви будете приймати правильні управлінські рішення.
Будь-які товари на складі – це інвестиції, які повинні не просто окупатися, але й постійно збільшувати вашу прибуток.
Оприбутковуйте, переміщуйте та списуйте товари зі складу в RemOnline, щоб відстежувати їх повну історію руху.
Проводьте інвентаризацію в 4 зручних способи, щоб вчасно знаходити розбіжність в обліку і вживати заходів.
Аналізуйте оборотність, попит та маржинальність асортименту, щоб правильно управляти ціноутворенням і заробляти на товарах більше.
Проводьте готівкові та безготівкові платежі, працюйте з відстроченою оплатою, оформлюйте повернення клієнтам та постачальникам. RemOnline зафіксує кожну оплату по касі, а завдяки інтеграції з ККМ та онлайн-касами ви зможете видавати фіскальні чеки за авансами, предоплатам і платежами.
Супроводжуйте замовлення та продажі усіма необхідними документами та прискорте обслуговування клієнтів. Налаштуйте один раз шаблони всіх необхідних документів, щоб співробітники не витрачали на це час та не допускали помилок. Друкуйте автоматично приймальні квитанції, акти, товарні чеки та все, що вам потрібно.
Дані з замовлень і продажів автоматично підставляють в документи
Свій набір необхідної документації в кожній локації мережі
Управління всіма процесами в єдиній системі, що забезпечує повний контроль та прозорість
Мінімум паперової роботи та помилок при розрахунку вартості замовлень, платежах та видачі решти
Всі звіти та ключові бізнес-показники завжди під рукою для прийняття вірних управлінських рішень
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Відстежуйте ключові показники сервісного бізнесу і будьте на зв'язку з співробітниками в будь-який час в будь-якому місці з мобільного додатку
Переглядайте дані клієнтів та деталі їх замовлень, додавайте фотографії та коментарі, зв'язуйтесь з клієнтами та менеджерами за допомогою свого смартфону у додатку RemOnline Замовлення
Персональний менеджер
Допоможе освоїти можливості сервісу під час тестового періоду
Навчальні вебінари про нові можливості та поліпшення бізнес-процесів, на яких ви можете отримати актуальну інформацію та поставити свої запитання в прямому ефірі.
Оберіть свою бізнес-нішу при реєстрації, щоб з’економити час на підготовці акаунту та отримати попередньо встановлені:
Довідники брендів та моделей пристроїв, техніки, транспорту та інших виробів, які клієнти приносять на обслуговування або беруть в оренду
Перелiк послуг, несправностей, комплектації та інші дані, які допоможуть обслуговувати клієнтів та оформлювати замовлення швидше
Форми для різних типів замовлень та шаблони друкованих документів відповідно до специфіки бізнесу і вимог законодавства
RemOnline – це
Доступ з будь-якої точки світу
RemOnline – хмарний сервіс, для роботи з яким потрібен тільки інтернет. Працюйте з будь-якого пристрою із будь-якого місця.
Швидке впровадження
Завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, ви та ваші співробітники почнете активну роботу з першого дня використання.
Гнучкість налаштувань
Розмежовуйте права і доступи до інформації для співробітників, налаштовуйте відображення таблиць, нумерацію документів – все, щоб ваша робота була безпечною та комфортною.
Регулярні оновлення
RemOnline ніколи не стоїть на місці, аби ставати ще краще. Щомісяця у вас будуть з'являтися нові можливості та вдосконалюватися старі, про що ми обов'язково розповімо вам в блозі.
Є кілька факторів, на які варто звернути увагу, щоб правильно вибрати систему CRM для малого бізнесу:
1. CRM-система має враховувати потреби малого бізнесу.
2. Враховуйте як початкові витрати на встановлення, так і оплату передплати та майбутніх оновлень.
3. Виберіть ту систему, яка пропонує функції, необхідні для покращення ваших бізнес-процесів.
4. Виберіть просту у використанні систему CRM, щоб ваша команда могла швидко навчити працювати в ній. Зручний інтерфейс та мобільні додатки мають велике значення з точки зору швидкості та зручності використання.
Є багато переваг використання CRM для малого бізнесу. Наприклад, це може допомогти компаніям збирати контактні дані своїх клієнтів і відстежувати історію взаємодії. Ця інформація може бути дуже цінною для побудови воронки продажів та маркетингу, оскільки вона може допомогти компаніям ефективніше побудувати комунікацію зі своєю аудиторією. Крім того, швидкий доступ до цієї інформації може заощадити час відділу продажів, оскільки працівники зможуть миттєво отримати необхідні дані.
Також використання CRM-системи може допомогти малим компаніям покращити роботу, надавши їм єдину платформу для управління всіма процесами: фінансовими, складськими, управлінськими та іншими. Єдина система управління бізнесом потрібна, щоб збільшити його прибутковість, скоротити час та витрати на обслуговування кількох систем.
Щоб ухвалювати рішення про те, чи варто інвестувати в CRM, власники малого бізнесу повинні розуміти, що це таке та яку користь може принести їхні компанії.
CRM – це система управління взаємовідносинами з клієнтами. Вона дозволяє підприємствам відстежувати та керувати взаємодією з клієнтами, оптимізуючи продаж та маркетингові комунікації, обробку заявок на купівлю товарів чи послуг, обслуговування замовлень. CRM-система дає зручний інструмент для автоматизації та оптимізації процесів компанії.
Деякі підприємці не розуміють, для чого використовувати системи CRM, якщо можна вести облік вручну. Справа в тому, що CRM може допомогти автоматизувати завдання, пов'язані з управлінням відносинами з клієнтами та іншими сферами бізнесу. Автоматизація рутинних завдань заощадить час співробітників, щоб вони могли зосередитись на інших пріоритетах, таких як обслуговування клієнтів або виконання замовлень. На відміну від блокнотів, CRM-система забезпечує автоматичне введення, зберігання та відтворення даних компанії для їх використання та аналізу — ви можете знайти потрібну інформацію за кілька секунд, а не копатися в нескінченних сторінках годинами.