3 хвилини

Доступ до даних з будь-якого місця та поліпшення комунікації завдяки RemOnline

Якими б не були масштаби бізнесу, він однаково потребує оптимізації внутрішніх процесів та ресурсів. А якщо йдеться про ремонтну майстерню, то швидкість та точність обслуговування стають ключовими факторами успіху. Але втримати кожне замовлення та всі його нюанси в голові на додаток до безпосереднього виконання роботи нелегко. Особливо коли майстер має справу з різноманітним асортиментом техніки та різними видами ремонтних послуг.



Про це не з чуток знає майстерня з ремонту мобільних телефонів EiS Serwis з Польщі та її власник Дмитро Косован. Сервіс пропонує послуги у сфері ремонту та обслуговування персональної цифрової техніки (смартфони, планшети, комп’ютери тощо).



eiservice-matrix-check.webp (136 KB)

Зміна системи обліку стала необхідністю

До RemOnline EiS Serwis вже користувався системою обліку ремонтів, але з часом з нею виникли серйозні труднощі. Основною причиною відмови від неї стала неможливість входу з комп’ютерів, які не були фізично пов’язані з сервером у майстерні. Тобто потрібна була наявність стаціонарного сервера. Якоїсь миті, за словами Дмитра Косавана, команда зрозуміла, що їм потрібно щось більш універсальне. Від колеги, який працював в іншому сервісі, він дізнався про програму для ремонту телефонів RemOnline.



Переконайтеся на власному досвіді в перевагах RemOnline для вашого бізнесу

Більше мобільності з RemOnline

Найголовнішою перевагою RemOnline для компанії стала, звісно, наявність доступу до обліку ремонтів з будь-якого комп’ютера. Сподобалась також якісна технічна підтримка. Крім того, покращилась оптимізація робочих процесів, управління ремонтами і комунікація. Адже програма для сервісного центру RemOnline пропонує низку інструментів для контролю над усіма етапами виконання ремонтних робіт:



mobile-assets.webp (96 KB)Облік ремонту мобільних телефонів

  • облік обладнання та управління запасами дають змогу забезпечити майстрів потрібними для якісної роботи інструментами та деталями;
  • автосповіщення та збір відгуків про якість роботи сприяють вчасній та доречній взаємодії з клієнтами;
  • встановлення послідовностей статусів для різних замовлень допомагає максимально враховувати особливості кожного виду послуг та вести точне відстеження ремонту.

Завдяки RemOnline я можу слідкувати за статусами ремонтів, коли мене немає на місці в сервісі. Тож колеги більше не мусять щоразу дзвонити мені, щоб повідомити про зміну статусу.

Дмитро Косован
Власник EiS Serwis



eiservice-work-place.webp (178 KB)

Також Дмитро Косован відзначає користь мобільного додатка RemOnline Замовлення. У випадку з EiS Serwis, де частину роботи становлять виїзні ремонти, дуже важливо мати доступ до системи з будь-якого місця, де є інтернет. Таким чином, майстри можуть відкрити замовлення, отримати про нього необхідну інформацію та внести зміни просто у процесі ремонту.



tasks_ua@2x.png (115 KB)Робота із завданнями у додатку



Ми бажаємо EiS Serwis процвітання, якнайбільше замовлень та задоволених клієнтів. А RemOnline продовжить допомагати з оптимізацією робочих процесів.