Укр

CRM для роботи з Новою поштою


Коли у клієнтів є величезний вибір товарів і компаній, що пропонують свої послуги, величезну роль відіграє рівень обслуговування. І швидкість доставки впливає на нього на пряму. Тому так важливим є вибір CRM з підтримкою Нової пошти, де ТТН будуть создваться разом із замовленнями в системі. А програма для обліку РемОнлайн якраз одна з таких.

Що користувачам РемОнлайн дає інтеграція з Новою поштою:

Створення накладної на Новій пошті разом із створенням замовлення у CRM

Автоматичне оновлення статусу замовлення в CRM на основі даних з Нової пошти

Економію часу, бо не потрібно витрачати години на оформлення відправок

Завжди актуальні дані про стан замовлення у CRM-системі

А тепер докладніше про можливості інтеграції Нової пошти та CRM РемОнлайн

Автоматичне створення ТТН на Новій пошті

Економте час співробітників. Більше не потрібно буде створювати накладні вручну і робити це в відділенні Нової пошти. При створенні замовлення в CRM ТТН з усіма потрібними даними будуть створюватися автоматично, а вам залишиться тільки віддати посилку.

Відстеження замовлення в CRM з моменту відправки пристрою клієнтом

Працюєте в режимі доставки, в тому числі і від клієнтів? РемОнлайн чудово підходить для такого формату! Як тільки клієнт відправить вам пристрій / виріб / (вставте свій варіант) Нової поштою, в РемОнлайн з'явиться замовлення з відповідним статусом.

Зміна статусу замовлення в CRM разом зі статусом доставки

Завдяки інтеграції з Новою поштою не потрібно "ходити" з однієї програми до іншої і міняти статус замовлення в CRM вручну – статус доставки в Новій пошті синхронізується зі статусом замовлення у РемОнлайн.

Швидкий пошук замовлень

Знаходьте замовлення за їх номерам, ТТН, ім'ям та номером клієнтів, щоб швидко уточнювати деталі. З нашою програмою обліку замовлень клієнтів ви зможете робити це з будь-якого місця та пристрою.

Як підключити Нову пошту до CRM-системи РемОнлайн

Крок 1. Щоб інтегрувати Нову пошту та нашу програму для обліку та автоматизації бізнесу послуг, потрібно насамперед бути користувачем РемОнлайн. Реєстрація не займе більше 5 хвилин, а після неї почнеться ваш безкоштовний тестовий період з необмеженим доступом до всіх можливостей програми.

Крок 2. Увійдіть в ApiX-Drive. Це онлайн-коннектор, в якому настроюється інтеграція з Новою поштою.

Крок 3. Створіть зв'язок РемОнлайн з Новою поштою в особистому кабінеті ApiX-Drive. Щоб зробити це, скористайтеся інструкціями, які можна знайти в правому верхньому куті під час налаштування інтеграції.

ro-devices-wt-bg.png (1.43 MB)

Переваги інтеграції CRM і Нової пошти через ApiX-Drive

  1. Доступ до більш 70 корисних інтеграцій для РемОнлайн. Серед них Viber, Google Sheets, сервіси SMS-розсилок і багато іншого.
  2. Аж дві служби підтримки, фахівці яких готові допомогти вам на кожному етапі налаштування інтеграції. Команда підтримки РемОнлайн підкаже, як та які поля додати для правильного прийому і передачі даних в Нову пошту. А фахівці ApiX-Drive допоможуть правильно налаштувати дії, фільтри і все, що потрібно.
  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція CRM з Новою поштою