CRM для роботи з Новою поштою
Коли у клієнтів є величезний вибір товарів і компаній, що пропонують свої послуги, величезну роль відіграє рівень обслуговування. І швидкість доставки впливає на нього на пряму. Тому так важливим є вибір CRM з підтримкою Нової пошти, де ТТН будуть создваться разом із замовленнями в системі. А програма для обліку RemOnline якраз одна з таких.
Що користувачам RemOnline дає інтеграція з Новою поштою:
Створення накладної на Новій пошті разом із створенням замовлення у CRM
Автоматичне оновлення статусу замовлення в CRM на основі даних з Нової пошти
Економію часу, бо не потрібно витрачати години на оформлення відправок
Завжди актуальні дані про стан замовлення у CRM-системі
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
А тепер докладніше про можливості інтеграції Нової пошти та CRM RemOnline
Економте час співробітників. Більше не потрібно буде створювати накладні вручну і робити це в відділенні Нової пошти. При створенні замовлення в CRM ТТН з усіма потрібними даними будуть створюватися автоматично, а вам залишиться тільки віддати посилку.
Працюєте в режимі доставки, в тому числі і від клієнтів? RemOnline чудово підходить для такого формату!
Як тільки клієнт відправить вам пристрій / виріб / (вставте свій варіант) Нової поштою, в RemOnline з'явиться замовлення з відповідним статусом.
Дізнайтесь, що може RemOnline
Як підключити Нову пошту до CRM-системи RemOnline
Зареєструйтеся у RemOnline
та почніть безкоштовний
тестовий період
Зареєструйтесь у ApiX-Drive.
Це онлайн-конектор,
в якому налаштовується
інтеграція із Новою поштою
Створіть зв'язок RemOnline
з Новою поштою
в особистому кабінеті ApiX-Drive
Виникли питання?
Задайте їх нашій
службі підтримки
Переваги інтеграції CRM і Нової пошти через ApiX-Drive