CRM для роботи з Новою поштою
Коли у клієнтів є величезний вибір товарів і компаній, що пропонують свої послуги, величезну роль відіграє рівень обслуговування. І швидкість доставки впливає на нього на пряму. Тому так важливим є вибір CRM з підтримкою Нової пошти, де ТТН будуть создваться разом із замовленнями в системі. А програма для обліку РемОнлайн якраз одна з таких.
Що користувачам РемОнлайн дає інтеграція з Новою поштою:
Створення накладної на Новій пошті разом із створенням замовлення у CRM
Автоматичне оновлення статусу замовлення в CRM на основі даних з Нової пошти
Економію часу, бо не потрібно витрачати години на оформлення відправок
Завжди актуальні дані про стан замовлення у CRM-системі
А тепер докладніше про можливості інтеграції Нової пошти та CRM РемОнлайн
Економте час співробітників. Більше не потрібно буде створювати накладні вручну і робити це в відділенні Нової пошти. При створенні замовлення в CRM ТТН з усіма потрібними даними будуть створюватися автоматично, а вам залишиться тільки віддати посилку.
Працюєте в режимі доставки, в тому числі і від клієнтів? РемОнлайн чудово підходить для такого формату! Як тільки клієнт відправить вам пристрій / виріб / (вставте свій варіант) Нової поштою, в РемОнлайн з'явиться замовлення з відповідним статусом.
Як підключити Нову пошту до CRM-системи РемОнлайн
Зареєструйтеся у РемОнлайн
та почніть безкоштовний
тестовий період.
Зареєструйтесь у ApiX-Drive.
Це онлайн-конектор,
в якому налаштовується
інтеграція із Новою поштою.
Створіть зв'язок РемОнлайн
з Новою поштою
в особистому кабінеті ApiX-Drive.
Переваги інтеграції CRM і Нової пошти через ApiX-Drive