Створення замовлень, виробів та клієнтів
Редагування та зміна статусів
Додавання робіт та запчастин
Додавання коментарів, фотографій та файлів
Прийняття оплати та закриття замовлення
Швидкий зв'язок з клієнтами та менеджерами
Менеджер Завдань
Тепер працівникам на виїзді не доведеться шукати своїх завдань у блокнотах чи листуванні з колегами у месенджерах. Вся актуальна інформація щодо активних замовлень знаходиться в одному додатку з можливістю швидкого пошуку та фільтрації.
Пошук товарів та послуг для додавання до замовлення став швидким та зручним. Скористайтеся сканером штрихкодів у мобільному додатку RemOnline Замовлення. Відкрийте потрібне вам замовлення та проскануйте необхідні товари та послуги, щоб їх додати. Підсумкова вартість сформується автоматично.
RemOnline зручний для сервісних бізнесів
“Завдяки RemOnline я можу слідкувати за статусами ремонтів, коли мене немає на місці в сервісі. Тож колеги більше не мусять щоразу дзвонити мені, щоб повідомити про зміну статусу.”
Дмитро Косован
Власник
EiS Serwis
Працюйте із завданнями та відстежуйте їх зміни у мобільному додатку. Переглядайте список усіх завдань, знаходьте потрібні, редагуйте деталі та створюйте нові завдання у будь-який час та в будь-якому місці. А у Стрічці подій ви побачите історію всіх змін від створення до закриття завдання, а також можете написати коментар та прикріпити фото чи файл.
Клієнти цінують майстрів, які точно знають, що мають зробити, а що було зроблено раніше. За допомогою додатку ваша команда зможе швидко уточнити інформацію щодо клієнта та його замовлення дорогою на об'єкт.
Більше того, адресу клієнта з картки замовлення у загальному списку можна відкрити одразу в Google Maps.
Щоб створювати замовлення, вироби та клієнтів, додавати або редагувати інформацію, приймати оплати клієнтів та закривати замовлення, вам потрібно просто відкрити програму на своєму смартфоні. Це дозволяє синхронізувати роботу на виїзді та в офісі, а також у кілька разів покращити управління мобільними співробітниками.
“Незамінними додатки RemOnline стали під час блекауту. Коли працювали не всі комп’ютери, можна було зайти з телефону у додаток або в браузерну версію та виконати необхідні дії.”
Володимир Шкварко
Власник
BALANCE SERVICE
Вам не потрібний доступ до комп'ютера, щоб переглядати грошовий баланс та платежі за касами. Створюйте, видаляйте та відновлюйте приходи, витрати та переміщення грошей на виїзді, щоб не втратити важливі дані та покращити фінансовий облік.
У кожному замовленні є Стрічка подій, яка демонструє історію дій та дозволяє контролювати хід роботи. А завдяки статусам замовлення кожен співробітник, який над ним працює, буде в курсі будь-яких змін незалежно від свого розташування.
Зробіть роботу в команді ефективною — залишайте коментарі прямо в замовленні, щоб вся важлива інформація зберігалася в одному місці. Кожен коментар ви можете зробити доступним для всіх учасників процесу або лише для себе.
Якщо виникли питання, ви можете швидко зателефонувати відповідальному менеджеру або клієнту через додаток в декілька кліків. Це дозволить заощадити багато робочого часу на пошук потрібних контактів у різних джерелах та покращити клієнтський сервіс.
Майстрів
Монтажників
Замірників
Установників
Інженерів
Збирачів
Техніків
Кур'єрів
Монтерів
Ремонтників
Прикріплюйте до замовлень фотографії та файли
Чим більше інформації щодо замовлення є у співробітників, тим якісніше вони зможуть виконати свою роботу. Прикріплюйте до замовлень фотографії та файли за допомогою додатку, щоб якнайточніше описати проблему клієнта для колег та звітності.