Що ви отримуєте з RemOnline
Більше грошей
Оптимізуйте витрати і підвищуйте доходи завдяки точному обліку витратних матеріалів
Порядок в замовленнях
Об'єднайте клієнтів і заявки
в загальну базу, розділяйте термінові й довгострокові замовлення
Повний контроль
Регулюйте терміни виконання замовлень з будь-якого пристрою
і місця на карті
Більше вільного часу
Автоматизуйте рутинні процеси,
щоб зосередитись
на розвитку бізнесу
Зареєструйтеся зараз і почніть користуватися програмою
для обліку в поліграфії безкоштовно протягом перших 7 днів
RemOnline — одне рішення багатьох бізнес-завдань
Оформлюйте дрібні, середні і великі замовлення в RemOnline. Використовуйте фільтри для їхньої сегментації та різні види цін в залежності від термінів, обсягів. Встановлюйте позначки "Терміново" і часові рамки для зручності контролю часу виконання.
Інформуйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання замовлень, а клієнтів – про їхню готовність. Використовуйте для цього готові шаблони повідомлень, сценарії та встановлюйте час для відправки (наприклад, тільки в робочі години).
Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
RemOnline допомагає об'єднати клієнтів всіх ваших друкарень в загальну базу. Всі взаємодії з ними автоматично фіксуються і легко відслідковуються в системі. Картки клієнтів налаштовуються під ваш тип бізнесу. А якщо такий клієнт вже є в базі, то CRM для поліграфії підкаже вам про це.
Оприбутковуйте папір, фарбу, лаки та інші витратні матеріали. Додавайте їх до замовлень для зручності відстеження їх використання в процесі роботи. Всі оприбуткування, переміщення і списання зі Складу зафіксуються автоматично. Обороти товарів можна проаналізувати в однойменному звіті Аналіз Асортименту.
В CRM для друкарні можна створювати, видаляти та редагувати шаблони документів. Це дозволить автоматично формувати і оперативно запускати на друк документи по замовленням. Більше ніякого оформлення вручну і дрібних помилок.
З RemOnline ви не тільки знатимете, хто зі співробітників коли працює, але й чим конкретно займається у робочий час:
Завдяки мобільному додатку RemOnline Замовлення, ваші співробітники не будуть прив'язані до комп'ютера. Вони зможуть уточнювати дані клієнтів та їх замовлень, дзвонити клієнтам та менеджерам, додавати у замовлення фотографії готової поліграфічної продукції та коментарі за допомогою своїх смартфонів.
В RemOnline можна оприбутковувати і враховувати витрати матеріалів в будь-яких зручних одиницях: штуках, банках, грамах, мілілітрах. Є можливими точний облік витрат матеріалів у дрібних замовленнях поліграфії і руху грошових коштів за статтями. Програма інтегрується з 1С для формування документів на підставі замовлень.
Більше 20 видів звітів з фінансів, замовлень, складу та комунікацій за будь-який період формуються в RemOnline автоматично. А Аналітичний звіт дозволяє розглядати показники у зручному форматі графіків, знаходити цікаві закономірності та точки покращення процесів у друкарні.
Відстежуйте ефективність друкарні, де б не знаходилися завдяки мобільному додатку RemOnline Директор. Кількість створених та закритих замовлень, прибуток, виручка та інші показники за день чи будь-який період завжди будуть у вас під рукою. А якщо по них виникнуть питання, ви зможете зв'язатися з потрібними співробітниками з окремої вкладки, не залишаючи програму.
Дізнайтеся, що вміє RemOnline
|
Переваги використання RemOnline у друкарні:
Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів
Зрозумілий інтерфейс та доступність з будь-якого пристрою: ПК, смартфона, планшета
Дані передаються по захищеному каналу на надійні сервера для зберігання і створення резервних копій
Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на запитання
RemOnline – це хмарна CRM-система для полегшення обліку та автоматизації бізнес-процесів в поліграфії. Вона допомагає об'єднати інформацію про клієнтів, замовлення і залишки матеріалів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери зможуть побачити:
Швидкий доступ до цієї інформації допоможе прискорити оформлення заявки. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволить миттєво повідомити співробітників про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення процесу і готовність поліграфічної продукції.
Управлінський і бухгалтерський облік у друкарні значно спрощуються за рахунок легкої фіксації продажів послуг, касових операцій, оприбуткувань і витрат матеріалів. Супутня звітність формується автоматично в кілька кліків.
Програма для друкарні RemOnline – це робочий інструмент для додавання нових клієнтів в базу і зберігання ключової інформації про них. Під час реєстрації в ній ви отримуєте базові форми карток клієнтів і замовлень, які можна повністю підлаштувати під себе. А якщо клієнт вже є в базі, то ви побачите відповідну підказку.
У картці клієнта зберігаються:
Для зручності роботи в RemOnline, можна сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. За бажанням можна позначати конфліктних особистостей червоним смайликом – це стане цінною підказкою для ваших менеджерів.
Фіксуйте кожне звернення клієнта і всі види робіт, які виконувалися у друкарні. RemOnline допоможе вам в цьому. Використовуйте готові картки замовлень, щоб прискорити процес.
Після заведення клієнта в базу і оформлення заявки, ваші співробітники зможуть присвоювати замовленню статуси, бачити терміни, додавати додаткові послуги, ставити завдання і призначати виконавців. А ви легко зможете подивитися, які замовлення:
Для кожного статусу можна встановлювати часові рамки, щоб правильно побудувати робочий процес і відрегулювати загальний термін виконання замовлення. Всі зміни і коментарі відображатимуться у стрічці подій.
Програма обліку матеріалів для поліграфії допомагає автоматизувати оприбуткування і списання товарів. Використовуйте модуль "Склад", щоб скоротити час на проведення складських операцій і поліпшити контроль залишків. Відстежувати історію їхнього використання, включати їхні ціни у вартість послуг друку, ламінування та ін. стане набагато легше і зручніше.
На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт "Товари, що потребують закупівлі" допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.
Аналіз основних бізнес-показників – це ядро управлінського обліку. А звіти є важливими джерелами інформації для оцінки ефективності, прогнозування і прийняття рішень. Ми прагнемо полегшити аналітичний процес нашим користувачам, тому RemOnline автоматизує підготовку звітності по:
Рейтинг компанії та показники конверсії формуються автоматично. У розділі "Звіти" ви можете переглянути відгуки клієнтів і проаналізувати ефективність рекламних каналів для кращого розуміння клієнтів і оптимізації витрат.
Для швидкого аналізу і прийняття короткострокових рішень рекомендуємо використовувати Дашборд керівника. Тут ви зможете оцінити основні показники по одному або декільком підприємствам в режимі реального часу.
Зверніть увагу на те, що програма для обліку в друкарні безкоштовна протягом перших 7 днів. За цей час ви зможете протестувати всі можливості RemOnline і повністю адаптувати її під себе.