Що ви отримуєте з РемОнлайн


money.svg (2 KB)


Більше грошей

Оптимізуйте витрати і підвищуйте доходи завдяки точному обліку витратних матеріалів

control.svg (2 KB)


Порядок в замовленнях

Об'єднайте клієнтів і заявки
в загальну базу, розділяйте термінові й довгострокові замовлення

device.svg (2 KB)


Повний контроль

Регулюйте терміни виконання замовлень з будь-якого пристрою
і місця на карті

time.svg (1 KB)


Більше вільного часу

Автоматизуйте рутинні процеси,
щоб зосередитись
на розвитку бізнесу



Зареєструйтеся зараз і почніть користуватися програмою
для обліку в поліграфії безкоштовно протягом
перших 7 днів

РемОнлайн – одне рішення багатьох бізнес-завдань

Облік і сегментація замовлень друкарні

Оформлюйте дрібні, середні і великі замовлення в РемОнлайн. Використовуйте фільтри для їхньої сегментації та різні види цін в залежності від термінів, обсягів. Встановлюйте позначки "Терміново" і часові рамки для зручності контролю часу виконання.

Автоматичні повідомлення клієнтів і співробітників

Інформуйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання замовлень, а клієнтів – про їхню готовність. Використовуйте для цього готові шаблони повідомлень, сценарії та встановлюйте час для відправки (наприклад, тільки в робочі години).

Облік клієнтів в поліграфії

РемОнлайн допомагає об'єднати клієнтів всіх ваших друкарень в загальну базу. Всі взаємодії з ними автоматично фіксуються і легко відслідковуються в системі. Картки клієнтів налаштовуються під ваш тип бізнесу. А якщо такий клієнт вже є в базі, то CRM для поліграфії підкаже вам про це.

Облік матеріалів у друкарні

Оприбутковуйте папір, фарбу, лаки та інші витратні матеріали. Додавайте їх до замовлень для зручності відстеження їх використання в процесі роботи. Всі оприбуткування, переміщення і списання зі Складу зафіксуються автоматично. Обороти товарів можна проаналізувати в однойменному звіті Аналіз Асортименту.

Шаблони документів

В CRM для друкарні можна створювати, видаляти та редагувати шаблони документів. Це дозволить автоматично формувати і оперативно запускати на друк документи по замовленням. Більше ніякого оформлення вручну і дрібних помилок.

Контроль роботи співробітників друкарні

З РемОнлайн ви не тільки знатимете, хто зі співробітників коли працює, але й чим конкретно займається у робочий час:

  • Графік роботи дозволяє планувати та контролювати робочі та вихідні дні, відпустки та лікарняні на місяці вперед
  • Журнал подій допоможе відстежувати створення, зміну та видалення об'єктів у вашому обліковому записі на одній сторінці

Мобільний додаток для співроібтників друкарні

Завдяки мобільному додатку РемОнлайн, ваші співробітники не будуть прив'язані до комп'ютера. Вони зможуть уточнювати дані клієнтів та їх замовлень, дзвонити клієнтам та менеджерам, додавати у замовлення фотографії готової поліграфічної продукції та коментарі за допомогою своїх смартфонів.

Бухгалтерський облік в поліграфії

В РемОнлайн можна оприбутковувати і враховувати витрати матеріалів в будь-яких зручних одиницях: штуках, банках, грамах, мілілітрах. Є можливими точний облік витрат матеріалів у дрібних замовленнях поліграфії і руху грошових коштів за статтями. Програма інтегрується з 1С для формування документів на підставі замовлень.

Управлінський облік у друкарні

Більше 20 видів звітів з фінансів, замовлень, складу та комунікацій за будь-який період формуються в РемОнлайн автоматично. А Аналітичний звіт дозволяє розглядати показники у зручному форматі графіків, знаходити цікаві закономірності та точки покращення процесів у друкарні.

Контроль друкарні зі смартфона

Відстежуйте ефективність друкарні, де б не знаходилися завдяки мобільному додатку РемОнлайн Директор. Кількість створених та закритих замовлень, прибуток, виручка та інші показники за день чи будь-який період завжди будуть у вас під рукою. А якщо по них виникнуть питання, ви зможете зв'язатися з потрібними співробітниками з окремої вкладки, не залишаючи програму.


Розрахунок зарплат співробітникам і вартості послуг

bank_money.svg (2 KB)


Вартість замовлень

  • гнучке налаштування прайсу на різні види послуг
  • розрахунок їхньої собівартості за вашою схемою
  • автоматичне формування підсумкової ціни
salary_emp.svg (2 KB)


Зарплати співробітників

  • виплати фіксованих або процентних винагород
  • нарахування зарплат за вашою схемою
  • автоматичний розрахунок сум до сплати



Переваги використання РемОнлайн у друкарні:

ro-dev-wth-background-ua.png (243 KB)

  1. Робота в програмі починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  2. CRM повністю налаштовується під ваш тип бізнесу і прискорює обробку замовлень.
  3. Зрозумілий інтерфейс та доступність з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: ПК, смартфона, планшета.
  4. Дані передаються по захищеному каналу на надійні сервера для зберігання і створення резервних копій.
  5. Можливості користувачів розширюються при кожному оновленні.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на запитання.

Програма для друкарні і поліграфії РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM-система для полегшення обліку та автоматизації бізнес-процесів в поліграфії. Вона допомагає об'єднати інформацію про клієнтів, замовлення і залишки матеріалів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери зможуть побачити:

  1. Чи звертався цей клієнт раніше.
  2. Чи видавалася йому картка на знижку.
  3. Чи є фарба і папір потрібного зразка на складі.

Швидкий доступ до цієї інформації допоможе прискорити оформлення заявки. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволить миттєво повідомити співробітників про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення процесу і готовність поліграфічної продукції.

Управлінський і бухгалтерський облік у друкарні значно спрощуються за рахунок легкої фіксації продажів послуг, касових операцій, оприбуткувань і витрат матеріалів. Супутня звітність формується автоматично в кілька кліків.

Облік клієнтів друкарні

Програма для друкарні РемОнлайн – це робочий інструмент для додавання нових клієнтів в базу і зберігання ключової інформації про них. Під час реєстрації в ній ви отримуєте базові форми карток клієнтів і замовлень, які можна повністю підлаштувати під себе. А якщо клієнт вже є в базі, то ви побачите відповідну підказку.

У картці клієнта зберігаються:

  • контактні дані – автоматично підставляються в усі майбутні замовлення;
  • історія платежів і наданих послуг;
  • історія дзвінків і SMS;
  • записи телефонних розмов – для врегулювання можливих конфліктів і контролю якості роботи співробітників.

Для зручності роботи в РемОнлайн, можна сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. За бажанням можна позначати конфліктних особистостей червоним смайликом – це стане цінною підказкою для ваших менеджерів.

Облік роботи друкарні

Фіксуйте кожне звернення клієнта і всі види робіт, які виконувалися у друкарні. РемОнлайн допоможе вам в цьому. Використовуйте готові картки замовлень, щоб прискорити процес.

Після заведення клієнта в базу і оформлення заявки, ваші співробітники зможуть присвоювати замовленню статуси, бачити терміни, додавати додаткові послуги, ставити завдання і призначати виконавців. А ви легко зможете подивитися, які замовлення:

  • нові;
  • термінові;
  • в роботі;
  • прострочені;
  • готові, але чекають оплату;
  • оплачені.

Для кожного статусу можна встановлювати часові рамки, щоб правильно побудувати робочий процес і відрегулювати загальний термін виконання замовлення. Всі зміни і коментарі відображатимуться у стрічці подій.

Облік матеріалів у друкарні

Програма обліку матеріалів для поліграфії допомагає автоматизувати оприбуткування і списання товарів. Використовуйте модуль "Склад", щоб скоротити час на проведення складських операцій і поліпшити контроль залишків. Відстежувати історію їхнього використання, включати їхні ціни у вартість послуг друку, ламінування та ін. стане набагато легше і зручніше.

На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт "Товари, що потребують закупівлі" допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.

Управлінський облік в поліграфії

Аналіз основних бізнес-показників – це ядро ​​управлінського обліку. А звіти є важливими джерелами інформації для оцінки ефективності, прогнозування і прийняття рішень. Ми прагнемо полегшити аналітичний процес нашим користувачам, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:

  • фінансам (розрахунок прибутку від виконаних робіт і продажів послуг, зарплат співробітникам, аналіз руху грошових коштів);
  • замовленням (розрахунок кількості зареєстрованих заявок, замовлень в роботі, виконаних робіт з уточненням їхньої вартості);
  • складу (оборотність, залишки, списання, закупівлі товарів);
  • комунікаціям (вхідні, вихідні, пропущені дзвінки; відправлені й відкладені SMS).

Рейтинг компанії та показники конверсії формуються автоматично. У розділі "Звіти" ви можете переглянути відгуки клієнтів і проаналізувати ефективність рекламних каналів для кращого розуміння клієнтів і оптимізації витрат.

Для швидкого аналізу і прийняття короткострокових рішень рекомендуємо використовувати Дашборд керівника. Тут ви зможете оцінити основні показники по одному або декільком підприємствам в режимі реального часу.

Зверніть увагу на те, що програма для обліку в друкарні безкоштовна протягом перших 7 днів. За цей час ви зможете протестувати всі можливості РемОнлайн і повністю адаптувати її під себе.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для друкарні та поліграфії