Що ви отримуєте з RemOnline


money.svg (2 KB)


Більше грошей

Оптимізуйте витрати і підвищуйте доходи завдяки точному обліку витратних матеріалів

control.svg (2 KB)


Порядок в замовленнях

Об'єднайте клієнтів і заявки
в загальну базу, розділяйте термінові й довгострокові замовлення

device.svg (2 KB)


Повний контроль

Регулюйте терміни виконання замовлень з будь-якого пристрою
і місця на карті

time.svg (1 KB)


Більше вільного часу

Автоматизуйте рутинні процеси,
щоб зосередитись
на розвитку бізнесу




Зареєструйтеся зараз і почніть користуватися програмою
для обліку в поліграфії безкоштовно протягом
перших 7 днів



RemOnline – одне рішення багатьох бізнес-завдань

Облік і сегментація замовлень друкарні

Оформлюйте дрібні, середні і великі замовлення в RemOnline. Використовуйте фільтри для їхньої сегментації та різні види цін в залежності від термінів, обсягів. Встановлюйте позначки "Терміново" і часові рамки для зручності контролю часу виконання.

Автоматичні повідомлення клієнтів і співробітників

Інформуйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання замовлень, а клієнтів – про їхню готовність. Використовуйте для цього готові шаблони повідомлень, сценарії та встановлюйте час для відправки (наприклад, тільки в робочі години).

Облік клієнтів в поліграфії

RemOnline допомагає об'єднати клієнтів всіх ваших друкарень в загальну базу. Всі взаємодії з ними автоматично фіксуються і легко відслідковуються в системі. Картки клієнтів налаштовуються під ваш тип бізнесу. А якщо такий клієнт вже є в базі, то CRM для поліграфії підкаже вам про це.

Облік матеріалів у друкарні

Оприбутковуйте папір, фарбу, лаки та інші витратні матеріали. Додавайте їх до замовлень для зручності відстеження їх використання в процесі роботи. Всі оприбуткування, переміщення і списання зі Складу зафіксуються автоматично. Обороти товарів можна проаналізувати в однойменному звіті Аналіз Асортименту.

Шаблони документів

В CRM для друкарні можна створювати, видаляти та редагувати шаблони документів. Це дозволить автоматично формувати і оперативно запускати на друк документи по замовленням. Більше ніякого оформлення вручну і дрібних помилок.

Контроль роботи співробітників друкарні

З RemOnline ви не тільки знатимете, хто зі співробітників коли працює, але й чим конкретно займається у робочий час:

  • Графік роботи дозволяє планувати та контролювати робочі та вихідні дні, відпустки та лікарняні на місяці вперед
  • Журнал подій допоможе відстежувати створення, зміну та видалення об'єктів у вашому обліковому записі на одній сторінці

Мобільний додаток для співроібтників друкарні

Завдяки мобільному додатку RemOnline - Замовлення, ваші співробітники не будуть прив'язані до комп'ютера. Вони зможуть уточнювати дані клієнтів та їх замовлень, дзвонити клієнтам та менеджерам, додавати у замовлення фотографії готової поліграфічної продукції та коментарі за допомогою своїх смартфонів.

Бухгалтерський облік в поліграфії

В RemOnline можна оприбутковувати і враховувати витрати матеріалів в будь-яких зручних одиницях: штуках, банках, грамах, мілілітрах. Є можливими точний облік витрат матеріалів у дрібних замовленнях поліграфії і руху грошових коштів за статтями. Програма інтегрується з 1С для формування документів на підставі замовлень.

Управлінський облік у друкарні

Більше 20 видів звітів з фінансів, замовлень, складу та комунікацій за будь-який період формуються в RemOnline автоматично. А Аналітичний звіт дозволяє розглядати показники у зручному форматі графіків, знаходити цікаві закономірності та точки покращення процесів у друкарні.

Контроль друкарні зі смартфона

Відстежуйте ефективність друкарні, де б не знаходилися завдяки мобільному додатку RemOnline Boss. Кількість створених та закритих замовлень, прибуток, виручка та інші показники за день чи будь-який період завжди будуть у вас під рукою. А якщо по них виникнуть питання, ви зможете зв'язатися з потрібними співробітниками з окремої вкладки, не залишаючи програму.


Розрахунок зарплат співробітникам і вартості послуг


bank_money.svg (2 KB)


Вартість замовлень

  • гнучке налаштування прайсу на різні види послуг
  • розрахунок їхньої собівартості за вашою схемою
  • автоматичне формування підсумкової ціни
salary_emp.svg (2 KB)


Зарплати співробітників

  • виплати фіксованих або процентних винагород
  • нарахування зарплат за вашою схемою
  • автоматичний розрахунок сум до сплати





Переваги використання RemOnline у друкарні:


registration.svg (3 KB)


Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів

time.svg (1 KB)


CRM повністю налаштовується під ваш тип бізнесу і прискорює обробку замовлень

device.svg (2 KB)


Зрозумілий інтерфейс та доступність з будь-якого пристрою: ПК, смартфона, планшета

integration.svg (1 KB)


Дані передаються по захищеному каналу на надійні сервера для зберігання і створення резервних копій

actions.svg (1 KB)

Можливості користувачів розширюються при кожному оновленні

support.svg (3 KB)

Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на запитання


Програма для друкарні і поліграфії RemOnline

RemOnline – це хмарна CRM-система для полегшення обліку та автоматизації бізнес-процесів в поліграфії. Вона допомагає об'єднати інформацію про клієнтів, замовлення і залишки матеріалів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери зможуть побачити:

  1. Чи звертався цей клієнт раніше.
  2. Чи видавалася йому картка на знижку.
  3. Чи є фарба і папір потрібного зразка на складі.

Швидкий доступ до цієї інформації допоможе прискорити оформлення заявки. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволить миттєво повідомити співробітників про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення процесу і готовність поліграфічної продукції.

Управлінський і бухгалтерський облік у друкарні значно спрощуються за рахунок легкої фіксації продажів послуг, касових операцій, оприбуткувань і витрат матеріалів. Супутня звітність формується автоматично в кілька кліків.

Облік клієнтів друкарні

Програма для друкарні RemOnline – це робочий інструмент для додавання нових клієнтів в базу і зберігання ключової інформації про них. Під час реєстрації в ній ви отримуєте базові форми карток клієнтів і замовлень, які можна повністю підлаштувати під себе. А якщо клієнт вже є в базі, то ви побачите відповідну підказку.

У картці клієнта зберігаються:

  • контактні дані – автоматично підставляються в усі майбутні замовлення;
  • історія платежів і наданих послуг;
  • історія дзвінків і SMS;
  • записи телефонних розмов – для врегулювання можливих конфліктів і контролю якості роботи співробітників.

Для зручності роботи в RemOnline, можна сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. За бажанням можна позначати конфліктних особистостей червоним смайликом – це стане цінною підказкою для ваших менеджерів.

Облік роботи друкарні

Фіксуйте кожне звернення клієнта і всі види робіт, які виконувалися у друкарні. RemOnline допоможе вам в цьому. Використовуйте готові картки замовлень, щоб прискорити процес.

Після заведення клієнта в базу і оформлення заявки, ваші співробітники зможуть присвоювати замовленню статуси, бачити терміни, додавати додаткові послуги, ставити завдання і призначати виконавців. А ви легко зможете подивитися, які замовлення:

  • нові;
  • термінові;
  • в роботі;
  • прострочені;
  • готові, але чекають оплату;
  • оплачені.

Для кожного статусу можна встановлювати часові рамки, щоб правильно побудувати робочий процес і відрегулювати загальний термін виконання замовлення. Всі зміни і коментарі відображатимуться у стрічці подій.

Облік матеріалів у друкарні

Програма обліку матеріалів для поліграфії допомагає автоматизувати оприбуткування і списання товарів. Використовуйте модуль "Склад", щоб скоротити час на проведення складських операцій і поліпшити контроль залишків. Відстежувати історію їхнього використання, включати їхні ціни у вартість послуг друку, ламінування та ін. стане набагато легше і зручніше.

На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт "Товари, що потребують закупівлі" допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.

Управлінський облік в поліграфії

Аналіз основних бізнес-показників – це ядро ​​управлінського обліку. А звіти є важливими джерелами інформації для оцінки ефективності, прогнозування і прийняття рішень. Ми прагнемо полегшити аналітичний процес нашим користувачам, тому RemOnline автоматизує підготовку звітності по:

  • фінансам (розрахунок прибутку від виконаних робіт і продажів послуг, зарплат співробітникам, аналіз руху грошових коштів);
  • замовленням (розрахунок кількості зареєстрованих заявок, замовлень в роботі, виконаних робіт з уточненням їхньої вартості);
  • складу (оборотність, залишки, списання, закупівлі товарів);
  • комунікаціям (вхідні, вихідні, пропущені дзвінки; відправлені й відкладені SMS).

Рейтинг компанії та показники конверсії формуються автоматично. У розділі "Звіти" ви можете переглянути відгуки клієнтів і проаналізувати ефективність рекламних каналів для кращого розуміння клієнтів і оптимізації витрат.

Для швидкого аналізу і прийняття короткострокових рішень рекомендуємо використовувати Дашборд керівника. Тут ви зможете оцінити основні показники по одному або декільком підприємствам в режимі реального часу.

Зверніть увагу на те, що програма для обліку в друкарні безкоштовна протягом перших 7 днів. За цей час ви зможете протестувати всі можливості RemOnline і повністю адаптувати її під себе.

Показати повністю »
  1. RemOnline
  2. Програма для друкарні та поліграфії