Укр

Програма для друкарні й поліграфії

полегшує складський облік і контроль термінів виконання,

автоматизує бізнес-процеси

Що ви отримуєте з РемОнлайн


Більше грошей

Оптимізуйте витрати і підвищуйте доходи завдяки точному обліку витратних матеріалів

Порядок в замовленнях

Об'єднайте клієнтів і заявки в загальну базу; розділяйте дрібні термінові й великі довгострокові замовлення

Повний контроль

Регулюйте терміни виконання замовлень з будь-якого пристрою і місця на карті

Більше вільного часу

Автоматизуйте рутинні процеси, щоб зосередитись на розвитку бізнесу

Зареєструйтеся зараз і почніть користуватися програмою для обліку в поліграфії безкоштовно протягом перших 14 днів.

РемОнлайн – одне рішення багатьох бізнес-завдань

Облік клієнтів в поліграфії

РемОнлайн допомагає об'єднати клієнтів всіх ваших друкарень в загальну базу. Всі взаємодії з ними автоматично фіксуються і легко відслідковуються в системі. Картки клієнтів налаштовуються під ваш тип бізнесу. А якщо такий клієнт вже є в базі, то CRM для поліграфії підкаже вам про це.

Облік матеріалів в друкарні

Оприбутковуйте папір, фарбу, лаки та інші витратні матеріали. Додавайте їх до замовлень для зручності відстеження їх використання в процесі роботи. Всі оприбуткування, переміщення і списання зі Складу зафіксуються автоматично. Обороти товарів можна проаналізувати в однойменному звіті з групи "Склад". Новинка червня – оформлення повернень постачальнику.

Облік і сегментація замовлень друкарні

Оформлюйте дрібні, середні і великі замовлення в РемОнлайн. Використовуйте фільтри для їхньої сегментації та різні види цін в залежності від термінів, обсягів. Встановлюйте позначки "Терміново" і часові рамки для зручності контролю часу виконання.

Бухгалтерський облік в поліграфії

В РемОнлайн можна оприбутковувати і враховувати витрати матеріалів в будь-яких зручних одиницях: штуках, банках, грамах, мілілітрах. Є можливими точний облік витрат матеріалів у дрібних замовленнях поліграфії і руху грошових коштів за статтями. Програма інтегрується з 1С для формування документів на підставі замовлень.

Шаблони документів

В CRM для друкарні можна створювати, видаляти і редагувати шаблони документів. Це дозволить автоматично формувати і оперативно запускати на друк документи по замовленням. Більше ніякого оформлення вручну і дрібних помилок.

Автоматичні повідомлення клієнтів і співробітників

Інформуйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання замовлень, а клієнтів –  про їхню готовність. Використовуйте для цього готові шаблони повідомлень, сценарії та встановлюйте час для відправки (наприклад, тільки в робочі години).

Управлінський облік у друкарні

Звіти по фінансам, замовленням, складу і комунікаціям формуються автоматично в РемОнлайн. Ви в будь-який момент можете подивитися виписку за період, який вас цікавить. Увімкніть щоденну відправку звіту керівника на e-mail, щоб отримувати оперативну статистику по замовленням, виконаним роботам і доходам. Поточні показники відображатимуться графічно на Дашборді керівника.

Розрахунок зарплат співробітникам і вартості послуг

Вартість замовлень

  • гнучке налаштування прайсу на різні види послуг;
  • розрахунок їхньої собівартості за вашою схемою;
  • автоматичне формування підсумкової ціни.

Зарплати співробітників

  • виплати фіксованих або процентних винагород;
  • нарахування зарплат за вашою схемою;
  • автоматичний розрахунок сум до сплати.

РемОнлайн весь час покращується

Ми прислухаємося до побажань користувачів і постійно доповнюємо програму новими функціями. Для друкарень і поліграфій зараз в розробці:

  • контроль завантаження різних типів обладнання;
  • взаєморозрахунки з постачальниками і клієнтами;
  • повна і часткова інвентаризація на складі.

Чекайте в найближчих оновленнях.

Переваги використання РемОнлайн у друкарні:

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Робота в програмі починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  2. CRM повністю налаштовується під ваш тип бізнесу і прискорює обробку замовлень.
  3. Зрозумілий інтерфейс та доступність з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: ПК, смартфона, планшета.
  4. Дані передаються по захищеному каналу на надійні сервера для зберігання і створення резервних копій.
  5. Можливості користувачів розширюються при кожному оновленні.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на запитання.

Програма для друкарні і поліграфії РемОнлайн

РемОнлайн – це хмарна CRM-система для полегшення обліку та автоматизації бізнес-процесів в поліграфії. Вона допомагає об'єднати інформацію про клієнтів, замовлення і залишки матеріалів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери зможуть побачити:

  1. Чи звертався цей клієнт раніше.
  2. Чи видавалася йому картка на знижку.
  3. Чи є фарба і папір потрібного зразка на складі.

Швидкий доступ до цієї інформації допоможе прискорити оформлення заявки. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволить миттєво повідомити співробітників про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення процесу і готовність поліграфічної продукції.

Управлінський і бухгалтерський облік у друкарні значно спрощуються за рахунок легкої фіксації продажів послуг, касових операцій, оприбуткувань і витрат матеріалів. Супутня звітність формується автоматично в кілька кліків.

Облік клієнтів друкарні

Програма для друкарні РемОнлайн – це робочий інструмент для додавання нових клієнтів в базу і зберігання ключової інформації про них. Під час реєстрації в ній ви отримуєте базові форми карток клієнтів і замовлень, які можна повністю підлаштувати під себе. А якщо клієнт вже є в базі, то ви побачите відповідну підказку.

У картці клієнта зберігаються:

  • контактні дані – автоматично підставляються в усі майбутні замовлення;
  • історія платежів і наданих послуг;
  • історія дзвінків і SMS;
  • записи телефонних розмов – для врегулювання можливих конфліктів і контролю якості роботи співробітників.

Для зручності роботи в РемОнлайн, можна сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. За бажанням можна позначати конфліктних особистостей червоним смайликом – це стане цінною підказкою для ваших менеджерів.

Облік роботи друкарні

Фіксуйте кожне звернення клієнта і всі види робіт, які виконувалися у друкарні. РемОнлайн допоможе вам в цьому. Використовуйте готові картки замовлень, щоб прискорити процес.

Після заведення клієнта в базу і оформлення заявки, ваші співробітники зможуть присвоювати замовленню статуси, бачити терміни, додавати додаткові послуги, ставити завдання і призначати виконавців. А ви легко зможете подивитися, які замовлення:

  • нові;
  • термінові;
  • в роботі;
  • прострочені;
  • готові, але чекають оплату;
  • оплачені.

Для кожного статусу можна встановлювати часові рамки, щоб правильно побудувати робочий процес і відрегулювати загальний термін виконання замовлення. Всі зміни і коментарі відображатимуться у стрічці подій.

Облік матеріалів у друкарні

Програма обліку матеріалів для поліграфії допомагає автоматизувати оприбуткування і списання товарів. Використовуйте модуль "Склад", щоб скоротити час на проведення складських операцій і поліпшити контроль залишків. Відстежувати історію їхнього використання, включати їхні ціни у вартість послуг друку, ламінування та ін. стане набагато легше і зручніше.

На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт "Товари, що потребують закупівлі" допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.

Управлінський облік в поліграфії

Аналіз основних бізнес-показників – це ядро ​​управлінського обліку. А звіти є важливими джерелами інформації для оцінки ефективності, прогнозування і прийняття рішень. Ми прагнемо полегшити аналітичний процес нашим користувачам, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:

  • фінансам (розрахунок прибутку від виконаних робіт і продажів послуг, зарплат співробітникам, аналіз руху грошових коштів);
  • замовленням (розрахунок кількості зареєстрованих заявок, замовлень в роботі, виконаних робіт з уточненням їхньої вартості);
  • складу (оборотність, залишки, списання, закупівлі товарів);
  • комунікаціям (вхідні, вихідні, пропущені дзвінки; відправлені й відкладені SMS).

Рейтинг компанії та показники конверсії формуються автоматично. У розділі "Звіти" ви можете переглянути відгуки клієнтів і проаналізувати ефективність рекламних каналів для кращого розуміння клієнтів і оптимізації витрат.

Для швидкого аналізу і прийняття короткострокових рішень рекомендуємо використовувати Дашборд керівника. Тут ви зможете оцінити основні показники по одному або декільком підприємствам в режимі реального часу.

Зверніть увагу на те, що програма для обліку в друкарні безкоштовна протягом перших 14 днів. За цей час ви зможете протестувати всі можливості РемОнлайн і повністю адаптувати її під себе.

Показати повністю »