Більше грошей
Оптимізуйте витрати і підвищуйте доходи завдяки точному обліку витратних матеріалів
Порядок в замовленнях
Об'єднайте клієнтів і заявки
в загальну базу, розділяйте термінові й довгострокові замовлення
Повний контроль
Регулюйте терміни виконання замовлень з будь-якого пристрою
і місця на карті
Більше вільного часу
Автоматизуйте рутинні процеси,
щоб зосередитись
на розвитку бізнесу
РемОнлайн допомагає об'єднати клієнтів всіх ваших друкарень в загальну базу. Всі взаємодії з ними автоматично фіксуються і легко відслідковуються в системі. Картки клієнтів налаштовуються під ваш тип бізнесу. А якщо такий клієнт вже є в базі, то CRM для поліграфії підкаже вам про це.
Оприбутковуйте папір, фарбу, лаки та інші витратні матеріали. Додавайте їх до замовлень для зручності відстеження їх використання в процесі роботи. Всі оприбуткування, переміщення і списання зі Складу зафіксуються автоматично. Обороти товарів можна проаналізувати в однойменному звіті з групи "Склад". Новинка червня – оформлення повернень постачальнику.
В РемОнлайн можна оприбутковувати і враховувати витрати матеріалів в будь-яких зручних одиницях: штуках, банках, грамах, мілілітрах. Є можливими точний облік витрат матеріалів у дрібних замовленнях поліграфії і руху грошових коштів за статтями. Програма інтегрується з 1С для формування документів на підставі замовлень.
Інформуйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання замовлень, а клієнтів – про їхню готовність. Використовуйте для цього готові шаблони повідомлень, сценарії та встановлюйте час для відправки (наприклад, тільки в робочі години).
Звіти по фінансам, замовленням, складу і комунікаціям формуються автоматично в РемОнлайн. Ви в будь-який момент можете подивитися виписку за період, який вас цікавить. Увімкніть щоденну відправку звіту керівника на e-mail, щоб отримувати оперативну статистику по замовленням, виконаним роботам і доходам. Поточні показники відображатимуться графічно на Дашборді керівника.
|
Ми прислухаємося до побажань користувачів і постійно доповнюємо програму новими функціями. Для друкарень і поліграфій зараз в розробці:
Чекайте в найближчих оновленнях.
РемОнлайн – це хмарна CRM-система для полегшення обліку та автоматизації бізнес-процесів в поліграфії. Вона допомагає об'єднати інформацію про клієнтів, замовлення і залишки матеріалів на складі в єдину базу. Тому, під час оформлення заявки ваші менеджери зможуть побачити:
Швидкий доступ до цієї інформації допоможе прискорити оформлення заявки. Функція автоматичних SMS-повідомлень дозволить миттєво повідомити співробітників про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтів – про завершення процесу і готовність поліграфічної продукції.
Управлінський і бухгалтерський облік у друкарні значно спрощуються за рахунок легкої фіксації продажів послуг, касових операцій, оприбуткувань і витрат матеріалів. Супутня звітність формується автоматично в кілька кліків.
Програма для друкарні РемОнлайн – це робочий інструмент для додавання нових клієнтів в базу і зберігання ключової інформації про них. Під час реєстрації в ній ви отримуєте базові форми карток клієнтів і замовлень, які можна повністю підлаштувати під себе. А якщо клієнт вже є в базі, то ви побачите відповідну підказку.
У картці клієнта зберігаються:
Для зручності роботи в РемОнлайн, можна сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. За бажанням можна позначати конфліктних особистостей червоним смайликом – це стане цінною підказкою для ваших менеджерів.
Фіксуйте кожне звернення клієнта і всі види робіт, які виконувалися у друкарні. РемОнлайн допоможе вам в цьому. Використовуйте готові картки замовлень, щоб прискорити процес.
Після заведення клієнта в базу і оформлення заявки, ваші співробітники зможуть присвоювати замовленню статуси, бачити терміни, додавати додаткові послуги, ставити завдання і призначати виконавців. А ви легко зможете подивитися, які замовлення:
Для кожного статусу можна встановлювати часові рамки, щоб правильно побудувати робочий процес і відрегулювати загальний термін виконання замовлення. Всі зміни і коментарі відображатимуться у стрічці подій.
Програма обліку матеріалів для поліграфії допомагає автоматизувати оприбуткування і списання товарів. Використовуйте модуль "Склад", щоб скоротити час на проведення складських операцій і поліпшити контроль залишків. Відстежувати історію їхнього використання, включати їхні ціни у вартість послуг друку, ламінування та ін. стане набагато легше і зручніше.
На цьому можливості Складу не обмежуються, тому що під час оприбуткування ви можете друкувати цінники, етикетки або акт оприбуткування одразу з програми. А автоматично сформований звіт "Товари, що потребують закупівлі" допоможе своєчасно поповнити склад відсутніми одиницями.
Аналіз основних бізнес-показників – це ядро управлінського обліку. А звіти є важливими джерелами інформації для оцінки ефективності, прогнозування і прийняття рішень. Ми прагнемо полегшити аналітичний процес нашим користувачам, тому РемОнлайн автоматизує підготовку звітності по:
Рейтинг компанії та показники конверсії формуються автоматично. У розділі "Звіти" ви можете переглянути відгуки клієнтів і проаналізувати ефективність рекламних каналів для кращого розуміння клієнтів і оптимізації витрат.
Для швидкого аналізу і прийняття короткострокових рішень рекомендуємо використовувати Дашборд керівника. Тут ви зможете оцінити основні показники по одному або декільком підприємствам в режимі реального часу.
Зверніть увагу на те, що програма для обліку в друкарні безкоштовна протягом перших 7 днів. За цей час ви зможете протестувати всі можливості РемОнлайн і повністю адаптувати її під себе.