Укр

Навіщо інтегрувати CRM з сервісом СМС-розсилок


Здавалося б, кому потрібні SMS-розсилки, коли є мессендежри та соцмережі? Але з мессенджерами вам завжди потрібно точно знати, яким саме користується кожен ваш клієнт, коли SMS точно отримають всі. Тому CRM-система РемОнлайн інтегрується з сервісами відправки СМС, завдяки чому ви можете інформувати своїх клієнтів про зміни та готовність замовлень через автоматичні оповіщення та індивідуальні SMS.

З якими сервісами СМС-розсилок інтегрується РемОнлайн

Мои Звонки

РемОнлайн СМС

Bytehand

SMS-Центр

Які можливості для SMS-розсилок клієнтам дає РемОнлайн

Шаблони СМС клієнтам

Використовуйте вже налаштовані або створюйте власні шаблони повідомлень за допомогою змінних, щоб інформація по замовленню клієнта підставлялась в SMS автоматично. Це заощадить час менеджерів і допоможе уникнути помилок через людський фактор.

Автоматичне сповіщення клієнтів про зміни в замовленні

Налаштуйте автоматичну відправку повідомлень клієнтам про створення або зміну статусу замовлення, щоб тримати їх у курсі подій і підвищувати лояльність.

Нагадування клієнтам про записи

Клієнти забувають про свої записи, через що майстри сидять без діла? РемОнлайн вирішує цю проблему за допомогою автоматичних нагадувань. Просто один раз створіть шаблон нагадування і задайте час до запису, коли клієнт має отримати нагадування.

Відкладене відправлення SMS та облік робочого графіка компанії

Іноді має сенс почекати з відправкою повідомлення, навіть з автоматичною. І РемОнлайн це вміє! Налаштуйте, на який час потрібно відкласти відправку кожного окремого повідомлення клієнтів. А щоб не дратувати їх сповіщеннями рано вранці або пізно ввечері, увімкніть функцію "Відсилати оповіщення в робочий час".

Збір відгуків клієнтів

Відгуки клієнтів – це те, що допоможе вам стати краще. Збирайте за допомогою автоматичних сповіщень відгуки, які потраплять в спеціальній звіт. Так ви зможете зрозуміти, що ваша компанія робить на відмінно, а де ще потрібно провести роботу над помилками. Також на підставі оцінок ви побачите загальний рейтинг компанії в Дашборді керівника.

Просте відстеження відправлених SMS

Слідкуйте за тим, щоб клієнти отримували важливі оповіщення. У звіті по відправленим SMS ви знайдете, в якому статусі знаходиться повідомлення, кому воно було відправлено і на скільки частин воно вийшло. Також відправлені SMS відображаються в Стрічці подій замовлення і картці клієнта на вкладці SMS.

ro-devices-wt-bg.png (80 KB)

Як проходить інтеграція РемОнлайн з сервісом відправки СМС

  1. Увійдіть в CRM-системі РемОнлайн, щоб почати безкоштовний тестовий період. Реєстрація займе не більше 5 хвилин, після чого ви зможете відразу використовувати вбудований SMS-шлюз "РемОнлайн СМС".
  2. Якщо ви використовуєте сторонній сервіс СМС-розсилок з вище перерахованих, знайдіть його в Центрі інтеграцій РемОнлайн і натисніть кнопку "Налаштувати".
  3. Скористайтеся інструкцією у вікні настройки інтеграції.

Розсилка смс повідомлень клієнтам і співробітникам в РемОнлайн

Сервіс розсилки смс потрібен для того, щоб інформувати клієнтів і співробітників про зміни, які відбулися в замовленні. Наприклад, клієнт може отримати повідомлення з номером своєї заявки і дізнатися, що ремонт вже закінчено або що потрібно чекати на запчастину. Також корисно проводити смс інформування клієнтів про доставку. Їм буде зручно планувати день, заздалегідь розуміючи, о котрій годині привезуть придбаний товар.

У випадку зі співробітниками автоматичні смс сповіщають про хід робіт і призначення в замовлення. Так ваш майстер відразу дізнається, що його обрали виконавцем, а менеджер зможе краще контролювати ситуацію та керувати процесом. Це тільки кілька випадків, які ілюструють необхідність смс підтримки.

Налагоджена система комунікацій допоможе підвищити рівень лояльності замовників і поліпшити імідж вашої компанії. Ви зможете уникнути прострочень і конфліктних ситуацій через те, що вчасно не зв'язалися з клієнтом. Ми розуміємо цінність цього інструменту, тому в РемОнлайн є можливість відправляти Email та sms повідомлення клієнтам і підлеглим. Тепер давайте розберемося в тому, як це працює.

Що потрібно знати про смс повідомлення для клієнтів і співробітників в РемОнлайн

У РемОнлайн можна налаштувати сповіщення клієнтів по смс та Email, а  співробітників – ще й за допомогою Telegram. Для цього достатньо вибрати шаблон, альфа-ім'я, подію та спосіб відправки, а потім все це зберегти. Також передбачена можливість відкласти відправку на певний час або слати повідомлення тільки в робочі години, щоб не турбувати замовників, коли вони відпочивають.

Під час налаштування смс повідомлень клієнтів про статус замовлення можна вибрати такі події:

  • Замовлення створено – відправляється, коли ви натискаєте в заявці кнопку "Створити".
  • Статус замовлення змінився – повідомлення в момент кожної зміни статусу.
  • Статус замовлення змінився на – дозволяє самостійно вирішити, для яких подій варто включити смс оповіщення клієнтів.

Співробітнику можна написати про те, що:

  • він призначений менеджером або виконавцем в замовленні;
  • статус заявки змінився;
  • в замовлення додали коментар;
  • змінився менеджер заявки;
  • замовлення перемістили з іншої майстерні.

Як бачите, виходить повна та ефективна система смс сповіщень клієнтів і співробітників. Це дозволить контролювати терміни ремонтів, робіт та постачання запчастин. А також мінімізує ймовірність ситуацій, коли співробітник чогось не зробив, тому що не знав. Тепер докладніше розповімо про шаблони повідомлень.

Шаблони смс повідомлень для клієнтів в CRM-системі

Звичайно, писати кожне повідомлення вручну – довго та незручно. Тому в РемОнлайн передбачена можливість використовувати для цього готові або створювати нові шаблони. У новий шаблон потрібно просто додати текст, назву і змінні, які при відправці буде замінено інформацією з конкретного замовлення. Те ж саме і з Email, але у цьому випадку ви зможете додати ще й картинку, наприклад, ваш логотип.

Це допоможе підлаштуватися під цільову аудиторію та зробити так, щоб повідомлення відображали особливості корпоративної культури вашої компанії. Далі залишиться тільки вибрати події для відправки нових шаблонів смс розсилок клієнтам і підлеглим. За необхідності можна написати замовнику вручну. Наприклад, якщо під час виконання заявки сталася несподівана ситуація.

Ще в РемОнлайн є така можливість, як відправляти смс від імені магазину. Для цього потрібно надіслати ім'я та відомості про компанії в чат або на електронну адресу нашої служби підтримки. Альфа-ім'я смс може містити не більше 11 знаків і складатися з точок, латинських символів, цифр і тире.

Чим корисний сервіс смс повідомлень?

Крім інформування про статус заявки, за допомогою повідомлень можна збирати відгуки клієнтів. При цьому замовник може не тільки оцінити вашу роботу за п'ятибальною шкалою, а й залишити коментар. Це дозволить краще зрозуміти сильні та слабкі сторони вашого сервісу.

Щоб отримувати зворотний зв'язок, потрібно налаштувати шаблон і вибрати подію для відправки. Наприклад, надсилати повідомлення після переходу замовлення в статус "Закрито". Всі отримані відгуки ви побачите в РемОнлайн і зможете генерувати за ними спеціальний звіт. Він формується по майстернях і часових рамках. Тобто ви зможете відстежувати зміни якості сервісу в розрізі періодів та порівнювати роботу кількох майстерень. За необхідності можна навіть ввести систему KPI за цими показниками.

Також у РемОнлайн є звіт щодо надісланих повідомлень, щоб аналізувати статистику і розуміти, скільки їх ще залишилося у вашому тарифному плані смс. Як бачите, все дуже зручно і просто.

Які ще можливості є в РемОнлай?

РемОнлайн – хмарний сервіс з простим інтерфейсом, в якому можна працювати одразу після реєстрації. Не потрібно довго розбиратися у налаштуваннях, купувати дороге обладнання або наймати програмістів. Крім пакетів смс для розсилки, в РемОнлайн є ще багато корисних інструментів, серед яких:

  • ведення бази клієнтів;
  • складський облік;
  • контроль співробітників;
  • розрахунок зарплати;
  • робота з документами;
  • управління замовленнями;
  • менеджер задач;
  • торгівля і фінансовий модуль;
  • планування закупівель;
  • прослуховування і статистика телефонних розмов;
  • дашборд керівника;
  • планувальник замовлень.

Ви зможете користуватися розвиненою системою інтеграцій з sms-шлюзами, 1С, сервісами IP-телефонії та віджетом "Статус замовлення". А також підключити сканер штрих-кодів і касовий апарат. Щоб протестувати усі можливості РемОнлайн, зареєструйтеся та скористайтеся безкоштовним пробним  періодом.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція CRM з сервісами розсилки SMS