РемОнлайн – це не просто програма для обліку ремонту. Сервіс дозволяє ефективно управляти будівельною організацією, контролювати фінанси та роботу підрядників. Складайте кошторис, організовуйте будівельні роботи та контролюйте ключові бізнес-показники в одній програмі. За допомогою РемОнлайн ви будете свідомі всього, що відбувається з компанією, де б не знаходилися.
Контроль співробітників
та виконаних робіт
Зростання прибутку та зниження
витрат ремонтної компанії
Порядок на складі
та в документах
Більше вільного часу
та автоматизація бізнес-процесів
Керуйте замовленнями в програмі за допомогою статусів. Гнучкі налаштування дозволяють підлаштувати їх під бізнес-процеси будь-якої компанії. Наприклад:
Задайте кожному статусу норму часу, щоб не затримувати замовлення. А налаштування ланцюжка й правил переходу з одного статусу в інший дозволять знизити вплив людського фактора.
Контролюйте підрядників і стежте за термінами здачі ремонту. Програма зберігає дані в хмарі, завдяки чому співробітники можуть уточнити деталі замовлення, змінити його статус або залишити коментар з будь-якого місця й пристрою. А завдяки налаштуванням індивідуального доступу вони будуть бачити тільки ту інформацію, яка потрібна їм для роботи.
Закуповуйте для ремонтних робіт тільки ті матеріали, які вам дійсно знадобляться. З РемОнлайн ви почнете використовувати запаси раціонально. У програмі доступні чотири види інвентаризації, які допоможуть зробити переоблік на будівельному складі швидко й легко. А завдяки адресному зберіганню та серійному обліку ви завжди будете знати, де саме знаходяться інструменти, матеріали, і наведете порядок на полицях.
Налаштуйте заробітні плати менеджерам, виконавцям робіт і підрядникам один раз, а програма буде розраховувати їх автоматично. У РемОнлайн можна встановити як постійну ставку, так і відсоток від виконаних робіт. Завдяки автоматичному розрахунку зарплат ви будете витрачати на це менше часу та зможете уникнути помилок.
Приймайте платежі та передплати клієнтів в програмі. Відстежуйте рух грошових коштів, щоб знати головні джерела прибутку та витрат. З РемОнлайн ви завжди будете знати, кому ви винні, а хто винен вам. Оптимізуйте бюджет і скоротіть витрати завдяки грамотному фінансовому плануванню в програмі.
Відстежуйте важливі бізнес-показники дашборда керівника. Ви завжди будете знати, скільки грошей знаходиться в касі та замовлень виконано за день, а також який у вашій компанії рейтинг. Завдяки цьому ви зможете ефективно керувати будівельною організацією та приймати правильні управлінські рішення.
Без скачування та складного налаштування
Служба підтримки відповість на всі питання. Ми не використовуємо чат-ботів
Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс
База знань і відео на YouTube-каналі допоможуть розібратися швидше
РемОнлайн — это полезная программа для владельцев ремонтного бизнеса потому, что она позволяет:
Вести учет расходов для корректного составления сметы. А это основа успешной работы строительной компании! Расчет сметы ремонта в программе не будет сложным благодаря готовым справочникам: вы сможете добавить в заказ все нужные материалы и работы, а конечная стоимость рассчитается автоматически. Составить смету отделочных работ в РемОнлайн можно просто и эффективно.
Организовать строительные работы с РемОнлайн будет намного проще, чем вручную. В отличии от узкопрофильных сервисов, РемОнлайн помогает контролировать широкий спектр бизнес-процессов: от склада до финансов, от клиентов до сотрудников. Вы организуете процесс строительства с учетом таких факторов, как стоимость, расходные материалы, время выполнения и даже квалификацию сотрудников.
Наладить слаженную работу всей строительной бригады. Программа позволяет отправлять автоматические уведомления о изменениях в заказах и задачах для сотрудников. С помощью этого инструмента вы синхронизируете работу всей команды и не будете задерживать сроки выполнения ремонтных работ. Начисление процента от выполнения определенных видов работ или скорости ремонта будет служить для сотрудников дополнительной мотивацией.
Вести учет на складе. Строительный склад не самый легкий в управлении, особенно в крупной строительной или ремонтной компании. Когда заказов много, надо взять под контроль материалы, иначе задержка сроков выполнения будет неизбежна. РемОнлайн предоставляет функции адресного хранения и серийного учета, которые в тандеме помогут навести порядок на складе. Вы всегда будете в курсе, какой именно товар находится на конкретной полке.
Гипсокартон, строительные смеси и клей больше не будут залеживаться на складе и вы сможете рационально использовать имеющиеся строительные материалы.
Кроме того, программа подойдет для организации строительно-монтажных работ. Вы можете сразу начать использовать РемОнлайн как CRM для ремонта квартир или как программу для учета монтажных работ, в зависимости от того, чем занимается ваша компания.
Использование программы для учета отделочных работ оптимизирует деятельность бригады и позволит вам увеличить прибыль. Начните пользоваться РемОнлайн, чтобы сделать свой бизнес более эффективным.