CRM для будівельної компанії

CRM для будівельної компанії

Програма для будівництва

Автоматизуйте управління будівництвом, контролюйте ресурси та покращуйте комунікацію з клієнтами

Від кошторисів до відгуків

Автоматизуйте кожен етап роботи вашої будівельної компанії

Спланована робота виїзних бригад

Ваші команди можуть продуктивно працювати і в офісі, і прямо на об’єктах. Завдяки мобільному додатку RemOnline Замовлення, ваші майстри отримують доступ до всіх важливих інструментів для роботи прямо зі свого смартфону:

check

Створювати замовлення та кошториси будівельних робіт

check

Додавати необхідні роботи, матеріали, фото та коментарі

check

Переглядати інформацію про замовлення та адресу клієнта на карті

check

Виставляти рахунки клієнтам та приймати платежі через LiqPay / RO Pay

check

Планувати робочі зустрічі з клієнтами та призначати завдання майстрам

check

Змінювати статуси та деталі замовлень в реальному часі

Спланована робота виїзних бригад
Work Order List, Details, and Event Feed

Відстеження місцезнаходження
(в розробці)

Adding Photos & Files as Many as Needed

Повний список замовлень під рукою

Communication with Customers and Team via the App

Швидкий зв’язок з клієнтами та колегами

Швидке створення та узгодження кошторисів

Швидке створення та узгодження кошторисів

Контролюйте будівельні роботи на всіх етапах — від надходження заявки до закриття проєкту. Завдяки програмі для будівельної компанії ви зможете швидко створювати кошториси, автоматично розраховувати вартість будівельних робіт і матеріалів, а також швидко узгоджувати їх з клієнтом:

check

Додайте потрібні для виконання роботи та матеріали в кошториси

check

Відправляйте кошториси клієнтам, аби одразу затвердити вартість будівельних робіт

check

Приймайте платежі через безпечні онлайн-системи, як LiqPay та Ro Pay

check

Автоматично перетворюйте прийняті кошториси на замовлення

check

Додавайте фотографії та додаткові рекомендації безпосередньо у замовлення

Оцінюйте терміни виконання та автоматизуйте управління замовленнями у RemOnline, щоб працювати швидше та без помилок!

Безперебійне планування та контроль завдань

Ведіть облік поточних завдань

Всі замовлення та терміни виконання зібрані в одному місці. Контролюйте процес і отримуйте автоматичні сповіщення про оновлення статусів.

Плануйте завантаженість команд

Плануйте роботу будівельників та замовлення заздалегідь в інтегрованому календарі. Легко знаходьте вільних майстрів та рівномірно розподіляйте навантаження.

Графік роботи співробітників

Сплануйте графік роботи працівників заздалегідь та підлаштуйте їхній розклад під клієнтів. RemOnline дозволяє планувати робочі, відпускні, лікарняні та неробочі дні на тижні та місяці вперед.

Інтерактивний перегляд мапи (в розробці)

Вже скоро з'явиться можливість переглядати місця виконання завдань та переміщення майстрів через інтерактивну карту. Це допоможе краще планувати та координувати робочі процеси.

Безперебійне планування та контроль завдань
Tool For Job Scheduling

Повний цикл обробки замовлень

Updates via Email or SMS

Автоматичні повідомлення

Work Schedules Overview

Рівномірний розподіл навантаження

Легкість у комунікаціях та обслуговуванні клієнтів

Легкість у комунікаціях та обслуговуванні клієнтів

Швидка комунікація в чатах

Керуйте спілкуванням з потенційними клієнтами з Viber, Telegram, Instagram і Facebook Messenger. Все листування зібрано в одній програмі, а нових клієнтів можна створювати прямо з чату.

Ведення клієнтської бази та персоналізація обслуговування

Імпортуйте або створіть єдину базу клієнтів, щоб мати доступ до даних у будь-який час. Налаштуйте індивідуальні знижки, зберігайте історію проєктів, щоб підвищувати задоволеність клієнтів.

Автоматичні SMS та нагадування про роботи

Своєчасно нагадуйте клієнтам про роботи, зміни статусу проєкту або акції за допомогою автоматичних SMS. Сповіщення також інформують команду про зміни та назначення на проєкт.

Телефонія та вхідні дзвінки

Отримуйте всі важливі дані про клієнтів під час вхідного дзвінка, а також зберігайте та прослуховуйте записи розмови. Це допоможе підтримувати якісне обслуговування кожного клієнта.

Дізнайтеся, як RemOnline допоможе керувати замовленнями та організувати комунікацію з клієнтами і працівниками

Прості в налаштуванні шаблони документів

Управління документами в будівельному бізнесі може бути надзвичайно часозатратним процесом. З RemOnline ви зможете значно спростити цей процес, використовуючи готові шаблони документів для створення комерційних пропозицій, рахунків та інших важливих документів прямо із замовлень.

check

Шаблони для стандартних документів: акти виконаних робіт, кошториси, рахунки та інші

check

Фірмовий дизайн і стиль для всіх документів

check

Користувацькі форми з автозаповненням, що економлять час

check

Друк, збереження у форматі PDF або надсилання документів через електронну пошту чи месенджери

Прості в налаштуванні шаблони документів
Облік складу у будівельній компанії

Облік складу у будівельній компанії

Брак або надлишок матеріалів, помилки в розрахунках витрат та постійне оновлення цін на будівельні матеріали можуть впливати на бюджет проекту. Програма складського обліку для будівельної компанії надасть повний контроль над складом, що допоможе уникнути цих проблем.

check

Оцінка затребуваності та своєчасна закупівля матеріалів

check

4 методи інвентаризації для зручності переобліку складу

check

Встановлення мінімальних залишків для автоматичних повідомлень про потребу в поповненні

check

Оприбуткування, переміщення, списання товарів без обмежень у кількості номенклатури

Work Order List, Details, and Event Feed

Відстеження запасів у різних локаціях

Communication with Customers and Team via the App

Адресне зберігання та серійний облік

Adding Photos & Files as Many as Needed

Безпечне зберігання інструментів

Більше часу для стратегічних рішень, а не для паперової роботи.

Довірте автоматизацію процесів RemOnline.

Автоматизований збір відгуків

Відгуки — потужний інструмент для залучення лояльних клієнтів і підвищення довіри до вашого бізнесу. Автоматизація збору відгуків і відповідей на них допомагає не тільки покращити імідж, а й оперативно вирішувати конфлікти, коли клієнт незадоволений.

check

Різні системи оцінювання, такі як NPS, п’ятибальна та бінарна, для глибшого розуміння потреб клієнтів

check

Збір відгуків після виконаних робіт для підвищення задоволеності клієнтів

check

Різноманітні відповіді залежно від оцінки клієнта для вирішення проблемних ситуацій

Автоматизований збір відгуків
Розрахунок та нарахування заробітної плати

Розрахунок та нарахування заробітної плати

Налаштуйте автоматичний розрахунок зарплати для менеджерів, виконробів та підрядників на основі їхньої ставки, виконаних замовлень чи відпрацьованого часу. CRM для будівництва дозволяє створити індивідуальну систему нарахувань і автоматично виплачувати заробітну плату без зайвих зусиль.

check

Налаштування заробітної плати за погодинними, денними чи місячними ставками

check

Визначення бонусів та премій для підрядників залежно від виконаних робіт

check

Перевірка точності нарахувань та підсумкових виплат

Перевірте, як легко можна керувати будівельним бізнесом за допомогою RemOnline

Оцініть наживо та спробуйте усі функції

Керування бізнесом на ходу

З мобільним додатком RemOnline Директор ви можете керувати своєю будівельною компанією та аналізувати ключові показники компанії зі свого смартфона звідки завгодно.

check

Оцінка KPI та перегляд звітів за будь-який період

check

Контроль залишків у касі та відгуків клієнтів

check

Миттєвий зв’язок з працівниками та клієнтами прямо з додатку

check

Відстеження в реальному часі ключові показники за день і зведення за будь-який період

Керування бізнесом на ходу
Миттєва аналітика для управління будівельним бізнесом

Миттєва аналітика для управління будівельним бізнесом

Переглядайте дані в динаміці, щоб зрозуміти, які проєкти, роботи або співробітники впливають на загальну ефективність бізнесу. Система аналітики RemOnline надає чітке уявлення про стан справ у компанії та дозволяє швидко реагувати на будь-які зміни.

check

Понад 20 видів звітів про стан складу, замовлень, фінансів і співробітників за будь-який період

check

Візуалізація даних у вигляді діаграм та трендів для кращого розуміння ефективності

check

Контроль ефективності рекламних кампаній та коригування маркетингового бюджету

check

Журнал подій для точного відстеження важливих змін у вашому акаунті

Будуйте не тільки об'єкти, але й ефективне управління.

Спростіть процеси з RemOnline.

Почніть роботу з RemOnline без зайвих зусиль:

app_img

Швидка реєстрація без завантажень: все, що потрібно для старту — створіть акаунт та починайте користуватися сервісом.

templates

Цілодобова підтримка: База Знань, навчальні ролики на YouTube каналі і команда підтримки, яка завжди готова допомогти.

video

Міграція даних: перехід з інших систем обліку без зайвих труднощів — ми допоможемо перенести всі дані.

support

Гнучкі тарифні плани: підберіть тариф під ваш бізнес і налаштуйте CRM під ваші потреби.

integration

Безпека даних: налаштуйте індивідуальний доступ співробітників до даних вашої компанії.

Популярні запитання та відповіді

Що таке CRM у будівництві?

faq_arrow

CRM-система для будівельної компанії – це система обліку бізнесу та засіб управління взаємовідносинами із замовниками. З її допомогою можна автоматизувати та оптимізувати процеси роботи над окремими замовленнями та проєктом загалом. Система дозволяє ефективно управляти командою та завданнями, покращувати комунікацію з клієнтами та аналізувати бізнес-показники.

Що дає використання CRM для будівельної компанії?

faq_arrow

CRM-система надає бізнесу ряд переваг:

  • Скорочення витрат, пов'язаних із людським фактором та автоматизація адміністративних завдань.
  • CRM система допоможе будівельній компанії краще вивчити потреби своїх клієнтів, взаємодіяти з ними більш ефективно та покращити якість обслуговування.
  • Зростання продажів та скорочення часу обслуговування замовлень.
  • Завдяки CRM-системам легше керувати проєктами, контролюючи хід виконання завдань та підтримуючи зв'язок зі співробітниками.
  • CRM дозволяє покращити звітність та аналізувати бізнес-показники, щоб приймати більш ефективні рішення.
  • Швидка обробка заявок та продажів підвищить рівень прибутку.
  • CRM допомагає також керувати складами та проводити якісну інвентаризацію — ви завжди будете в курсі запасів компанії.

Що потрібно для впровадження CRM?

faq_arrow

Всього кілька пунктів:

  1. 1. Визначити, які процеси потрібно автоматизувати та оптимізувати.
  2. 2. Вибрати та протестувати CRM-систему.
  3. 3. Налаштувати систему відповідно до потреб компанії та додати до неї інформацію, щоб вона надалі зберігалася в єдиній базі. Це позбавить вас перемикання між різними програмами.
  4. 4. Провести лекцію або короткий курс використання сервісу для співробітників. Ви можете самостійно зареєструвати підлеглих у RemOnline та дати їм посилання на нашу Базу Знань та YouTube-канал з безліччю відеоінструкцій. Там вони знайдуть поради щодо користування програмою і зможуть швидко дати з нею собі раду.

Що має бути у CRM?

faq_arrow

Спектр інструментів змінюється в залежності від програми. Тому вам слід орієнтуватися на ваші потреби. Визначтеся, які процеси можна або необхідно автоматизувати, а потім вибирайте програму, здатну задовольнити ваші запити. RemOnline — це універсальна CRM система, яка підійде практично будь-якому малому або середньому бізнесу.

Читайте також
Як зробити рекламу

Як зробити рекламу

Попереджений значить озброєний: як співробітники крадуть у малого бізнесу

Як співробітники крадуть у малого бізнесу

Танець на граблях: 10 помилок при створенні бізнесу

Танець на граблях: 10 помилок при створенні бізнесу

  1. RemOnline
  2. CRM для будівельної компанії