У чому суть CRM-системи RemOnline?

RemOnline – це не просто CRM для будівельної компанії. Програма дозволяє ефективно керувати командою та завданнями, контролювати фінанси та автоматизувати процес продажу. Складайте кошторис, організовуйте будівельні роботи та ведіть облік складу в одній програмі. Завдяки RemOnline ви завжди будете в курсі справ вашої будівельної компанії.



Чим корисна CRM-система RemOnline:

base.svg (3 KB)

Контроль співробітників та виконання робіт

profit.svg (3 KB)

Автоматизація роботи відділу продажу

list.svg (2 KB)

Порядок на складі та в документах

time.svg (1 KB)

Більше вільного часу завдяки автоматизації бізнесу




Тестуйте CRM для будівельного бізнесу безкоштовно протягом 7 днів



Можливості CRM для будівельної компанії

Ведіть облік поточних завдань

Контролюйте будівельні роботи на всіх етапах – від надходження заявки до закриття проєкту. RemOnline допоможе проконтролювати терміни виконання, встановити компромісні ціни та сформувати кошторис будівельних робіт.


Програма дозволяє скласти ідеальний прайс на послуги, автоматично розраховувати вартість робіт та заощадити час на підрахунку видаткових матеріалів.

Приймайте замовлення та контролюйте їх виконання

Керуйте замовленнями у програмі за допомогою створення статусів. Встановіть назви статусів замовлень, щоб вони відповідали типам надаваних вами робіт та етапам виконання замовлень. Задайте кожному статусу норму часу, щоб уникнути прострочених замовлень і допомогти співробітникам правильно розставити пріоритети.


Завдяки додатковим віджетам, ваші клієнти завжди зможуть дізнатися про статус свого замовлення. Створіть віджет в RemOnline, дотримуючись простої та зрозумілої інструкції, а потім розмістіть його на сайті вашої будівельної компанії. Після цього клієнти зможуть самостійно перевірити хід виконання замовлення, а телефони менеджерів припинять розриватися від постійних дзвінків.



Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Створіть ефективний Графік роботи для менеджерів та виконавців

Графік роботи співробітників у RemOnline дозволяє планувати робочі, відпускні, лікарняні та неробочі дні підлеглих на тижні та місяці вперед. Відображення графіка у Планувальнику замовлень дозволяє швидко обрати та призначити виконавця. Так ви сплануєте завантаженість працівників заздалегідь та підлаштуєте розклад робіт під клієнтів.

Поліпшуйте роботу виїзних бригад

З мобільним додатком RemOnline Замовлення вся інформація про замовлення тепер завжди під рукою у прораба й будівельників. Вони зможуть бачити деталі всіх замовлень, а також додавати у Стрічку подій замовлення фото, файли та коментарі, щоб ви могли відстежувати хід робіт. 


Додаток дозволяє переглядати інформацію про додані роботи, послуги, матеріали та платежі. Завдяки RemOnline всі ці дані зберігатимуться в єдиній базі, відображаючись на екрані смартфона. Також програма допомагає швидко зв'язуватися з клієнтами, не відкриваючи інші програми.

Розраховуйте вартість будівельних робіт

Додайте виконані роботи та використані матеріали в замовлення, щоб RemOnline вирахував підсумкову вартість автоматично. Наявність готових довідників з типами замовлень та товарів допоможе оформляти замовлення набагато швидше.

Контролюйте фінанси

Приймайте платежі та передплати клієнтів у програмі. Відстежуйте рух грошових коштів, щоб знати основні джерела прибутку і витрат. З RemOnline ви завжди будете в курсі фінансових справ компанії, будь то продажі, взаєморозрахунки зі співробітниками або списання матеріалів. Оптимізуйте бюджет та скоротіть витрати завдяки грамотному фінансовому плануванню у нашій CRM-системі.

Автоматизуйте бізнес-процеси у будівельній компанії

Заощаджуйте час менеджерів і покращуйте клієнтський сервіс завдяки автоматизації:

  • Налаштуйте шаблони документів в програмі, щоб друкувати їх в кілька кліків.
  • Надсилайте автоматичні повідомлення клієнтам про зміну статусу їх замовлення або з проханням про відгук, а робочим — про призначення відповідальним за виконання завдання.

CRM-система допоможе автоматизувати будівельний бізнес, завдяки чому ваші працівники позбавляться низки адміністративних завдань, а клієнти будуть приємно вражені якістю сервісу.

Ведіть облік складу у будівельній компанії

Купуйте тільки ті матеріали, які вам дійсно знадобляться. RemOnline дозволяє оцінювати затребуваність тих чи інших будматеріалів, відстежувати їхні запаси на складі та вчасно закуповувати нові.


CRM-система для будівельної компанії також надає чотири види інвентаризації, які допоможуть зробити переоблік на складі швидко та легко. А завдяки адресному зберіганню та серійному обліку ви завжди будете знати, де саме знаходяться інструменти, матеріали, і наведете порядок на полицях.

Контролюйте менеджерів та підрядників

Використовуйте Журнал подій у RemOnline, щоб відстежувати дії співробітників. Ви зможете переглядати історію змін Задач, Продажів, профілів клієнтів та інших документів. Відновлюйте випадково віддалені об'єкти, щоб уникнути помилок у роботі. Крім того, завдяки налаштуванням індивідуального доступу співробітники бачитимуть лише ту інформацію у CRM-системі, яка потрібна їм для роботи.

Автоматизуйте розрахунок зарплат

Налаштуйте розрахунок зарплати для менеджерів, виконробів та підрядників один раз, і програма буде щомісяця робити його автоматично. У RemOnline можна встановити погодинну, денну та місячну ставку, налаштувати систему бонусів, мотивувати співробітників преміями та штрафувати за порушення. Завдяки CRM-системам легше вести внутрішню бухгалтерію будівельної компанії.

Слідкуйте за поточними завданнями зі свого смартфона

Скористайтеся мобільним додатком RemOnline Директор, щоб контролювати ключові показники будівельної компанії та хід виконання робіт. Комунікація з клієнтами та співробітниками відбувається в самому додатку, вам не доведеться нескінченно перемикатися між програмами. Будьте в курсі справ вашого будівельного бізнесу незалежно від того, де ви знаходитесь.

Керуйте будівельною компанією ефективно

Завдяки аналітиці каналів просування та інших бізнес-показників ви зможете вивести свою компанію на новий рівень продуктивності. Генеруйте більше ніж 20 видів звітів по складу, співробітникам, замовленням, фінансам, рекламі та лідам у кілька кліків. RemOnline допомагає швидше реагувати на зміну бізнес-показників та своєчасно впроваджувати корективи.



Перевірте, на що здатний RemOnline



4 плюси роботи в RemOnline

device.svg (2 KB)


Користування програмою 24/7
з будь-якого пристрою
з доступом до інтернету

style.svg (2 KB)


Гнучке налаштування
CRM-системи під ваш тип бізнесу

integration.svg (1 KB)


Інтеграції з популярними
сервісами IP-телефоній
та віртуальними АТС

security.svg (2 KB)


Ваші дані у безпеці – індивідуальний доступ
для співробітників




RemOnline — це CRM для будівельної компанії,
яка допоможе контролювати хід робіт на всіх етапах та розвивати бізнес



Відразу починайте ефективну роботу в програмі

system.svg (2 KB)

Хмарна CRM: вирішуйте свої завдання в одній вкладці браузера

support.svg (3 KB)

Менеджери Служби підтримки завжди готові відповісти на ваші запитання

interface.svg (2 KB)

Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс

knowledge.svg (3 KB)

База знань та наш YouTube-канал допоможуть швидше розібратися в нюансах роботи сервісу

Популярні запитання та відповіді

Що таке CRM у будівництві?

faq_arrow

CRM-система для будівельної компанії – це система обліку бізнесу та засіб управління взаємовідносинами із замовниками. З її допомогою можна автоматизувати та оптимізувати процеси роботи над окремими замовленнями та проєктом загалом. Система дозволяє ефективно управляти командою та завданнями, покращувати комунікацію з клієнтами та аналізувати бізнес-показники.

Що дає використання CRM для будівельної компанії?

faq_arrow

CRM-система надає бізнесу ряд переваг:

  • Скорочення витрат, пов'язаних із людським фактором та автоматизація адміністративних завдань.
  • CRM система допоможе будівельній компанії краще вивчити потреби своїх клієнтів, взаємодіяти з ними більш ефективно та покращити якість обслуговування.
  • Зростання продажів та скорочення часу обслуговування замовлень.
  • Завдяки CRM-системам легше керувати проєктами, контролюючи хід виконання завдань та підтримуючи зв'язок зі співробітниками.
  • CRM дозволяє покращити звітність та аналізувати бізнес-показники, щоб приймати більш ефективні рішення.
  • Швидка обробка заявок та продажів підвищить рівень прибутку.
  • CRM допомагає також керувати складами та проводити якісну інвентаризацію — ви завжди будете в курсі запасів компанії.

Що потрібно для впровадження CRM?

faq_arrow

1. Визначити, які процеси потрібно автоматизувати та оптимізувати.

2. Вибрати та протестувати CRM-систему.

3. Налаштувати систему відповідно до потреб компанії та додати до неї інформацію, щоб вона надалі зберігалася в єдиній базі. Це позбавить вас перемикання між різними програмами.

4. Провести лекцію або короткий курс використання сервісу для співробітників. Ви можете самостійно зареєструвати підлеглих у RemOnline та дати їм посилання на нашу Базу Знань та YouTube-канал з безліччю відеоінструкцій. Там вони знайдуть поради щодо користування програмою і зможуть швидко дати з нею собі раду.

Що має бути у CRM?

faq_arrow

Спектр інструментів змінюється в залежності від програми. Тому вам слід орієнтуватися на ваші потреби. Визначтеся, які процеси можна або необхідно автоматизувати, а потім вибирайте програму, здатну задовольнити ваші запити. RemOnline — це універсальна CRM система, яка підійде практично будь-якому малому або середньому бізнесу.

CRM для будівельної компанії. Додаткові можливості:

RemOnline — це корисна програма для власників будівельного бізнесу, тому що вона дозволяє:

Вести облік витрат та коректне складання кошторису. А це є основою успішної роботи будівельної компанії. Розрахунок кошторису будівництва в програмі легко зробити завдяки готовим довідникам: ви зможете додати на замовлення всі потрібні матеріали та роботи, а кінцева вартість розрахується автоматично. Скласти кошторис будівельних робіт у RemOnline можна автоматично, зробивши попередньо декілька налаштувань.

З RemOnline набагато простіше виконувати адміністративні завдання, ніж вручну. На відміну від вузькопрофільних сервісів програма допомагає контролювати широкий спектр бізнес-процесів: від складу до фінансів, від клієнтів до співробітників. Ви організуєте процес будівництва з урахуванням таких факторів як вартість, витратні матеріали, час виконання і навіть кваліфікацію співробітників.

Налагодити злагоджену роботу всієї будівельної бригади. Програма дозволяє надсилати автоматичні повідомлення про зміни у замовленнях та завданнях для співробітників. За допомогою цього інструменту ви синхронізуєте роботу всієї команди та не затримуватимете терміни виконання будівельних робіт. Нарахування відсотка виконання певних видів робіт чи швидкості будівництва буде слугувати для співробітників додатковою мотивацією.

Вести облік на складі. Будівельний склад не найлегший в управлінні, особливо у великій будівельній компанії. Коли замовлень багато, треба взяти під контроль матеріали, інакше затримка термінів виконання буде неминуча. RemOnline надає функції адресного зберігання та серійного обліку, які у тандемі допоможуть навести лад на складі. Ви завжди будете в курсі, який саме товар знаходиться на конкретній полиці.

Гіпсокартон, будівельні суміші та клей більше не залежатимуть на складі та ви зможете раціонально використовувати наявні будівельні матеріали.

Окрім того, програма підійде для організації будівельно-монтажних робіт. Ви можете почати використовувати RemOnline як CRM для будівництва або як програму для обліку монтажних робіт, залежно від того, чим займається ваша компанія.

Використання програми для обліку оздоблювальних робіт оптимізує діяльність бригади та дозволить вам збільшити прибуток. Почніть користуватися RemOnline, щоб зробити свій бізнес більш ефективним.

Показати повністю »
Читайте також
Попереджений значить озброєний: як співробітники крадуть у малого бізнесу

Як співробітники крадуть у малого бізнесу

0
Як зробити рекламу

Як зробити рекламу

0
Танець на граблях: 10 помилок при створенні бізнесу

Танець на граблях: 10 помилок при створенні бізнесу

0
  1. RemOnline
  2. CRM для будівельної компанії