Чому РемОнлайн?

РемОнлайн – це не просто програма для обліку ремонту. Сервіс дозволяє ефективно управляти будівельною організацією, контролювати фінанси та роботу підрядників. Складайте кошторис, організовуйте будівельні роботи та контролюйте ключові бізнес-показники в одній програмі. За допомогою РемОнлайн ви будете свідомі всього, що відбувається з компанією, де б не знаходилися.

Що ви отримуєте з РемОнлайн:

control-1.png (46 KB)

Контроль співробітників
та виконаних робіт

more-money.png (38 KB)

Зростання прибутку та зниження
витрат ремонтної компанії

document.png (34 KB)

Порядок на складі
та в документах

save-time-1.png (46 KB)

Більше вільного часу
та автоматизація бізнес-процесів

Працювати в програмі безкоштовно протягом 7 днів

Які можливості відкриває CRM для будівельної організації:

Приймайте замовлення та контролюйте їх виконання

Керуйте замовленнями в програмі за допомогою статусів. Гнучкі налаштування дозволяють підлаштувати їх під бізнес-процеси будь-якої компанії. Наприклад:

  • "Прийнято"
  • "Чекає на матеріали"
  • "Підготовчі роботи"
  • "Оздоблювальні роботи" і будь-які інші види статусів, які допоможуть вам контролювати виконання замовлень.

Задайте кожному статусу норму часу, щоб не затримувати замовлення. А налаштування ланцюжка й правил переходу з одного статусу в інший дозволять знизити вплив людського фактора.

Розраховуйте вартість ремонту

Розраховуйте вартість замовлень в програмі. Додавайте виконані роботи та використані матеріали в замовлення, а РемОнлайн виведе кінцеву вартість автоматично. Наявність готових довідників допоможе оформляти замовлення в два рази швидше.

Плануйте виїзні роботи

Контролюйте підрядників і стежте за термінами здачі ремонту. Програма зберігає дані в хмарі, завдяки чому співробітники можуть уточнити деталі замовлення, змінити його статус або залишити коментар з будь-якого місця й пристрою. А завдяки налаштуванням індивідуального доступу вони будуть бачити тільки ту інформацію, яка потрібна їм для роботи.

Автоматизуйте бізнес-процеси в будівельній компанії

Економте час співробітників і покращуйте клієнтський сервіс завдяки автоматизації. Налаштуйте шаблони документів в програмі, щоб друкувати їх в кілька кліків. Надсилайте автоматичні повідомлення клієнтам про зміну статусу їх замовлення або з проханням про відгук, а робочим — про призначення відповідальним. З РемОнлайн ваші менеджери та підрядники замість операційки зможуть займатися своєю роботою, а клієнти оцінять високу якість сервісу.

Ведіть облік матеріалів й інструментів в будівельно-монтажній організації

Закуповуйте для ремонтних робіт тільки ті матеріали, які вам дійсно знадобляться. З РемОнлайн ви почнете використовувати запаси раціонально. Програма для обліку матеріалів в будівництві надає чотири види інвентаризації, які допоможуть зробити переоблік на будівельному складі швидко й легко. А завдяки адресному зберіганню та серійному обліку ви завжди будете знати, де саме знаходяться інструменти, матеріали, і наведете порядок на полицях.

Ведіть облік будівельних робіт

Контролюйте ремонтні роботи на всіх етапах від надходження заявки до закриття проекту. РемОнлайн допоможе відстежувати терміни, встановити справедливі ціни та сформувати кошторис оздоблювальних робіт. Програма надає можливість гнучкого налаштування прайса на послуги, автоматично розраховує вартість робіт і економить час на підрахунку витратних матеріалів.

Автоматизуйте розрахунок заробітних плат

Налаштуйте заробітні плати менеджерам, виконавцям робіт і підрядникам один раз, а програма буде розраховувати їх автоматично. У РемОнлайн можна встановити як постійну ставку, так і відсоток від виконаних робіт. Завдяки програмі для будівництв ви будете витрачати на це менше часу та зможете уникнути помилок.

Контролюйте фінанси

Приймайте платежі та передплати клієнтів в програмі. Відстежуйте рух грошових коштів, щоб знати головні джерела прибутку та витрат. З РемОнлайн ви завжди будете знати, кому ви винні, а хто винен вам. Оптимізуйте бюджет і скоротіть витрати завдяки грамотному фінансовому плануванню в програмі.

Ведіть управлінський облік в будівельній організації

Керуйте будівельною компанією ефективно. Генеруйте більше 20 видів звітів по складу, співробітникам, замовленнями та фінансів в кілька кліків. Контролюйте якість і терміни ремонту за допомогою мобільного додатку де б не знаходилися. Програма для управління будівництвом допоможе залишатися на зв'язку з співробітниками та миттєво реагувати на зміну бізнес-показників.

РемОнлайн — це crm для ремонту квартир і будівництва,
яка допоможе контролювати хід робіт на всіх етапах і розвивати бізнес

ro-devices-wt-bg.png (80 KB)

5 плюсів роботи в РемОнлайн

  1. Дані надійно зберігаються в хмарі, а скористатися програмою можна з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.
  2. Гнучке налаштування форм і шаблонів під конкретну компанію.
  3. Інтеграції з найпопулярнішими сервісами телефоній та віртуальними РРО
  4. Не потребує допомоги програміста для встановлення.
  5. Налаштування індивідуального доступу для співробітників.

Починайте ефективну роботу в програмі одразу ж

document.png (34 KB)

Без скачування та складного налаштування

10.png (32 KB)

Служба підтримки відповість на всі питання. Ми не використовуємо чат-ботів

9.png (46 KB)

Інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс

phone.png (32 KB)

База знань і відео на YouTube-каналі допоможуть розібратися швидше

Програма для обліку ремонтних та оздоблювальних робіт. Додаткові можливості:

РемОнлайн — это полезная программа для владельцев ремонтного бизнеса потому, что она позволяет:

Вести учет расходов для корректного составления сметы. А это основа успешной работы строительной компании! Расчет сметы ремонта в программе не будет сложным благодаря готовым справочникам: вы сможете добавить в заказ все нужные материалы и работы, а конечная стоимость рассчитается автоматически. Составить смету отделочных работ в РемОнлайн можно просто и эффективно.

Организовать строительные работы с РемОнлайн будет намного проще, чем вручную. В отличии от узкопрофильных сервисов, РемОнлайн помогает контролировать широкий спектр бизнес-процессов: от склада до финансов, от клиентов до сотрудников. Вы организуете процесс строительства с учетом таких факторов, как стоимость, расходные материалы, время выполнения и даже квалификацию сотрудников.

Наладить слаженную работу всей строительной бригады. Программа позволяет отправлять автоматические уведомления о изменениях в заказах и задачах для сотрудников. С помощью этого инструмента вы синхронизируете работу всей команды и не будете задерживать сроки выполнения ремонтных работ. Начисление процента от выполнения определенных видов работ или скорости ремонта будет служить для сотрудников дополнительной мотивацией. 

Вести учет на складе. Строительный склад не самый легкий в управлении, особенно в крупной строительной или ремонтной компании. Когда заказов много, надо взять под контроль материалы, иначе задержка сроков выполнения будет неизбежна. РемОнлайн предоставляет функции адресного хранения и серийного учета, которые в тандеме помогут навести порядок на складе. Вы всегда будете в курсе, какой именно товар находится на конкретной полке.

Гипсокартон, строительные смеси и клей больше не будут залеживаться на складе и вы сможете рационально использовать имеющиеся строительные материалы.

Кроме того, программа подойдет для организации строительно-монтажных работ. Вы можете сразу начать использовать РемОнлайн как CRM для ремонта квартир или как программу для учета монтажных работ, в зависимости от того, чем занимается ваша компания.

Использование программы для учета отделочных работ оптимизирует деятельность бригады и позволит вам увеличить прибыль. Начните пользоваться РемОнлайн, чтобы сделать свой бизнес более эффективным.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для будівельних і ремонтних компаній