7 хвилин

Як зробити рекламу

Вкладаєш у просування, а результату нуль? “Як запустити успішну маркетингову кампанію і водночас не втратити гроші?” — це одвічне запитання, яке мучить кожного керівника малого бізнесу. Тому що саме рекламний бюджет у невеликих компаніях часто обмежений.

Ми спробували вивести універсальний рецепт ефективної реклами нижче. Читайте статтю та просувайте свій бізнес правильно.

Ефективна реклама для малого бізнесу

З розвитком технологій з’являються нові й нові способи комунікації з клієнтами. Але, незважаючи на це, офлайн-реклама досі залишається важливою частиною просування малого, локального бізнесу. Якщо ваша компанія орієнтується на клієнтів, що живуть поблизу, радимо почати реалізовувати маркетинговий план все-таки з традиційних методів, а саме з зовнішньої реклами.

Зовнішня реклама

Флаєри. Це не пережиток минулого, а реальне джерело клієнтів для багатьох сервісних центрів і майстерень, орієнтованих на локальну аудиторію. Флаєрна реклама та листівки працюють, якщо знати, що роздавати треба у місцях великого скупчення людей (біля станцій метро, ​​ринків та зупинок). Це гарний спосіб розповісти людям навколо, що ви відкрилися (працюєте/проводите акцію/змінили адресу/підкреслити потрібне). Головне, розуміти, чи цікава ваша пропозиція широкій аудиторії, та орієнтуватися на її потреби. 

Вивіска. Чи варто писати про те, що без вивіски люди просто не знатимуть, де ви знаходитесь? Дивлячись на вивіску, клієнт візуально запам’ятає розташування компанії. Це підвищує ймовірність того, що він згадає її в потрібний момент і звернеться саме до вас для розв’язання виниклої проблеми. 

Візитівки. Класичний спосіб розповсюдити інформацію про себе. Цей інструмент маркетингу особливо корисний, якщо навколо є офісні будівлі: можна залишити візитівки, наприклад, на рецепції. Обов’язково давайте їх клієнтам, щоб вони могли поділитися корисним контактом зі своїми друзями у разі чого (якщо варіант надіслати посилання не підходить).

Банери. Це великий графічний об’єкт із рекламним повідомленням, який розміщується на фасадах будівель або білбордах. Розмір обмежується площею та бюджетом замовника, тож тут, без сумніву, є де розгулятися фантазії. Така реклама не має жодного шансу залишитись непоміченою: банери мають великі розміри, використовують яскраві кольори та візуально привабливий контент, щоб привернути увагу та запам’ятатися перехожим або автомобілістам.


miele-advert.webp (49 KB)

Реклама в інтернеті

Білл Гейтс якось сказав: “Якщо вашого бізнесу немає в Інтернеті, то вас немає у бізнесі”. Ми з ним згодні. Як би ви не заморочувалися з офлайн-просуванням, цифрова кампанія дає великі можливості та часто приносить трафік, який не дасть жодна наземна реклама.

Електронний маркетинг — це просування товару/послуг через цифрові канали. Поряд із традиційними методами така реклама — гарний спосіб підтримки контакту з постійними клієнтами та залучення нової аудиторії.

Розташування на картах

Для малого та середнього бізнесу кожен клієнт має критичне значення. Оскільки люди часто шукають послуги недалеко від дому/місця роботи, розміщення компанії на карті збільшує потік локальних клієнтів. Існує гарний рекламний майданчик, що дає змогу це зробити:

Google Мій бізнес. Безкоштовний спосіб отримання трафіку з Google Maps та пошукової системи. Потрібно лише заповнити профіль та додати фотографії, і ваші потенційні клієнти під час пошуку побачать компанію та всю інформацію про неї з розташуванням на карті. Ще вони зможуть залишати відгуки та ставити оцінки вашій компанії без додаткового переходу на сайт, а це забезпечує автоматичне формування рейтингу компанії в сервісі.



google-maps-ua.webp (154 KB)

Відгуки клієнтів

Історії реальних людей — найкраща реклама. Давайте клієнтам бонуси або знижки, щоб вони охочіше ділилися своєю думкою з приводу вашої компанії: жоден вид маркетингових кампаній не має такого ефекту, як “сарафанне радіо”.

Обов’язково розмістіть відгуки у себе на сайті або зніміть кілька відео з клієнтами. Під час пошуку потенційні клієнти одразу побачать інших людей, які звертаються до вашого сервісу та залишаються задоволені.


Про силу відгуків RemOnline знає не з чуток. Оцініть і ви досвід наших клієнтів

Просування у соціальних мережах

Заведіть сторінки у соцмережах. Серйозно. Якщо ви думаєте, що сайту достатньо для реклами сервісного бізнесу, то озирніться навколо: швидше за все, ваші конкуренти вже ведуть маркетингові кампанії в соціальних мережах Facebook або Instagram. Маркетинг у соціальних мережах може стати ефективним способом просування бізнесу, якщо приділити час підготовці різних видів контенту.

Розкажіть своїм клієнтам про те, чим ви займаєтеся, зніміть кілька відео або зробіть фото клієнтів у сервісі. Люди більш охоче скористаються сервісом, якщо ознайомляться з ним заздалегідь. Платформи соціальних мереж таки допоможуть це зробити.

Не менш важливо упорядкувати персональну комунікацію з клієнтами в соцмережах. Будь-який бізнес рано чи пізно відчуває потребу у зручному і доступному способі зв’язку з аудиторією, що допоможе обробляти кожен лід в одному місці.



Налагодьте спілкування з клієнтами через соціальні канали напряму з RemOnline завдяки інтеграції з Facebook Messenger



Також соцмережі дають можливість платного просування. Ви можете запустити таргетовану рекламу в Instagram через рекламний кабінет у Facebook, попередньо налаштувавши аудиторію. Або ж рекламуйтеся тільки у Facebook: головне — обрати канал соціальних мереж з урахуванням інтересів вашої аудиторії.


Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг є однією зі стратегій інтернет-реклами, яка передбачає співпрацю компанії з іншим бізнесом для завоювання нових цільових ринків та реалізації товарів і послуг. Такий партнерський зв’язок ґрунтується на вигідних умовах для обох сторін, де кожна отримує щось корисне, як-от прибуток або реклама.

У межах цього типу кампаній виділяють різні формати:

  • Афіліатний маркетинг, який передбачає, що партнери сприяють продажам компанії, розміщуючи посилання на її сайт на різних зовнішніх ресурсах, та отримують винагороду за за певною моделлю виплат.
  • Реферальний маркетинг, де партнери отримують заохочення за кожного залученого ними клієнта.
  • Спільне просування, коли партнери рекомендують один одного своїм клієнтам, втілюють власні стратегії в соціальних мережах або розміщують банери на своїх сайтах.
  • Дистрибуція, що полягає в тому, що компанія пропонує послуги або товари партнера своїм клієнтам, отримуючи як винагороду відсоток від продажів.

Партнерський маркетинг дає змогу компаніям розширювати свою клієнтську базу і збільшувати продажі, а заодно не пускати бюджет кампанії на марну трату часу та ресурсів. Адже оплата партнерам здійснюється тільки за фактичне досягнення результатів, як-от залучений клієнт або виконання певної дії, що надає їм стимул активно сприяти досягненню маркетингових цілей компанії.



RemOnline цінує можливості партнерського маркетингу, що допомагають досягати спільних цілей. Ви також можете розширити свою аудиторію, скориставшись перевагами співпраці з нами.

Реклама сервісного центру

Телефони часто ламаються, це факт. Під час розроблення стратегії онлайн-реклами для сервісного центру з ремонту телефонів наголосіть на утриманні постійних клієнтів. Допоможуть такі способи:

  • знижки для постійних клієнтів;
  • акції, що передбачають бонуси за кожне наступне звернення до вас;
  • знижки на додаткову продукцію та аксесуари для телефонів.

Заохочуйте кожне звернення саме до вашого сервісу, і клієнти повертатимуться знов і знов.

Реклама ремонту комп’ютерів

Ноутбуки та комп’ютери вимагають менше сервісного обслуговування, тому під час запуску маркетингової кампанії наголосіть на залученні нових клієнтів:

  • давайте знижки, якщо клієнт порадить сервіс родичам та друзям (акція “приведи друга”);
  • запропонуйте безкоштовну діагностику проблеми;
  • подумайте про можливість виїзду майстра додому/в офіс.

Зробіть цінну та цікаву пропозицію для нових клієнтів, аби вони розповідали про неї іншим.



Дізнайтеся, як RemOnline допоможе оптимізувати процеси у вашому сервісному бізнесі

Прийоми у рекламі

Коли визначитеся з видом реклами, можна переходити до найцікавішого: створення рекламних оголошень. Існують прийоми, завдяки яким будь-яка цифрова рекламна кампанія (ну майже) буде вдалою. Ці прийоми підходять для будь-якого типу бізнесу та служитимуть вам шпаргалкою у процесі створення ефективної рекламної стратегії. Пам’ятайте про них, коли міркуватимете над рекламою свого бізнесу.

Інформативність рекламного повідомлення

Складаючи оголошення, використовуйте якнайбільше конкретних фактів, згадуйте найпопулярніші послуги або товари.

Не обмежуйте рекламу твердженням, що ваш сервіс “найкращий”: наведіть статистику або порівняння з іншими сервісами, час, за який ви виконуєте замовлення, або стаж роботи співробітників (якщо він справді великий).


Не годуйте клієнтів порожніми обіцянками та голослівними твердженнями, а надайте реальні факти, чому їм варто звернутися до вас.



Вказуйте конкретні ціни, терміни виконання робіт, найбільшу гарантію та інші важливі факти. Головне, щоб вони відповідали дійсності :)



image1-ua.webp (9 KB)

Обмежені терміни чи кількість продукції

Відмінний спосіб стимулювати клієнта зробити покупку товару чи послуги — це створити відчуття терміновості. Цей рекламний прийом вважається одним із найпопулярніших і найдієвіших. Звісно, слід використовувати його у правильному контексті та не надто часто.

Наприклад: дайте клієнтам знижку на ремонт певної моделі ноутбуків або комп’ютерів та розкажіть про неї. Обов’язково уточніть, що знижка закінчиться через кілька днів.

Інший приклад: повідомте, що “ось цих популярних картриджів для принтерів” залишилося лише 10 одиниць, а поставка відбудеться не скоро.

Одна послуга — одна рекламна кампанія

Намагайтеся в одному оголошенні розповідати лише про один товар чи послугу. Так увага клієнтів не розпорошуватиметься, а ви зможете сформувати більш детальний опис предмета реклами.



image2-ua.webp (17 KB)

Заклик до дії (“call-to-action”, або СТА)

Це один із ключових інструментів інтернет-маркетингу. Заклик до дії так само впливає на ефективність кампанії. В оголошенні скажіть клієнту прямо, що саме йому потрібно зробити, щоб досягти бажаного результату. Покажіть, який наступний крок йому треба зробити вже зараз: “Дізнатися більше”, “Купити”, “Сплатити”. 

Фактично це і підштовхує клієнтів до купівлі, переходу на сайт або іншої дії, яку ви хочете, щоб він здійснив. Під час розміщення цього елементу на сторінках, у розсилках або будь-яких інших видах оголошень потрібно дотримуватися правил:

  • заклик до дії має бути конкретним та коротким;
  • при побудові СТА краще використовувати активні дієслова;
  • СТА краще оформити у вигляді кнопки з активним посиланням, щоб виділити його серед основного тексту.

Як зробити ефективну рекламу? 3 основні правила

Правило №1: спочатку якість, потім реклама

Якою б гарною не була реклама та як би правильно не були складені рекламні оголошення, якщо ви робите неякісний продукт/надаєте неякісні послуги, справа далеко не піде. Рекламувати якісний сервіс, майстрів та обладнання набагато простіше, ніж вигадувати позитивні якості відверто поганих сервісних центрів. Ефективна маркетингова кампанія виходить лише тоді, коли є що розповісти клієнту щиро, без прикрас.

Правило №2: відрізняйтеся, щоб вас запам'ятали

У процесі планування кампанії подумайте, чим ви відрізняєтеся від конкурентів, та визначте унікальну торгову пропозицію (УТП). Яку унікальну властивість має ваш сервісний центр чи майстерня? У чому ваша фішка? Якщо таке питання заводить вас у глухий кут, радимо гарненько подумати над особливістю вашого бізнесу. Запам’ятовуються ті, хто несе ідею. А десятки схожих один на одного сервісних центрів та майстерень надовго не залишаться в головах клієнтів.

Правило №3: визначте свою ЦА та розмовляйте з нею однією мовою

Використовуйте мову своєї аудиторії та маркетингові канали, якими ваші клієнти точно користуються. Якщо ви захочете додати в рекламу креативу, крутих слівець або поекспериментувати з візуальною частиною, подумайте, чи це сподобається вашій цільовій аудиторії.

Це працює і навпаки: якщо ви ремонтуєте модні девайси (квадрокоптери або гіроскутери) та при цьому для майбутньої маркетингової кампанії плануєте використовувати вивіски на вулиці або оголошення в газеті (співчуваємо), то зупиніться. Швидше за все, їх просто не помітять ті, хто справді потребує подібних послуг.



where-is-money.webp (28 KB)

Якщо ви шукали рецепт успішної маркетингової кампанії в Інтернеті, то запам’ятовуйте: беремо універсальні правила, додаємо дрібку рекламних прийомів та приправляємо унікальною пропозицією. Просувайте свій бізнес правильно, щоб отримувати більше клієнтів за менші гроші та досягати бізнес-цілей :)