Як залучити клієнтів?
Світ змінюється на наших очах. Останнім часом змінився як звичний спосіб життя людей, а й їх споживча поведінка. Оскільки клієнти – це головний ресурс будь-якого бізнесу, сучасні реалії змушують підприємців боротися за їхню увагу, сподіваючись збільшити виручку, або хоча б повернути дохід на колишній рівень.
У новій статті розповідаємо про те, які акції та способи правильно використовувати для залучення нових клієнтів, а також актуальні канали комунікації з вже існуючою аудиторією.
Розглянемо практичні поради про те, як залучити клієнтів до послуг, нижче.
Нові канали залучення клієнтів
Контекстна реклама – найпотужніший інструмент для залучення гарячих лідів, тих, кому послуга потрібна тут і зараз. У разі налаштування рекламних кампаній та створення рекламних текстів орієнтуйтеся на запити користувачів. Текстові оголошення, банери на партнерських сайтах або відеоролики на YouTube: оберіть зручний для вас формат контекстної реклами, щоб повідомити клієнтів про те, що ваша компанія знову працює та готова приймати їх у оновленому режимі.
Контекстна реклама дозволяє не лише збільшувати загальний обсяг трафіку на сайт, але й залучити на нього цільову аудиторію вашої компанії. Якщо до цього моменту ви були далеко від даного способу просування, радимо освоїти хоча б ази контекстної реклами якнайшвидше: у сучасних реаліях саме цей інструмент допоможе вам залучати клієнтів на постійній основі.
Криза мине, а клієнти залишаться з вами. Говоріть із ними, навіть якщо всі ваші ресурси спрямовані на інше
Основною перевагою є те, що на результати не потрібно чекати довго. Якщо правильно налаштувати аудиторії в рекламному кабінеті, то навіть із невеликим бюджетом таргетована реклама почне діяти майже одразу.
Ремаркетинг/ретаргетинг. За допомогою інструментів ремаркетингу відбувається аналіз інтересів користувачів та рекламні оголошення показуються тим, хто був на вашому сайті, але клієнтом не став. Google AdWords і будь-яка соціальна мережа дає найширші можливості для налаштування ремаркетингових кампаній.
Важливо, що впровадження ремаркетингу підходить для малого та середнього бізнесу: для тих, хто має порівняно невеликий бюджет на рекламу. Якщо люди зайшли на ваш сайт, то ви їх залучили. Можна знайти сотні причин, чому вони не зробили замовлення одразу. Але існує ймовірність, що саме стільки нових клієнтів у вас з'явиться, якщо ви наважитеся нагадати їм про себе.
При налаштуванні ремаркетингових кампаній враховуйте рівень залученості користувача, сторінки, на яких був користувач, якими товарами та послугами цікавився.
Так, і переконайтеся, що на вашому сайті встановлені:
- код Google Analytics;
- піксель Facebook;
- налаштування цілей та подій.
Постійні нагадування про вашу компанію = висока ймовірність того, що клієнт згадає саме про неї в потрібний момент
Контент-маркетинг. Це чудовий інструмент, щоб транслювати свої цінності, розповідати про послуги та товари. Правильний контент допомагає залучити нових клієнтів та підвищити лояльність серед існуючих.
Запускайте розсилки, почніть блог або зніміть своє перше відео. Наприклад, аби залучити клієнтів до сервісного центру, ви можете знімати відео-інструкції про те, як наклеїти захисне скло на екран або зробити огляд нових моделей техніки. Ательє можуть записати відео про те, як правильно знімати мірки чи зробити розсилку з трендами на наступний сезон.
Ці інструменти потрібні, аби залучити клієнтів до Інтернету. Але найголовніше — це не скорочувати активність у комунікації з уже існуючою аудиторією. Багато бізнесів поставили на паузу спілкування з клієнтами поки вживають антикризових заходів. Пам'ятайте, що криза мине, а клієнти залишаться з вами. Говоріть із ними, навіть якщо всі ваші ресурси спрямовані на інше.
Акції та знижки для залучення клієнтів
Винагорода за придбання певних товарів чи послуг стимулює клієнтів на повторний візит
- знижки для клієнтів: при оформленні кожної другої заявки на ремонт;
- програма лояльності: знижка, що збільшується на кожен наступний візит (3%–5%–10%);
- накопичувальна бонусна система: клієнт отримує бонуси за певні послуги/витрачену на них суму, які потім зможе обміняти на товар або покрити частину вартості послуги;
- подарунок до послуги/купівлі на певну суму: можна дарувати картридж для принтера після придбання трьох аналогічних.
Пропозиція має стимулювати покупців на наступний візит до вас. У кризові часи це не тільки допоможе збільшити виторг, але й покаже клієнтам, наскільки вам цінно те, що вони звертаються саме до вашої компанії.
Докладніше про те, як робити знижки правильно
Крос-продажі як спосіб утримання клієнтів
Продавайте товари та супутні послуги: разом із захисним склом ви зможете оформити "купівлю" його поклейки. Також ви завжди знатимете, що та в якій кількості продали, який прибуток принесли вам конкретні товари та зможете відстежити середній чек.

Збільшення гарантійного терміну
Це не сильно вплине на показники компанії, але в перспективі дасть вам більше: довіра клієнтів і доказ компетентності майстрів вашого сервісу.
Ми радимо використати ці інструменти залучення клієнтів у комплексі. Але навіть якщо ви додасте до свого арсеналу лише один із них, згодом ваш прибуток буде зростати, а клієнтська база – поповнюватися. Беріть на замітку та впроваджуйте у політику компанії нові способи залучення клієнтів вже зараз: кризові моменти можуть стати поштовхом для зростання та розвитку.
Обов'язково підпишіться на наш канал у Телеграм, аби не пропустити нових корисних статей :)