7 хвилин

Як залучити клієнтів?

Світ змінюється на наших очах. Останнім часом змінився як звичний спосіб життя людей, а й їх споживча поведінка. Оскільки клієнти – це головний ресурс будь-якого бізнесу, сучасні реалії змушують підприємців боротися за їхню увагу, сподіваючись збільшити виручку, або хоча б повернути дохід на колишній рівень.

У новій статті розповідаємо про те, які акції та способи правильно використовувати для залучення нових клієнтів, а також актуальні канали комунікації з вже існуючою аудиторією.

Перше, на що потрібно звернути увагу: «покупець» і «клієнт» – це не те саме. Розуміння цих двох понять є першим кроком до створення великої бази клієнтів. Покупець – це людина, яка сплатила товар чи послугу у вашому магазині, ремонтній майстерні чи сервісному центрі один раз. Клієнт – це покупець, який неодноразово щось у вас купував.


Важливо розуміти, що продати товар або послугу людині, яка раніше щось у вас купувала, значно простіше, ніж залучити нових покупців. Навіть 5% людей, які повертаються повторно, у перспективі збільшують прибуток удвічі.

Розглянемо практичні поради про те, як залучити клієнтів до послуг, нижче.

Нові канали залучення клієнтів

Сучасні реалії змушують підприємців по-новому поглянути на маркетинг для залучення клієнтів і стратегію просування загалом. Оскільки люди все ще намагаються проводити більше часу вдома, що в рази збільшує проведений в Інтернеті час, саме інтернет-маркетинг може стати відповіддю на питання "Як повернути клієнтів?"

Контекстна реклама – найпотужніший інструмент для залучення гарячих лідів, тих, кому послуга потрібна тут і зараз. У разі налаштування рекламних кампаній та створення рекламних текстів орієнтуйтеся на запити користувачів. Текстові оголошення, банери на партнерських сайтах або відеоролики на YouTube: оберіть зручний для вас формат контекстної реклами, щоб повідомити клієнтів про те, що ваша компанія знову працює та готова приймати їх у оновленому режимі.

Контекстна реклама дозволяє не лише збільшувати загальний обсяг трафіку на сайт, але й залучити на нього цільову аудиторію вашої компанії. Якщо до цього моменту ви були далеко від даного способу просування, радимо освоїти хоча б ази контекстної реклами якнайшвидше: у сучасних реаліях саме цей інструмент допоможе вам залучати клієнтів на постійній основі.



Криза мине, а клієнти залишаться з вами. Говоріть із ними, навіть якщо всі ваші ресурси спрямовані на інше



Реклама у соціальних мережах. Інтернет-трафік у всьому світі за останні кілька місяців зріс більш ніж утричі. Левову частку тут мають соціальні мережі. Коли ще, як не зараз, почати використовувати таргетовану рекламу?

Основною перевагою є те, що на результати не потрібно чекати довго. Якщо правильно налаштувати аудиторії в рекламному кабінеті, то навіть із невеликим бюджетом таргетована реклама почне діяти майже одразу.

Ремаркетинг/ретаргетинг. За допомогою інструментів ремаркетингу відбувається аналіз інтересів користувачів та рекламні оголошення показуються тим, хто був на вашому сайті, але клієнтом не став. Google AdWords і будь-яка соціальна мережа дає найширші можливості для налаштування ремаркетингових кампаній.

Важливо, що впровадження ремаркетингу підходить для малого та середнього бізнесу: для тих, хто має порівняно невеликий бюджет на рекламу. Якщо люди зайшли на ваш сайт, то ви їх залучили. Можна знайти сотні причин, чому вони не зробили замовлення одразу. Але існує ймовірність, що саме стільки нових клієнтів у вас з'явиться, якщо ви наважитеся нагадати їм про себе.

При налаштуванні ремаркетингових кампаній враховуйте рівень залученості користувача, сторінки, на яких був користувач, якими товарами та послугами цікавився.

Так, і переконайтеся, що на вашому сайті встановлені:
  • код Google Analytics;
  • піксель Facebook;
  • налаштування цілей та подій.
Інакше не полетить.



Постійні нагадування про вашу компанію = висока ймовірність того, що клієнт згадає саме про неї в потрібний момент



Контент-маркетинг. Це чудовий інструмент, щоб транслювати свої цінності, розповідати про послуги та товари. Правильний контент допомагає залучити нових клієнтів та підвищити лояльність серед існуючих.

Запускайте розсилки, почніть блог або зніміть своє перше відео. Наприклад, аби залучити клієнтів до сервісного центру, ви можете знімати відео-інструкції про те, як наклеїти захисне скло на екран або зробити огляд нових моделей техніки. Ательє можуть записати відео про те, як правильно знімати мірки чи зробити розсилку з трендами на наступний сезон.


Ці інструменти потрібні, аби залучити клієнтів до Інтернету. Але найголовніше — це не скорочувати активність у комунікації з уже існуючою аудиторією. Багато бізнесів поставили на паузу спілкування з клієнтами поки вживають антикризових заходів. Пам'ятайте, що криза мине, а клієнти залишаться з вами. Говоріть із ними, навіть якщо всі ваші ресурси спрямовані на інше.

Акції та знижки для залучення клієнтів

Програма лояльності – гарна нагода, аби звернутися до компанії повторно. Для залучення клієнтів важлива не тільки гарна пропозиція на одноразову покупку/послугу, але й тригер, що змусить їх повертатися до вас знову і знову. У сучасних реаліях спостерігається зниження платоспроможності населення, тому така пропозиція має бути привабливою і цінною.


Винагорода за придбання певних товарів чи послуг стимулює клієнтів на повторний візит



Наприклад: 

  • знижки для клієнтів: при оформленні кожної другої заявки на ремонт;

  • програма лояльності: знижка, що збільшується на кожен наступний візит (3%–5%–10%);

  • накопичувальна бонусна система: клієнт отримує бонуси за певні послуги/витрачену на них суму, які потім зможе обміняти на товар або покрити частину вартості послуги;

  • подарунок до послуги/купівлі на певну суму: можна дарувати картридж для принтера після придбання трьох аналогічних.

Пропозиція має стимулювати покупців на наступний візит до вас. У кризові часи це не тільки допоможе збільшити виторг, але й покаже клієнтам, наскільки вам цінно те, що вони звертаються саме до вашої компанії.


Докладніше про те, як робити знижки правильно

Крос-продажі як спосіб утримання клієнтів

Розвиток напряму крос-продажів у компанії – один із найпростіших, але дієвих способів перетворення випадкового покупця на постійного клієнта. Наприклад, якщо клієнт замовив ремонт принтера, він повинен мати можливість купити картриджі чи папір на місці. Такий підхід суттєво збільшує шанси на повторний візит у ваш сервіс.

Програма РемОнлайн дозволяє ефективно розвивати напрямок крос-продажів для збільшення прибутку. Ви можете формувати асортимент, розбивати товари на категорії та відстежувати всі покупки клієнтів через програму.

Продавайте товари та супутні послуги: разом із захисним склом ви зможете оформити "купівлю" його поклейки. Також ви завжди знатимете, що та в якій кількості продали, який прибуток принесли вам конкретні товари та зможете відстежити середній чек.



средний чек

Збільшення гарантійного терміну

Намагайтеся надавати максимально можливу гарантію на товари або послуги. Якщо людина буде впевнена, що в разі потреби їй відремонтують ноутбук або телефон за гарантією, це стане ще однією причиною звернутися до вас повторно.

Це не сильно вплине на показники компанії, але в перспективі дасть вам більше: довіра клієнтів і доказ компетентності майстрів вашого сервісу.


Ми радимо використати ці інструменти залучення клієнтів у комплексі. Але навіть якщо ви додасте до свого арсеналу лише один із них, згодом ваш прибуток буде зростати, а клієнтська база – поповнюватися. Беріть на замітку та впроваджуйте у політику компанії нові способи залучення клієнтів вже зараз: кризові моменти можуть стати поштовхом для зростання та розвитку.

Обов'язково підпишіться на наш канал у Телеграм, аби не пропустити нових корисних статей :)

comments powered by Disqus