Обробляйте більше виїзних замовлень
з меншими зусиллями
Виїзні замовлення у форматі календаря
РемОнлайн синхронізує співробітників в офісі та на виїзді, що дозволяє у кілька разів покращити робочий процес
Плануйте роботу виїзних співробітників наперед, створюйте замовлення прямо в календарі та переглядайте завантаження ресурсів за допомогою функції Планувальника
Зв'яжіться з клієнтами та співробітниками електронною поштою або за допомогою SMS, аби сповіщати про створення нового замовлення, зміну статусу, призначення відповідальних та закриття
Ефективне керування замовленнями
Автоматичні повідомлення
Рівномірний розподіл навантаження
Керування замовленнями з будь-якої точки
Завдяки додатку РемОнлайн ваші виїзні співробітники зможуть керувати замовленнями за допомогою смартфонів:
Додавайте фотографії клієнтського обладнання
Швидко знаходите потрібні замовлення за допомогою пошуку та фільтрів (тільки для IOS)
Переглядайте деталі замовлень та стрічку подій
Залишайте коментарі для колег або особисті нотатки для себе
Зв'яжіться з клієнтами та співробітниками прямо із Замовлень (тільки для IOS)
Для iOS та Android
Безкоштовно для всіх користувачів
Список замовлень із загальною інформацією
РемОнлайн — це доступне рішення зі зручними мобільними додатками та гнучкими тарифними планами, яке покращує контроль виїзних співробітників!
Автоматизація виїзних послуг
Прискорьте обслуговування клієнтів
Автоматизуйте розрахунок вартості, часу та матеріалів, друкуйте професійні фактури та інші документи в кілька кліків
Користувацькі форми з автозаповненням
Інформація про клієнтів та їх замовлення в одному місці
Вбудовані довідники товарів та послуг
Автоматичний розрахунок вартості робіт
Фірмовий стиль документів
Ефективне керування мобільними співробітниками
Контролюйте хід робіт, терміни виконання замовлень та ефективність кожного співробітника за допомогою РемОнлайн
Виявляйте та нагороджуйте найкращих співробітників, аби покращувати продуктивність компанії
Автоматизуйте розрахунок зарплати за більш ніж 8 сценаріями
Контролюйте кожен етап обробки замовлення за допомогою норм часу статусів і Журналу подій
Плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустку кожного співробітника за допомогою Графіку роботи
Понад 8 сценаріїв розрахунку зарплати
Ланцюжки та норми часу статусів
Звіти про ефективність працівників
Облік запчастин, інструментів та клієнтських виробів
Спростіть складські процеси та забезпечте наявність потрібних запчастин
Створюйте у РемОнлайн стільки цифрових складів, скільки вам потрібно, аби ефективно організувати зберігання та навести порядок на полицях
Використовуйте серійний облік та адресне зберігання, аби контролювати розташування кожної позиції
Встановіть мінімальні залишки для кожного товару, щоб знати, коли він закінчиться
Оберіть будь-який із 4 доступних методів інвентаризації, аби легко звіряти складські залишки
Відстеження запасів у різних локаціях
Безпечне зберігання клієнтських виробів
Адресне зберігання та серійний облік
Мобільний додаток для керівників та менеджерів
Контролюйте свій бізнес з будь-якої точки на карті. Використовуйте мобільний додаток РемОнлайн Директор, аби:
Відслідковувати ключові показники компанії
Контролювати стан кас
Швидко зв'язуватися зі співробітниками
Переглядати відгуки та оцінки клієнтів
Убезпечити обліковий запис за допомогою двофакторної автентифікації
Контролюйте рух грошових коштів за статтями, приймайте готівкові та безготівкові платежі та плануйте бюджет наперед за допомогою РемОнлайн
Ведіть взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами
Автоматизуйте розрахунок податків, аби працювати відповідно до законодавства
Переглядайте загальну рентабельність асортименту та окремих позицій/категорій товару у звіті Аналіз асортименту
Готівковий та безготівковий розрахунок
Каси для різних локацій
Автоматичний розрахунок податків
Дані для керування виїзними роботами
Генеруйте більше 20 звітів щодо замовлень, ефективності співробітників, фінансів, складських запасів та дій в обліковому записі
Використовуйте графіки Аналітичного звіту для відстеження динаміки змін показників та покращення робочого процесу
Дані за будь-який період
Генерація звітів за кілька секунд
Прийняття рішень на основі даних
Протестуйте всі функції керування мобільними співробітниками до 14 днів безкоштовно!
Автоматизуйте бізнес разом з РемОнлайн
Без завантаження, встановлення та довгих оновлень. Зареєструйтесь та почніть роботу.
Інтеграція із 200+ додатковими бізнес-інструментами.
База знань, навчальні ролики на YouTube та служба підтримки, яка завжди на зв'язку.
Допомога в міграції з інших систем обліку та імпорт даних.
Гнучкі тарифні плани та встановлені шаблони для компаній з різних галузей.