Контроль та мобільність
Контроль реалізації замовлення на кожному етапі від надходження заявки до оплати та постобслуговування
Розподіл планових, разових та аварійних замовлень
Контроль виконаних робіт та термінів
Автоматичне сповіщення клієнтів та збір відгуків
Взаєморозрахунки з постачальниками та замовниками
RemOnline синхронізує роботу офісу та майстрів на виїзді, прискорюючи робочий процес
Плануйте роботу співробітників наперед, створюйте замовлення прямо в календарі та переглядайте завантаження ресурсів за допомогою функції Планувальника
Сповіщайте клієнтів та співробітників електронною поштою або за допомогою SMS про створення нового замовлення або зміну його статусу, призначення відповідальних та закриття
З мобільним додатком RemOnline Замовлення персонал зможе керувати замовленнями прямо на об'єкті:
Швидко знаходьте потрібні замовлення за допомогою пошуку та фільтрів
Переглядайте стрічку подій та деталі замовлення
Додавайте фото та інші файли до замовлення
Залишайте коментарі для колег або особисті нотатки для себе
Зв'язуйтеся з клієнтами та співробітниками прямо з Замовлень у додатку
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Автоматизуйте розрахунок вартості, часу та матеріалів, формуйте Комерційні пропозиції, друкуйте рахунки та інші документи у кілька кліків
Користувальницькі форми з автозаповненням
Інформація про клієнтів та їхні замовлення в одному місці
Контролюйте хід робіт, терміни виконання замовлень та ефективність кожного співробітника за допомогою RemOnline
Виявляйте та нагороджуйте найкращих співробітників, аби покращувати продуктивність компанії
Автоматизуйте розрахунок зарплати за безліччю сценаріїв
Контролюйте кожен етап обробки замовлення за допомогою норм часу статусів та Журналу подій
Плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустку кожного співробітника за допомогою Графіку роботи
Створюйте будь-яку кількість цифрових складів, аби ефективно організувати зберігання та навести лад у матеріалах, інструментах та запчастинах
Використовуйте серійний облік та адресне зберігання, аби контролювати розташування кожної позиції
Встановіть мінімальні залишки для кожного товару, аби знати, коли він закінчиться
Оберіть будь-який з 4 доступних методів інвентаризації, аби легше звіряти складські залишки
RemOnline —це доступне рішення зі зручними мобільними додатками та гнучкими тарифними планами, яке покращує контроль виїзних співробітників!
Контролюйте рух грошових коштів за статтями, приймайте готівкові та безготівкові платежі та плануйте бюджет наперед за допомогою RemOnline
Ведіть взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами
Автоматизуйте розрахунок податків, аби працювати відповідно до законодавства
Переглядайте загальну рентабельність асортименту та окремих позицій/категорій товару у звіті Аналіз асортименту
Контролюйте свій бізнес з будь-якої точки на карті. Використовуйте мобільний додаток RemOnline Директор, аби:
Відслідковувати ключові показники компанії
Контролювати стан кас
Швидко зв'язуватися зі співробітниками
Переглядати відгуки та оцінки клієнтів
Убезпечити обліковий запис за допомогою двофакторної автентифікації
Генеруйте більше 20 звітів щодо замовлень, ефективності співробітників, фінансів, складських запасів та дій в обліковому записі
Використовуйте графіки Аналітичного звіту для відстеження динаміки змін показників та покращення робочого процесу
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Персональний менеджер
Допоможе освоїти можливості сервісу під час тестового періоду
Навчальні вебінари про нові можливості та поліпшення бізнес-процесів, на яких ви можете отримати актуальну інформацію та поставити свої запитання в прямому ефірі.
Протестуйте всі функції керування мобільними співробітниками до 14 днів безкоштовно!