Що ви отримуєте з РемОнлайн


Ведення попереднім записом клієнтів

Грамотне планування
і порядок в замовленнях

Ведення попереднім
записом клієнтів і управління
виїзними роботами

Можливість зосередитися  на розвитку бізнесу замість  операційних завдань

Більше часу
на розвиток бізнесу

Можливість зосередитися
на розвитку бізнесу замість
операційних завдань

Швидка обробка заявок і приріст лояльних клієнтів компанії

Збільшення
доходу компанії

Швидка обробка заявок
і приріст лояльних
клієнтів компанії

РемОнлайн доступний з будь-якого пристрою

Доступ
з будь-якої точки світу

РемОнлайн доступний з будь-якого пристрою. Все, що потрібно
для роботи – це Інтернет


Зареєструйтеся зараз і почніть наводити порядок у справах.
Ми даємо 7 днів для безкоштовного тестового використання

РемОнлайн – одне рішення багатьох бізнес-задач

Ведіть попередній запис і плануйте виїзні роботи

Планувальник замовлень в РемОнлайн наочно відображає поточне завантаження як окремих монтажників, так і цілих бригад. Ви зможете правильно планувати всі виїзні роботи, швидко знаходити зручний клієнту час і уникнути тимчасових накладок в роботі. З програмою ви не тільки налагодите управління виїзними працівниками, а й зможете контролювати якість виконаних робіт завдяки відгукам.

Оформляйте замовлення й обслуговуйте клієнтів швидше

Економте до 20 хвилин на обробці кожної заявки. Заповнюйте готові форми замовлень, обирайте тип поломки або послуги з довідника і використовуйте шаблони документів для оперативного оформлення супутньої документації. Дані про клієнта й історія всіх його замовлень, платежів, дзвінків і повідомлень збережуться в CRM-системі.

Сповіщайте клієнтів і співробітників про події

Автоматизуйте комунікацію з клієнтами і співробітниками. Сповіщайте клієнтів про час візиту спеціалістів, а співробітників – про нові замовлення і будь-які зміни в них. Так ваші співробітники не пропустять нічого важливого, а клієнти точно будуть вдома в потрібний час.

Автоматизуйте розрахунки

Розрахуйте кінцеву вартість послуг з урахуванням доданих робіт і використаних матеріалів автоматично, щоб швидко підготувати комерційну пропозицію. Налаштуйте ставку або відсоток від виконаних робіт, щоб мотивувати співробітників і робити їм нарахування за роботу, яку вони дійсно виконали. Автоматизація сервісу вентиляції та кондиціонування за допомогою РемОнлайн дозволить уникнути помилок в розрахунках і заощадить ваш час.

Наведіть повний порядок на складі

Контролюйте витрату запчастин, матеріалів і засобів для очищення вентиляційних систем. Знаходьте будь-які недостачі і надлишки завдяки інвентаризації. Встановлюйте мінімальний і максимальний рівень запасу, щоб своєчасно поповнювати Склад  і забезпечити монтажників і сервісних інженерів наявністю потрібних інструментів і матеріалів.

Розвивайте бізнес ефективніше

РемОнлайн автоматизує рутинні операції, що дозволяє звільнити час для найважливішого - для розвитку бізнесу. І всю інформацію, яка вам потрібна для цього, можна отримати всього в пару кліків. 

РемОнлайн має більше 20 видів звітів для аналізу роботи компанії. А на Аналітичному звіті ви зможете розглянути ключові дані щодо дзвінків, платежів, оплат і замовлень у зручному форматі графіків.

Керуйте компанією за допомогою додатка

Встановлюйте додаток РО Директор, щоб контролювати ефективність компанії навіть на відстані. Відстежуйте ключові бізнес-показники за день, ефективність співробітників і зв'язуйтеся з ними, не покидаючи програми. Будьте на зв'язку та приймайте вірні управлінські рішення, де б не знаходилися.

Розрахунок зарплати спеціалістів і вартості робіт
з обслуговування систем вентиляції, опалення та кондиціонування

Зручне налаштування націнок на різні види послуг і запчастин, гнучка система знижок

Вартість замовлень

  • Створення індивідуального переліку послуг з цінами і гарантійними термінами для клієнтів
  • Зручне налаштування націнок на різні види послуг і запчастин, гнучка система знижок
  • Автоматичний розрахунок вартості виконуваних робіт
Додаткові винагороди за певні види робіт і замовлень

Зарплата виконавців

  • Нарахування зарплати співробітникам за вашою схемою
  • Додаткові винагороди за певні види робіт і замовлень
  • Автоматичний розрахунок зарплат для працівників

Керувати бізнесом з РемОнлайн зручно та надійно

Керувати бізнесом з РемОнлайн зручно та надійно

  1. Щоб почати використовувати систему, достатньо зареєструватися. Не потрібно що-небудь завантажувати, встановлювати або залучати програмістів.
  2. Зрозумілий інтерфейс, який легко адаптується під ваш бізнес.
  3. Корисний функціонал, який постійно доповнюється і поліпшується.
  4. РемОнлайн – це хмарна CRM, яка дозволяє контролювати співробітників з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, комп'ютера.
  5. Інтеграції з багатьма популярними сервісами дозволяють розширити можливості користувача.
  6. Ми гарантуємо 100% безпеку і збереження даних вашої компанії.
  7. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на будь-які питання про програму.
  1. РемОнлайн
  2. Програма для сервісних центрів з обслуговування систем опалення, вентиляції та кондиціонування