Грамотне планування і порядок
в замовленнях
Ведення попереднім записом клієнтів і управління виїзними роботами
Більше часу
на розвиток бізнесу
Можливість зосередитися
на розвитку бізнесу замість
операційних завдань
Збільшення
доходу компанії
Швидка обробка заявок
і приріст лояльних
клієнтів компанії
Доступ
з будь-якої точки світу
РемОнлайн доступний з будь-якого пристрою. Все, що потрібно
для роботи – це Інтернет
Планувальник замовлень в РемОнлайн наочно відображає поточне завантаження як окремих майстрів, так і цілих бригад. Ви зможете правильно планувати всі виїзні роботи, швидко знаходити зручний клієнту час і уникнути тимчасових накладок в роботі.
Економте до 20 хвилин на обробці кожної заявки. Заповнюйте готові форми замовлень, обирайте тип поломки або послуги з довідника і використовуйте шаблони документів для оперативного оформлення супутньої документації. Дані про клієнта й історія всіх його замовлень, платежів, дзвінків і повідомлень збережуться в CRM-системі.
Автоматизуйте комунікацію з клієнтами і співробітниками. Сповіщайте клієнтів про час візиту майстрів, а співробітників – про нові замовлення і будь-які зміни в них. Так ваші співробітники не пропустять нічого важливого, а клієнти точно будуть вдома в потрібний час.
Контролюйте витрату запчастин, матеріалів і засобів для очищення вентиляційних систем. Знаходьте будь-які недостачі і надлишки завдяки інвентаризацією. Встановлюйте мінімальний і максимальний рівень запасу, щоб своєчасно поповнювати Склад.
РемОнлайн автоматизує рутинні операції, що дозволяє звільнити час для найважливішого - для розвитку бізнесу. І всю інформацію, яка вам потрібна для цього, можна отримати всього в пару кліків. РемОнлайн має розвинену систему звітів для аналізу роботи компанії. А в Дашборді керівника зібрані ключові бізнес-показники, які допоможуть оцінити поточну ситуацію і швидко прийняти правильні рішення.
|