Управління замовленнями та проектами
Контроль реалізації замовлення на кожному етапі від надходження заявки до оплати та постобслуговування
Розподіл планових, разових та аварійних замовлень
Контроль виконаних робіт та термінів
Автоматичне сповіщення клієнтів та збір відгуків
Взаєморозрахунки з постачальниками та замовниками
Планувальник виїзних робіт з найменшими витратами грошей та часу
РемОнлайн синхронізує роботу офісу та майстрів на виїзді, прискорюючи робочий процес
Зрозумілий розклад робіт на виїзді
Плануйте роботу співробітників наперед, створюйте замовлення прямо в календарі та переглядайте завантаження ресурсів за допомогою функції Планувальника
Автоматичне відправлення повідомлень
Сповіщайте клієнтів та співробітників електронною поштою або за допомогою SMS про створення нового замовлення або зміну його статусу, призначення відповідальних та закриття
Ефективне керування замовленнями
Автоматичні повідомлення
Рівномірний розподіл навантаження
Мобільний додаток для проектувальників та майстрів
З мобільним додатком РемОнлайн персонал зможе керувати замовленнями прямо на об'єкті:
Швидко знаходьте потрібні замовлення за допомогою пошуку та фільтрів
Переглядайте стрічку подій та деталі замовлення
Додавайте фото та інші файли до замовлення
Залишайте коментарі для колег або особисті нотатки для себе
Зв'язуйтеся з клієнтами та співробітниками прямо з Замовлень у додатку
Для iOS та Android
Безкоштовно для всіх користувачів
Список замовлень з загальною інформацією
РемОнлайн —це доступне рішення зі зручними мобільними додатками та гнучкими тарифними планами, яке покращує контроль виїзних співробітників!
Автоматизація процесів бек-офісу
Автоматизуйте розрахунок вартості, часу та матеріалів, формуйте Комерційні пропозиції, друкуйте рахунки та інші документи у кілька кліків
Користувальницькі форми з автозаповненням
Інформація про клієнтів та їхні замовлення в одному місці
Вбудовані довідники товарів та послуг
Автоматичний розрахунок вартості робіт
Фірмовий стиль документів
Ефективне керування мобільними співробітниками
Контролюйте хід робіт, терміни виконання замовлень та ефективність кожного співробітника за допомогою РемОнлайн
Виявляйте та нагороджуйте найкращих співробітників, аби покращувати продуктивність компанії
Автоматизуйте розрахунок зарплати за безліччю сценаріїв
Контролюйте кожен етап обробки замовлення за допомогою норм часу статусів та Журналу подій
Плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустку кожного співробітника за допомогою Графіку роботи
Понад 8 сценаріїв розрахунку зарплати
Ланцюжки та норми часу статусів
Звіти про ефективність працівників
Облік запчастин, матеріалів та інструментів
Спростіть складські процеси та забезпечте наявність потрібних запчастин
Створюйте будь-яку кількість цифрових складів, аби ефективно організувати зберігання та навести лад у матеріалах, інструментах та запчастинах
Використовуйте серійний облік та адресне зберігання, аби контролювати розташування кожної позиції
Встановіть мінімальні залишки для кожного товару, аби знати, коли він закінчиться
Оберіть будь-який з 4 доступних методів інвентаризації, аби легше звіряти складські залишки
Відстеження запасів у різних локаціях
Безпечне зберігання клієнтських виробів
Адресне зберігання та серійний облік
Контролюйте рух грошових коштів за статтями, приймайте готівкові та безготівкові платежі та плануйте бюджет наперед за допомогою РемОнлайн
Ведіть взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами
Автоматизуйте розрахунок податків, аби працювати відповідно до законодавства
Переглядайте загальну рентабельність асортименту та окремих позицій/категорій товару у звіті Аналіз асортименту
Готівковий та безготівковий розрахунок
Каси для різних локацій
Автоматичний розрахунок податків
Мобільний додаток для керівників та менеджерів
Контролюйте свій бізнес з будь-якої точки на карті. Використовуйте мобільний додаток РемОнлайн Директор, аби:
Відслідковувати ключові показники компанії
Контролювати стан кас
Швидко зв'язуватися зі співробітниками
Переглядати відгуки та оцінки клієнтів
Убезпечити обліковий запис за допомогою двофакторної автентифікації
Зручна візуалізація звітів
Генеруйте більше 20 звітів щодо замовлень, ефективності співробітників, фінансів, складських запасів та дій в обліковому записі
Використовуйте графіки Аналітичного звіту для відстеження динаміки змін показників та покращення робочого процесу
Дані за будь-який період
Генерація звітів за кілька секунд
Прийняття рішень на основі даних
Протестуйте всі функції керування мобільними співробітниками до 14 днів безкоштовно!
У вас буде все, що потрібно для ефективного старту
Персональний менеджер
Допоможе освоїти можливості сервісу під час тестового періоду
Навчальні вебінари про нові можливості та поліпшення бізнес-процесів, на яких ви можете отримати актуальну інформацію та поставити свої запитання в прямому ефірі.