Програма для сервісного центру

Програма
для сервісного центру

Спрощує облік та управління у сервісному центрі

Для яких видів сервісних центрів підходить програма обліку?

Моно або мультибрендовий

Моно або мультибрендовий

Індивідуальний або мережевий

Індивідуальний або мережевий

З виїзними роботами або на точці

З виїзними роботами або на точці

Керуйте повним циклом замовлення від звернення до повторного візиту

Автоматизуйте замовлення та економте час

RemOnline економить час завдяки автоматизації, супроводжуючи обробку замовлення на кожному етапі. Програма підходить як для однієї точки, так і для мережі сервісних центрів.

check_yellow

Тип замовлення за замовчуванням та окремі ланцюжки статусів для різних локацій

check_yellow

Контроль термінів виконання замовлень за допомогою статусів

check_yellow

Стрічка подій з історією проведених робіт і призначення відповідальних

Автоматизуйте замовлення

Що кажуть користувачі про RemOnline

“Нашій команді дуже сподобалася функція автоматичного визначення пристрою: вводиш IMEI — й одразу підтягується апарат. Це дуже кльова штука.”

balakun

Петро Гук

Засновник і директор

Балакун

Плануйте виїзні роботи заздалегідь завдяки Планувальнику

Функція Планувальника замовлень допоможе рівномірно розподілити навантаження між майстрами та запланувати виїзні роботи заздалегідь. Також RemOnline дозволить контролювати якість виїзних робіт і рейтинг компанії.

check_yellow

Рівномірний розподіл навантаження між майстрами та ресурсами

check_yellow

Планування замовлень на дні та тижні вперед

check_yellow

Контроль якості виїзних робіт за допомогою відгуків

Плануйте виїзні роботи заздалегідь завдяки Планувальнику

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Покращуйте клієнтський сервіс

З RemOnline контакти клієнтів завжди під рукою. Завдяки внутрішній інтеграції програми з сервісами телефонії та смс-шлюзами ви зможете дзвонити їм і відправляти повідомлення не виходячи з CRM. Нагадуйте клієнтам про замовлення до приїзду майстра, а після — збирайте їх відгуки. А завдяки функції відкладеної відправки смс повідомлень ви зможете нагадувати їм про те, що пора записатися на повторний візит.

Відстежуйте, які джерела реклами приносять більше лідів, а у яких вище конверсія й аналізуйте розмови ще до того, як вони стали замовленнями. Все це допоможе постійно розширювати клієнтську базу та не зливати бюджет на неефективні канали залучення.

Інтеграції RemOnline
Обробка звернень

Обробка звернень

Своєчасна обробка звернень для успішної конвертації в реальні замовлення

Автоматичне відправлення

Автоматичне відправлення

Автоматичне відправленння повідомлень про зміну статусу замовлення та акції

Канали комунікації

Канали комунікації

Різні канали комунікації з клієнтами без додаткового навантаження на менеджерів

Історія обслуговування

Історія обслуговування

Історія обслуговування кожного клієнта та налаштування індивідуальної знижки

RemOnline робить управління бізнесом системним та передбачуваним!

Ведіть облік продажів і послуг у сервісному центрі

Ведіть облік продажів і послуг у сервісному центрі

Програма підходить для сервісних центрів в незалежності від того, дохідна це частина вашого бізнесу або додаткова. RemOnline дозволяє заробляти не тільки на продажах або послугах, але й успішно об'єднати обидва ці напрямки.

Фіксуйте заявки з онлайн-ресурсів і продавайте товари офлайн з наявності на складі, аби підвищити оборотність і свій дохід.

check_yellow

Попередньо встановлені довідники послуг і картки товарів, які можна налаштувати

check_yellow

Синхронізація продажів і замовлень зі складом

check_yellow

Необмежена кількість кас для різних джерел прибутку

check_yellow

Управління ціноутворенням

Єдина база

Єдина база для однієї або декількох локацій

До 20 хв економії на оформленні кожного замовлення

До 20 хв економії на оформленні кожного замовлення

Підтримка різних каналів комунікації

Підтримка різних каналів комунікації

Планування та контроль термінів

Планування та контроль термінів

RemOnline зручний для сервісних бізнесів

“Завдяки RemOnline я можу слідкувати за статусами ремонтів, коли мене немає на місці в сервісі. Тож колеги більше не мусять щоразу дзвонити мені, щоб повідомити про зміну статусу.”

EiS

Дмитро Косован

Власник

EiS Serwis

Автоматизуйте фінансовий облік

Тримайте руку на пульсі фінансового становища свого сервісного центру. Контролюйте фінанси в програмі для сервісного центру, аби планувати бюджет, запобігти касовому розриву та збільшувати прибутковість бізнесу.

Приймайте платежі

Приймайте платежі

Інтеграція з онлайн-касами, прийом і фіскалізація платежів, друк фіскальних чеків

Робіть повернення

Робіть повернення

Фіксація повернень і виплати коштів клієнтам не покидаючи програми

Відстежуйте витрати та доходи

Відстежуйте витрати та доходи

Контроль руху грошових коштів за статтями та скорочення зайвих витрат

Контролюйте баланси

Контролюйте баланси

Взаєморозрахунки з клієнтами, постачальниками та контроль заборгованостей

Організуйте складський облік

Аналізуйте товари за допомогою звіту "Аналіз асортименту", керуйте ціноутворенням і позбавляйтеся від нерентабельних позицій. Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу: інтеграція з маркетплейсами допоможе в кілька разів збільшити оборотність товару. Також завдяки програмі ви зможете переміщати між складами, оприбуткувати та вивантажувати товар за все в кілька кліків

Клієнтські вироби

Ведіть облік виробів клієнтів у програмі, аби відстежувати історію ремонту та убезпечити шляхом передачі на відповідальне зберігання

Аналіз асортименту

Визначайте найбільш затребувані товари та запчастини, позбавляйтеся від нерентабельних позицій та формуйте привабливий асортимент

Автоматизація процесів

Переміщайте між складами, оприбутковуйте та списуйте товар в кілька кліків, проводьте повні або часткові інвентаризації та економте час

Контроль залишків

Відстежуйте наявність товарів на складі та визначайте мінімальний залишок кожної товарної одиниці, аби робити закупівлі вчасно

Оборотність товару

Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу завдяки інтеграції з маркетплейсами, аби в кілька разів збільшити оборотність товару

Організуйте складський облік
check

4 види інвентаризації на вибір

check

Серійний облік та адресне зберігання

check

Складська звітність

Залишайтеся ефективними, де б не перебували, завдяки RemOnline!

Проводьте аналіз роботи сервісного центру

Програма для обліку робить управління сервісним центром системним і передбачуваним завдяки розгорнутій системі звітності. RemOnline генерує важливі звіти про стан складу, замовлень і фінансів для вас або для замовника в кілька кліків. Також в програмі ви зможете відслідковувати аналітику по окремим локаціям.

check_yellow

Більше 20 видів звітів про стан складу, замовлень і фінансів за будь-який період в декілька кліків

check_yellow

Бізнес-дані в зручному форматі діаграм і трендів на Аналітичному звіті

check_yellow

Контроль ефективності рекламних кампаній та оптимізація маркетингового бюджету

Проводьте аналіз роботи сервісного центру
Аналітика за окремими локаціями

Аналітика за окремими локаціями

Звітність для керівників і замовників

Звітність для керівників і замовників

Зручний формат і наочність

Зручний формат і наочність

Контролюйте та мотивуйте співробітників

Програма для сервісного центру допоможе налагодити ефективну роботу та мотивувати приймальників і менеджерів з урахуванням бізнес цілей компанії

Контролюйте та мотивуйте співробітників
check_yellow

Налаштуйте нарахування зарплати за більш ніж 8 сценаріями, аби мотивувати співробітників

check_yellow

Надсилайте автоматичні нагадування про призначення на замовлення або зміни його статусу

check_yellow

Контролюйте ефективність кожного співробітника за допомогою звітності, щоб виявляти та вчасно коригувати слабкі місця

check_yellow

Відстежуйте залишки запчастин у розрізі кожного інженера

Встановлюйте безкоштовні мобільні додатки

Для керівників і менеджерів

Мобільний додаток RemOnline Директор дозволяє керувати компанією зі смартфона звідки завгодно

check_yellow

Відстежуйте ключові показники за день і зведення за будь-який період

check_yellow

Контролюйте стан кас і відгуки клієнтів

check_yellow

Швидко зв'язуйтеся зі співробітниками не покидаючи додатку

check_yellow

Підсильте безпеку облікового запису за допомогою двофакторної аутентифікації

Мобільний додаток RemOnline Директор

Для офісних і виїзних співробітників

Мобільний додаток RemOnline Замовлення допомагає співробітникам ефективно працювати із замовленнями незалежно від місця розташування

check_yellow

Прикріплюйте до замовлень зображення та файли

check_yellow

Залишайте приватні та публічні коментарі

check_yellow

Переглядайте стрічку подій та всю інформацію по замовленню

check_yellow

Переглядайте плитку замовлень та швидко знаходьте потрібне

Мобільний додаток RemOnline Замовлення

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

RemOnline допомагає налаштувати бізнес-процеси, які будуть працювати на вас

Керуйте сервісним центром

Керуйте сервісним центром в дорозі, з мобільного, і просто всюди, де є інтернет.

Безліч інструментів програми

Безліч інструментів програми у зв'язці з 200+ вже знайомими вам сервісами допоможуть комплексно автоматизувати бізнес

обслуговування програми

Вам більше не треба піклуватися про обслуговування програми: ми 24/7 забезпечуємо комплексну підтримку користувачів

Ми випускаємо постійні оновлення

Ми випускаємо постійні оновлення, за які вам не потрібно додатково платити

>Ваші співробітники швидко освояться

Ваші співробітники швидко освояться в сервісі завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу, великій Базі знань та корисним роликам на нашому YouTube-каналі

Ще не користуєтеся RemOnline?

Саме час це виправити

Питання та відповіді

Чи існує безкоштовна програма обліку для сервісного центру та ремонтних майстерень?

faq_arrow

В надії заощадити керівники часто не звертають увагу на можливості, які може відкрити програма для сервісних центрів. Не кажучи вже про загрозу безпеці даних та інші небезпеки, до яких може призвести використання безкоштовних систем.

Розглядайте програму не як чергову витрату, а як інструмент розвитку свого бізнесу, при відповідальному виборі якого ви зможете збільшити прибутковість своєї компанії. Щоб не переплачувати, зверніть увагу на рішення, які надають гнучкі тарифні плани, залежно від розміру сервісного центру. RemOnline, наприклад, надає до 14 днів тестового періоду, протягом яких ви можете спробувати всі можливості та визначитися з функціями, які будуть потрібні саме вашому бізнесу, та вибрати відповідний тарифний план.

Які існують вимоги до програми для автоматизації роботи сервісного центру?

faq_arrow

Для успішного управління даними сервісного центра важливо знайти інструмент, який допоможе вам організувати процеси, керувати комунікацією з клієнтами та підтримувати порядок у замовленнях на сервісні послуги. Зазвичай подібні функції мають програми, які зберігають дані в хмарі, через що вони доступні з будь-якого місця і пристрою.

Обрана вами програма для сервісного центру повинна вирішувати наступні завдання:

  • Керування даними клієнтів, включаючи імена, номери телефонів та адреси електронної пошти.
  • Створення рахунків, а також перегляд платежів, відгуків та скарг клієнтів.
  • Відстеження взаємодії з клієнтами та виконаних робіт за будь-який період.
  • Аналіз діяльності підприємства.
  • Організація складських запасів, що використовуються при ремонті та технічному обслуговуванні.
  • Облік товарів, прийнятих на стаціонарний ремонт та багато іншого.

Чи варто створювати свою програму для сервісного центру?

faq_arrow

Створення власної програми обліку можуть собі дозволити високорентабельні сервісні центри з великим оборотом. Розробка власного рішення потребує вкладень грошей та часу, навичок проектного менеджменту і більше залежить від розробників, ніж від керівників. Саме тому для малих та середніх сервісних центрів вигідніше скористатися готовим рішенням, яке забезпечуватиме можливість управління та автоматизації процесів. Крім того, успіх приходить тоді, коли кожен займається своєю справою. Для керівників — це управління компанією та контроль ефективності її діяльності, а не комунікація з розробниками та складання, зміна та контроль виконання технічного завдання.

Яка програма для автоматизація та обліку в сервісному центрі найкраща на ринку?

faq_arrow

RemOnline – це сучасна програма, спеціально розроблена для малого бізнесу у сфері послуг, яка не має подібних високофункціональних аналогів на ринку. Тому ви можете бути впевнені, що її можливості відповідатимуть потребам вашого бізнесу. До того ж, крім програми, RemOnline надає безкоштовні мобільні програми для користувачів, завдяки яким доступ до даних можна отримати зі смартфона.

Яким галузям сервісних послуг може підійти RemOnline?

faq_arrow

RemOnline — це гнучке рішення, яке спрощує сервісне, планове і гарантійне технічне обслуговування у сервісних компаніях будь-якого розміру та типу:

  • Сервісні центри та ремонтні майстерні будь-якого типу
  • СТО та автосервіси, дітейлінг та тюнінг студії
  • Ательє, клінінги та хімчистки, оренда та прокат
  • Будівництво, ремонт та багато іншого

Программа обліку покращую надання послуг, допомагає зібрати заявки на ремонт в одному місці, створити перелік та розрахувати собівартість наданих послуг, спростити управління сервісним центром та покращити його діяльність.

Читайте також
Бізнес з ремонту телефонів: поширені помилки на старті

Бізнес з ремонту телефонів: поширені помилки на старті

0
Категорії послуг та об'єднання дублікатів виробів в RemOnline

Категорії послуг та об'єднання дублікатів виробів в RemOnline

0
Початкові статуси замовлень, роздільне відображення

Початкові статуси замовлень, роздільне відображення...

0

  1. RemOnline
  2. Програма для сервісних центрів