Укр

Сервісний центр для мобільних телефонів або побутової техніки, моно або мультибрендовий, мережевий чи ні, з виїзними роботами або на точці... У кожного сервісного центру свої особливості. Але об'єднує їх одне: потреба в інструменті для ефективного керування та автоматизації. РемОнлайн – це програма, яка стане таким інструментом для вас і спростить роботу всіх співробітників: від керівників до приймальників.

РемОнлайн допоможе вам заробити більше грошей

control-1.png (29 KB)

Підзвітність, контроль і мотивація співробітників за допомогою гнучкої системи нарахування зарплати

6.png (24 KB)

Звернення, замовлення, склади та каси в одній програмі

5.png (24 KB)

Інтеграція з 200+ вже знайомими вам інструментами

Швидке оформлення замовлень і поліпшення якості обслуговування завдяки автоматизації

Реєструйтеся та користуйтеся необмеженими функціями програми впродовж 7 днів безкоштовно

CRM для сервісних центрів відкриває нові можливості

Керуйте повним циклом замовлення від звернення до повторного візиту

РемОнлайн економить час завдяки автоматизації, супроводжуючи обробку замовлень на кожному етапі. Програма підходить як для однієї точки, так і для мережі сервісних центрів: налаштуйте тип замовлення за замовчуванням для різних локацій і створіть для них окремі ланцюжки статусів. Збирайте інформацію та швидко обробляйте звернення, щоб потенційні клієнти не пішли до конкурентів. А гнучка система налаштування заробітних плат допоможе мотивувати приймальників і менеджерів з урахуванням бізнес цілей компанії.

Плануйте виїзні роботи наперед

Функція Планувальника замовлень допоможе рівномірно розподілити навантаження між майстрами та запланувати виїзні роботи заздалегідь. Також РемОнлайн дозволить контролювати якість виїзних робіт і рейтинг компанії. Нагадуйте клієнтам про замовлення до приїзду майстра, а після — збирайте їх відгуки. А завдяки функції відкладеної відправки смс повідомлень ви зможете нагадувати їм про те, що треба записатися на повторний візит. Відстежуйте залишки запчастин в розрізі кожного інженера, відправляйте їм нагадування про призначення на замовлення або зміну його статусу. І все це завдяки одній програмі.

Також незабаром у РемОнлайн з'явиться мобільний додаток для виїзних співробітників, завдяки чому працювати з такими замовленнями стане ще зручніше.

Ведіть облік продажів і послуг в сервісному центрі

Програма підходить для сервісних центрів незалежно від того, прибуткова це частина вашого бізнесу, або додаткова. РемОнлайн дозволяє заробляти не лише на продажах або наданні послуг, а й успішно з'єднати обидва ці напрями. Фіксуйте заявки з онлайн-ресурсів і продавайте товари офлайн з наявності на складі, щоб підвищити оборотність і свій дохід.

Розширюйте клієнтську базу

З РемОнлайн контакти клієнтів завжди під рукою. Завдяки внутрішній інтеграції програми з сервісами телефонії і смс-шлюзами, ви зможете дзвонити їм і відправляти повідомлення не покидаючи CRM. Використовуйте різні канали комунікації з клієнтами без додаткового навантаження на менеджерів. Відстежуйте, які джерела реклами приносять більше звернень, а у яких вище конверсія та аналізуйте розмови ще до того, як вони стали замовленнями. Усе це допоможе постійно розширювати клієнтську базу та не зливати бюджет на неефективні рекламні канали.

Підвищуйте оборотність товару

РемОнлайн на кожному етапі забезпечує ефективне керування складом з урахуванням вимог фіскальних органів. Аналізуйте товари за допомогою звіту "Аналіз асортименту", керуйте ціноутворенням і позбавляйтеся нерентабельних позицій. Продавайте не лише з вітрини, але й зі складу: інтеграція з маркетплейсами допоможе у декілька разів збільшити оборотність товару. Також завдяки програмі ви зможете переміщати між складами, оприбутковувати та вивантажувати товар всього в декілька кліків.

Керуйте грошовими потоками

Тримайте руку на пульсі фінансового положення свого сервісного центру. Відстежуйте поточні витрати за статтями та позбавляйтеся від непотрібних. Плануйте грошові потоки, щоб уникнути касового розриву. Завдяки розгорнутій системі звітності в РемОнлайн ви заробите більше грошей.

Автоматизуйте бізнес-процеси

РемОнлайн не просто допомагає налаштувати бізнес-процеси, які працюватимуть на вас. Безліч інструментів програми в зв'язці з 200+ вже знайомими вам сервісами допоможуть добитися комплексної автоматизації бізнесу. Програма для обліку в сервісному центрі зробить управління системним і передбачуваним.

Не прив'язуйтеся до одного місця

Управляйте сервісним центром в дорозі, з мобільного, і просто скрізь, де є інтернет. Вам більше не потрібно піклуватися про обслуговування програми та підтримку сторонніх фахівців. Займайтеся своїм бізнесом, а про усе інше потурбуємося ми, 24/7 забезпечуючи комплексну підтримку користувачів і постійні оновлення, за які вам не треба додатково платити. А ваші співробітники швидко освояться в сервісі завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу, великій Базі знань і корисним відео на нашому YouTube-каналі.

Керуйте бізнесом ефективно

Аналізуйте діяльність компанії за допомогою звітності. РемОнлайн генерує важливі звіти про стан складу, замовлень і фінансів для вас або для замовника в декілька кліків. Також в програмі ви зможете відстежувати аналітику по окремих локаціях. Для більшої зручності РемОнлайн виводить ключові бізнес-показники на один екран Дашборда, завдяки чому ви зможете швидко реагувати на будь-які зміни та приймати правильні управлінські рішення.

Програма для сервісних центрів і ремонтних майстерень

Щоб дати клієнтам високий рівень сервісу, зрозуміти їхні потреби, підвищити рівень задоволеності послугами і виділитися на тлі конкурентів, важливо підтримувати постійну комунікацію з ними. Для цього потрібен грамотний облік клієнтів, ведення замовлень і налагоджений робочий процес.

Другий важливий для власника момент – облік та аналіз рентабельності виконуваних робіт, планування їхнього асортименту, ціноутворення і фінансовий облік. Зводити цифри і розвивати бізнес вручну складно – особливо, якщо у вас декілька сервісних центрів або майстерень. Тому, рано чи пізно ви замислитесь про покупку спеціалізованого софту. Якщо ви як раз на цьому етапі – зверніть увагу на РемОнлайн.

Це хмарна CRM-система з розширеним набором функцій. Вона відмінно працює як на комп'ютері, так і на мобільних пристроях: планшетах, смартфонах. Тому, у вас буде можливість залишатися на зв'язку, стежити за тим, що відбувається і керувати процесом де б ви не знаходилися. 

РемОнлайн - це програма, яка стане ефективним інструментом для сервісного центру по ремонту телефонів. Приймайте замовлення, стежте за термінами їх виконання за допомогою норм часу статусів, переглядайте історію подій замовлення та відвідувань клієнта. У РемОнлайн доступний ряд корисних інтеграцій: телефонії, смс-шлюзы, онлайн-каси та інші сервіси допоможуть налагодити комунікацію з клієнтами. Нагадуйте їм про готовність замовлення, а співробітникам  про призначення виконавцем. Програма для сервісного центру ремонтної майстерні допоможе ефективно управляти складом запчастин. РемОнлайн в декілька кліків генерує звіти "Аналіз асортименту", "Залишки на складі", "Обіг товарів" і інші корисні звіти, які допоможуть управляти складом. Завдяки цьому ви забудете про порожні полиці й забезпечите клієнтів потрібними деталями вчасно.

Облік звернень в сервісному центрі

Програма не лише допомагає вести облік замовленням, але й зберігає усі звернення клієнтів. Фіксуйте звернення, щоб провести їх по усіх етапах воронки продажів і конвертувати в замовлення. З РемОнлайн ви не втратите жодного потенційного клієнта.

Облік клієнтів у сервісному центрі

Скоротіть час на реєстрацію нових відвідувачів у CRM-системі за рахунок готових карток клієнтів. Ви отримуєте базові шаблони при реєстрації і можете відредагувати їх під себе, або створити нові. Зберігайте в них всю важливу інформацію:

  • імена і контакти клієнтів;
  • історії замовлень, оплат, дзвінків і SMS;
  • записи розмов;
  • типи і розміри знижок;
  • номера знижкових карт;
  • коментарі і пов'язані завдання;
  • джерела (звідки клієнти дізнаються про вас).

Ця інформація допоможе вам визначити найбільш лояльних клієнтів, налаштувати інформаційну і рекламну розсилки, розібратися у спірній ситуації та автоматично розрахувати вартість наступних замовлень. У цьому допоможуть налаштування знижок і дисконтні карти, які ви встановлюєте і генеруєте в картках клієнтів.

Облік замовлень в сервісному центрі

Крім карток клієнтів, ви отримуєте шаблони карток замовлень під час реєстрації. Їх теж можна налаштовувати під себе і створювати нові. З їхньою допомогою ви будете оформляти замовлення швидше і зберігати всю потрібну інформацію:

  • типи, бренди і моделі пристроїв;
  • перелік ремонтних робіт з цінами на них;
  • перелік необхідних запчастин, витратних матеріалів;
  • імена відповідальних менеджерів і майстрів;
  • нотатки приймальника;
  • фото пристроїв і PDF-версії супутніх документів;
  • історії коментарів, оплат і дій по замовленням;
  • пов'язані завдання;
  • крайні терміни виконання.

Ви і відповідальні менеджери можуть в будь-який момент знайти конкретне замовлення і перейти до його деталей. Це допоможе швидко зорієнтуватися і доручити роботу іншим співробітникам в разі форс-мажору. Крім того, це полегшує контроль проміжних етапів і внесених передплат.

Облік ремонтів сервісного центру

Коли ви додаєте види робіт з прайсу в замовлення, то автоматично отримуєте підсумкову вартість і можливість сформувати звіт по виконаним роботам за період. Вони будуть оцінюватися за кількісними і вартісними параметрами. Так ви дізнаєтеся, які види робіт виконувалися частіше і принесли найбільше грошей за період, який вас цікавить: місяць, квартал чи півроку. Цей звіт можна сформувати в пару кліків.

Аналізувати ефективність співробітників теж можна за двома параметрами: кількістю виконаних робіт і прибутком для ремонтної майстерні. Для цього сформуйте "Звіт по виконавцям" за період або увімкніть щоденну відправку звіту керівника. Тоді програма буде автоматично визначати денних рекордсменів.

Складський облік в сервісному центрі

Використовуйте модуль "Склад", щоб ефективно управляти залишками і закупівлями. Тут зручно відстежувати оприбуткування, переміщення і списання товарів, запчастин. Коли ви списуєте їх в замовлення або продажі, то ці дії відображаються в системі.

Акти про оприбуткування, списання і переміщення формуються автоматично і шикуються в хронологічному порядку. Доступ до дій на складі налаштовується індивідуально для кожного співробітника.

Повернення постачальнику відображаються на окремій вкладці. Звіт по оборотам товарів можна сформувати в кілька кліків. У найближчих оновленнях з'явиться можливість проводити інвентаризації і зводити складські залишки на підставі всіх пов'язаних документів.

Облік дзвінків і SMS у сервісному центрі

Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте можливість використовувати вбудований SMS-шлюз і 30 SMS в подарунок. Це допоможе вам швидко стартувати і зрозуміти зручність функції. РемОнлайн СМС підходить для поодиноких повідомлень клієнтів і співробітників.

Для реалізації ідеї масової розсилки знадобиться налаштувати інтеграцію з одним із зовнішніх SMS-шлюзів. Якщо ви хочете використовувати смартфон для дзвінків і повідомлень – налаштуйте інтеграцію з сервісом "Мои Звонки". Для роботи з іншими сервісами IP-телефонії і SMS-шлюзами потрібно використовувати гарнітуру.

Здійснені дзвінки і відправлені SMS відображаються в декількох місцях CRM-системи. Ви побачите їх у картках клієнтів, у стрічках подій по замовленням, на сторінці "Дзвінки" та у звітах з групи "SMS". У картках клієнтів і звітах можна прослухати записи розмов, щоб переглянути статуси: вхідний/вихідний/пропущений, доставлене/не доставлене. Звіти формуються автоматично в кілька кліків.

Фінансовий та управлінський облік у сервісному центрі

Програма обліку для сервісного центру зберігає всю фінансову інформацію у хмарі та автоматизує підготовку звітів з:

  • прибутку по замовленням;
  • прибутку від продажів;
  • руху грошових коштів;
  • залишків грошей в касах;
  • зарплати співробітників.

Ви можете вивести ці дані по одній або одразу декільком ремонтним майстерням за довільний період. Всі звіти можна друкувати одразу з програми або експортувати в Excel для більш гнучкої роботи з цифрами. Це значно полегшує статистику, аналітику та управління сервісним центром.

Для кого підходить програма РемОнлайн?

РемОнлайн – це універсальне рішення для бізнесів у сфері сервісного обслуговування. Існуючий інтерфейс легко адаптується під:

  1. Сервісні центри, які виконують передпродажний, гарантійний та післягарантійний ремонт.
  2. Малі, середні та великі ремонтні майстерні.
  3. Брендові сервісні центри.
  4. Мережеві ремонтні майстерні.
  5. Сервісні центри і майстерні, що виконують виїзні роботи.
  6. Вузькоспеціалізовані майстерні і сервісні центри.

Вибір типу діяльності під час реєстрації допомагає скоротити час на первинне налаштування.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для сервісних центрів