Укр

Програма для сервісного центру

Полегшує облік і управління,
наводить порядок у замовленнях і документах

РемОнлайн дозволяє

Оптимізувати бюджет і підвищити прибутковість бізнесу

Поліпшити швидкість оформлення замовлень і якість обслуговування клієнтів

Підвищити продуктивність майстрів, менеджерів, продавців

Автоматизувати підготовку документів і звітів

Почніть використовувати програму для сервісного центру безкоштовно протягом 14 днів.

Жодних обмежень у функціях під час тестового періоду +30 SMS в подарунок.

Чим корисна програма РемОнлайн для сервісного центру

Взаємовідносини з клієнтами сервісного центру

Розгорніть повноцінну CRM-систему в сервісному центрі. Реєструйте нових клієнтів за лічені хвилини, сегментуйте базу на клієнтів / постачальників, фізичні / юридичні особи. РемОнлайн буде надійно зберігати їхні контакти, історії звернень, оплат, дзвінків і SMS, записи телефонних розмов.

З цією інформацією ви зможете ефективно управляти взаємовідносинами з клієнтами, підвищувати лояльність та прибуток сервісного центру.

Облік замовлень і контроль виконання робіт

Всі замовлення сервісного центру потрапляють в єдину базу, де кожен з них має свій статус, терміни та виконавця. А завдяки готовим формам замовлення, які можна доналаштувати під себе, ви будете обслуговувати клієнтів значно швидше

Всі дані та подробиці на замовлення зберігаються в хмарі, а значить ви в будь-який момент зможете перевірити кількість замовлень в роботі, нових і закритих замовлень.

Планування замовлень та завантаження співробітників

Обслуговуєте клієнтів за попереднім записом? Тоді Планувальник замовлень буде вам корисний. Він наочно відображає поточне завантаження майстрів, дозволяє швидко знайти вільного майстра на зручний клієнтові час або знайти вільний час у потрібного клієнту майстра.

Телефонія і SMS-повідомлення

Налаштуйте інтеграцію з IP-телефонією та SMS-шлюзом, щоб дзвонити і відправляти SMS з програми. Використовуйте автоматичні SMS-оповіщення, щоб повідомляти клієнтам про готовність замовлень, збирати їхні відгуки, повідомляти співробітникам про призначення виконавцем в замовленні та ін.

РемОнлайн веде облік всіх вхідних, вихідних і пропущених дзвінків, дозволяє прослуховувати записи телефонних розмов. А всі відправлені СМС потрапляють у звіт зі статусами їхньої доставки.

Складський облік у сервісному центрі

Наведіть лад на складі – ведіть облік товарів і запчастин у вашому сервісному центрі. РемОнлайн дозволяє швидко і зручно оприбутковувати, списувати, переміщати позиції між складами. Ви завжди можете подивитися залишки товарів, встановити мінімальний залишок, щоб вчасно поповнювати запаси.

З РемОнлайн управління складом стає простішим і ефективнішим.

Шаблони документів

Скоротіть час на операційну роботу і наведіть порядок в документах за допомогою РемОнлайн. Створіть шаблони найбільш використовуваних документів, щоб формувати і друкувати їх у два кліка.

Фінансовий і бухгалтерський облік у сервісному центрі

Фіксуйте доходи і витрати сервісного центру. Відстежуйте рухи грошей між рахунками, касами і за статтями. Контролюйте залишки готівки та автоматично розраховуйте зарплату співробітників.

Вся необхідна інформація буде доступною в онлайн-форматі, а фінансова звітність формується автоматично у два кліка.

Розрахунок вартості робіт і зарплати співробітників

Вартість робіт

  • Налаштування прайсу на всі види ремонтних і сервісних робіт
  • Автоматичний розрахунок вартості замовлень
  • Економія часу при оформленні заявок

Зарплата майстрів

  • Вибір методу нарахувань за різні види робіт для кожного майстра
  • Нарахування відсотків або фіксованої суми від ціни або прибутку
  • Матеріальна мотивація співробітників

Переваги програми для сервісних центрів РемОнлайн

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Початок роботи одразу після реєстрації – без скачувань, встановлень і допомоги програмістів.
  2. Багато корисних функцій та інтерфейс, який зрозумілий кожному – заощаджуйте час на навчанні персоналу.
  3. Можливість налаштування форм замовлень і клієнтів, довідників, шаблонів SMS і документів під ваш бізнес.
  4. Інтеграція з популярними сервісами IP-телефонії і SMS шлюзами.
  5. Доступ до даних з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: смартфона, планшета, ПК.
  6. Надійне зберігання даних на захищених серверах, щоденне резервне копіювання.
  7. Регулярні оновлення програми, кваліфікована служба підтримки користувачів.
  8. Гнучкі ціни – платіть лише за необхідну вам кількість співробітників і сервісних центрів.

Програма для сервісних центрів і ремонтних майстерень

Щоб дати клієнтам високий рівень сервісу, зрозуміти їхні потреби, підвищити рівень задоволеності послугами і виділитися на тлі конкурентів, важливо підтримувати постійну комунікацію з ними. Для цього потрібен грамотний облік клієнтів, ведення замовлень і налагоджений робочий процес.

Другий важливий для власника момент – облік та аналіз рентабельності виконуваних робіт, планування їхнього асортименту, ціноутворення і фінансовий облік. Зводити цифри і розвивати бізнес вручну складно – особливо, якщо у вас декілька сервісних центрів або майстерень. Тому, рано чи пізно ви замислитесь про покупку спеціалізованого софту. Якщо ви як раз на цьому етапі – зверніть увагу на РемОнлайн.

Це хмарна CRM-система з розширеним набором функцій. Вона відмінно працює як на комп'ютері, так і на мобільних пристроях: планшетах, смартфонах. Тому, у вас буде можливість залишатися на зв'язку, стежити за тим, що відбувається і керувати процесом де б ви не знаходилися. Давайте розглянемо докладніше можливості програми для сервісного центру.

Облік клієнтів у сервісному центрі

Скоротіть час на реєстрацію нових відвідувачів у CRM-системі за рахунок готових карток клієнтів. Ви отримуєте базові шаблони при реєстрації і можете відредагувати їх під себе, або створити нові. Зберігайте в них всю важливу інформацію:

  • імена і контакти клієнтів;
  • історії замовлень, оплат, дзвінків і SMS;
  • записи розмов;
  • типи і розміри знижок;
  • номера знижкових карт;
  • коментарі і пов'язані завдання;
  • джерела (звідки клієнти дізнаються про вас).

Ця інформація допоможе вам визначити найбільш лояльних клієнтів, налаштувати інформаційну і рекламну розсилки, розібратися у спірній ситуації та автоматично розрахувати вартість наступних замовлень. У цьому допоможуть налаштування знижок і дисконтні карти, які ви встановлюєте і генеруєте в картках клієнтів.

Облік замовлень в сервісному центрі

Крім карток клієнтів, ви отримуєте шаблони карток замовлень під час реєстрації. Їх теж можна налаштовувати під себе і створювати нові. З їхньою допомогою ви будете оформляти замовлення швидше і зберігати всю потрібну інформацію:

  • типи, бренди і моделі пристроїв;
  • перелік ремонтних робіт з цінами на них;
  • перелік необхідних запчастин, витратних матеріалів;
  • імена відповідальних менеджерів і майстрів;
  • нотатки приймальника;
  • фото пристроїв і PDF-версії супутніх документів;
  • історії коментарів, оплат і дій по замовленням;
  • пов'язані завдання;
  • крайні терміни виконання.

Ви і відповідальні менеджери можуть в будь-який момент знайти конкретне замовлення і перейти до його деталей. Це допоможе швидко зорієнтуватися і доручити роботу іншим співробітникам в разі форс-мажору. Крім того, це полегшує контроль проміжних етапів і внесених передплат.

Облік ремонтів сервісного центру

Коли ви додаєте види робіт з прайсу в замовлення, то автоматично отримуєте підсумкову вартість і можливість сформувати звіт по виконаним роботам за період. Вони будуть оцінюватися за кількісними і вартісними параметрами. Так ви дізнаєтеся, які види робіт виконувалися частіше і принесли найбільше грошей за період, який вас цікавить: місяць, квартал чи півроку. Цей звіт можна сформувати в пару кліків.

Аналізувати ефективність співробітників теж можна за двома параметрами: кількістю виконаних робіт і прибутком для ремонтної майстерні. Для цього сформуйте "Звіт по виконавцям" за період або увімкніть щоденну відправку звіту керівника. Тоді програма буде автоматично визначати денних рекордсменів.

Складський облік в сервісному центрі

Використовуйте модуль "Склад", щоб ефективно управляти залишками і закупівлями. Тут зручно відстежувати оприбуткування, переміщення і списання товарів, запчастин. Коли ви списуєте їх в замовлення або продажі, то ці дії відображаються в системі.

Акти про оприбуткування, списання і переміщення формуються автоматично і шикуються в хронологічному порядку. Доступ до дій на складі налаштовується індивідуально для кожного співробітника.

Повернення постачальнику відображаються на окремій вкладці. Звіт по оборотам товарів можна сформувати в кілька кліків. У найближчих оновленнях з'явиться можливість проводити інвентаризації і зводити складські залишки на підставі всіх пов'язаних документів.

Облік дзвінків і SMS у сервісному центрі

Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте можливість використовувати вбудований SMS-шлюз і 30 SMS в подарунок. Це допоможе вам швидко стартувати і зрозуміти зручність функції. РемОнлайн СМС підходить для поодиноких повідомлень клієнтів і співробітників.

Для реалізації ідеї масової розсилки знадобиться налаштувати інтеграцію з одним із зовнішніх SMS-шлюзів. Якщо ви хочете використовувати смартфон для дзвінків і повідомлень – налаштуйте інтеграцію з сервісом "Мои Звонки". Для роботи з іншими сервісами IP-телефонії і SMS-шлюзами потрібно використовувати гарнітуру.

Здійснені дзвінки і відправлені SMS відображаються в декількох місцях CRM-системи. Ви побачите їх у картках клієнтів, у стрічках подій по замовленням, на сторінці "Дзвінки" та у звітах з групи "SMS". У картках клієнтів і звітах можна прослухати записи розмов, щоб переглянути статуси: вхідний/вихідний/пропущений, доставлене/не доставлене. Звіти формуються автоматично в кілька кліків.

Фінансовий та управлінський облік у сервісному центрі

Програма обліку для сервісного центру зберігає всю фінансову інформацію у хмарі та автоматизує підготовку звітів з:

  • прибутку по замовленням;
  • прибутку від продажів;
  • руху грошових коштів;
  • залишків грошей в касах;
  • зарплати співробітників.

Ви можете вивести ці дані по одній або одразу декільком ремонтним майстерням за довільний період. Всі звіти можна друкувати одразу з програми або експортувати в Excel для більш гнучкої роботи з цифрами. Це значно полегшує статистику, аналітику та управління сервісним центром.

Для кого підходить програма РемОнлайн?

РемОнлайн – це універсальне рішення для бізнесів у сфері сервісного обслуговування. Існуючий інтерфейс легко адаптується під:

  1. Сервісні центри, які виконують передпродажний, гарантійний та післягарантійний ремонт.
  2. Малі, середні та великі ремонтні майстерні.
  3. Брендові сервісні центри.
  4. Мережеві ремонтні майстерні.
  5. Сервісні центри і майстерні, що виконують виїзні роботи.
  6. Вузькоспеціалізовані майстерні і сервісні центри.

Вибір типу діяльності під час реєстрації допомагає скоротити час на первинне налаштування.

Показати повністю »