Спрощує облік та управління у сервісному центрі
Сервіс мобільних телефонів або побутової техніки
Моно або мультибрендовий
Індивідуальний або мережевий
З виїзними роботами або на точці
Автоматизуйте замовлення та економте час
РемОнлайн економить час завдяки автоматизації, супроводжуючи обробку замовлення на кожному етапі. Програма підходить як для однієї точки, так і для мережі сервісних центрів.
Тип замовлення за замовчуванням та окремі ланцюжки статусів для різних локацій
Контроль термінів виконання замовлень за допомогою статусів
Стрічка подій з історією проведених робіт і призначення відповідальних
Плануйте виїзні роботи заздалегідь завдяки Планувальнику
Функція Планувальника замовлень допоможе рівномірно розподілити навантаження між майстрами та запланувати виїзні роботи заздалегідь. Також РемОнлайн дозволить контролювати якість виїзних робіт і рейтинг компанії.
Рівномірний розподіл навантаження між майстрами та ресурсами
Планування замовлень на дні та тижні вперед
Контроль якості виїзних робіт за допомогою відгуків
Покращуйте клієнтський сервіс
З РемОнлайн контакти клієнтів завжди під рукою. Завдяки внутрішній інтеграції програми з сервісами телефонії та смс-шлюзами ви зможете дзвонити їм і відправляти повідомлення не виходячи з CRM. Нагадуйте клієнтам про замовлення до приїзду майстра, а після — збирайте їх відгуки. А завдяки функції відкладеної відправки смс повідомлень ви зможете нагадувати їм про те, що пора записатися на повторний візит.
Відстежуйте, які джерела реклами приносять більше лідів, а у яких вище конверсія й аналізуйте розмови ще до того, як вони стали замовленнями. Все це допоможе постійно розширювати клієнтську базу та не зливати бюджет на неефективні канали залучення.
Обробка звернень
Своєчасна обробка звернень для успішної конвертації в реальні замовлення
Автоматичне відправлення
Автоматичне відправленння повідомлень про зміну статусу замовлення та акції
Канали комунікації
Різні канали комунікації з клієнтами без додаткового навантаження на менеджерів
Історія обслуговування
Історія обслуговування кожного клієнта та налаштування індивідуальної знижки
РемОнлайн робить управління бізнесом системним та передбачуваним!
Ведіть облік продажів і послуг у сервісному центрі
Програма підходить для сервісних центрів в незалежності від того, дохідна це частина вашого бізнесу або додаткова. РемОнлайн дозволяє заробляти не тільки на продажах або послугах, але й успішно об'єднати обидва ці напрямки.
Фіксуйте заявки з онлайн-ресурсів і продавайте товари офлайн з наявності на складі, аби підвищити оборотність і свій дохід.
Попередньо встановлені довідники послуг і картки товарів, які можна налаштувати
Синхронізація продажів і замовлень зі складом
Необмежена кількість кас для різних джерел прибутку
Управління ціноутворенням
Єдина база для однієї або декількох локацій
До 20 хв економії на оформленні кожного замовлення
Підтримка різних каналів комунікації
Планування та контроль термінів
Автоматизуйте фінансовий облік
Тримайте руку на пульсі фінансового становища свого сервісного центру.Контролюйте фінанси в програмі для сервісного центру, аби планувати бюджет, запобігти касовому розриву та збільшувати прибутковість бізнесу.
Приймайте платежі
Інтеграція з онлайн-касами, прийом і фіскалізація платежів, друк фіскальних чеків
Робіть повернення
Фіксація повернень і виплати коштів клієнтам не покидаючи програми
Відстежуйте витрати та доходи
Контроль руху грошових коштів за статтями та скорочення зайвих витрат
Контролюйте баланси
Взаєморозрахунки з клієнтами, постачальниками та контроль заборгованостей
Аналізуйте товари за допомогою звіту "Аналіз асортименту", керуйте ціноутворенням і позбавляйтеся від нерентабельних позицій. Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу: інтеграція з маркетплейсами допоможе в кілька разів збільшити оборотність товару. Також завдяки програмі ви зможете переміщати між складами, оприбуткувати та вивантажувати товар за все в кілька кліків
Ведіть облік виробів клієнтів у програмі, аби відстежувати історію ремонту та убезпечити шляхом передачі на відповідальне зберігання
Визначайте найбільш затребувані товари та запчастини, позбавляйтеся від нерентабельних позицій та формуйте привабливий асортимент
Переміщайте між складами, оприбутковуйте та списуйте товар в кілька кліків, проводьте повні або часткові інвентаризації та економте час
Відстежуйте наявність товарів на складі та визначайте мінімальний залишок кожної товарної одиниці, аби робити закупівлі вчасно
Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу завдяки інтеграції з маркетплейсами, аби в кілька разів збільшити оборотність товару
Серійний облік адресне зберігання
Складська звітність
Залишайтеся ефективними, де б не перебували, завдяки РемОнлайн!
Проводьте аналіз роботи сервісного центру
Програма для обліку робить управління сервісним центром системним і передбачуваним завдяки розгорнутій системі звітності. РемОнлайн генерує важливі звіти про стан складу, замовлень і фінансів для вас або для замовника в кілька кліків. Також в програмі ви зможете відслідковувати аналітику по окремим локаціям.
Більше 20 видів звітів про стан складу, замовлень і фінансів за будь-який період в декілька кліків
Бізнес-дані в зручному форматі діаграм і трендів на Аналітичному звіті
Контроль ефективності рекламних кампаній та оптимізація маркетингового бюджету
Аналітика за окремими локаціями
Звітність для керівників і замовників
Зручний формат і наочність
Контролюйте та мотивуйте співробітників
Програма для сервісного центру допоможе налагодити ефективну роботу та мотивувати приймальників і менеджерів з урахуванням бізнес цілей компанії
Налаштуйте нарахування зарплати за більш ніж 8 сценаріями, аби мотивувати співробітників
Надсилайте автоматичні нагадування про призначення на замовлення або зміни його статусу
Контролюйте ефективність кожного співробітника за допомогою звітності, щоб виявляти та вчасно коригувати слабкі місця
Відстежуйте залишки запчастин у розрізі кожного інженера
Мобільний додаток РемОнлайн Директор дозволяє керувати компанією зі смартфона звідки завгодно
Відстежуйте ключові показники за день і зведення за будь-який період
Контролюйте стан кас і відгуки клієнтів
Швидко зв'язуйтеся зі співробітниками не покидаючи додатку
Підсильте безпеку облікового запису за допомогою двофакторної аутентифікації
Для офісних і виїзних співробітників
Мобільний додаток РемОнлайн допомагає співробітникам ефективно працювати із замовленнями незалежно від місця розташування
Прикріплюйте до замовлень зображення та файли
Залишайте приватні та публічні коментарі
Переглядайте стрічку подій та всю інформацію по замовленню
Переглядайте плитку замовлень та швидко знаходьте потрібне
Ще не користуєтеся РемОнлайн?
Саме час це виправити
РемОнлайн допомагає налаштувати бізнес-процеси, які будуть працювати на вас
Керуйте сервісним центром в дорозі, з мобільного, і просто всюди, де є інтернет.
Безліч інструментів програми у зв'язці з 200+ вже знайомими вам сервісами допоможуть комплексно автоматизувати бізнес
Вам більше не треба піклуватися про обслуговування програми: ми 24/7 забезпечуємо комплексну підтримку користувачів
Ми випускаємо постійні оновлення, за які вам не потрібно додатково платити
Ваші співробітники швидко освояться в сервісі завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу, великій Базі знань та корисним роликам на нашому YouTube-каналі
В надії заощадити керівники часто не звертають увагу на можливості, які може відкрити програма для сервісних центрів. Не кажучи вже про загрозу безпеці даних та інші небезпеки, до яких може призвести використання безкоштовних систем.
Розглядайте програму не як чергову витрату, а як інструмент розвитку свого бізнесу, при відповідальному виборі якого ви зможете збільшити прибутковість своєї компанії. Щоб не переплачувати, зверніть увагу на рішення, які надають гнучкі тарифні плани, залежно від розміру сервісного центру. РемОнлайн, наприклад, надає до 14 днів тестового періоду, протягом яких ви можете спробувати всі можливості та визначитися з функціями, які будуть потрібні саме вашому бізнесу, та вибрати відповідний тарифний план.
Для успішного управління даними сервісного центра важливо знайти інструмент, який допоможе вам організувати процеси, керувати комунікацією з клієнтами та підтримувати порядок у замовленнях на сервісні послуги. Зазвичай подібні функції мають програми, які зберігають дані в хмарі, через що вони доступні з будь-якого місця і пристрою.
Обрана вами програма для сервісного центру повинна вирішувати наступні завдання:
Створення власної програми обліку можуть собі дозволити високорентабельні сервісні центри з великим оборотом. Розробка власного рішення потребує вкладень грошей та часу, навичок проектного менеджменту і більше залежить від розробників, ніж від керівників. Саме тому для малих та середніх сервісних центрів вигідніше скористатися готовим рішенням, яке забезпечуватиме можливість управління та автоматизації процесів. Крім того, успіх приходить тоді, коли кожен займається своєю справою. Для керівників — це управління компанією та контроль ефективності її діяльності, а не комунікація з розробниками та складання, зміна та контроль виконання технічного завдання.
РемОнлайн – це сучасна програма, спеціально розроблена для малого бізнесу у сфері послуг, яка не має подібних високофункціональних аналогів на ринку. Тому ви можете бути впевнені, що її можливості відповідатимуть потребам вашого бізнесу. До того ж, крім програми, РемОнлайн надає безкоштовні мобільні програми для користувачів, завдяки яким доступ до даних можна отримати зі смартфона.
РемОнлайн — це гнучке рішення, яке спрощує сервісне, планове і гарантійне технічне обслуговування у сервісних компаніях будь-якого розміру та типу:
Программа обліку покращую надання послуг, допомагає зібрати заявки на ремонт в одному місці, створити перелік та розрахувати собівартість наданих послуг, спростити управління сервісним центром та покращити його діяльність.