header

Програма
для сервісного центру

Спрощує облік та управління у сервісному центрі

Для яких видів сервісних центрів підходить програма обліку?

check

Сервіс мобільних телефонів або побутової техніки

check

Моно або мультибрендовий

check

Індивідуальний або мережевий

check

З виїзними роботами або на точці

Керуйте повним циклом замовлення від звернення до повторного візиту

Автоматизуйте замовлення та економте час

РемОнлайн економить час завдяки автоматизації, супроводжуючи обробку замовлення на кожному етапі. Програма підходить як для однієї точки, так і для мережі сервісних центрів.

check_yellow

Тип замовлення за замовчуванням та окремі ланцюжки статусів для різних локацій

check_yellow

Контроль термінів виконання замовлень за допомогою статусів

check_yellow

Стрічка подій з історією проведених робіт і призначення відповідальних

time

Плануйте виїзні роботи заздалегідь завдяки Планувальнику

Функція Планувальника замовлень допоможе рівномірно розподілити навантаження між майстрами та запланувати виїзні роботи заздалегідь. Також РемОнлайн дозволить контролювати якість виїзних робіт і рейтинг компанії.

check_yellow

Рівномірний розподіл навантаження між майстрами та ресурсами

check_yellow

Планування замовлень на дні та тижні вперед

check_yellow

Контроль якості виїзних робіт за допомогою відгуків

planner

Покращуйте клієнтський сервіс

З РемОнлайн контакти клієнтів завжди під рукою. Завдяки внутрішній інтеграції програми з сервісами телефонії та смс-шлюзами ви зможете дзвонити їм і відправляти повідомлення не виходячи з CRM. Нагадуйте клієнтам про замовлення до приїзду майстра, а після — збирайте їх відгуки. А завдяки функції відкладеної відправки смс повідомлень ви зможете нагадувати їм про те, що пора записатися на повторний візит.

Відстежуйте, які джерела реклами приносять більше лідів, а у яких вище конверсія й аналізуйте розмови ще до того, як вони стали замовленнями. Все це допоможе постійно розширювати клієнтську базу та не зливати бюджет на неефективні канали залучення.

service
processing

Обробка звернень

Своєчасна обробка звернень для успішної конвертації в реальні замовлення

notification

Автоматичне відправлення

Автоматичне відправленння повідомлень про зміну статусу замовлення та акції

channels

Канали комунікації

Різні канали комунікації з клієнтами без додаткового навантаження на менеджерів

history

Історія обслуговування

Історія обслуговування кожного клієнта та налаштування індивідуальної знижки

РемОнлайн робить управління бізнесом системним та передбачуваним!

Ведіть облік продажів і послуг у сервісному центрі

accounting

Програма підходить для сервісних центрів в незалежності від того, дохідна це частина вашого бізнесу або додаткова. РемОнлайн дозволяє заробляти не тільки на продажах або послугах, але й успішно об'єднати обидва ці напрямки.

Фіксуйте заявки з онлайн-ресурсів і продавайте товари офлайн з наявності на складі, аби підвищити оборотність і свій дохід.

check_yellow

Попередньо встановлені довідники послуг і картки товарів, які можна налаштувати

check_yellow

Синхронізація продажів і замовлень зі складом

check_yellow

Необмежена кількість кас для різних джерел прибутку

check_yellow

Управління ціноутворенням

baza

Єдина база для однієї або декількох локацій

clock

До 20 хв економії на оформленні кожного замовлення

support

Підтримка різних каналів комунікації

control

Планування та контроль термінів

Автоматизуйте фінансовий облік

Тримайте руку на пульсі фінансового становища свого сервісного центру.Контролюйте фінанси в програмі для сервісного центру, аби планувати бюджет, запобігти касовому розриву та збільшувати прибутковість бізнесу.

cash

Приймайте платежі

Інтеграція з онлайн-касами, прийом і фіскалізація платежів, друк фіскальних чеків

refunds

Робіть повернення

Фіксація повернень і виплати коштів клієнтам не покидаючи програми

banknote

Відстежуйте витрати та доходи

Контроль руху грошових коштів за статтями та скорочення зайвих витрат

balance

Контролюйте баланси

Взаєморозрахунки з клієнтами, постачальниками та контроль заборгованостей

Організуйте складський облік

Аналізуйте товари за допомогою звіту "Аналіз асортименту", керуйте ціноутворенням і позбавляйтеся від нерентабельних позицій. Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу: інтеграція з маркетплейсами допоможе в кілька разів збільшити оборотність товару. Також завдяки програмі ви зможете переміщати між складами, оприбуткувати та вивантажувати товар за все в кілька кліків

Клієнтські вироби

Ведіть облік виробів клієнтів у програмі, аби відстежувати історію ремонту та убезпечити шляхом передачі на відповідальне зберігання

Аналіз асортименту

Визначайте найбільш затребувані товари та запчастини, позбавляйтеся від нерентабельних позицій та формуйте привабливий асортимент

Автоматизація процесів

Переміщайте між складами, оприбутковуйте та списуйте товар в кілька кліків, проводьте повні або часткові інвентаризації та економте час

Контроль залишків

Відстежуйте наявність товарів на складі та визначайте мінімальний залишок кожної товарної одиниці, аби робити закупівлі вчасно

Оборотність товару

Продавайте не тільки з вітрини, але й зі складу завдяки інтеграції з маркетплейсами, аби в кілька разів збільшити оборотність товару

inventory

Залишайтеся ефективними, де б не перебували, завдяки РемОнлайн!

Проводьте аналіз роботи сервісного центру

Програма для обліку робить управління сервісним центром системним і передбачуваним завдяки розгорнутій системі звітності. РемОнлайн генерує важливі звіти про стан складу, замовлень і фінансів для вас або для замовника в кілька кліків. Також в програмі ви зможете відслідковувати аналітику по окремим локаціям.

check_yellow

Більше 20 видів звітів про стан складу, замовлень і фінансів за будь-який період в декілька кліків

check_yellow

Бізнес-дані в зручному форматі діаграм і трендів на Аналітичному звіті

check_yellow

Контроль ефективності рекламних кампаній та оптимізація маркетингового бюджету

analiz.jpg
analitica

Аналітика за окремими локаціями

reporting

Звітність для керівників і замовників

format

Зручний формат і наочність

Контролюйте та мотивуйте співробітників

Програма для сервісного центру допоможе налагодити ефективну роботу та мотивувати приймальників і менеджерів з урахуванням бізнес цілей компанії

employees
check_yellow

Налаштуйте нарахування зарплати за більш ніж 8 сценаріями, аби мотивувати співробітників

check_yellow

Надсилайте автоматичні нагадування про призначення на замовлення або зміни його статусу

check_yellow

Контролюйте ефективність кожного співробітника за допомогою звітності, щоб виявляти та вчасно коригувати слабкі місця

check_yellow

Відстежуйте залишки запчастин у розрізі кожного інженера

Встановлюйте безкоштовні мобільні додатки

Для керівників і менеджерів

Мобільний додаток РемОнлайн Директор дозволяє керувати компанією зі смартфона звідки завгодно

check_yellow

Відстежуйте ключові показники за день і зведення за будь-який період

check_yellow

Контролюйте стан кас і відгуки клієнтів

check_yellow

Швидко зв'язуйтеся зі співробітниками не покидаючи додатку

check_yellow

Підсильте безпеку облікового запису за допомогою двофакторної аутентифікації

orderry_boss

Для офісних і виїзних співробітників

Мобільний додаток РемОнлайн допомагає співробітникам ефективно працювати із замовленнями незалежно від місця розташування

check_yellow

Прикріплюйте до замовлень зображення та файли

check_yellow

Залишайте приватні та публічні коментарі

check_yellow

Переглядайте стрічку подій та всю інформацію по замовленню

check_yellow

Переглядайте плитку замовлень та швидко знаходьте потрібне

orderry_camera

Ще не користуєтеся РемОнлайн?

Саме час це виправити

РемОнлайн допомагає налаштувати бізнес-процеси, які будуть працювати на вас

global

Керуйте сервісним центром в дорозі, з мобільного, і просто всюди, де є інтернет.

interface

Безліч інструментів програми у зв'язці з 200+ вже знайомими вам сервісами допоможуть комплексно автоматизувати бізнес

message

Вам більше не треба піклуватися про обслуговування програми: ми 24/7 забезпечуємо комплексну підтримку користувачів

update

Ми випускаємо постійні оновлення, за які вам не потрібно додатково платити

youtube

Ваші співробітники швидко освояться в сервісі завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу, великій Базі знань та корисним роликам на нашому YouTube-каналі

Питання та відповіді

Чи існує безкоштовна програма обліку для сервісного центру та ремонтних майстерень?

faq_arrow

В надії заощадити керівники часто не звертають увагу на можливості, які може відкрити програма для сервісних центрів. Не кажучи вже про загрозу безпеці даних та інші небезпеки, до яких може призвести використання безкоштовних систем.

Розглядайте програму не як чергову витрату, а як інструмент розвитку свого бізнесу, при відповідальному виборі якого ви зможете збільшити прибутковість своєї компанії. Щоб не переплачувати, зверніть увагу на рішення, які надають гнучкі тарифні плани, залежно від розміру сервісного центру. РемОнлайн, наприклад, надає до 14 днів тестового періоду, протягом яких ви можете спробувати всі можливості та визначитися з функціями, які будуть потрібні саме вашому бізнесу, та вибрати відповідний тарифний план.

Які існують вимоги до програми для автоматизації роботи сервісного центру?

faq_arrow

Для успішного управління даними сервісного центра важливо знайти інструмент, який допоможе вам організувати процеси, керувати комунікацією з клієнтами та підтримувати порядок у замовленнях на сервісні послуги. Зазвичай подібні функції мають програми, які зберігають дані в хмарі, через що вони доступні з будь-якого місця і пристрою.

Обрана вами програма для сервісного центру повинна вирішувати наступні завдання:

  • Керування даними клієнтів, включаючи імена, номери телефонів та адреси електронної пошти.
  • Створення рахунків, а також перегляд платежів, відгуків та скарг клієнтів.
  • Відстеження взаємодії з клієнтами та виконаних робіт за будь-який період.
  • Аналіз діяльності підприємства.
  • Організація складських запасів, що використовуються при ремонті та технічному обслуговуванні.
  • Облік товарів, прийнятих на стаціонарний ремонт та багато іншого.

Чи варто створювати свою програму для сервісного центру?

faq_arrow

Створення власної програми обліку можуть собі дозволити високорентабельні сервісні центри з великим оборотом. Розробка власного рішення потребує вкладень грошей та часу, навичок проектного менеджменту і більше залежить від розробників, ніж від керівників. Саме тому для малих та середніх сервісних центрів вигідніше скористатися готовим рішенням, яке забезпечуватиме можливість управління та автоматизації процесів. Крім того, успіх приходить тоді, коли кожен займається своєю справою. Для керівників — це управління компанією та контроль ефективності її діяльності, а не комунікація з розробниками та складання, зміна та контроль виконання технічного завдання.

Яка програма для автоматизація та обліку в сервісному центрі найкраща на ринку?

faq_arrow

РемОнлайн – це сучасна програма, спеціально розроблена для малого бізнесу у сфері послуг, яка не має подібних високофункціональних аналогів на ринку. Тому ви можете бути впевнені, що її можливості відповідатимуть потребам вашого бізнесу. До того ж, крім програми, РемОнлайн надає безкоштовні мобільні програми для користувачів, завдяки яким доступ до даних можна отримати зі смартфона.

Яким галузям сервісних послуг може підійти РемОнлайн?

faq_arrow

РемОнлайн — це гнучке рішення, яке спрощує сервісне, планове і гарантійне технічне обслуговування у сервісних компаніях будь-якого розміру та типу:

  • Сервісні центри та ремонтні майстерні будь-якого типу
  • СТО та автосервіси, дітейлінг та тюнінг студії
  • Ательє, клінінги та хімчистки, оренда та прокат
  • Будівництво, ремонт та багато іншого

Программа обліку покращую надання послуг, допомагає зібрати заявки на ремонт в одному місці, створити перелік та розрахувати собівартість наданих послуг, спростити управління сервісним центром та покращити його діяльність.

Читайте також

Бізнес з ремонту телефонів: поширені помилки на старті

0

Категорії послуг та об'єднання дублікатів виробів в РемОнлайн

0

Початкові статуси замовлень, роздільне відображення...

0

  1. РемОнлайн
  2. Програма для сервісних центрів