Робота з маркетплейсами за допомогою програми обліку РемОнлайн

Маркетплейси допомагають малому бізнесу без великих зусиль та капіталовкладень знаходити нових клієнтів і продавати більше товарів. На старті продаж товарів на маркетплейсах буде набагато вигіднішим, ніж через власний інтернет-магазин: не потрібно вкладатися в розробку і просування, а також постійно стежити за тим, щоб сайт працював. Все це зроблено вже за вас, завдяки чому ви зможете швидко запуститись і почнете отримувати замовлення.

Для тих, хто на ринку вже давно, маркетплейси – це додаткова точка продажів і джерело нових клієнтів.

Завдяки інтеграції РемОнлайн з маркетплейсамі ви можете не лише вести просунутий складський облік, керувати замовленнями, продажами і фінансами компанії. Ви також можете автоматизувати вивантаження товарів в особистий кабінет маркетплейса, фіксувати заявки від потенційних клієнтів, щоб конвертувати їх в успішні замовлення та продажі.

Продаж і розміщення товарів на маркетплейсі через CRM РемОнлайн

Наведіть лад на складі

Оприбуткуйте на склад всі наявні товари в програму обліку РемОнлайн, щоб контролювати наявність і рух кожної позиції, вчасно робити закупівлі і знаходити недостачі за допомогою зручної інвентаризації.

Вивантажуйте залишки товарів зі складу в РемОнлайн на маркетплейс

Налаштуйте інтеграцію в два простих кроки, щоб уникнути ситуацій, коли на маркетплейсі оформлено замовлення, а товару на складі немає. РемОнлайн буде автоматично вивантажувати актуальну інформацію про залишки, тож вам нічого не потрібно буде робити вручну.

Фіксуйте заявки та звернення

У вас буде кілька способів зафіксувати заявки на товари або послуги в РемОнлайн. Далі ви зможете обробляти їх відповідно до ваших бізнес-процесів, щоб у результаті конвертувати їх в успішний продаж або замовлення.

Збільшуйте середній чек продажу і розширюйте товарний асортимент

За допомогою аналітичного звіту "Аналіз асортименту" ви зможете швидко визначити, який товар користується попитом у клієнтів, а який просто займає місце на полицях. Також ви зможете проаналізувати маржинальність асортименту, щоб позбутися нерентабельних позицій і за необхідності скоригувати ціноутворення.

З якими маркетплейсами інтегрується РемОнлайн

prom-100.png (2 KB)


Prom.ua

Як інтегрувати маркетплейс із програмою обліку РемОнлайн


registration.svg (3 KB)

Зареєструйтесь у РемОнлайн та на маркетплейсі. У РемОнлайн у вас буде 14 днів безкоштовного тестового періоду


interface.svg (2 KB)

У вашому обліковому записі РемОнлайн зайдіть на сторінку "Налаштування > Центр інтеграцій" і знайдіть там потрібний маркетплейс


system.svg (2 KB)

Натисніть кнопку "Налаштувати" та виконайте два простих кроки для підключення

  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція з маркетплейсами