Автоматизує бізнес-процеси та спрощує контроль
Плануйте завантаження співробітників і ресурсів на дні та тижні вперед за допомогою функції Планувальника, особливо якщо ви працюєте за попереднім записом.
Забезпечте оптимальне завантаження підйомників і постів автосервісу
Знаходьте вільного фахівця на зручний клієнту час за кілька секунд
Розподіляйте замовлення між майстрами рівномірно
Відстежуйте тривалість робіт, щоб ефективно розпоряджатися часом
Покращуйте клієнтський сервіс, щоб отримати перевагу
над конкурентами в роботі автосервісу.
Фіксуйте звернення потенційних клієнтів з різних каналів зв'язку в одну базу та успішно конвертуйте в реальні замовлення
Ведіть облік клієнтів автосервісу, відстежуйте історію їх замовлень, платежів і робіт
Приймайте вхідні дзвінки, відправляйте автоматичні повідомлення з нагадуванням про майбутній запис і збирайте відгуки
Встановлюйте індивідуальні знижки та підвищуйте лояльність клієнтів
Єдина клієнтська база для кількох локацій
Iнтеграція з телефонією та смс-шлюзами
Безпека клієнтських даних
Реєструйте автомобілі клієнтів в онлайн-сервісі для автосервісу та відстежуйте історію їх обслуговування
Ведіть облік стану автомобілів і контролюйте їх переміщення шляхом передачі на відповідальне зберігання майстрам
Прискорте оформлення замовлень завдяки розпізнаванню автомобіля по VIN-коду
Розраховуйте попередню вартість технічного обслуговування та робіт автосервісу
Організуйте підмінний фонд автомобілів для передачі на тимчасове користування клієнтам
RemOnline — це система управління для вашого автосервісу, яка допоможе заробляти більше
Заплануйте Графік роботи кожного майстра та приймача з урахуванням робочих та неробочих днів, лікарняних та відпусток
Відстежуйте дії працівників у документах програми та відновлюйте видалені об'єкти на одній сторінці Журналу подій
Встановлюйте безкоштовний мобільний додаток для роботи з замовленнями RemOnline, аби майстри могли швидко перевіряти деталі замовлення та зв'язуватися з менеджером за допомогою смартфону
Звільніть співробітників від рутини, щоб вони працювали ефективніше.
Попередньо встановлені довідники товарів і послуг, гнучкі форми та шаблони документів
Інтеграція з VIN Lookup для автоматичного визначення транспортних засобів за VIN-кодом
Автоматичний розрахунок вартості послуг автосервісу з урахуванням робіт і вартості запчастин
Налаштування нарахувань за різні види робіт і мотивація співробітників за допомогою процентної ставки
Облік робіт автосервісу та контроль термінів виконання замовлень за допомогою норми часу статусів
Спробуйте crm-систему для СТО безкоштовно протягом тестового періоду!
Наведіть лад у складських процесах і на полицях завдяки автоматизації.
Контролюйте місце розташування кожної запчастини на складі за допомогою адресного зберігання та серійного обліку, щоб прискорити обслуговування
Проводьте повні або часткові інвентаризації та миттєво виявляйте будь які недостачі
Забезпечте своєчасну закупівлю затребуваних запчастин, щоб виконувати сервісні роботи вчасно
Продавайте запчастини та товари додатково до послуг, збільшуйте товарообіг і заробляйте більше
Досягнення управлінських цілей неможливо без щоденного моніторингу даних. Відстежуйте кількість замовлень, оплат, суму грошей в касах та інші ключові показники в будь-який час в додатку керівника. RemOnline Директор допомагає миттєво реагувати на будь-яке коливання показників і вчасно коригувати стратегію.
RemOnline дозволить спростити фінансовий і управлінський облік для керівника автосервісу та допомагає приймати рішення, які допомагають розвивати бізнес.
Використовуйте мобільний додаток, щоб відстежувати всі показники автосервіса за день і миттєво зв'язуватися з співробітниками
Формуйте управлінські звіти за будь-який період в декілька кліків і розглядайте ключові показники в зручному форматі графіків
Відстежуйте рух грошових коштів за статтями, щоб скорочувати непотрібні витрати, планувати бюджет і уникнути касового розриву
Приймайте оплати клієнтів, робіть виплати постачальникам і контролюйте заборгованості не покидаючи програми
Спробуйте crm-систему для СТО безкоштовно протягом тестового періоду!
Зареєструйтеся в RemOnline.
Сервіс не треба завантажувати чи встановлювати.
Вивчайте можливості програми самостійно за допомогою Бази знань, блогу та відео на YouTube-каналі.
Задавайте питання службі підтримки або персональному менеджеру.
Вони допоможуть налаштувати програму під бізнес-процеси компанії.
Додавайте співробітників, щоб розвивати бізнес разом.
Вони освоять програму за кілька днів завдяки простоті й інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу.
Збільшуйте потенціал свого бізнесу.
200+ інтеграцій та регулярні оновлення, за які вам не потрібно доплачувати, допоможуть знайти нові шляхи розвитку.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
FAQ
При виборі програми обліку керівникам слід звернути увагу на гнучкість налаштування, простоту інтерфейсу, доступність служби підтримки, а також наявність потрібного функціоналу та регулярних оновлень, які забезпечать планомірне зростання автосервісу. RemOnline — це програма, ведення обліку в якій відповідає всім цим вимогам, а також має низку додаткових переваг у вигляді мобільних додатків, інтеграцій, гнучких тарифних планів та багато іншого.
Можливість роботи в системі обліку без прив'язки до робочого місця є важливою для ефективної діяльності сучасних підприємств. RemOnline – це хмарний сервіс, який працює онлайн. Ви можете користуватися програмою за допомогою свого комп'ютера, ноутбука або смартфона, з дому, в офісі або в дорозі — усюди, де є доступ до інтернету.
У системі обліку RemOnline є мобільні програми для співробітників та керівників бізнесу, які підтримують смартфони як на iOS, так і на Android. Завдяки додаткам RemOnline Замовлення та RemOnline Директор, які є безкоштовними для всіх користувачів програми, керівники можуть контролювати СТО з будь-якої точки на карті, а персонал — ефективно працювати з замовленнями без прив'язки до комп'ютера, що дає незрівнянну перевагу на висококонкурентному ринку.