Автоматизує бізнес-процеси та спрощує контроль
Попередній запис
на ремонт в автосервіс
Плануйте завантаження співробітників і ресурсів на дні та тижні вперед за допомогою функції Планувальника.
Забезпечте оптимальне завантаження підйомників і постів автосервісу
Знаходьте вільного фахівця на зручний клієнту час за кілька секунд
Розподіляйте замовлення між майстрами рівномірно
Відстежуйте тривалість робіт, щоб ефективно розпоряджатися часом
Запис клієнтів в кілька кліків
Зручний формат календаря
Рівномірна завантаження без накладок
CRM-система для СТО й автосервісу
Покращуйте клієнтський сервіс, щоб отримати перевагу
над конкурентами.
Фіксуйте звернення потенційних клієнтів з різних каналів зв'язку в одну базу та успішно конвертуйте в реальні замовлення
Ведіть облік клієнтів автосервісу, відстежуйте історію їх замовлень, платежів і робіт
Приймайте вхідні дзвінки, відправляйте автоматичні повідомлення з нагадуванням про майбутній запис і збирайте відгуки
Встановлюйте індивідуальні знижки та підвищуйте лояльність клієнтів
Єдина клієнтська база для кількох локацій
Iнтеграція з телефонією та смс-шлюзами
Безпека клієнтських даних
Облік ТО та ремонту автомобілів
Реєструйте автомобілі клієнтів в програмі та відстежуйте історію їх обслуговування
Ведіть облік автомобілів і контролюйте їх переміщення шляхом передачі на відповідальне зберігання майстрам
Прискорте оформлення замовлень завдяки розпізнаванню автомобіля по VIN-коду
Розраховуйте попередню вартість технічного обслуговування та робіт автосервісу
Організуйте підмінний фонд автомобілів для передачі на тимчасове користування клієнтам
Безпека майна клієнтів
Поліпшення логістики автосервісу
Iсторія ремонту завжди під рукою
РемОнлайн — це програма обліку для СТО та автосервісу, яка допоможе заробляти більше
Організуйте та контролюйте роботу персоналу автосервісу
Заплануйте Графік роботи кожного майстра та приймача з урахуванням робочих та неробочих днів, лікарняних та відпусток
Відстежуйте дії працівників у документах програми та відновлюйте видалені об'єкти на одній сторінці Журналу подій
Встановлюйте безкоштовний мобільний додаток для роботи з замовленнями Ремонлайн, аби майстри могли швидко перевіряти деталі замовлення та зв'язуватися з менеджером за допомогою смартфону
Автоматизація автосервісу
Звільніть співробітників від рутини, щоб вони працювали ефективніше.
Попередньо встановлені довідники товарів і послуг, гнучкі форми та шаблони документів
Автоматичний розрахунок вартості послуг автосервісу з урахуванням робіт і використаних запчастин
Налаштування нарахувань за різні види робіт і мотивація співробітників за допомогою процентної ставки
Облік робіт автосервісу та контроль термінів виконання замовлень за допомогою статусів
20 хв економії на кожному замовленні
Настройка прайса на всі види ремонту
Більше 8 сценаріїв нарахування зарплати
Акт виконаних робіт
Акт прийому-передачі авто
Гарантійний талон
Діагностичний лист
Наряд-замовлення
Приймальна квитанція
Наведіть лад у складських процесах і на полицях завдяки автоматизації.
Контролюйте місце розташування кожної запчастини на складі за допомогою адресного зберігання та серійного обліку, щоб прискорити обслуговування
Проводьте повні або часткові інвентаризації та миттєво виявляйте будь які недостачі
Забезпечте своєчасну закупівлю затребуваних запчастин, щоб виконувати сервісні роботи вчасно
Продавайте запчастини та товари додатково до послуг, збільшуйте товарообіг і заробляйте більше
Повний контроль переміщень і залишків
Ефективний складської бюджет
Потрібні запчастини завжди під рукою
Досягнення управлінських цілей неможливо без щоденного моніторингу даних. Відстежуйте кількість замовлень, оплат, суму грошей в касах та інші ключові показники в будь-який час в додатку керівника. РемОнлайн допомагає миттєво реагувати на будь-яке коливання показників і вчасно коригувати стратегію.
РемОнлайн спрощує фінансовий і управлінський облік для керівника автосервісу та допомагає приймати рішення, які ведуть до успіху.
Використовуйте мобільний додаток для автосервісу, щоб відстежувати ключові показники за день і миттєво зв'язуватися з співробітниками
Формуйте управлінські звіти за будь-який період в декілька кліків і розглядайте ключові показники в зручному форматі графіків
Відстежуйте рух грошових коштів за статтями, щоб скорочувати непотрібні витрати, планувати бюджет і уникнути касового розриву
Приймайте оплати клієнтів, робіть виплати постачальникам і контролюйте заборгованості не покидаючи програми
20+ звітів в кілька кліків
Контроль з будь-якого місця та пристрою
Зростання прибутковості бізнесу
Спробуйте crm-систему для СТО безкоштовно протягом тестового періоду!
Почніть облік в автосервісі
за 5 простих кроків:
Зареєструйтеся в РемОнлайн.
Сервіс не треба завантажувати чи встановлювати.
Вивчайте можливості програми самостійно за допомогою Бази знань, блогу та відео на YouTube-каналі.
Задавайте питання службі підтримки або персональному менеджеру.
Вони допоможуть налаштувати програму під бізнес-процеси компанії.
Додавайте співробітників, щоб розвивати бізнес разом.
Вони освоять програму за кілька днів завдяки простоті й інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу.
Збільшуйте потенціал свого бізнесу.
200+ інтеграцій та регулярні оновлення, за які вам не потрібно доплачувати, допоможуть знайти нові шляхи розвитку.
При виборі програми обліку керівникам слід звернути увагу на гнучкість налаштування, простоту інтерфейсу, доступність служби підтримки, а також наявність потрібного функціоналу та регулярних оновлень, які забезпечать планомірне зростання автосервісу. РемОнлайн — це програма, ведення обліку в якій відповідає всім цим вимогам, а також має низку додаткових переваг у вигляді мобільних додатків, інтеграцій, гнучких тарифних планів та багато іншого.
Можливість роботи в системі обліку без прив'язки до робочого місця є важливою для ефективної діяльності сучасних підприємств. РемОнлайн – це хмарний сервіс, який працює онлайн. Ви можете користуватися програмою за допомогою свого комп'ютера, ноутбука або смартфона, з дому, в офісі або в дорозі — усюди, де є доступ до інтернету.
У системі обліку РемОнлайн є мобільні програми для співробітників та керівників бізнесу, які підтримують смартфони як на iOS, так і на Android. Завдяки додаткам РемОнлайн та РемОнлайн Директор, які є безкоштовними для всіх користувачів програми, керівники можуть контролювати СТО з будь-якої точки на карті, а персонал — ефективно працювати з замовленнями без прив'язки до комп'ютера, що дає незрівнянну перевагу на висококонкурентному ринку.