Що ви отримуєте з РемОнлайн

Ефективний облік клієнтів і замовлень

Ефективний облік
клієнтів і замовлень

Контроль витрат миючих засобів

Контроль витрат миючих засобів

Контроль оплат і заборгованостей

Контроль оплат і заборгованостей

Всі ключові показники бізнесу в одному вікні

Всі ключові показники бізнесу
в одному вікні


Програма для автомийки РемОнлайн безкоштовна протягом перших 7 днів.
Оцініть переваги її використання під час тестового періоду

Чим корисна програма РемОнлайн для автомийки

Відкрийте запис для автомийки

Плануйте завантаження автомийки на дні та тижні вперед. За допомогою функції Планувальника в РемОнлайн ви зможете уникнути хаосу в черзі клієнтів. Контролюйте поточне й плануйте майбутнє завантаження мийників, постів та інших ресурсів автомийки, щоб швидко підібрати зручний для клієнта час.

Ведіть облік клієнтів і замовлень

CRM для автомийки РемОнлайн зводить в єдину базу клієнтів і замовлення, зберігає і систематизує інформацію про них. Контакти, історії звернень, оплат, деталі по замовленнях – все це буде у вас під рукою.

Встановлюйте і контролюйте терміни виконання за допомогою статусів замовлень, дивіться співвідношення замовлень в різних статусах і призначайте виконавців робіт.

Автоматизуйте автомийку

РемОнлайн бере на себе рутину, що співробітники автомийки витрачали час на дійсно важливі завдання. Заощаджуйте до 20 хвилин на оформленні замовлень завдяки готовим довідникам, гнучким формам і шаблонам документів. Налаштуйте автоматичну відправку повідомлень про запис, акції або завершення мийки, щоб завжди бути на зв'язку з клієнтами. Програма для автоматизації автомийки підніме клієнтський сервіс на новий рівень.

Ведіть облік засобів на автомийці

Фіксуйте всі надходження, переміщення, повернення та списання миючих засобів в розділі "Склад" і списуйте їх в замовлення в кілька кліків. Відстежуйте залишки та встановіть мінімальні значення, а програма відобразить, коли засоби будуть закінчуватися. Програма для обліку витратних матеріалів автомийки допоможе контролювати склад і забезпечити наявність популярних позицій.

Відстежуйте виконані робіти

Програма обліку автоматично формує звіти за виконаними роботами. Ви можете вивести загальний список виконаних на автомийці робіт, дізнатися отриману суму по кожній з них, а також перевірити, що зробив кожен із співробітників. Так ви зможете оцінити їхню ефективність і дізнатися, які послуги стали найбільш популярними і прибутковими.

Наладьте фінансовий облік в автомийці

Автоматизуйте фінансовий облік, щоб заробляти більше. Приймайте платежі, робіть повернення клієнтам і оплати постачальникам, контролюйте заборгованості та рух грошових коштів за статтями. А зведення цифр і підготовка звітів більше не будуть займати багато часу, так як програма автоматично зберігає інформацію та формує звіти в кілька кліків. Фінансовий облік в РемОнлайн робить управління автомийкою системним і передбачуваним, дозволяє планувати бюджет і уникнути касового розриву.

Відстежуйте ключові показники бізнесу

Приймайте ефективні управлінські рішення, спираючись на дані Аналітичного звіту. Зводить показники по оплатах, дзвінках, замовленнях і платежах в діаграми та тренди за будь-який звітний період. Створюйте необмежену кількість графіків, щоб розглянути знайомі цифри з різних сторін і побачити повну картину бізнесу.

Керуйте автомийкою за допомогою програми

Контролюйте продуктивність бізнесу навіть на відстані. Додаток для автомийки РемОнлайн допоможе відстежувати суму грошей по касам, загальну кількість оплат і замовлень або розбивку по окремим локаціях. Завдяки додатку ви зможете миттєво реагувати на будь-які зміни та зв'язуватися з співробітниками де б не знаходилися.

Розрахунок зарплат і вартості робіт в автомийці

Налаштування прайсу на всі види мийки, хімчистки

Вартість робіт

  • Налаштування прайсу на всі види мийки, хімчистки
  • Автоматична калькуляція вартості робіт
  • Контроль собівартості послуг
Налаштування нарахувань за виконану роботу для кожного співробітника

Зарплата співробітників

  • Налаштування нарахувань за виконану роботу для кожного співробітника
  • Виплати відсотка або фіксованої суми від вартості / прибутку з послуг
  • Матеріальна мотивація співробітників автомийки

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

30%

Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками

У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.

spin

30%

Журнал подій

Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.

spin

20%

Стрічка подій у різних документах

Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.

spin

10%

Редактор форми товару

Ви зможете змінювати послідовність існуючих полів і додавати свої користувацькі поля, щоб фіксувати всю необхідну інформацію про товар.

spin

10%

Експорт / Імпорт балансів контрагентів

Дозволить перенести в РемОнлайн всі баланси клієнтів і постачальників, якщо раніше ви вели взаєморозрахунки в інших сервісах, і масово скорегувати поточні дані по контрагентах.

6 причин обрати РемОнлайн

РемОнлайн доступний з будь-якого пристрою: смартфону, планшету, ПК

  1. Початок роботи за 5 хвилин – просто зареєструйтеся на сайті та увійдіть в додаток.
  2. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який легко адаптується під ваш бізнес.
  3. Всі дані зберігаються в хмарі, що дає доступ до них з будь-якої точки світу з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК.
  4. Інтеграції з популярними сервісами для управління бізнесом, IP-телефонії і SMS шлюзами.
  5. Зберігання даних вашої автомийки на захищених серверах.
  6. Гнучке налаштування прав доступу, збереження історії входів.

Програма для автоматизації автомийки

Втомилися контролювати всі бізнес-процеси на місці? Вести облік замовлень, клієнтів і оплат вручну? Хочете масштабувати бізнес? Тоді саме час подумати про підключення спеціалізованого софту. Рекомендуємо звернути увагу на програму РемОнлайн. З її підключенням автоматизація автомийки стає посильним завданням, а якість обліку тільки поліпшується. Відстеження показників і управління можливе з будь-якого зручного пристрою: планшета, смартфона, ПК.

Коли ви вказуєте свій вид діяльності під час реєстрації в ній, то отримуєте відповідні налаштування, електронні довідники, шаблони документів, карток клієнтів і замовлень. Це значно прискорює перехід до повноцінної роботи в програмі. За бажанням ви можете змінювати налаштування, додавати власні або редагувати існуючі шаблони. Давайте розглянемо можливості РемОнлайн докладніше.

Облік замовлень автомийки

Використовуйте готові картки замовлень, щоб обслуговувати клієнтів і орієнтуватися в ситуації швидше. Наприклад, ви можете передати роботу іншим співробітникам або вирішити конфлікт з клієнтом, тому що у вас буде під рукою вся потрібна інформація для прийняття рішення:

  • ім'я і контакти клієнта;
  • крайній термін виконання замовлення;
  • нотатки приймальника, фото авто;
  • перелік замовлених послуг і миючих засобів зі складу;
  • сума до сплати і розмір знижки;
  • наявність / відсутність передплати.

Автоматизація обліку замовлень автомийки досягається за рахунок використання статусів замовлень і норм часу для переходу в кожен з них. Якщо ви виставите їх у правильній послідовності, використаєте нормативні інтервали часу, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення на вашій автомийці. Можна налаштувати запит коментарів при появі затримок.

Кожен зі статусів позначається різним кольором. У таблиці замовлень вони будуть виглядати як кольорові мітки, а на Дашборді керівника – як різнокольорові бейджі із вказанням кількості замовлень і суми грошей в касах.

Облік клієнтів автомийки

Готові картки клієнтів допомагають заводити їх в систему швидше. Для масового завантаження /

вивантаження інформації про клієнтів імпортуйте / експортуйте Excel-файл. Для зручності розподіліть базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб – тоді вони відображатимуться на різних вкладках. Щоб швидко знайти потрібного, скористайтеся пошуком. Крім імені і контактів у картці клієнта ви побачите:

  • історію його звернень;
  • дату останнього візиту;
  • історію дзвінків і SMS, записи розмов;
  • історію оплат і повернень;
  • наявність / відсутність і розміри знижок на послуги, матеріали;
  • номер дисконтної картки;
  • звідки клієнт дізнався про вас.

Якщо ви налаштували інтеграцію з IP-телефонією і SMS-шлюзом, то зможете зв'язуватися з клієнтами безпосередньо з CRM для автомийки. Для цього потрібно клацнути на номер телефону та обрати бажану дію: зателефонувати або відправити SMS. Можна налаштувати персоналізовану відкладену відправку SMS для збору відгуків або запустити масову розсилку з інформацією про найближчі акції.

Облік миючих засобів і витратних матеріалів

В РемОнлайн можна вести точний облік витрат миючих засобів в мілілітрах, літрах, грамах, банках. Всі операції на складі будуть підтверджені відповідними документами із зазначенням дати і часу. Вони формуються і зберігаються в системі автоматично. У розділі "Склад" можна:

  1. Подивитися що, коли, від якого постачальника, з якої партії і на яку суму надійшло на склад.
  2. Переглянути всі повернення постачальнику за період, який вас цікавить.
  3. Перевірити залишки на різних складах.
  4. Відстежити переміщення і списання.

А в групі звітів по складу можна проаналізувати обороти товарів і сформувати звіт "Товари, що потребують закупівлі". Ці дані допоможуть вам оптимізувати закупівлі.

Фінансовий та управлінський облік

РемОнлайн полегшує фінансовий та управлінський облік, завдяки автоматичному збору статистичної та аналітичної інформації.

Статистика по одній або декільком автомийкам буде виводитись на Дашборд керівника. Графіки, діаграми і бейджі оновлюються в режимі реального часу. Тут ви зможете наочно оцінити динаміку грошового потоку, замовлень, середнього чека і рейтингу компанії. 

Програма для автоматизації автомийки порівнює цифри з показниками попереднього періоду. Щоб отримувати статистику по виконавцям, увімкніть відправку щоденного звіту керівника на e-mail.

Аналітичну інформацію ви знайдете в розділі "Звіти". Там можна в кілька кліків сформувати звіти по:

  • створеним, актуальним і закритим замовленнями;
  • прибутку по замовленням;
  • виконаним роботам;
  • виконавцям;
  • зарплатам співробітників;
  • ефективності рекламних каналів ( "Звідки про нас дізнаються");
  • відгукам клієнтів;
  • дзвінкам і SMS.

Використовуйте цю інформацію, щоб оцінити якість роботи співробітників, ефективність бізнесу в цілому, оптимізувати витрати і краще зрозуміти клієнтів.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для автомийок