Ефективний облік
клієнтів і замовлень
Контроль витрат миючих засобів
Контроль оплат і заборгованостей
Всі ключові показники бізнесу
в одному вікні
Ведіть чіткий попередній запис клієнтів на автомийку за допомогою Планувальника замовлень, щоб уникнути хаосу в черзі клієнтів. Контролюйте поточне та плануйте майбутнє завантаження мийників, постів та інших ресурсів компанії, щоб швидко підібрати зручний клієнтові час.
CRM для автомийки РемОнлайн зводить в єдину базу клієнтів і замовлення, зберігає і систематизує інформацію про них. Контакти, історії звернень, оплат, деталі по замовленнях – все це буде у вас під рукою.
Встановлюйте і контролюйте терміни виконання за допомогою статусів замовлень, дивіться співвідношення замовлень в різних статусах і призначайте виконавців робіт.
При реєстрації ви отримуєте готові картки клієнтів і замовлень, які можете додатково налаштувати під себе або створити нові. Використовуйте їх, щоб заощадити до 20 хвилин на оформленні кожного замовлення.
Хочете вивести сервіс на новий рівень? Тоді відправляйте клієнтам повідомлення про запис або завершення мийки кузова і хімчистки салону автомобіля. Налаштуйте оповіщення один раз, а РемОнлайн буде відправляти їх автоматично.
Програма обліку автоматично формує звіти за виконаними роботами. Ви можете вивести загальний список виконаних на автомийці робіт, дізнатися отриману суму по кожній з них, а також перевірити, що зробив кожен із співробітників. Так ви зможете оцінити їхню ефективність і дізнатися, які послуги стали найбільш популярними і прибутковими.
Фіксуйте всі надходження, переміщення, повернення та списання миючих засобів в розділі "Склад". Списати їх в замовлення можна в кілька кліків. Відповідні акти і звіт "Обороти товарів" формуються автоматично. Щоб краще контролювати залишки, встановіть мінімальний і максимальний рівні запасів. Знаходьте недостачі та надлишки за допомогою інвентаризації.
Зведення цифр і підготовка звітів більше не займатимуть багато часу, тому що програма автоматично зберігає інформацію і формує звіти в кілька кліків. Ви в будь-який момент можете отримати аналітичну інформацію за період, який вас цікавить. За необхідності можна налаштувати інтеграцію з 1С.
Автомийка буде повністю під вашим контролем, де б ви не знаходилися. Всі важливі процеси і показники відображатимуться в одному вікні на Дашборді керівника. Ви можете увімкнути відображення для одного або декількох пунктів обслуговування автомобілів.
|
Прямо зараз у РемОнлайн розробляються
85%
Аналітичний звіт
Універсальний конструктор звітів, який дозволяє в зручній і наочній формі аналізувати інформацію в ваших замовленнях, продажах, дзвінках.
70%
Мобільний додаток керівника для Android
Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.
30%
Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками
У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.
10%
Журнал подій
Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.
10%
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.
Втомилися контролювати всі бізнес-процеси на місці? Вести облік замовлень, клієнтів і оплат вручну? Хочете масштабувати бізнес? Тоді саме час подумати про підключення спеціалізованого софту. Рекомендуємо звернути увагу на програму РемОнлайн. З її підключенням автоматизація автомийки стає посильним завданням, а якість обліку тільки поліпшується. Відстеження показників і управління можливе з будь-якого зручного пристрою: планшета, смартфона, ПК.
Коли ви вказуєте свій вид діяльності під час реєстрації в ній, то отримуєте відповідні налаштування, електронні довідники, шаблони документів, карток клієнтів і замовлень. Це значно прискорює перехід до повноцінної роботи в програмі. За бажанням ви можете змінювати налаштування, додавати власні або редагувати існуючі шаблони. Давайте розглянемо можливості РемОнлайн докладніше.
Використовуйте готові картки замовлень, щоб обслуговувати клієнтів і орієнтуватися в ситуації швидше. Наприклад, ви можете передати роботу іншим співробітникам або вирішити конфлікт з клієнтом, тому що у вас буде під рукою вся потрібна інформація для прийняття рішення:
Автоматизація обліку замовлень автомийки досягається за рахунок використання статусів замовлень і норм часу для переходу в кожен з них. Якщо ви виставите їх у правильній послідовності, використаєте нормативні інтервали часу, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення на вашій автомийці. Можна налаштувати запит коментарів при появі затримок.
Кожен зі статусів позначається різним кольором. У таблиці замовлень вони будуть виглядати як кольорові мітки, а на Дашборді керівника – як різнокольорові бейджі із вказанням кількості замовлень і суми грошей в касах.
Готові картки клієнтів допомагають заводити їх в систему швидше. Для масового завантаження /
вивантаження інформації про клієнтів імпортуйте / експортуйте Excel-файл. Для зручності розподіліть базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб – тоді вони відображатимуться на різних вкладках. Щоб швидко знайти потрібного, скористайтеся пошуком. Крім імені і контактів у картці клієнта ви побачите:
Якщо ви налаштували інтеграцію з IP-телефонією і SMS-шлюзом, то зможете зв'язуватися з клієнтами безпосередньо з CRM для автомийки. Для цього потрібно клацнути на номер телефону та обрати бажану дію: зателефонувати або відправити SMS. Можна налаштувати персоналізовану відкладену відправку SMS для збору відгуків або запустити масову розсилку з інформацією про найближчі акції.
В РемОнлайн можна вести точний облік витрат миючих засобів в мілілітрах, літрах, грамах, банках. Всі операції на складі будуть підтверджені відповідними документами із зазначенням дати і часу. Вони формуються і зберігаються в системі автоматично. У розділі "Склад" можна:
А в групі звітів по складу можна проаналізувати обороти товарів і сформувати звіт "Товари, що потребують закупівлі". Ці дані допоможуть вам оптимізувати закупівлі.
РемОнлайн полегшує фінансовий та управлінський облік, завдяки автоматичному збору статистичної та аналітичної інформації.
Статистика по одній або декільком автомийкам буде виводитись на Дашборд керівника. Графіки, діаграми і бейджі оновлюються в режимі реального часу. Тут ви зможете наочно оцінити динаміку грошового потоку, замовлень, середнього чека і рейтингу компанії.
Програма для автоматизації автомийки порівнює цифри з показниками попереднього періоду. Щоб отримувати статистику по виконавцям, увімкніть відправку щоденного звіту керівника на e-mail.
Аналітичну інформацію ви знайдете в розділі "Звіти". Там можна в кілька кліків сформувати звіти по:
Використовуйте цю інформацію, щоб оцінити якість роботи співробітників, ефективність бізнесу в цілому, оптимізувати витрати і краще зрозуміти клієнтів.