Укр

Програма для автомийки

Допомагає вести облік, автоматизувати процеси,
підвищити прибутковість бізнесу

Що ви отримуєте з РемОнлайн

Ефективний облік клієнтів і замовлень

Контроль витрат миючих засобів

Контроль оплат і заборгованостей

Всі ключові показники бізнесу в одному вікні

Програма для автомийки РемОнлайн безкоштовна протягом перших 14 днів. Оцініть переваги її використання під час тестового періоду.

Чим корисна програма РемОнлайн для автомийки

Ведення клієнтів і замовлень автомийки

CRM для автомийки РемОнлайн дозволяє створити єдину базу клієнтів і замовлень, зберегти і систематизувати інформацію про них. Контакти, історії звернень, оплат, деталі по замовленням - все це буде у вас під рукою.

Встановлюйте і контролюйте терміни виконання замовлень, призначайте виконавців робіт, дивіться співвідношення замовлень в різних статусах.

Швидка фіксація нових клієнтів і замовлень

Під час реєстрації ви отримуєте готові картки клієнтів і замовлень, які можете доналаштувати під себе або створити нові. Використовуйте їх, щоб заощадити до 20 хвилин на оформленні кожного замовлення.

Автоматичні повідомлення клієнтів

Хочете вивести клієнтський сервіс на новий рівень? Тоді використовуйте SMS-оповіщення РемОнлайн - програма дозволяє автоматично надсилати SMS про зміну статусу або завершення робіт. Повідомляйте таким способом клієнтам про завершення мийки кузова і хімчистки салону автомобіля. Вказуйте в повідомленнях залишки сум до оплати, якщо клієнти внесли передоплату. Для цього достатньо лише раз налаштувати шаблони і сценарії.

Облік виконаних на автомийці робіт

Програма обліку автоматично формує звіти за виконаними роботами. Ви можете вивести загальний список виконаних на автомийці робіт, дізнатися отриману суму по кожній з них, а також перевірити, що зробив кожен із співробітників. Так ви зможете оцінити їхню ефективність і дізнатися, які послуги стали найбільш популярними і прибутковими.

Контроль витрат миючих засобів

Фіксуйте всі надходження, переміщення, повернення та списання миючих засобів в розділі "Склад". Списати їх в замовлення можна в кілька кліків. Відповідні акти і звіт "Обороти товарів" формуються автоматично. Щоб краще контролювати залишки, встановіть мінімальний і максимальний рівні запасів. Тоді ви будете отримувати підказки про необхідність закупівлі.

Бухгалтерський і фінансовий облік в автомийці

Зведення цифр і підготовка звітів більше не займатимуть багато часу, тому що програма автоматично зберігає інформацію і формує звіти в кілька кліків. Ви в будь-який момент можете отримати аналітичну інформацію за період, який вас цікавить. За необхідності можна налаштувати інтеграцію з 1С.

Управлінський облік в бізнесі

Автомийка буде повністю під вашим контролем, де б ви не знаходилися. Всі важливі процеси і показники відображатимуться в одному вікні на Дашборді керівника. Ви можете увімкнути відображення для одного або декількох пунктів обслуговування автомобілів.

Розрахунок зарплат і вартості робіт в автомийці

Вартість робіт

  • Налаштування прайсу на всі види мийки, хімчистки
  • Автоматична калькуляція вартості робіт
  • Контроль собівартості послуг

Зарплата співробітників

  • Налаштування нарахувань за виконану роботу для кожного співробітника
  • Виплати відсотка або фіксованої суми від вартості / прибутку з послуг
  • Матеріальна мотивація співробітників автомийки

Що ще корисного скоро з'явиться в РемОнлайн?

Ми прислухаємося до побажань користувачів і продовжуємо працювати над розширенням функціональності програми. Для автомийок зараз в розробці:

  • календарний запис на автомийку;
  • взаєморозрахунки з клієнтами і постачальниками;
  • повна і часткова інвентаризація складу.

Слідкуйте за новинами, щоб першим дізнатися про випуск оновлень. При появі запитань або побажань звертайтеся в службу підтримки користувачів.

6 причин обрати РемОнлайн

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Початок роботи за 5 хвилин – просто зареєструйтеся на сайті та увійдіть в додаток.
  2. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який легко адаптується під ваш бізнес.
  3. Всі дані зберігаються в хмарі, що дає доступ до них з будь-якої точки світу з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК.
  4. Інтеграції з популярними сервісами для управління бізнесом, IP-телефонії і SMS шлюзами.
  5. Зберігання даних вашої автомийки на захищених серверах.
  6. Гнучке налаштування прав доступу, збереження історії входів.

Програма для автоматизації автомийки

Втомилися контролювати всі бізнес-процеси на місці? Вести облік замовлень, клієнтів і оплат вручну? Хочете масштабувати бізнес? Тоді саме час подумати про підключення спеціалізованого софту. Рекомендуємо звернути увагу на програму РемОнлайн. З її підключенням автоматизація автомийки стає посильним завданням, а якість обліку тільки поліпшується. Відстеження показників і управління можливе з будь-якого зручного пристрою: планшета, смартфона, ПК.

Коли ви вказуєте свій вид діяльності під час реєстрації в ній, то отримуєте відповідні налаштування, електронні довідники, шаблони документів, карток клієнтів і замовлень. Це значно прискорює перехід до повноцінної роботи в програмі. За бажанням ви можете змінювати налаштування, додавати власні або редагувати існуючі шаблони. Давайте розглянемо можливості РемОнлайн докладніше.

Облік замовлень автомийки

Використовуйте готові картки замовлень, щоб обслуговувати клієнтів і орієнтуватися в ситуації швидше. Наприклад, ви можете передати роботу іншим співробітникам або вирішити конфлікт з клієнтом, тому що у вас буде під рукою вся потрібна інформація для прийняття рішення:

  • ім'я і контакти клієнта;
  • крайній термін виконання замовлення;
  • нотатки приймальника, фото авто;
  • перелік замовлених послуг і миючих засобів зі складу;
  • сума до сплати і розмір знижки;
  • наявність / відсутність передплати.

Автоматизація обліку замовлень автомийки досягається за рахунок використання статусів замовлень і норм часу для переходу в кожен з них. Якщо ви виставите їх у правильній послідовності, використаєте нормативні інтервали часу, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення на вашій автомийці. Можна налаштувати запит коментарів при появі затримок.

Кожен зі статусів позначається різним кольором. У таблиці замовлень вони будуть виглядати як кольорові мітки, а на Дашборді керівника – як різнокольорові бейджі із вказанням кількості замовлень і суми грошей в касах.

Облік клієнтів автомийки

Готові картки клієнтів допомагають заводити їх в систему швидше. Для масового завантаження /

вивантаження інформації про клієнтів імпортуйте / експортуйте Excel-файл. Для зручності розподіліть базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб – тоді вони відображатимуться на різних вкладках. Щоб швидко знайти потрібного, скористайтеся пошуком. Крім імені і контактів у картці клієнта ви побачите:

  • історію його звернень;
  • дату останнього візиту;
  • історію дзвінків і SMS, записи розмов;
  • історію оплат і повернень;
  • наявність / відсутність і розміри знижок на послуги, матеріали;
  • номер дисконтної картки;
  • звідки клієнт дізнався про вас.

Якщо ви налаштували інтеграцію з IP-телефонією і SMS-шлюзом, то зможете зв'язуватися з клієнтами безпосередньо з CRM для автомийки. Для цього потрібно клацнути на номер телефону та обрати бажану дію: зателефонувати або відправити SMS. Можна налаштувати персоналізовану відкладену відправку SMS для збору відгуків або запустити масову розсилку з інформацією про найближчі акції.

Облік миючих засобів і витратних матеріалів

В РемОнлайн можна вести точний облік витрат миючих засобів в мілілітрах, літрах, грамах, банках. Всі операції на складі будуть підтверджені відповідними документами із зазначенням дати і часу. Вони формуються і зберігаються в системі автоматично. У розділі "Склад" можна:

  1. Подивитися що, коли, від якого постачальника, з якої партії і на яку суму надійшло на склад.
  2. Переглянути всі повернення постачальнику за період, який вас цікавить.
  3. Перевірити залишки на різних складах.
  4. Відстежити переміщення і списання.

А в групі звітів по складу можна проаналізувати обороти товарів і сформувати звіт "Товари, що потребують закупівлі". Ці дані допоможуть вам оптимізувати закупівлі.

Фінансовий та управлінський облік

РемОнлайн полегшує фінансовий та управлінський облік, завдяки автоматичному збору статистичної та аналітичної інформації.

Статистика по одній або декільком автомийкам буде виводитись на Дашборд керівника. Графіки, діаграми і бейджі оновлюються в режимі реального часу. Тут ви зможете наочно оцінити динаміку грошового потоку, замовлень, середнього чека і рейтингу компанії. 

Програма для автоматизації автомийки порівнює цифри з показниками попереднього періоду. Щоб отримувати статистику по виконавцям, увімкніть відправку щоденного звіту керівника на e-mail.

Аналітичну інформацію ви знайдете в розділі "Звіти". Там можна в кілька кліків сформувати звіти по:

  • створеним, актуальним і закритим замовленнями;
  • прибутку по замовленням;
  • виконаним роботам;
  • виконавцям;
  • зарплатам співробітників;
  • ефективності рекламних каналів ( "Звідки про нас дізнаються");
  • відгукам клієнтів;
  • дзвінкам і SMS.

Використовуйте цю інформацію, щоб оцінити якість роботи співробітників, ефективність бізнесу в цілому, оптимізувати витрати і краще зрозуміти клієнтів.

Показати повністю »