РемОнлайн надає широкі можливості для інтеграції з 1С, sms-шлюзами, провайдерами IP-телефонії, віджетом "Статус замовлення" та пошуковиками запчастин. Ці інструменти допоможуть вам здешевити зв'язок, прискорити пошук інформації, оптимізувати комунікацію зі співробітниками та клієнтами, а також налагодити обмін даними між CRM та 1С. Всі доступні інтеграції зі сторонніми сервісами відображаються в особистому кабінеті в Центрі інтеграцій РемОнлайн. Детальніше про них розповімо далі.
Підключіть до CRM-системи телефонію, щоб керувати замовленнями, клієнтською базою та дзвінками в одному місці. Це дозволить вам контролювати менеджерів, поліпшити комунікацію з клієнтами і підвищити їхню лояльність. РемОнлайн інтегрується з такими сервісами IP-телефонії:
Для користувачів РемОнлайн діють спеціальні умови на підключення
Виберіть СМС-шлюз, щоб надсилати клієнтам автоматичні оповіщення та нагадування. Так ви зможете тримати клієнтів в курсі будь-яких змін у замовленні та нагадувати про майбутні події, щоб уникнути простоїв і часових накладок.
Надсилайте співробітникам оповіщення про створення замовлення, призначення виконавцем у замовленні або завданні, щоб вони не пропустили нічого важливого.
Підключайте до РемОнлайн РРО та пРРО, щоб працювати згідно з вимогами українського законодавства.
Продавайте більше товарів та знаходьте нових клієнтів на маркетплейсах. Інтеграція РемОнлайн з маркетплейсами спрощує та автоматизує контроль за наявністю товарів та допомогає правильно сформувати товарний асортимент.
Експортуйте в 1С інформацію щодо рахунків та замовлень, створених в РемОлайн. Потім на їхній основі можна формувати видаткові накладні, рахунки-фактури, оплати та інші документи. Крім того, інтеграція дозволить бухгалтеру швидко оформляти необхідні звіти за даними з CRM-системи.
1С:Управление торговлей
1С:Бухгалтерия
Використовуйте зовнішні онлайн-конектори, якщо не знайшли пряму інтеграцію з потрібним сервісом. З їх допомогою ви можете підключити до CRM-системи РемОнлайн більше 150 корисних сервісів.