RemOnline надає широкі можливості для інтеграції з sms-шлюзами, провайдерами IP-телефонії, віджетом "Статус замовлення" та пошуковиками запчастин. Ці інструменти допоможуть вам здешевити зв'язок, прискорити пошук інформації, оптимізувати комунікацію зі співробітниками та клієнтами, а також налагодити обмін даними між CRM та сервісами. Всі доступні інтеграції зі сторонніми сервісами відображаються в особистому кабінеті в Центрі інтеграцій RemOnline. Детальніше про них розповімо далі.
Підключіть до CRM-системи телефонію, щоб керувати замовленнями, клієнтською базою та дзвінками в одному місці. Це дозволить вам контролювати менеджерів, поліпшити комунікацію з клієнтами і підвищити їхню лояльність. RemOnline інтегрується з такими сервісами IP-телефонії:
Для користувачів RemOnline діють спеціальні умови на підключення
Оберіть СМС-шлюз, аби надсилати клієнтам автоматичні оповіщення та нагадування. Так ви зможете тримати клієнтів в курсі будь-яких змін у замовленні та нагадувати про майбутні події, щоб уникнути простоїв і часових накладок.
Підключайте до RemOnline РРО та пРРО, аби працювати згідно з вимогами українського законодавства
Datecs
Продавайте більше товарів та знаходьте нових клієнтів на маркетплейсах. Інтеграція RemOnline з маркетплейсами спрощує та автоматизує контроль за наявністю товарів та допомогає правильно сформувати товарний асортимент.
Використовуйте зовнішні онлайн-конектори, якщо не знайшли пряму інтеграцію з потрібним сервісом. З їх допомогою ви можете підключити до CRM-системи RemOnline більше 150 корисних сервісів.
ApiX-Drive