Укр

Інтеграції РемОнлайн зі сторонніми сервісами


РемОнлайн надає широкі можливості для інтеграції з 1С, sms-шлюзами, провайдерами IP-телефонії, віджетом "Статус замовлення" та пошуковиками запчастин. Ці інструменти допоможуть вам здешевити зв'язок, прискорити пошук інформації, оптимізувати комунікацію зі співробітниками та клієнтами, а також налагодити обмін даними між CRM та 1С. Всі доступні інтеграції зі сторонніми сервісами відображаються в особистому кабінеті в Центрі інтеграцій РемОнлайн. Детальніше про них розповімо далі.

Месенджери

Telegram

Підключіть РемОнлайн Бот і надсилайте співробітникам у Telegram автоматичні сповіщення про зміни, які відбулися в задачах і замовленнях в РемОнлайн. Це дозволяє уникнути прострочки по задачах і замовленнях, а також здешевити внутрішню комунікацію.

IP-телефонії та віртуальні АТС

Zadarma

Zadarma – сервіс хмарної телефонії, яким користуються у 80-ти країнах світу. Дозволяє здійснювати дзвінки прямо з картки клієнта, переадресовувати виклики, зберігати та прослуховувати записи розмов. Зараз при підключенні АТС Zadarma діє спеціальна пропозиція для користувачів РемОнлайн.

Binotel

Binotel – розумна телефонія, яка об'єднує співробітників, офіси та номери компанії в єдину мережу. Інтеграція дозволяє: здешевити вихідний зв'язок, телефонувати та переводити дзвінки в один клік, зберігати історію і слухати записи розмов. Наразі користувачів РемОнлайн чекає подарунок при оплаті першого місяця використання будь-якого пакета послуг Binotel.

onlinePBX

onlinePBX – віртуальна АТС з підтримкою більш ніж 200 операторів телефонії. Дозволяє телефонувати з CRM-системи, використовувати мобільний додаток для корпоративних номерів, налаштовувати сценарії переадресації викликів, підключити IVR і віджет зворотного дзвінка для зручної навігації, а також зворотного зв'язку в неробочий час. Зараз при підключенні onlinePBX діє ексклюзивна пропозиція для користувачів РемОнлайн.

Мои Звонки

Мои Звонки – популярне хмарне рішення для збору та аналітики дзвінків з мобільних телефонів. Можливості інтеграції: зберігати і слухати розмови з Android-смартфонів, телефонувати та відправляти смс в один клік, аналізувати статистику діалогів, створювати, імпортувати й редагувати контакти.

Сервіси для SMS-розсилок

РемОнлайн СМС

РемОнлайн СМС – вбудований смс-шлюз в РемОнлайн. Дозволяє вибрати пакет з потрібною кількістю повідомлень та без зайвих налаштувань почати відправляти сповіщення співробітникам і клієнтам.

SMS-Центр

SMS-Центр – надійний сервіс для розсилки смс, який відправляє повідомлення в мережі мобільних операторів в усьому світі. Інтеграція дозволяє: писати довгі повідомлення до 1000 символів, автоматично додавати недоступні номери в чорний список і швидко відслідковувати статуси доставки.

Bytehand

Bytehand – високошвидкісний смс-шлюз, який налічує понад 25 000 клієнтів. Можливості інтеграції: масова та одинична розсилка повідомлень, контроль процесу відправки і доставки в особистому кабінеті, робота з усіма операторами, які використовують стандарт GSM.

Мои Звонки

Окрім дзвінків, Мои Звонки – це сервіс для відправки повідомлень з Android-смартфона. Інтеграція дозволяє: відправляти сповіщення клієнтам в один клік та оперативно інформувати їх про доставку, хід  робіт чи закінчення ремонту.

1С: Управління торгівлею та 1С: Бухгалтерія

РемОнлайн интегрируется с 1С

Дає можливість експортувати в 1С інформацію щодо рахунків та замовлень, створених в РемОлайн. Потім на їхній основі можна формувати видаткові накладні, рахунки-фактури, оплати та інші документи. Крім того, інтеграція дозволить бухгалтеру швидко оформляти необхідні звіти за даними з CRM-системи.

Інші інтеграції CRM-системи РемОнлайн

Nevkl

Nevkl – популярний український пошуковик запчастин для планшетів, ноутбуків, смартфонів та іншої мобільної техніки. Дозволяє швидко шукати потрібні запасні частини за найменуванням, вибирати найвигідніші пропозиції постачальників і відразу переходити на їхні сайти, щоб зробити замовлення.

Віджет "Статус замовлення"

Віджет "Статус замовлення" – спеціальна форма, яку можна розмістити на сайті. Цей інструмент дозволить вашим клієнтам відслідковувати поточний статус своїх замовлень за номером телефону та знизити навантаження на ваших менеджерів.