Завдяки сервісу РемОнлайн ви зможете автоматизувати роботу з великим обсягом даних та покращити якість обслуговування клієнтів. Дізнайтесь більше про можливості програми далі.



Переваги РемОнлайн:


base.svg (3 KB)


Ведіть попередній запис, приймайте дзвінки та розширюйте базу клієнтів


save.svg (4 KB)


Організовуйте продуктивний робочий день персоналу, керуючи бізнес-процесами


profit.svg (3 KB)


Скорочуйте витрати та раціонально розподіляйте бюджет клініки


device.svg (2 KB)


Відстежуйте ключові показники з будь-якого місця та пристрою




Спробуйте безкоштовного впродовж тестового періоду

Навіщо клініці CRM

Ведіть запис на прийом онлайн

Як правило, запис на прийом супроводжується великим обсягом паперових документів. З Планувальником РемОнлайн ви назавжди забудете про паперову тяганину. Записуйте клієнтів онлайн на дні та тижні вперед лише за декілька кліків. Так ви уникнете черг і зробите візити пацієнтів комфортнішими. Сервіс враховує наявність вільних кабінетів та рівномірно розподіляє клієнтів поміж лікарями.


Програма для запису на прийом також інтегрується з популярними телефоніями та відображає на екрані пристрою дані клієнта, коли він дзвонить. Це прискорює усі процедури в декілька разів. Система також автоматично нагадуватиме клієнтам про візит до вашої клініки за через SMS, тож вони завжди пам'ятатимуть про свої плани.

Розширюйте базу клієнтів

РемОнлайн зберігає інформацію про пацієнтів та історію їх візитів в одній базі. Ніяких більше паперових карток і втрачених контактів! Обробка персональних даних пацієнта та історія його хвороби завжди доступні на вашому пристрої. Залишайте замітки у вікні прийому кожного конкретного пацієнта, за потреби додавайте фотографії та документи, аби мати повну картину анамнезу.


Водночас програма для обліку наданих послуг допоможе аналізувати рівень перформансу ваших співробітників та відстежувати відвідування кожного окремого медика.

Керуйте розсудливо за допомогою CRM для клініки та медичного центру

Універсальна чи спеціалізована CRM-система більше підходить для клініки? Розумним вибором буде зручна та проста CRM-система, яка сприятиме належному виконанню адміністративних задач. РемОнлайн задовольнить функціональні потреби як аптеки або медкабінету, так і великих медичних центрів:

  • Створюйте окремі ланцюжки статусів для різних локацій і відстежуйте показники кожної з них окремо.
  • Контролюйте склад медикаментів, візити пацієнтів, роботу ваших спеціалістів і фінансову звітність однієї або декількох клінік завдяки одній програмі.

Автоматизуйте клініку

РемОнлайн — це сервіс, який призначений для синхронізації та повної автоматизації адміністративних процесів у вашій клініці.


Програма дозволяє скоротити вплив людського чинника та оптимізувати кількість співробітників. Можливість налаштування автоматичного
нарахування заробітних плат вашим медпрацівникам допоможе уникнути помилок в розрахунках і зробить систему виплат прозорою. Крім того, щоб убезпечити дані клієнтів, ви можете встановити індивідуальний доступ співробітників до них.

Створюйте та друкуйте довідки й протоколи

Заощаджуйте час завдяки готовим шаблонам документів:

  • Налаштуйте шаблон довідки, направлення або рецепту один раз, а потім заповнюйте лише поля категорій персональних даних клієнта.
  • Готові довідники прискорять заповнення картки пацієнта та дозволять персоналу клініки прийняти більше клієнтів.

Ведіть облік медикаментів в клініці

РемОнлайн є ключовою основою для спрощення обліку медичного складу:

  • Оприбутковуйте потрібні матеріали та медикаменти на склад, а програма вчасно попередить про їх закінчення.
  • Скоротіть витрати клініки завдяки звіту ‎Аналіз асортименту, який покаже, які медикаменти мають попит, а які можна закуповувати рідше.


CRM-система допомагає вести керування роботою складу, полишивши скрупульозний ручний облік з купою папірців у минулому.

Тримайте під контролем фінанси

  • Наглядайте за рухом грошових коштів за статтями та скорочуйте надлишкові витрати.
  • Ведіть взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами, щоб відстежувати заборгованості.
  • Аналізуйте маркетингові кампанії та вкладайте тільки в ту рекламу, яка залучає до клініки клієнтів.
  • Плануйте бюджет і збільшуйте дохідність бізнесу завдяки РемОнлайн.

Відстежуйте ключові показники в зручному форматі

Інструменти розумної аналітики в CRM для клініки дозволяють зводити дані продажів, замовлень і платежів за будь-який період в діаграми та тренди. Вам не потрібен професійний аналітик даних, — робіть самостійно аналітичну роботу в РемОнлайн без зайвих проблем та витрат. Візуалізуйте ключові показники та знаходьте нові шляхи, завдяки яким ваш бізнес буде успішним.

Широкий функціонал CRM-системи для керівника

Ви в будь-який момент зможете дізнатися ключові бізнес-показники клініки в мобільному додатку керівника РемОнлайн Директор. Кількість візитів за день, сума в касах, рейтинг клініки й інші важливі дані будуть завжди під рукою.


Контролюйте роботу медперсоналу та комунікуйте зі співробітниками через інтегровані месенджери, щоб завжди залишатися з ними на зв'язку. CRM-система у охороні здоров'я вирішує проблему оперативного реагування на будь-які зміни показників і дозволяє приймати доцільні рішення для їх поліпшення.



Швидкий старт за 3-5 днів


registration.svg (3 KB)


Хмарна програма РемОнлайн не вимагає встановлення. Просто зареєструйтеся та почніть роботу

customer.svg (2 KB)


Ви можете налаштувати програму самостійно або за допомогою наших експертів

individual.svg (2 KB)


Проінструктуйте персонал і запускайте роботу

interface.svg (2 KB)


Інтуітивно-зрозумілий інтерфейс дозволяє використовувати програму з першого дня роботи





Налаштувати програму для обліку в медичному центрі самостійно простіше простого

knowledge.svg (3 KB)

База знань

Знайдіть відповіді на всі питання
у Базі Знань, доступ в яку
знаходиться прямо в програмі.

youtube.svg (1 KB)

Повчальні відео

Дивіться повчальні відео,
в яких крок за кроком розписані
всі основні налаштування

notification.svg (2 KB)

Повідомлення та розсилки

Для швидкої адаптації до програми використовуйте інформацію,
яка приходить вам в повідомленнях
і поштових розсилках

support.svg (3 KB)

Служба підтримки

Ви завжди можете оперативно вирішити питання, спілкуючись
з живими менеджерами.
Ми не використовуємо чат-боти

Популярні запитання та відповіді

Які завдання вирішує CRM для медичної організації?

faq_arrow

CRM-система — це універсальний мультитул для автоматизації бізнес-процесів. За допомогою цього програмного забезпечення вам буде зручно керувати бізнесом просто зі свого пристрою, а саме:

  • записувати клієнтів на прийом, комунікувати з ними та приймати замовлення
  • вести облік клієнтів, подробиць їхніх візитів та збирати відгуки задля впровадження кращого сервісу
  • впорядкувати склад та оптимізувати асортимент, заощадивши кошти
  • вести взаєморозрахунки з клієнтами, аналізувати фінансові звіти та показники компанії
  • налаштувати розрахунок на нарахування зарплати вашим співробітникам з урахуванням їхньої активності.

Універсальна чи спеціалізована CRM-система?

faq_arrow

Головне — це відповідність CRM-системи вашим вимогам як керівника та потребам вашого бізнесу. Вузькоспеціалізовані програми часто не дають розвивати бізнес-процеси, які не стосуються вашої діяльності напряму. РемОнлайн, на противагу таким сервісам, пропонує широкий функціонал для багатьох видів бізнесу та дає нагоду зрозуміти всі можливості універсальної програми, які неодмінно завдадуть свіжий поштовх вашій справі.

Чи потрібна вашій клініці CRM-система?

faq_arrow

Тут можна було б сказати, що впровадження CRM для клініки — це суто індивідуальне рішення. Однак запевняємо вас, що програма суттєво полегшить та пришвидшить всі адміністративні процеси від взаємодії з клієнтами до фінансової звітності. Хіба може бути марним інструмент, який дозволяє керувати всіма аспектами роботи компанії в одній вкладці браузера? Краще один раз спробувати, ніж мучити себе сумнівами.

Чим корисна CRM-система для керівника?

faq_arrow

Універсальна та багатофункціональна CRM дозволить аналізувати динаміку бізнеса та скласти вичерпну картину діяльності вашої компанії. Ви зможете відстежувати ефективність перформансу співробітників та попит на певні послуги й товари. Система допоможе впорядкувати склад, започатковувати рекламні кампанії та аналізувати їхню дієвість, а також навести лад у фінансах.

Додаткові можливості сервісу 

Програма для приватної клініки РемОнлайн допоможе керівникам бізнесу управляти своїм бізнесом дійсно ефективно. Це означає, що програма не просто допомагає зберігати дані та знаходити інформацію в потрібний момент. Вона допомагає обробляти та аналізувати її без додаткової витрати грошей, сил і часу. Ефективне управління та організація роботи медичного центру стане для вас простим і легким процесом. 

Як і фінансове планування клініки, яке зазвичай викликає багато питань і вимагає допомоги фахівців. З CRM для медцентра РемОнлайн ви зможете відстежувати рух грошових коштів і залишки в касах без зайвих труднощів, а завдяки цьому оптимізуєте бюджет і скоротите витрати. 

Але програма підійде не лише для медцентрів. Автоматизація ветеринарної клініки або аптеки теж можлива за допомогою РемОнлайн. Ведіть облік продажам, робіть повернення постачальникам і проводьте інвентаризації в програмі, щоб навести порядок на складі. А завдяки функціям серійного обліку та адресного зберігання ви знатимете, які медикаменти та де саме лежать. 

РемОнлайн – це CRM для багатопрофільної клініки. З програмою ви оптимізуєте бізнес-процеси та зможете приймати правильні управлінські рішення, ґрунтуючись на зібраних даних. РемОнлайн представляє їх у вигляді зручних графіків і простих звітів, щоб ви не витрачали час на обробку даних та могли приймати управлінські рішення швидко.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для медичних центрів