Облік в клініці та медичному центрі ще ніколи не був таким зручним. Програма для автоматизації РемОнлайн відкриває широкі можливості управління клінікою, не вимагаючи додаткового часу та засобів на впровадження. Ви зможете вести облік пацієнтів, навести лад в препаратах та інструментах, і спростити роботу персоналу клініки завдяки одній CRM.
Вести попередній запис, отримати дзвінки та розширювати базу пацієнтів
Економити час персоналу завдяки автоматизації бізнес-процесів
Скоротити витрати та правильно розподілити бюджет клініки
Відстежувати ключові показники
з будь-якого місця та пристрою
Позбавтеся від черг і невдоволених пацієнтів в приймальні завдяки Планувальникові. Записуйте їх на візит заздалегідь з урахуванням вільних кабінетів і лікарів. Інтеграція програми з сервісами популярних телефоній дозволяє бачити на екрані дані пацієнта при дзвінку, та прискорює запис у декілька разів. А завдяки автоматичним нагадуванням ви позбудетесь запізнень і накладки візитів.
РемОнлайн зберігає інформацію про пацієнтів та історію їх візитів в одній базі. Ніяких більше паперових карт і втрачених контактів! Дані пацієнта та історія його лікування завжди під рукою. Прикріплюйте фотографії, додаткові документи, і залишайте нотатки у вікні прийому кожного конкретного пацієнта, а програма допоможе відстежувати їх відвідування та аналізувати якість наданих послуг.
Економте час завдяки готовим шаблонам документів. Налаштуйте шаблон довідки, направлення або протоколу один раз, і зекономте до 15 хвилин на кожному візиті. Готові довідники прискорюють заповнення карти пацієнта та дозволяють персоналу клініки витрачати час на дійсно важливі речі.
РемОнлайн спрощує складський облік в медичному центрі. Оприбутковуйте потрібні матеріали та медикаменти на склад, а програма вчасно попередить про їх закінчення. Скоротіть витрати клініки завдяки звіту "Аналіз асортименту", який покаже, які медикаменти розходяться найшвидше, а які можна закуповувати не так часто.
Ви у будь-який момент зможете дізнатися ключові бізнес-показники клініки, користуючись усього одним вікном Дашборда. Кількість замовлень за день, сума в касах, рейтинг клініки та інші важливі дані завжди в полі зору. Програма миттєво генерує звіти по фінансах, пацієнтах, послугах і складах, щоб ви могли приймати правильні управлінські рішення, спираючись на них.
База знань
Знайдіть відповіді на всі питання
у Базі Знань, доступ в яку
знаходиться прямо в програмі.
Повчальні відео
Дивіться повчальні відео,
в яких крок за кроком розписані
всі основні налаштування
Повідомлення та розсилки
Для швидкої адаптації до програми використовуйте інформацію,
яка приходить вам в повідомленнях
і поштових розсилках
Служба підтримки
Ви завжди можете оперативно вирішити питання, спілкуючись
з живими менеджерами.
Ми не використовуємо чат-боти
Програма для приватної клініки РемОнлайн допоможе керівникам бізнесу управляти своїм бізнесом дійсно ефективно. Це означає, що програма не просто допомагає зберігати дані та знаходити інформацію в потрібний момент. Вона допомагає обробляти та аналізувати її без додаткової витрати грошей, сил і часу. Ефективне управління та організація роботи медичного центру стане для вас простим і легким процесом.
Як і фінансове планування клініки, яке зазвичай викликає багато питань і вимагає допомоги фахівців. З CRM для медцентра РемОнлайн ви зможете відстежувати рух грошових коштів і залишки в касах без зайвих труднощів, а завдяки цьому оптимізуєте бюджет і скоротите витрати.
Але програма підійде не лише для медцентрів. Автоматизація ветеринарної клініки або аптеки теж можлива за допомогою РемОнлайн. Ведіть облік продажам, робіть повернення постачальникам і проводьте інвентаризації в програмі, щоб навести порядок на складі. А завдяки функціям серійного обліку та адресного зберігання ви знатимете, які медикаменти та де саме лежать.
РемОнлайн – це CRM для багатопрофільної клініки. З програмою ви оптимізуєте бізнес-процеси та зможете приймати правильні управлінські рішення, ґрунтуючись на зібраних даних. РемОнлайн представляє їх у вигляді зручних графіків і простих звітів, щоб ви не витрачали час на обробку даних та могли приймати управлінські рішення швидко.