3 хвилини

Автоматизація клініки за тиждень

До відкриття власного бізнесу Вікторія Пузатова працювала в IT сфері та звикла вести облік в CRM системах. Відкриваючи мережу офтальмологічних клінік Це-Клініка вона прагнула одразу структурувати та автоматизувати процеси за допомогою системи обліку. Пошуки програми тривали не один місяць і привели до нетипового рішення — програма, що орієнтована на сервісний бізнес, підійшла краще ніж спеціалізовані медичні CRM. Читайте далі, що в RemOnline підкупило пані Вікторію та чому вона вважає його функціонал “найкращим, що є зараз на ринку.”



reception-c-clinic.webp (98 KB)Стійка реєстрації пациєнтів в Це-Клініка


Автоматизуйте рутинні задачі, щоб підвищити дохідність бізнесу. Спробуйте RemOnline безкоштовно

Півроку пошуків і неочікуване рішення

Український ринок наразі пропонує мало програмних рішень для медичних центрів. Є або занадто вузьконаправлені програми, як то для стоматологій або косметичних салонів, або стандартизовані CRM “для всіх”. В перших неможливо адаптувати програму під офтальмологію, в інших недостатньо інструментів для потреб клінік.


У програм для стоматологій та косметичних салонів чітка спеціалізація, вони не масштабуються. Я постійно наштовхувалась на функціонал, який настільки вузько направлений, що його неможливо адаптувати під офтальмологію. А ось у RemOnline класно, що можна доналаштувати певні моменти, яких не вистачає моєму бізнесу. Це реально здорово.

Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Мережа офтальмологічних клінік “Це-Клініка”



Підбір системи обліку почався з програми, в якій працюють конкуренти та партнери. На першому ж демо стало зрозуміло, що незручний і застарілий інтерфейс буде лише гальмувати процеси. Далі Вікторія спробувала спеціалізовану систему для державних клінік, але зіштовхнулася зі складною логікою верифікації лікарських направлень та часовими лімітами на оформлення прийому. До того ж, процес налаштування програми та навчання персоналу тривав майже 4 місяці.


Я не могла самостійно додати нову послугу, кожного разу треба було звернутися до менеджера і доплатити. Потім, коли я все це доналаштувала і сподівалась, що все буде працювати як треба, почали скаржитися лікарі. Для того, щоб підписати направлення, на пацієнта виділяється 15-30 хвилин, плюс треба встигнути заповнити всі дані, швидко роздрукувати… Там “конвєер”, треба розуміти, що це має відбуватися дуже-дуже швидко. А коли ще щось не зберігається, це повний аврал.

Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Мережа офтальмологічних клінік “Це-Клініка”



Після півроку пошуків, Вікторія випадково натрапила на RemOnline. Переконавшись, що програма закриває всі базові потреби, одразу вирішила протестувати. Завдяки зручному інтерфейсу та індивідуальному підходу технічної підтримки, налаштування програми пройшло швидко. Вже за тиждень RemOnline працював для першого філіалу.


Мене дуже порадувало, що менше ніж за тиждень я змогла повністю налаштувати RemOnline на першу клініку, щоб протестувати. І з 'явився менеджер, який відповідає “тут і зараз”, не по скриптах, і завжди зі мною на зв 'язку. Я була готова розплакатися в цей час. І я одразу така, Боже мій, це чудо!

Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Мережа офтальмологічних клінік “Це-Клініка”



check-up-in-c-clinic.webp (89 KB)Процес перевірки зору в Це-Клініка


Чи підходить вам RemOnline? Переконайтесь в перевагах програми саме для вашого бізнесу

Адаптація до потреб медичного бізнесу

Наразі всі п’ять філалів Це-Клініки працюють в RemOnline: планують записи пацієнтів, ведуть історію хвороби, відстежують переміщення медикаментів між філіалами, контролюють фінансові потоки, аналізують продажі та якість клієнтського сервісу. В цьому допомагають наступні технічні рішення:

Планувальник

Вбудований календар дозволяє бачити години прийому кожного лікаря та записувати пацієнтів на зручний час. Також є графік роботи спеціалістів для кожної локації, який синхронізується з календарем. В Це-Клініці лікарі працюють в кількох філіалах в різний час, наприклад в першу половину дня вони в одному місті, потім водій везе їх до іншого. І RemOnline надає доступ до актуальних календарів лікарів з прив'язкою до кожної локації.


Найголовніша функція для наших клінік і те, чого немає в більшості CRM-систем, це можливість записувати пацієнтів в календарі лікарів.

Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Мережа офтальмологічних клінік “Це-Клініка”



scheduler-in-medical-center.webp (112 KB)Планувальник в RemOnline



Інтеграція з телефонією

Щоб записатися на прийом до лікаря-офтальмолога пацієнти зазвичай одразу телефонують адміністраторам. Тому інтеграція CRM-системи з телефонією надзвичайно важлива для Це-Клініки. RemOnline інтегрується з Binotel та дозволяє бачити та аналізувати дзвінки по кожному філіалу.


Всі філіали заведені в RemOnline як окремі локації і по кожному я відслідковую продажі та дзвінки. Зручно бачити дані за різними каналами та клініками в одному місці та віддалено контролювати важливі показники.

Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Мережа офтальмологічних клінік “Це-Клініка”



incoming-call-ua.webp (106 KB)Вхідні дзвінки в RemOnline


Гнучкі шаблони документів та форм

Завдяки гнучким налаштуванням форм та документів Це-Клініка веде історії пацієнтів та надає виписки з діагнозами після прийому. Для цього поля форми замовлення адаптували під заповнення інформації за діагнозами, а профіль клієнтів тепер слугує умовною карткою пацієнта.

Наскрізний складський облік медикаментів

В RemOnline можна відслідковувати залишки на складах кожного філіалу, дивитися баланси за постачальниками та контролювати використання дорогих медикаментів по декількох пацієнтах з нарахуванням точних доз.


Складський облік в RemOnline — це дуже класна річ. Ми бачимо, що у нас відбувається в кожній з п’яти клінік — залишки, баланси по постачальниках, переміщення дорогих медикаментів. Наприклад, є препарати, які вводять кільком людям. Флакон дорогий, коштує 12 тисяч. На один день збирають декількох пацієнтів і цей флакон ділять між ними. І в RemOnline ми можемо списувати не повністю флакон, а 0,3 чи 0,25 мл на кожного пацієнта. Таким чином не залишається можливості для махінацій співробітників.

Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Мережа офтальмологічних клінік “Це-Клініка”



Каси для різних філіалів та платежів

Вікторія відзначає, що їй, як керівнику, подобається вести фінанси в RemOnline. Можна створити касу на будь-який вид розрахунку, відстежувати рух коштів у кожному філіалі і по компанії в цілому.


Дуже зручно, що в RemOnline можна додати будь-яку касу. Наприклад, нещодавно адміністратори попросили створити касу для розрахунку по реквізитах, коли не працює термінал. І можна дуже легко перевірити касу за день — готівкову, безготівкову і просто списком побачити, звідки-що-куди, не змішуючи ці всі потоки.

Вікторія Пузатова
Маркетинг-директор
Мережа офтальмологічних клінік “Це-Клініка”

Курс на зростання

Наразі Це-Клініка співпрацює з командою розробників RemOnline для розширення можливостей програми в медичному секторі оскільки планує масштабувати бізнес. В найближчий час має відкритись повнопрофільний медичний центр, в якому будуть спеціалісти з різних направлень медицини — гастроентерологи, терапевти, гінекологи, та інші. Також в планах розвивати напрямок медичної косметології.

Ми щиро вдячні пані Вікторії за розгорнутий фідбек та рекомендацію RemOnline для медичного сектору. Бажаємо успішного зростання та стабільного розвитку наявним та новим напрямкам бізнесу.