Укр

Як відкрити майстерню або сервісний центр

Що потрібно для відкриття сервісного центру? Який формат роботи вибрати? Як скласти план дій? Відповіді на ці та інші питання читайте в нашій статті.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №57: Модифікатори змінних у шаблонах документів і повідомлень

Дізнайтеся, як можна керувати відображенням значень змінних при друку документів або відправці повідомлень.

Продовжити читання → 0

Як повернути втраченого клієнта: поради та покроковий план

Розповідаємо про те, як повернути старих клієнтів і зробити так, щоб вони більше не йшли від вас до конкурентів.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №56: Тип замовлення за замочуванням

Дізнайтеся, як не допускати помилок менеджерів та ще ефективніше працювати з замовленнями у РемОнлайн.

Продовжити читання → 0

Контроль співробітників: інструменти, методи та помилки

Як організувати ефективну систему контролю співробітників? Для чого це потрібно? Які інструменти використовувати? Відповіді на ці та інші питання читайте в нашій статті.

Продовжити читання → 0

Робота чату служби підтримки РемОнлайн 10 січня

Друзі, звертаємо вашу увагу на те, що 10 січня з 8:00 до 9:00 чат служби підтримки РемОнлайн може не працювати у зв'язку з оновленням стороннього сервісу. Дзвінки приймаються з 9:00.

Продовжити читання → 0

З наступаючим Новим роком!

З наступаючим Новим роком!

Друзі, ми всією командою РемОнлайн вітаємо Вас з наступаючим Новим 2020 роком! 🎅

P.S. Звертаємо Вашу увагу, що в період новорічних свят Служба підтримки клієнтів працює в звичайному режимі. Винятком буде лише 1 січня, коли підтримка буде працювати з 10:00 до 22:00 🎄

Продовжити читання → 0