Укр

#П'ятничнаФіча №32: Робота з глобальним складом

Дізнайтеся, навіщо й як можна використовувати глобальний склад в РемОнлайн.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №31: Розділення таблиці робіт і запчастин в шаблонах документів

Дізнайтеся, як окремо додавати в шаблони документів виконані роботи та додані в замовлення товари.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №30: `Приховані можливості Стрічки подій

Дізнайтеся, які можливості Стрічки подій ви могли не помічати.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №29: Додання неоприбуткованих товарів до замовлення

Дізнайтеся, як в РемОнлайн можна продати або списати в замовлення товар, який в наявності, але ще не був оприбуткований на склад.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №28: Можливість приховувати бокове меню

Цього разу ми відійшли від функціональних можливостей і присвятили #П'ятничнуФічу нашому інтерфейсу. А ви знали, що в РемОнлайн можна приховувати бокове меню?

Продовжити читання → 0

Допрацьований друк цінників, право редагувати фільтри, відображення роздрібних цін

У цьому оновленні в РемОнлайн були доопрацьовані друк цінників і відображення роздрібних цін при оприбуткуванні, а також додалося право редагувати загальні фільтри. Детальніше читайте в статті.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №27: Причини відмов на Дашборді керівника

Втрачені замовлення = втрачений прибуток. А якщо ви знаєте причину, то знаєте, що можна виправити. Дізнайтеся, як збирати статистику за причинами відмов, щоб збільшувати свій прибуток.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №26: Як налаштувати відображення інформації про клієнта в замовленні

Дізнайтеся, як приховати або додати інформацію про клієнта в замовленні.

Продовжити читання → 0

Оновлення Складу: повернення товарів постачальникам

У РемОнлайн з'явився документ "Повернення постачальнику". Тепер ви зможете оформляти в системі не тільки повернення від клієнтів, а й фіксувати повернення товарів постачальникам. Читайте докладніше в статті.

Продовжити читання → 0

#П'ятничнаФіча №25: Статус замовлення на Email

Дізнайтеся, як ваші клієнти можуть відстежувати статуси замовлень через Email-оповіщення.

Продовжити читання → 0