Ведення запису клієнтів в РемОнлайн дозволяє


staff.svg (2 KB)

Аналізувати завантаженість співробітників


clients.svg (3 KB)

Вести попередній
запис клієнтів


planner.svg (3 KB)

Планувати виконання
виїзних робіт


time.svg (1 KB)

Швидко створювати
та обробляти замовлення



Почніть користуватися сервісом для запису клієнтів безкоштовно протягом 7 днів



Що вам дає онлайн-запис клієнтів в РемОнлайн

Ведіть попередній запис клієнтів в CRM-системі

Записуйте клієнтів за декілька днів або тижнів вперед. Забезпечте стабільну кількість замовлень, завантаженість співробітників і майстерень. Щоб перевірити потрібну дату, скористайтеся календарем, кнопками вперед / назад або клавішею швидкого переходу.


Ви зможете призначити точний час виїзду або запису прямо в процесі спілкування з клієнтом. Без повторних дзвінків, помилок та уточнень.

Створюйте замовлення прямо в планувальнику та економте час

Зайдіть в планувальник замовлень та клікніть на потрібні час і дату поруч з ім'ям майстра або потрібним ресурсом. Так ви зможете швидко створити замовлення без необхідності дублювати інформацію та працювати в кількох вікнах. При цьому час виклику та ім'я виконавця або обраний ресурс вже будуть вказані в діалозі створення нового замовлення.

Фіксуйте час виклику майстра та тривалість робіт

РемОнлайн дозволяє вказувати не тільки дату і час, а й тривалість робіт. Так ви зможете краще бачити та планувати завантаженість виконавців. Це особливо зручно у разі виїзних послуг, тому що дозволяє врахувати у графіку тривалість дороги до клієнта й назад.

Плануйте запис з урахуванням графіка працівників

Усі робочі, вихідні, лікарняні та відпускні дні з графіка роботи співробітників відображаються у Планувальнику, що допомагає швидко призначати візити на потрібний клієнтам час з урахуванням робочого часу кожного майстра.

Швидко знаходьте вільного виконавця на зручний для клієнта час

Використовуйте планувальник замовлень, щоб швидко знаходити вільного майстра на зручний клієнтові час. Або пропонуйте час для виконання замовлення, орієнтуючись на прогалини в графіку фахівця.


Також у РемОнлайн є можливі
сть автоматизованої розсилки нагадування за допомогою SMS-оповіщень клієнтам про призначений візит, що запобігає запізненню та скасування запису.

Популярні запитання та відповіді

Як вести облік клієнтів?

faq_arrow

Для ведення бази клієнтів компанії потрібно регулярно заносити дані нових клієнтів та оновлювати дані старих, а також їх замовлень та покупок у спеціальному сервісі. Ведення обліку клієнтів у блокноті чи таблиці нераціонально з кількох причин: дані можуть дублюватися, а співробітники витрачатимуть на пошук потрібної інформації більше часу.

Як називається додаток для запису клієнтів?

faq_arrow

РемОнлайн — це сервіс для онлайн-запису клієнтів, який надає можливість моментально забронювати час візиту клієнта на вільне віконце будь-якого співробітника. Він підходить для різних сфер послуг — від автосервісів до швейних майстерень. Сервіс пропонує функції, які дозволяють рівномірно розподілити навантаження між співробітниками, а також ефективно використовувати кожну хвилину їхнього робочого часу.

Як зробити онлайн-запис клієнтів безкоштовно?

faq_arrow

У РемОнлайн діє тестовий період 7 днів, що дозволяє протестувати безкоштовний запис клієнтів. Якщо ви оплатите передплату раніше закінчення тестового періоду, то отримаєте ще 7 безкоштовних днів використання програми. У вас буде два тижні, щоб вести онлайн-запис клієнтів і не тільки: замовлення, склад і фінанси теж будуть під контролем завдяки програмі.


Програма для ведення запису клієнтів РемОнлайн

CRM для запису клієнтів буде однаково корисна компаніям, які надають виїзні послуги і тим, хто приймає замовників у себе в майстернях. З її допомогою ви зможете вести запис клієнтів за часом та ефективно планувати роботу. Це дозволить:

  •  рівномірно розподіляти заявки між виконавцями;
  • уникнути нашарування замовлень одне на одне;
  • своєчасно надавати клієнтам продані послуги.

Крім того, у вас з'явиться дійсно зручний інструмент для аналізу завантаженості співробітників. Виконані, поточні та заплановані замовлення будуть відображатися на календарі поруч з іменами майстрів. Тепер давайте детальніше розглянемо переваги Планувальника замовлень та ведення запису клієнтів в РемОнлайн.


Швидке оформлення замовлень у РемОнлайн

Завдяки Планувальнику, ви зможете оцінити завантаженість виконавців і підібрати майстра на зручний клієнтові час протягом декількох хвилин. Для цього у вас буде календарна сітка з позначеними на ній замовленнями, які розподілені за часом і співробітниками.

Аби швидко перейти до конкретної дати або потрібного періоду, використовуйте календар або гарячі кнопки. Для зручності можна вибрати, які виконавці повинні відображатися в списку із замовленнями  та в якій майстерні ви хочете працювати.

Оформлювати замовлення можна прямо у Планувальнику – для цього достатньо клікнути на час і дату поруч з ім'ям виконавця. Тоді перед вами відкриється нова картка замовлення, в якій вже буде вказана ця інформація.


Ведення записів клієнтів у СRM-системи

Ведіть запис клієнтів в CRM-системі, контролюйте виконання замовлень та розраховуйте їх вартість автоматично. Це допоможе уникнути помилок і плутанини через різницю в почерках, а також обмежений доступ співробітників до інформації. Крім того, РемОнлайн дозволяє:

  • виявляти лояльних клієнтів та їх уподобання;
  • пропонувати їм додаткові бонуси;
  • генерувати картки знижок;
  • миттєво додавати товари й послуги у замовлення;
  • встановлювати теги та статуси замовлень;
  • відслідковувати, які з них уже оплачено;
  • автоматично відправляти повідомлення співробітникам і клієнтам.

Повідомлення можна відправляти на електронну пошту, у вигляді SMS або сповіщень у Telegram. Ви самостійно вибираєте спосіб, який для вас зручніше.

За допомогою повідомлень можна інформувати співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання задач, а також про появу нових коментарів і змін у замовленнях. А повідомлення клієнтам відправляються для того, щоб розповісти їм про закінчення ремонтів та / або попросити залишити відгуки.


Статуси замовлень, можливості Планувальника, статистика щодо клієнтів і замовлень

Мітки замовлень в різних статусах (нові, поточні, оплачені, неоплачені) відрізняються за кольорами. Тому вам буде легко відрізнити їх одне від одного, як в таблиці, так і в Планувальнику. При оформленні замовлення безпосередньо з Планувальника ви можете:

  • встановити знижку вручну або підтягнути її автоматично на підставі попередніх налаштувань;
  • додати бонусну послугу – з прайс-листа або на свій розсуд;
  • додати потрібні товари – вони автоматично спишуться зі складу;
  • встановити теги в картці замовлення.

Зрозуміти, хто до вас звертався найчастіше можна зі звітів по замовленнях. Вони формуються в пару кліків. Так ви виявите лояльних клієнтів і причини, через які  вони звертаються до вас в більшості випадків.

Загальну вартість замовлення програма розраховує на підставі існуючих знижок клієнтові, цін на послуги в прайсі та націнок на товари, витратні матеріали або запчастини. Процес займає кілька секунд. У підсумку ви швидше та якісніше обслуговуєте своїх клієнтів. А найзручніше те, що у вас і у ваших співробітників буде доступ до потрібної інформації як з комп'ютера, так і зі смартфона.

Показати повністю »
Читайте також
Врахування графіка роботи локації в Планувальнику

Врахування графіка роботи локації в Планувальнику

0
Як залучити клієнтів?

Як залучити клієнтів?

0
Нагадування клієнтам про майбутній запис

Нагадування клієнтам про майбутній запис, ...

0
  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. Планувальник замовлень