Укр

Планувальник замовлень

Ведіть запис клієнтів і рівномірно розподіляйте навантаження

між співробітниками в CRM-системі

Ведення запису клієнтів в РемОнлайн дозволяє

Аналізувати завантаженість працівників

Вести попередній запис клієнтів

Планувати виконання виїзних робіт

Швидко створювати та обробляти замовлення

Почніть користуватися сервісом для запису клієнтів безкоштовно протягом 14 днів.

Що дає вам попередній запис клієнтів в РемОнлайн

Ведіть попередній запис клієнтів в CRM-системі

Записуйте клієнтів за декілька днів або тижнів вперед. Забезпечте стабільну кількість замовлень, завантаженість співробітників і майстерень. Щоб перевірити потрібну дату, скористайтеся календарем, кнопками вперед / назад або клавішею швидкого переходу.

Ви зможете призначити точний час виїзду або запису прямо в процесі спілкування з клієнтом. Без повторних дзвінків, помилок та уточнень.

Швидко знаходьте вільного виконавця на зручний для клієнта час

Використовуйте планувальник замовлень, щоб швидко знаходити вільного майстра на зручний клієнтові час. Або пропонуйте час для виконання замовлення, орієнтуючись на прогалини в графіку фахівця.

Створюйте замовлення прямо в планувальнику та економте час

Зайдіть в планувальник замовлень та клікніть на потрібні час і дату поруч з ім'ям майстра. Так ви зможете швидко створити замовлення без необхідності дублювати інформацію та працювати в кількох вікнах. При цьому час виклику та ім'я виконавця вже будуть вказані в діалозі створення нової заявки.

scheduler.gif (621 KB)

Фіксуйте час виклику майстра та тривалість робіт

РемОнлайн дозволяє вказувати не тільки дату і час, а й тривалість робіт. Так ви зможете краще бачити та планувати завантаженість виконавців. Це особливо зручно у разі виїзних послуг, тому що дозволяє врахувати у графіку тривалість дороги до клієнта й назад.

Переваги програми для запису клієнтів РемОнлайн

РемОнлайн доступен с разных устройств: смартфона, планшета, ПК

  1. Зрозумілий інтерфейс і готовність до використання відразу після реєстрації.
  2. Комплект встановлених довідників, шаблонів і форм, які можна налаштувати під потреби вашого бізнесу.
  3. Можливість працювати віддалено з будь-якого планшета, смартфона або ПК.
  4. Інтеграція з sms-шлюзами, пошуковиками запчастин, 1С, сервісами IP-телефонії та віджетом "Статус замовлення".
  5. Відправка сповіщень для співробітників через Telegram.
  6. Редактор тегів для пошуку платежів і сегментування клієнтів.
  7. Регулярні оновлення та кваліфікована служба підтримки.
  8. Безперебійність роботи й зрозумілий вектор розвитку.
  9. Конфіденційність, безпечне зберігання та щоденне резервне копіювання даних.
  10. Багатий набір інструментів для автоматизації бізнес-процесів:
  • управління замовленнями;
  • ведення бази клієнтів і постачальників;
  • повноцінний складський облік;
  • менеджер задач;
  • планувальник замовлень;
  • розрахунок заробітної плати;
  • контроль і аналіз ефективності співробітників;
  • торгівля та управління фінансами;
  • планування закупівель;
  • дашборд керівника;
  • телефонія та відправка sms;
  • статистика дзвінків і прослуховування записів розмов;
  • розвинена система звітів.

РемОнлайн – універсальне рішення для бізнесу у сфері послуг з набором інструментів, які допоможуть навести лад в обліку, підвищити прибуток, поліпшити рівень сервісу та якість роботи підлеглих.

РемОнлайн підходить для

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

92%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

75%

Планувальник замовлень

Планувальник замовлень – перш за все буде корисний для обліку виїзних робіт і для компаній, що працюють з клієнтами за попереднім записом. Покаже завантаження виконавців в часі і відобразить ваші замовлення на день у вигляді зручного календаря.

Програма для ведення запису клієнтів РемОнлайн

CRM для запису клієнтів буде однаково корисна компаніям, які надають виїзні послуги і тим, хто приймає замовників у себе в майстернях. З її допомогою ви зможете вести запис клієнтів за часом та ефективно планувати роботу. Це дозволить:

  •  рівномірно розподіляти заявки між виконавцями;
  • уникнути нашарування замовлень одне на одне;
  • своєчасно надавати клієнтам продані послуги.

Крім того, у вас з'явиться дійсно зручний інструмент для аналізу завантаженості співробітників. Виконані, поточні та заплановані замовлення будуть відображатися на календарі поруч з іменами майстрів. Тепер давайте детальніше розглянемо переваги планувальника замовлень та ведення запису клієнтів в РемОнлайн.

Швидке оформлення замовлень в РемОнлайн

Завдяки планувальнику, ви зможете оцінити завантаженість виконавців і підібрати майстра на зручний клієнтові час протягом декількох хвилин. Для цього у вас буде календарна сітка з позначеними на ній замовленнями, які розподілені за часом і співробітниками.

Щоб швидко перейти до конкретної дати або потрібного періоду, використовуйте календар або гарячі кнопки. Для зручності можна вибрати, які виконавці повинні відображатися в списку із замовленнями  та в якій майстерні ви хочете працювати.

Оформляти замовлення можна прямо в планувальнику – для цього достатньо клікнути на час і дату поруч з ім'ям виконавця. Тоді перед вами відкриється нова картка замовлення, в якій вже буде вказана ця інформація.

Ведення записи клієнтів в СRM-системи

Ведіть запис клієнтів в CRM-системі, контролюйте виконання замовлень та розраховуйте їх вартість автоматично. Це допоможе уникнути помилок і плутанини через різницю в почерках, а також обмежений доступ співробітників до інформації. Крім того, РемОнлайн дозволяє:

  • виявляти лояльних клієнтів і їх уподобання;
  • пропонувати їм додаткові бонуси;
  • генерувати картки знижок;
  • миттєво додавати товари й послуги у замовлення;
  • встановлювати теги та статуси замовлень;
  • відслідковувати, які з них уже оплачено;
  • автоматично відправляти повідомлення співробітникам і клієнтам.

Повідомлення можна відправляти на електронну пошту, у вигляді SMS або сповіщень у Telegram. Ви самостійно вибираєте спосіб, який для вас зручніше.

За допомогою повідомлень можна інформувати співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання задач, а також про появу нових коментарів і змін у замовленнях. А повідомлення клієнтам відправляються для того, щоб розповісти їм про закінчення ремонтів та / або попросити залишити відгуки.

Статуси замовлень, можливості планувальника, статистика щодо клієнтів і замовлень

Мітки замовлень в різних статусах (нові, поточні, оплачені, неоплачені) відрізняються за кольорами. Тому вам буде легко відрізнити їх одне від одного, як в таблиці, так і в планувальнику. При оформленні замовлення безпосередньо з планувальника ви можете:

  • встановити знижку вручну або підтягнути її автоматично на підставі попередніх налаштувань;
  • додати бонусну послугу – з прайс-листа або на свій розсуд;
  • додати потрібні товари – вони автоматично спишуться зі складу;
  • встановити теги в картці замовлення.

Зрозуміти, хто до вас звертався найчастіше можна зі звітів по замовленнях. Вони формуються в пару кліків. Так ви виявите лояльних клієнтів і причини, через які  вони звертаються до вас в більшості випадків.

Загальну вартість замовлення програма розраховує на підставі існуючих знижок клієнтові, цін на послуги в прайсі та націнок на товари, витратні матеріали або запчастини. Процес займає кілька секунд. У підсумку ви швидше та якісніше обслуговуєте своїх клієнтів. А найзручніше те, що у вас і у ваших співробітників буде доступ до потрібної інформації як з комп'ютера, так і зі смартфона.

Що ще корисного скоро з'явиться в планувальнику замовлень?

Перш за все ми хочемо розширити доступний для огляду часовий проміжок в календарі. Тоді ви зможете аналізувати завантаженість співробітників на місяць, не перемикаючись між днями і тижнями. Відповідно, буде зручніше проводити попередній запис клієнтів.

Крім того, ми доповнимо планувальник розкладом, щоб ваші менеджери бачили, коли у якого майстра вихідні дні. Ще одна корисна можливість, яка з'явиться в найближчих оновленнях – перетягування міток замовлень мишкою у планувальнику. Так вам буде зручніше поміняти дату видачі, час приходу і, власне, виконавця.

У більш пізніх оновленнях ми реалізуємо можливість планувати завантаження не тільки співробітників, а ще й столів, кабінетів, обладнання та постів. Наприклад, автосервіси зможуть планувати використання підйомників. Так що запис клієнтів в автосервіси, майстерні, сервісні центри і салони стане набагато зручнішим.

Починайте тестувати планувальник замовлень вже зараз і стежте за новинами, щоб першими дізнатися про реалізацію оновлень.

Показати повністю »