Аналізувати завантаженість працівників
Вести попередній
запис клієнтів
Планувати виконання
виїзних робіт
Швидко створювати
та обробляти замовлення
Записуйте клієнтів за декілька днів або тижнів вперед. Забезпечте стабільну кількість замовлень, завантаженість співробітників і майстерень. Щоб перевірити потрібну дату, скористайтеся календарем, кнопками вперед / назад або клавішею швидкого переходу.
Ви зможете призначити точний час виїзду або запису прямо в процесі спілкування з клієнтом. Без повторних дзвінків, помилок та уточнень.
Зайдіть в планувальник замовлень та клікніть на потрібні час і дату поруч з ім'ям майстра. Так ви зможете швидко створити замовлення без необхідності дублювати інформацію та працювати в кількох вікнах. При цьому час виклику та ім'я виконавця вже будуть вказані в діалозі створення нової заявки.
РемОнлайн дозволяє вказувати не тільки дату і час, а й тривалість робіт. Так ви зможете краще бачити та планувати завантаженість виконавців. Це особливо зручно у разі виїзних послуг, тому що дозволяє врахувати у графіку тривалість дороги до клієнта й назад.
РемОнлайн – універсальне рішення для бізнесу у сфері послуг з набором інструментів, які допоможуть навести лад в обліку, підвищити прибуток, поліпшити рівень сервісу та якість роботи підлеглих.
РемОнлайн підходить для
Прямо зараз у РемОнлайн розробляються
85%
Аналітичний звіт
Універсальний конструктор звітів, який дозволяє в зручній і наочній формі аналізувати інформацію в ваших замовленнях, продажах, дзвінках.
70%
Мобільний додаток керівника для Android
Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.
30%
Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками
У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.
10%
Журнал подій
Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.
10%
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.
CRM для запису клієнтів буде однаково корисна компаніям, які надають виїзні послуги і тим, хто приймає замовників у себе в майстернях. З її допомогою ви зможете вести запис клієнтів за часом та ефективно планувати роботу. Це дозволить:
Крім того, у вас з'явиться дійсно зручний інструмент для аналізу завантаженості співробітників. Виконані, поточні та заплановані замовлення будуть відображатися на календарі поруч з іменами майстрів. Тепер давайте детальніше розглянемо переваги планувальника замовлень та ведення запису клієнтів в РемОнлайн.
Завдяки планувальнику, ви зможете оцінити завантаженість виконавців і підібрати майстра на зручний клієнтові час протягом декількох хвилин. Для цього у вас буде календарна сітка з позначеними на ній замовленнями, які розподілені за часом і співробітниками.
Щоб швидко перейти до конкретної дати або потрібного періоду, використовуйте календар або гарячі кнопки. Для зручності можна вибрати, які виконавці повинні відображатися в списку із замовленнями та в якій майстерні ви хочете працювати.
Оформляти замовлення можна прямо в планувальнику – для цього достатньо клікнути на час і дату поруч з ім'ям виконавця. Тоді перед вами відкриється нова картка замовлення, в якій вже буде вказана ця інформація.
Ведіть запис клієнтів в CRM-системі, контролюйте виконання замовлень та розраховуйте їх вартість автоматично. Це допоможе уникнути помилок і плутанини через різницю в почерках, а також обмежений доступ співробітників до інформації. Крім того, РемОнлайн дозволяє:
Повідомлення можна відправляти на електронну пошту, у вигляді SMS або сповіщень у Telegram. Ви самостійно вибираєте спосіб, який для вас зручніше.
За допомогою повідомлень можна інформувати співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання задач, а також про появу нових коментарів і змін у замовленнях. А повідомлення клієнтам відправляються для того, щоб розповісти їм про закінчення ремонтів та / або попросити залишити відгуки.
Мітки замовлень в різних статусах (нові, поточні, оплачені, неоплачені) відрізняються за кольорами. Тому вам буде легко відрізнити їх одне від одного, як в таблиці, так і в планувальнику. При оформленні замовлення безпосередньо з планувальника ви можете:
Зрозуміти, хто до вас звертався найчастіше можна зі звітів по замовленнях. Вони формуються в пару кліків. Так ви виявите лояльних клієнтів і причини, через які вони звертаються до вас в більшості випадків.
Загальну вартість замовлення програма розраховує на підставі існуючих знижок клієнтові, цін на послуги в прайсі та націнок на товари, витратні матеріали або запчастини. Процес займає кілька секунд. У підсумку ви швидше та якісніше обслуговуєте своїх клієнтів. А найзручніше те, що у вас і у ваших співробітників буде доступ до потрібної інформації як з комп'ютера, так і зі смартфона.
Перш за все ми хочемо розширити доступний для огляду часовий проміжок в календарі. Тоді ви зможете аналізувати завантаженість співробітників на місяць, не перемикаючись між днями і тижнями. Відповідно, буде зручніше проводити попередній запис клієнтів.
Крім того, ми доповнимо планувальник розкладом, щоб ваші менеджери бачили, коли у якого майстра вихідні дні. Ще одна корисна можливість, яка з'явиться в найближчих оновленнях – перетягування міток замовлень мишкою у планувальнику. Так вам буде зручніше поміняти дату видачі, час приходу і, власне, виконавця.
У більш пізніх оновленнях ми реалізуємо можливість планувати завантаження не тільки співробітників, а ще й столів, кабінетів, обладнання та постів. Наприклад, автосервіси зможуть планувати використання підйомників. Так що запис клієнтів в автосервіси, майстерні, сервісні центри і салони стане набагато зручнішим.
Починайте тестувати планувальник замовлень вже зараз і стежте за новинами, щоб першими дізнатися про реалізацію оновлень.