9 хвилин

5 способів контролю роботи працівників на виїзді

Як контролювати виїзних співробітників без шпигунства та регулярних раптових візитів на точку? Давайте не впадати в крайнощі. Будь-які роботи з обслуговування вентиляції та кондиціонування, клінінг, малярські чи ремонтні роботи, які ваші співробітники виконують з виїздом на об'єкт, можна проконтролювати без витрачання часу, грошей та нервових клітин.

 

У цій статті ми розповімо про засоби управління виїзними співробітниками та інструменти контролю персоналу, які допоможуть вам залишатися на зв'язку з бригадами та контролювати якість їхньої роботи.

Зміст

Спосіб 1: Мобільний додаток для співробітників допоможе контролювати роботу звідки завгодно
Спосіб 2: Відстеження роботи працівників за допомогою завдань
Спосіб 3: Ефективна комунікація посилює контроль мобільних працівників
Спосіб 4: Відстеження розташування працівників
Спосіб 5: Контроль мобільних працівників за допомогою відгуків клієнтів
Висновки

Спосіб 1: Мобільний додаток для співробітників допоможе контролювати роботу звідки завгодно

Про який контроль може йтися, коли співробітники виїжджають на цілий день незрозуміло куди та займаються незрозуміло чим? Гаразд, можливо, і зрозуміло, але відстежити це неможливо: коли дані вносяться до системи постфактум, багато моментів вислизає. Це не лише ускладнює життя керівнику, а й заважає продуктивно працювати команді. Про ефективність не може бути й мови, коли доводиться витрачати час на записи в блокноті та спроби запам'ятати дані клієнтів та їхніх замовлень.

Ви точно не можете бути поряд із кожним співробітником на виїзді. Але вам і не треба — кожен з них має мобільний телефон, який стане вам вірним помічником у цій нелегкій справі. Для цього потрібно лише встановити додаток для співробітників, який допоможе контролювати роботу в режимі реального часу.

Краще, коли програма пов'язана з системою обліку. Але крім цього при виборі програми варто звернути увагу на кілька важливих моментів:

  • Простий та зрозумілий інтерфейс, у якому навіть далекий від технологій майстер швидко розбереться. 
  • Можливість додавати фотографії з об'єкта, аби уникнути помилок, коли потрібно знайти одне фото із десятків схожих у галереї. 
  • Доступ до повної інформації стосовно замовлення: дані клієнта, використані матеріали, додаткові послуги та платежі. 

Якщо у вашої системи обліку немає мобільного додатку або вона недостатньо зручна для використання виїзними співробітниками, може, варто її змінити?


list_ua.webp (66 KB)

Мобільний додаток для роботи з замовленнями РемОнлайн 

Мобільний додаток для роботи з замовленнями РемОнлайн, наприклад, дає співробітникам на виїзді можливість швидко знаходити потрібні замовлення, переглядати основну інформацію за ними, додавати фото та файли. Завдяки цьому вони залишаються ефективними навіть без доступу до комп'ютера, а керівник може відстежувати зміни в замовленнях та контролювати роботу в режимі реального часу.

Спосіб 2: Відстеження роботи працівників за допомогою завдань

Коли будь-яка робота виводиться на абстрактне поле, складно контролювати процес та виміряти результат. Начебто всі зайняті: майстри роблять роботу, яку менеджери допомагають організувати. А що саме було зроблено, проконтролювати ніяк не можна. Це важливо, якщо ви розраховуєте зарплатню майстрів на основі того, що вони роблять, а не скільки часу на це витрачають. Особливо якщо роботи ведуться на виїзді, де ви не можете контролювати процес.

Перевести виїзні роботи на поле, що вимірюється, допоможуть завдання. А для того, аби співробітники краще з ними ладнали, використовуйте програму контролю виконання завдань, яка дозволить:

  • Ставити конкретні терміни виконання кожного завдання та контролювати їх. 
  • Призначати одного або кількох виконавців, сповіщати їх про постановку задачі та про будь-які зміни в ній. 
  • Створювати завдання на клієнтів та замовлення, аби контролювати роботу співробітників та їхню продуктивність. 


РемОнлайн, наприклад, має всі ці функції, а вже незабаром можливість створювати та призначати виконавців і контролювати виконання завдань з'явиться і в мобільному додатку.



page-taskman.png (91 KB)

Завдання в РемОнлайн

Програма для завдань співробітникам дозволяє посилити контроль за робочим процесом та делегувати його частини. Але це не останній спосіб.

Спосіб 3: Ефективна комунікація посилює контроль мобільних працівників

Поїхав на замовлення – пиши пропало. Швидкість передачі на виїзних роботах страждає, а неформальне спілкування підлягає обліку та заважає організувати ефективний робочий процес. Хтось не уточнив щось важливе, хтось забув зателефонувати, а хтось не бачить повідомлення – не робота, а хтозна-що.

Саме тому керівнику важливо бути на швидкому зв'язку з кожним співробітником, а співробітникам — один з одним, з менеджерами та клієнтами, інакше від рандомних дзвінків, втраченої інформації та часу на пошук номеру страждають усі.

Співробітникам у рамках однієї компанії має бути зручно комунікувати на всіх рівнях:

  • Один з одним для уточнення роботи щодо замовлення, для порад та коментарів. 
  • З менеджером для затвердження організаційних питань чи уточнення деталей. 
  • З клієнтом для інформування щодо замовлень чи форс-мажорних ситуацій. 

calls-ua.png (408 KB)

Швидкий зв'язок з клієнтами та менеджерами з програми РемОнлайн

 

РемОнлайн – це мобільний додаток для співробітників компанії, який допоможе підтримувати комунікацію звідусіль. За допомогою програми співробітник на виїзді може не лише залишати коментарі до замовлень, але й швидко зв'язуватися з менеджерами та клієнтами прямо з картки замовлення.


img_block3_phone.png (118 KB)

Швидкий зв'язок зі співробітниками з програми РемОнлайн Директор

 

А мобільна додаток для керівників РемОнлайн Директор дозволяє керівникам бізнесу залишатися на зв'язку з кожним співробітником і швидко з ними комунікувати.

Спосіб 4: Відстеження розташування працівників

Зловживаючи довірою з боку керівника, польовий персонал може відлучатися у особистих справах, брехати з приводу свого місцезнаходження або раніше закінчувати роботу. Ще б пак, складно утримати контроль поза офісом, де всі під наглядом.

Використання програми контролю віддалених співробітників з трекінгом розташування вирішує відразу кілька проблем. Ця функція дає можливість:  

  • Переконатися, що працівники працюють у потрібному місці та у потрібний час.
  • Надати клієнтам точний розрахунковий час прибуття на основі розташування виїзної бригади/співробітника в режимі реального часу. До того ж, у вас буде пояснення, якщо співробітник затримується.
  • Контролювати маршрут для оптимізації робочого дня. 
  • Забезпечити безпеку виїзних робітників. Якщо хтось не повернеться на робоче місце вчасно, ви зможете легко відстежити це та дізнатися, що сталося.

 

Але найголовніше, GPS моніторинг персоналу дає керівнику можливість захистити себе від обману, навіть якщо він не трекає розташування кожної бригади 24/7. Знання про те, що тебе можуть перевірити будь-якої миті гальмує будь-які пориви шахрайства.

До речі, вже незабаром за допомогою мобільного додатку РемОнлайн можна буде контролювати розташування виїзних співробітників з можливістю відображення їх на карті.

Спосіб 5: Контроль мобільних працівників за допомогою відгуків клієнтів

Мало знати, що роботи на об'єкті були виконані. Важливо знати як. І у цьому допоможуть ваші клієнти!

Багато хто недооцінює відгуки клієнтів, вважаючи це маркетинговим інструментом для залучення аудиторії та підвищення лояльності. Тому часто потенціал відгуків залишається нерозкритим, і дарма: правильний відгук розповість про роботу співробітників більше, ніж вони самі. Є кілька моментів, які важливо врахувати при зборі відгуків:

  • Не делегуйте цю справу співробітникам. Якщо майстер просить відгук під час або одразу після виконання робіт, велика ймовірність, що клієнт просто про це забуде. Скористайтеся відкладеним надсиланням повідомлень з проханням про відгук та посиланням. 
  • Клієнтів можна та потрібно заохочувати знижками за написання розгорнутих чесних відгуків. 
  • Слідкуйте за відгуками та швидко реагуйте на негативні, аби виправити слабкі місця та думку клієнта про вашу компанію. 


deferred-sms.png (54 KB)

Відкладена відправка повідомлення в РемОнлайн

У РемОнлайн, наприклад, можна налаштувати відкладене надсилання повідомлень на певний час після закриття замовлення. А вже незабаром можна буде збирати зворотний зв'язок по бінарній системі оцінювання або NPS, а також налаштувати відповідь клієнтам залежно від оцінки.

Навчіться збирати відгуки клієнтів і регулярно їх аналізуйте, аби побачити слабкі місця та помилки у контролі.

Висновки

Контролювати виїзні бригади, коли вони вирушають на об'єкт, складно, але можливо. Зробити це можна завдяки спеціалізованим програмам для мобільних співробітників, трекінгу розташування та відгукам клієнтів. Також важливо підтримувати комунікацію між співробітниками на виїзді, менеджерами в офісі та керівником для ефективної роботи усієї компанії.

comments powered by Disqus