Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн

Cервіси для sms-розсилки: навіщо потрібні та як обрати

blog-sms-services.png (54 KB)

Написати одне повідомлення вручну – не проблема. Веселощі починаються, коли потрібно відправити 100 смс різним співробітникам і клієнтам з прив'язкою до замовлень та подій. А якщо все повинно бути зроблено перед вихідними або, наприклад, не прямо зараз, а через кілька годин (щоб не турбувати клієнтів занадто рано чи пізно)... Ой, не кожен таке витримає. На щастя, у цієї проблеми є два рішення: необмежені запаси валеріани та sms-шлюз. Останній варіант більш ефективний, тому сьогодні розповімо все, що потрібно знати про автоматичну розсилку sms-повідомлень.

Що таке sms-шлюз і для чого він потрібен

Все просто, sms-шлюз – це інтерфейс, який дає можливість відправляти та отримувати повідомлення без використання смартфона. Він конвертує їх у потрібний формат і надсилає абонентам, а деякі шлюзи навіть вміють перетворювати текст на голос.

Ви можете використовувати сервіси для розсилок sms, щоб швидко і недорого повідомляти клієнтам про ваші новини та акції, зміни в замовленнях, збирати зворотний зв'язок. Клієнту, наприклад, можна написати номер замовлення, дату закінчення ремонту або сказати про те, що потрібно почекати запчастину. Крім того, корисно проводити смс-інформування клієнтів щодо доставки. Їм набагато зручніше розуміти, що товар привезуть не просто протягом дня, а, наприклад, через 2 або 3 години. Це допомагає планувати час і може стати крутою конкурентною перевагою.

Співробітникові можна написати про те, що його призначили виконавцем або статус замовлення змінився. Так майстер вчасно дізнається про роботу, яку йому потрібно виконати і нічого не забуде. Це особливо актуально одразу після відпустки або вихідних, коли людині потрібен час, щоб увійти в курс справ.

Смс-повідомлення для клієнтів і підлеглих допоможуть вам створити ефективну систему комунікацій, краще контролювати терміни ремонтів та покращити імідж компанії. Заінтриговані? Тоді давайте розберемося, як це працює та наскільки важко все налаштувати.

Як працює сервіс для розсилки смс

Після підключення шлюзу налаштувати відправку sms-повідомлень клієнтам і співробітникам можна прямо в CRM-системі. Для цього потрібно вибрати шаблон, альфа-ім'я та подію для відправки. Також в картці клієнта обов'язково повинен бути вказаний його номер та відмічений чек-бокс "Згоден отримувати sms".

Щоб не писати кожне сповіщення вручну, в CRM можна використовувати готові або створювати нові шаблони повідомлень. У новий шаблон потрібно додати назву, текст і змінні, які при відправці будуть замінюватися на інформацію з конкретного замовлення (номер заявки, модель товару, ПІБ замовника і т. д.). Це забезпечить персоналізацію та мінімізує вплив людського фактора (ніяких помилок, переплутаних імен та виробів).

rem-notifications.png (51 KB)

Якщо ви хочете відправляти повідомлення від імені майстерні чи магазину, потрібно вибрати альфа-ім'я смс. Воно може містити цифри, букви, точки і тире – до 11 символів. В РемОнлайн для включення цієї опції достатньо надіслати альфа-ім'я та відомості щодо компанії в чат або на електронну адресу служби підтримки.

Потім залишиться лише налаштувати події для відправки. У разі смс-повідомлень для клієнтів можна слати їх у момент створення замовлення, при кожній зміні статусу або при переході у якийсь певний статус (наприклад, тільки коли замовлення оформлене чи готове). Якщо виникне несподівана ситуація, у вас буде можливість написати замовникові вручну.

Співробітника можна сповістити про те, що:

  • статус замовлення змінився;
  • він призначений виконавцем або менеджером;
  • в замовлення додали коментар;
  • змінився менеджер заявки;
  • замовлення перемістили з іншої майстерні.

Щоб збирати зворотний зв'язок, потрібно налаштувати шаблон смс-повідомлень для клієнтів з проханням залишити відгук. Відправляти такі повідомлення слід після переходу замовлення в статус "Закрито". В ідеалі, отримані відгуки та коментарі збережуться в CRM-системі, а ви зможете генерувати щодо них звіт. Це дозволить вам побачити сильні та слабкі сторони вашого сервісу, а також відстежувати зміни його рівня у розрізі періодів та майстерень.

Також можна відкласти відправку і надсилати повідомлення тільки в робочий час, якщо це необхідно. Як бачите, в налаштуванні сповіщень немає нічого складного. На весь ланцюжок повідомлень знадобиться не більше 30 хвилин. Зате після цього ніяких прострочень, конфліктів і зайвої мороки. Залишилося тільки вибрати sms-шлюз і ми підкажемо, як це зробити.

Як вибрати сервіс для смс-повідомлень

best-service.png (63 KB)

Від sms-шлюзу буде залежати швидкість та вартість відправки повідомлень. Щоб вибрати оптимальний варіант, скористайтеся нашими порадами:

  1. Визначтеся з пакетом послуг. Подумайте, скільки смс вам потрібно, в які країни будете їх слати, чи є необхідність у віртуальному номері або індивідуальному імені відправника і т. д. Після цього ви зрозумієте, які сервіси та пакети смс для розсилки варто розглядати.
  2. Подивіться, з якими провайдерами інтегрується ваша CRM-система. У РемОнлайн це видно в Центрі інтеграцій.
  3. Перевірте стаж і документи провайдерів. Дізнайтеся вік домену, почитайте відгуки, ознайомтеся з політикою безпеки та запросіть ліцензію на надання послуг. Так ви зможете забезпечити конфіденційність та цілісність вашої клієнтської бази.
  4. Поспілкуйтеся з техпідтримкою. Добре, якщо служба підтримки компетентна та працює цілодобово.
  5. Дізнайтеся пропускну здатність сервісу. Простіше кажучи, поцікавтеся, скільки повідомлень на секунду без помилок і затримок можна відправляти з його допомогою.
  6. Скористайтеся безкоштовним тестовим періодом, якщо є така можливість. Оцініть зручність та якість сервісу, перевірте коректність звіту про доставку.
  7. Розрахуйте свій бюджет і порівняйте тарифи обраних компаній. Ви повинні розуміти, скільки готові платити і вибрати найвигідніший та оптимальний варіант.

Тепер ви знаєте, що таке sms-шлюз, для чого він потрібен та як вибрати провайдера для розсилки смс-повідомлень клієнтам і підлеглим. Сподіваємося, цей інструмент принесе вашому бізнесу користь!

comments powered by Disqus