Що ви отримуєте з RemOnline

money.svg (2 KB)


Більше коштів

Програма дозволяє збільшити прибуток і зменшити витрати велопрокату в кілька разів

individual.svg (2 KB)


Повний контроль

Перевіряйте, що відбувається
із замовленнями та як працюють майстри з будь-якої частини світу

time.svg (1 KB)


Більше вільного часу

Автоматизуйте повсякденні
процеси і заощаджуйте
до 20 хвилин на замовленні

list.svg (2 KB)


Реальний порядок у всьому

Програма наводить лад
у замовленнях, на складі,
у звітності та обліку клієнтів



Використовуйте програму для веломайстерень RemOnline 7 днів безкоштовно



У RemOnline є все, що потрібно вашій веломайстерні

CRM для обліку клієнтів і замовлень

Ведіть облік усіх клієнтів і замовлень на велоремонт в єдиній базі. В CRM можна переглядати історії взаємодії з кожним клієнтом, контролювати терміни та кожен етап виконання діагностики, ТО, збірки, регулювання та ремонту велосипедів. А повідомлення для клієнтів, фіксування, запис і можливість прослуховувати дзвінки дозволяє поліпшити комунікацію з клієнтами.

Керування складом веломайстерні

  • Оприбутковуйте і списуйте велосипеди, рами, камери, колеса, спиці, гальмівні системи та інші запчастини на складі.
  • Відстежуйте їхні продажі, використання в ремонті та велопрокаті, а також місце розташування на складі.
  • Контролюйте залишки позицій і забезпечуйте їхню своєчасну закупівлю.
  • Розділяйте товари на категорії, надавайте унікальні коди і артикули та генеруйте штрих-коди для кращого упорядкування.

Автоматизація та контроль продажів веломайстерні

RemOnline дозволяє в кілька кліків оформити продаж велосипеда, запчастини або аксесуара. Ви можете одразу роздрукувати фіскальний та товарний чеки, переглянути історію продажів за певний період, а також експортувати звіт в Excel-файл.

RemOnline зручний для сервісних бізнесів

“Головною метою впровадження RemOnline була автоматизація підрахунків інвентарю. Окрім того, потрібно було зробити зручніші умови передусім для працівників, щоб вони не витрачали час на записи. Адже зекономлений час механіка — більше відремонтованого транспорту. А що більше відремонтованого транспорту, то більше його в місті. Що більше транспорту в місті, то більше прибутків у компанії.”

bikenow

Влад Кнапиш

Керівний директор BikeNow



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Ефективне управління бізнесом

В RemOnline є всі інструменти для ефективного управлінського обліку у велопрокаті:

  • Генеруйте більше 20 видів звітів у кілька кліків для аналізу та прийняття ефективних управлінських рішень.
  • Відстежуйте зміну показників у динаміці на графіках Аналітичного звіту, щоб знайти нові точки зростання.

Контроль співробітників веломайстерні

Зміцніть контроль над командою, аби уникнути плутанини, шахрайства та обману:

Мобільний додаток для керівників веломайстерень

Встановлюйте мобільний додаток RemOnline Директор, аби керувати веломайстерною, відстежувати ключові показники та зв'язуватися зі співробітниками звідки завгодно за допомогою свого смартфону:

  • Контроль показників за день та будь-який період
  • Відстеження стану кас та відгуків клієнтів
  • Швидкий зв'язок із співробітниками

Мобільний додаток для роботи з замовленнями

Спростіть роботу співробітників велоремонту за допомогою мобільного додатку RemOnline Замовлення, завдяки якому вони зможуть:

  • Переглядати дані клієнтів та їх замовлень зі свого смартфона
  • Швидко додавати до замовлень фотографії та файли виробів та їх несправностей
  • Залишати коментарі співробітникам та миттєво зв'язуватися з менеджерами та клієнтами

Що кажуть користувачі про RemOnline

“Ми провели аналіз рішень на ринку й обрали RemOnline. На розгляді були й інші програми, але в них потрібно було дороблювати деякі блоки, як у конструкторі. Натомість RemOnline вже був готовий до роботи і пристосований до бізнесу BezProblem. Нам було важливо, що програма мультимовна і підходить саме під сервіс велосипедів.”

BezProblem

Валентин Єремеєв

Співвласник

BezProblem



Перевірте, на що здатен RemOnline


Розрахунок зарплат і вартості робіт у веломайстерні


bank_money.svg (2 KB)


Вартість робіт

  • Налаштування прайсу на всі типи діагностики, ТО, ремонтних і малярських робіт
  • Автоматичний розрахунок вартості послуг
  • Економія до 20 хвилин на оформленні кожного велосипеда
salary_emp.svg (2 KB)


Зарплата механіків і менеджерів

  • Налаштування нарахувань за різні види робіт
  • Виплати відсотків або фіксованої суми з ремонту або продажу
  • Мотивація працівників веломайстерні



Працювати в RemOnline просто та надійно

registration.svg (3 KB)


Просто зареєструйтесь –
не потрібно здійснювати додаткових завантажень та звертатися до програмістів

interface.svg (2 KB)


Швидкий старт та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко розібратись

integration.svg (1 KB)


Інтегрується з іншими сервісами для управління веломайстернею, IP-телефонією і SMS-шлюзами

security.svg (2 KB)


Забезпечує 100% безпеку та збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні

Сервісні компанії по всій Україні довіряють RemOnline

“RemOnline дає нам цінні цифри. Можна відслідкувати роботу всіх майстрів упродовж дня, їхні конкретні дії, які відображаються у звітах сервісу. Це дає змогу визначити, чи варта їхня робота того часу, за який вони беруть гроші.”

BezProblem

Владислав Комарницький

Співвласник

BezProblem


Програма для обліку у веломайстерні


RemOnline – це програма для обліку й автоматизації бізнес-процесів у веломайстерні. Вона об'єднує в собі CRM і ERP-системи. З її допомогою ви зможете:

1. Контролювати терміни виконання замовлень.
2. Призначати відповідальних за виконання.
3. Планувати завантаження майстрів.
4. Вести бази клієнтів і постачальників.
5. Враховувати витрати запчастин, контролювати залишки і закупівлі.
6. Фіксувати замовлення на ремонт і продаж велосипедів, аксесуарів.
7. Аналізувати ефективність рекламних каналів.
8. Визначати найбільш затребувані і вигідні послуги, товари.
9. Оцінювати продуктивність співробітників.
10. Вести бухгалтерський, фінансовий та управлінський облік.


В RemOnline є вбудований SMS-шлюз, що дозволяє інформувати майстрів про появу нової роботи, а клієнтів – про готовність велосипедів. Це допомагає налагодити внутрішню і зовнішню комунікацію, уникнути конфліктів. Ще одна корисна опція – віджет "Статус замовлення". Встановіть його на сайт, щоб розвантажити менеджерів і підвищити рівень довіри з боку клієнтів.


Облік клієнтів у веломайстерні


З програмою для веломайстерень RemOnline вести облік клієнтів і заводити їх в базу стане набагато легше і швидше. Це пояснюється тим, що:


1. У вас будуть готові картки клієнтів, які можна доналаштувати під себе.
2. Якщо клієнт вже зареєстрований, то система підкаже вам про це.
3. В RemOnline можна розділяти базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб, позначати конфліктних людей.


У картці кожного клієнта, крім контактів буде зберігатися інформація про:

  • попередні замовлення і виконані роботи;
  • оформлені продажі та отримані платежі;
  • вхідні та вихідні дзвінки, відправлені SMS (із записами розмов).


Швидкий доступ до цієї інформації дозволить перевірити наявність дебіторської заборгованості, вирішити конфлікт і налаштувати відправку рекламних повідомлень з урахуванням його інтересів.


Облік замовлень у веломайстерні


Програма для обліку замовлень на ремонт велотехніки допомагає зафіксувати всі звернення клієнтів. Вони швидко додаються в базу, завдяки наявності готових карток замовлень, які теж можна доналаштувати під себе. У картці замовлення варто вказати:

  • бренд, модель і стан велосипеда – за бажанням можна додати фото;
  • тип несправності – можна додати з довідника;
  • тип, вартість і кількість виконуваних робіт – додайте їх з прайсу;
  • запчастини для ремонту – спишіть в замовлення зі складу;
  • термін виконання робіт;
  • розмір передплати, якщо клієнт її вносить;
  • відповідального (их) виконавця (ів).


Всі довідники і прайс створюються в програмі один раз, після чого можна буде підтягувати дані з них у всі замовлення. Ви можете заповнити їх вручну або завантажити Excel-файли з відповідною інформацією. Якщо виникнуть труднощі на цьому етапі – зверніться до фахівців зі служби підтримки користувачів, вони вам допоможуть. 


Після додання замовлень в систему ваші співробітники зможуть присвоювати їм статуси, а ви –  дізнаватися, скільки зараз нових, в роботі, термінових, прострочених і готових, але неоплачених замовлень у веломайстерні.


Налаштуйте правильну послідовність статусів і встановіть часові рамки для переходу з одного в інший. Так ви збудуєте процес і відрегулюєте загальний термін обробки замовлення у веломайстерні. Прив'яжіть автоматичну відправку SMS-повідомлень співробітникам і клієнтам до статусів замовлень, щоб вони були в курсі того, що відбувається.


Облік робіт у веломайстерні


Програма для обліку робіт веломайстерні RemOnline допомагає зафіксувати всі види робіт, які виконувалися в ній. Пізніше ви зможете сформувати звіт по виконаним роботам із зазначенням їхньої кількості та загальної вартості. Так ви зрозумієте, які послуги користувалися найбільшим попитом і принесли вам найбільше грошей.


Щоб зрозуміти, хто скільки робіт виконав і на яку суму, сформуйте звіт по виконавцям. Інший спосіб оцінити продуктивність співробітників – увімкнути щоденну відправку і проаналізувати звіти керівника. У них буде підводитись автоматична статистика співробітників по виконаним роботам і прибутку для компанії.


Облік велосипедів і запчастин у майстерні


Використовуйте модуль Склад, щоб фіксувати і відслідковувати оприбуткування, переміщення, списання, повернення запчастин і велосипедів. Відповідні акти будуть формуватися автоматично.


Хронологія дій на складі зберігається в системі, тому вам буде легко відстежувати їх використання в ремонтах і продажах. Крім того, ви можете налаштувати права на здійснення складських операцій для співробітників. Це допоможе уникнути шахрайства з їхнього боку.


Рекомендуємо включити мінімальний і максимальний рівні запасу, щоб контролювати залишки і забезпечувати своєчасні закупівлі.


Управлінський облік у програмі для веломайстерні RemOnline


Управління веломайстернею передбачає ведення управлінського обліку. А RemOnline допомагає зберегти, систематизувати і отримати потрібну інформацію в зручній формі.


Оперативну статистику по одній або декільком веломайстерням ви побачите на Дашборді керівника. Туди виводяться основні показники:

  • конверсія;
  • рейтинг компанії;
  • середній чек;
  • співвідношення замовлень в різних статусах;
  • причини відмов;
  • загальна кількість грошей в касах.


Ці дані оновлюються в режимі реального часу і допомагають швидко прийняти рішення. Для проведення аналітики RemOnline автоматизує підготовку звітів по:

  • фінансам (зарплата співробітників, всього грошей, рух грошових коштів, прибуток по замовленням і від продажів);
  • замовленням (створені, актуальні і закриті замовлення; перелік виконаних робіт на суму, звідки про вас дізнаються клієнти);
  • складу (обороти, залишки, списання, товари, що потребують закупівлі);
  • дзвінкам (вхідні, пропущені, вихідні) і SMS.


На підставі цієї інформації ви зможете оцінити ефективність свого бізнесу, співробітників, рекламних каналів, поточних витрат. Відтинайте непотрібні витрати, заробляйте більше і автоматизуйте бізнес-процеси з RemOnline!

Показати повністю »
Читайте також
BezProblem від першого кур’єра до 1000 співробітників

BezProblem від першого кур’єра до 1000 співробітників

Вчасний ремонт та фіксація результатів з RemOnline

Вчасний ремонт та фіксація результатів з RemOnline

Сезонний бізнес: як підготуватися?

Сезонний бізнес: як підготуватися?

  1. RemOnline
  2. Програма для веломайстерень