Укр

Програма для веломайстерень

Програма для веломайстерень

Автоматизує бізнес-процеси,

всі клієнти, замовлення і склад в одному вікні 

Что вы получаете с РемОнлайн


Більше коштів

Програма дозволяє збільшити прибуток і зменшити витрати веломайстерні в кілька разів

Повний контроль

Перевіряйте, що відбувається із замовленнями та як працюють майстри з будь-якої частини світу

Більше вільного часу

Автоматизуйте повсякденні процеси і заощаджуйте до 20 хвилин на кожному замовленні

Реальний порядок у всьому

Програма наводить лад у замовленнях, на складі, у звітності та обліку клієнтів

Використовуйте програму для веломайстерень РемОнлайн 14 днів безкоштовно.

У РемОнлайн є все, що потрібно вашій веломайстерні

CRM для обліку клієнтів і замовлень

Ведіть облік усіх клієнтів і замовлень в єдиній базі. В CRM можна переглядати історії взаємодії з кожним клієнтом, контролювати терміни та кожен етап виконання діагностики, ТО, збірки, регулювання та ремонту велосипедів. А повідомлення для клієнтів, фіксування, запис і можливість прослуховувати дзвінки дозволяє поліпшити комунікацію з клієнтами.

Керування складом веломайстерні

Оприбутковуйте і списуйте велосипеди, рами, камери, колеса, спиці, гальмівні системи та інші запчастини. Відстежуйте їхні продажі, використання в ремонті та місце розташування на складі. Контролюйте залишки позицій і забезпечуйте їхню своєчасну закупівлю. Розділяйте товари на категорії, надавайте унікальні коди і артикули та генеруйте штрих-коди для кращого упорядкування.

Автоматизація і контроль продажів веломайстерні

РемОнлайн дозволяє в кілька кліків оформити продаж велосипеда, запчастини або аксесуара. Ви можете одразу роздрукувати товарний і фіскальний чеки, переглянути історію продажів за певний період, а також експортувати звіт в Excel-файл.

Ефективне управління бізнесом

В РемОнлайн також є інструменти управлінського обліку для веломайстерні. Контролюйте основні показники компанії за допомогою Дашборда керівника та формуйте звіти для аналізу і прийняття ефективних управлінських рішень всього в кілька кліків.

Розрахунок зарплат і вартості робіт у веломайстерні

Вартість робіт

  • Налаштування прайсу на всі типи діагностики, ТО, ремонтних і малярських робіт
  • Автоматичний розрахунок вартості послуг
  • Економія до 20 хвилин на оформленні кожного велосипеда

Зарплата механіків і менеджерів

  • Налаштування нарахувань за різні види робіт
  • Виплати відсотків або фіксованої суми з ремонту або продажу
  • Мотивація працівників веломайстерні

Працювати в РемОнлайн просто і надійно

Переваги

  1. Для початку використання CRM достатньо зареєструватися – не потрібно здійснювати додаткових завантажень, установок і звертатися до програмістів.
  2. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє швидко розібратись.
  3. Є доступ з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: смартфона, планшета, ПК.
  4. Інтегрується з іншими сервісами для управління веломайстернею, IP-телефонією і SMS-шлюзами.
  5. Забезпечує 100% безпеку та збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні.

Програма для обліку у веломайстерні

РемОнлайн – це програма для обліку й автоматизації бізнес-процесів у веломайстерні. Вона об'єднує в собі CRM і ERP-системи. З її допомогою ви зможете:

  1. Контролювати терміни виконання замовлень.
  2. Призначати відповідальних за виконання.
  3. Планувати завантаження майстрів.
  4. Вести бази клієнтів і постачальників.
  5. Враховувати витрати запчастин, контролювати залишки і закупівлі.
  6. Фіксувати замовлення на ремонт і продаж велосипедів, аксесуарів.
  7. Аналізувати ефективність рекламних каналів.
  8. Визначати найбільш затребувані і вигідні послуги, товари.
  9. Оцінювати продуктивність співробітників.
  10. Вести бухгалтерський, фінансовий та управлінський облік.

В РемОнлайн є вбудований SMS-шлюз, що дозволяє інформувати майстрів про появу нової роботи, а клієнтів – про готовність велосипедів. Це допомагає налагодити внутрішню і зовнішню комунікацію, уникнути конфліктів. Ще одна корисна опція – віджет "Статус замовлення". Встановіть його на сайт, щоб розвантажити менеджерів і підвищити рівень довіри з боку клієнтів.

Облік клієнтів у веломайстерні

З програмою для веломайстерень РемОнлайн вести облік клієнтів і заводити їх в базу стане набагато легше і швидше. Це пояснюється тим, що:

  1. У вас будуть готові картки клієнтів, які можна доналаштувати під себе.
  2. Якщо клієнт вже зареєстрований, то система підкаже вам про це.
  3. В РемОнлайн можна розділяти базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб, позначати конфліктних людей.

У картці кожного клієнта, крім контактів буде зберігатися інформація про:

  • попередні замовлення і виконані роботи;
  • оформлені продажі та отримані платежі;
  • вхідні та вихідні дзвінки, відправлені SMS (із записами розмов).

Швидкий доступ до цієї інформації дозволить перевірити наявність дебіторської заборгованості, вирішити конфлікт і налаштувати відправку рекламних повідомлень з урахуванням його інтересів.

Облік замовлень у веломайстерні

Програма для обліку замовлень на ремонт велотехніки допомагає зафіксувати всі звернення клієнтів. Вони швидко додаються в базу, завдяки наявності готових карток замовлень, які теж можна доналаштувати під себе. У картці замовлення варто вказати:

  • бренд, модель і стан велосипеда – за бажанням можна додати фото;
  • тип несправності – можна додати з довідника;
  • тип, вартість і кількість виконуваних робіт – додайте їх з прайсу;
  • запчастини для ремонту – спишіть в замовлення зі складу;
  • термін виконання робіт;
  • розмір передплати, якщо клієнт її вносить;
  • відповідального (их) виконавця (ів).

Всі довідники і прайс створюються в програмі один раз, після чого можна буде підтягувати дані з них у всі замовлення. Ви можете заповнити їх вручну або завантажити Excel-файли з відповідною інформацією. Якщо виникнуть труднощі на цьому етапі – зверніться до фахівців зі служби підтримки користувачів, вони вам допоможуть. 

Після додання замовлень в систему ваші співробітники зможуть присвоювати їм статуси, а ви –  дізнаватися, скільки зараз нових, в роботі, термінових, прострочених і готових, але неоплачених замовлень у веломайстерні.

Налаштуйте правильну послідовність статусів і встановіть часові рамки для переходу з одного в інший. Так ви збудуєте процес і відрегулюєте загальний термін обробки замовлення у веломайстерні. Прив'яжіть автоматичну відправку SMS-повідомлень співробітникам і клієнтам до статусів замовлень, щоб вони були в курсі того, що відбувається.

Облік робіт у веломайстерні

Програма для обліку робіт веломайстерні РемОнлайн допомагає зафіксувати всі види робіт, які виконувалися в ній. Пізніше ви зможете сформувати звіт по виконаним роботам із зазначенням їхньої кількості та загальної вартості. Так ви зрозумієте, які послуги користувалися найбільшим попитом і принесли вам найбільше грошей.

Щоб зрозуміти, хто скільки робіт виконав і на яку суму, сформуйте звіт по виконавцям. Інший спосіб оцінити продуктивність співробітників – увімкнути щоденну відправку і проаналізувати звіти керівника. У них буде підводитись автоматична статистика співробітників по виконаним роботам і прибутку для компанії.

Облік велосипедів і запчастин у майстерні

Використовуйте модуль Склад, щоб фіксувати і відслідковувати оприбуткування, переміщення, списання, повернення запчастин і велосипедів. Відповідні акти будуть формуватися автоматично.

Хронологія дій на складі зберігається в системі, тому вам буде легко відстежувати їх використання в ремонтах і продажах. Крім того, ви можете налаштувати права на здійснення складських операцій для співробітників. Це допоможе уникнути шахрайства з їхнього боку.

Рекомендуємо включити мінімальний і максимальний рівні запасу, щоб контролювати залишки і забезпечувати своєчасні закупівлі.

Управлінський облік у програмі для веломайстерні РемОнлайн

Управління веломайстернею передбачає ведення управлінського обліку. А РемОнлайн допомагає зберегти, систематизувати і отримати потрібну інформацію в зручній формі.

Оперативну статистику по одній або декільком веломайстерням ви побачите на Дашборді керівника. Туди виводяться основні показники:

  • конверсія;
  • рейтинг компанії;
  • середній чек;
  • співвідношення замовлень в різних статусах;
  • причини відмов;
  • загальна кількість грошей в касах.

Ці дані оновлюються в режимі реального часу і допомагають швидко прийняти рішення. Для проведення аналітики РемОнлайн автоматизує підготовку звітів по:

  • фінансам (зарплата співробітників, всього грошей, рух грошових коштів, прибуток по замовленням і від продажів);
  • замовленням (створені, актуальні і закриті замовлення; перелік виконаних робіт на суму, звідки про вас дізнаються клієнти);
  • складу (обороти, залишки, списання, товари, що потребують закупівлі);
  • дзвінкам (вхідні, пропущені, вихідні) і SMS.

На підставі цієї інформації ви зможете оцінити ефективність свого бізнесу, співробітників, рекламних каналів, поточних витрат. Відтинайте непотрібні витрати, заробляйте більше і автоматизуйте бізнес-процеси з РемОнлайн!

Показати повністю »