Контроль співробітників в РемОнлайн включає


Обмеження прав доступу до інформації для співробітників

Обмеження прав доступу
до інформації для співробітників

Контроль термінів виконання замовлень та задач

Контроль термінів
виконання замовлень та задач

Відстеження дій працівників у документах

Відстеження дій
працівників у документах

Аналіз ефективності роботи підлеглих

Аналіз ефективності
роботи підлеглих



Почніть користуватися програмою для контролю роботи співробітників безкоштовно протягом 7 днів.

Що дає контроль співробітників в РемОнлайн

Білий список ip-адрес

Забезпечте компанію від втрати даних і шахрайства. Складіть список ip-адрес, з яких співробітники можуть заходити в РемОнлайн, і доступ з інших пристроїв буде заблокований. Не вносьте до списку адміністраторів і менеджерів, щоб ті у разі потреби мали доступ до аккаунту з будь-якого пристрою та місця. Зробіть акцент на безпеку, щоб важлива інформація була надійно захищена.

Контроль доступу співробітників до даних

З РемОнлайн ваші співробітники бачитимуть лише ту інформацію, яка потрібна їм для роботи. Надавайте їм ролі (менеджер, адміністратор, інженер, приймальник) і визначайте права та можливості для кожної ролі в програмі. Це допоможе уникнути конфліктів, запобігти втраті даних, а також дотримуватися політику конфіденційності відносно клієнтів.

РемОнлайн — це зручна crm для співробітників

Програма бере на себе рутину, щоб співробітники працювали ефективніше. Шаблони документів, гнучкі форми, єдина база клієнтів і замовлень та багато інших інструментів автоматизації звільнять час для найважливішого — якісного і швидкого виконання завдань.

Планування завантаження співробітників 

Програма для планування роботи співробітників дозволить розпоряджатися часом кожного підлеглого й ресурсами компанії ефективно. За допомогою функції Планувальника в РемОнлайн ви можете запланувати замовлення клієнтів на дні та тижні наперед. Планувальник схожий на календар, що дозволяє візуально оцінювати завантаження кожного співробітника та реєструвати візити в лічені секунди.

Контроль виконання завдань співробітниками

РемОнлайн — це програма для призначення завдань підлеглим, яка дозволить контролювати виконання на кожному етапі. Ставте групові завдання для всього колективу або персональні для окремих співробітників. Налаштуйте відправку автоматичних повідомлень з завдань, змін в замовленнях або призначенні відповідальним для співробітників в Телеграмі або за допомогою смс. З програмою завдання виконуватимуться відповідними фахівцями та в відповідний час.

Запис телефонних розмов 

РемОнлайн інтегрується з IP-телефонією, завдяки чому ви не лише автоматизуєте комунікацію та контроль співробітників, але й зможете поліпшити клієнтський сервіс. Приймайте вхідні дзвінки, зберігайте їх записи в програмі та прослуховуйте в будь-який момент, щоб оцінити якість обслуговування та виявити слабкі місця в бізнес-процесах.

Контроль співробітників на робочому місці й виїзних роботах

З РемОнлайн ви можете контролювати хід робіт над замовленнями на робочому місці та поза ним. Друкуйте маршрутні листи для віддалених співробітників, щоб вони не загубили жодного замовлення. Відстежуйте їх виконання та збирайте відгуки клієнтів після закриття, щоб контролювати якість виїзних робіт. Програма для контролю віддалених співробітників дозволить підтримувати високий рівень сервісу навіть на відстані.

Контроль дій співробітників в РемОнлайн

Ви завжди знатимете, хто, коли та які документи створив в програмі. РемОнлайн відображає ім'я співробітника, який провів оприбуткування, списання або продаж, прийняв гроші в касу або зробив виплату з неї. А в замовленнях є стрічка подій, яка фіксує будь-які дії: створення, зміни статусів, відправлені повідомлення й додані коментарі. З програмою ви зробите складські та фінансові операції компанії прозорими і позбавитеся від крадіжок.

Аналіз ефективності співробітників 

Генеруйте звіти з замовлень, проведених роботах, виконавцях, відгуках і зарплаті, щоб оцінити ефективність кожного співробітника. Ви зможете швидко зрозуміти, у кого більше продажів або прострочених замовлень, а хто заробив більше грошей для компанії. Відстежуйте ключові бізнес-показники на Дашборді керівника або використовуйте додаток для контролю співробітників, який дозволить формувати звіти за будь-який період, миттєво зв'язуватися з підлеглими і відстежувати показники з будь-якого пристрою та місця.

Переваги програми контролю співробітників РемОнлайн

РемОнлайн доступен с разных устройств: смартфона, планшета, ПК

  1. РемОнлайн – хмарне рішення, в якому можна працювати одразу після реєстрації. Без встановлення та складних налаштувань
  2. Багатий набір шаблонів, довідників і форм, які адаптуються під потреби вашої компанії. 
  3. Простий інтерфейс і можливість працювати із смартфона, планшета або ПК.
  4. Широкі можливості інтеграції з 1С, sms-шлюзамі, сервісами ip-телефонії, віджетом "Статус замовлення" іншими корисними інструментами. 
  5. Друк документів, підтримка популярних моделей ККП і сканерів штрих-кодів.

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

90%

Мобільний додаток керівника для Android

Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.

spin

30%

Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками

У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.

spin

30%

Журнал подій

Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.

spin

20%

Стрічка подій у різних документах

Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.

Кому підходить РемОнлайн

Обслуговування обладнання

Обслуговування обладнання

chevron

Програма для контролю роботи співробітників РемОнлайн

Успіх компанії залежить від злагодженості та ефективності дій усієї команди. Тому дуже важливо аналізувати й контролювати продуктивність роботи підлеглих. Розуміти, хто краще або гірше продає, спілкується з клієнтами та дотримується термінів виконання заявок. Так ви зможете вчасно провести профілактичну бесіду, скорегувати систему мотивації і вплинути на якість обслуговування Це допоможе збільшити кількість продажів, прибуток і рівень лояльності клієнтів. Інструменти для контролю діяльності співробітників повинні бути в кожній програмі для бізнесу в сфері послуг. Звичайно ж, такі можливості є в РемОнлайн. Сьогодні розповімо про них докладніше.

Менеджер задач в CRM-системі

Цей інструмент потрібен для того, щоб автоматизувати постановку задач та контролювати їх виконання. Він дозволяє ставити завдання собі та своїм співробітникам, щоб не забувати про купу різних справ. Зручно те, що задачі можна створювати із замовлень і карток клієнтів. Останній варіант потрібен, наприклад, як нагадування привітати покупця з днем ​​народження або уточнити у нього якусь інформацію.

При створенні задач можна встановити орієнтовний термін виконання. Також є можливість заводити одну задачу для кількох майстрів. Всі створені завдання відображаються у вигляді таблиці зі зручною системою фільтрів. Ви зможете переглядати їх список і бачити, якщо щось пішло не так. Це корисна додаткова можливість програми для контролю роботи співробітників.

Як налаштувати сповіщення в програмі для контролю співробітників

Автоматичні сповіщення потрібні для того, щоб інформувати підлеглих про зміни, які відбулися в замовленнях і задачах. У РемОнлайн це можна зробити за допомогою смс, Telegram та Email.

Щоб створити сповіщення, досить вибрати шаблон, альфа-ім'я, подію та спосіб відправки. У нашій програмі для контролю співробітників є можливість редагувати наявні та створювати нові шаблони повідомлень.

Під час налаштування сповіщень можна вказати такі події, як:

  • призначений менеджером у замовлення;
  • призначений виконавцем в замовлення;
  • статус замовлення змінився;
  • статус замовлення змінився на;
  • додано коментар у замовлення;
  • замовлення переміщено з іншого майстерні.

Такий набір подій дозволяє створити ефективну систему повідомлень та краще контролювати терміни поставок, ремонтів і робіт.

Планувальник замовлень та стрічка подій в РемОнлайн

Ці інструменти потрібні для того, щоб моніторити дії підлеглих і контролювати їх навантаження. Планувальник замовлень дозволяє вести попередній запис клієнтів, шукати вільних виконавців і дні, які підходять майстру і замовнику. У ньому відображаються співробітники, календар і шкала часу. Ви зможете наочно оцінити навантаження у розрізі періодів і майстрів, а також оптимізувати процес запису клієнтів, уникнути плутанини і втрати даних.

Стрічка подій замовлення показує усі зміни, які в ньому відбулися. Ви побачите автора, дату та час кожної події. Дізнаєтеся, хто відправив повідомлення, створив задачу, надрукував чек, провів повернення або додав у замовлення коментар. Події зі стрічки неможливо видалити. Це допоможе підвищити прозорість складських і фінансових операцій, запобігти шахрайству, а також швидко знайти співробітника, який вчинив неправомірну дію чи помилився. Наприклад, додав не ті фотографії, зарано змінив статус замовлення або виправив його крайній термін без узгодження з клієнтом. Планувальник і стрічка подій створюють додаткові точки контролю роботи співробітників.

Яким компаніям буде корисна програма для контролю співробітників РемОнлайн

Контроль навантаження, якості спілкування та роботи співробітників потрібен всім компаніям, які працюють у сфері послуг. Тільки так можна запобігти крадіжкам, оптимізувати процеси, поліпшити обслуговування та збільшити прибуток. Тому CRM-система з цими функціями точно буде корисна сервісного бізнесу, наприклад:

  • СТО та майстерням;
  • сервісним центрам;
  • клінінговим компаніям;
  • поліграфіям і друкарням;
  • пральням та хімчисткам;
  •  магазинам побутової техніки;
  • автомийкам і шиномонтам;
  • агентствам з оренди та прокату.

Зареєструйтеся та скористайтеся безкоштовним пробним періодом, щоб оцінити всі інструменти для контролю співробітників в РемОнлайн.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. CRM-система для малого та середнього бізнесу
  4. Контроль співробітників