Що ви отримуєте з RemOnline?
Єдину інформаційну базу
Об'єднайте інформацію про клієнтів
і замовлення всіх ваших філій
в єдину базу
Більше вільного часу
Автоматизуйте ключові процеси
і економте до 20 хвилин
на оформленні кожного замовлення
Більше грошей
Оброблюйте замовлення і правильно розподіляйте навантаження
для клінінгових компаній
Повний контроль
Контролюйте робочий процес
з будь-якого зручного пристрою:
планшета, смартфона, ПК
Почніть використовувати програму для клінінгової компанії безкоштовно протягом 7 днів
Чим корисна програма RemOnline для клінінгу?
Використовуйте функцію Планувальника замовлень, щоб вести впорядкований запис виїздів до клієнтів. Тут ви можете:
Збільшуйте продуктивність виїзних працівників. З мобільним додатком RemOnline Замовлення клінери зможуть переглядати дані клієнтів та деталі замовлення, прикріплювати фотографії та залишати коментарі, перебуваючи на об'єкті.
Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Після створення замовлення в CRM-системі всі дії по ньому відображатимуться в стрічці подій. Бейджі з кількістю нових, термінових, прострочених і готових, але не оплачених замовлень з'являться вгорі однойменної сторінки і Дашборду керівника. Використовуйте статуси замовлень і норми часу для переходу в кожен з них, щоб контролювати загальні терміни виконання.
Можна вказати в повідомленні решту суми до сплати, якщо клієнт вніс передплату.
Crm для клінінгової компанії збирає, систематизує та зберігає контакти, історії замовлень і оплат ваших клієнтів.
Завдяки RemOnline ви можете підвищити якість обслуговування та використовувати базу клієнтів ефективно.
Додавайте миючі засоби та витратні матеріали до замовлень, щоб списати їх зі складу та зафіксувати собівартість послуги. У RemOnline можна точно розраховувати витрати побутової хімії, а звіти та виписки з оприбуткування та списання формуються в пару кліків.
У RemOnline є Графік роботи співробітників, який дозволить контролювати та планувати робочі дні кожного клінера, бачити, хто в який день працює та на кого можна оформити запис у Планувальнику, а також автоматизувати розрахунок зарплати за робочі дні та години.
Створюйте завдання з термінами виконання, з прив'язкою до замовлень або без, для одного або декількох виконавців. Завдяки розумному пошуку ви зможете швидко знайти потрібну задачу і перевірити її виконання. Крім того, в програмі можна відфільтрувати виконані і завдання в роботі.
Убезпечте свою компанію від шахрайства та відстежуйте дії співробітників у Журналі подій, щоб контролювати створення, зміну та видалення понад 60 об'єктів у Документах програми, а також відновлювати випадково віддалені клієнти, завдання, рахунки, каси, товари та склади.
RemOnline спрощує управлінський облік і допомагає керівнику приймати ефективні рішення.
Мобільний додаток RemOnline Директор допоможе вам не тільки контролювати ключові бізнес-показники за день, але й миттєво зв'язуватися зі співробітниками. Завдяки цьому ви зможете керувати клінінговим бізнесом із будь-якої точки світу, не втрачаючи ефективності.
Дізнайтеся, що вміє RemOnline
|
Управляти клінінговою компанією стане комфортніше з RemOnline:
Для комфортної роботи розмежовуйте права користувачів і задавайте індивідуальні налаштування інтерфейсу
Співробітники зможуть позначати виконання робіт або залишати коментарі по замовленням прямо на об'єктах
Бізнес-дані передаються по захищеному каналу на надійні сервери для зберігання і створення резервних копій
Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю дадуть відповіді на ваші запитання
Навіть при невеликому завантаженні клінінговій компанії потрібна програма для обліку вхідних заявок, виконаних робіт, використовуваних миючих засобів і оплат. А зі збільшенням кількості замовлень і появою філій вона стає необхідністю. Якщо ви зрозуміли, що для подальшого розвитку бізнесу вам потрібен спеціалізований софт – зверніть увагу на RemOnline.
Він допоможе зафіксувати і систематизувати інформацію про клієнтів, замовлення, оплати, співробітників і клінінгові послуги. З його допомогою ви завжди будете в курсі того, що відбувається – де б ви не знаходилися з будь-якого зручного пристрою. Миттєво оцінюйте поточну ситуацію загалом і переходьте до деталей за необхідності.
Фіксація замовлення в CRM займає всього кілька хвилин, після чого ваші співробітники зможуть присвоювати йому статуси, ставити завдання на виконавців і контролювати етапи виконання. Якщо встановити правильну послідовність і часові рамки для переходу з одного статусу в інший, то ви отримаєте готовий цикл обробки замовлення у вашій компанії. Можна прив'язувати причини відмов до статусів замовлень або вимагати коментарі при переході в один з них. Це дасть вам краще розуміння клієнтів і внутрішніх процесів.
Крім того, в картці кожного замовлення буде зберігатися докладна інформація про:
У вас буде доступ до всієї цієї інформації разом з коментарями і діями по замовленню в стрічці подій. Тому ви зможете швидко оцінити ситуацію, зв'язатися з клієнтом і призначити відповідальними інших співробітників в разі необхідності.
Інформація про клієнтів всіх ваших філій буде зібрана в загальній базі разом з їхніми контактами, історіями звернень, оплат, дзвінків і SMS. Ці дані будуть зберігатися в картках клієнтів і підтягуватися в майбутні замовлення. Якщо такий клієнт вже існує, то система підкаже вам про це.
Програма для клінінгової компанії дозволяє сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. За бажанням можна позначити конфліктних людей злісним червоним смайликом. Він відображатиметься в картках клієнта, замовлення та у вікні, що спливає під час дзвінка – цінна підказка, чи не так? :)
CRM для клінінгових компаній RemOnline допомагає проаналізувати послуги за частотою запитів від клієнтів і по прибутку для компанії. Якщо порівняти показники за різні періоди, то можна вивести сезонні результати. Це допомагає:
Базове зведення за кількістю і вартістю виконаних робіт ви отримаєте в програмі в кілька кліків. Для гнучкої роботи з цифрами вивантажте таблицю в Excel. З урахуванням отриманої інформації управління клінінговою компанією стане набагато простіше.
Аналізуйте результативність співробітників за двома параметрами: кількістю виконаних робіт і прибутком для компанії за період. Щоб оцінити ефективність менеджерів, подивіться співвідношення відкритих, актуальних і закритих замовлень. Це допоможе прийняти рішення про виплату премій або звільнення. Створюйте сильну команду з RemOnline!
В RemOnline можна точно розраховувати витрати миючих засобів та витратних матеріалів у грамах, літрах, мілілітрах або банках. На підставі цього оновлюється інформація про собівартість послуг і чистий прибуток по замовленням. Перегляньте звіти за різні періоди, щоб виділити сезонні сплески і падіння споживання миючих засобів. Використайте отриману інформацію, щоб:
Рекомендуємо встановити мінімальний і максимальний рівні запасів для різних груп засобів для чищення, щоб вчасно поповнювати склад. Тоді звіт "Товари, що потребують закупівлі" буде формуватися автоматично.
Основне завдання RemOnline – зробити управління клінінговою компанією максимально простим і ефективним. Тому ми прагнемо до того, щоб автоматизувати більшість бізнес-процесів і дати вам всі необхідні інструменти в одному комплексному рішенні. Засоби для аналітики – не виняток.
Оперативна статистика за ключовими показниками ефективності буде відображатися на Дашборді керівника у вигляді графіків, діаграм і бейджів. Це значно полегшує сприйняття.