Укр

Програма для обліку у клінінговій компанії

автоматизує облік клінінгових послуг та миючих засобів,

прискорює обробку замовлень

Що ви отримуєте з РемОнлайн?


Єдину інформаційну базу

Об'єднайте інформацію про клієнтів і замовлення всіх ваших філій в єдину базу

Більше вільного часу

Автоматизуйте ключові процеси і економте до 20 хвилин на оформленні кожного замовлення

Більше грошей

Оброблюйте більше замовлень і правильно розподіляйте навантаження за допомогою CRM для клінінгових компаній

Повний контроль

Контролюйте робочий процес з будь-якого зручного пристрою: планшета, смартфона, ПК

Почніть використовувати програму для клінінгової компанії безкоштовно протягом 14 днів.

Чим корисна програма РемОнлайн для клінінгу?

Єдина база клієнтів і замовлень

Систематизуйте контакти та історії замовлень, оплат ваших клієнтів для полегшення обліку та підвищення якості обслуговування. Генеруйте картки знижок для лояльних клієнтів та інформуйте їх про акції, нові надходження.

Швидке оформлення заявок

Налаштуйте шаблони документів, карток замовлень і клієнтів, щоб прискорити процес оформлення кожного замовлення. Використовуйте готові прайси послуг для автоматичного розрахунку вартості. Формуйте і запускайте на друк супутні документи в кілька кліків.

Контроль виконання замовлень

Після створення замовлення в CRM-системі всі дії по ньому відображатимуться в стрічці подій. Бейджі з кількістю нових, термінових, прострочених і готових, але не оплачених замовлень з'являться вгорі однойменної сторінки і Дашборду керівника. Використовуйте статуси замовлень і норми часу для переходу в кожен з них, щоб контролювати загальні терміни виконання.

Менеджер завдань для співробітників

Створюйте завдання з термінами виконання, з прив'язкою до замовлень або без, для одного або декількох виконавців. Завдяки розумному пошуку ви зможете швидко знайти потрібну задачу і перевірити її виконання. Крім того, в програмі можна відфільтрувати виконані і завдання в роботі.

Розподіл навантаження і планування замовлень

Використовуйте графік "Замовлення за поточними виконавцями" на Дашборді керівника, щоб оцінити поточне завантаження співробітників перед постановкою нових завдань. Додайте до форми замовлення поле "Час приходу прибиральника" і зробіть його обов'язковим для заповнення, щоб ефективніше планувати виконання замовлень.

Автоматичні повідомлення клієнтів і співробітників

Налаштуйте шаблони, сценарії і час для автоматичної відправки повідомлень. Миттєво повідомляйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за замовлення, а клієнтів – про завершення робіт. Можна вказати в повідомленні решту суми до сплати, якщо клієнт вніс передплату.

Облік миючих засобів та витратних матеріалів клінінгової компанії

Додавайте миючі засоби та витратні матеріали до замовлень, щоб списати їх зі складу та зафіксувати собівартість послуги. У РемОнлайн можна точно розраховувати витрати побутової хімії, а звіти та виписки з оприбуткування і списання формуються в пару кліків.

Управлінський облік у клінінговій компанії

Програма РемОнлайн полегшує облік клінінгових послуг та аналіз співробітників. Тут ви зможете швидко:

  • визначити найбільш затребувані послуги;
  • виявити найпродуктивніших працівників;
  • дізнатися, які послуги і хто з працівників приносить компанії більше грошей.

Оперативну статистику ви будете отримувати в щоденному звіті керівника. Порівняти поточні показники можна на Дашборді керівника. Для глибокої аналітики формуйте звіти з потрібними даними в кілька кліків.

Розрахунок заробітної плати співробітників і вартості клінінгових послуг

Вартість замовлень

  • налаштування прайсу на всі види клінінгових послуг;
  • використання знижок і націнок за вашою схемою;
  • автоматичний розрахунок вартості замовлень.

Зарплата співробітників

  • гнучка система винагород за закриття замовлень і виконання робіт;
  • нарахування відсотків або фіксованих сум;
  • автоматичний розрахунок зарплат співробітників.

Що ще скоро з'явиться в РемОнлайн?

Ми прислухаємося до побажань користувачів і намагаємося робити нашу програму ще функціональнішою. Для клінінгу зараз в розробці:

  • календарний розклад виїзних послуг;
  • механізм взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками;
  • повна і часткова інвентаризація на складі (поки що працює в бета-версії).

Управляти клінінговою компанією стане комфортніше з РемОнлайн

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Програма має простий і зрозумілий інтерфейс, який повністю адаптується як під бізнес в цілому, так і під конкретних користувачів.
  2. Для максимального комфорту роботи можна розмежовувати права користувачів і задавати індивідуальні налаштування інтерфейсу.
  3. Для початку використання достатньо зареєструватися – ніяких завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  4. Вся необхідна інформація завжди буде під рукою – де б ви не знаходилися.
  5. Співробітники зможуть позначати виконання робіт або залишати коментарі по замовленням прямо на об'єктах.
  6. Ваші бізнес-дані передаються по захищеному каналу на надійні сервери для зберігання і створення резервних копій. Тому, вам більше не доведеться захаращувати комп'ютер.
  7. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю дадуть відповіді на ваші запитання.

Програма для обліку у клінінговій компанії РемОнлайн

Навіть при невеликому завантаженні клінінговій компанії потрібна програма для обліку вхідних заявок, виконаних робіт, використовуваних миючих засобів і оплат. А зі збільшенням кількості замовлень і появою філій вона стає необхідністю. Якщо ви зрозуміли, що для подальшого розвитку бізнесу вам потрібен спеціалізований софт – зверніть увагу на РемОнлайн.

Він допоможе зафіксувати і систематизувати інформацію про клієнтів, замовлення, оплати, співробітників і клінінгові послуги. З його допомогою ви завжди будете в курсі того, що відбувається – де б ви не знаходилися з будь-якого зручного пристрою. Миттєво оцінюйте поточну ситуацію загалом і переходьте до деталей за необхідності.

Облік замовлень клінінгової компанії

Фіксація замовлення в CRM займає всього кілька хвилин, після чого ваші співробітники зможуть присвоювати йому статуси, ставити завдання на виконавців і контролювати етапи виконання. Якщо встановити правильну послідовність і часові рамки для переходу з одного статусу в інший, то ви отримаєте готовий цикл обробки замовлення у вашій компанії. Можна прив'язувати причини відмов до статусів замовлень або вимагати коментарі при переході в один з них. Це дасть вам краще розуміння клієнтів і внутрішніх процесів.

Крім того, в картці кожного замовлення буде зберігатися докладна інформація про:

  • замовлені клінінгові послуги;
  • миючі засоби і матеріали, що використовуються;
  • квадратуру і тип приміщення замовника;
  • заплановані дату і час приходу прибиральників;
  • передплати, знижки і залишок суми до сплати;
  • дзвінки і SMS, відправлені клієнту (із записами розмов);
  • відповідального менеджера і виконавця.

У вас буде доступ до всієї цієї інформації разом з коментарями і діями по замовленню в стрічці подій. Тому ви зможете швидко оцінити ситуацію, зв'язатися з клієнтом і призначити відповідальними інших співробітників в разі необхідності.

Облік клієнтів клінінгової компанії

Інформація про клієнтів всіх ваших філій буде зібрана в загальній базі разом з їхніми контактами, історіями звернень, оплат, дзвінків і SMS. Ці дані будуть зберігатися в картках клієнтів і підтягуватися в майбутні замовлення. Якщо такий клієнт вже існує, то система підкаже вам про це.

Програма для клінінгової компанії дозволяє сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. За бажанням можна позначити конфліктних людей злісним червоним смайликом. Він відображатиметься в картках клієнта, замовлення та у вікні, що спливає під час дзвінка – цінна підказка, чи не так? :)

Облік клінінгових послуг

CRM для клінінгових компаній РемОнлайн допомагає проаналізувати послуги за частотою запитів від клієнтів і по прибутку для компанії. Якщо порівняти показники за різні періоди, то можна вивести сезонні результати. Це допомагає:

  1. Зрозуміти, на чому ви заробляєте більше за все.
  2. Визначити, які послуги варто пропонувати в пакетах.
  3. Вирішити, на чому зробити акцент у рекламі.
  4. Скласти раціональний маркетинговий план.
  5. Спланувати сезонні доходи компанії.
  6. Відмовитися від непопулярних або невигідних клінінгових послуг.

Базове зведення за кількістю і вартістю виконаних робіт ви отримаєте в програмі в кілька кліків. Для гнучкої роботи з цифрами вивантажте таблицю в Excel. З урахуванням отриманої інформації управління клінінговою компанією стане набагато простіше.

Аналіз ефективності співробітників

Аналізуйте результативність співробітників за двома параметрами: кількістю виконаних робіт і прибутком для компанії за період. Щоб оцінити ефективність менеджерів, подивіться співвідношення відкритих, актуальних і закритих замовлень. Це допоможе прийняти рішення про виплату премій або звільнення. Створюйте сильну команду з РемОнлайн!

Облік побутової хімії і витратних матеріалів

В РемОнлайн можна точно розраховувати витрати миючих засобів та витратних матеріалів у грамах, літрах, мілілітрах або банках. На підставі цього оновлюється інформація про собівартість послуг і чистий прибуток по замовленням. Перегляньте звіти за різні періоди, щоб виділити сезонні сплески і падіння споживання миючих засобів. Використайте отриману інформацію, щоб:

  • спланувати сезонні закупівлі побутової хімії та інвентарю;
  • спланувати сезонні витрати компанії;
  • відмовитися від невигідних клінінгових послуг або знизити їхню собівартість;
  • оновити прайс.

Рекомендуємо встановити мінімальний і максимальний рівні запасів для різних груп засобів для чищення, щоб вчасно поповнювати склад. Тоді звіт "Товари, що потребують закупівлі" буде формуватися автоматично.

Управлінський облік у клінінговій компанії

Основне завдання РемОнлайн – зробити управління клінінговою компанією максимально простим і ефективним. Тому ми прагнемо до того, щоб автоматизувати більшість бізнес-процесів і дати вам всі необхідні інструменти в одному комплексному рішенні. Засоби для аналітики – не виняток. 

Оперативна статистика за ключовими показниками ефективності буде відображатися на Дашборді керівника у вигляді графіків, діаграм і бейджів. Це значно полегшує сприйняття.

Для глибокої аналітики можна в кілька кліків сформувати звіти по:

Показати повністю »