Що ви отримуєте з RemOnline?

actions.svg (1 KB)


Єдину інформаційну базу

Об'єднайте інформацію про клієнтів
і замовлення всіх ваших філій
в єдину базу

time.svg (1 KB)


Більше вільного часу

Автоматизуйте ключові процеси
і економте до 20 хвилин
на оформленні кожного замовлення

money.svg (2 KB)


Більше грошей

Оброблюйте замовлення і правильно розподіляйте навантаження
для клінінгових компаній

device.svg (2 KB)


Повний контроль

Контролюйте робочий процес
з будь-якого зручного пристрою:
планшета, смартфона, ПК




Почніть використовувати програму для клінінгової компанії безкоштовно протягом 7 днів



Чим корисна програма RemOnline для клінінгу?

Попередній запис клієнтів

Використовуйте функцію планування замовлень, щоб вести впорядкований запис виїздів до клієнтів. Тут ви можете:

  • бачити та контролювати поточне завантаження співробітників
  • швидко знайти виконавців на зручний клієнтові час або вільний час у потрібних спеціалістів.

Мобільний додаток для виїзних працівників

Збільшуйте продуктивність виїзних працівників. З мобільним додатком RemOnline Замовлення клінери зможуть переглядати дані клієнтів та деталі замовлення, прикріплювати фотографії та залишати коментарі, перебуваючи на об'єкті.



Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Контроль виконання замовлень

Після створення замовлення в CRM-системі всі дії по ньому відображатимуться в стрічці подій. Бейджі з кількістю нових, термінових, прострочених і готових, але не оплачених замовлень з'являться вгорі однойменної сторінки і Дашборду керівника. Використовуйте статуси замовлень і норми часу для переходу в кожен з них, щоб контролювати загальні терміни виконання.

Автоматичні повідомлення клієнтів і співробітників

  • Налаштуйте шаблони, сценарії і час для автоматичної відправки повідомлень.
  • Миттєво повідомляйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за замовлення, а клієнтів – про завершення робіт.


Можна вказати в повідомленні решту суми до сплати, якщо клієнт вніс передплату.

Єдина база клієнтів і замовлень

Система управління клієнтами для компанії з галузі клінінгового бізнесу збирає, систематизує та зберігає контакти, історії замовлень і оплат ваших клієнтів.


Завдяки RemOnline ви можете підвищити якість обслуговування клієнтів та використовувати базу даних ефективно.

Автоматизація клінінгової компанії

Програмне забезпечення для управління клінінговим бізнесом спрощує щоденні завдання:

  • Налаштуйте шаблони документів, карток замовлень і клієнтів, щоб прискорити процес оформлення кожного замовлення.
  • Використовуйте готові прайси послуг для автоматичного розрахунку вартості.
  • Формуйте і запускайте на друк супутні документи в кілька кліків.

Облік клінінгових послуг

Ведіть облік робіт в RemOnline, щоб визначати найбільш затребувані послуги та найпродуктивніших співробітників. Завдяки цьому ви зрозумієте, що та хто конкретно приносить компанії більше прибутку, та виявите слабкі місця.

Облік мийних засобів та витратних матеріалів клінінгової компанії

Додавайте мийні засоби та витратні матеріали до замовлень, щоб списати їх зі складу та зафіксувати собівартість послуги. У RemOnline можна точно розраховувати витрати побутової хімії, а звіти та виписки з оприбуткування та списання формуються в пару кліків.

Ефективний графік роботи клінерів

У RemOnline є Графік роботи співробітників, який дозволить контролювати та планувати робочі дні кожного клінера, бачити, хто в який день працює та на кого можна оформити запис у Планувальнику, а також автоматизувати розрахунок зарплати за робочі дні та години.

Менеджер завдань для співробітників

Створюйте завдання з термінами виконання, з прив'язкою до замовлень або без, для одного або декількох виконавців. Завдяки розумному пошуку ви зможете швидко знайти потрібну задачу і перевірити її виконання. Крім того, в програмі можна відфільтрувати виконані і завдання в роботі.

Відстеження дій працівників

Убезпечте свою компанію від шахрайства та відстежуйте дії співробітників у Журналі подій, щоб контролювати створення, зміну та видалення понад 60 об'єктів у документах програми, а також відновлювати випадково видалених клієнтів, завдання, рахунки, каси, товари та склади.

Управлінський облік у клінінговій компанії

RemOnline спрощує управлінський облік і допомагає керівнику приймати ефективні рішення.

  • Генеруйте більше 20 видів звітів за основними напрямками діяльності компанії за будь-який звітний період в декілька кліків.
  • Розглядайте ключові бізнес-показники в зручному форматі графіків, щоб знаходити нові точки розвитку клінінгової компанії.

Контроль компанії з мобільного телефону

Мобільний додаток RemOnline Директор допоможе вам не тільки контролювати ключові бізнес-показники за день, але й миттєво зв'язуватися зі співробітниками. Завдяки цьому ви зможете керувати клінінговим бізнесом із будь-якої точки світу, не втрачаючи ефективності.



Дізнайтеся, що вміє RemOnline


Розрахунок заробітної плати співробітників і вартості клінінгових послуг

bank_money.svg (2 KB)


Вартість замовлень

  • налаштування прайсу на всі види клінінгових послуг
  • використання знижок і націнок за вашою схемою
  • автоматичний розрахунок вартості замовлень.
salary_emp.svg (2 KB)


Зарплата співробітників

  • гнучка система винагород за закриття замовлень і виконання робіт, відпрацьовані години та дні
  • нарахування відсотків або фіксованих сум
  • автоматичний розрахунок зарплат співробітників.



Управляти клінінговою компанією стане комфортніше з RemOnline:

individual.svg (2 KB)


Для комфортної роботи розмежовуйте права користувачів і задавайте індивідуальні налаштування інтерфейсу

appeal.svg (4 KB)


Співробітники зможуть позначати виконання робіт або залишати коментарі за замовленнями просто на об'єктах

security.svg (2 KB)


Бізнес-дані передаються за захищеним каналом на надійні сервери для зберігання і створення резервних копій

support.svg (3 KB)


Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю дадуть відповіді на ваші запитання

Популярні запитання та відповіді

Що таке програмне забезпечення для планування послуг прибирання?

faq_arrow

Цей тип програмного забезпечення служби прибирання пропонує низку інструментів, які допомагають клінінговим компаніям ефективно керувати своїми розкладами, зустрічами та іншими щоденними операціями. Це дозволяє їм легко планувати та призначати щоденні завдання своєму персоналу з прибирання, відстежувати доступність співробітників і гарантувати, що всі роботи з прибирання правильно заплановані та виконані вчасно.

Програмне забезпечення для послуг клінінгової компанії часто містить інтеграцію календаря, автоматичні нагадування та оновлення в реальному часі, які допомагають оптимізувати процес планування та підвищити загальну продуктивність. Використовуючи програмне забезпечення “все в одному”, клінінговий бізнес може ефективно організувати діяльність, зменшити неточності у розкладі та забезпечити краще залучення клієнтів.

Як вести облік побутової хімії і витратних матеріалів у RemOnline?

faq_arrow

Особливості управління запасами передбачають точний розрахунок витрати мийних засобів та витратних матеріалів у грамах, літрах, мілілітрах або банках. На підставі цього оновлюється інформація про собівартість послуг і чистий прибуток за замовленнями. Перегляньте звіти за різні періоди, щоб виділити сезонні сплески і падіння споживання мийних засобів. Використайте отриману інформацію, щоб:

  • спланувати сезонні закупівлі побутової хімії та інвентарю;
  • спланувати сезонні витрати компанії;
  • відмовитися від невигідних клінінгових послуг або знизити їхню собівартість;
  • оновити прайс на послуги та мийні засоби.

Можна встановити мінімальний і максимальний рівні запасів для різних груп засобів для чищення, щоб вчасно поповнювати склад. Тоді звіт "Товари, що потребують закупівлі" буде формуватися автоматично.

Які ключові функції мають бути в програмному забезпеченні для прибирання?

faq_arrow

Вибираючи програмне забезпечення для клінінгової компанії, зверніть увагу на такі ключові особливості:

  • Управління взаємовідносинами з клієнтами. Інструменти CRM є важливими для компаній, які працюють у клінінговій промисловості. Ваша команда може отримати доступ до всіх важливих даних про поточних клієнтів, працювати з потенційними клієнтами та оцінювати загальну ефективність.
  • Проста генерація рахунків-фактур. Функція виставлення рахунків за допомогою шаблонів і готових форм дає змогу формувати та надсилати рахунки клієнтам за лічені секунди.
  • Автоматичні сповіщення для персоналу та клієнтів. Відправляйте автоматичні сповіщення, щоб усі були в курсі, коли почнеться робота.
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Простий і зручний інтерфейс дасть змогу почати роботу одразу після реєстрації і швидко розібратися в можливостях сервісу.

Існує також безліч функцій, щоб тримати рівень задоволеності клієнтів на високому рівні, як-от запити на перевірку після роботи або індивідуальні знижки. Розширені функції також передбачають віджети для запису потенційних клієнтів, керування запасами та аналітику даних.

Чи є в RemOnline календар зустрічей?

faq_arrow

Користувачам програмного забезпечення для сфери послуг не потрібні додаткові сервіси для планування зустрічей. Ви можете просто використовувати вбудований календар, щоб запланувати послуги прибиральника. Планувальник допоможе вам автоматизувати спілкування з клієнтами за допомогою своєчасних нагадувань і сповіщень.

Чи є у RemOnline додаток для власників клінінгових компаній?

faq_arrow

Так. Він називається RemOnline Директор і доступний всім активним абонентам без додаткової плати. У додатку власник бізнесу допоможе відстежувати кількість замовлень і залишки в касі, аналізувати звіти за будь-який період, переглядати відгуки користувачів, зв’язуватися зі співробітниками клінінгу та офісу.

Читайте також
Що таке клієнтський сервіс і чому він такий важливий

Що таке клієнтський сервіс і чому він такий важливий

Системи KPI співробітників: як розробити, розрахувати і впровадити

Системи KPI співробітників: як розробити, розрахувати і ...

Як відкрити майстерню або сервісний центр

Як відкрити майстерню або сервісний центр

  1. RemOnline
  2. Програма для обліку у клінінговій компанії