Контроль термінів
і виконання замовлень
Грамотний облік товарів
і матеріалів по замовленням
Автоматичні повідомлення
клієнтів і співробітників
Контроль оплат і заборгованостей
по замовленням
Використовуйте програму для управління замовленнями безкоштовно протягом 7 днів!
Якщо у вас більше, ніж одна майстерня, сервісний центр або магазин, то в РемОнлайн можна створити загальну базу клієнтів і замовлень.Так вам буде легше побудувати програму лояльності і перевести замовлення до іншої філії в разі потреби.
При цьому ви як і раніше зможете контролювати кількість і виконання замовлень в кожній майстерні окремо.
Прискорте оформлення нових замовлень завдяки готовим шаблонам, в яких можна додавати, видаляти і змінювати місцями поля і заголовки. В замовленнях ви зможете зберігати контакти і всю необхідну інформацію: дати видачі клієнтам, імена виконавців, характеристики виробів, розміри передоплат та ін.
За рахунок цього можна заощадити до 20 хвилин на оформленні кожного нового замовлення.
Розмежовуйте права співробітників в РемОнлайн, щоб визначити хто може:
Це дозволить вам уникнути помилок, плутанини і шахрайства з боку підлеглих.
В РемОнлайн можна повністю відстежувати хід робіт. У Стрічці подій по замовленню відображаються всі пов'язані дії:
Враховуючи історію виконання, поточний статус і наявність основної інформації по замовленню, ви зможете швидко передати його іншому менеджеру в разі форс-мажору.
Встановіть черговість статусів замовлень і норми часу для переходу з одного в інший. Так ви зможете відрегулювати загальні терміни виконання замовлень і краще контролювати хід робіт.
На сторінці "Замовлення" і Дашборді керівника статуси відображатимуться у вигляді різнокольорових бейджів:
До статусів замовлень можна прив'язати SMS-повідомлення для клієнтів і співробітників, щоб інформувати їх про зміни і готовність.
Повідомляйте співробітникам про зміни у замовленнях і про те, що вони призначені відповідальними за виконання за допомогою e-mail і SMS-повідомлень. Використовуйте SMS-оповіщення клієнтів, щоб:
Рекламні розсилки можна робити за допомогою інтеграції із зовнішніми SMS-шлюзами та вивантаженню бази контактів.
В РемОнлайн можна створювати шаблони часто використовуваних документів:
Використовуйте спеціальні змінні в шаблонах, щоб увімкнути автозаповнення документів і друкувати їх в пару кліків.
Додайте віджет на сайт, щоб зменшити навантаження на менеджерів і дати клієнтам можливість перевіряти поточні статуси замовлень у зручний для них час.
РемОнлайн спрощує ведення обліку замовлень завдяки корисним функціям і можливостям. З його допомогою можна:
При цьому, онлайн сервіс не потребує встановлення, чудово працює на мобільних пристроях і в різних браузерах. Щоб почати його використовувати, достатньо зареєструватися і виконати первинне налаштування.
При появі питань зверніться до фахівців зі служби підтримки користувачів – ми з радістю вас проконсультуємо.
Як тільки ми починаємо активно працювати з клієнтами стає зрозуміло, що потрібно автоматизувати цей процес. Тому ми шукаємо рішення, яке допоможе систематизувати контакти, зберігати історії взаємодій у зручній формі, використовувати нагадування і вести облік замовлень.
Для цього потрібна програма – достатньо проста, щоб швидко розібратися в розділах, функціях і можливостях. Бажано, щоб вона не "прив'язувала" до одного пристрою і браузеру, інакше як тоді контролювати ситуацію віддалено і розширювати свій бізнес? РемОнлайн відповідає цим вимогам: вона зручна у використанні, має зрозумілий інтерфейс і працює на різних пристроях: смартфонах, планшетах, ПК.
Крім того, в ній можна гнучко налаштовувати права для підлеглих, щоб дати їм потрібний рівень автономності і, в той же час, запобігти шахрайству. За допомогою такого онлайн сервісу вам буде набагато легше:
Давайте розглянемо докладніше можливості РемОнлайн.
Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток клієнтів, які можете редагувати, видаляти і створювати. З їхньою допомогою можна швидше заводити нових клієнтів до електронної бази, зберігати і знаходити інформацію про них:
Якщо ви згенерували в програмі дисконтну картку, то її номер теж буде зберігатися в картці клієнта. Електронну базу можна розділяти на клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб, позначати серед них конфліктних. А завдяки розумному пошуку ви зможете швидко знайти конкретного клієнта.
Шаблони карток замовлень, які можна редагувати – це ще одна корисна особливість РемОнлайн. Їх можна повністю налаштувати під себе і свій бізнес. З їхньою допомогою можна швидко фіксувати і зберігати:
Маючи доступ до цієї інформації, ви зможете швидко зрозуміти поточну ситуацію і перевести замовлення на інших співробітників або майстерню в разі необхідності.
Для керування термінами замовлень в РемОнлайн існує система статусів замовлень. За стандартом їх 7:
Якщо ви виставите їх у правильній послідовності та встановите норми часу для переходу з одного в інший, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення у вашій майстерні. Їхні назви можна змінювати, а ще ви можете створювати додаткові статуси, наприклад з прив'язкою до причин відмов. Тоді ви зможете виводити більш точну статистику за підсумками тижня, місяця або кварталу.
Замовлення в різних статусах виділяються різнокольоровими мітками в загальній таблиці та відображаються у вигляді бейджів у верхній частині сторінки "Замовлення". Такі ж різнокольорові бейджі з позначеннями кількості ви побачите на Дашборді керівника.
Можна увімкнути відображення по одній або одразу всім майстерням. Інформація оновлюється в режимі реального часу, тому вам і відповідальним менеджерам буде зручно керувати замовленнями клієнтів.
Для цього потрібно використовувати шаблони SMS-повідомлень і прив'язати їх до статусів замовлень. Тоді повідомлення відправлятимуться автоматично під час зміни статусів. Наприклад, можна повідомити:
Крім того, можна налаштовувати повідомлення для співробітників при появі коментарів, змін або нових завдань у замовленні. А клієнтів можна попросити оцінити якість сервісу за допомогою відкладених SMS. Так ваші співробітники не пропустять нічого важливого, а ви – краще зрозумієте своїх клієнтів.
Коли всі роботи виконані, залишається тільки перевірити, що було зроблено і скільки ви заробили в цьому місяці. За бажанням, можна обрати довільний проміжок часу. Звіти по створеним, поточним і закритим замовленням формуються в кілька кліків, так само як і звіт про прибуток за період, який вас цікавить. У звітах по замовленням ви побачите:
А у звіті про прибуток зможете проаналізувати ще й собівартість з урахуванням витрат на запчастини, матеріали та зарплату співробітникам.
Якщо ви хочете дізнатися, які роботи були виконані за період і на яку суму – сформуйте "Звіт по роботам". З його допомогою ви зможете визначити, які послуги користувалися найбільшим попитом і підкоригувати прайс.
У "Звіті по виконавцям" ви побачите аналогічну інформацію з розбивкою по співробітникам. Вона допоможе визначити, хто з них був продуктивнішим і приніс компанії більше грошей.
Таким чином, ви зможете швидко отримати всю інформацію, необхідну для управлінського обліку. Програма РемОнлайн автоматично зберігає, систематизує її, а потім виводить на її підставі звіти та статистику. Вик