управління замовленнями

Система управління
замовленнями RemOnline

Автоматизуйте повний цикл замовлення від заявки до повторного візиту

Програма для обліку замовлень спростить роботу працівників

check

Заявки з різних каналів у єдиній базі

check

Рівномірний розподіл навантаження

check

Синхронізація замовлень та складу

check

Чіткі терміни виконання

Облік замовлень та заявок

Облік замовлень та заявок

Всі заявки та замовлення потрапляють на єдину платформу, завдяки чому співробітники не втратять жодного потенційного клієнта.

check

Підтримка омніканальної моделі обслуговування

check

Віджет замовлень для сайту

check

Зручна зведена таблиця заявок

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Управління замовленнями за допомогою статусів

Контролюйте терміни робіт та процес виконання замовлень за допомогою статусів, щоб віддавати їх вчасно.

check

Налаштування норм часу та правил переходу з одного статусу до іншого

check

Зведення прострочених заявок та замовлень

check

Стрічка подій за кожним замовленням та їхня історія у програмі для безшовної зміни виконавців

Стрічка подій за кожним замовленням

RemOnline зручний для різних типів бізнесу

“Водовір потрібна була CRM-система, щоб забезпечити правильність заповнення заявок. І RemOnline повністю закрив нам цю потребу.”

Vodovir

Вероніка Лященко

Виконавчий директор

Водовір

Мобільний додаток RemOnline Замовлення

Віддалена робота із замовленнями

Мобільний додаток RemOnline Замовлення дозволяє ефективно працювати з замовленнями звідки завгодно.

check

Додавання фото, файлів та коментарів до замовлень

check

Стрічка подій кожного замовлення

check

Загальний список замовлень з основною інформацією

check

Фільтрація, сортування та зручний пошук замовлень

Рівномірний розподіл навантаження

Плануйте завантаження майстрів та ресурсів компанії наперед, аби уникнути накладення замовлень один на одного.

check

Зручний вигляд календаря

check

Запис клієнтів з урахуванням робочого Графіку працівників

check

Фіксація часу та тривалості робіт

check

Швидкий пошук вільного виконавця

Графік роботи

Автоматизація замовлень у RemOnline допоможе заробляти більше

Оповіщення про зміни у замовленні

Оповіщення про зміни у замовленні

Автоматичні повідомлення для співробітників проінформують їх про зміну деталей або призначення відповідальним.

check

Sms

check

Email

check

Telegram

Що кажуть користувачі про RemOnline

“Завдяки RemOnline я можу слідкувати за статусами ремонтів, коли мене немає на місці в сервісі. Тож колеги більше не мусять щоразу дзвонити мені, щоб повідомити про зміну статусу.”

EiS

Дмитро Косован

Власник

EiS Serwis

Автоматичне нарахування зарплати

Налаштуйте автоматичний розрахунок зарплат для співробітників, аби вони отримували нарахування за роботу, яку справді виконали.

check

За створення та закриття замовлення

check

Менеджеру за обробку замовлення

check

Виконавцю за роботу чи матеріал

check

За продаж

Автоматичне нарахування зарплати
Контроль складу

Управління складом та контроль клієнтських виробів

Програма для створення замовлень автоматично списує зі складу додані товари, запчастини та витратні матеріали та дозволяє вести облік техніки клієнтів.

check

Історія обслуговування кожного виробу завжди під рукою

check

Контроль переміщень та відповідальне зберігання

check

Синхронізація складських залишків та замовлень

Налагодьте облік замовлень у RemOnline та розвивайте бізнес стабільно!

до 14 днів безкоштовно

Програма для обробки замовлень покращує клієнтський сервіс

Шаблони документів

Шаблони документів

Гнучкі форми, що легко налаштувати, шаблони документів і готові довідники послуг допоможуть оформлювати замовлення швидше

Автоматичні сповіщення

Автоматичні сповіщення

Налаштування автоматичних повідомлень дозволить сповіщати клієнтів про зміну статусу, готовність їх замовлення, акції, а також збирати відгуки

Інтеграція з телефонією

Інтеграція з телефонією

Інтеграція з телефонією виводить картку замовлення під час вхідного дзвінка, дозволяє прослуховувати їх записи, аби вчасно виявляти помилки менеджерів

Компанії по всій Україні довіряють RemOnline

“У майбутньому очікуємо від RemOnline тільки нових функцій та розширення. Плануємо розширюватись і ми. Завдяки програмі це не є проблематичним, тому що набір інструментів для роботи зі складами, товарами, замовленнями, клієнтами неймовірний. Завдяки інтеграціям працювати комфортно і легко.”

MaxBud

Микола Гнатій

Співзасновник

МаксБуд

Програма для контролю замовлень відкриває нові можливості аналітики

RemOnline збирає, систематизує та зберігає дані з усіх замовлень та каналів продажу онлайн, аби ви могли відстежити статистику за різні періоди в одній або декількох локаціях. Ці дані також можуть бути корисні для аналізу життєвого циклу клієнта — від моменту першої заявки аж до повторних візитів.

Оптимізуйте маркетинговий бюджет

Відстежуйте, які маркетингові канали приносять більше замовлень і грошей, у яких вища конверсія, та вкладайте бюджет лише у найефективніші.

Оптимізуйте маркетинговий бюджет
Друкуйте звіти

Друкуйте звіти у кілька кліків

Налагоджуйте процес управління, ухвалюйте управлінські рішення, спираючись на реальні показники, аби збільшувати кількість замовлень і прибуток компанії. Генеруйте понад 20 видів звітів, серед яких:

check

Звіти за створеними та закритими замовленнями

check

Звіт за замовленнями у роботі

check

Звіти щодо виконавців та робіт

Переглядайте аналітику з лідів та замовлень у зручному форматі

Формуйте необмежену кількість діаграм та трендів на Аналітичному звіті, аби визначати причини зростання чи падіння доходу, вигідні напрямки роботи та неефективних співробітників.

check

Графіки за будь-який період з розбивкою за локаціями та співробітниками

check

Кількість та конверсія звернень щодо рекламних кампаній

check

Середній чек, швидкість оформлення та зміна кількості замовлень

Аналітичний звіт
Додаток RemOnline Директор

Контролюйте виконання замовлень з мобільного телефону

З додатком RemOnline Директор ви будете мобільні та ефективні будь-де. Зв'язуйтеся зі співробітниками та відстежуйте ключові показники бізнесу:

check

Кількість виконаних робіт, створених та закритих замовлень

check

Виручка за касами та прибуток компанії за день

check

Відгуки клієнтів

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

RemOnline – це більше, ніж система обліку замовлень

ellipse

Облік клієнтів, товарів та фінансів

ellipse

200+ інтеграцій на одній вкладці браузера

ellipse

Простий та інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс

ellipse

Безкоштовна служба підтримки

система обліку замовлень RemOnline

Популярні запитання та відповіді

Який найкращий спосіб відстежувати замовлення?

faq_arrow

Відповідь тут проста — використовуйте централізовану платформу для відстеження всього, від замовлень і обслуговування клієнтів до управління запасами та відстеження виробів.

У спеціальних програмах, як-от хмарна система управління замовленнями RemOnline, користувачі можуть легко створювати, обробляти та закривати замовлення з будь-якого пристрою. Крім того, ви отримуєте інструменти для ефективного ведення свого бізнесу, наприклад створення рахунків-фактур, відстеження витрат, керування об’єктами, інформаційну панель із даними про KPI в режимі реального часу та зручні звіти для ухвалення рішень. Спрощення обробки замовлень, контроль статусів та аналіз ефективності з-поміж іншого дає змогу оптимізувати канали збуту.

RemOnline пропонує два додатки для мобільних користувачів — RemOnline Замовлення для співробітників і RemOnline Директор для менеджерів. Ви можете отримати доступ до свого облікового запису з ноутбука, планшета чи мобільного пристрою, де б ви не були.

Яким чином RemOnline може допомогти бізнесам із доставкою замовлень?

faq_arrow

RemOnline дає змогу налагодити процес доставки зі складу або фізичного магазину. Хмарне програмне забезпечення допомагає контролювати весь процес: від вхідного замовлення до прибуття до місця призначення. Завдяки інструментам планування й автоматичним сповіщенням про підтвердження відправлення забезпечується оптимальний час доставки. Таким чином, реальні терміни доставки допоможуть планувати та виконувати відправлення вчасно, щоб підвищити задоволеність клієнтів.

Які можливості планування надає RemOnline?

faq_arrow

У програмному забезпеченні для керування бізнес-замовленнями RemOnline існує два такі інструменти — Планувальник і Графіки роботи співробітників. За допомогою першого ви можете призначати зустрічі з техніками, керувати викликами та бронювати обладнання, необхідне для ремонту. Це також спростить ваше спілкування з клієнтами та співробітниками, дасть змогу надсилати сповіщення та нагадування через SMS, електронну пошту чи месенджери. Ця функція зручна для підприємств, які працюють у галузях обслуговування на місцях, і допоможе забезпечити відмінний клієнтський досвід.

Другий інструмент призначений для планування робочого часу ваших техніків або команди обслуговування клієнтів. Ви можете відстежувати робочі години, вихідні, відпустки та лікарняні. На підставі даних у графіках роботи також можна налаштувати автоматичний розрахунок денної або погодинної оплати праці.

Чи можна налаштувати форми замовлень?

faq_arrow

Так, можна. Ви можете налаштувати будь-яку форму замовлення або запиту так, як вам потрібно для робочого процесу. За допомогою редактора форм ви можете налаштувати форми для замовлень і лідів, продуктів, виробів і клієнтів. Ви можете вимкнути або приховати поля, зробити деякі обов’язковими, встановити значення за замовчуванням, зв’язати довідники, налаштувати рівні пріоритету тощо.

Що таке замовлення в RemOnline?

faq_arrow

Замовленням вважається запит на роботу, послугу чи технічне обслуговування від ліда чи клієнта. Основні особливості автоматизації в RemOnline охоплюють такі функції:

  • автозаповнення даних про клієнта та його вироби;
  • інтегровані довідники;
  • створення рахунків-фактур і коштомарисів;
  • ланцюжки статусів відповідно до різних типів замовлень;
  • автоматичні сповіщення;
  • налаштування доступу співробітників;
  • правила нарахування заробітної плати;
  • списання запасів тощо.

Чи пропонує RemOnline функціонал для управління виробами?

faq_arrow

Завдяки одній із ключових особливостей у RemOnline — відстеження виробів — ви можете вести точний облік пристроїв, транспортних засобів, обладнання чи іншої власності клієнтів, яку вони надають вам для обслуговування, або власності вашої компанії. Вам не потрібне додаткове програмне забезпечення для управління запасами, щоб стежити за історією взаємодії з виробами, виконувати завдання та планувати профілактичне технічне обслуговування. Ви можете ефективно організувати складські операції: створювати цифрові склади для виробів, підтримувати широкий асортимент товарів, здійснювати переміщення, додавати до замовлень і призначати відповідальних менеджерів з технічного обслуговування в кілька кліків.

Читайте також
Вчасний ремонт та фіксація результатів з RemOnline

Вчасний ремонт та фіксація результатів з RemOnline

Як RemOnline допоміг “Водовір” систематизувати щоденні операції

Як RemOnline допоміг “Водовір” систематизувати щоденні ...

Як залучити клієнтів?

Як залучити клієнтів?

  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. Система управління замовленнями RemOnline