Ви не знаєте, як збирати замовлення з різних джерел в єдину базу й рівномірно розподіляти їх між співробітниками? Майстри постійно затримують терміни виконання, через що клієнти не задоволені рівнем обслуговування? Налагодьте облік замовлень і розвивайтеся стабільно. Почніть користуватися РемОнлайн — програма автоматизує повний цикл замовлення від заявки до повторного візиту.
Контроль співробітників,
виконаних робіт
і термінів реалізації
Автоматизація
повного циклу замовлення
від заявки до повторного візиту
Облік клієнтів,
товарів, фінансів
і 200+інтеграцій
Ключові бізнес-показники
в звітах, мобільному застосунку
та Дашборді
РемОнлайн автоматизує роботу на всіх етапах. Збирайте звернення потенційних клієнтів з різних каналів зв'язку, обробляйте їх вчасно і конвертуйте в реальні замовлення. Плануйте завантаження майстрів і ресурсів компанії наперед, щоб уникнути накладки замовлень один на одного. З програмою для ведення замовлень ви не втратите жодного клієнта!
Задавайте норми часу та правила переходу з одного статусу в іншій, щоб контролювати хід робіт над замовленнями. Програма відображуватиме, коли терміни виконання добігатимуть кінця, завдяки чому співробітники віддаватимуть їх вчасно. А стрічка подій кожного замовлення та їх історія в програмі дозволять безпроблемно змінювати виконавців. З РемОнлайн ви управлятимете замовленнями ефективно та легко.
Налаштуйте автоматичну відправку повідомлень про зміну статусу або готовність замовлення та збирайте відгуки після виконання. Приймайте вхідні дзвінки, зберігаєте їх записи та покращуйте рівень сервісу завдяки інтеграції з телефонією. Будьте завжди на зв'язку зі своїми клієнтами, щоб вони поверталися до вас знову.
Додавайте товари, запчастини й розхідні матеріали до замовлень, а програма автоматично спише їх із складу. Відстежуйте найпопулярніші у клієнтів позиції за допомогою звіту Аналіз асортименту й збільшуйте товарообіг компанії. Керуйте переміщеннями пристроїв клієнтів, щоб завжди знати їх точне місцезнаходження та відстежувати історію обслуговування. З РемОнлайн потрібні запчастини й товари будуть завжди в наявності та під рукою!
Гнучкі форми, шаблони документів і готові довідники послуг допоможуть заощадити до 20 хвилин на кожному замовленні. Автоматичні повідомлення для співробітників проінформують їх про зміну в деталях або призначенні відповідальним. А завдяки віджету замовлень для сайту, всі заявки з нього автоматично потраплятимуть в єдину базу. РемОнлайн бере на себе рутину, щоб співробітники працювали краще.
РемОнлайн збирає, систематизує та зберігає дані по всіх замовленнях. Відстежуйте статистику по типах замовлень за різні періоди в одній або декількох локаціях. Контролюйте, які маркетингові канали приносять більше замовлень і гроші, в яких вище конверсія, і вкладайте бюджет лише в найефективніші. Приймайте управлінські рішення, спираючись на реальних показниках, щоб збільшувати число замовлень і прибуток компанії.
РемОнлайн — це хмарний сервіс, користуватися яким можна з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету. Приймайте замовлення й контролюйте їх виконання в майстерні, в дорозі, з телефону або планшета. З РемОнлайн ви будете мобільні й ефективні де б не знаходилися.
Як тільки ми починаємо активно працювати з клієнтами стає зрозуміло, що потрібно автоматизувати цей процес. Тому ми шукаємо рішення, яке допоможе систематизувати контакти, зберігати історії взаємодій у зручній формі, використовувати нагадування і вести облік замовлень.
Для цього потрібна програма – достатньо проста, щоб швидко розібратися в розділах, функціях і можливостях. Бажано, щоб вона не "прив'язувала" до одного пристрою і браузеру, інакше як тоді контролювати ситуацію віддалено і розширювати свій бізнес? РемОнлайн відповідає цим вимогам: вона зручна у використанні, має зрозумілий інтерфейс і працює на різних пристроях: смартфонах, планшетах, ПК.
Крім того, в ній можна гнучко налаштовувати права для підлеглих, щоб дати їм потрібний рівень автономності і, в той же час, запобігти шахрайству. За допомогою такого онлайн сервісу вам буде набагато легше:
Давайте розглянемо докладніше можливості РемОнлайн.
Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток клієнтів, які можете редагувати, видаляти і створювати. З їхньою допомогою можна швидше заводити нових клієнтів до електронної бази, зберігати і знаходити інформацію про них:
Якщо ви згенерували в програмі дисконтну картку, то її номер теж буде зберігатися в картці клієнта. Електронну базу можна розділяти на клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб, позначати серед них конфліктних. А завдяки розумному пошуку ви зможете швидко знайти конкретного клієнта.
Шаблони карток замовлень, які можна редагувати – це ще одна корисна особливість РемОнлайн. Їх можна повністю налаштувати під себе і свій бізнес. З їхньою допомогою можна швидко фіксувати і зберігати:
Маючи доступ до цієї інформації, ви зможете швидко зрозуміти поточну ситуацію і перевести замовлення на інших співробітників або майстерню в разі необхідності.
Для керування термінами замовлень в РемОнлайн існує система статусів замовлень. За стандартом їх 7:
Якщо ви виставите їх у правильній послідовності та встановите норми часу для переходу з одного в інший, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення у вашій майстерні. Їхні назви можна змінювати, а ще ви можете створювати додаткові статуси, наприклад з прив'язкою до причин відмов. Тоді ви зможете виводити більш точну статистику за підсумками тижня, місяця або кварталу.
Замовлення в різних статусах виділяються різнокольоровими мітками в загальній таблиці та відображаються у вигляді бейджів у верхній частині сторінки "Замовлення". Такі ж різнокольорові бейджі з позначеннями кількості ви побачите на Дашборді керівника.
Можна увімкнути відображення по одній або одразу всім майстерням. Інформація оновлюється в режимі реального часу, тому вам і відповідальним менеджерам буде зручно керувати замовленнями клієнтів.
Для цього потрібно використовувати шаблони SMS-повідомлень і прив'язати їх до статусів замовлень. Тоді повідомлення відправлятимуться автоматично під час зміни статусів. Наприклад, можна повідомити:
Крім того, можна налаштовувати повідомлення для співробітників при появі коментарів, змін або нових завдань у замовленні. А клієнтів можна попросити оцінити якість сервісу за допомогою відкладених SMS. Так ваші співробітники не пропустять нічого важливого, а ви – краще зрозумієте своїх клієнтів.
Коли всі роботи виконані, залишається тільки перевірити, що було зроблено і скільки ви заробили в цьому місяці. За бажанням, можна обрати довільний проміжок часу. Звіти по створеним, поточним і закритим замовленням формуються в кілька кліків, так само як і звіт про прибуток за період, який вас цікавить. У звітах по замовленням ви побачите:
А у звіті про прибуток зможете проаналізувати ще й собівартість з урахуванням витрат на запчастини, матеріали та зарплату співробітникам.
Якщо ви хочете дізнатися, які роботи були виконані за період і на яку суму – сформуйте "Звіт по роботам". З його допомогою ви зможете визначити, які послуги користувалися найбільшим попитом і підкоригувати прайс.
У "Звіті по виконавцям" ви побачите аналогічну інформацію з розбивкою по співробітникам. Вона допоможе визначити, хто з них був продуктивнішим і приніс компанії більше грошей.
Таким чином, ви зможете швидко отримати всю інформацію, необхідну для управлінського обліку. Програма РемОнлайн автоматично зберігає, систематизує її, а потім виводить на її підставі звіти та статистику. Вик