Автоматизуйте повний цикл замовлення від заявки до повторного візиту
Заявки з різних каналів у єдиній базі
Рівномірний розподіл навантаження
Синхронізація замовлень та складу
Чіткі терміни виконання
Всі заявки та замовлення потрапляють до єдиної бази, завдяки чому співробітники не втратять жодного потенційного клієнта.
Підтримка омніканальної моделі обслуговування
Віджет замовлень для сайту
Зручна зведена таблиця заявок
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Контролюйте хід робіт та терміни виконання замовлень за допомогою статусів, щоб віддавати їх вчасно.
Налаштування норм часу та правил переходу з одного статусу до іншого
Зведення прострочених заявок та замовлень
Стрічка подій за кожним замовленням та їхня історія у програмі для безшовної зміни виконавців
Мобільний додаток RemOnline Замовлення дозволяє ефективно працювати з замовленнями звідки завгодно.
Додавання фото, файлів та коментарів до замовлень
Стрічка подій кожного замовлення
Загальний список замовлень з основною інформацією
Фільтрація, сортування та зручний пошук замовлень
Плануйте завантаження майстрів та ресурсів компанії наперед, аби уникнути накладення замовлень один на одного.
Зручний вигляд календаря
Запис клієнтів з урахуванням робочого Графіку працівників
Фіксація часу та тривалості робіт
Швидкий пошук вільного виконавця
Автоматизація замовлень у RemOnline допоможе заробляти більше
Автоматичні повідомлення для співробітників проінформують їх про зміну деталей або призначенні відповідальним.
Telegram
Налаштуйте автоматичний розрахунок зарплат для співробітників, аби вони отримували нарахування за роботу, яку справді виконали.
За створення та закриття замовлення
Менеджеру за обробку замовлення
Виконавцю за роботу чи матеріал
За продаж
Програма для створення замовлень автоматично списує зі складу додані товари, запчастини та витратні матеріали та дозволяє вести облік техніки клієнтів.
Історія обслуговування кожного виробу завжди під рукою
Контроль переміщень та відповідальне зберігання
Синхронізація складських залишків та замовлень
Налагодьте облік замовлень у RemOnline та розвивайте бізнес стабільно!
до 14 днів безкоштовно
Гнучкі форми, що легко налаштувати, шаблони документів і готові довідники послуг допоможуть оформлювати замовлення швидше
Налаштування автоматичних повідомлень дозволить сповіщати клієнтів про зміну статусу, готовність їх замовлення, акції, а також збирати відгуки
Інтеграція з телефонією виводить картку замовлення під час вхідного дзвінка, дозволяє прослуховувати їх записи, аби вчасно виявляти помилки менеджерів
Програма для контролю замовлень відкриває нові можливості аналітики
RemOnline збирає, систематизує та зберігає дані з усіх замовлень, аби ви могли відстежити статистику за різні періоди в одній або декількох локаціях
Відстежуйте, які маркетингові канали приносять більше замовлень і грошей, у яких вища конверсія, та вкладайте бюджет лише у найефективніші.
Приймайте управлінські рішення, спираючись на реальні показники, аби збільшувати кількість замовлень і прибуток компанії. Генеруйте понад 20 видів звітів, серед яких:
Звіти по створеним та закритим замовленням
Звіт по замовленням у роботі
Звіти щодо виконавців та робіт
Формуйте необмежену кількість діаграм та трендів на Аналітичному звіті, аби визначати причини зростання чи падіння доходу, вигідні напрямки роботи та неефективних співробітників.
Графіки за будь-який період з розбивкою по локаціям та співробітникам
Кількість та конверсія звернень щодо рекламних кампаній
Середній чек, швидкість оформлення та зміна кількості замовлень
З додатком RemOnline Директор ви будете мобільні та ефективні будь-де. Зв'язуйтеся зі співробітниками та відстежуйте ключові показники бізнесу:
Кількість виконаних робіт, створених та закритих замовлень
Виручка за касами та прибуток компанії за день
Відгуки клієнтів
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Облік клієнтів, товарів та фінансів
200+ інтеграцій на одній вкладці браузера
Простий та інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс
Безкоштовна служба підтримки