Укр


Ви не знаєте, як збирати замовлення з різних джерел в єдину базу й рівномірно розподіляти їх між співробітниками? Майстри постійно затримують терміни виконання, через що клієнти не задоволені рівнем обслуговування? Налагодьте облік замовлень і розвивайтеся стабільно. Почніть користуватися РемОнлайн — програма автоматизує повний цикл замовлення від заявки до повторного візиту.

РемОнлайн — це більше, ніж база замовлень

Контроль співробітників, виконаних робіт і термінів реалізації

Контроль співробітників,
виконаних робіт
і термінів реалізації

Автоматизація повного циклу замовлення від заявки до повторного візиту

Автоматизація
повного циклу замовлення
від заявки до повторного візиту

Облік клієнтів, товарів, фінансів і 200+інтеграцій

Облік клієнтів,
товарів, фінансів
і 200+інтеграцій

Ключові бізнес-показники в звітах, мобільному застосунку та Дашборді

Ключові бізнес-показники
в звітах, мобільному застосунку
та Дашборді

Спробуйте програму для обліку замовлень безкоштовно протягом 7 днів


Навіщо вам програма для оформлення замовлень?

Ведення замовлень від заявки до повторного візиту

РемОнлайн автоматизує роботу на всіх етапах. Збирайте звернення потенційних клієнтів з різних каналів зв'язку, обробляйте їх вчасно і конвертуйте в реальні замовлення. Плануйте завантаження майстрів і ресурсів компанії наперед, щоб уникнути накладки замовлень один на одного. З програмою для ведення замовлень ви не втратите жодного клієнта!

Управління замовленнями клієнтів за допомогою статусів

Задавайте норми часу та правила переходу з одного статусу в іншій, щоб контролювати хід робіт над замовленнями. Програма відображуватиме, коли терміни виконання добігатимуть кінця, завдяки чому співробітники віддаватимуть їх вчасно. А стрічка подій кожного замовлення та їх історія в програмі дозволять безпроблемно змінювати виконавців. З РемОнлайн ви управлятимете замовленнями ефективно та легко.




Тримаєте клієнтів в курсі всього, що відбувається з їх замовленнями

Налаштуйте автоматичну відправку повідомлень про зміну статусу або готовність замовлення та збирайте відгуки після виконання. Приймайте вхідні дзвінки, зберігаєте їх записи та покращуйте рівень сервісу завдяки інтеграції з телефонією. Будьте завжди на зв'язку зі своїми клієнтами, щоб вони поверталися до вас знову.

Синхронізація замовлень і складу

Додавайте товари, запчастини й розхідні матеріали до замовлень, а програма автоматично спише їх із складу. Відстежуйте найпопулярніші у клієнтів позиції за допомогою звіту Аналіз асортименту й збільшуйте товарообіг компанії. Керуйте переміщеннями пристроїв клієнтів, щоб завжди знати їх точне місцезнаходження та відстежувати історію обслуговування. З РемОнлайн потрібні запчастини й товари будуть завжди в наявності та під рукою!

Система управління замовленнями спростить роботу співробітників

Гнучкі форми, шаблони документів і готові довідники послуг допоможуть заощадити до 20 хвилин на кожному замовленні. Автоматичні повідомлення для співробітників проінформують їх про зміну в деталях або призначенні відповідальним. А завдяки віджету замовлень для сайту, всі заявки з нього автоматично потраплятимуть в єдину базу. РемОнлайн бере на себе рутину, щоб співробітники працювали краще.

Збільшуйте число замовлень і прибуток компанії

РемОнлайн збирає, систематизує та зберігає дані по всіх замовленнях. Відстежуйте статистику по типах замовлень за різні періоди в одній або декількох локаціях. Контролюйте, які маркетингові канали приносять більше замовлень і гроші, в яких вище конверсія, і вкладайте бюджет лише в найефективніші. Приймайте управлінські рішення, спираючись на реальних показниках, щоб збільшувати число замовлень і прибуток компанії.

Ведення замовлень онлайн — це просто і зручно

РемОнлайн — це хмарний сервіс, користуватися яким можна з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету. Приймайте замовлення й контролюйте їх виконання в майстерні, в дорозі, з телефону або планшета. З РемОнлайн ви будете мобільні й ефективні де б не знаходилися.

Додаткові плюси системи керування замовленнями

РемОнлайн доступен с любого устройства: смартфона, планшета, ПК

  1. РемОнлайн автоматизує облік клієнтів, товарів і фінансів завдяки широкому набору функцій і більше ніж 200 інтеграціям. 
  2. Фахівці служби підтримки дадуть відповіді на всі питання і допоможуть налаштувати програма під бізнес-процеси компанії. 
  3. РемОнлайн не треба скачувати або встановлювати. Просто реєструйтеся та починайте роботу. 
  4. Співробітники освояться в РемОнлайн за декілька днів завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу й простоті програми. 
  5. У нас є База знань, блог, канал на Youtube, де можна знайти масу корисної інформації не лише про програму.

Облік та управління замовленнями в програмі РемОнлайн

Як тільки ми починаємо активно працювати з клієнтами стає зрозуміло, що потрібно автоматизувати цей процес. Тому ми шукаємо рішення, яке допоможе систематизувати контакти, зберігати історії взаємодій у зручній формі, використовувати нагадування і вести облік замовлень.

Для цього потрібна програма – достатньо проста, щоб швидко розібратися в розділах, функціях і можливостях. Бажано, щоб вона не "прив'язувала" до одного пристрою і браузеру, інакше як тоді контролювати ситуацію віддалено і розширювати свій бізнес? РемОнлайн відповідає цим вимогам: вона зручна у використанні, має зрозумілий інтерфейс і працює на різних пристроях: смартфонах, планшетах, ПК.

Крім того, в ній можна гнучко налаштовувати права для підлеглих, щоб дати їм потрібний рівень автономності і, в той же час, запобігти шахрайству. За допомогою такого онлайн сервісу вам буде набагато легше:

  • вести облік і керувати замовленнями;
  • оцінювати якість роботи менеджерів;
  • гарантувати дотримання термінів.

Давайте розглянемо докладніше можливості РемОнлайн.

Картки для обліку клієнтів

Під час реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте шаблони карток клієнтів, які можете редагувати, видаляти і створювати. З їхньою допомогою можна швидше заводити нових клієнтів до електронної бази, зберігати і знаходити інформацію про них:

  • імена та контакти;
  • наявність і розміри знижок на товари, матеріали та послуги;
  • історії замовлень, покупок і платежів;
  • пов'язані з ними завдання для співробітників;
  • історії дзвінків і SMS із записами розмов.

Якщо ви згенерували в програмі дисконтну картку, то її номер теж буде зберігатися в картці клієнта. Електронну базу можна розділяти на клієнтів і постачальників, фізичних та юридичних осіб, позначати серед них конфліктних. А завдяки розумному пошуку ви зможете швидко знайти конкретного клієнта.

Картки для обліку замовлень

Шаблони карток замовлень, які можна редагувати – це ще одна корисна особливість РемОнлайн. Їх можна повністю налаштувати під себе і свій бізнес. З їхньою допомогою можна швидко фіксувати і зберігати:

  • дати видачі клієнтам;
  • ПІБ виконавців;
  • типи, бренди, індивідуальні характеристики і стан виробів;
  • причини несправностей;
  • види виконуваних робіт з цінами на них;
  • запчастини і матеріали, які використовуються в ремонті;
  • діючі знижки та підсумкові суми до сплати;
  • суми внесених передплат і залишки боргів по замовленням;
  • хронологію дій по замовленням, додані документи і фото.

Маючи доступ до цієї інформації, ви зможете швидко зрозуміти поточну ситуацію і перевести замовлення на інших співробітників або майстерню в разі необхідності.

Як ми будемо керувати термінами замовлень?

Для керування термінами замовлень в РемОнлайн існує система статусів замовлень. За стандартом їх 7:

  • нове;
  • в роботі;
  • на узгодженні;
  • чекає на запчастину;
  • готове (не оплачене);
  • закрите (оплачене);
  • відмова (закрите неуспішно).

Якщо ви виставите їх у правильній послідовності та встановите норми часу для переходу з одного в інший, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення у вашій майстерні. Їхні назви можна змінювати, а ще ви можете створювати додаткові статуси, наприклад з прив'язкою до причин відмов. Тоді ви зможете виводити більш точну статистику за підсумками тижня, місяця або кварталу.

Замовлення в різних статусах виділяються різнокольоровими мітками в загальній таблиці та відображаються у вигляді бейджів у верхній частині сторінки "Замовлення". Такі ж різнокольорові бейджі з позначеннями кількості ви побачите на Дашборді керівника.

Можна увімкнути відображення по одній або одразу всім майстерням. Інформація оновлюється в режимі реального часу, тому вам і відповідальним менеджерам буде зручно керувати замовленнями клієнтів.

Як налаштувати повідомлення клієнтів і співробітників?

Для цього потрібно використовувати шаблони SMS-повідомлень і прив'язати їх до статусів замовлень. Тоді повідомлення відправлятимуться автоматично під час зміни статусів. Наприклад, можна повідомити:

  • майстра про те, що він призначений відповідальним за виконання;
  • майстра про зміну менеджера;
  • менеджера про те, що майстер очікує запчастину;
  • клієнта про те, що замовлення готове.

Крім того, можна налаштовувати повідомлення для співробітників при появі коментарів, змін або нових завдань у замовленні. А клієнтів можна попросити оцінити якість сервісу за допомогою відкладених SMS. Так ваші співробітники не пропустять нічого важливого, а ви – краще зрозумієте своїх клієнтів.

Облік виконаних замовлень і прибутку

Коли всі роботи виконані, залишається тільки перевірити, що було зроблено і скільки ви заробили в цьому місяці. За бажанням, можна обрати довільний проміжок часу. Звіти по створеним, поточним і закритим замовленням формуються в кілька кліків, так само як і звіт про прибуток за період, який вас цікавить. У звітах по замовленням ви побачите:

  • загальну кількість замовлень за період;
  • яких типів замовлень було більше;
  • хто приймав і видавав вироби клієнтам;
  • суму кожного замовлення і загальну суму виторгу.

А у звіті про прибуток зможете проаналізувати ще й собівартість з урахуванням витрат на запчастини, матеріали та зарплату співробітникам.

Якщо ви хочете дізнатися, які роботи були виконані за період і на яку суму – сформуйте "Звіт по роботам". З його допомогою ви зможете визначити, які послуги користувалися найбільшим попитом і підкоригувати прайс.

У "Звіті по виконавцям" ви побачите аналогічну інформацію з розбивкою по співробітникам. Вона допоможе визначити, хто з них був продуктивнішим і приніс компанії більше грошей.

Таким чином, ви зможете швидко отримати всю інформацію, необхідну для управлінського обліку. Програма РемОнлайн автоматично зберігає, систематизує її, а потім виводить на її підставі звіти та статистику. Вик

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. Програма для управління замовленнями