Планування
часу та термінів
Замовлення та автоматичні
повідомлення співробітникам
Контроль бюджету
та заборгованостей
Доступ з будь-якого
місця та пристрою
Вчасно оброблена заявка клієнта — 50% успіху компанії з організації заходів на конкурентному ринку. Зводіть звернення потенційних клієнтів до єдиної бази та обробляйте їх вчасно за допомогою статусів, аби кожен запит перетворити в професійно організований івент.
Організація заходу — це десятки процесів, в яких можна потонути без якісного управління. Програма для ведення замовлень допомагає впорядкувати організаторські процеси та дотримуватися встановлених термінів завдяки статусам.
Створіть ланцюжок статусів для різних видів заходів, використовуйте норми часу статусів, налаштуйте правила переходу з одного статусу до іншого, аби забезпечити безпомилкове ведення проекту на всіх етапах.
Успішна організація заходів неможлива без чіткого планування. Функція Планувальника в РемОнлайн допомагає відслідковувати завантаженість співробітників і ресурсів (декорацій або транспорту, наприклад), і забронювати час кожного наперед. А зручний формат календаря та розбивка по днях і тижнях допоможе знаходити вільні віконця швидко та просто.
Виведіть подієвий менеджмент на новий рівень за допомогою ефективної роботи всієї команди. Ставте особисті або групові завдання для співробітників, контролюйте терміни їх виконання, призначайте відповідальних і налаштовуйте автоматичні повідомлення за завданнями, аби вони точно не втратили нічого важливого.
Автоматизована база клієнтів заощадить час на пошуки потрібного номера та бюджет на залучення нових замовників. Програма для ведення контактів зберігає всю інформацію та історію звернень кожного клієнта, що спрощує роботу над майбутнім заходом. А автоматичні розсилки по базі допоможуть нагадати про себе.
Забезпечте свято потрібними декораціями без збитків. Додайте в РемОнлайн орендовані конструкції та елементи декору, аби вести їх облік і відстежувати історію використання.
Програма спрощує створення запрошень, брошур і бейджів за допомогою шаблонів, які можна налаштувати одноразово та друкувати в кілька кліків. Додайте логотип та інші фірмові позначення на рахунки та документи, що вимагаються для проведення заходу, аби підтримувати єдиний стиль.
Доступ до програми можна отримати з будь-якого місця та пристрою, завдяки чому співробітники зможуть уточнити деталі заходу, де б не знаходилися. Налаштуйте індивідуальний доступ до даних, аби вони бачили тільки ту інформацію, яка дійсно потрібна їм для роботи і захистіть себе від витоку та крадіжки бази.
Успішна організація свят неможлива без чіткого обліку фінансів. Просто заносьте витрати та доходи до програми ведення заходів, яка сформує за даними фінансові звіти за будь-який період за кілька секунд. А ведення в ній взаєморозрахунків з постачальниками та клієнтами дозволить контролювати заборгованості та планувати бюджет.