РемОнлайн — проста та зручна CRM для організації заходів

Планирование времени и сроков

Планування
часу та термінів

Заказы и автоматические уведомления сотрудникам

Замовлення та автоматичні
повідомлення співробітникам

Контроль бюджета и задолженностей

Контроль бюджету
та заборгованостей

Доступ с любого места и устройства

Доступ з будь-якого
місця та пристрою


Тестуйте додаток для заходів до 14 днів безкоштовно

РемОнлайн допоможе організовувати заходи,
що запам'ятовуються з мінімальною затратою грошей та часу

Переводьте заявки в реальні замовлення на організацію заходів

Вчасно оброблена заявка клієнта  50% успіху компанії з організації заходів на конкурентному ринку. Зводіть звернення потенційних клієнтів до єдиної бази та обробляйте їх вчасно за допомогою статусів, аби кожен запит перетворити в професійно організований івент.

Керуйте процесами та термінами

Організація заходу — це десятки процесів, в яких можна потонути без якісного управління. Програма для ведення замовлень допомагає впорядкувати організаторські процеси та дотримуватися встановлених термінів завдяки статусам. Створіть ланцюжок статусів для різних видів заходів, використовуйте норми часу статусів, налаштуйте правила переходу з одного статусу до іншого, аби забезпечити безпомилкове ведення проекту на всіх етапах.

Плануйте завантаження наперед

Успішна організація заходів неможлива без чіткого планування. Функція Планувальника в РемОнлайн допомагає відслідковувати завантаженість співробітників і ресурсів (декорацій або транспорту, наприклад), і забронювати час кожного наперед. А зручний формат календаря та розбивка по днях і тижнях допоможе знаходити вільні віконця швидко та просто.

Ставте завдання співробітникам

Виведіть подієвий менеджмент на новий рівень за допомогою ефективної роботи всієї команди. Ставте особисті або групові завдання для співробітників, контролюйте терміни їх виконання, призначайте відповідальних і налаштовуйте автоматичні повідомлення за завданнями, аби вони точно не втратили нічого важливого.

Зберігайте контакти клієнтів і партнерів

Автоматизована база клієнтів заощадить час на пошуки потрібного номера та бюджет на залучення нових замовників. Програма для ведення контактів зберігає всю інформацію та історію звернень кожного клієнта, що спрощує роботу над майбутнім заходом. А автоматичні розсилки по базі допоможуть нагадати про себе.

Контролюйте якість заходів

Клієнти повертаються знову тоді, коли задоволені організацією заходу. Збирайте їх відгуки після заходу, аби вчасно виявляти та виправляти помилки та покращувати сервіс.

Організуйте оренду

Забезпечте свято потрібними декораціями без збитків. Додайте в РемОнлайн орендовані конструкції та елементи декору, аби вести їх облік і відстежувати історію використання.

Друкуйте документи в кілька кліків

Програма спрощує створення запрошень, брошур і бейджів за допомогою шаблонів, які можна налаштувати одноразово та друкувати в кілька кліків. Додайте логотип та інші фірмові позначення на рахунки та документи, що вимагаються для проведення заходу, аби підтримувати єдиний стиль.

Контролюйте доступ до даних

Доступ до програми можна отримати з будь-якого місця та пристрою, завдяки чому співробітники зможуть уточнити деталі заходу, де б не знаходилися. Налаштуйте індивідуальний доступ до даних, аби вони бачили тільки ту інформацію, яка дійсно потрібна їм для роботи і захистіть себе від витоку та крадіжки бази.

Керуйте фінансами

Успішна організація свят неможлива без чіткого обліку фінансів. Просто заносьте витрати та доходи до програми ведення заходів, яка сформує за даними фінансові звіти за будь-який період за кілька секунд. А ведення в ній взаєморозрахунків з постачальниками та клієнтами дозволить контролювати заборгованості та планувати бюджет.

Ви — даєте людям позитивні емоції від заходу,
ми — допомагаємо вам робити це з найменшими витратами часу та грошей.
Зареєструйтеся зараз, аби оцінити можливості програми безкоштовно під час тестового періоду

РемОнлайн — краще рішення для організації івентів

РемОнлайн — лучшее решение для организации ивентов

  1. Програма проста та зручна, ви зможете працювати в ній одразу після реєстрації.
  2. Служба підтримки завжди на зв'язку та відповість на будь-які питання безкоштовно та швидко.
  3. Ми регулярно випускаємо нові оновлення, за які вам не потрібно доплачувати.
  4. Програма інтегрується з більш ніж 200+ корисними бізнес-сервісами.
  5. Усі ваші дані зберігаються під надійним захистом.
  1. РемОнлайн
  2. Програма для event-агентства