Швидкий якісний сервіс і відсутність додаткового стресу — те, що потрібно клієнтам похоронних бюро, агентств та інших компаній,
що надають ритуальні послуги. У цій справі не може бути й мови про помилки виконавця.
Зосередьтеся на якісному виконанні своєї роботи, а про все інше подбає РемОнлайн.
Керування ритуальними послугами з РемОнлайн
Об'єднайте послуги та продаж
в одному сервісі
Покращуйте якість послуг
завдяки автоматизації
Отримайте доступ до даних
з будь-якого місця та пристрою
Контролюйте хід робіт
і ефективність співробітників
Спробуйте програму для ритуальних послуг протягом 7 днів безкоштовно
Автоматизуйте надання ритуальних послуг
Похоронна церемонія — багатоетапний процес, організація якого вимагає високого професіоналізму та комплексної автоматизації.
Завдяки функції Планувальника в РемОнлайн ви зможете якісно організувати похоронну церемонію без накладок, затримок і зривів. Оцінюйте завантаженість організаторів, вантажників, ритуального транспорту та обладнання для ритуальних послуг, аби використовувати ресурси компанії та час співробітників ефективно.
РемОнлайн автоматизує рутину, щоб ви сконцентрувалися на головному — турботі про клієнтів. Налаштуйте:
Програма бере на себе рутину, аби ви могли якісно займатися своєю роботою.
Ведіть облік заготовок, матеріалів та атрибутів церемонії в РемОнлайн:
Завдяки програмі ви зможете продавати товари й управляти послугами в одному місці.
Плануйте та контролюйте робочі та вихідні дні, відпустки та лікарняні кожного співробітника на кілька тижнів вперед за допомогою Графіку роботи в РемОнлайн. А його відображення у Планувальнику дозволить планувати виїзди, процедури та інші роботи з урахуванням робочого часу кожного співробітника.
Автоматизуйте розрахунок зарплат в РемОнлайн, щоб запобігти ймовірності помилок і скоротити вплив людського фактора. Налаштуйте ставку, відсоток від виконаних робіт і коефіцієнти бонусів для кожного співробітника індивідуально, а програма буде автоматично виводити кінцеву суму зарплати.
Забезпечте свій бізнес від шахрайства з боку несумлінних співробітників, відстежуючи додавання, зміну та видалення об'єктів у вашому обліковому записі РемОнлайн за допомогою Журналу Подій. Контролюйте більше 60 подій у документах програми та відновлюйте віддалені об'єкти не змінюючи вкладки браузера.
Фінансовий облік в РемОнлайн вести просто та зручно:
Розвивайте свій бізнес, а все інше ми беремо на себе.
Універсальний Аналітичний звіт наочно покаже точки розвитку похоронного бізнесу. Аналізуйте діаграми та тренди, відстежуйте динаміку ключових показників протягом обраного періоду, комбінуйте об'єкти аналізу, метрики та сегменти, аби подивитися на знайомі цифри по-новому.
Не прив'язуйтесь до робочого місця. Будьте зі співробітниками на зв'язку, відстежуйте показники та контролюйте бізнес-процеси з дому / в дорозі завдяки мобільному додатку РемОнлайн Директор.
Реєструйтеся та розвивайте свій бізнес з першого дня роботи в програмі.
Користуйтеся всіма функціями безкоштовно протягом 7 днів
Як почати роботу в РемОнлайн?
Програму не потрібно завантажувати або встановлювати. Просто зареєструйтеся та почніть роботу
Завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу співробітники освоять РемОнлайн за кілька днів
Чуйні співробітники служби підтримки дадуть відповідь на всі запитання. Ми не використовуємо чат-ботів!
У нас є База Знань, блог і YouTube-канал, в яких можна знайти інформацію про налаштування програми
Ми приділяємо велику увагу безпеці даних і зберігаємо їх на серверах з високим ступенем захисту