Укр

Програма для майстерень з ремонту електроустаткування та електроінструментів

Полегшує облік замовлень і запчастин в ремонтній майстерні, прискорює обробку заявок, автоматизує бізнес-процеси

Що ви отримуєте з РемОнлайн

Порядок у замовленнях

Всі клієнти і заявки на ремонт в єдиній базі з історіями взаємодій

Полегшення обліку

Автоматизуйте управлінський, бухгалтерський та складський облік в своїй ремонтній майстерні

Економію часу

Економте до 20 хвилин на кожному замовленні за допомогою програми

Ріст прибутку

Оброблюйте більше замовлень і оптимізуйте закупівлю запчастин

Програма для обліку ремонтів електрообладнання та електроінструменту безкоштовна протягом перших 14 днів. Оцініть її переваги під час тестового періоду.

РемОнлайн – комплексне рішення ваших бізнес-завдань

Облік клієнтів і замовлень

Програма об'єднує в єдину базу інформацію про клієнтів, замовлення і виконані роботи. Вона спрощує облік вхідних заявок і взаємодію з клієнтами. Ви легко можете дізнатися співвідношення замовлень в різних статусах і оцінити завантаженість майстрів, щоб озвучити клієнту попередні терміни виконання.

Швидка обробка замовлень

Картки замовлень і клієнтів, довідники з різновидами поломок і переліки послуг з цінами повністю налаштовуються під ваш бізнес. А готові шаблони документів дозволяють друкувати приймальні квитанції та акти виконаних робіт в один клік. Використовуйте їх, щоб прискорити обробку замовлень і зменшити кількість рутинних завдань.

Ефективний складський облік і швидкий пошук запчастин

Аналізуйте переміщення і обороти товарів на складі, щоб оптимізувати витрати і визначити найбільш ходові запчастини. Встановлюйте мінімальний і максимальний рівень запасів, щоб забезпечити їх своєчасну закупівлю. Уникайте затягування термінів по замовленням через тривале очікування запчастин. Для оперативного пошуку дрібних деталей рекомендуємо налаштувати інтеграцію з Nevkl.

Автоматичні повідомлення для клієнтів і співробітників

Повідомляйте клієнтам про зміни статусів або готовність замовлень за допомогою автоматичних SMS. Налаштуйте автоматичну відправку повідомлень співробітникам в Telegram, щоб вони вчасно отримували інформацію про:

  • призначення їх відповідальними;
  • зміни в замовленні;
  • появу важливих коментарів.

Це дозволить прискорити обробку замовлень і налагодити внутрішню комунікацію. При реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте 30 безкоштовних SMS з базовими шаблонами і вбудованим SMS-шлюзом.

Спрощений бухгалтерський і управлінський облік

РемОнлайн автоматично формує звіти по фінансам, замовленням, складу, дзвінкам і SMS, відгукам клієнтів.

Ви можете в один клік отримати всю інформацію за період, який вас цікавить. Увімкніть щоденну відправку звіту керівника, щоб регулярно отримувати інформацію про найбільш популярні послуги і продуктивних майстрів. Так ви дізнаєтеся, на чому ви заробляєте більше за все і хто з працівників заслуговує премії.

Розрахунок зарплати співробітників і вартості робіт з ремонту електроустаткування та електроінструменту

Розрахунок вартості замовлення

  • готовий прайс для швидкого розрахунку вартості замовлення;
  • встановлення націнок за терміновість або складність роботи;
  • можливість надавати знижки і генерувати картки знижок для лояльних клієнтів.

Розрахунок зарплат співробітникам

  • налаштування винагород з прив'язкою до видів робіт або прибутку для компанії;
  • виплати відсотків або фіксованих сум;
  • можливість створити власну схему нарахувань.

Переваги використання РемОнлайн у майстерні з ремонту електроустаткування та електроінструменту

РемОнлайн доступен с любого устройства: смартфона, планшета, ПК

  1. Швидкий старт без завантажень, встановлень і залучення сторонніх фахівців.
  2. Легка адаптація інтерфейсу під ваш бізнес – просто вкажіть свій тип діяльності під час реєстрації.
  3. Можливість групового використання, гнучке налаштування прав, таблиць і фільтрів під кожного користувача.
  4. Доступ до програми з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК. Будьте завжди в курсі всього, що відбувається.
  5. РемОнлайн інтегрується з сервісами для управління, 1С, порталами для пошуку запчастин, SMS-шлюзами і сервісами IP-телефонії.
  6. Ми надаємо 100% гарантію збереження і безпеки передачі ваших бізнес-даних на сервер.
  7. Фахівці зі служби підтримки користувачів завжди готові відповісти на ваші запитання.

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

95%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

Програма для майстерень з ремонту електроустаткування і електроінструментів

РемОнлайн – це хмарна програма для обліку в ремонтній майстерні та автоматизації бізнес-процесів. Вона допомагає:

  • звести клієнтів і замовлення в єдину базу даних;
  • проконтролювати залишки на складі;
  • зафіксувати продажі запчастин;
  • вести управлінський та фінансовий облік;
  • повідомляти клієнтів про завершення ремонтних робіт і готовність виробів.

Під час реєстрації в ній, ви отримуєте комплексний інструмент для роботи і управління майстернею. По мірі розширення бізнесу, ви можете додавати в CRM-систему нових співробітників та інші майстерні, щоб створити мережу і керувати підлеглими віддалено.

Облік клієнтів майстерні з ремонту електроустаткування та електроінструменту

З програмою для майстерень РемОнлайн ви і ваші співробітники будуть пам'ятати про кожного клієнта. Заводити їх в базу стане набагато швидше і простіше, тому що:

  1. У вас вже будуть готові форми карток клієнтів для фіз. і юр. осіб.
  2. Якщо такий клієнт вже існує, ви отримаєте відповідну підказку.
  3. Можна сегментувати базу на різні типи клієнтів і постачальників, виділяти конфліктних представників.

Картка клієнта налаштовується під ваші бізнес-потреби і містить всю необхідну інформацію:

  • контакти та персональні дані;
  • історію звернень та види робіт, які ви вже виконували для клієнта;
  • виписку продажів і платежів;
  • історію і записи дзвінків;
  • всі SMS, відправлені клієнту з вашої майстерні.

Це спрощує вирішення конфліктних ситуацій і гарантійне обслуговування, створює основу для маркетингових акцій. Наприклад, ви можете запустити автоматичну розсилку рекламних SMS, відстежити скільки повідомлень і кому було відправлено, оцінити результат.

Облік замовлень на технічне обслуговування і ремонт електрообладнання

Фіксуйте кожне звернення до вашого сервісу і всі види робіт, які в ньому виконувалися. Це допоможе визначити:

  1. Послуги, що користуються найбільшим попитом.
  2. Періоди сплеску їх популярності.
  3. Часті причини поломок різних видів і марок електроінструментів, електрообладнання.
  4. Скільки замовлень зараз в роботі і на якій стадії виконання вони знаходяться.

У цьому вам теж допоможе наша програма для обліку в ремонтній майстерні РемОнлайн.

Коли звернення клієнтів потрапляють в єдину базу замовлень, співробітники отримують можливість присвоювати їм статуси, встановлювати терміни, додавати види ремонтних робіт і призначати виконавців. У відповідальних менеджерів і майстрів з'являться відповідні бейджі у верхній частині сторінки "Замовлення".

Ви будете бачити загальну картину в режимі реального часу на Дашборді керівника. Тут графічно відображається, скільки замовлень знаходяться в кожному зі статусів:

  • в роботі;
  • термінові;
  • прострочені;
  • готові, але чекають оплату;
  • закриті невдало (відмови).

Тут же можна побачити часті причини відмов. Встановіть в програмі періоди для кожного статусу, щоб регулювати загальні терміни виконання замовлень. Детальна інформація зі змінами, діями і коментарями відображатиметься в картці кожного замовлення.

Облік запчастин в майстерні з ремонту електроустаткування та електроінструменту

Автоматизуйте і відстежуйте складські операції за допомогою програми РемОнлайн. У розділі Склад можна:

  • оформити оприбуткування або списання запчастин;
  • відстежити історію їхнього використання в ремонті електроустаткування, електроінструментів;
  • контролювати залишки товарів, встановлювати мінімальні і максимальні рівні запасів;
  • налаштовувати ціни на запчастини і товари в магазині.

Звіт "Товари, що потребують закупівлі" буде сформований на підставі встановлених рівнів запасів. Він допоможе вам вчасно поповнити склад. Крім того, ви можете переміщувати запчастини і товари між складами майстерень, а також друкувати етикетки і цінники одразу з програми.

Управлінський облік в РемОнлайн

Управління майстернею з ремонту електроустаткування та електроінструментів передбачає ведення управлінського обліку. А звіти – це важливе джерело інформації для прийняття рішень. РемОнлайн автоматизує підготовку звітів по:

  • фінансам (оцінка прибутку від замовлень і продажів, розрахунок зарплати співробітників, рух грошових коштів);
  • замовленням (створені, актуальні і закриті замовлення, загальна кількість виконаних робіт і звіт по виконавцям, ефективність рекламних каналів у звіті "Звідки про нас дізнаються");
  • складу (оборот, залишки, списання, товари, що вимагають закупівлі);
  • дзвінкам (вхідні, вихідні, пропущені) і SMS;
  • відгукам клієнтів та історіям входів в РемОнлайн.

На Дашборді керівника ви побачите скільки грошей в касах, який середній чек і рейтинг компанії. Тут представлені основні показники бізнес-діяльності, включаючи динаміку грошового потоку для швидкого аналізу поточної ситуації.

Причому у вас буде доступ до цих даних з будь-якого пристрою і місця за умови підключення до інтернету. Будьте сучасною людиною, керуйте бізнесом в гнучкому графіку і підвищуйте прибуток з РемОнлайн!

Показати повністю »