Що ви отримуєте з RemOnline


control.svg (2 KB)

Порядок у замовленнях

Всі клієнти і заявки
на ремонт в єдиній базі
з історіями взаємодій


reporting.svg (3 KB)

Полегшення обліку

Автоматизуйте
управлінський, бухгалтерський
та складський облік 


save.svg (4 KB)

Економію часу

Економте до 20 хвилин
на кожному замовленні
за допомогою програми


interface.svg (2 KB)

Універсальний інструмент

200+ корисних інтеграцій
для розвитку бізнесу
в одному вікні браузера




Програма для обліку ремонтів електрообладнання та електроінструменту безкоштовна протягом перших 7 днів.
Оцініть її переваги під час тестового періоду



RemOnline – комплексне рішення ваших бізнес-завдань

Облік клієнтів та замовлень

Програма об'єднує в єдину базу інформацію про клієнтів, замовлення і виконані роботи. Вона спрощує облік вхідних заявок і взаємодію з клієнтами. Ви легко можете дізнатися співвідношення замовлень в різних статусах і оцінити завантаженість майстрів, щоб озвучити клієнту попередні терміни виконання.

Швидка обробка замовлень

  • Картки замовлень і клієнтів, довідники з різновидами поломок і переліки послуг з цінами повністю налаштовуються під ваш бізнес.
  • Готові шаблони документів дозволяють друкувати приймальні квитанції та акти виконаних робіт в один клік.


Використовуйте їх, щоб прискорити обробку замовлень і зменшити кількість рутинних завдань.



Дізнайтеся, як RemOnline допоможе автоматизувати процеси у вашій компанії

Зручна робота з замовленнями

З мобільним додатком RemOnline Замовлення майстрам не потрібно шукати комп'ютер щоразу, коли потрібно уточнити інформацію щодо замовлення. Зі свого смартфону вони зможуть переглядати дані клієнта, деталі його замовлення та пристрої, додавати фотографії та коментарі, зв'язуватися з менеджерами та багато іншого.

Автоматизація сервісу ремонту електроінструменту

RemOnline автоматизує рутинні процеси та дозволяє співробітникам працювати ефективніше.

  • Налаштуйте шаблони потрібних документів, аби друкувати їх в один клік.
  • Встановіть автоматичний розрахунок зарплати співробітникам за більш ніж 8 сценаріями, щоб робити нарахування за роботи, які вони дійсно виконують.
  • Автоматизуйте розрахунок вартості замовлень з урахуванням доданих послуг і матеріалів.


Завдяки програмі ви будете не тільки економити час, але й зможете уникнути помилок в розрахунках.

Ефективний складський облік і швидкий пошук запчастин

  • Аналізуйте переміщення, обороти товарів на складі, оприбуткування та списання електроінструменту, щоб оптимізувати витрати і визначити найбільш ходові запчастини.
  • Встановлюйте мінімальний і максимальний рівень запасів, щоб забезпечити їх своєчасну закупівлю. Уникайте затягування термінів по замовленням через тривале очікування запчастин.


RemOnline допоможе створити склад електроінструменту, який буде працювати на вас.

Облік електроінструменту

Ведіть облік виробів клієнтів, які вони віддають вам на ремонт. Реєструйте їх в RemOnline, аби забезпечити шляхом передачі на відповідальне зберігання майстрам, відстежуйте історію переміщення та виконаних робіт по кожному виробу. Програма для обліку інструменту дозволить безпечно зберігати їх на складі окремо від інвентарю та спростить роботу співробітників.

Автоматичні повідомлення для клієнтів і співробітників

Повідомляйте клієнтам про зміни статусів або готовність замовлень за допомогою автоматичних SMS. Налаштуйте автоматичну відправку повідомлень співробітникам в Telegram, щоб вони вчасно отримували інформацію про:

  • призначення їх відповідальними
  • зміни в замовленні
  • появу важливих коментарів.

Це дозволить прискорити обробку замовлень і налагодити внутрішню комунікацію. При реєстрації в RemOnline ви отримуєте 30 безкоштовних SMS з базовими шаблонами і вбудованим SMS-шлюзом.

Ефективний графік роботи майстрів

Заносьте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки кожного співробітника в RemOnline, аби:

  • Скласти Графік роботи на місяці вперед на основі заданої схеми в кілька секунд
  • Переглядати, хто в який день працює, аби швидко призначати візити у Планувальнику
  • Автоматизувати розрахунок зарплати працівників за відпрацьовані години та дні

Контроль та безпека даних

Відстежуйте дії користувачів у вашому обліковому записі на одній сторінці Журналу подій. Завдяки цьому ви зможете знати, хто створював, змінював або видаляв об'єкти в документах програми, а також зможете відновити видалених клієнтів, завдання, рахунки, каси, товари та склади за лічені секунди.

Спрощений управлінський облік

RemOnline автоматично формує Аналітичні звіти щодо фінансів, замовлень, складу, дзвінкам і SMS, відгуками клієнтів і зводить ключові показники в формат графіків. Формуйте звіти в кілька кліків, аби відстежувати дані про найбільш затребувані послуги та продуктивних майстрів за будь-який період.


Завдяки управлінському обліку в RemOnline ви дізнаєтеся, на чому ви заробляєте більше за все, хто з працівників працює краще та зможете знайти нові напрямки розвитку бізнесу.

Управління бізнесом з мобільного телефону

З RemOnline керівникові не потрібно весь час перебувати на місці, щоб контролювати продуктивність компанії. Встановіть мобільний додаток RemOnline Директор, щоб відстежувати ключові показники бізнесу за день і миттєво зв'язуватися з співробітниками в разі виникнення питань.


Будьте на зв'язку та керуйте компанією, де б не знаходилися!



Перевірте, на що здатний RemOnline

Розрахунок зарплати співробітників і вартості робіт
з ремонту електроустаткування та електроінструменту

bank_money.svg (2 KB)


Розрахунок вартості замовлення

  • готовий прайс для швидкого розрахунку вартості замовлення
  • встановлення націнок за терміновість або складність роботи
  • можливість надавати знижки і генерувати картки знижок для лояльних клієнтів
salary_emp.svg (2 KB)


Розрахунок зарплат співробітникам

  • налаштування винагород з прив'язкою до видів робіт або прибутку для компанії
  • виплати відсотків або фіксованих сум
  • можливість створити власну схему нарахувань





Переваги використання RemOnline у майстерні
з ремонту електроустаткування та електроінструменту

base.svg (3 KB)


Можливість групового використання, гнучке налаштування прав під кожного користувача

device.svg (2 KB)


Доступ до програми з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК

appeal.svg (4 KB)


RemOnline інтегрується з сервісами для управління, SMS-шлюзами і сервісами IP-телефонії

support.svg (3 KB)


Фахівці зі служби підтримки користувачів завжди готові відповісти на ваші запитання

Програма для майстерень з ремонту електроустаткування і електроінструментів

RemOnline – це хмарна програма для обліку в ремонтній майстерні та автоматизації бізнес-процесів. Вона допомагає:

  • звести клієнтів і замовлення в єдину базу даних;
  • проконтролювати залишки на складі;
  • зафіксувати продажі запчастин;
  • вести управлінський та фінансовий облік;
  • повідомляти клієнтів про завершення ремонтних робіт і готовність виробів.

Під час реєстрації в ній, ви отримуєте комплексний інструмент для роботи і управління майстернею. По мірі розширення бізнесу, ви можете додавати в CRM-систему нових співробітників та інші майстерні, щоб створити мережу і керувати підлеглими віддалено.

Облік клієнтів майстерні з ремонту електроустаткування та електроінструменту

З програмою для майстерень RemOnline ви і ваші співробітники будуть пам'ятати про кожного клієнта. Заводити їх в базу стане набагато швидше і простіше, тому що:

  • У вас вже будуть готові форми карток клієнтів для фіз. і юр. осіб.
  • Якщо такий клієнт вже існує, ви отримаєте відповідну підказку.
  • Можна сегментувати базу на різні типи клієнтів і постачальників, виділяти конфліктних представників.

Картка клієнта налаштовується під ваші бізнес-потреби і містить всю необхідну інформацію:

  • контакти та персональні дані;
  • історію звернень та види робіт, які ви вже виконували для клієнта;
  • виписку продажів і платежів;
  • історію і записи дзвінків;
  • всі SMS, відправлені клієнту з вашої майстерні.

Це спрощує вирішення конфліктних ситуацій і гарантійне обслуговування, створює основу для маркетингових акцій. Наприклад, ви можете запустити автоматичну розсилку рекламних SMS, відстежити скільки повідомлень і кому було відправлено, оцінити результат.

Облік замовлень на технічне обслуговування і ремонт електрообладнання

Фіксуйте кожне звернення до вашого сервісу і всі види робіт, які в ньому виконувалися. Це допоможе визначити:

  • Послуги, що користуються найбільшим попитом.
  • Періоди сплеску їх популярності.
  • Часті причини поломок різних видів і марок електроінструментів, електрообладнання.
  • Скільки замовлень зараз в роботі і на якій стадії виконання вони знаходяться.

У цьому вам теж допоможе наша програма для обліку в ремонтній майстерні RemOnline.

Коли звернення клієнтів потрапляють в єдину базу замовлень, співробітники отримують можливість присвоювати їм статуси, встановлювати терміни, додавати види ремонтних робіт і призначати виконавців. У відповідальних менеджерів і майстрів з'являться відповідні бейджі у верхній частині сторінки "Замовлення".

Ви будете бачити загальну картину в режимі реального часу на Дашборді керівника. Тут графічно відображається, скільки замовлень знаходяться в кожному зі статусів:

  • в роботі;
  • термінові;
  • прострочені;
  • готові, але чекають оплату;
  • закриті невдало (відмови).

Тут же можна побачити часті причини відмов. Встановіть в програмі періоди для кожного статусу, щоб регулювати загальні терміни виконання замовлень. Детальна інформація зі змінами, діями і коментарями відображатиметься в картці кожного замовлення.

Облік запчастин в майстерні з ремонту електроустаткування та електроінструменту

Автоматизуйте і відстежуйте складські операції за допомогою програми RemOnline. У розділі Склад можна:

  • оформити оприбуткування або списання запчастин;
  • відстежити історію їхнього використання в ремонті електроустаткування, електроінструментів;
  • контролювати залишки товарів, встановлювати мінімальні і максимальні рівні запасів;
  • налаштовувати ціни на запчастини і товари в магазині.

Звіт "Товари, що потребують закупівлі" буде сформований на підставі встановлених рівнів запасів. Він допоможе вам вчасно поповнити склад. Крім того, ви можете переміщувати запчастини і товари між складами майстерень, а також друкувати етикетки і цінники одразу з програми.

Управлінський облік в RemOnline

Управління майстернею з ремонту електроустаткування та електроінструментів передбачає ведення управлінського обліку. А звіти – це важливе джерело інформації для прийняття рішень. RemOnline автоматизує підготовку звітів по:

  • фінансам (оцінка прибутку від замовлень і продажів, розрахунок зарплати співробітників, рух грошових коштів);
  • замовленням (створені, актуальні і закриті замовлення, загальна кількість виконаних робіт і звіт по виконавцям, ефективність рекламних каналів у звіті "Звідки про нас дізнаються");
  • складу (оборот, залишки, списання, товари, що вимагають закупівлі);
  • дзвінкам (вхідні, вихідні, пропущені) і SMS;
  • відгукам клієнтів та історіям входів в RemOnline.

На Дашборді керівника ви побачите скільки грошей в касах, який середній чек і рейтинг компанії. Тут представлені основні показники бізнес-діяльності, включаючи динаміку грошового потоку для швидкого аналізу поточної ситуації.

Причому у вас буде доступ до цих даних з будь-якого пристрою і місця за умови підключення до інтернету. Будьте сучасною людиною, керуйте бізнесом в гнучкому графіку і підвищуйте прибуток з RemOnline!

Показати повністю »
  1. RemOnline
  2. Програма для майстерень з ремонту електроустаткування та електроінструментів