Автоматизація сервісного центру, контроль замовлень, складський облік, чати з клієнтами та онлайн-узгодження кошторисів — отримайте всі необхідні інструменти в одній системі. RemOnline допоможе прискорити процеси, покращити сервіс та отримати більше прибутків.
Планування, терміни та статуси замовлень
Прийом оплат і керування фінансами
Складський облік запчастин і техніки
Telegram, Viber, Instagram, Facebook в одному вікні
Ремонт побутової техніки
Ремонт мобільних телефонів
Ремонт компʼютерів і ноутбуків
Не знаєте, чи підійде RemOnline вашому бізнесу?
Запишіться на коротку онлайн-зустріч і ми покажемо, як налаштувати систему під вашу специфіку.
Прискорюйте роботу із замовленнями
Облік замовлень допоможе відстежувати кожну роботу та її статус. Призначайте терміни, відповідальних та отримуйте сповіщення про зміни у статусі. А для розподілу навантаження між майстрами і підбору зручного для клієнтів часу використовуйте Планувальник.
Історія ремонтів за кожним пристроєм і клієнтом
Календар робіт для візуалізації завантаженості
Сервіс для запису клієнтів на діагностику і ремонт
Автоматизація сервісного центру неможлива без точного складського обліку. RemOnline допоможе тримати під контролем кожну запчастину та пристрій. Враховуйте закупівельну і ремонтну вартість, проводьте оприбуткування, інвентаризації та списання, аналізуйте асортимент і визначайте найбільш затребувані позиції.
Автовизначення телефонів і планшетів за IMEI
Серійний облік і адресне зберігання
Друк та сканування штрихкодів
Історія переміщень за кожним виробом
«Ми змогли внести всі деталі, всі запчастини, які в нас є на балансі. Раніше треба було йти і шукати в ящичку, а тепер все видно і контролюється.»
Переведіть клієнтський сервіс на новий рівень
CRM для сервісних центрів RemOnline інтегрується з месенджерами, соцмережами і телефонією. Синхронізуйте чати, облік клієнтів і бізнес-процеси в одній системі, переглядайте історію спілкування з клієнтами та вдосконалюйте комунікацію, щоб продавати більше.
Чати у Telegram i Viber, Telegram чат-бот
Програма для сервісного центру автоматично проводить розрахунок вартості замовлень. Кошториси можна друкувати та/або надсилати клієнтам — так ви забезпечите прозорість оцінки робіт і уникнете неприємностей у спілкуванні з клієнтами.
Швидке створення і контроль статусу кошторисів
Підтвердження кнопкою або графічним підписом
Надсилання на Email або в будь-якому месенджері
Почніть працювати швидше і заробляти більше
Активуйте пробний 7-денний період і переконайтеся, що RemOnline потрібен вам.
Функції на основі ШІ
ШІ аналізує повідомлення клієнтів і пропонує найбільш оптимальні варіанти відповіді. Це скоротить час очікування і підвищить лояльність клієнтів.
«Голосове» виявилось занадто довгим або його просто незручно слухати? Один клік — і текстова версія повідомлення зʼявляється під аудіо в чаті з клієнтом.
Щоб прискорити створення позицій у каталозі, зробіть фото виробу в мобільному додатку для бізнесу RemOnline. ШІ запропонує назву та опис, які можна редагувати.
Якщо вам потрібен ідеальний фон для товару в каталозі, ви можете зробити все за кілька торкань. Штучний інтелект обробить зображення і вам не потрібно буде нічого перезнімати.
Мобільний додаток для всієї команди
Керуйте замовленнями 24/7 без привʼязки до робочого місця. Щойно ви прийняли виріб у ремонт, на діагностику або закінчили роботу, просто змініть статус у застосунку.
Щоб зафіксувати зовнішній вигляд і стан пристрою, додайте фото та опис виробу або ремонту. Дані миттєво збережуться в системі та будуть доступні колегам.
Генеруйте QR-коди та посилання на оплату в популярних платіжних системах. Для продажів потрібен лише інтернет, смартфон і жодних касових апаратів.
Облік клієнтів синхронізується з додатком. Якщо вам потрібен номер телефону, адреса клієнта чи дані про знижку, отримайте потрібну дані за лічені секунди.
«Подобається, що просто у смартфоні можна додавати фото до замовлення. Потім сам бачиш фотографію за рік-два і розумієш, що робилося. Це дуже крута штука.»
Інтеграції зі сторонніми сервісами
Приймайте оплату онлайн і просто на рахунок ФОП без фіскалізації. Потрібно лише підключити LiqPay, plata by mono і RO Pay до обліку фінансів у RemOnline.
Хочете заощадити на купівлі та обслуговуванні касового апарату? Інтегруйте Cashalot, Checkbox або Вчасно.Каса і фіскалізуйте платежі без затримок і стресу.
Контролюйте всі відправлення Новою поштою в одній системі. В RemOnline можна створювати ТТН із замовлення та стежити за його статусом на основі даних з НП.
Підключайте Google Календар, лідів з Facebook та інші популярні сервіси. Щоб зробити це за хвилини та без програмування, інтегруйте RemOnline з конектором Zapier, Make або ApiX-Drive.
Облік фінансів у сервісному центрі
У кожного клієнта і постачальника буде свій баланс, що покаже, хто, кому і скільки винен. Також ви зможете проводити платежі в борг, який можна погасити оплатою.
Щоб аналізувати становище бізнесу і приймати своєчасні рішення, ведіть управлінський облік. RemOnline згенерує потрібні звіти у зручному форматі за лічені секунди.
Налаштуйте графік роботи, оклад і сітку бонусів для кожного працівника. Система проведе розрахунок зарплати автоматично — кілька хвилин на невелику компанію.
Мобільний додаток для керівників RemOnline Дашборд дозволяє відстежувати кількість замовлень, грошові потоки, баланс у касах та інші показники в реальному часі.
Не впевнені, що RemOnline потрібен вам?
Активуйте пробний період і випробуйте можливості системи на ваших бізнес-процесах.
RemOnline — це програма для сервісних центрів і ремонтних майстерень, яка об'єднує замовлення, чати, базу клієнтів, склад, оплати і звіти. Автоматизуйте рутину, покращуйте сервіс і розвивайте бізнес просто у браузері або в мобільному додатку.
Повний контроль підприємства. Усі процеси та показники зібрані в одній системі, що допоможе завжди бачити цілісне становище бізнесу і легко керувати ним.
Спеціалізація. RemOnline створений з урахуванням потреб сервісних центрів. Ви отримаєте саме те, що потрібно вам, а не поверхневе універсальне рішення.
Всі чати в одному вікні. Система синхронізує комунікацію з обліком клієнтів та замовлень у зрозумілому інтерфейсі, а також зберігає історію спілкування.
Аналітика та звіти. RemOnline автоматично генерує десятки звітів з графіками, щоб ви аналізували загальний стан бізнесу, прибутковість, і бачили слабкі місця.
Підтримка. Якщо у вас виникнуть запитання щодо роботи системи, читайте покрокові інструкції в Базі знань або звертайтесь до служби підтримки.
Відповіді на поширені запитання
В надії заощадити люди часто не звертають увагу на розширені можливості, які відкриває програма для сервісних центрів, не кажучи вже про загрозу безпеці даних, до якої може призвести використання безкоштовних систем. Розглядайте програму не як чергову витрату, а як інструмент розвитку свого бізнесу, при виборі якого ви зможете збільшити прибутки.
Щоб не переплачувати, зверніть увагу на рішення, які надають гнучкі тарифні плани, залежно від розміру бізнесу. CRM для сервісних центрів RemOnline, наприклад, надає безкоштовний тестовий період, протягом якого ви можете спробувати всі можливості та визначитися з функціями, які будуть потрібні саме вам.
RemOnline — це сучасна програма для бізнесу, спеціально розроблена для малих підприємств у сфері послуг, яка не має подібних високофункціональних аналогів на ринку. Можете бути впевнені, що можливості RemOnline відповідатимуть потребам вашої компанії. До того ж ви отримаєте безкоштовні мобільні додатки для працівників і менеджерів, у яких доступ до даних можна отримати зі смартфона.
RemOnline — це гнучке рішення, програма для сервісного центру, яка спрощує сервісне, планове і гарантійне технічне обслуговування у сервісних компаніях будь-якого розміру і типу: