Порядок у замовленнях
Всі клієнти і заявки на ремонт
в єдиній базі з історіями взаємодій
Полегшення обліку
Автоматизуйте управлінський, бухгалтерський та складський облік
Економію часу
Економте до 20 хвилин на кожному замовленні за допомогою програми
Ріст прибутку
Оброблюйте більше замовлень і оптимізуйте закупівлю запчастин
Програма об'єднує в єдину базу інформацію про клієнтів, замовлення і виконані роботи. Вона спрощує облік вхідних заявок і взаємодію з клієнтами. Ви легко можете дізнатися співвідношення замовлень в різних статусах і оцінити завантаженість майстрів, щоб озвучити клієнту попередні терміни виконання.
Картки замовлень і клієнтів, довідники з різновидами поломок і переліки послуг з цінами повністю налаштовуються під ваш бізнес. А готові шаблони документів дозволяють друкувати приймальні квитанції та акти виконаних робіт в один клік. Використовуйте їх, щоб прискорити обробку замовлень і зменшити кількість рутинних завдань.
Аналізуйте переміщення і обороти товарів на складі, щоб оптимізувати витрати і визначити найбільш ходові запчастини. Встановлюйте мінімальний і максимальний рівень запасів, щоб забезпечити їх своєчасну закупівлю. Уникайте затягування термінів по замовленням через тривале очікування запчастин. Для оперативного пошуку дрібних деталей рекомендуємо налаштувати інтеграцію з Nevkl.
Повідомляйте клієнтам про зміни статусів або готовність замовлень за допомогою автоматичних SMS. Налаштуйте автоматичну відправку повідомлень співробітникам в Telegram, щоб вони вчасно отримували інформацію про:
Це дозволить прискорити обробку замовлень і налагодити внутрішню комунікацію. При реєстрації в РемОнлайн ви отримуєте 30 безкоштовних SMS з базовими шаблонами і вбудованим SMS-шлюзом.
РемОнлайн автоматично формує звіти по фінансам, замовленням, складу, дзвінкам і SMS, відгукам клієнтів.
Ви можете в один клік отримати всю інформацію за період, який вас цікавить. Увімкніть щоденну відправку звіту керівника, щоб регулярно отримувати інформацію про найбільш популярні послуги і продуктивних майстрів. Так ви дізнаєтеся, на чому ви заробляєте більше за все і хто з працівників заслуговує премії.
|
Прямо зараз у РемОнлайн розробляються
90%
Мобільний додаток керівника для Android
Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.
30%
Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками
У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.
30%
Журнал подій
Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.
20%
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.
РемОнлайн – це хмарна програма для обліку в ремонтній майстерні та автоматизації бізнес-процесів. Вона допомагає:
Під час реєстрації в ній, ви отримуєте комплексний інструмент для роботи і управління майстернею. По мірі розширення бізнесу, ви можете додавати в CRM-систему нових співробітників та інші майстерні, щоб створити мережу і керувати підлеглими віддалено.
З програмою для майстерень РемОнлайн ви і ваші співробітники будуть пам'ятати про кожного клієнта. Заводити їх в базу стане набагато швидше і простіше, тому що:
Картка клієнта налаштовується під ваші бізнес-потреби і містить всю необхідну інформацію:
Це спрощує вирішення конфліктних ситуацій і гарантійне обслуговування, створює основу для маркетингових акцій. Наприклад, ви можете запустити автоматичну розсилку рекламних SMS, відстежити скільки повідомлень і кому було відправлено, оцінити результат.
Фіксуйте кожне звернення до вашого сервісу і всі види робіт, які в ньому виконувалися. Це допоможе визначити:
У цьому вам теж допоможе наша програма для обліку в ремонтній майстерні РемОнлайн.
Коли звернення клієнтів потрапляють в єдину базу замовлень, співробітники отримують можливість присвоювати їм статуси, встановлювати терміни, додавати види ремонтних робіт і призначати виконавців. У відповідальних менеджерів і майстрів з'являться відповідні бейджі у верхній частині сторінки "Замовлення".
Ви будете бачити загальну картину в режимі реального часу на Дашборді керівника. Тут графічно відображається, скільки замовлень знаходяться в кожному зі статусів:
Тут же можна побачити часті причини відмов. Встановіть в програмі періоди для кожного статусу, щоб регулювати загальні терміни виконання замовлень. Детальна інформація зі змінами, діями і коментарями відображатиметься в картці кожного замовлення.
Автоматизуйте і відстежуйте складські операції за допомогою програми РемОнлайн. У розділі Склад можна:
Звіт "Товари, що потребують закупівлі" буде сформований на підставі встановлених рівнів запасів. Він допоможе вам вчасно поповнити склад. Крім того, ви можете переміщувати запчастини і товари між складами майстерень, а також друкувати етикетки і цінники одразу з програми.
Управління майстернею з ремонту електроустаткування та електроінструментів передбачає ведення управлінського обліку. А звіти – це важливе джерело інформації для прийняття рішень. РемОнлайн автоматизує підготовку звітів по:
На Дашборді керівника ви побачите скільки грошей в касах, який середній чек і рейтинг компанії. Тут представлені основні показники бізнес-діяльності, включаючи динаміку грошового потоку для швидкого аналізу поточної ситуації.
Причому у вас буде доступ до цих даних з будь-якого пристрою і місця за умови підключення до інтернету. Будьте сучасною людиною, керуйте бізнесом в гнучкому графіку і підвищуйте прибуток з РемОнлайн!