Покращуйте спілкування з клієнтами
завдяки інтеграції системи обліку RemOnline з месенджерами

save.svg (4 KB)


Економія часу працівників

style.svg (2 KB)


Гнучкі шаблони повідомлень

individual.svg (2 KB)


Швидкий зв'язок з клієнтами

style.svg (2 KB)


Поліпшення клієнтського сервісу



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси



Залишайтеся з клієнтами на зв'язку в їхніх улюблених месенджерах

Заощаджуйте час на наборі повідомлень

Інтеграція з WhatsApp дозволяє не витрачати час на набирання тексту. Ви можете обрати готовий шаблон повідомлення, за необхідності відредагувати його, та у кілька кліків відправити в чат з клієнтом в месенджері.

Надсилайте повідомлення в месенджери прямо із замовлення

Тепер вам не треба перемикати вкладки, шукати номер клієнта та дані замовлення для того, аби зв'язатися з ним. Інтеграція RemOnline з сучасними месенджерами WhatsApp та Viber дає змогу миттєво розпочати взаємодію з клієнтами у встановленому на ваш комп'ютер додатку просто із замовлення.

Автоматизуйте надсилання оповіщень у месенджерах

Інтеграція з WhatsApp business API дозволяє налаштувати автоматичне надсилання повідомлень клієнтам, завдяки чому ви можете сповіщати їх про зміни в замовлення та його готовність за допомогою месенджера.



Інтегруйте RemOnline з Viber та WhatsApp:

recovery.svg (2 KB)


Встановіть додаток
WhatsApp та/або Viber
на ваш комп'ютер

interface.svg (2 KB)


Перейдіть на сторінку "Налаштування > Центр інтеграцій" у RemOnline і знайдіть там WhatsApp та Viber. Натисніть "Налаштувати"

mistake.svg (2 KB)


Позначте галочкою чекбокс "Інтеграція включена"
та збережіть налаштування

support.svg (3 KB)


Виникли питання?
Поставте їх нашій
службі підтримки




Оцініть цю та інші можливості RemOnline безкоштовного протягом тестового періоду

Популярні запитання та відповіді

Навіщо інтегрувати RemOnline CRM із WhatsApp Business?

faq_arrow

Основна мета такої інтеграції — оптимізувати комунікацію та покращити систему управління взаємовідносинами з клієнтами. Ось кілька ключових особливостей, що надихнуть вас створити бізнес-акаунт WhatsApp і підключити його до програми RemOnline:

  1. Ведіть весь комунікаційний процес із клієнтами в одному місці. Це надасть змогу співробітникам безперешкодно отримати доступ до попередніх розмов та покращити досвід користувача.
  2. Розширене керування контактами. Збирайте та зберігайте дані клієнтів, включно з історією розмов, контактними даними та налаштуваннями в системі. Використовуйте ці дані для залучення клієнтів, адаптації пропозицій та надання персоналізованого досвіду.
  3. Автоматизуйте щоденні бізнес-операції. Інтеграція з системою RemOnline надає різні засоби автоматизації для комунікації з клієнтами, як-от автоматичне відправлення повідомлень, шаблони відповідей і синхронізація даних. Це зекономить час і зусилля співробітників та надасть їм змогу обробляти більше запитів.
  4. Забезпечте швидшу та більш персоналізовану підтримку клієнтів. Менеджери миттєво отримають доступ до інформації про клієнта, завдяки чому зможуть швидко вирішити проблеми та надати відповідні рекомендації на основі попередніх взаємодій.
  5. Керуйте кількома каналами зв'язку на єдиній платформі. Це забезпечить безперебійну багатоканальну взаємодію з клієнтами, коли клієнти можуть зв’язуватися через бажаний канал і отримувати постійну підтримку.

Інтеграція WhatsApp Business із RemOnline пропонує компаніям комплексний інструмент управління взаємодією з клієнтами, покращення якості обслуговування та побудову міцніших відносин із клієнтами.

Що таке WhatsApp Business API?

faq_arrow

WhatsApp Business API — це потужний інструмент співпраці, наданий WhatsApp, який дозволяє компаніям взаємодіяти зі своїми клієнтами на платформі обміну повідомленнями. За допомогою бізнес-акаунтів WhatsApp компанії можуть надсилати автоматичні повідомлення, надавати клієнтам підтримку, відправляти сповіщення та навіть проводити транзакції.

Ви можете охопити більшу аудиторію та взаємодіяти з клієнтами зручно й ефективно, отримати більше можливостей для бізнесу, покращити загальний досвід клієнтів і стимулювати зростання.

Як інтеграція WhatsApp з RemOnline може покращити процеси продажів у моєму бізнесі?

faq_arrow

Інтеграція із сучасним месенджером WhatsApp може значно покращити ефективність продажів, забезпечуючи ефективніший і зручніший спосіб спілкування з клієнтами та діловими партнерами. Завдяки цій інтеграції відділи продажів можуть надсилати персоналізовані повідомлення про оновлення чи рекламні акції безпосередньо в акаунти WhatsApp своїх клієнтів, забезпечуючи оперативне надходження інформації. Це може підвищити залученість і задоволеність клієнтів, а відповідно, і коефіцієнт конверсії.

Крім того, інтеграція з WhatsApp дає змогу відправляти миттєві повідомлення, допомагаючи вам швидко відповідати на запити клієнтів, вирішувати проблеми, збирати відгуки клієнтів і надавати підтримку, що лиш покращує процес продажів. Інтеграція з WhatsApp спрощує спілкування з клієнтами та додає нових можливостей вашій воронці продажів.

Як інтеграція з WhatsApp Business API впливає на інфомаркетинг?

faq_arrow

Інтеграція з популярним месенджером дозволить надсилати цільові та своєчасні маркетингові повідомлення, такі як оновлення продуктів та акції. Ви можете взаємодіяти з аудиторією більш інтерактивно та миттєво, охоплювати ширшу аудиторію та залучати більше потенційних клієнтів, підвищуючи їхню задоволеність та лояльність. Крім того, це допоможе вам автоматизувати та оптимізувати маркетингові процеси, заощаджуючи час та ресурси.

З якими ще каналами обміну повідомленнями можна інтегрувати RemOnline?

faq_arrow

Окрім популярної програми для чату WhatsApp, клієнти RemOnline можуть використовувати Viber Business Messages для автоматичних оповіщень через TurboSMS. А вже скоро стануть доступні й інші програми обміну повідомленнями, як-от Facebook Messenger та Instagram Direct. Ви зможете ввімкнути ці інтеграції кількома кліками без допомоги програміста.

  1. RemOnline
  2. Інтеграції RemOnline зі сторонніми сервісами
  3. Інтеграція RemOnline з Viber та WhatsApp