Покращуйте комунікацію з клієнтами
завдяки інтеграції системи обліку з месенджерами

save.svg (4 KB)

Економія часу працівників

style.svg (2 KB)

Гнучкі шаблони повідомлень

individual.svg (2 KB)

Поліпшення клієнтського сервісу



Оцініть цю та інші можливості РемОнлайн протягом 14 днів безкоштовного тестового періоду

Залишайтеся з клієнтами на зв'язку в їхніх улюблених месенджерах

Заощаджуйте час на наборі повідомлень

Інтеграція з WhatsApp дозволяє не витрачати час на набір тексту. Ви можете обрати готовий шаблон повідомлення, при необхідності відредагувати його, та у кілька кліків відправити в чат з клієнтом в месенджері.

Надсилайте повідомлення в месенджери прямо із замовлення

Тепер вам не треба перемикати вкладки, шукати номер клієнта та дані замовлення для того, аби зв'язатися з ним у месенджері. Інтеграція РемОнлайн з WhatsApp та Viber дозволяє миттєво розпочати листування з клієнтом у встановленому на ваш комп'ютер додатку месенджера прямо із замовлення.

Автоматизуйте надсилання оповіщень у месенджерах

Інтеграція з WhatsApp business API дозволяє налаштувати автоматичне надсилання повідомлень клієнтам, завдяки чому ви можете сповіщати їх про зміни в замовлення та його готовність за допомогою месенджеру.

Інтегруйте РемОнлайн з Viber та WhatsApp у 3 кроки:

recovery.svg (2 KB)

Встановіть додаток
WhatsApp та/або Viber
на ваш комп'ютер

interface.svg (2 KB)

Перейдіть на сторінку "Налаштування > Центр інтеграцій" у РемОнлайн і знайдіть там WhatsApp та Viber. Натисніть "Налаштувати"

mistake.svg (2 KB)

Позначте галочкою чекбокс "Інтеграція включена"
та збережіть налаштування

  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція РемОнлайн з Viber та WhatsApp