Що ви отримуєте з РемОнлайн


Програма допомагає суттєво збільшити прибуток

Більше грошей

Програма допомагає суттєво збільшити прибуток та зменшити витрати сервісу

Дізнавайтесь про все, що відбувається із замовленнями

Повний контроль

Дізнавайтесь про все, що відбувається із замовленнями і роблять ваші підлеглі

Програма автоматизує повсякденні процеси і дозволяє економити час

Більше вільного часу

Програма автоматизує повсякденні процеси і дозволяє зекономити до 20 хвилин на кожному замовленні

РемОнлайн впорядковує документи, генерує звіти та веде облік

Реальний порядок

РемОнлайн впорядковує документи, генерує звіти, веде облік всієї діяльності компанії

Користуйтесь програмою для майстерень з ремонту ноутбуків і комп'ютерів безкоштовно протягом 7 днів!

В РемОнлайн є все, що потрібно комп'ютерному сервісу

Використовуйте інформацію про клієнтів по максимуму

У РемОнлайн є вбудована CRM-система, яка зводить всіх клієнтів, які здали вам комп'ютер або ноутбук в ремонт, у єдину базу. Вона зберігає історію замовлень, платежів, дзвінків і повідомлень.

Також з CRM РемОнлайн ви автоматизуєте комунікацію з клієнтами завдяки інтеграції з популярними сервісами IP-телефонії. У нашій програмі вам доступна функція автоматичного сповіщення клієнтів про готовність замовлення, а також збір оцінок і відгуків про компанію.

Ведіть облік ремонту комп'ютерів

РемОнлайн автоматизує ведення обліку ремонту ноутбуків і комп'ютерів в майстерні. З його допомогою реєстрація кожного запиту, що надійшов у ваш сервіс займає мінімум часу. Це дозволяє швидше оформлювати замовлення, присвоювати їм статуси, контролювати терміни виконання, друкувати приймальні квитанції та зберігати деталі кожного замовлення в хмарі. Кожна дія буде зафіксована в Стрічці подій замовлення.

Керуйте складом запчастин

РемОнлайн автоматизує оприбуткування і списання запчастин та витратних матеріалів для комп'ютерів і ноутбуків. Ви легко можете переміщати їх між складами, використовувати в роботі або продавати. Всі дії будуть зафіксовані в історії запчастини.

Щоб уникнути плутанини, товари можна розбивати на категорії, присвоювати їм артикули, штрих-коди. Також РемОнлайн зверне вашу увагу товари, які потрібно закупити.

Розвивайте бізнес ефективніше

Ведіть управлінський облік свого сервісу в РемОнлайн. Тут ви можете побачити основні бізнес-показники майстерні на Дашборді керівника для швидкого прийняття рішень.

А автоматизація підготовки звітів допоможе вам уникнути рутинних процесів і, при цьому, детально проаналізувати діяльність компанії: обсяг товарообороту на складі, які замовлення і продажі приносять більше прибутку, хто з ваших майстрів працює ефективніше і т. ін.

РемОнлайн постійно стає кращим

Ми прислухаємося до побажань наших користувачів і постійно працюємо над поліпшенням нашого сервісу. Скоро для майстерень з ремонту комп'ютерів і ноутбуків з'являться такі корисні функції, як: 

  • розклад замовлень – ви зможете оформляти замовлення в прив'язці до майстрів, дат і часу, що дуже корисно для виїзних робіт і дозволяє об'єктивно оцінювати завантаження співробітників, а також вести запис клієнтів на час;
  • інвентаризація складу, що дозволить вам перевіряти наявність товарів і запчастин на складі і коригувати залишки;
  • взаєморозрахунки з клієнтами і постачальниками – фіксуйте все баланси, хто кому і скільки винен.

Розрахунок зарплати майстрів і вартості робіт в сервісному центрі

Економія часу при оформленні замовлень

Вартість замовлень

  • Налаштування прайсу на всі види ремонту комп'ютерів і ноутбуків
  • Автоматичний розрахунок вартості замовлень
  • Економія часу при оформленні замовлень
Вибір методу нарахувань за різні види робіт

Зарплата співробітників

  • Вибір методу нарахувань за різні види робіт
  • Нарахування відсотків або фіксованої суми від ціни
  • Мотивація майстрів і менеджерів

Працювати з РемОнлайн просто і зручно

Працювати з РемОнлайн просто і зручно

  1. Швидкий старт – для початку роботи потрібно просто зареєструватись без завантажень, установок і допомоги програмістів.
  2. Управління майстернею з будь-якої точки світу. РемОнлайн – це хмарний сервіс, яким можна користуватися з будь-якого пристрою з виходом в інтернет: ПК, планшета, смартфона.
  3. Форми клієнтів і замовлень, довідники, шаблони документів та сповіщення налаштовуються індивідуально під вашу майстерню та специфіку надання її послуг.
  4. Зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє легко розібратися в програмі та почати працювати в ній з першого дня.
  5. РемОнлайн гарантує безпеку персональних і бізнес-даних: все зберігається на надійних серверах з щоденним резервним копіюванням і передається по захищеному https каналу.

Відгуки користувачів

Програма для комп'ютерного сервісу

Щоб не плутатися у клієнтах, замовленнях і документах, контролювати склад, сервісам з ремонту ноутбуків потрібна сучасна і зрозуміла програма. Ми пропонуємо вам спробувати саме таку.

РемОнлайн – це хмарна програма для майстерень з ремонту комп'ютерів, яка автоматизує облік і бізнес-процеси. Завдяки роботі в цій програмі ви збільшите прибуток, позбудетесь рутини та зрештою отримаєте повний контроль і порядок в компанії.

РемОнлайн автоматизує такі повсякденні завдання, як:

  • облік клієнтів і замовлень на ремонт ноутбуків і комп'ютерів, обробку заявок приймальниками і постановку завдань майстрам;
  • складський облік запчастин і витратних матеріалів для ремонту ПК, а також будь-яких аксесуарів для них;
  • продаж аксесуарів в магазині;
  • фінансовий та управлінський облік в майстерні;
  • розрахунок зарплати і бонусів майстрам та приймальникам за виконану роботу;
  • сповіщення клієнтів про завершення ремонту;
  • облік звернень, вхідних і вихідних дзвінків.

Також програма дозволяє зберігати шаблони документів і друкувати етикетки, рахунки, гарантійні талони і квитанції безпосередньо з браузера. З РемОнлайн управляти роботою і розвивати свою майстерню набагато простіше і ефективніше.

Облік ремонту комп'ютерів

У РемОнлайн є вбудована CRM для сервісного центру з ремонту комп'ютерів, яка зводить в єдину базу замовлення і клієнтів, дозволяє надійно зберігати всі персональні і бізнес дані. В одному вікні ви можете побачити всі замовлення в майстерні, дізнатись які з них в роботі, прострочені, термінові і неоплачені. А картки клієнтів зберігають всю історію звернень, замовлень, оплат, дзвінків і повідомлень по кожному клієнту.

Також РемОнлайн прискорює і спрощує оформлення нової заявки завдяки існуванню вже готової форми картки замовлення, яка легко налаштовується під ваш бізнес. Ви можете швидко створити замовлення і вказати в ньому:

  • бренд комп'ютера або ноутбука та його модель;
  • типи поломки і робіт, які потрібні для ремонту;
  • які запчастини або витратні матеріали потрібно використовувати для цього;
  • все інше, що вам потрібно.

Це дозволяє зекономити до 20 хвилин на кожному замовленні! Крім того, ви забезпечуєте собі доступ до деталей замовлення і можете в будь-який момент передати замовлення іншому виконавцю.

Складський облік в програмі для майстерень з ремонту комп'ютерів і ноутбуків

З нашою програмою для комп'ютерних сервісів ви автоматизуєте складські операції: оприбуткування та списання товарів, контроль переміщення запчастин, витратних матеріалів, аксесуарів та інших товарів. Також РемОнлайн буде нагадувати вам про позиції, які закінчуються і які потрібно закупити.

Також з нашим сервісом ви автоматизуєте продажі і зможете легко відстежити, хто, коли і який товар продав, з якого складу.

Фінансовий і управлінський облік у комп'ютерному сервісному центрі

Всього в кілька кліків дивіться, скільки грошей у вас є загалом, відстежуйте переміщення грошових коштів, виставляйте рахунки і переглядайте їх історію.

Управлінський облік є необхідним для аналізу діяльності та прибутковості бізнесу, його розвитку. А основне джерело інформації для управлінського обліку – це звіти. РемОнлайн автоматизує підготовку звітів по:

  • загальній сумі грошей;
  • прибутку;
  • замовленням;
  • дзвінкам;
  • відгукам клієнтів;
  • ефективності рекламних каналів;
  • заробітним платам співробітникам.

Також ви можете побачити актуальні бізнес-показники для швидкого прийняття рішень на Дашборді керівника. Керуйте ефективніше і розвивайте свою майстерню з РемОнлайн!

Дзвінки та повідомлення

Наша CRM для сервісу з ремонту ноутбуків має вбудований шлюз для розсилання SMS, а також інтегрується з популярними сервісами IP-телефонії та іншими SMS-шлюзами. Завдяки цьому ви можете:

  • дзвонити клієнтам безпосередньо з браузера;
  • бачити картку клієнта, що здійснює вхідний дзвінок;
  • записувати і прослуховувати дзвінки;
  • відправляти автоматичні повідомлення клієнтам.

Керуйте комунікацією з клієнтами і покращуйте її якість за допомогою РемОнлайн.

Працювати в РемОнлайн просто, зручно і надійно!

  1. Для початку роботи достатньо просто зареєструватися, без скачувань і встановлення програмного забезпечення на комп'ютер.
  2. Програма хмарна, тому її використання можливе з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: ПК, планшет, смартфон.
  3. Всі форми, шаблони і списки налаштовуються індивідуально під ваш сервіс і його послуги.
  4. Гнучкі тарифи, які підходять для майстерень і сервісних центрів від 1 людини до мережі з 250 співробітниками.
  5. Всі персональні і бізнес-дані передаються по захищеному каналу, зберігаються на надійних серверах і щодня проходять через резервне копіювання.

Ви можете почати використовувати програму для комп'ютерних сервісів безкоштовно протягом перших 7 днів. А наші фахівці служби клієнтської підтримки допоможуть розібратися в ній і дадуть відповіді на будь-які запитання.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для сервісів і майстерень з ремонту комп'ютерів і ноутбуків