Укр

Програма для сервісів і майстерень з ремонту комп'ютерів і ноутбуків

автоматизує бізнес-процеси,

підвищує прибутковість бізнесу

Що ви отримуєте з РемОнлайн


Більше грошей

Програма допомагає суттєво збільшити прибуток та зменшити витрати сервісу

Повний контроль

Дізнавайтесь про все, що відбувається із замовленнями і роблять ваші підлеглі

Більше вільного часу

Програма автоматизує повсякденні процеси і дозволяє зекономити до 20 хвилин на кожному замовленні

Реальний порядок

РемОнлайн впорядковує документи, генерує звіти, веде облік всієї діяльності компанії

Користуйтесь програмою для майстерень з ремонту ноутбуків і комп'ютерів безкоштовно протягом 14 днів!

В РемОнлайн є все, що потрібно комп'ютерному сервісу

Використовуйте інформацію про клієнтів по максимуму

У РемОнлайн є вбудована CRM-система, яка зводить всіх клієнтів, які здали вам комп'ютер або ноутбук в ремонт, у єдину базу. Вона зберігає історію замовлень, платежів, дзвінків і повідомлень.

Також з CRM РемОнлайн ви автоматизуєте комунікацію з клієнтами завдяки інтеграції з популярними сервісами IP-телефонії. У нашій програмі вам доступна функція автоматичного сповіщення клієнтів про готовність замовлення, а також збір оцінок і відгуків про компанію.

Ведіть облік ремонту комп'ютерів

РемОнлайн автоматизує ведення обліку ремонту ноутбуків і комп'ютерів в майстерні. З його допомогою реєстрація кожного запиту, що надійшов у ваш сервіс займає мінімум часу. Це дозволяє швидше оформлювати замовлення, присвоювати їм статуси, контролювати терміни виконання, друкувати приймальні квитанції та зберігати деталі кожного замовлення в хмарі. Кожна дія буде зафіксована в Стрічці подій замовлення.

Керуйте складом запчастин

РемОнлайн автоматизує оприбуткування і списання запчастин та витратних матеріалів для комп'ютерів і ноутбуків. Ви легко можете переміщати їх між складами, використовувати в роботі або продавати. Всі дії будуть зафіксовані в історії запчастини.

Щоб уникнути плутанини, товари можна розбивати на категорії, присвоювати їм артикули, штрих-коди. Також РемОнлайн зверне вашу увагу товари, які потрібно закупити.

Розвивайте бізнес ефективніше

Ведіть управлінський облік свого сервісу в РемОнлайн. Тут ви можете побачити основні бізнес-показники майстерні на Дашборді керівника для швидкого прийняття рішень.

А автоматизація підготовки звітів допоможе вам уникнути рутинних процесів і, при цьому, детально проаналізувати діяльність компанії: обсяг товарообороту на складі, які замовлення і продажі приносять більше прибутку, хто з ваших майстрів працює ефективніше і т. ін.

РемОнлайн постійно стає кращим

Ми прислухаємося до побажань наших користувачів і постійно працюємо над поліпшенням нашого сервісу. Скоро для майстерень з ремонту комп'ютерів і ноутбуків з'являться такі корисні функції, як: 

  • розклад замовлень – ви зможете оформляти замовлення в прив'язці до майстрів, дат і часу, що дуже корисно для виїзних робіт і дозволяє об'єктивно оцінювати завантаження співробітників, а також вести запис клієнтів на час;
  • інвентаризація складу, що дозволить вам перевіряти наявність товарів і запчастин на складі і коригувати залишки;
  • взаєморозрахунки з клієнтами і постачальниками – фіксуйте все баланси, хто кому і скільки винен.

Розрахунок зарплати майстрів і вартості робіт в сервісному центрі

Вартість замовлень

  • Налаштування прайсу на всі види ремонту комп'ютерів і ноутбуків
  • Автоматичний розрахунок вартості замовлень
  • Економія часу при оформленні замовлень

Зарплата співробітників

  • Вибір методу нарахувань за різні види робіт
  • Нарахування відсотків або фіксованої суми від ціни
  • Мотивація майстрів і менеджерів

Працювати з РемОнлайн просто і зручно

devices-new.png (213 KB)

  1. Швидкий старт – для початку роботи потрібно просто зареєструватись без завантажень, установок і допомоги програмістів.
  2. Управління майстернею з будь-якої точки світу. РемОнлайн – це хмарний сервіс, яким можна користуватися з будь-якого пристрою з виходом в інтернет: ПК, планшета, смартфона.
  3. Форми клієнтів і замовлень, довідники, шаблони документів та сповіщення налаштовуються індивідуально під вашу майстерню та специфіку надання її послуг.
  4. Зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє легко розібратися в програмі та почати працювати в ній з першого дня.
  5. РемОнлайн гарантує безпеку персональних і бізнес-даних: все зберігається на надійних серверах з щоденним резервним копіюванням і передається по захищеному https каналу.

Програма для комп'ютерного сервісу

Щоб не плутатися у клієнтах, замовленнях і документах, контролювати склад, сервісам з ремонту ноутбуків потрібна сучасна і зрозуміла програма. Ми пропонуємо вам спробувати саме таку.

РемОнлайн – це хмарна програма для майстерень з ремонту комп'ютерів, яка автоматизує облік і бізнес-процеси. Завдяки роботі в цій програмі ви збільшите прибуток, позбудетесь рутини та зрештою отримаєте повний контроль і порядок в компанії.

РемОнлайн автоматизує такі повсякденні завдання, як:

  • облік клієнтів і замовлень на ремонт ноутбуків і комп'ютерів, обробку заявок приймальниками і постановку завдань майстрам;
  • складський облік запчастин і витратних матеріалів для ремонту ПК, а також будь-яких аксесуарів для них;
  • продаж аксесуарів в магазині;
  • фінансовий та управлінський облік в майстерні;
  • розрахунок зарплати і бонусів майстрам та приймальникам за виконану роботу;
  • сповіщення клієнтів про завершення ремонту;
  • облік звернень, вхідних і вихідних дзвінків.

Також програма дозволяє зберігати шаблони документів і друкувати етикетки, рахунки, гарантійні талони і квитанції безпосередньо з браузера. З РемОнлайн управляти роботою і розвивати свою майстерню набагато простіше і ефективніше.

Облік ремонту комп'ютерів

У РемОнлайн є вбудована CRM для сервісного центру з ремонту комп'ютерів, яка зводить в єдину базу замовлення і клієнтів, дозволяє надійно зберігати всі персональні і бізнес дані. В одному вікні ви можете побачити всі замовлення в майстерні, дізнатись які з них в роботі, прострочені, термінові і неоплачені. А картки клієнтів зберігають всю історію звернень, замовлень, оплат, дзвінків і повідомлень по кожному клієнту.

Також РемОнлайн прискорює і спрощує оформлення нової заявки завдяки існуванню вже готової форми картки замовлення, яка легко налаштовується під ваш бізнес. Ви можете швидко створити замовлення і вказати в ньому:

  • бренд комп'ютера або ноутбука та його модель;
  • типи поломки і робіт, які потрібні для ремонту;
  • які запчастини або витратні матеріали потрібно використовувати для цього;
  • все інше, що вам потрібно.

Це дозволяє зекономити до 20 хвилин на кожному замовленні! Крім того, ви забезпечуєте собі доступ до деталей замовлення і можете в будь-який момент передати замовлення іншому виконавцю.

Складський облік в програмі для майстерень з ремонту комп'ютерів і ноутбуків

З нашою програмою для комп'ютерних сервісів ви автоматизуєте складські операції: оприбуткування та списання товарів, контроль переміщення запчастин, витратних матеріалів, аксесуарів та інших товарів. Також РемОнлайн буде нагадувати вам про позиції, які закінчуються і які потрібно закупити.

Також з нашим сервісом ви автоматизуєте продажі і зможете легко відстежити, хто, коли і який товар продав, з якого складу.

Фінансовий і управлінський облік у комп'ютерному сервісному центрі

Всього в кілька кліків дивіться, скільки грошей у вас є загалом, відстежуйте переміщення грошових коштів, виставляйте рахунки і переглядайте їх історію.

Управлінський облік є необхідним для аналізу діяльності та прибутковості бізнесу, його розвитку. А основне джерело інформації для управлінського обліку – це звіти. РемОнлайн автоматизує підготовку звітів по:

  • загальній сумі грошей;
  • прибутку;
  • замовленням;
  • дзвінкам;
  • відгукам клієнтів;
  • ефективності рекламних каналів;
  • заробітним платам співробітникам.

Також ви можете побачити актуальні бізнес-показники для швидкого прийняття рішень на Дашборді керівника. Керуйте ефективніше і розвивайте свою майстерню з РемОнлайн!

Дзвінки та повідомлення

Наша CRM для сервісу з ремонту ноутбуків має вбудований шлюз для розсилання SMS, а також інтегрується з популярними сервісами IP-телефонії та іншими SMS-шлюзами. Завдяки цьому ви можете:

  • дзвонити клієнтам безпосередньо з браузера;
  • бачити картку клієнта, що здійснює вхідний дзвінок;
  • записувати і прослуховувати дзвінки;
  • відправляти автоматичні повідомлення клієнтам.

Керуйте комунікацією з клієнтами і покращуйте її якість за допомогою РемОнлайн.

Працювати в РемОнлайн просто, зручно і надійно!

  1. Для початку роботи достатньо просто зареєструватися, без скачувань і встановлення програмного забезпечення на комп'ютер.
  2. Програма хмарна, тому її використання можливе з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: ПК, планшет, смартфон.
  3. Всі форми, шаблони і списки налаштовуються індивідуально під ваш сервіс і його послуги.
  4. Гнучкі тарифи, які підходять для майстерень і сервісних центрів від 1 людини до мережі з 250 співробітниками.
  5. Всі персональні і бізнес-дані передаються по захищеному каналу, зберігаються на надійних серверах і щодня проходять через резервне копіювання.

Ви можете почати використовувати програму для комп'ютерних сервісів безкоштовно протягом перших 14 днів. А наші фахівці служби клієнтської підтримки допоможуть розібратися в ній і дадуть відповіді на будь-які запитання.

Показати повністю »