Автоматизуйте сервісний центр побутової техніки за допомогою RemOnline
Облік клієнтів, замовлень,
запчастин і фінансів
Готові форми, шаблони
документів і довідники
Контроль оплат, кас і дій
співробітників в програмі
Доступ до даних
з будь-якого місця та пристрою
Тестуйте всі функції до 14 днів безкоштовно
З RemOnline майстерня з ремонту побутової техніки
буде працювати краще й ефективніше
Програма для обліку заявок на ремонт допоможе вчасно обробляти кожне звернення, зберігати їх історію, замовлення та дані кожного клієнта в єдиній базі.
Призначайте відповідальних, контролюйте терміни за допомогою статусів, відстежуйте хід робіт, коментарі та дії співробітників. А автоматичні повідомлення для майстрів в Telegram дозволять сповіщати їх про будь-які зміни в деталях замовлення.
RemOnline інтегрується з смс-шлюзами та телефонією, аби зробити комунікацію з вашими клієнтами простішою й ефективнішою.
Більше продажів — більше прибутку. Виявляйте популярні у клієнтів і рентабельні позиції за допомогою звіту Аналіз асортименту, аби сформувати привабливий асортимент і збільшувати продажі. А торгівля на популярних маркетплейсах, з якими RemOnline інтегрується, дозволить збільшити оборотність товарів і заробляти більше.
Приймайте готівкові та безготівкові платежі, розмежовуйте каси для різних точок. А автоматичний розрахунок податків дозволить працювати в злагоді з законом:
З RemOnline жодна копійка не пропаде дарма:
При цьому, всі дані можна проаналізувати в форматі звітів, які генеруються в кілька кліків.
Аналізуйте ключові бізнес-показники та їх зміну протягом обраного періоду на діаграмах і трендах Аналітичного звіту. Відстежуйте дані по замовленням, зверненням, продажам, дзвінкам і платежам у розрізі менеджерів і локацій, аби дивитися на знайомі цифри з нових сторін і виявляти корисні закономірності.
Контролюйте свій бізнес з ремонту побутової техніки, де б не знаходилися, завдяки додатку RemOnline Boss. Відстежуйте ключові показники за день, контролюйте каси та відгуки клієнтів, зв'язуйтеся зі співробітниками, не залишаючи одного додатку. А двофакторна аутентифікація допоможе посилити безпеку вашого облікового запису.
Переглядайте загальний список замовлень та їх деталі, додавайте до замовлень фотографії та коментарі, зв'язуйтесь з клієнтами та менеджерами за допомогою смартфона. З мобільним додатком RemOnline - Замовлення вашим співробітникам не потрібно щоразу шукати комп'ютер, аби уточнити дані клієнтів та їх замовлень.
Контролюйте дії всіх співробітників з однієї або кількох локацій на одній сторінці Журналу подій. Ви можете переглядати створення, зміну та видалення об'єктів у документах програми, а також відновлювати видалених клієнтів, завдання, рахунки, каси, товари та склади, не залишаючи однієї вкладки браузера.
Контролюйте та плануйте робочі дні співробітників за допомогою Графіку роботи в RemOnline. Він наочно показує, хто в який день працює та на кого можна оформити запис у Планувальнику, а також дозволяє автоматизувати розрахунок зарплати працівників за робочі дні та години.
|
Почніть сервісне обслуговування побутової техніки
за допомогою RemOnline за 3 кроки:
Зареєструйтеся
Створіть замовлення
Прийміть оплату
Керувати бізнесом в RemOnline легко та надійно:
Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів
Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно покращується
RemOnline – хмарна програма, яка доступна з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК
Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні
Фахівці зі служби підтримки користувачів нададуть відповіді
на будь-які запитання, що пов'язані
з функціоналом програми
Компанії, які забезпечують ремонт та підтримку побутової техніки (посудомийні машини, пральні машини, електричні машини, мікрохвильові печі, холодильники та ін.) для покращення роботи повинні подбати про автоматизацію процесів. Це включає опис бізнес-процесів та їх цифрізацію — перенесення в автоматизовану, спеціально призначену для цього систему обліку. Чим більше робочих процесів буде спрощено та автоматизовано, тим більше заявок на ремонт побутової техніки зможуть обробити співробітники, забезпечуючи кращу якість послуг та клієнтського сервісу. А керівник завдяки автоматизації зможе покращити контроль над співробітниками та процесами, збільшуючи ефективність та прибутковість бізнесу.
Програма для ремонту побутової техніки RemOnline – це спеціально розроблений інструмент, який дозволяє компаніям з ремонту побутової техніки автоматизувати процеси на кожному етапі роботи, від отримання заявки до оплати та повторного обслуговування. Програма для ремонту побутової техніки дозволяє:
Ваша компанія з ремонту побутової техніки отримає перевагу серед конкурентів завдяки таким можливостям програми, як:
У RemOnline є два мобільні додатки, які доступні для користувачів з iOS та Android абсолютно безкоштовно. Програма RemOnline створена для роботи з замовленнями та дозволяє коментувати, змінювати деталі замовлення на ремонт, додавати до них фото та відеоматеріали, швидко зв'язуватися з клієнтами та менеджерами. Для власників та керівників компаній з ремонту побутової техніки створено окремий мобільний додаток RemOnline Boss, в якому вони зможуть переглядати важливі деталі про роботу бізнесу, відслідковувати платежі та процес руху грошових коштів, переглядати відгуки клієнтів та в кілька кліків зв'язуватися зі співробітниками, якщо виникають питання.
Хочете навести порядок в справах, припинити плутатися в замовленнях і отримувати всю необхідну для прийняття рішень інформацію в кілька кліків? Тоді використовуйте CRM для обліку ремонту побутової техніки RemOnline. Вона допоможе зібрати всю цікаву для вас інформацію воєдино, щоб оперувати актуальними цифрами і завжди бути в курсі того, що відбувається.
RemOnline – це комплексний інструмент, який дозволяє впорядкувати:
Такий результат досягається за рахунок автоматизації основних бізнес-процесів і наявності шаблонів документів, повідомлень, форм замовлень і клієнтів. А найголовніше – ви в будь-який момент і з будь-якого пристрою можете подивитися виписку за потрібний період, так як формування звітів відбувається автоматично.
Оперативна інформація виводиться на Дашборд керівника. В результаті ви і ваші співробітники економите багато часу на проведення рутинних операцій, а якість обліку тільки поліпшується.
У RemOnline передбачені 5 груп звітів: "Фінанси", "Замовлення", "Склад", "Дзвінки та SMS" і "Інші". Всі вони формуються автоматично на підставі інформації, раніше внесеної в систему. Крім того, графічна аналітика поточних показників автоматично виводиться на Дашборд керівника і оновлюється в режимі реального часу.
Переглядайте оперативне зведення в будь-який зручний час з будь-якого пристрою: комп'ютера, планшета або смартфона. Ви більше не будете прив'язані до місця і жорстким графіком – в цьому головна перевага нашої програми для ремонту побутової техніки.
У звітах з групи "Фінанси" ви зможете:
Отримуйте всю важливу фінансову інформацію всього в пару кліків.
У звітах з групи "Замовлення" представлена інформація про створені, закриті й актуальні замовлення. Що особливо важливо – тут ви можете побачити, що було зроблено і на яку суму, як по роботах, так і за виконавцями. Це дозволить вам визначити найбільш прибуткові види послуг і продуктивних співробітників. Для оптимізації маркетингового бюджету рекомендуємо також скористатися звітом "Звідки про нас дізнаються".
А в звітах з групи "Дзвінки та SMS" ви зможете:
Так ви зможете проконтролювати якість роботи співробітників з відділу продажів, спланувати бюджет на автоматичну розсилку SMS або зв'язатися з клієнтом повторно при необхідності.
На вкладці "Інші" можна проаналізувати "Відгуки клієнтів", на підставі яких буде автоматично виведений рейтинг компанії і історію входів в систему. Тут же можна налаштувати автоматичну відправку зведеного звіту для керівника на e-mail.
У звітах по Складу можна в один клік:
Все просто і абсолютно прозоро. Тепер ви можете спланувати витрати на закупівлю запчастин і витратних матеріалів максимально ефективно.
В нашій CRM ви знайдете все, що потрібно для обліку ремонту побутової техніки, а якщо захочете розширити свої можливості – відвідайте Центр інтеграцій. Скористайтеся передовою системою, яка об'єднує в собі інструменти для аналітики, управління й автоматизації ключових процесів, щоб стимулювати розвиток свого бізнесу вже зараз!