Автоматизуйте сервісний центр побутової техніки за допомогою РемОнлайн



individual.svg (2 KB)

Облік клієнтів, замовлень,
запчастин і фінансів


form.svg (2 KB)

Готові форми, шаблони
документів і довідники


control.svg (2 KB)

Контроль оплат, кас і дій
співробітників в програмі


device.svg (2 KB)


Доступ до даних
з будь-якого місця та пристрою


Тестуйте всі функції до 14 днів безкоштовно

З РемОнлайн майстерня з ремонту побутової техніки
буде працювати краще й ефективніше

Облік ремонту побутової техніки

Програма для обліку заявок на ремонт допоможе вчасно обробляти кожне звернення, зберігати їх історію, замовлення та дані кожного клієнта в єдиній базі.

Призначайте відповідальних, контролюйте терміни за допомогою статусів, відстежуйте хід робіт, коментарі та дії співробітників. А автоматичні повідомлення для майстрів в Telegram дозволять сповіщати їх про будь-які зміни в деталях замовлення.

Ефективна комунікація з клієнтами

РемОнлайн інтегрується з смс-шлюзами та телефонією, аби зробити комунікацію з вашими клієнтами простішою й ефективнішою.

  • Приймайте вхідні дзвінки та слухайте їх записи, щоб покращувати сервіс.
  • А автоматичні повідомлення допоможуть сповіщати клієнтів про готовність техніки, акції та знижки.

Керування виїзними роботами

  • Організуйте виїзні роботи з огляду на вільний час майстрів завдяки функції Планувальника.
  • Ставте завдання майстрам в менеджері завдань, фіксуйте час виклику майстра, друкуйте маршрутні листи.
  • Налаштуйте доступ до даних для кожного співробітника, аби вони могли уточнити деталі та залишити коментар з будь-якої точки та з будь-якого пристрою.

Складський облік

  • Зберігайте в базі деталі, запчастини та витратні матеріали для ремонту побутової техніки, відстежуйте історію списань і переміщень кожної позиції зі складу.
  • Контролюйте залишки позицій та забезпечте їх своєчасну закупівлю.
  • А функції серійного обліку та адресного зберігання допоможуть навести на складі лад і скоротити виконання складських операцій.

Додаткові продажі

Більше продажів — більше прибутку. Виявляйте популярні у клієнтів і рентабельні позиції за допомогою звіту Аналіз асортименту, аби сформувати привабливий асортимент і збільшувати продажі. А торгівля на популярних маркетплейсах, з якими РемОнлайн інтегрується, дозволить збільшити оборотність товарів і заробляти більше.

Різні форми оплати та системи оподаткування

Приймайте готівкові та безготівкові платежі, розмежовуйте каси для різних точок. А автоматичний розрахунок податків дозволить працювати в злагоді з законом:

  • заведіть всі податкові ставки, які застосовуються до вашої компанії на товари, роботи та послуги
  • налаштуйте застосування однієї або декількох податкових ставок (наприклад, ПДВ і акциз) окремо в документах замовлень, продажів і оприбуткування
  • переглядайте суми податків при створенні, перегляді та редагуванні документів.

Детальний фінансовий облік

З РемОнлайн жодна копійка не пропаде дарма:

  • відстежуйте витрати та доходи за статтями
  • оформлюйте повернення постачальникам і клієнтам
  • налаштовуйте виплату зарплат співробітників
  • контролюйте бюджет на рекламу ремонту побутової техніки.


При цьому, всі дані можна проаналізувати в форматі звітів, які генеруються в кілька кліків.

Аналітика у зручному форматі

Аналізуйте ключові бізнес-показники та їх зміну протягом обраного періоду на діаграмах і трендах Аналітичного звіту. Відстежуйте дані по замовленням, зверненням, продажам, дзвінкам і платежам у розрізі менеджерів і локацій, аби дивитися на знайомі цифри з нових сторін і виявляти корисні закономірності.

Контроль показників з мобільного

Контролюйте свій бізнес з ремонту побутової техніки, де б не знаходилися, завдяки додатку РемОнлайн Директор. Відстежуйте ключові показники за день, контролюйте каси та відгуки клієнтів, зв'язуйтеся зі співробітниками, не залишаючи одного додатку. А двофакторна аутентифікація допоможе посилити безпеку вашого облікового запису.

Зручна робота із замовленнями

Переглядайте загальний список замовлень та їх деталі, додавайте до замовлень фотографії та коментарі, зв'язуйтесь з клієнтами та менеджерами за допомогою смартфона. З мобільним додатком РемОнлайн вашим співробітникам не потрібно щоразу шукати комп'ютер, щоб уточнити дані клієнтів та їх замовлень.

Контроль працівників

Контролюйте дії всіх співробітників з однієї або кількох локацій на одній сторінці Журналу подій. Ви можете переглядати створення, зміну та видалення об'єктів у документах програми, а також відновлювати видалених клієнтів, завдання, рахунки, каси, товари та склади, не залишаючи однієї вкладки браузера.

Ефективний Графік роботи

Контролюйте та плануйте робочі дні співробітників за допомогою Графіку роботи в РемОнлайн. Він наочно показує, хто в який день працює та на кого можна оформити запис у Планувальнику, а також дозволяє автоматизувати розрахунок зарплати працівників за робочі дні та години.



Розрахунок зарплати майстрів і вартості робіт з ремонту побутової техніки



bank_money.svg (2 KB)


Вартість замовлень

  • Налаштування прайсу на всі види ремонту побутової техніки і електроніки
  • Автоматичний розрахунок вартості замовлень
  • Економія часу при оформленні заявок
salary_emp.svg (2 KB)


Зарплата співробітників

  • Вибір зручного способу оплати за різні види робітт
  • Нарахування відсотків або фіксованої суми від їхньої вартості
  • Мотивація майстрів і менеджерів




Почніть сервісне обслуговування побутової техніки

за допомогою РемОнлайн за 3 кроки:



registration.svg (3 KB)

Зареєструйтеся

system.svg (2 KB)

Створіть замовлення

payments.svg (2 KB)

Прийміть оплату

Керувати бізнесом в РемОнлайн легко та надійно:

ro-dev-wth-background-ua.png (243 KB)

1. Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.

2. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно покращується.

3. РемОнлайн – це хмарна програма, яка є доступною з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК

4. Інтегрується з популярними сервісами для управління сервісним центром, IP-телефонії та SMS шлюзами

5. Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні.

6. Фахівці зі служби підтримки користувачів із задоволенням допомагають і відповідають на будь-які запитання, що пов'язані з функціоналом програми.

Програма для сервісного центру побутової техніки

Хочете навести порядок в справах, припинити плутатися в замовленнях і отримувати всю необхідну для прийняття рішень інформацію в кілька кліків? Тоді використовуйте CRM для обліку ремонту побутової техніки РемОнлайн. Вона допоможе зібрати всю цікаву для вас інформацію воєдино, щоб оперувати актуальними цифрами і завжди бути в курсі того, що відбувається.

Чим корисна програма для сервісного центру побутової техніки?

РемОнлайн – це комплексний інструмент, який дозволяє впорядкувати:

  • замовлення на ремонт побутової техніки;
  • процес їх обробки;
  • супутню документацію;
  • внутрішню і зовнішню комунікацію;
  • облік складських операцій;
  • облік фінансових операцій;
  • базу клієнтів з історіями контактів і платежів;
  • базу постачальників з історіями закупівель і платежів;
  • записи телефонних розмов.

Такий результат досягається за рахунок автоматизації основних бізнес-процесів і наявності шаблонів документів, повідомлень, форм замовлень і клієнтів. А найголовніше – ви в будь-який момент і з будь-якого пристрою можете подивитися виписку за потрібний період, так як формування звітів відбувається автоматично.

Оперативна інформація виводиться на Дашборд керівника. В результаті ви і ваші співробітники економите багато часу на проведення рутинних операцій, а якість обліку тільки поліпшується.

Управлінський облік в програмі для ремонту побутової техніки

У РемОнлайн передбачені 5 груп звітів: "Фінанси", "Замовлення", "Склад", "Дзвінки та SMS" і "Інші". Всі вони формуються автоматично на підставі інформації, раніше внесеної в систему. Крім того, графічна аналітика поточних показників автоматично виводиться на Дашборд керівника і оновлюється в режимі реального часу.

Переглядайте оперативне зведення в будь-який зручний час з будь-якого пристрою: комп'ютера, планшета або смартфона. Ви більше не будете прив'язані до місця і жорстким графіком – в цьому головна перевага нашої програми для ремонту побутової техніки.

Облік фінансових операцій

У звітах з групи "Фінанси" ви зможете:

  • побачити, скільки всього є грошей в різних касах;
  • проаналізувати рух грошових коштів і прибуток на замовлення;
  • автоматично розрахувати суми до виплат співробітникам.

Отримуйте всю важливу фінансову інформацію всього в пару кліків.

Контроль якості роботи співробітників і рентабельності послуг

У звітах з групи "Замовлення" представлена інформація про створені, закриті й актуальні замовлення. Що особливо важливо – тут ви можете побачити, що було зроблено і на яку суму, як по роботах, так і за виконавцями. Це дозволить вам визначити найбільш прибуткові види послуг і продуктивних співробітників. Для оптимізації маркетингового бюджету рекомендуємо також скористатися звітом "Звідки про нас дізнаються".

А в звітах з групи "Дзвінки та SMS" ви зможете:

  • побачити статуси дзвінків (вхідні / вихідні / пропущені);
  • перевірити статуси повідомлень (доставлено / яке не вдалося);
  • прослухати записи дзвінків;
  • переглянути тексти СМС.

Так ви зможете проконтролювати якість роботи співробітників з відділу продажів, спланувати бюджет на автоматичну розсилку SMS або зв'язатися з клієнтом повторно при необхідності.

На вкладці "Інші" можна проаналізувати "Відгуки клієнтів", на підставі яких буде автоматично виведений рейтинг компанії і історію входів в систему. Тут же можна налаштувати автоматичну відправку зведеного звіту для керівника на e-mail.

Складський облік в РемОнлайн

У звітах по Складу можна в один клік:

  • побачити переміщення, списання і залишки товарів;
  • проаналізувати їх оборотність;
  • вивести список товарів, які потребують закупівлі.

Все просто і абсолютно прозоро. Тепер ви можете спланувати витрати на закупівлю запчастин і витратних матеріалів максимально ефективно.

РемОнлайн - програма №1 для сервісного центру побутової техніки

В нашій CRM ви знайдете все, що потрібно для обліку ремонту побутової техніки, а якщо захочете розширити свої можливості – відвідайте Центр інтеграцій. Скористайтеся передовою системою, яка об'єднує в собі інструменти для аналітики, управління й автоматизації ключових процесів, щоб стимулювати розвиток свого бізнесу вже зараз!

Показати повністю »

Питання та відповіді

Що можна зробити для оптимізації процесу ремонту побутової техніки?

faq_arrow

Компанії, які забезпечують ремонт та підтримку побутової техніки (посудомийні машини, пральні машини, електричні машини, мікрохвильові печі, холодильники та ін.) для покращення роботи повинні подбати про автоматизацію процесів. Це включає опис бізнес-процесів та їх цифрізацію — перенесення в автоматизовану, спеціально призначену для цього систему обліку. Чим більше робочих процесів буде спрощено та автоматизовано, тим більше заявок на ремонт побутової техніки зможуть обробити співробітники, забезпечуючи кращу якість послуг та клієнтського сервісу. А керівник завдяки автоматизації зможе покращити контроль над співробітниками та процесами, збільшуючи ефективність та прибутковість бізнесу.

Що таке програма ремонту побутової техніки?

faq_arrow

Програма для ремонту побутової техніки РемОнлайн – це спеціально розроблений інструмент, який дозволяє компаніям з ремонту побутової техніки автоматизувати процеси на кожному етапі роботи, від отримання заявки до оплати та повторного обслуговування. Програма для ремонту побутової техніки дозволяє:

  • Збирати заявки клієнтів, яким потрібний ремонт побутової техніки, з різних каналів на єдину базу. Це означає, що ви не втратите жодного вхідного виклику, заявки з сайту та соцмережі, та зможете ефективно та вчасно їх обробляти.
  • Повністю вести замовлення: призначати виконавця, контролювати терміни, списувати запчастини зі складу та відстежувати історію робіт.
  • Керувати складськими запасами: оприбуткувати, переміщувати, списувати товари на замовлення, встановлювати ціни з урахуванням маржі, а також використовувати адресне зберігання та серійний облік.
  • Керувати потоками коштів, приймати передоплати та оплати, планувати бюджет та контролювати стан кас.
  • Контролювати дії працівників та автоматизувати розрахунок зарплати.
  • Відстежувати показники у вигляді звітів та графіків, які формуються за будь-які періоди у кілька кліків та багато іншого.

Які переваги програмного забезпечення для ремонту побутової техніки?

faq_arrow

Ваша компанія з ремонту побутової техніки отримає перевагу серед конкурентів завдяки таким можливостям програми, як:

  • Синхронізація офісу та виїзних робіт, доступ до актуальних даних у режимі реального часу та мобільний додаток для співробітників на виїзді заощадять вашій команді час на виконанні рутинних операцій.
  • Новий рівень клієнтського сервісу завдяки таким функціям, як автоматичне сповіщення клієнтів про прибуття майстра, нагадування про візит та автоматичні повідомлення з проханням залишити відгук після закінчення робіт.
  • Мобільний додаток для роботи із замовленнями, який дозволяє співробітникам на виїзді зосередяться на якісному виконанні прямих обов'язків - ремонті побутової техніки, а не на пошук та введення даних, дзвінки, питання та інші рутинні операції. За допомогою планшета або смартфону вони зможуть обробляти замовлення у кілька кліків.
  • Всебічний контроль фінансів дозволить відстежувати та оптимально використовувати кожну вкладену та отриману копійку — від формування асортименту послуг/запасних частин до розрахунку зарплати та бонусів.

Чи є у вашого програмного забезпечення для ремонту побутової техніки мобільний додаток?

faq_arrow

У РемОнлайн є два мобільні додатки, які доступні для користувачів з iOS та Android абсолютно безкоштовно. Програма РемОнлайн створена для роботи з замовленнями та дозволяє коментувати, змінювати деталі замовлення на ремонт, додавати до них фото та відеоматеріали, швидко зв'язуватися з клієнтами та менеджерами. Для власників та керівників компаній з ремонту побутової техніки створено окремий мобільний додаток РемОнлайн Директор, в якому вони зможуть переглядати важливі деталі про роботу бізнесу, відслідковувати платежі та процес руху грошових коштів, переглядати відгуки клієнтів та в кілька кліків зв'язуватися зі співробітниками, якщо виникають питання.

Читайте також

#П'ятничнаФіча №47: Рух товарів під час інвентаризації складу

0

#П'ятничнаФіча №46: Планувальник замовлень

0

#П'ятничнаФіча №44: Фільтр замовлень

0
  1. РемОнлайн
  2. Програма для сервісного центру побутової техніки