Зростання прибутку
Програма оптимізує роботу майстерні, завдяки чому дозволяє суттєво збільшити прибуток і зменшити витрати
Повний контроль
Ви легко можете контролювати перебіг справ у сервісному центрі з будь-якої точки світу
Більше вільного часу
Перекладіть рутинні процеси на РемОнлайн і звільніть час для більш важливих завдань
Реальний порядок у всьому
Програма наводить порядок і веде облік ремонту побутової техніки, клієнтів, матеріалів на складі, генерує і зберігає документи
Програма для ремонту побутової техніки РемОнлайн безкоштовна протягом 14 днів!
В РемОнлайн є вбудована CRM, яка зводить всі замовлення і клієнтів в єдину базу. Зберігайте історію звернень кожного клієнта, контролюйте терміни виконання замовлень і керуйте комунікацією з клієнтами.
|
Ми прислухаємось до побажань наших користувачів, щоб постійно робити наш сервіс ще кращим і кориснішим. Тому зовсім скоро в РемОнлайн з'являться:
Хочете навести порядок в справах, припинити плутатися в замовленнях і отримувати всю необхідну для прийняття рішень інформацію в кілька кліків? Тоді використовуйте CRM для обліку ремонту побутової техніки РемОнлайн. Вона допоможе зібрати всю цікаву для вас інформацію воєдино, щоб оперувати актуальними цифрами і завжди бути в курсі того, що відбувається.
РемОнлайн – це комплексний інструмент, який дозволяє впорядкувати:
Такий результат досягається за рахунок автоматизації основних бізнес-процесів і наявності шаблонів документів, повідомлень, форм замовлень і клієнтів. А найголовніше – ви в будь-який момент і з будь-якого пристрою можете подивитися виписку за потрібний період, так як формування звітів відбувається автоматично.
Оперативна інформація виводиться на Дашборд керівника. В результаті ви і ваші співробітники економите багато часу на проведення рутинних операцій, а якість обліку тільки поліпшується.
У РемОнлайн передбачені 5 груп звітів: "Фінанси", "Замовлення", "Склад", "Дзвінки та SMS" і "Інші". Всі вони формуються автоматично на підставі інформації, раніше внесеної в систему. Крім того, графічна аналітика поточних показників автоматично виводиться на Дашборд керівника і оновлюється в режимі реального часу.
Переглядайте оперативне зведення в будь-який зручний час з будь-якого пристрою: комп'ютера, планшета або смартфона. Ви більше не будете прив'язані до місця і жорстким графіком – в цьому головна перевага нашої програми для ремонту побутової техніки.
У звітах з групи "Фінанси" ви зможете:
Отримуйте всю важливу фінансову інформацію всього в пару кліків.
У звітах з групи "Замовлення" представлена інформація про створені, закриті й актуальні замовлення. Що особливо важливо – тут ви можете побачити, що було зроблено і на яку суму, як по роботах, так і за виконавцями. Це дозволить вам визначити найбільш прибуткові види послуг і продуктивних співробітників. Для оптимізації маркетингового бюджету рекомендуємо також скористатися звітом "Звідки про нас дізнаються".
А в звітах з групи "Дзвінки та SMS" ви зможете:
Так ви зможете проконтролювати якість роботи співробітників з відділу продажів, спланувати бюджет на автоматичну розсилку SMS або зв'язатися з клієнтом повторно при необхідності.
На вкладці "Інші" можна проаналізувати "Відгуки клієнтів", на підставі яких буде автоматично виведений рейтинг компанії і історію входів в систему. Тут же можна налаштувати автоматичну відправку зведеного звіту для керівника на e-mail.
У звітах по Складу можна в один клік:
Все просто і абсолютно прозоро. Тепер ви можете спланувати витрати на закупівлю запчастин і витратних матеріалів максимально ефективно.
В нашій CRM ви знайдете все, що потрібно для обліку ремонту побутової техніки, а якщо захочете розширити свої можливості – відвідайте Центр інтеграцій. Скористайтеся передовою системою, яка об'єднує в собі інструменти для аналітики, управління й автоматизації ключових процесів, щоб стимулювати розвиток свого бізнесу вже зараз!