Укр

Програма для сервісного центру побутової техніки

автоматизує бізнес-процеси,

замовлення, завдання, клієнти і склад в одному рішенні

Що ви отримуєте з РемОнлайн


Зростання прибутку

Програма оптимізує роботу майстерні, завдяки чому дозволяє суттєво збільшити прибуток і зменшити витрати

Повний контроль

Ви легко можете контролювати перебіг справ у сервісному центрі з будь-якої точки світу

Більше вільного часу

Перекладіть рутинні процеси на РемОнлайн і звільніть час для більш важливих завдань

Реальний порядок у всьому

Програма наводить порядок і веде облік ремонту побутової техніки, клієнтів, матеріалів на складі, генерує і зберігає документи

Програма для ремонту побутової техніки РемОнлайн безкоштовна протягом 14 днів!

Що корисного для майстерні з ремонту побутової техніки є в РемОнлайн

Облік клієнтів і ремонту побутової техніки

В РемОнлайн є вбудована CRM, яка зводить всі замовлення і клієнтів в єдину базу. Зберігайте історію звернень кожного клієнта, контролюйте терміни виконання замовлень і керуйте комунікацією з клієнтами.

Керування виїзними роботами

Ставте завдання майстрам в менеджері завдань, фіксуйте час виклику майстра, друкуйте маршрутні листи. Забезпечуйте вільний доступ до деталей замовлення і вносіть зміни до нього з будь-якого місця і пристрою.

Складський облік

Зберігайте в базі інформацію про деталі, запчастини та витратні матеріали для ремонту побутової техніки. Відстежуйте залишки позицій та забезпечуйте їхню своєчасну закупівлю. РемОнлайн також зберігає історію списань і переміщень кожної позиції зі Складу.

Управлінський облік для майстерні з ремонту побутової техніки

Відстежуйте основні бізнес-показники на Дашборді керівника. Автоматизуйте підготовку звітності для детального аналізу і прийняття ефективних управлінських рішень, підвищуйте рівень і прибутковість свого бізнесу.

Розрахунок зарплати майстрів і вартості робіт з ремонту побутової техніки

Вартість замовлень

  • Налаштування прайсу на всі види ремонту побутової техніки і електроніки
  • Автоматичний розрахунок вартості замовлень
  • Економія часу при оформленні заявок

Зарплата співробітників

  • Вибір зручного способу оплати за різні види робітт
  • Нарахування відсотків або фіксованої суми від їхньої вартості
  • Мотивація майстрів і менеджерів

Що нового скоро з'явиться в РемОнлайн?

Ми прислухаємось до побажань наших користувачів, щоб постійно робити наш сервіс ще кращим і кориснішим. Тому зовсім скоро в РемОнлайн з'являться:

  • розклад замовлень, з яким ви зможете записувати клієнтів за часом і ще краще контролювати виїзні роботи;
  • система взаєморозрахунків з клієнтами та постачальниками для повного контролю заборгованостей;
  • інвентаризація складу, з якою ви зможете контролювати наявність товарів, коригувати недоліки і надлишки.

Керувати бізнесом в РемОнлайн легко та надійно:

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  2. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно покращується.
  3. РемОнлайн – це хмарна програма, яка є доступною з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК
  4. Інтегрується з популярними сервісами для управління сервісним центром, IP-телефонії та SMS шлюзами
  5. Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів із задоволенням допомагають і відповідають на будь-які запитання, що пов'язані з функціоналом програми.

Програма для сервісного центру побутової техніки

Хочете навести порядок в справах, припинити плутатися в замовленнях і отримувати всю необхідну для прийняття рішень інформацію в кілька кліків? Тоді використовуйте CRM для обліку ремонту побутової техніки РемОнлайн. Вона допоможе зібрати всю цікаву для вас інформацію воєдино, щоб оперувати актуальними цифрами і завжди бути в курсі того, що відбувається.

Чим корисна програма для сервісного центру побутової техніки?

РемОнлайн – це комплексний інструмент, який дозволяє впорядкувати:

  • замовлення на ремонт побутової техніки;
  • процес їх обробки;
  • супутню документацію;
  • внутрішню і зовнішню комунікацію;
  • облік складських операцій;
  • облік фінансових операцій;
  • базу клієнтів з історіями контактів і платежів;
  • базу постачальників з історіями закупівель і платежів;
  • записи телефонних розмов.

Такий результат досягається за рахунок автоматизації основних бізнес-процесів і наявності шаблонів документів, повідомлень, форм замовлень і клієнтів. А найголовніше – ви в будь-який момент і з будь-якого пристрою можете подивитися виписку за потрібний період, так як формування звітів відбувається автоматично.

Оперативна інформація виводиться на Дашборд керівника. В результаті ви і ваші співробітники економите багато часу на проведення рутинних операцій, а якість обліку тільки поліпшується.

Управлінський облік в програмі для ремонту побутової техніки

У РемОнлайн передбачені 5 груп звітів: "Фінанси", "Замовлення", "Склад", "Дзвінки та SMS" і "Інші". Всі вони формуються автоматично на підставі інформації, раніше внесеної в систему. Крім того, графічна аналітика поточних показників автоматично виводиться на Дашборд керівника і оновлюється в режимі реального часу.

Переглядайте оперативне зведення в будь-який зручний час з будь-якого пристрою: комп'ютера, планшета або смартфона. Ви більше не будете прив'язані до місця і жорстким графіком – в цьому головна перевага нашої програми для ремонту побутової техніки.

Облік фінансових операцій

У звітах з групи "Фінанси" ви зможете:

  • побачити, скільки всього є грошей в різних касах;
  • проаналізувати рух грошових коштів і прибуток на замовлення;
  • автоматично розрахувати суми до виплат співробітникам.

Отримуйте всю важливу фінансову інформацію всього в пару кліків.

Контроль якості роботи співробітників і рентабельності послуг

У звітах з групи "Замовлення" представлена інформація про створені, закриті й актуальні замовлення. Що особливо важливо – тут ви можете побачити, що було зроблено і на яку суму, як по роботах, так і за виконавцями. Це дозволить вам визначити найбільш прибуткові види послуг і продуктивних співробітників. Для оптимізації маркетингового бюджету рекомендуємо також скористатися звітом "Звідки про нас дізнаються".

А в звітах з групи "Дзвінки та SMS" ви зможете:

  • побачити статуси дзвінків (вхідні / вихідні / пропущені);
  • перевірити статуси повідомлень (доставлено / яке не вдалося);
  • прослухати записи дзвінків;
  • переглянути тексти СМС.

Так ви зможете проконтролювати якість роботи співробітників з відділу продажів, спланувати бюджет на автоматичну розсилку SMS або зв'язатися з клієнтом повторно при необхідності.

На вкладці "Інші" можна проаналізувати "Відгуки клієнтів", на підставі яких буде автоматично виведений рейтинг компанії і історію входів в систему. Тут же можна налаштувати автоматичну відправку зведеного звіту для керівника на e-mail.

Складський облік в РемОнлайн

У звітах по Складу можна в один клік:

  • побачити переміщення, списання і залишки товарів;
  • проаналізувати їх оборотність;
  • вивести список товарів, які потребують закупівлі.

Все просто і абсолютно прозоро. Тепер ви можете спланувати витрати на закупівлю запчастин і витратних матеріалів максимально ефективно.

РемОнлайн - програма №1 для сервісного центру побутової техніки

В нашій CRM ви знайдете все, що потрібно для обліку ремонту побутової техніки, а якщо захочете розширити свої можливості – відвідайте Центр інтеграцій. Скористайтеся передовою системою, яка об'єднує в собі інструменти для аналітики, управління й автоматизації ключових процесів, щоб стимулювати розвиток свого бізнесу вже зараз!

Показати повністю »