Укр

Програма для майстерні телефонів і смартфонів

допомагає правильно організувати роботу,
автоматизує бізнес-процеси майстерні

Що ви отримуєте з РемОнлайнн


Більше грошей

Програма допомагає суттєво збільшити прибуток і зменшити витрати майстерні

Повний контроль

Дізнавайтесь про все, що відбувається у майстерні та про всі дії співробітників

Більше вільного часу

Програма автоматизує рутинні процеси та допомагає зекономити до 20 хвилин на кожному замовленні

Справжній порядок

РемОнлайн впорядковує всі замовлення, документи і звіти

Користуйтеся програмою для майстерень з ремонту телефонів безкоштовно протягом перших 14 днів!

Чим вам допоможе наша програма

РемОнлайн – це хмарна CRM-система, в якій вже є готова картка клієнта, що прискорює його реєстрацію. Кожен клієнт потрапляє в єдину базу, де зберігається історія всіх його звернень і замовлень на ремонт телефонів, оплат, дзвінків і повідомлень.

Оформлюйте замовлення швидше

В сервіс уже вбудовані довідники з типами поломок, робіт, брендів і моделей телефонів. Налаштуйте прайс на ваші послуги, аксесуари, запчастини для телефонів, і програма буде автоматично розраховувати вартість замовлення.

Поліпшуйте роботу зі складом і контроль використання запчастин

РемОнлайн полегшує облік всіх позицій на складі, фіксацію їх списання та переміщення, допомагає автоматизувати закупівлю і позначає товари, які потрібно замовити. Адресне зберігання дозволяє знати, де знаходиться кожен товар, а серійний облік дає можливість відслідковувати переміщення кожної конкретної одиниці товару.

Керуйте правами співробітників і контролюйте їх роботу

Визначайте, що може і не може робити кожен співробітник, призначайте завдання і регулюйте терміни їх виконання.

Нараховуйте заробітну плату і формуйте систему мотивації

У РемОнлайн ви можете автоматизувати нарахування заробітної плати і бонусів, відповідно до обраної системи: відрядної, відрядно-преміальної тощо.

Можливі нарахування відсотків або фіксованої суми в якості винагороди за виконані роботи.

Концентруйтесь на розвитку майстерні замість рутинної роботи

Відстежуйте всі основні показники вашої майстерні на Дашборді керівника. Отримуйте інформацію про доходи і витрати, нарахування заробітних плат, ефективність майстрів і рекламних каналів всього в кілька кліків. Адже програма автоматично генерує всі управлінські звіти.

РемОнлайн – це просто і зручно

  1. Робота в програмі починається відразу після реєстрації, без скачувань і установок.
  2. Всі дані зберігаються в хмарі, що забезпечує доступ до них з будь-якої точки світу та з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК.
  3. Гнучка настройка форм клієнтів і замовлень, довідників, шаблонів документів і повідомлень індивідуально під вашу майстерню.
  4. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і кваліфікована служба підтримки користувачів, яка відповість на всі ваші запитання по функціоналу.
  5. Дані надійно зберігаються на серверах і передаються по захищеному https каналу.

Програма для майстерень з ремонту телефонів

Сучасним майстерням від одного працівника необхідна програма для обліку ремонту телефонів. І ми пропонуємо вам спробувати саме такий софт.

РемОнлайн – це хмарна програма для майстерень з ремонту телефонів, яка автоматизує облік і бізнес-процеси у вашій компанії.

РемОнлайн автоматизує такі повсякденні завдання, як:

  • облік клієнтів і замовлень на ремонт смартфонів, постановку завдань співробітникам;
  • складський облік запчастин і витратних матеріалів для ремонту телефонів, а також чохлів, зарядних пристроїв, захисних плівок і скла та інших аксесуарів на продаж;
  • продажів аксесуарів в магазині;
  • фінансовий і управлінський облік в майстерні;
  • розрахунок зарплати і бонусів майстрам і менеджерам за виконану роботу;
  • сповіщення клієнтів про завершення ремонту;
  • облік звернень, вхідних і вихідних дзвінків.

Також програма дозволяє зберігати шаблони документів і друкувати етикетки, рахунки, гарантійні талони і квитанції безпосередньо з браузера. З РемОнлайн управляти роботою і розвивати свою майстерню набагато простіше та ефективніше.

Програма для обліку ремонту телефонів

Наша програма для майстерень з ремонту стільникових телефонів дає вам єдину базу замовлень і клієнтів, що дозволяє надійно зберігати всі бізнес і персональні дані. В одному вікні ви можете побачити всі замовлення в майстерні, а за допомогою спеціальних бейджів кількість відкритих, термінових, прострочених і неоплачених замовлень. А картки клієнтів зберігають всі історії звернень, замовлень, оплат, дзвінків і повідомлень по кожному клієнту.

Також РемОнлайн прискорює і спрощує створення замовлення завдяки існуванню вже готової форми, яка легко налаштовується під вашу майстерню телефонів. Тому ви можете досить швидко створити замовлення і вказати в ньому:

  • бренд телефону і його модель;
  • типи поломки і необхідних ремонтних робіт;
  • запчастини або витратні матеріали, необхідні для ремонту;
  • все інше, що вважаєте за потрібне.

Завдяки цьому ви економите до 20 хвилин на кожному замовленні! Також це спосіб захистити себе в разі форс-мажорів з кимось із співробітників – всі деталі замовлення доступні в будь-який момент, і ви легко можете передати замовлення іншому виконавцю без втрати часу і грошей.

Облік складу і продажів в майстерні з ремонту телефонів

У нашій програмі для майстерень з ремонту стільникових телефонів ви можете оприбуткувати, списати і відстежити переміщення запчастин, витратних матеріалів, аксесуарів та інших товарів. Позиції які потрібно закупити, тому що вони закінчуються будуть виділятися на загальному фоні завдяки автоматичним позначкам. Ви їх одразу побачите, коли перейдете на вкладку "Склад".

Крім того, з нашим сервісом ви автоматизуєте продажі та можете легко відстежити, хто, коли і який товар продав, з якого складу.

Фінансовий облік

Всього в декілька кліків дізнавайтесь про загальну суму грошей в наявності та про всі пересування коштів. Виставляйте рахунки і дивіться їх історію без зайвих труднощів. З РемОнлайн фінансова сторона вашої майстерні телефонів буде повністю під контролем.

Управлінський облік в майстерні

Управлінський облік – це невід'ємна складова розвитку бізнесу, підвищення його прибутковості. А основним джерелом інформації для нього є звіти. РемОнлайн автоматизує підготовку звітів по:

  • загальній сумі грошей;
  • прибутку;
  • заробітним платам співробітникам;
  • замовленням;
  • рекламним каналам;
  • дзвінкам та SMS;
  • відгукам клієнтів.

Крім того, поточні бізнес-показники відображаються на Дашборді керівника в режимі реального часу, що дозволяє швидко приймати рішення. Керуйте ефективніше і розвивайте свою майстерню з РемОнлайн!

Дзвінки і повідомлення

Наша програма дозволяє інтегруватися з популярними сервісами IP-телефонії. Серед них:

  • Binotel;
  • Мои Звонки;
  • Zadarma;
  • OnlinePBX.

В РемОнлайн можна дзвонити безпосередньо з браузера, бачити картку клієнта, що здійснює вхідний дзвінок, а також прослуховувати дзвінки.

Також ви можете налаштувати автоматичні сповіщення клієнтів за допомогою РемОнлайн СМС або робити SMS-розсилки через інтеграцію з SMS-Центр, Bytehand або Мои Звонки. Керуйте комунікаціями з клієнтами і покращуйте їх якість!

Працювати в РемОнлайн просто, зручно і надійно

  1. Для початку роботи достатньо просто зареєструватися, без скачувань і установок ПО на комп'ютер.
  2. Програма хмарна, отже у вас завжди є доступ до даних з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету: ПК, планшет, смартфон.
  3. Всі форми, шаблони і списки налаштовуються індивідуально під вашу майстерню та її види робіт.
  4. Гнучкі тарифи, що підходять для майстерень з різною кількістю співробітників.
  5. Всі персональні і бізнес-дані передаються по захищеному каналу, зберігаються на надійних серверах і щодня проходять резервне копіювання.

Також наша програма для майстерень з ремонту телефонів безкоштовна протягом перших 14 днів. А висококваліфіковані співробітники служби підтримки користувачів дадуть відповідь на будь-які ваші запитання.

Показати повністю »