Більше грошей
Програма суттєво збільшує прибуток і зменшує витрати хімчистки і пральні
Повний контроль
РемОнлайн дозволяє керувати бізнесом і співробітниками з будь-якої точки світу
Більше вільного часу
Програма автоматизує бізнес-процеси і дозволяє використовувати час ефективніше
Реальний порядок
Наводить порядок в документах, генерує звіти, веде облік діяльності пральні і хімчистки
CRM-система РемОнлайн автоматизує облік у хімчистці і пральні – дає єдину базу клієнтів і замовлень, зберігає історію обслуговування кожного клієнта і комунікації з ним. Також з нами буде легко відстежувати, на якій стадії знаходиться кожне замовлення, контролювати терміни виконання робіт.
Контролюйте наявність витратних матеріалів, чистячих і миючих засобів. Відстежуйте їх використання в роботі, оприбутковуйте і списуйте. РемОнлайн допомагає своєчасно поповнювати склад, щоб забезпечити безперервну роботу хімчистки і пральні.
Відстежуйте найважливіші показники хімчистки і пральні для швидкого прийняття рішень за допомогою Дашборду керівника. Автоматизуйте підготовку звітів і ведіть управлінський облік для глибокого аналізу діяльності компанії, її розвитку та підвищення прибутковості.
|
Сфера послуг інтенсивно розвивається і для підтримки конкурентоспроможності вже недостатньо якісно виконувати роботу. На передній план виходить рівень сервісу і терміни. Клієнти хочуть перевіряти статуси своїх замовлень, отримувати повідомлення про їхню готовність і чисті речі швидко.
Для цього потрібен грамотний облік замовлень і планувальник внутрішніх завдань: виведення плям, суха або волога чистка, прання, відпарювання, прасування та ін. А для того, щоб бізнес був прибутковим треба контролювати оплати і вести бухгалтерський облік у хімчистці.
Ці питання можна вирішити за допомогою програми для хімчисток РемОнлайн. Вона прискорює і автоматизує більшість бізнес-процесів.
Під час реєстрації в РемОнлайн, ви отримуєте базові шаблони карток клієнтів і замовлень. Їх можна повністю налаштувати під специфіку вашого бізнесу. Використовуйте їх, щоб оформлювати заявки швидше і зберігати історії подій, коментарів, оплат. Після додавання клієнта в систему, його контакти та інша інформація про нього будуть підтягуватися у майбутні замовлення.
В РемОнлайн можна створювати завдання з прив'язкою до термінів, виконавців і замовлень. На однойменній сторінці можна подивитися загальний список завдань, відфільтрувати їх або скористатися пошуком, щоб знайти потрібне. Так ви зможете перевірити виконання і поміняти відповідального за необхідності.
Крім того, у програмі можна привласнювати замовленням статуси, які є рівноцінними етапам виконання. Виставите їх у правильній послідовності і встановіть обмеження в часі для кожного, щоб отримати готовий цикл і загальний термін обробки замовлення у вашій хімчистці.
Тоді у відповідальних співробітників у верхній частині сторінки "Замовлення" з'являться різнобарвні бейджі із зазначенням кількості активних, термінових, прострочених і готових замовлень, що очікують на оплату. У вас подібні бейджі відображатимуться на Дашборді керівника. В програмі також можна налаштувати відправку автоматичних SMS-повідомлень для працівників і клієнтів з прив’язкою до статусів замовлень.
Всі створені замовлення відображатимуться в таблиці, а їхні статуси – будуть позначатися різнокольоровими мітками. Тому ви зможете проаналізувати:
Крайні терміни, імена приймальників і клієнтів, ціни будуть вказані в загальній таблиці. Щоб дізнатися деталі за конкретним замовленням, потрібно перейти в його картку. Там ви побачите:
Це допоможе вам швидко оцінити ситуацію і змінити відповідальних, або зв'язатися з клієнтом за необхідності.
Програма для хімчисток і пралень РемОнлайн дозволяє вести точний облік витрат миючих засобів в зручних для вас одиницях: грамах, банках, мілілітрах. Для контролю їхньої наявності встановіть мінімальний і максимальний рівні запасу. Тоді ви зможете в кілька кліків формувати звіт "Товари, що потребують закупівлі".
Всі оприбуткування, переміщення, списання зафіксуються в CRM-системі, а супутні документи вона сформує автоматично. На підставі цієї інформації ви зможете проаналізувати оборотність товарів і собівартість послуг. На сторінці "Склад > Повернення постачальнику" ви побачите всі повернення за період, що вас цікавить.
Для зручності роботи з постачальниками створіть базу з їхніми контактами і окремі каси для розрахунків.
Тоді, за аналогією з клієнтами, в їхніх картках збережуться історії оплат, дзвінків і SMS. По касам відобразяться суми дебіторської заборгованості.
Фіксуйте всі фінансові операції і автоматизуйте звітність за допомогою програми для хімчисток РемОнлайн. Вона:
Звіти з фінансів, замовлень і складу формуються автоматично в кілька кліків. Тому бухгалтерський облік в хімчистці і пральні відніматиме мінімум часу.
Програма для хімчисток і пралень РемОнлайн дозволяє побачити в одному вікні ключові показники по всім підприємствам або тільки по одному. Дані оновлюються автоматично в режимі реального часу. Тому ви завжди будете володіти інформацією про поточний стан справ.
Для глибокої аналітики, оцінки ефективності бізнесу і прогнозування використовуйте звіти по виконаним роботам, виконавцям, прибутку, складу та ін. Вони формуються в кілька кліків і допомагають визначити:
Якщо ви відправляєте клієнтам SMS з проханням оцінити якість обслуговування, то результати побачите в загальному рейтингу компанії і звіті "Відгуки клієнтів". Зручна функція для оцінки рівня задоволеності клієнтів. Щоб розрахувати ефективність рекламних каналів, вказуйте звідки клієнти дізнаються про вас під час їхньої реєстрації в CRM-системі. Результат ви побачите в однойменному звіті і в графі "Джерело клієнта" звіту про прибуток по замовленням. Скорочуйте непотрібні витрати і підвищуйте доходи з РемОнлайн!