Що ви отримуєте з РемОнлайн


Програма зменшує витрати хімчистки і пральні

Більше грошей

Програма суттєво збільшує
прибуток і зменшує витрати
хімчистки і пральні

РемОнлайн дозволяє керувати бізнесом і співробітниками

Повний контроль

РемОнлайн дозволяє керувати
бізнесом і співробітниками
з будь-якої точки світу

Програма автоматизує бізнес-процеси

Більше вільного часу

Програма автоматизує
бізнес-процеси і дозволяє
використовувати час ефективніше

Наводить порядок в документах, генерує звіти, веде облік

Реальний порядок

Наводить порядок в документах,
генерує звіти, веде облік
діяльності пральні і хімчистки


Зареєструйтесь і користуйтеся програмою для хімчистки і пральні 7 днів безкоштовно!

РемОнлайн — це одна програма для вирішення багатьох завдань хімчистки

Облік клієнтів і замовлень у хімчистці і пральні

Crm для хімчистки дозволяє вести єдину базу клієнтів і замовлень, зберігає історію обслуговування кожного клієнта та комунікації з ним. З РемОнлайн легко відстежувати, на якому етапі перебуває кожне замовлення, контролювати терміни виконання робіт.

Постановка завдань співробітникам

Автоматизуйте постановку повсякденних завдань співробітникам: попереднє очищення забруднень, перевірка фурнітури або якості надання послуг. Ставте завдання як на одного співробітника, так і на декількох одразу, встановлюйте окремі терміни на кожну роботу.

Автоматизація хімчистки

Автоматизуйте рутинні процеси, щоб звільнити час на головне — розвиток бізнесу. Скоротіть час оформлення замовлень на 20 хв завдяки готовим довідників, встановленими формам і автоматичному розрахунку кінцевої вартості послуг з урахуванням використаних матеріалів. А більше 8 сценаріїв нарахування зарплати співробітникам позбавить керівника від довгих підрахунків і дозволить уникнути помилок.

Облік чистячих і миючих засобів

Контролюйте наявність витратних матеріалів, чистячих і миючих засобів. Відстежуйте їх використання в роботі, оприбутковуйте і списуйте в кілька кліків. Програма для обліку допомагає своєчасно поповнювати склад, щоб забезпечити безперервну роботу хімчистки і пральні.

Управління пральнею та хімчисткою з додатку

Контролюйте бізнес з будь-якої точки світу завдяки додатку РО Директор. Відстежуйте кількість закритих замовлень, суму по касам і повернення з розбивкою по локаціям і співробітникам. Контролюйте ефективність кожного та телефонуйте їм, не залишаючи додатка, щоб завжди залишатися на зв'язку. РемОнлайн забезпечує мобільність керівника та ефективність команди навіть на відстані.

Управлінський облік в хімчистці

Програма для обліку в хімчистці робить управління бізнесом системним і передбачуваним. Використовуйте Аналітичний звіт, щоб відстежувати показники в зручному форматі графіків і знаходити нові точки розвитку. Генеруйте більше 20 видів звітів за будь-який звітний період в декілька кліків, щоб тримати під контролем склад, фінанси й ефективність співробітників. Відстежуйте конверсію та кількість клієнтів по кожній окремій рекламній кампанії, щоб не зливати бюджет на неефективну рекламу.

Розрахунок зарплати співробітників і вартості послуг

налаштування прайсу на всі види прання і чищення

Вартість замовлень

  • налаштування прайсу на всі види прання і чищення
  • автоматичний розрахунок вартості замовлень
  • економія часу при оформленні заявок
вибір способу оплати за різні види робіт

Зарплата співробітників

  • вибір способу оплати за різні види робіт
  • нарахування відсотків або фіксованих сум від цін
  • мотивація співробітників

З РемОнлайн керувати бізнесом легко та надійно:

З РемОнлайн керувати бізнесом легко та надійно:

  1. Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  2. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно допрацьовується і покращується.
  3. РемОнлайн – це хмарна програма, яка надає доступ з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК.
  4. Інтегрується з популярними сервісами для управління бізнесом, IP-телефонії та SMS шлюзами.
  5. Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої пральні і хімчистки.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів із задоволенням допомагають і відповідають на будь-які запитання, пов'язані з функціональністю програми.

Програма для хімчисток і пралень РемОнлайн

Сфера послуг інтенсивно розвивається і для підтримки конкурентоспроможності вже недостатньо якісно виконувати роботу. На передній план виходить рівень сервісу і терміни. Клієнти хочуть перевіряти статуси своїх замовлень, отримувати повідомлення про їхню готовність і чисті речі швидко.

Для цього потрібен грамотний облік замовлень і планувальник внутрішніх завдань: виведення плям, суха або волога чистка, прання, відпарювання, прасування та ін. А для того, щоб бізнес був прибутковим треба контролювати оплати і вести бухгалтерський облік у хімчистці.

Ці питання можна вирішити за допомогою програми для хімчисток РемОнлайн. Вона прискорює і автоматизує більшість бізнес-процесів.

Створення замовлень і ведення клієнтів в РемОнлайн

Під час реєстрації в РемОнлайн, ви отримуєте базові шаблони карток клієнтів і замовлень. Їх можна повністю налаштувати під специфіку вашого бізнесу. Використовуйте їх, щоб оформлювати заявки швидше і зберігати історії подій, коментарів, оплат. Після додавання клієнта в систему, його контакти та інша інформація про нього будуть підтягуватися у майбутні замовлення.

Контроль термінів і постановка завдань

В РемОнлайн можна створювати завдання з прив'язкою до термінів, виконавців і замовлень. На однойменній сторінці можна подивитися загальний список завдань, відфільтрувати їх або скористатися пошуком, щоб знайти потрібне. Так ви зможете перевірити виконання і поміняти відповідального за необхідності.

Крім того, у програмі можна привласнювати замовленням статуси, які є рівноцінними етапам виконання. Виставите їх у правильній послідовності і встановіть обмеження в часі для кожного, щоб отримати готовий цикл і загальний термін обробки замовлення у вашій хімчистці.

Тоді у відповідальних співробітників у верхній частині сторінки "Замовлення" з'являться різнобарвні бейджі із зазначенням кількості активних, термінових, прострочених і готових замовлень, що очікують на оплату. У вас подібні бейджі відображатимуться на Дашборді керівника. В програмі також можна налаштувати відправку автоматичних SMS-повідомлень для працівників і клієнтів з прив’язкою до статусів замовлень. 

Облік замовлень в пральнях і хімчистках

Всі створені замовлення відображатимуться в таблиці, а їхні статуси – будуть позначатися різнокольоровими мітками. Тому ви зможете проаналізувати:

  • загальну кількість замовлень;
  • співвідношення замовлень в різних статусах;
  • прибуток по ним – звіт формується в кілька кліків.

Крайні терміни, імена приймальників і клієнтів, ціни будуть вказані в загальній таблиці. Щоб дізнатися деталі за конкретним замовленням, потрібно перейти в його картку. Там ви побачите:

  • контакти клієнта;
  • тип і кількість виробів;
  • витратні матеріали, які використовуються для чищення;
  • коментарі та пов'язані завдання;
  • історію платежів і залишок суми до оплати;
  • історію дзвінків і SMS клієнтові.

Це допоможе вам швидко оцінити ситуацію і змінити відповідальних, або зв'язатися з клієнтом за необхідності. 

Складський облік у хімчистці і пральні

Програма для хімчисток і пралень РемОнлайн дозволяє вести точний облік витрат миючих засобів в зручних для вас одиницях: грамах, банках, мілілітрах. Для контролю їхньої наявності встановіть мінімальний і максимальний рівні запасу. Тоді ви зможете в кілька кліків формувати звіт "Товари, що потребують закупівлі".

Всі оприбуткування, переміщення, списання зафіксуються в CRM-системі, а супутні документи вона сформує автоматично. На підставі цієї інформації ви зможете проаналізувати оборотність товарів і собівартість послуг. На сторінці "Склад > Повернення постачальнику" ви побачите всі повернення за період, що вас цікавить.

Для зручності роботи з постачальниками створіть базу з їхніми контактами і окремі каси для розрахунків.

Тоді, за аналогією з клієнтами, в їхніх картках збережуться історії оплат, дзвінків і SMS. По касам відобразяться суми дебіторської заборгованості.

Бухгалтерський облік у хімчистці і пральні

Фіксуйте всі фінансові операції і автоматизуйте звітність за допомогою програми для хімчисток РемОнлайн. Вона:

  • інтегрується з 1С для виставлення рахунків на підставі замовлень;
  • дає можливість складати шаблони документів з урахуванням вашої форми власності та системи оподаткування;
  • дозволяє вести облік руху грошових коштів.

Звіти з фінансів, замовлень і складу формуються автоматично в кілька кліків. Тому бухгалтерський облік в хімчистці і пральні відніматиме мінімум часу.

Управлінський облік в хімчистці і пральні

Програма для хімчисток і пралень РемОнлайн дозволяє побачити в одному вікні ключові показники по всім підприємствам або тільки по одному. Дані оновлюються автоматично в режимі реального часу. Тому ви завжди будете володіти інформацією про поточний стан справ.

Для глибокої аналітики, оцінки ефективності бізнесу і прогнозування використовуйте звіти по виконаним роботам, виконавцям, прибутку, складу та ін. Вони формуються в кілька кліків і допомагають визначити:

  • популярні і вигідні послуги;
  • продуктивних співробітників – за кількістю виконаних робіт і прибутком для компанії;
  • рентабельність закупівлі миючих, чистячих засобів;
  • загальну кількість грошей в касах.

Якщо ви відправляєте клієнтам SMS з проханням оцінити якість обслуговування, то результати побачите в загальному рейтингу компанії і звіті "Відгуки клієнтів". Зручна функція для оцінки рівня задоволеності клієнтів. Щоб розрахувати ефективність рекламних каналів, вказуйте звідки клієнти дізнаються про вас під час їхньої реєстрації в CRM-системі. Результат ви побачите в однойменному звіті і в графі "Джерело клієнта" звіту про прибуток по замовленням. Скорочуйте непотрібні витрати і підвищуйте доходи з РемОнлайн!

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для хімчистки та пральні