Укр
  1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн
  4. IP-телефонія: переваги, можливості та критерії вибору

IP-телефонія: переваги, можливості та критерії вибору

how-to-choose-IP-telephony.png (56 KB)

У минулій статті ми вже розповіли вам про те, що таке IP-телефонія, як вона допомагає бізнесу та що потрібно для того, аби її підключити. Сьогодні продовжимо тему і поговоримо про можливості хмарної АТС та особливості вибору провайдера. Ну що, поїхали? Буде цікаво:)

Топ-5 причин підключити послуги IP-телефонії

Економія – це далеко не все, за що цінують та хвалять IP-телефонію. Ми знайшли багато причин для того, аби почати нею користуватися. Ось основні з них:

  • Телефонію можна швидко підключити та налаштувати

Для роботи з IP-телефонією не потрібно наймати фахівців, купувати дороге обладнання, довго навчати працівників і протягувати дроти. Деякі провайдери навіть передбачають використання Android-смартфонів. У цьому випадку досить просто встановити їх додаток.

Крім того, вам знадобиться всього кілька хвилин, щоб налаштувати всі потрібні функції та адаптувати телефонію під ваш бізнес. Ви зможете вести чорні і білі списки, використовувати переадресацію, задати алгоритм розподілу викликів та включити інші корисні опції, які входять в ваш тарифний план.

  • Вона може інтегруватися з CRM-системою

Заздалегідь уточніть, з якими провайдерами телефонії інтегрується ваша CRM-система. Після інтеграції з телефоніями ви зможете об'єднати у ній інформацію щодо замовлень та дзвінків. В РемОнлайн, наприклад, це дає можливість телефонувати прямо з CRM і бачити картку клієнта під час розмови (ім'я, номер, історію його покупок і звернень). Співробітники відразу розумітимуть хто та з якого приводу телефонує.

  • З нею ви не будете прив'язані до офісу

В АТС номер компанії не прив'язано до конкретної адреси чи робочого місця. Це хмарний сервіс, яким можна користуватися звідки завгодно: з дому, потягу, ресторану або таксі. Головне, щоб був інтернет.

Так ви зможете контролювати бізнес-процеси, обробляти більше заявок, завжди бути в курсі подій та уникнути проблем під час переїзду в інший офіс.

  • Телефонія може розвиватися разом з вашою компанією

Якщо ви наймаєте нових менеджерів або відкриваєте ще одну майстерню, досить перейти на відповідний тарифний план з потрібною кількістю працівників, номерів і функцій. Не потрібно заново продумувати архітектуру ліній та купувати додаткове обладнання. Це дуже зручно.

  • Ви зможете використовувати багатоканальний зв'язок

Він потрібен для того, щоб одночасно приймати декілька викликів на один номер. АТС буде бачити дзвінки та відразу направляти їх на телефони вільних співробітників. Так клієнтам буде простіше до вас додзвонитися.

Як бачите, телефонія – дуже корисна штука. Вона допоможе вам вирішити багато важливих завдань. Докладніше про них розповімо в наступному пункті.

Навіщо IP-телефонія потрібна бізнесу в сфері послуг

reasons-telephony.png (41 KB)

Крім очевидної економії на вихідному й корпоративного зв'язку, ви отримаєте цілий ряд корисних опцій. Після інтеграції IP-телефонії ви зможете:

  • підключити короткі та міські номери;
  • телефонувати і переводити виклики в один клік;
  • бачити картку клієнта під час розмови;
  • виділити лінії для співробітників і відділів;
  • вести білі та чорні списки;
  • налаштувати алгоритм розподілу дзвінків;
  • отримувати повідомлення щодо пропущених викликів;
  • збирати статистику по роботі підлеглих;
  • зберігати, прослуховувати та аналізувати записи діалогів;
  • бачити чергу та вести облік дзвінків;
  • користуватися голосовим меню з привітанням і утриманням виклику;
  • створювати, редагувати й імпортувати контакти;
  • користуватися багатоканальним номером;
  • об'єднати співробітників і відділи в єдину мережу.

Ми назвали лише основні функції IP-телефонії. Кількість додаткових можливостей буде залежати від обраного оператора й тарифного плану. Так, до стандартного пакета, можуть додатися класифікатор звернень, автоматичні вихідні дзвінки, Call Tracking, мультіканальний чат і скрипти розмов. Все це допоможе вам запобігти втраті заявок, а також прискорити комунікацію зі співробітниками та клієнтами.

Телефонія – відмінний інструмент для аналізу та підвищення якості обслуговування. Ви зможете вимірювати середню тривалість розмов та очікування на лінії. Розуміти, хто із замовників звернувся до вас вперше. Швидко вирішувати конфліктні ситуації за допомогою записів розмов. Проводити навчання співробітників, ґрунтуючись на прослуханих дзвінках та вивчати поведінку клієнтів. Все це допоможе збільшити прибуток і поліпшити імідж компанії.

Залишилося визначитися з провайдером і ми вам в цьому допоможемо.

IP-телефонія: як вибрати провайдера

advices-telephony.png (31 KB)

Від оператора телефонії буде залежати якість зв'язку та зручність роботи з сервісом. Тому ми підготували чек-лист для його вибору:

  1. Визначтеся, які комунікаційні завдання хочете вирішити. Подумайте, що саме вас не влаштовує в поточному способі зв'язку та складіть перелік потрібних функцій.
  2. Перевірте, з якими провайдерами інтегрується ваша CRM-система. Так ви зможете розглядати тільки ті варіанти, які вам точно підійдуть. РемОнлайн, наприклад, підтримує більше 200 операторів телефонії.
  3. Складіть список компаній, з яких будете вибирати. У цьому допоможуть рейтинги, відгуки та рекомендації друзів і знайомих.
  4. Розрахуйте бюджет і порівняйте його зі своїми потребами. Вирішіть, скільки робочих місць хочете підключити та які опції вам точно необхідні (знадобиться перелік з першого пункту). Врахуйте кількість ваших філій та географію продажів. Якщо у вас велика компанія і потрібно часто телефонувати за кордон, зверніть увагу на операторів з вигідними тарифами на міжнародний зв'язок. Потім зіставте все це з вашим бюджетом.
  5. Порівняйте провайдерів, які залишилися в списку. Поспілкуйтеся з їх співробітниками телефоном або у чаті. Задайте максимальну кількість питань та оцініть швидкість і якість відповідей. Це покаже надійність та кваліфікованість служби підтримки вашого майбутнього партнера. Скористайтеся безкоштовним пробним періодом, щоб зрозуміти, наскільки легко та зручно буде працювати з вибраними сервісами. Потім зважте всі за і проти й підключіть найкращий варіант.

Після оплати обраного тарифного плану залишиться тільки налаштувати потрібні функції. У Центрі інтеграцій РемОнлайн це займає не більше п'яти хвилин.

Тепер ви знаєте, навіщо потрібна телефонія для бізнесу, як вибрати провайдера і значить зможете працювати ще більш ефективно!

Не забувайте підписуватися на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі всіх останніх новинок.

comments powered by Disqus