Що ви отримуєте з RemOnline?

list.svg (2 KB)


Порядок в замовленнях


Систематизуйте інформацію
про замовлення, продажі,
клієнтів і повернення

money.svg (2 KB)


Контроль цін


Встановлюйте націнки і знижки
як для груп товарів, так і
для окремих покупців

base.svg (3 KB)


Єдину базу клієнтів і постачальників

Зберігайте важливу інформацію
про клієнтів і постачальників,
розділяйте їх в CRM-системі

cash.svg (3 KB)


Контроль оплат

Зберігайте історії оплат постачальникам і від клієнтів
для контролю дебіторської заборгованості



Програма для обліку торгівлі на відстані безкоштовна протягом перших 7 днів.
Почніть використовувати її вже зараз



Чим корисна програма RemOnline для дропшипінгу?

Облік замовлень і продажів товарів від постачальника

З RemOnline ви не пропустите жодного замовлення, тому що у вас буде одразу кілька індикаторів:

  • різнокольорові бейджі із вказаною кількістю нових, відкритих, термінових, прострочених і замовлень, що очікують оплату
  • різнокольорові мітки, якими позначаються статуси замовлень в таблиці
  • автоматичні SMS-повідомлення про зміни статусів замовлень.


Виписки за замовленнями і продажами можна сформувати в кілька кліків і вивантажити в Excel для власної аналітики або відправки постачальнику.

Перелік дропшипінг постачальників і клієнтів


Завдяки відповідним позначкам, фільтрам і зручному пошуку ви зможете швидко знайти потрібного представника в системі. За бажанням можна позначити конфліктних людей червоним смайликом, щоб отримувати підказки перед початком розмов. 
CRM для Дропшипінгу допоможе розширювати клієнтську базу та ефективно її використовувати.



Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Автоматизація дропшипінгу

Система надає засоби автоматизації для дропшипінгу, які допоможуть скоротити час виконання рутинних процесів.

  • Гнучкі форми, встановлені довідники та шаблони документів заощадять до 20 хв на оформленні кожного замовлення.
  • А 200+ інтеграцій збільшать потенціал і без того розширених функцій програмного забезпечення.

Автоматичні повідомлення клієнтам

Налаштуйте автоматичну відправку індивідуальних SMS клієнтам, щоб повідомляти їх про очікуваний час доставки і залишок суми до сплати. Інформуйте їх про оновлення асортименту або запуск рекламних акцій за допомогою масової розсилки та та покращуйте роботу команди обслуговування клієнтів.

Облік товарів для перепродажу

RemOnline розширює можливості складського обліку. Створіть свій віртуальний склад, щоб відстежувати оприбуткування, повернення, списання товарів для перепродажу. А налаштування мінімальних залишків дасть змогу реалізувати ефективне управління запасами на складі та підтримувати їхній оптимальний рівень.

Привабливий асортимент

Аналізуйте обсяг продажів та попит у RemOnline, аби не заморожувати бюджет у товарах. Звіт Аналіз асортименту дозволяє оцінити популярність товарів та їх груп, виявити прибуткові та позбутися нерентабельних позицій, а також забезпечити постійну наявність тих товарів, які справді потрібні вашим постійним та потенційним клієнтам.

Інтернет-продажі

Ведіть продажі на PROM та ROZETKA, щоб збільшувати прибутковість онлайн бізнесу. Синхронізуйте склад RemOnline з популярними маркетплейсами та інтернет-магазинами, щоб дані щодо товарів в наявності оновлювались автоматично. Це допоможе заощадити час, позбутися ситуацій, коли споживачі замовляють товари, яких немає на фізичному складі, і зрештою посприяти утриманню клієнтів.

Оновлення цін та асортименту товарів

  • Завантажте Excel-файл з переліком товарів, щоб оновити і розширити асортимент у магазині.
  • Вказуйте закупівельні ціни і встановлюйте різні типи націнок для контролю собівартості та автоматичного розрахунку прибутку від продажів.

Взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами

Відстежуйте баланс кожного контрагента та клієнта в RemOnline, щоб завжди знати, хто, кому та скільки винен. Взаєморозрахунки дозволяють працювати з відстроченою оплатою, проводити платежі клієнтів в рахунок боргу та тримати під контролем заборгованості.

Контроль оплат

Зберігайте історії оплат постачальникам і від клієнтів, створюйте окремі каси для розрахунків з ними. Тоді ви будете бачити точні суми боргу у виписках за касами і замовленнями. Крім того, RemOnline дозволяє вести онлайн-облік всіх післяплат.

Фіскалізація платежів

RemOnline інтегрується з пРРО Checkbox, що дозволяє автоматизувати передачу даних про аванси, платежі за замовленнями та продажами, повернення грошей клієнтам у податкову. А ви отримуватимете фіскальні чеки, які зможете завантажувати, роздруковувати або просто надсилати клієнтам на електронну пошту.

Мобільний додаток для управління дропшипінгом

  • Використовуйте додаток RemOnline Директор, на мобільних пристроях, щоб відстежувати кількість прийнятих і закритих замовлень, суму оплат й інші ключові показники за однією або декількома локаціями.
  • Контролюйте роботу співробітників і швидко зв'язуйтеся з ними, не покидаючи додатку.
  • Керуйте компанією з будь-якої точки на карті завдяки RemOnline.

Управлінський облік у дропшиппінгу

RemOnline допоможе тримати руку на пульсі вашого бізнесу. Програма збирає, систематизує та відображає дані в зручному форматі, щоб власник бізнесу в будь-який момент міг оцінити повну картину бізнесу та ухвалити правильне управлінське рішення.

  • Розглядайте показники на 20+ управлінських звітах, які генеруються за будь-який звітний період в декілька кліків.
  • Зводить показники в діаграми та тренди Аналітичного звіту, щоб подивитися на знайомі цифри з нового боку.
  • Керуйте своїм бізнесом, покладаючись на реальні дані та розвивайте його швидше.



Дізнайтеся, що вміє RemOnline



Переваги використання RemOnline для обліку торгівлі дропшипінг:

registration.svg (3 KB)


Для початку роботи в ній потрібно просто зареєструватися – без завантажень, встановлень і участі програмістів

actions.svg (1 KB)


З її допомогою можна керувати кількома торговими майданчиками. Масштабуйте свій бізнес, використовуючи професійний софт

integration.svg (1 KB)


RemOnline інтегрується з іншими сервісами для управління торгівлею, IP-телефонією і SMS-шлюзами

support.svg (3 KB)


Співробітники служби підтримки користувачів з радістю дадуть відповідь на ваші запитання

Популярні запитання та відповіді

Чи потрібна CRM для дропшипінгу?

faq_arrow

Підприємцям, які працюють за бізнес-моделлю дропшиппінгу та не хочуть/не мають змоги купувати товари та організовувати склад самостійно, система для управління взаємовідносинами з клієнтами однаково потрібна. Хоча відвантаженням товару і займається постачальник, частина процесів, таких як облік замовлень, відстеження даних клієнтів, взаєморозрахунки з постачальниками все одно залишається за дропшиппером. Програма допоможе автоматизувати всі розрахунки та процеси, а також збере потрібну інформацію в єдину базу, що значно спростить їх.

Яку програму для дропшипінгу вибрати і для чого вона потрібна?

faq_arrow

На ринку існує велика кількість систем з інструментами CRM для дропшиппінгового бізнесу, через що можуть виникнути питання, яку саме програму для дропшипінгу вибрати і для чого вона буде потрібна. При виборі звертайте увагу на наявність таких основних особливостей: можливість створити замовлення та керувати ним до самої відправки, вести взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами, забезпечити інтеграцію з інтернет-магазинами, створювати привабливий та рентабельний асортимент, а також можливість відстежувати показники та аналізувати отримані дані. Всі ці потужні функції для управління завданнями є у хмарному сервісі RemOnline.

Які проблеми можна вирішити за допомогою системи crm для дропшипінгу?

faq_arrow

Якщо ваша компанія займається дропшипінгом, якісна CRM-система з додатковими можливостями дасть змогу провести автоматизацію продажів, а саме:

1. Управління контактами клієнтів: відстежувати контактну інформацію та історію покупок, що дозволить покращити обслуговування та маркетингові процеси і персоналізувати відповіді на запити клієнтів.

2. Автоматизація виконання замовлень, що заощадить ваш час та гроші, позбавивши необхідності вручну розміщувати замовлення та відстежувати рівень складських запасів.

3. Покращення клієнтського досвіду, виявлення проблем клієнтів та збільшення продажів завдяки кращому перебігу процесів та зниженню впливу людського фактора.

Читайте також
Доставка для інтернет-магазину: як правильно організувати

Доставка для інтернет-магазину: як правильно організувати

0
SEO-оптимізація сайту без штатного сеошника

SEO-оптимізація сайту без штатного сеошника

0
Як не втрачати клієнтів під час кризи?

Як не втрачати клієнтів під час кризи?

0
  1. RemOnline
  2. CRM для дропшипінгу