Що ви отримуєте з РемОнлайн?


list.svg (2 KB)

Порядок в замовленнях


Систематизуйте інформацію
про замовлення, продажі,
клієнтів і повернення

money.svg (2 KB)

Контроль цін


Встановлюйте націнки і знижки
як для груп товарів, так і
для окремих покупців

base.svg (3 KB)

Єдину базу клієнтів і постачальників

Зберігайте важливу інформацію
про клієнтів і постачальників,
розділяйте їх в CRM-системі

cash.svg (3 KB)

Контроль оплат

Зберігайте історії оплат постачальникам і від клієнтів
для контролю дебіторської заборгованості



Програма для обліку торгівлі на відстані безкоштовна протягом перших 7 днів.
Почніть використовувати її вже зараз



Чим корисна програма РемОнлайн для дропшипінгу?

Облік замовлень і продажів товарів від постачальника

З РемОнлайн ви не пропустите жодного замовлення, тому що у вас буде одразу кілька індикаторів:

  • різнокольорові бейджі із вказаною кількістю нових, відкритих, термінових, прострочених і замовлень, що очікують оплату
  • різнокольорові мітки, якими позначаються статуси замовлень в таблиці
  • автоматичні SMS-повідомлення про зміни статусів замовлень.


Виписки по замовленням і продажу можна сформувати в кілька кліків і вивантажити в Excel для власної аналітики або відправки постачальнику.

Перелік дропшипінг постачальників і клієнтів


Завдяки відповідним позначкам, фільтрам і зручному пошуку ви зможете швидко знайти потрібного представника в системі. За бажанням можна позначити конфліктних людей червоним смайликом, щоб отримувати підказки перед початком розмов. 
CRM для Дропшипінгу допоможе розширювати клієнтську базу та ефективно її використовувати.

Автоматизація дропшипінгу

Система надає можливість автоматизації дропшипінгу, яка допоможе скоротити час виконання рутинних процесів.

  • Гнучкі форми, встановлені довідники та шаблони документів заощадять до 20 хв на оформленні кожного замовлення.
  • А 200+ інтеграцій збільшать потенціал і без того широких функцій програми.

Автоматичні повідомлення клієнтів

Налаштуйте автоматичну відправку індивідуальних SMS клієнтам, щоб повідомляти їх про очікуваний час доставки і залишок суми до сплати. Інформуйте їх про оновлення асортименту або запуск рекламних акцій за допомогою масової розсилки, щоб покращувати якість обслуговування клієнтів.

Облік товарів для перепродажу

РемОнлайн розширює можливості складського обліку. Створіть свій віртуальний склад, щоб відстежувати оприбуткування, повернення, списання товарів для перепродажу. А налаштування мінімальних залишків — підтримувати оптимальний рівень складських запасів.

Привабливий асортимент

Аналізуйте обсяг продажів та попит у РемОнлайн, аби не заморожувати бюджет у товарах. Звіт Аналіз асортименту дозволяє оцінити популярність товарів та їх груп, виявити прибуткові та позбутися нерентабельних позицій, а також забезпечити постійну наявність тих товарів, які справді потрібні вашим клієнтам.

Оновлення цін та асортименту товарів

  • Завантажте Excel-файл з переліком товарів, щоб оновити і розширити асортимент у магазині.
  • Вказуйте закупівельні ціни і встановлюйте різні типи націнок для контролю собівартості та автоматичного розрахунку прибутку від продажів.

Взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами

Відстежуйте баланс кожного контрагента та клієнта в РемОнлайн, щоб завжди знати, хто, кому та скільки винен. Взаєморозрахунки дозволяють працювати з відстроченою оплатою, проводити платежі клієнтів в рахунок боргу та тримати під контролем заборгованості.

Контроль оплат

Зберігайте історії оплат постачальникам і від клієнтів, створюйте окремі каси для розрахунків з ними. Тоді ви будете бачити точні суми боргу у виписках по касам і замовленнях. Крім того, РемОнлайн дозволяє вести онлайн-облік всіх післяплат.

Фіскалізація платежів

РемОнлайн інтегрується з пРРО Checkbox, що дозволяє автоматизувати передачу даних про аванси, платежі за замовленнями та продажами, повернення грошей клієнтам у податкову. А ви отримуватимете фіскальні чеки, які зможете завантажувати, роздруковувати або просто надсилати клієнтам на електронну пошту.

Мобільний додаток для управління дропшипінгом

  • Використовуйте мобільний додаток РемОнлайн Директор, щоб відстежувати кількість прийнятих і закритих замовлень, суму оплат й інші ключові показники по одній або декільком локаціях.
  • Контролюйте роботу співробітників і швидко зв'язуйтеся з ними, не покидаючи додатку.
  • Керуйте компанією з будь-якої точки на карті завдяки РемОнлайн.

Управлінський облік у Дропшиппінгу

РемОнлайн допоможе тримати руку на пульсі вашого бізнесу. Програма збирає, систематизує та відображає дані в зручному форматі, щоб ви в будь-який момент могли оцінити повну картину бізнесу та прийняти правильне управлінське рішення.

  • Розглядайте показники на 20+ управлінських звітах, які генеруються за будь-який звітний період в декілька кліків.
  • Зводить показники в діаграми та тренди Аналітичного звіту, щоб подивитися на знайомі цифри з нового боку.
  • Керуйте своїм бізнесом, покладаючись на реальні дані та розвивайте його швидше.



Переваги використання РемОнлайн для обліку торгівлі дропшипінг:


registration.svg (3 KB)


Для початку роботи в ній потрібно просто зареєструватися – без завантажень, встановлень і участі програмістів

actions.svg (1 KB)


З її допомогою можна керувати кількома торговими майданчиками. Масштабуйте свій бізнес, використовуючи професійний софт

integration.svg (1 KB)


РемОнлайн інтегрується з іншими сервісами для управління торгівлею, IP-телефонією і SMS-шлюзами

security.svg (2 KB)


Ваші бізнес-дані будуть зберігатися на хмарі, тому вам не доведеться захаращувати комп'ютер

support.svg (3 KB)


Співробітники служби підтримки користувачів з радістю дадуть відповідь на ваші запитання

Популярні запитання та відповіді

Чи потрібна CRM для дропшипінгу?

faq_arrow

Для підприємців, які працюють за схемою дропшипінгу та не хочуть/не мають змогу купувати товари та організовувати склад самостійно, CRM-система потрібна все одно. Хоча відвантаженням товару і займається постачальник, частина процесів, таких як облік замовлень, ведення бази клієнтів, взаєморозрахунки з постачальниками все одно залишається за дропшиппером. Програма допоможе автоматизувати всі розрахунки та процеси, а також збере потрібну інформацію в єдину базу, що значно спростить їх.

Яку програму для дропшипінгу вибрати і для чого вона потрібна?

faq_arrow

На ринку існує велика кількість CRM-система для дропшипінгу, через що можуть виникнути питання, яку саме програму для дропшипінгу вибрати і для чого вона буде потрібна. При виборі звертайте увагу на наявність таких функцій: можливість створити замовлення та керувати ним до самої відправки, вести взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами, забезпечити інтеграцію з інтернет-магазинами, створювати привабливий та рентабельний асортимент, а також можливість відстежувати показники та аналізувати отримані дані. Всі ці можливості є у РемОнлайн.

Які проблеми можна вирішити за допомогою системи crm для дропшипінгу?

faq_arrow

Якщо ваша компанія займається продажами за схемою дропшипінгу, якісна CRM-система дозволить провести автоматизацію процесів для дропшипінгу, а саме:

1. Управління даними клієнтів: відстежувати контактну інформацію та історію покупок, що дозволить покращити обслуговування та маркетинг-стратегію.

2. Автоматизація виконання замовлень, що заощадить ваш час та гроші, позбавивши необхідності вручну розміщувати замовлення та відстежувати рівень складських запасів.

3. Підвищення задоволеності клієнтів та збільшення продажів внаслідок кращого перебігу процесів та зниження впливу людського фактора.

Читайте також
Доставка для інтернет-магазину: як правильно організувати

Доставка для інтернет-магазину: як правильно організувати

0
SEO-оптимізація сайту без штатного сеошника

SEO-оптимізація сайту без штатного сеошника

0
Як не втрачати клієнтів під час кризи?

Як не втрачати клієнтів під час кризи?

0
  1. РемОнлайн
  2. Програма для обліку торгівлі дропшипінг