Ведення обліку клієнтів з RemOnline — це зручно


base.svg (3 KB)

Всі клієнти і постачальники
в одній базі


staff.svg (2 KB)

Швидкий доступ до їхніх контактів, історій замовлень та оплат


data.svg (2 KB)

Автоматичний збір
і систематизація даних


discount.svg (5 KB)

Можливість встановлювати
індивідуальні знижки



Використовуйте
програму обліку клієнтів безкоштовно протягом 7 днів!



Збільшуйте продажі в компанії завдяки системі обліку клієнтів в RemOnline

Управління лідами (Зверненнями)

Фіксуйте нові звернення вручну, з дзвінків або з сайту. Ведіть роботу з потенційними клієнтами, навіть якщо вони не готові зробити замовлення прямо зараз. А RemOnline допоможе вам збільшити залучення клієнтів, провевши їх по всіх етапах воронки, і конвертувати в успішні Замовлення або Продажі.

Облік замовлень клієнтів

Керуйте статусами замовлень та автоматизуйте процес їх виконання. У RemOnline можна створити загальну клієнтську базу для кількох локацій. Так вам буде зручніше створити програму лояльності і при необхідності перевести замовлення в іншу філію. А налаштування SMS-повідомлень допоможе клієнтам відслідковувати зміни і готовність своїх замовлень.

Облік запису клієнтів

Ведіть попередній запис клієнтів та збільшуйте відсоток повторних візитів за допомогою Планувальника. Він відображає поточні записи на дні та тижні вперед, що дозволяє швидко знайти зручний для клієнта час та уникнути накладок.

RemOnline зручний для сервісних бізнесів

“Дуже круто, коли під час дзвінка видно віконце з ім’ям, ти береш слухавку, називаєш його, і клієнт дивується, що його ім’я запам’ятали. Людям дуже подобається, коли до них звертаєшся на ім’я, вони одразу стають прихильніші.”

BALANCE_SERVICE

Володимир Шкварко

Власник

BALANCE SERVICE




Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії

Підвищення лояльності клієнтів

Збирайте відгуки клієнтів за допомогою автоматичних сповіщень і складайте звіти за ними. Аналізуйте роботу працівників та вчасно усувайте недоліки обслуговування. Підвищуйте лояльність, налаштувавши індивідуальні знижки для кожного клієнта прямо в програмі.

Облік клієнтів та контрагентів

База клієнтів в RemOnline буде загальною для всіх філій. При цьому, ви зможете обирати кого відображати: клієнтів або постачальників, фізичних або юридичних осіб. А для того, щоб швидко знайти інформацію по конкретному клієнтові, скористайтеся розумним пошуком.



Переваги програми для обліку клієнтів RemOnline

Ефективність рекламних каналів

Звернення, як замовлення і продажі, відображаються в звіті по рекламних кампаніях. Фіксуйте їх джерела, щоб розуміти скільки заявок дає вам кожна рекламна кампанія і яка в них конверсія.

Корегуйте рекламний бюджет в залежності від реальних результатів рекламних кампаній та залучайте ще більше клієнтів.

Експорт та імпорт клієнтської бази

Завантажте свою базу клієнтів і постачальників на старті роботи в RemOnline. При необхідності ви завжди можете експортувати клієнтську базу в Excel, а інтеграція з Google Sheets дозволяє робити це автоматично. Обмежте доступ до клієнтської бази, налаштувавши необхідні права доступу своїм працівникам.

Швидка реєстрація нових клієнтів

При реєстрації в RemOnline ви отримуєте шаблони карток клієнтів. Налаштуйте їх під себе та використовуйте, щоб скоротити час на реєстрацію нових клієнтів в CRM-системі. Це допоможе заощадити час на оформленні, обліку та пошуку інформації про клієнтів.

Тепер ви можете 24/7 приймати замовлення, міняти їх статуси, контролювати оплати і знаходити потрібну інформацію зі смартфона, планшета або ПК без прив'язки до пристрою або місця, адже програма праціє в хмарі.

Що кажуть користувачі про RemOnline

“У майбутньому очікуємо від RemOnline тільки нових функцій та розширення. Плануємо розширюватись і ми. Завдяки програмі це не є проблематичним, тому що набір інструментів для роботи зі складами, товарами, замовленнями, клієнтами неймовірний. Завдяки інтеграціям працювати комфортно і легко.”

MaxBud

Микола Гнатій

Співзасновник

МаксБуд



Дізнайтесь, що може RemOnline

Автоматичне формування документів

Формуйте потрібні документи: фіскальні та товарні чеки, приймальні квитанції, гарантійні талони, рахунки і договори прямо в RemOnline. Не змушуйте клієнтів чекати, обробляйте більше замовлень і оформляйте покупки за лічені секунди. Готові шаблони документів значно прискорюють процес обробки замовлень і позбавлять вас від негативного впливу людського фактора.

Дзвінки по базі клієнтів

Підключіть IP-телефонію і робіть дзвінки з CRM. Записуйте розмови з клієнтами і переглядайте історію дзвінків, щоб підняти обслуговування на новий рівень. RemOnline інтегрується з популярними сервісами для управління бізнесом, IP-телефонії та SMS шлюзами, що автоматизує і полегшує процес комунікації з клієнтами в кілька разів. Ваші клієнти будуть задоволені обслуговуванням.




4 причини обрати RemOnline

device.svg (2 KB)


Керуйте клієнтською
базою через додаток та отримуйте доступ до даних в режимі 24/7
з будь-якого місця на карті

interface.svg (2 KB)


Швидкий старт і зрозумілий інтерфейс – новачкам не доведеться довго вчитися користуватися програмою

actions.svg (1 KB)


Продумані вкладки, розумний пошук і можливість створювати фільтри дозволяють швидко знаходити потрібну інформацію

warehouse.svg (2 KB)


Таблиці та картки налаштовуються під користувачів. Редагуйте, додавайте, видаляйте та обирайте, що має відображатися

Питання та відповіді

Для чого потрібна база клієнтів?

faq_arrow

База даних клієнтів є цінним інструментом, який дозволяє бізнесу знати та розуміти своїх клієнтів, збираючи інформацію про них. Навіщо потрібна програма для ведення клієнтської бази? CRM допомагає зібрати, впорядкувати та відобразити дані клієнтів, а також спрощує менеджерам та працівникам компаніям доступ до потрібної інформації.

Що вибрати для ведення клієнтів?

faq_arrow

Щоб знайти відповідну програму для ведення клієнтської бази, визначте потреби вашої компанії та вивчіть процес продажу, виділивши важливі кроки у взаємодії з клієнтами. Потім визначте, які функції вам потрібні для забезпечення та покращення цього процесу: керування контактами клієнтів, збирання звернень, аналіз рекламних кампаній або інші функції, які можуть змінюватись в залежності від сфери діяльності бізнесу. Протестуйте кілька варіантів програм, які займаються забезпеченням потрібних вам можливостей, щоб вибрати найкращий варіант для свого магазину чи сервісного центру. У RemOnline, наприклад, є безкоштовний тестовий період, за який ви встигнете спробувати ведення клієнтської бази.

Як правильно працювати з клієнтською базою?

faq_arrow

Щоб клієнтська база була ефективною, не лінуйтеся вести базу її якісно – завжди заносите всі потрібні дані в систему та навчіть цьому співробітників, перевіряйте актуальність даних клієнтів та регулярно оновлюйте їх. Всі анкетні дані для зберігання в базі даних можуть змінюватись в залежності від потреб компанії. Підтримка вашої бази даних в актуальному стані — це безперервний процес, який не викликає труднощів за наявності CRM.


Програма для ведення бази клієнтів RemOnline


Ведення бази клієнтів на папері вже давно не задовольняє потреби сучасного бізнесу. Адже ми хочемо:

  • відправляти співробітникам автоматичні повідомлення;
  • відправляти клієнтам рекламні повідомлення;
  • вивантажувати базу клієнтів для роботи з SMS-шлюзами та сервісами e-mail розсилок;
  • інформувати клієнтів про поточні статуси замовлень;
  • збирати дані про їхні покупки, замовлення та оплати;
  • відслідковувати дзвінки та SMS;
  • будувати програми лояльності;
  • розраховувати бюджети на рекламу;
  • аналізувати ефективність рекламних каналів;
  • скоротити час на облік і пошуки потрібної інформації;
  • мати швидкий доступ до даних де завгодно і коли завгодно;
  • бачити загальну картину по клієнтам і замовленням у всіх філіях.


Тому на етапі розвитку бізнесу починаються пошуки відповідного софта. Іноді доводиться використовувати одразу декілька сервісів, щоб покрити всі потреби, а це дещо незручно.


RemOnline допомагає вирішити цю проблему, тому що поєднує в собі багато корисних функцій та легко інтегрується з телефоніями, SMS-шлюзами, додатками та іншими сервісами. Використовуйте цю програму для ведення бази клієнтів, щоб оптимізувати робочий процес.


Створення клієнтської бази


Під час реєстрації в RemOnline ви отримуєте шаблони карток клієнтів, які можете повністю підлаштувати під себе. За бажанням можна навіть видалити їх і створити нові. Використовуйте їх, щоб реєструвати нових клієнтів в CRM-системі. Це допоможе вам заощадити час і полегшити облік у перспективі. У картках клієнтів зберігаються імена, контакти, а також історії:

  • замовлень;
  • покупок;
  • платежів;
  • завдань співробітникам;
  • дзвінків і SMS із записами розмов.


Там також буде зберігатися інформація про діючі індивідуальні знижки та номери дисконтних карток. Достатньо один раз їх згенерувати і налаштувати, щоб програма автоматично розраховувала вартість всіх наступних замовлень.


Реєстрація кожного нового відвідувача буде займати не більше кількох хвилин, тому створення клієнтської бази в цілому стане комфортним і швидким процесом. Для її розширення немає ніяких технічних обмежень.


Управління клієнтською базою


Сегментуйте базу клієнтів для комфортної роботи з ними. Тоді клієнти, постачальники, фізичні та юридичні особи відображатимуться на окремих вкладках. Виводьте статистику по клієнтам з мінімумом зусиль і фільтруйте їх в таблиці за датою створення, щоб визначити найбільш лояльних.


Крім того, клієнтів і постачальників можна фільтрувати по:

  • рекламним каналам (звідки дізнався про нас);
  • банківським реквізитам;
  • адресам, номерам телефонів;
  • та іншим параметрам.


А для того, щоб швидко знайти когось конкретного – використовуйте розумний пошук. Якщо ви позначаєте клієнтів тегами або смайликами, то вони відображатимуться поруч з іменами. Отже, вам буде зручно орієнтуватися в такій кількості назв, імен і цифр. RemOnline полегшує управління клієнтською контент базою даних.


Інтеграція з сервісами для розсилок і телефонії


RemOnline має вбудовані e-mail та SMS-шлюзи, а також інтегрується із зовнішніми сервісами для розсилок і мессенджером Telegram. Під час реєстрації ви отримуєте 30 SMS в подарунок, які відправляються за допомогою вбудованого шлюзу. Це дає можливість протестувати функцію.


Надалі ви обираєте того оператора, у якого найбільш вигідні тарифи та умови співпраці. Якщо ви робите вибір на користь сервісу Telegram, то отримуєте можливість налаштувати і використовувати чат-бота.


Крім того, ви можете налаштувати інтеграцію з одним з провайдерів IP-телефонії:

  • "Binotel";
  • "Zadarma".


А якщо ви звикли вести справи за допомогою смартфона – зверніть увагу на сервіс "Мои Звонки". Він встановлюється як додаток на Android смартфон і дозволяє дзвонити, приймати дзвінки, відправляти повідомлення з нього.


Тоді вам не доведеться купувати гарнітуру для комп'ютера. Обирайте для себе найбільш комфортний спосіб. А історії дзвінків і SMS разом із записами розмов будуть автоматично зберігатися в CRM-системі. Використовуйте комплексний набір інструментів для успіху свого бізнесу!

Показати повністю »
Читайте також
Системи KPI співробітників: як розробити, розрахувати та впровадити

Системи KPI співробітників: як розробити, розрахувати та ...

Що таке клієнтський сервіс і чому він такий важливий

Що таке клієнтський сервіс і чому він такий важливий

Разом із бізнесом зростає і потреба в автоматизації

Разом із бізнесом зростає і потреба в автоматизації

  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. Програма для обліку клієнтів