Укр

Інвентаризація складу

Проводьте інвентаризацію товарів на складі та зводьте залишки в CRM-системі

Автоматизація інвентаризації складу в РемОнлайн дозволяє:

Проводити часткову та повну інвентаризацію складу зручним для вас способом

Зберігати проміжні результати за допомогою чернеток

Швидко знаходити розбіжності та зводити залишки за результатами інвентаризації

Роздруковувати та експортувати документи для контрольної звірки і архівів

Почніть користуватися програмою для інвентаризації складу безкоштовно протягом 14 днів.

Що вам дає інвентаризація складу в РемОнлайн

Проводьте повну або часткову інвентаризацію складу

РемОнлайн дозволяє проводити повну та вибіркову інвентаризацію складу запчастин і товарів. Це корисно у разі, коли деякі групи товарів ви рахуєте через раз (наприклад, дрібні аксесуари, перерахунок яких займає дуже багато часу).

Виберіть спосіб, який підходить вам найкраще

Для вашої зручності та універсальності ми передбачили 4 способи інвентаризації: за допомогою сканера штрих-кодів, експорту/імпорту, роздрукованої відомості та вивантаження списку товарів. Це дозволить вам проводити інвентаризацію з урахуванням розташування комп'ютерів, наявності бездротових сканерів та інших нюансів.

Наведіть лад на складі

Використовуйте інвентаризацію в комплексі з адресним зберіганням. Це дозволить розкласти все по поличках, навести лад у складському обліку та мінімізувати ймовірність пересортиці і розбіжностей.

Зберігайте проміжні результати інвентаризації

Зберігайте чернетки перерахунку, якщо товари на вашому складі неможливо проінвентаризувати за один раз або вам з якої-небудь причини потрібно зробити перерву. Ви в будь-який момент зможете повернутися до цієї інформації та завершити процес.

Друкуйте необхідні акти та документи

Після завершення інвентаризації в програмі з'явиться документ з її підсумками. Ви зможете роздрукувати його в повному обсязі або відфільтрувати за кожним типом розбіжностей.

Також доступний до друку акт зведення інвентаризації, який можна роздрукувати в процесі або після вирішення всіх проблем.

Ці документи можна використовувати для контрольного перерахунку або архіву.

Заощаджуйте час на зведенні залишків

Вирішіть всі розбіжності за підсумками інвентаризації, щоб звести залишки. РемОнлайн дозволяє в кілька кліків:

  • списати всі недостачі;
  • завісити надлишки;
  • перемістити серійні позиції;
  • поміняти категорії товарів;
  • оприбуткувати невідомі товари.

Всі операції відобразяться у вигляді пов'язаних документів в CRM-системі.

Переваги програми для інвентаризації залишків на складі РемОнлайн

РемОнлайн доступен с любого устройства: смартфона, планшета, ПК

  1. Готовність до використання відразу після реєстрації. Без складних налаштувань, установок і допомоги програмістів.
  2. Можливість працювати в віддаленому форматі з будь-якого смартфона, планшета або ПК.
  3. Простий інтерфейс та інтеграції з 1С, sms-шлюзами, пошуковиками запчастин, віджетом "Статус замовлення" і сервісами IP-телефонії.
  4. Передвстановлені шаблони та форми, які адаптуються під особливості вашого бізнесу.
  5. Редактор тегів для сегментування клієнтів і пошуку платежів.
  6. Друк документів прямо з браузера та відправка повідомлень для співробітників через Telegram.
  7. Набір інструментів для автоматизації бізнес-процесів:
    • керування замовленнями;
    • повноцінний складський облік;
    • ведення бази клієнтів та постачальників;
    • менеджер задач;
    • планувальник замовлень;
    • торгівля та керування фінансами;
    • дашборд керівника;
    • контроль та аналіз ефективності співробітників;
    • розрахунок заробітної плати;
    • sms і телефонія;
    • статистика та прослуховування дзвінків;
    • планування закупок;
    • розвинута система звітів.
  8. Регулярні оновлення та кваліфікована служба підтримки.
  9. Безперебійність роботи і зрозумілий вектор розвитку.
  10. Конфіденційність та безпечне зберігання даних на надійних серверах.

РемОнлайн – універсальне хмарне рішення для обліку та автоматизації бізнесу у сфері послуг. З його допомогою ви зможете поліпшити сервіс, підвищити прибуток, вивільнити час та ресурси для розвитку компанії.

РемОнлайн підходить для

Прямо зараз у нас в розробці

spin

92%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

75%

Планувальник замовлень

Планувальник замовлень – перш за все буде корисний для обліку виїзних робіт і для компаній, що працюють з клієнтами за попереднім записом. Покаже завантаження виконавців в часі і відобразить ваші замовлення на день у вигляді зручного календаря.

Програма для інвентаризації складу РемОнлайн

Інвентаризація складу потрібна для коректного обліку залишків, управління товарообігом і перевірки підлеглих. Відсутність правильних даних про залишки негласно стимулює співробітників до шахрайства та крадіжок, а також стає причиною складнощів при обслуговуванні клієнтів (наприклад, можна випадково продати товар, якого фізично немає складі, а потім через це виникнуть неприємності).

Проводити інвентаризацію на складі можна за графіком і позапланово. У першому випадку бажано робити це кожен місяць та обов'язково мінімум один раз на рік – перед здачею річної звітності. Позапланові перерахунки потрібні в несподіваних ситуаціях та при виникненні недопоставок, крадіжок чи псувань. Але варто врахувати те, що під час позапланових інвентаризацій продажі зупиняються, а підлеглі не займаються своєю роботою. Тобто ви втрачаєте прибуток і це означає, що такі заходи не варто проводити занадто часто. Краще спробувати знайти причину постійних форс-мажорів або звільнити недобросовісних працівників.

Інвентаризація складу і виявлення недостач допомагає уникнути фінансових втрат і конфліктів. Ми розуміємо цінність цього інструменту, тому сьогодні розповімо все, що потрібно знати про перерахунок залишків.

Як підготуватися до інвентаризації складу запчастин і товарів

Щоб інвентаризація пройшла швидко та без проблем, потрібно правильно до неї підготуватися, а саме:

Навести лад на складі. Увімкніть адресне зберігання або хоча б забезпечте інформативне зонування, щоб співробітники розуміли, де шукати той чи інший товар. Приберіть браковані й списані позиції в окреме місце, щоб їх не порахували як надлишки при інвентаризації на складі.

Призначте інвентаризаційну комісію. Тобто визначте співробітників, які будуть проводити перерахунок. Вони повинні обов'язково бути присутніми на роботі та підписати після інвентаризації складу акт.

Проведіть всі необхідні документи перед інвентаризацією товарів на складі. Можливо, ви забули списати, перемістити або оприбуткувати якісь позиції. Актуальний рух залишків має бути відображено в системі.

Визначте спосіб проведення інвентаризації. Повна або часткова, за допомогою сканера або вручну. Залежно від обраного варіанту, виділіть потрібну кількість часу та заздалегідь перевірте коректність роботи сканера штрих-кодів або просто роздрукуйте залишки.

Складіть план. Скажіть співробітникам, о котрій приходити на роботу в день інвентаризації та хто які групи товарів рахує.

При цьому дуже важливо, щоб перерахунок проводився по фактичній наявності, а не зі слів матеріально відповідальних членів команди. Це дозволить забезпечити достовірність результатів інвентаризації на складі.

Способи інвентаризації та зведення залишків в РемОнлайн

У РемОнлайн передбачено 4 способи інвентаризації:

  • Сліпа інвентаризація – потрібно сканувати етикетки товарів сканером штрих-кодів. Успішність дії підтвердить спеціальний звуковий сигнал.
  • Друк відомості – роздрукуйте та зафіксуйте фактичні залишки, потім внесіть в таблицю позиції, кількість яких не співпала.
  • Експорт/імпорт товарів – експортуйте залишки в excel-файл, заповніть в ньому фактичну кількість, а потім імпортуйте назад в РемОнлайн.
  • Вивантаження списку залишків – експортуйте всі найменування одним кліком, щоб відмітити їх фактичну кількість.

Після завершення перерахунку в системі формується підсумковий акт інвентаризації товару на складі. Ви зможете роздрукувати таблиці з переліком позицій та розбіжностями. Для вирішення останніх в РемОнлайн можна проводити переміщення, оприбуткування та списання.

Яким компаніям буде корисна інвентаризація складу в РемОнлайн

Контроль залишків потрібен всім компаніям, які щось продають або здійснюють сервісне обслуговування. Просто в останньому випадку потрібно буде рахувати не товари, а витратні матеріали та запчастини. Тому РемОнлайн точно принесе користь сервісному бізнесу:

  • СТО та майстерням;
  • клінінговим компаніям;
  • сервісним центрам;
  • Поліграфіям і друкарням;
  • агентствам з оренди та прокату;
  • магазинах побутової техніки;
  • пральням і хімчистках;
  • автомийкам та шиномонтажам.

Зареєструйтеся та скористайтеся безкоштовним пробним періодом, щоб оцінити всі інструменти для інвентаризації товарів на складі та автоматизації бізнес-процесів в РемОнлайн.

Показати повністю »