Програма складського обліку

Програма
складського обліку

Автоматизуйте процеси та сформуйте склад, який буде приносити прибуток

Автоматизація складських процесів

RemOnline забезпечує повну автоматизацію складського обліку від оприбуткування до списання товарів і в кілька разів скорочує час складських операцій.

Штрихкодування

Генеруйте штрихкоди для окремих позицій або цілих груп, розміщуйте їх на етикетках і цінниках, щоб швидко розпізнати товар за допомогою сканера штрихкодів.

Оприбуткування/списання

Вказуйте гарантію від постачальника та від себе, додавайте зображення, керуйте цінами та знаходьте товари в базі по штрихкоду, артикулу, найменуванню або серійним номерам.

Групові дії з товарами

Виділяйте всі або деякі товари для переміщень або списання, зміни категорії або продажу.

Друк документів

Налаштуйте шаблони серійних номерів, етикеток і цінників один раз, щоб друкувати їх в кілька кліків.

Автоматизація складських процесів

RemOnline зручний для сервісних бізнесів

“Головною метою впровадження RemOnline була автоматизація підрахунків інвентарю. Окрім того, потрібно було зробити зручніші умови передусім для працівників, щоб вони не витрачали час на записи. Адже зекономлений час механіка — більше відремонтованого транспорту. А що більше відремонтованого транспорту, то більше його в місті. Що більше транспорту в місті, то більше прибутків у компанії.”

bikenow

Влад Кнапиш

Керівний директор BikeNow

Кожен товар на своєму місці

Завдяки системі управління складом ви будете знати, де знаходиться кожен товар в межах однієї або декількох локацій, і наведете лад на складі.

Адресне зберігання

Адресне зберігання

Створюйте на складі комірки
для розміщення товарів / виробів

Серійний облік

Серійний облік

Вказуйте існуючі або генеруйте нові серійні номери

Контроль переміщеннь

Контроль переміщеннь

Відстежуйте історію переміщень кожної товарної одиниці

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Покращення складської логістики

Контролюйте дії співробітників на складі та покращуйте складські процеси завдяки розширеному налаштуванню доступу.

Налаштування дозволених операцій для кожного складу

Керуйте доступом до складських залишків, оприбуткуванню, списань або переміщенням товарів, додаванням їх в замовлення та продажі, повернення на склад або постачальникам.

Звуження/розширення прав доступу для співробітників

Встановіть персональні настройки доступу до складів точково для кожного співробітника, щоб обмежити / розширити можливості виконання складських операцій та забезпечити правильний процес руху товарів.

Налаштування дозволених операцій

Привабливий для клієнтів асортимент

Не вкладайте гроші в товари, які будуть лежати на полицях місяцями.
Використовуйте аналітичний звіт Аналіз асортименту, щоб оцінити перспективність товарів, відстежити динаміку їх реалізації та сформувати привабливий для клієнтів асортимент.

check_yellow

Визначте найбільш затребувані позиції в чистих продажах і при ремонті

check_yellow

Забезпечте постійну наявність популярних у клієнтів товарів

check_yellow

Організуйте оперативний склад запчастин

check_yellow

Відстежуйте продаж товарів і груп у розрізі локацій та співробітників

Аналіз асортименту

Що кажуть користувачі про RemOnline

“У майбутньому очікуємо від RemOnline тільки нових функцій та розширення. Плануємо розширюватись і ми. Завдяки програмі це не є проблематичним, тому що набір інструментів для роботи зі складами, товарами, замовленнями, клієнтами неймовірний. Завдяки інтеграціям працювати комфортно і легко.”

MaxBud

Микола Гнатій

Співзасновник

МаксБуд

Синхронізація складу та продажів

Списуйте товари зі складу в замовлення, продавайте їх офлайн або онлайн всього в кілька кліків. Програмне забезпечення для управління запасами буде автоматично передавати актуальну інформацію про залишки на складі, щоб вам не потрібно було звіряти їх вручну.

Синхронізація складу та продажів
check_yellow

Автоматичне списання товарів в замовлення та контроль залишків

check_yellow

Аналіз маржинальності й ефективне ціноутворення

check_yellow

Планування бюджету на закупівлю

ellipse_yellow

Ефективне управління складом

Формуйте складські звіти в кілька кліків, щоб аналізувати показники та приймати вірні управлінські рішення.

check_yellow

Відстежуйте переміщення товарів по складах за будь-який період

check_yellow

Контролюйте поточні залишки товарів і витратних матеріалів

check_yellow

Перевіряйте списання та витрати товарів

check_yellow

Формуйте замовлення у постачальників вчасно

Оборот Товарів

Програма спрощує управління складом за допомогою звітності:

check

Оборот товарів

check

Списання зі складу

check

Залишки на складі

check

Товари, що вимагають закупівлі

Роздільне зберігання товарів на складі

Створюйте необмежену кількість складів з різними категоріями товарів і налаштовуйте індивідуальний доступ співробітникам, щоб вони бачили тільки ті категорії, які дійсно потрібні їм для роботи.

Склад клієнтських виробів

Склад клієнтських виробів

Для відповідального зберігання

Склад інструментів і матеріалів

Склад інструментів і матеріалів

Для використання в роботах

Склад товарів

Склад товарів

Для списання в продажі

Безпечне зберігання клієнтських виробів

Реєструйте в системі управління взаємовідносинами з клієнтами всі пристрої, транспорт, техніку та інші вироби клієнтів, які вони здають вам на обслуговування, щоб забезпечити безпеку та покращити логістику.

check_yellow

Історія переміщення кожного виробу завжди під рукою

check_yellow

Автоматичне переміщення між складами відповідального зберігання

check_yellow

Контроль поточного місцезнаходження на складі

Безпечне зберігання клієнтських виробів

Спробуйте 14-денну безкоштовну пробну версію

системи інвентаризації та організуйте склад, який буде приносити прибуток!

4 способи інвентаризації складу на вибір:

check

Cліпа інвентаризація

check

Завдяки експорту/ імпорту товарів

check

Через друковану відомість

check

За допомогою завантаження списку залишків

4 способи інвентаризації

Проводьте інвентаризації зручним для вас способом вручну або за допомогою сканера штрих-кодів. Звіти про інвентаризацію допоможуть вам контролювати залишки товарів на складі та виявляти недостачі.

А якщо часу не вистачає, збережіть чернетку інвентаризації, до якої повернетеся пізніше.

Почніть ведення складського обліку в RemOnline за 4 простих кроки:

check

Створіть акаунт і починайте роботу без установок і завантажень.

check

Вивчайте ключові особливості самостійно завдяки Базі Знань, YouTube каналу та блогу.

check

Додавайте співробітників і розвивайте бізнес разом. Завдяки інтуїтивно-зрозумілому інтерфейсу вони швидко освоять програму.

check

Задавайте питання службі підтримки, аби налаштувати програму з урахуванням цілей компанії.

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

ellipse_bg

RemOnline — це більше, ніж програма для управління складом

Комплексна автоматизація рутинних процесів

200+ улюблених бізнес-інструментів в одному вікні браузера

Безпечне зберігання бізнес-даних у хмарі

Регулярні оновлення без додаткової оплати

Доступ до даних з будь-якого місця та пристрою

more

Питання та відповіді

Які переваги використання програмного забезпечення для управління запасами в малих підприємствах сфери послуг?

faq_arrow

Якщо ви керуєте ремонтною майстернею, маєте місцевий сервіс або невеликий роздрібний бізнес, то, певно, завдання управління запасами є для вас актуальним. Залежно від розміру вашого бізнесу, це можуть бути склади запчастин, обладнання та приміщення для зберігання активів клієнтів, які ви маєте правильно організувати. За допомогою програмного забезпечення для управління запасами RemOnline ви можете легко вести облік відомостей про залишки товарів, відстежувати їхній рівень в реальному часі, використовувати послідовний облік для швидкої ідентифікації продуктів за допомогою сканерів штрих-кодів і отримати глибокий аналіз продуктивності ваших запасів. Серед інших переваг:

  • Відстеження активів і товарів за місцем розташування складу. Ця функція особливо корисна, якщо ваш бізнес складається з кількох локацій або ви надаєте як внутрішні, так і виїзні послуги.
  • Інтеграція запасів з інтернет-магазинами. Ця функція найбільш затребувана з-поміж компаній електронної комерції, оскільки вона дає їм змогу завжди мати актуальні рівні запасів.
  • Зниження витрат на зберігання запасів. Завдяки розширеним функціям інвентаризації та оптимізації запасів для підприємств не дивно, що ви можете вчасно виявити нестачу та шахрайство або ж дізнатися про надлишок запасів, скоротити витрати та отримати більше прибутку.
  • Інвентаризаційні дані доступні з десктопних та мобільних пристроїв. Хмарне рішення для контролю запасів допоможе керувати бізнесом звідки завгодно та отримувати поточні оновлення щодо стану запасів.

Які інструменти управління запасами я можу використовувати в RemOnline?

faq_arrow

RemOnline забезпечує повну автоматизацію нудних складських процесів, як-от оприбуткування, інвентаризація та списання ТМЦ. Завдяки цьому ви знатимете, де перебуває кожен продукт в одній або кількох локаціях, і скоротите час господарських операцій. А за допомогою розширених функцій звітності ви зможете оцінити продуктивність своїх співробітників і каналів продажів. Щоб побудувати найбільш ефективну систему управління запасами для вашої компанії, використовуйте такі функції:

  • Серійний облік. Укажіть наявні або створіть нові серійні номери.
  • Контроль руху запасів. Відстежуйте історію передач кожної позиції товару.
  • Розташування комірок. Створіть на складі комірки для розміщення продукції.
  • Додаткові склади для активів. Налаштуйте необмежену кількість складів із різними категоріями, щоб відстежувати пристрої кожного клієнта, які є у вашому сховищі.
  • Контроль рівня запасів. Відстежуйте, скільки товарів, витратних матеріалів та предметів інвентарю у вас зараз є, і налаштовуйте сповіщення про запаси, щоб не пропустити момент, коли починають закінчуватися продукти.
  • Аналіз асортименту. Визначте найпопулярніші позиції в продажу/ремонті та забезпечте постійну наявність товарів, які мають попит у покупців.
  • Обмеження доступу. Налаштуйте індивідуальний доступ для співробітників, щоб вони бачили тільки ті категорії в наявності, які їм справді потрібні для роботи.
  • Методи інвентаризації. Проведіть товарну інвентаризацію на своїх складах і консолідуйте рівні запасів у програмному забезпеченні для інвентаризації

Чому оптимізація запасів важлива?

faq_arrow

Вся ефективність вашого бізнесу залежить від того, як ви організуєте процес управління запасами. Йдеться не лише про те, щоб ваші приміщення для зберігання були чистими та зручними для навігації. Це також аналіз попиту, контроль рівня запасів, скорочення ручних процесів, звітності, перевірки запасів та інших завдань, які займуть багато часу та будуть неефективними без автоматизації. З ефективною системою управління запасами ви зможете:

  • Скоротити час складських операцій
  • Позбутися дефіциту та надлишку
  • Уникнути ситуацій відсутності на складі та робити покупки вчасно.
Читайте також
Оновлення Складу: новий редактор товарів і категорій

Оновлення Складу: новий редактор товарів і категорій

0
Звіт

Звіт "Аналіз асортименту" та інші зміни RemOnline

0
Чернетки оприбуткування, налаштування шаблону серійного номеру та допрацьований

Чернетки оприбуткування, налаштування шаблону ...

0

  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. Програма складського обліку