Усі товари, інструменти та матеріали, які ми зберігаємо на складі, — це вкладені гроші. Відсутність організованого складського обліку призводить до того, що товари втрачаються або пропадають, а це означає, що компанія втрачає прибуток. Саме тому вам потрібна програма для складського обліку РемОнлайн, яка дозволяє вести базу товарів компанії, контролювати їх рух і наявність на складі, а також отриманий від товарів дохід.
Прискорити виконання
всіх складських завдань і
збільшити ефективність працівників
Уникнути нестачі та пересортиці товарів, сформувати привабливий
для клієнтів асортимент
Відстежувати будь-які
переміщення товарів в межах
однієї або декількох локацій
Друкувати документи, формувати звіти й відстежувати показники
не покидаючи одного вікна браузеру
Контролюйте наявність товарів на складі та відстежуйте їх залишки: переглядайте всі позиції, сортуйте товари по наявності, категоріям і складам. Імпортуйте й експортуйте товари, друкуйте цінники та етикетки. РемОнлайн забезпечує повну автоматизацію складського обліку від оприбуткування до списання товарів.
Вказуйте гарантію від постачальника й від себе, додавайте зображення та керуйте цінами. Знаходьте товари за допомогою штрихкоду, коду, артикулу або найменуванню для швидких списань. А групові дії з товарами зекономлять ваш час: просто виділяйте всі або деякі товари для переміщень або списання, змінюйте їх категорію або продавайте. РемОналайн бере на себе рутину, щоб ваші співробітники працювали швидше та ефективніше.
РемОнлайн дозволяє проводити інвентаризацію чотирма зручними способами: за допомогою сканера штрих-кодіов, експорту/імпорту товарів, через друковану відомість або завантаження списку залишків. А якщо часу бракує, збережіть чернетку інвентаризації, до якої повернетеся пізніше. РемОнлайн дозволяє швидко й точно звести залишки та виявити нестачі на складі.
Синхронізуйте фізичний склад і продажі. Списуйте товари зі складу в замовлення, продавайте їх офлайн або онлайн всього в декілька кліків. Товари можна сортувати по складах і категоріях, а також легко знайти за допомогою сканера штрих-кодів, за допомогою найменування, коду або артикулу. Збільште товарообіг і прибуток у декілька разів завдяки РемОнлайн.
Не примушуйте своїх клієнтів чекати. Задавайте мінімальний залишок кожного товару на складі та використовуйте спеціальний звіт, який допоможе своєчасно закуповувати потрібні позиції. Тут ви також побачите останню вартість закупівлі кожного товару й загальну суму, яку потрібно запланувати на придбання всіх товарів. Завдяки РемОнлайн ви позбавитеся від порожніх полиць і вчасно забезпечите клієнтів товарами, які їм потрібні.
Увімкніть серійний облік і відстежуйте історію пересування кожної товарної одиниці. Вказуйте існуючі серійні номери або генеруйте їх за допомогою РемОнлайн, друкуйте етикетки зі штрихкодами при оприбутковуванні. А функція адресного зберігання в програмі складського обліку дозволяє створювати на складі в РемОнлайн комірки для розміщення. Завдяки програмі ви знатимете, де знаходиться кожен товар, і наведете лад на складі.
Не вкладайте гроші в товари, які лежатимуть на полицях місяцями. Завдяки функції "Аналіз асортименту" в складській програмі ви зможете визначити найбільш популярні позиції в чистих продажах і в ремонті. Підвищуйте прибуток, забезпечивши постійну наявність популярних у клієнтів товарів і організовуйте оперативний склад запчастин разом з РемОнлайн.
РемОнлайн — хмарний застосунок, для роботи з яким потрібний лише інтернет. Керуйте своїм бізнесом і контролюйте співробітників в офісі та віддалено. Заходьте в аккаунт у будь-який час з будь-якого пристрою: ПК, планшету або смартфону, щоб бути в курсі всього, що відбувається з вашою компанією.
Наша команда служби підтримки завжди відповість на будь-які ваші питання, допоможе з налаштуваннями, перенесенням бази й початком використання програми. Ми забезпечуємо підтримку користувачів 24/7 і регулярно випускаємо оновлення програми, за які вам не потрібно доплачувати. Розвивайте свій бізнес, а про усе інше потурбується РемОнлайн.
Прямо зараз у нас в розробці:
70%
Мобільний додаток керівника (Android)
Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.
65%
Аналітичний звіт
Універсальний конструктор звітів, який дозволяє в зручній і наочній формі аналізувати інформацію в ваших замовленнях, продажах, дзвінках.
30%
Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками
У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.
10%
Журнал подій
Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.
10%
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.
Для кого підійде