Укр

CRM-система для малого і середнього бізнесу

автоматизує взаємодії з клієнтами,
підвищує прибутковість бізнесу

Як допомагає бізнесу наша CRM

Створює єдину базу клієнтів і надає можливість ефективно використовувати їхні дані

Забезпечує облік і зберігання подробиць усіх замовлень, контроль їх виконання і роботи співробітників

Автоматизує маркетинг і комунікації з клієнтами: дзвінки, СМС, Email

Збільшує продажі, підвищує лояльність клієнтів і прибутковість бізнесу

Зареєструйтеся зараз і користуйтеся всім функціоналом нашої програми 14 днів безкоштовно!

Клієнти та облік замовлень в CRM РемОнлайн

Ведення клієнтської бази

Ми пропонуємо вам ідеальну програму для обліку клієнтів і ведення клієнтської бази. Кожен створений клієнт автоматично потрапляє в єдину базу, яку ви легко можете імпортувати або експортувати. А завдяки існуванню вже готової форми створювати і заповнювати особисту облікову картку клієнта стане набагато швидше і простіше.

Картка клієнта в CRM

Крім ПІБ і контактних даних, картка обліку клієнта зберігає історії всіх його замовлень, покупок, взаєморозрахунків, дзвінків, повідомлень. Це дозволяє відстежувати поведінку клієнтів, поліпшувати якість обслуговування і комунікації з ними. Ви можете зателефонувати або написати клієнту безпосередньо з його картки.

База даних замовлень

CRM РемОнлайн також формує єдину базу замовлень. У кілька кліків ви можете подивитися всі замовлення вашої компанії та дізнатися, які з них зараз в роботі, які вже виконані, а які прострочені. Також ви можете швидко знайти потрібне замовлення завдяки розумному пошуку, фільтрам, можливості створювати власні фільтри.

Управління і робота з замовленнями в РемОнлайн

Наша CRM спрощує і прискорює роботу. Уже готова картка замовлень дозволяє економити до 20 хвилин часу при кожному новому оформленні. А всі деталі замовлень доступні в будь-який момент. З нашою CRM ви легко можете контролювати хід виконання робіт і дотримання термінів підлеглими.

Розрахунок вартості замовлення

Використовуйте РемОнлайн як програму для розрахунку вартості замовлень. Це дозволить прискорити їхнє оформлення і забути про помилки в розрахунку вартості. Для цього вам потрібно:

  • один раз прописати прайс на свої послуги і вартість товарів;
  • додавати види робіт і товари під час оформлення замовлень.

Надалі програма самостійно виконуватиме всю необхідну калькуляцію.

Готові шаблони документів

В нашу CRM вже вбудовані шаблони базових документів: актів діагностики, рахунків, товарних чеків і т. ін. Їх можна друкувати одразу з програми. Не витрачайте час на оформлення документів, обслуговуйте клієнтів швидше і займайтеся важливішими завданнями.

Керування взаємовідносинами з клієнтами в CRM РемОнлайн

Наша CRM автоматизує комунікацію, збір відгуків та аналіз рівня задоволеності клієнтів, а також оформлення знижок. Ви можете використовувати вбудовану або інтегровану телефонію, повідомляти клієнтів про готовність замовлення за допомогою СМС, відправляти листи на Email. В більшості тарифів є функція запису дзвінків з можливістю прослуховування.

Після завершення робіт клієнт автоматично отримає повідомлення з проханням залишити відгук про якість послуг або продукції. А щоб привабити більше клієнтів, можна скористатись функцією генерування знижкових карт і обліку разових знижок.

CRM РемОнлайн інтегрується з такими сервісами IP-телефонії та SMS-розсилок:

Мои Звонки – телефонія на базі простого Android-смартфону з докладною аналітикою

Zadarma – один з лідерів на ринку хмарної IP-телефонії

onlinePBX – віртуальна АТС з підтримкою більш ніж 200 операторів IP-телефонії

IP-телефония Binotel – популярний сервіс хмарної телефонії в СНД

SMS-шлюз "Мои Звонки" – дозволяє відправляти СМС з Android-смартфона за тарифами мобільного оператора

Вбудований шлюз для розсилки повідомлень РемОнлайн СМС

СМС шлюз Bytehand для розсилок по всьому світу

СМС шлюз SMS-Центр для надійної розсилки вашим клієнтам

Впровадження CRM РемОнлайн – це просто і зручно!

  1. Швидкий старт за 5 хвилин одразу після реєстрації, без скачувань і встановлень.
  2. Хмарна програма дає доступ до даних з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.
  3. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс
  4. Кваліфіковані фахівці служби підтримки користувачів, які дадуть відповідь на всі ваші питання по функціоналу.
  5. Всі шаблони, форми та довідники налаштовуються індивідуально під ваш тип бізнесу.
  6. Дані зберігаються на надійних серверах, а система щодня створює їх резервну копію.

CRM-система для малого та середнього бізнесу

Центром діяльності будь-якого бізнесу є клієнт, його потреби і бажання. Тому так важливо збирати, зберігати і правильно використовувати інформацію про своїх клієнтів. І в цьому вам допоможе наша проста CRM-система для малого та середнього бізнесу РемОнлайн! Вона автоматизує облік клієнтів і їх замовлень, комунікацію, аналіз рівня задоволеності та ефективності рекламних каналів.

Ведення клієнтської бази в CRM-програмі РемОнлайн

Наша CRM зводить всіх ваших клієнтів в єдину базу, яка зберігає всі контактні дані, а також історію взаємодій з кожним. А додавання клієнтів в програму для ведення клієнтської бази значно прискорене завдяки наявності вже готових карток.

Картка клієнта в CRM

РемОнлайн – це дуже проста та інтуїтивно зрозуміла програма для ведення картки клієнта. У цій картці вже є поля для введення контактних даних, дати народження і т. ін. Також ви можете додати свої поля з будь-якою потрібною інформацією. Завдяки цьому створення і заповнення облікової картки клієнта стає набагато простіше.

Кожна взаємодія з клієнтом автоматично відображається в його картці:

  • історія замовлень, покупок і платежів;
  • всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки, а також надіслані повідомлення.

Також в картці обліку клієнта ви можете ставити завдання співробітникам: передзвонити після пропущеного дзвінка, уточнити потрібну інформацію по замовленню, тощо.

Завдяки веденню клієнтської бази в CRM РемОнлайн ви підвищите якість роботи і продуктивність своїх співробітників, прибутковість бізнесу і оптимізуєте витрати – зокрема, на маркетинг.

Аналіз ефективності реклами і рекламних каналів

В обліковій картці клієнта в РемОнлайн є поле «Звідки клієнт дізнався про нас». Зробіть це поле обов'язковим для заповнення і фіксуйте, які рекламні канали приводять до вас більше клієнтів, а які не ефективні. Так ви зможете знизити витрати компанії.

Облік бази замовлень і заявок

РемОнлайн – це програма для управління і роботи із замовленнями. Вона дає вам єдину базу даних замовлень, де кожне замовлення має свій статус. Знайти певне замовлення вам допоможе розумний пошук по імені, номеру замовлення, номеру телефону, а також за допомогою системи фільтрів.

Завдяки тому, що програма хмарна, у вас в будь-який момент є доступ до подробиць замовлення. Це дозволяє управляти роботою з будь-якої точки світу без прив'язки до офісу, а також захищає від форс-мажорів, пов'язаних з людським фактором.

Контролюйте дотримання термінів замовлень, їх своєчасну оплату. Друкуйте документи по замовленню та маршрутні листи для кур'єрів безпосередньо з програми.

Розрахунок вартості замовлення

Автоматичний розрахунок вартості замовлення значно спрощує і прискорює процес оформлення замовлень, а також зменшує ймовірність помилок. Наша програма для розрахунку вартості замовлень РемОнлайн бере цю задачу на себе. Вам потрібно просто налаштувати ціни на свої види робіт або послуг.

Управління комунікаціями та взаємовідносинами з клієнтами в CRM

В CRM РемОнлайн у вас є можливість автоматично повідомляти клієнтів про зміни в замовленнях і їх готовність за допомогою SMS та Email, а також збирати відгуки і використовувати IP-телефонію.

Облік і аналіз відгуків клієнтів

Щоб ви могли вести облік і аналіз відгуків клієнтів, програма РемОнлайн після закриття замовлення відправляє клієнту повідомлення з проханням оцінити якість сервісу. Кожен відгук фіксується в стрічці подій замовлення, а також потрапляє в загальний звіт по відгукам клієнтів. Також з цих відгуків формується рейтинг компанії, який ви можете побачити на Дашборді керівника.

Дзвінки в CRM за допомогою IP-телефонії

В CRM для малого та середнього бізнесу РемОнлайн доступна інтеграція з:

  • сервісом "Мои Звонки";
  • IP-телефонією "Zadarma";
  • віртуальною АТС "OnlinePBX" з підтримкою більш ніж 200 операторів IP-телефонії;
  • IP-телефонією Binotel.

Після інтеграції з одним з цих сервісів ви зможете фіксувати всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки, прослуховувати записи розмов, бачити картку клієнта ще до відповіді на дзвінок та ін.

Щоб почати користуватися CRM РемОнлайн, достатньо просто зареєструватися. До того ж, ви можете протестувати нашу онлайн CRM-систему безкоштовно протягом перших 14 днів.

Показати повністю »