Укр

CRM-система для малого і середнього бізнесу

Упорядкуйте облік та автоматизуйте виконання рутинних задач

Автоматизація бізнесу з РемОнлайн дозволяє

Прискорити обробку замовлень, оформлення продажів і обслуговування клієнтів

Оптимізувати комунікації за допомогою дзвінків, sms та Email

Підвищити ефективність роботи, прибуток і рівень лояльності

Контролювати процеси й аналізувати ключові показники роботи компанії

Зареєструйтеся зараз і користуйтеся всіма функціями нашої програми 14 днів безкоштовно!

Які можливості для малого та середнього бізнесу дає РемОнлайн

Створіть асортимент товарів і послуг

Наповніть склад товарами вручну або за допомогою імпорту з Excel-файлу. Додайте категорії й підкатегорії для різних номенклатур.

Встановіть типи цін і створіть прайс. Ціни будуть розраховуватися автоматично під час оприбуткування товарів і запчастин. Після цього ви зможете додавати їх у замовлення, продажі чи рахунки.

Налаштуйте ролі та права доступу до інформації для співробітників

Налаштуйте права і ролі підлеглих так, щоб вони могли працювати тільки з тією інформацією, яка їм дійсно потрібна. Наприклад, не всім варто знати закупівельну ціну товарів або розмір зарплати колег.

Це допоможе запобігти конфліктам, а також витоку або втраті даних (ніхто не побачить і не видалить нічого зайвого).

Користуйтеся готовими шаблонами документів

Наша CRM-система для бізнесу відрізняється великою кількістю шаблонів друкованих документів. Їх можна видаляти, створювати та редагувати, додаючи логотипи або нові поля, а завдяки спеціальним змінним більша частина інформації буде підтягуватися в документи автоматично.

В результаті ви зможете заощадити час, знизити ймовірність помилок, а також запровадити єдиний стиль оформлення бланків для підвищення впізнаваності та поліпшення іміджу компанії.

Ведіть базу клієнтів і постачальників

В РемОнлайн можна створювати картки клієнтів та постачальників, в яких буде зберігатися їх історія замовлень, продажів, повідомлень, дзвінків і оплат.

Просто відкрийте картку, щоб побачити всю потрібну інформацію. Це особливо зручно перед зустрічами або під час дзвінків по IP-телефонії. Крім того, є можливість налаштувати автоматичні оповіщення про статуси замовлень та створити загальну базу контактів для всіх майстерень. Так клієнт вчасно дізнається про закінчення ремонту й отримає однаковий рівень обслуговування у всіх ваших філіях.

Керуйте замовленнями та продажами

Створюйте замовлення, додавайте роботи і матеріали, змінюйте статуси та контролюйте терміни виконання. Налаштуйте автоматичні повідомлення та користуйтеся планувальником для попереднього запису клієнтів.

Виставляйте рахунки, роздруковуйте їх і відправляйте покупцям по Email. Оформлюйте продажі за готівку та безготівковий розрахунок, робіть знижки й видавайте чеки. В нашій CRM-системі для малого та середнього бізнесу є все, що потрібно компаніям, що працюють у сфері послуг.

Оптимізуйте роботу складу

Ви зможете вести повноцінний облік запчастин і товарів. Присвоїти кожній одиниці артикул, категорію, серійний номер і навіть штрих-код. Оприбуткувати, списати або перемістити потрібні позиції. Налаштувати адресне зберігання та серійний облік. Контролювати рух товарів і планувати закупівлі. Це дозволить оптимізувати роботу складу і мінімізувати ймовірність розбіжностей під час інвентаризації.

Автоматизуйте фінансовий облік

В РемОнлайн можна створювати прайси, встановлювати націнки, розраховувати зарплату та додавати нові статті руху коштів. Всі операції з прийому і видачі грошей фіксуються у програмі та доступні у вигляді звітів. З ними ви зможете систематизувати й аналізувати фінансовий обіг компанії.

Увімкніть сповіщення для замовників і підлеглих

Відправляйте повідомлення для клієнтів по sms та Email, а для співробітників – ще й у Telegram. В РемОнлайн можна вибрати шаблон, спосіб відправки та події, про які потрібно інформувати.

А також відкласти відправку або слати повідомлення тільки в робочі години. Завдяки сповіщенням ваші клієнти та підлеглі будуть вчасно дізнаватися про зміни, які відбулися в замовленні та стежити за ходом робіт.

Це допоможе зменшити ймовірність прострочень й уникнути конфліктних ситуацій. Така опція корисна для автоматизації малого та середнього бізнесу.

Підключіть sms-шлюз і IP-телефонію

Телефонуйте клієнтам прямо з CRM та відправляйте повідомлення за вигідною ціною. РемОнлайн підтримує більше 200 операторів телефонії та інтегрується з популярними sms-шлюзами. Автоматизуйте комунікацію з підлеглими і клієнтами. Зберігайте та слухайте діалоги, щоб поліпшити якість сервісу.

Створіть свій невеликий call-центр і ведіть облік дзвінків прямо в РемОнлайн.

Оформлюйте повернення та збирайте відгуки клієнтів

У РемОнлайн передбачена можливість оформлювати повернення клієнтам і повертати браковані товари постачальникам. Так ви зможете запобігти скупченню некондиції на складі та коректно працювати з рекламаціями.

Крім того, корисно буде дізнатися, які враження залишилися у замовників від придбання ваших товарів і послуг. Всі оцінки та відгуки відобразяться в CRM. Ви зможете створити по них звіт, щоб проаналізувати рівень сервісу у розрізі періодів і філій. Зворотний зв'язок допоможе вам стати кращими й отримати більше лояльних клієнтів.

Аналізуйте ключові показники роботи компанії

Вивчайте ключові показники роботи компанії в дашборді керівника. Створюйте звіти щодо замовлень, зарплати, прибутку, повідомлень, відгуків, оборотів, залишків і руху товарів. Так ви зможете проаналізувати ефективність роботи співробітників, знайти слабкі місця в процесах і отримати всю інформацію, яка потрібна для прийняття управлінських рішень.

Переваги CRM-системи для малого та середнього бізнесу РемОнлайн

РемОнлайн доступний з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК

  1. Простий інтерфейс і готовність до використання відразу після реєстрації. Без завантажень, складних налаштувань, встановлень та найму програмістів.
  2. Можливість працювати у віддаленому форматі з планшета, смартфона або ПК. Ви зможете контролювати ситуацію, навіть коли вечеряєте в ресторані або знаходитеся в таксі.
  3. Багатий вибір інтеграцій з sms-шлюзами, 1С, пошуковими системами запчастин, віджетом "Статус замовлення" та сервісами IP-телефонії.
  4. Повноцінний комплект передвстановлених шаблонів, форм і довідників, які можна адаптувати під потреби та особливості позиціонування вашого бізнесу.
  5. Друк документів прямо з браузера та зручна система фільтрів для пошуку потрібної інформації.
  6. Сповіщення для підлеглих через Telegram, підтримка популярних моделей сканерів штрих-кодів.
  7. Великий набір інструментів для обліку продажів, автоматизації типових задач та оптимізації спілкування з підлеглими та клієнтами.
  8. Регулярні оновлення та безперебійність роботи.
  9. Кваліфікована служба підтримки.
  10. Безпечне зберігання та щоденне копіювання даних.

РемОнлайн – універсальна CRM для малого та середнього бізнесу у сфері послуг. Ваші співробітники швидко і без проблем навчаться в ній працювати.

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

92%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

75%

Планувальник замовлень

Планувальник замовлень – перш за все буде корисний для обліку виїзних робіт і для компаній, що працюють з клієнтами за попереднім записом. Покаже завантаження виконавців в часі і відобразить ваші замовлення на день у вигляді зручного календаря.

РемОнлайн підходить для

CRM-система для малого та середнього бізнесу

Центром діяльності будь-якого бізнесу є клієнт, його потреби і бажання. Тому так важливо збирати, зберігати і правильно використовувати інформацію про своїх клієнтів. І в цьому вам допоможе наша проста CRM-система для малого та середнього бізнесу РемОнлайн! Вона автоматизує облік клієнтів і їх замовлень, комунікацію, аналіз рівня задоволеності та ефективності рекламних каналів.

Ведення клієнтської бази в CRM-програмі РемОнлайн

Наша CRM зводить всіх ваших клієнтів в єдину базу, яка зберігає всі контактні дані, а також історію взаємодій з кожним. А додавання клієнтів в програму для ведення клієнтської бази значно прискорене завдяки наявності вже готових карток.

Картка клієнта в CRM

РемОнлайн – це дуже проста та інтуїтивно зрозуміла програма для ведення картки клієнта. У цій картці вже є поля для введення контактних даних, дати народження і т. ін. Також ви можете додати свої поля з будь-якою потрібною інформацією. Завдяки цьому створення і заповнення облікової картки клієнта стає набагато простіше.

Кожна взаємодія з клієнтом автоматично відображається в його картці:

  • історія замовлень, покупок і платежів;
  • всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки, а також надіслані повідомлення.

Також в картці обліку клієнта ви можете ставити завдання співробітникам: передзвонити після пропущеного дзвінка, уточнити потрібну інформацію по замовленню, тощо.

Завдяки веденню клієнтської бази в CRM РемОнлайн ви підвищите якість роботи і продуктивність своїх співробітників, прибутковість бізнесу і оптимізуєте витрати – зокрема, на маркетинг.

Аналіз ефективності реклами і рекламних каналів

В обліковій картці клієнта в РемОнлайн є поле «Звідки клієнт дізнався про нас». Зробіть це поле обов'язковим для заповнення і фіксуйте, які рекламні канали приводять до вас більше клієнтів, а які не ефективні. Так ви зможете знизити витрати компанії.

Облік бази замовлень і заявок

РемОнлайн – це програма для управління і роботи із замовленнями. Вона дає вам єдину базу даних замовлень, де кожне замовлення має свій статус. Знайти певне замовлення вам допоможе розумний пошук по імені, номеру замовлення, номеру телефону, а також за допомогою системи фільтрів.

Завдяки тому, що програма хмарна, у вас в будь-який момент є доступ до подробиць замовлення. Це дозволяє управляти роботою з будь-якої точки світу без прив'язки до офісу, а також захищає від форс-мажорів, пов'язаних з людським фактором.

Контролюйте дотримання термінів замовлень, їх своєчасну оплату. Друкуйте документи по замовленню та маршрутні листи для кур'єрів безпосередньо з програми.

Розрахунок вартості замовлення

Автоматичний розрахунок вартості замовлення значно спрощує і прискорює процес оформлення замовлень, а також зменшує ймовірність помилок. Наша програма для розрахунку вартості замовлень РемОнлайн бере цю задачу на себе. Вам потрібно просто налаштувати ціни на свої види робіт або послуг.

Управління комунікаціями та взаємовідносинами з клієнтами в CRM

В CRM РемОнлайн у вас є можливість автоматично повідомляти клієнтів про зміни в замовленнях і їх готовність за допомогою SMS та Email, а також збирати відгуки і використовувати IP-телефонію.

Облік і аналіз відгуків клієнтів

Щоб ви могли вести облік і аналіз відгуків клієнтів, програма РемОнлайн після закриття замовлення відправляє клієнту повідомлення з проханням оцінити якість сервісу. Кожен відгук фіксується в стрічці подій замовлення, а також потрапляє в загальний звіт по відгукам клієнтів. Також з цих відгуків формується рейтинг компанії, який ви можете побачити на Дашборді керівника.

Дзвінки в CRM за допомогою IP-телефонії

В CRM для малого та середнього бізнесу РемОнлайн доступна інтеграція з:

  • сервісом "Мои Звонки";
  • IP-телефонією "Zadarma";
  • віртуальною АТС "OnlinePBX" з підтримкою більш ніж 200 операторів IP-телефонії;
  • IP-телефонією Binotel.

Після інтеграції з одним з цих сервісів ви зможете фіксувати всі вхідні, вихідні та пропущені дзвінки, прослуховувати записи розмов, бачити картку клієнта ще до відповіді на дзвінок та ін.

Щоб почати користуватися CRM РемОнлайн, достатньо просто зареєструватися. До того ж, ви можете протестувати нашу онлайн CRM-систему безкоштовно протягом перших 14 днів.

Показати повністю »