CRM-система для сфери послуг

CRM-система
для сфери послуг

Автоматизуйте процеси
та покращуйте клієнтський сервіс

CRM для бізнесу послуг дозволяє покращити обслуговування клієнтів

Автоматизуйте збір звернень

Збирайте заявки потенційних клієнтів у crm-системі

Покращуйте процес залучення клієнтів, щоб не віддавати потенційних клієнтів конкурентам! Збирайте звернення з різних каналів комунікації на єдиній платформі, аби успішно конвертувати їх у реальні замовлення:

check

Автоматизуйте збір звернень з соціальних мереж та сайтів

check

Відстежуйте конверсію та кількість заявок у розрізі рекламних кампаній

check

Перетворюйте звернення в завдання для працівників та контролюйте терміни опрацювання

check

Конвертуйте заявки в реальні замовлення, проводячи їх по ланцюжку статусів

Контроль термінів

Контроль термінів

Аналіз рекламних кампаній

Аналіз рекламних кампаній

Завдання менеджерам

Завдання менеджерам

Організуйте ефективну взаємодію з клієнтами за допомогою месенджерів

Обмін повідомленнями в RemOnline стає ще зручнішим. Крім інтеграції з WhatsApp та Viber, можна буде налагодити комунікацію з клієнтами зі сторінок у Facebook та Instagram просто з інтерфейсу програми. Робота з месенджерами надає такі переваги:

check

Вхідні повідомлення в CRM та шаблони для автоматичних відповідей

check

Прив’язка розмов до профілю клієнтів та відстеження історії взаємодії

check

Створення заявок і замовлень безпосередньо з чатів

check

Налаштування доступів для співробітників та призначення відповідальних

Організуйте ефективну взаємодію з клієнтами за допомогою месенджерів
Плануйте візити наперед

Плануйте візити наперед

CRM-система дозволить покращити задоволеність клієнтів та їхнє враження про ваш сервіс. Попередній запис у RemOnline допоможе в плануванні зустрічей, аби візити не накладалися один на одного, клієнти не чекали в чергах і не запізнювалися на призначений час:

check

Попередній запис на тижні вперед та створення замовлень прямо у календарі

check

Швидкий пошук вільних місць у потрібних майстрів/вільного майстра в потрібний клієнту день

check

Автоматичне налаштування оповіщень з нагадуванням про запис, візит майстра та збір відгуків

check_blue

Планувальник замовлень

check_blue

Автоматичні повідомлення

check_blue

Відображення графіку працівників

check_blue

Відгуки та рейтинг компанії

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

CRM-система автоматизує роботу з замовленнями

Покращуйте обробку замовлень

Покращуйте обробку замовлень

Швидко, чітко, своєчасно — саме так проходитиме робота з замовленнями у вас в компанії завдяки системі crm RemOnline:

check

Керування термінами за допомогою норм часу статусів

check

Окремі ланцюжки статусів для різних видів замовлень та локацій

check

Оповіщення майстрів про зміни у замовленні та зміну статусу

Використовуйте срм-систему на своєму смартфоні

Забудьте про прив’язку до робочого місця. Завдяки онлайн-доступу з мобільного додатка RemOnline Замовлення ваші співробітники зможуть обробляти замовлення зі свого смартфона:

check

Дані клієнтів, деталі їх замовлень та історія виконаних робіт завжди під рукою

check

Можливість зв'язатися з клієнтами та менеджерами у кілька кліків

check

Додавання та видалення послуг, запчастин/матеріалів, фото та відео в кілька кліків

check

Зміна статусів та деталей замовлення за допомогою смартфона

RemOnline Замовлення
Шаблони документів

Автоматизуйте управління бізнес-процесами компанії

Займайтеся своєю роботою та обслуговуванням клієнтів, а програма RemOnline візьме управління проектами на себе:

check

Вбудовані каталоги послуг, робіт та товарів для різних галузей бізнесу

check

Готові шаблони документів та гнучкі форми для введення даних

check

Автоматичний розрахунок вартості замовлення з урахуванням доданих послуг

Ведіть облік своїх клієнтів

Вся потрібна інформація, що зібрана в одному місці, допоможе вам побудувати міцні відносини з клієнтами, а також спростить роботу працівників:

check

Дані нових клієнтів, їхні контакти та деталі замовлення доступні у кілька кліків

check

Повна історія звернень та послуг для кожного замовлення клієнта

check

Інтеграція crm та телефонії дозволить вести запис вхідних дзвінків

check

Налаштування індивідуальних знижок для постійних клієнтів

Ведіть облік клієнтів
База клієнтів

Клієнтська база

Історія дзвінків та замовлень

Історія дзвінків та замовлень

Знижки постійним клієнтам

Знижки постійним клієнтам

RemOnline — це crm для малого бізнесу у сфері послуг, яка допоможе розвивати його швидше

CRM для керування складськими запасами

З легкістю виконуйте складські операції

Переглядайте залишки, оприбутковуйте, списуйте або переміщуйте товари, повертайте постачальникам, додавайте до замовлення або продажу.

Створіть прибутковий склад

Використовуйте вбудовані функції адресного зберігання та серійні номери для порядку, аналізуйте асортименти продукції та відстежуйте рівень залишків, аби своєчасно поповнювати запаси.

check

Віртуальні склади

check

Адресне зберігання

check

Аналіз даних асортименту

check

Відгуки та рейтинг компанії

CRM-система спростить управління взаємовідносинами зі співробітниками

check

Без тривалих розрахунків

check

Без шахрайства та крадіжок

check

Без запізнень та пропуску

check

Без прострочених справ та завдань

Розрахунок зарплати

Автоматичний розрахунок зарплати

check

Розрахунок зарплати за відпрацьовані години та дні, можливість налаштувати оплачувані/неоплачувані вихідні

check

Мотивація працівників у вигляді відсотка від виконаних робіт/продажів, бонуси та преміювання

check

Коефіцієнт, що дозволяє враховувати при розрахунку зарплати досвід та стаж

Ефективний графік роботи

check

Контроль та планування робочих та вихідних днів, лікарняних та відпусток

check

Автозаповнення графіку роботи на тижні та місяці вперед

check

Наочне відображення графіку діяльності працівників на різних локаціях

Графік роботи
Контроль дій у програмі

Контроль дій у програмі

check

Логування понад 60 подій у Документах програми

check

Можливість відновлювати видалені об'єкти

check

Відстеження дій у розрізі співробітників та локацій

Менеджер завдань

check

Створення одноразових і повторюваних завдань

check

Відстеження змін кожного завдання у Стрічці подій

check

Автоматичне надсилання сповіщень по задачам

Менеджер завдань

RemOnline — це crm для малого бізнесу, яка допоможе розвивати його швидше

Crm відкриває власнику доступ до аналітики

додаток RemOnline Директор

Мобільний додаток

Контроль ключових показників за день, відстеження відгуків та стану кас, швидкий зв'язок зі співробітниками у будь-який час та в будь-якому місці за допомогою мобільного додатку RemOnline Директор.

Понад 20 видів оперативних звітів

Інформаційна панель звітності по роботі з замовленнями та ефективності співробітників, складські та фінансові звіти за будь-який період доступні у кілька кліків.

Фінансовий облік у RemOnline
Аналітичний звіт

Дані у зручному форматі графіків

Аналітичні настроювані звіти надають ключові показники на діаграмах та трендах для глибокого аналізу системи продажів. Більш того, ви зможете комбінувати метрики для відстеження динаміки їхнього розвитку.

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

RemOnline — це більше, ніж CRM

ellipse

Швидкий старт

ellipse

Безкоштовна служба підтримки

ellipse

Гнучкі тарифні плани

ellipse

Регулярні оновлення

RemOnline — це більше, ніж crm

Автоматизуйте бізнес у сфері послуг вже сьогодні, аби заробляти більше завтра. Тестуйте всі можливості інформаційної системи RemOnline безкоштовно протягом 14 днів

Популярні запитання та відповіді

Що таке програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами?

faq_arrow

Програмне забезпечення для керування відносинами з клієнтами, CRM, — це система, яка допомагає компаніям розв'язувати проблеми клієнтів, аналізувати та керувати своєю взаємодією з ними. Інструмент сприяє відстеженню клієнтів та збереженню їхньої інформації, як-от контактні дані, історія покупок і вподобання, на одній платформі. CRM дає змогу компаніям покращити обслуговування та підвищити лояльність клієнтів. Програма також допомагає визначити можливості продажу, керувати лідами і кожним кроком вашого відділу продажів.

Які основні функції програмного забезпечення CRM?

faq_arrow

Основні особливості CRM включають відстеження клієнтів, що дає змогу підприємству зберігати та впорядковувати інформацію про них, керування адміністративними завданнями та діяльністю співробітників. Рішення CRM з інтуїтивно зрозумілими інтерфейсами також зазвичай охоплює функції керування продажами та лідами. Крім того, CRM часто містить розширену звітність та можливості аналітики, які надають компаніям уявлення про поведінку клієнтів і тенденції. До того ж багато програм забезпечують інтеграцію зі сторонніми платформами, як-от email-сервіси та соцмережі, щоб оптимізувати спілкування та залучення клієнтів.

Чи пропонує RemOnline корпоративний план?

faq_arrow

Авжеж! Якщо ви керуєте підприємством зі штатом до 1500 співробітників, хмарне рішення RemOnline може надати всі основні та розширені функції в поєднанні з преміальними послугами підтримки клієнтів. Дізнайтеся більше про наші професійні плани на сторінці Вартість.

Які функції автоматизації слід шукати в програмному забезпеченні CRM?

faq_arrow

Коли ви шукаєте рішення CRM, його засоби автоматизації можуть принести значну користь вашому бізнесу. Це зокрема:

  • Функції, які автоматизують процес введення даних, як-от автоматичне отримання та імпорт інформації про клієнта з різних джерел. Це економить час і знижує ризик людської помилки.
  • Автоматизація робочого процесу, що дає змогу налаштовувати процеси для таких завдань, як підтримка лідів, взаємодія та навчання клієнтів. Це гарантує, що важливі дії будуть помічені, і допомагає оптимізувати ваші майбутні продажі та маркетинг.
  • Автоматизація імей-маркетингу, яка дає змогу надсилати персоналізовані автоматизовані електронні листи клієнтам на основі їхніх дій або конкретних тригерів. Це допомагає вашій команді продажів розвивати лідів і підтримувати взаємодію з клієнтами.

Зрештою, конкретні особливості автоматизації, які вам слід шукати в програмному забезпеченні CRM, залежать від ваших бізнес-потреб і цілей, але це ті ключові функції, які слід враховувати.

Читайте також
Хмарні сервіси для бізнесу: особливості використання

Хмарні сервіси для бізнесу: особливості використання

0
Дозволені дії на складах і в касах

Дозволені дії на складах і в касах

0
Що заважає вам розвивати компанію?

Що заважає вам розвивати компанію?

0
  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. CRM система для сфери послуг