Управління малим та середнім бізнесом в одній системі



mobile.svg (1 KB)


Зручний інтерфейс
та мобільні програми

base.svg (3 KB)


Контроль та управління
співробітниками

interface.svg (2 KB)


Автоматизація
бізнес-процесів

spares.svg (2 KB)


Складський
та бухгалтерський облік





Керуйте правами та можливостями співробітників

Відображайте права і можливості своїх підлеглих в ролях РемОнлайн.

  • Керуйте доступом співробітників до віртуальних кас і складів, системними замовленнями і клієнтською базою, а також рядом звітів.
  • Надайте можливість переглядати замовлення та звіти по зарплаті: як особисті, так і всіх працівників.
  • Обмежуйте доступ до трубок IP телефонії для офісу і налаштувань сповіщень.

Ведіть клієнтську базу

Зберігайте інформацію про покупців і постачальників в клієнтській базі.

  • Створюйте картки фіз. і юр. осіб.
  • Вказуйте імена клієнтів, телефонні номери, а також локальні і електронні адреси.
  • Задайте персональні знижки на товари і послуги, генеруйте коди карт знижок.
  • Позначайте профілі клієнтів тегами, і об'єднуйте їх в групи.


У програмі є можливість розумного пошуку, за допомогою якої ви зможете шукати
картки покупців і постачальників.

Керуйте складськими запасами

РемОнлайн допомагає вести складський облік просто та легко.

  • Складайте звіти по залишках. 
  • Вибирайте складські приміщення і перевіряйте наявність окремих категорій товарів. 
  • Переглядайте їхні коди, артикули, найменування, а також загальну вартість.
  • Вказуйте значення мінімального залишку в картках товарів і отримуйте повідомлення про закінчення запасів. 
  • Формуйте списки покупок і визначайте кількість товарів, які необхідно придбати.

Переглядайте звіти по замовленнях

Ведіть облік замовлень та переглядайте дані щодо них:

  • Складайте звіти за закритими замовленнями і контролюйте якість виконаних робіт. 
  • Визначайте вартість, а також підсумкову ціну окремих замовлень.
  • Формуйте списки замовлень, які були прийняті протягом певного періоду часу.
  • Переглядайте назви ремонтуємих пристроїв, імена і телефони замовників, номери, типи і дати реєстрації замовлень, а також імена менеджерів-приймальників.
  • Створюйте звіти по замовленнях, які знаходяться в роботі в даний момент. Визначайте статус, підсумкову ціну і собівартість кожного з них.

Ведіть облік продажів

Вивчайте продажі в магазині за конкретний період часу. Визначайте номера і дати здійснення продажів, імена покупців і продавців, а також сплачені суми грошей.

Вивчайте звіти про прибуток

Складайте звіти про прибуток на замовлення за будь-який час. Отримуйте інформацію про собівартість і ціну виконаних робіт / використаних запчастин. Переглядайте зарплати виконавця і менеджера, а також прибуток з кожного конкретного замовлення.


Формуйте звіти про прибуток від продажів за необхідні відрізки часу. Вивчайте подробиці кожного продажу: номер і дату оформлення, ім'я та розмір зарплати продавця, собівартість товарів, оплачену покупцем суму і прибуток компанії.

Автоматизуйте процес друку

Друкуйте інформацію про клієнтів, замовлення, ремонтовані пристрої, фінанси, співробітників і різні дати за допомогою системних змінних. Використовуйте їх в шаблонах етикеток, цінників, рахунків на оплату, гарантійних талонів, прийомних квитанцій, товарних чеків та інших документів. Автоматизуйте друк, це допоможе зекономити час співробітників.

Надсилайте SMS- і email-оповіщення

Створюйте шаблони повідомлень, використовуючи змінні РемОнлайн. Налаштуйте систему повідомлень, визначаючи пари «шаблон - тип події». Сповіщайте клієнтів про створення, готовність, закриття, а також зміну статусів замовлень. Інформуйте виконавців і менеджерів про низку подій:

  • Додавання коментаря в замовлення.
  • Переміщення замовлення в іншу майстерню.
  • Зміну статусу замовлення.
  • Призначення до замовлення.

Нараховуйте зарплату працівникам компанії

Виплачуйте фіксовану суму або відсоток від прибутку або підсумкової ціни замовлення. Регулюйте обсяги виплат, виходячи з розмірів прибутку / суми роботи. Корегуйте нарахування майстрів за роботи в замовленні - застосовуйте індивідуальні коефіцієнти для стандартних винагород. Розраховуйте зарплату за допомогою шести видів нарахувань для автоматизації бізнесу без зайвих проблем!

Складайте звіти по заробітній платі

  • Вибирайте майстерні, вказуйте необхідні проміжки часу і формуйте трирівневі звіти по зарплаті працівників.
  • Вивчайте заробіток окремих співробітників за кожним з шести видів нарахувань.
  • Переглядайте деталі продажів, а також готових і закритих замовлень, у виконанні яких вони брали участь.

Створюйте звіти про рух грошових коштів

Ведіть облік коштів, реєструючи фінансові операції в касі. Вказуйте статті ДДС, розподіляйте доходи і витрати підприємства за різними напрямками.

Формуйте звіти про рух грошових коштів за різні проміжки часу. Групуйте касові операції за статтями ДДС, а потім переглядайте їх деталі:

  • дати оформлення;
  • імена і коментарі касирів;
  • суми надходження або витрат.

Керуйте бізнесом звідки завгодно

Мобільний додаток для керівників дозволяє переглядати ключові показники компанії зі смартфона. Відстежуйте дані продажів та замовлень, прибуток та баланс кас, де б не були. Більше того, за допомогою вкладки з контактами співробітників ви можете зв'язатися з ними в кілька кліків.



Програма для бізнесу РемОнлайн


registration.svg (3 KB)

Не вимагає
підтримки програміста

integration.svg (1 KB)

Регулярно оновлюється


analysis.svg (2 KB)

Росте разом
із вашою компанією


Популярні запитання та відповіді

Які програми потрібні для ведення бізнесу?

faq_arrow

У різних бізнес-сферах компаніям необхідні різні програми, які закриють актуальні потреби бізнесу певного типу. Але базою для будь-якої компанії стане програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), програма для бухгалтерського обліку, а також програма для управління складськими запасами та ресурсами. Щоб заощадити та спростити роботу, можна вибрати рішення, яке об'єднує ці функції в одну систему, таке як РемОнлайн, наприклад.

Що таке автоматизація бізнес-процесів?

faq_arrow

Автоматизація бізнес-процесів — це оптимізація операцій компанії та виключення рутинних завдань шляхом делегування їх спеціальним технологіям. Програми для автоматизації бізнес-процесів забезпечують зниження бізнес-витрат, підвищення якості роботи та економію часу.

Які є корисні програми для бізнесу?

faq_arrow

Ефективний бізнес має бути забезпечений корисними інструментами. Існує ряд корисних таких програм для бізнесу, у тому числі:

1. Інструменти для спілкування та спільної роботи: вони допомагають співробітникам спілкуватися всередині компанії або з клієнтами.

2. Програма для управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), яка допомагає збирати дані клієнтів та історію взаємодії з ними.

3. Програма для управління проектами, яка допомагає підприємствам планувати, відстежувати та спільно працювати над виконанням великих та малих завдань.

4. Програма для бухгалтерського обліку, яка допомагає підприємствам відстежувати свої фінанси, створювати рахунки та звіти.

Всі ці функції можуть бути зібрані в одній програмі, як, наприклад, РемОнлайн.

Читайте також
Дистрибуція як бізнес

Дистрибуція як бізнес

0
Як відкрити сервісний центр

Як відкрити сервісний центр

0
Чи реально розвиватися у кризу?

Чи реально розвиватися у кризу?

0
  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. Програма для ведення бізнесу